-
Είμαι περίεργος να δω την Κοσμοκάρ ποιες εκδόσεις θα ανακοινώσει και μετά από ένα χρόνο ποιες εκδόσεις θα συνεχίσει να φέρνει, αν φυσικά ακόμη το έχει στην γκάμα της...
Τώρα διάβαζα ότι θα μάθουμε τιμές τον Οκτώβριο και διαθεσιμότητα από Δεκεμβρίο, αργότερα θα φέρουν και την Monte Carlo έκδοση.
Γιατί να μην το έχει στην γκάμα της?
-
Εστω mild hybrid...κατι που να λέει πως προσπαθεί να μειώσει το κόστος μετακίνησης. Ειδάλλως τι να το κάνω το vfm αν σε μια τριετία έχω ξοδέψει πολλαπλάσια σε κόστος μετακίνησης. Πάει περίπατο το vfm. Αυτό είναι το σκεπτικο μου. Μακάρι να πέσει η τιμή της βενζίνης αλλά πιθανότερο είναι να μη γίνει αυτό.
Εγω ρώτησα για αυτό του βιντεο, διοτι σύμφωνα με αυτην την έκδοση ειναι εμφανή η όποια βελτίωση του fabia από την προηγούμενη γενια. Ειδάλλως χωρίς digital cluster, μεγάλες οθόνες, bucket καθισματα, οκ είναι ένα καλό απλό vag και θυμίζει το προηγούμενο.
Οι χωροι του θα είναι κάπου κοντά στο jazz ή στο baleno, ετσι το κόβω.
-
Εστω mild hybrid...κατι που να λέει πως προσπαθεί να μειώσει το κόστος μετακίνησης. Ειδάλλως τι να το κάνω το vfm αν σε μια τριετία έχω ξοδέψει πολλαπλάσια σε κόστος μετακίνησης. Πάει περίπατο το vfm. Αυτό είναι το σκεπτικο μου. Μακάρι να πέσει η τιμή της βενζίνης αλλά πιθανότερο είναι να μη γίνει αυτό.
Εγω ρώτησα για αυτό του βιντεο, διοτι σύμφωνα με αυτην την έκδοση ειναι εμφανή η όποια βελτίωση του fabia από την προηγούμενη γενια. Ειδάλλως χωρίς digital cluster, μεγάλες οθόνες, bucket καθισματα, οκ είναι ένα καλό απλό vag και θυμίζει το προηγούμενο.
Οι χωροι του θα είναι κάπου κοντά στο jazz ή στο baleno, ετσι το κόβω.
Το fabia είναι ένα μικρότερο scala οπότε και θα έχει ~2κ λιγότερα με όλα τα καλούδια. Το jazz με 22 αρχική απλά το ξέχασα!
Η κατανάλωση είναι πονεμένη ιστορία...
-
Storm wrote:
Είμαι περίεργος να δω την Κοσμοκάρ ποιες εκδόσεις θα ανακοινώσει και μετά από ένα χρόνο ποιες εκδόσεις θα συνεχίσει να φέρνει, αν φυσικά ακόμη το έχει στην γκάμα της...
Τώρα διάβαζα ότι θα μάθουμε τιμές τον Οκτώβριο και διαθεσιμότητα από Δεκεμβρίο, αργότερα θα φέρουν και την Monte Carlo έκδοση.
Γιατί να μην το έχει στην γκάμα της?
Το FABIA δεν τσουλάει, δεν το τσουλάνε και χαλάει και τις πωλήσεις του Polo.
Εγώ όταν πήρα το 2018 το FABIA (ΜΥ2018/αγορά Φεβ2018) είχε προς διάθεση 11 εκδόσεις με 4 μηχανικά σύνολα. Μετά από μερικούς μήνες διέθετε μόλις 3 εκδόσεις από τις οποίες η μία ήταν ατμοσφαιρική με τα 75 άλογα. Το 2019 έφερε το facelift. Χειρότερη η κατάσταση. Έφερε ελάχιστες εκδόσεις (αν θυμάμαι 5 εκδόσεις έφερε). Τελικά εδώ και μερικούς μήνες κατέληξε με μία μόλις έκδοση. Την Style με τα 95 άλογα, χειροκίνητη. Δες εδώ: https://www.skoda.gr/_doc/96897085-168d-432a-a453-5a2524e82503
Το απόγευμα θα βάλω τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο του 2018 για να δεις διαφορές στην διαθεσιμότητα εκδόσεων και μηχανών.
Απορώ πως μου έκατσε και όταν πήγα στην SKODA το 2018, είχε τόσες εκδόσεις και μηχανικά σύνολα για το FABIA.
Και με 15 χιλιάρικα τελική τιμή, πήρα το Style 1.0/110ps χειροκίνητο.
Αυτά πριν 3 χρόνια, όχι πριν 10 χρόνια.
-
Vdx wrote:
Storm wrote:
Είμαι περίεργος να δω την Κοσμοκάρ ποιες εκδόσεις θα ανακοινώσει και μετά από ένα χρόνο ποιες εκδόσεις θα συνεχίσει να φέρνει, αν φυσικά ακόμη το έχει στην γκάμα της...
Τώρα διάβαζα ότι θα μάθουμε τιμές τον Οκτώβριο και διαθεσιμότητα από Δεκεμβρίο, αργότερα θα φέρουν και την Monte Carlo έκδοση.
Γιατί να μην το έχει στην γκάμα της?
Το FABIA δεν τσουλάει, δεν το τσουλάνε και χαλάει και τις πωλήσεις του Polo.
Εγώ όταν πήρα το 2018 το FABIA (ΜΥ2018/αγορά Φεβ2018) είχε προς διάθεση 11 εκδόσεις με 4 μηχανικά σύνολα. Μετά από μερικούς μήνες διέθετε μόλις 3 εκδόσεις από τις οποίες η μία ήταν ατμοσφαιρική με τα 75 άλογα. Το 2019 έφερε το facelift. Χειρότερη η κατάσταση. Έφερε ελάχιστες εκδόσεις (αν θυμάμαι 5 εκδόσεις έφερε). Τελικά εδώ και μερικούς μήνες κατέληξε με μία μόλις έκδοση. Την Style με τα 95 άλογα, χειροκίνητη. Δες εδώ: https://www.skoda.gr/_doc/96897085-168d-432a-a453-5a2524e82503
Το απόγευμα θα βάλω τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο του 2018 για να δεις διαφορές στην διαθεσιμότητα εκδόσεων και μηχανών.
Απορώ πως μου έκατσε και όταν πήγα στην SKODA το 2018, είχε τόσες εκδόσεις και μηχανικά σύνολα για το FABIA.
Και με 15 χιλιάρικα τελική τιμή, πήρα το Style 1.0/110ps χειροκίνητο.
Αυτά πριν 3 χρόνια, όχι πριν 10 χρόνια.
Έχω παρατηρήσει την κατάσταση του fabia αλλά πιστεύω ότι για αυτό ευθύνεται ότι το fabia έχει παλιώσει πλ.. Για αυτό και μετά το 17 που κυκλοφόρησαν τα νέα ibiza & Polo άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα και πρακτικά φέρνουν μόνο 1-2 εκδόσεις. Σίγουρα κλέβει πωλήσεις από το polo όμως με την ίδια λογική κλέβουν πωλήσεις και kamiq, Kodiak κλπ.
Εγώ έχω διαφορετική άποψη, πιστεύω ότι η Κοσμοκάρ με την skoda προσπαθεί να κόψει πωλήσεις από την seat.
-
Εγώ έχω διαφορετική άποψη, πιστεύω ότι η Κοσμοκάρ με την skoda προσπαθεί να κόψει πωλήσεις από την seat.
Εννοείται γιατί ενώ είναι VAG, δεν είναι ίδιος ο εισαγωγέας, είναι ανταγωνιστικού ομίλου. Και προσπαθεί να πάρει και την Seat η Κοσμοκάρ και έχει ξεσπάσει 'πόλεμος'. Για να δούμε τι θα γίνει...την Σκόντα κατάφερε να την πάρει.
-
Καλά, η SEAT δεν χρειάζεται την Κοσμοκάρ για να κοπούν οι πωλήσεις της. Τα καταφέρνει και από μόνη της να χάνει πελάτες.
Εγώ π.χ. σήμερα αν μου έλεγες Skoda ή Seat θα έλεγα Skoda. Όχι λόγω τιμών, αλλά λόγω διαφορετικών αντιπροσώπων και δικτύου εξυπηρέτησης.
Άσε που νομίζω ότι η SKODA έχει ένα κλικ ποιο ποιοτικά και καλοφτιαγμένα/στιβαρά αυτοκίνητα.
-
Καλά, η SEAT δεν χρειάζεται την Κοσμοκάρ για να κοπούν οι πωλήσεις της. Τα καταφέρνει και από μόνη της να χάνει πελάτες.
Εγώ π.χ. σήμερα αν μου έλεγες Skoda ή Seat θα έλεγα Skoda. Όχι λόγω τιμών, αλλά λόγω διαφορετικών αντιπροσώπων και δικτύου εξυπηρέτησης.
Αυτά είναι για τους πολύ ψείρες σαν εμάς εδώ μέσα...η πλειοψηφία του κόσμου δεν ασχολείται με τέτοια. Βασικά με το δίκτυο κλπ. ουτε εγώ ασχολούμαι, δεν με νοιάζει καθόλου. Μόνο ο εισαγωγέας με ενδιαφέρει.
-
ok.
-
Για συγκρίσεις. Oι τιμές του FABIA όταν ήρθε το MY2018...
-
Για συγκρίσεις. Oι τιμές του FABIA όταν ήρθε το MY2018...
Πλ ανταγωνιστικές τιμές στα επίπεδα του παλιού ibiza, βεβαία το fabia είχε κλάσεις καλύτερα εσωτερικό...
-
-
Αναθεωρώ.... Στο κόκκινο με μαύρη οροφή και μαύρες λεπτομερείες είναι πολύ όμορφο.
Πόσο κρίμα να μην βγάζει έναν οικονομικό κινητηρα. Θα ήταν στην πρώτη 3αδα μη πω και υψηλότερα των επιλογών μου.
-
Αναθεωρώ.... Στο κόκκινο με μαύρη οροφή και μαύρες λεπτομερείες είναι πολύ όμορφο.
Πόσο κρίμα να μην βγάζει έναν οικονομικό κινητηρα. Θα ήταν στην πρώτη 3αδα μη πω και υψηλότερα των επιλογών μου.
Θα βάλουν cng όπως σε όλα....
Η υλοποίηση της ηλιοροφής είναι απλά άθλια!
-
Εντάξει σου λέει πως θα το βαζεις μια φορά το καλοκαίρι και θα το βγάζεις τον χειμώνα να μπαίνει ζεστός ήλιος.
Παντως σαν πανοραμική οροφή είναι εξαιρετικη. Ειναι απλά τεράστια. Και αυτό είναι δύσκολο για τη δομή του αυτοκινήτου κατά τα crash test. Οπότε φαντάζομαι θα έχει εξαιρετικά μελετημένο αμάξωμα. Σε αυτά δεν παίζονται οι Γερμανοί.
-
Η προηγούμενη γενιά ήταν απλώς ένα φθηνό Β, τώρα είναι το μεγαλύτερο Β που υπάρχει (4.11μ) με τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή και ίσως το καλύτερο εσωτερικό από τα 'φθηνά' VAG. Έχει πολλά selling point και θα μπει δυναμικά στην αγορά που μπορεί να κυριαρχήσει κι' όλας.
Στο επίσημο της Skoda το Scala ξεκινάει από 15.200, δεν μπορεί το Fabia να ξεκινάει από τόσο, θα πάει σίγουρα παρακάτω, όχι σε σούπερ σπέσιαλ φουλ έξτρα, αλλά θα μπορείς να το αγοράσεις με τα βασικά πολύ φθηνά, με 2-3.000 πάνω (17-18.000) μάλλον θα παίρνεις πολύ αυτοκίνητο για την κατηγορία με όλα τα χρήσιμα και σημαντικά.
-
Λοιπόν τιμές Γερμανίας.
Με τα 95 αλογα η βασική με 5αρι σαζμαν ξεκινά απο
Skoda Fabia 1.0 TSI (95 PS)
Fünfgang-Handschaltung; ab 17.590 Euro
Δηλαδη βασική με μεταλλικό χρωμα και έξοδα pdi κτλ 18200 ευρώ στο περίπου!!!!
Και μιλάμε για βενζινη με +40% κόστος μετακίνησης. ΔΕΝ έχει κάποιον καλό diesel ή lpg.
Οταν σας λέω πως με 6αρι σαζμαν και έναν καλό αξοπλισμο θα αγγίζει τα 20 με 21
Φοβάμαι πως για να ταιριάξει στη γκάμα πολύ απλά θα τσιμπήσουν και τα υπόλοιπα skoda ώστε να μείνει κενό για τη fabia.
Απο 14.000 ξεκινά το ατμοσφαιρικό με 66 αλογα. Το οποίο είναι και βασική έκδοση. Μιλάμε για ανέκδοτο. Δεν χρειάζεται καν να το συζητάμε.
Για να καταλάβεις τη διαφορά dublin,Το sandero με 14500 στη Γερμανία τα εχει ολα στην πλούσια έκδοση μαζί και έξτρα πακέτο με περιμετρικους αισθητήρες, blind spot, 6αρι σαζμαν, turbo 100hp και εργοστασιακό lpg και φυσικά την πλατφόρμα του νέου clio.
Τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν σε δύο διαφορετικούς τιμολογιακους κόσμους.
-
Έχεις δίκιο η ambition στο scala έχει 3000 ευρω διαφορά με την Ελλάδα,.
Οποτε προκύπτει το ερώτημα πως είναι δυνατόν να είναι τόσο φθηνο το sandero στη Γερμανία;;;
Έκανα configuration το style στο κόκκινο μαύρο με το εξαρι κιβωτιο και κανένα εξτρα, και έβγαλε τιμή 24.960 €
-
Did you Czeched the video? (Κρύο αστείο του Thomas στα σχόλια! Για Γερμανός έχει χιούμορ πάντως!).
Η κάθε αγορά έχει τα χαρακτηριστικά της, θα πρέπει να δούμε σε κάνα 2 μήνες τι πουλάει εκεί το Sandero και τι το Fiabia/Polo (που λογικά θα είναι ακόμη ακριβότερο) κ.λ.π
Οι φίλοι μας που δουλεύουν στην Skoda (μάλλον, για την Skoda καλύτερα) μου έλεγε ότι αυτόματα στην Τσεχία/Γερμανία θα πας σε VW, αν έχεις λιγότερα χρήματα πας Skoda, αν έχεις περισσότερα πας Audi. Δεν κοιτάνε καν τις διαφορές όπως εμείς ή να κάνουν συγκρίσεις.
Μάλιστα εντυπωσιάστηκαν από το 2008, να σκεφτείς δεν είχαν δει ποτέ! Ζουν σε παράλληλο κόσμο εκεί.
Πρέπει να δω τιμές πρώτα για να μιλήσω για Ελλάδα. Όπως και να έχει είναι κατηγορία Β, οπότε με αυτά θα το συγκρίνουμε, όταν θα έρθει η ώρα. Από αυτά που βλέπω είναι ένα αυτοκίνητο που επιτέλους θα βάλει τη Skoda δυνατά στην κατηγορία. Είχαμε καν ξεχάσει ότι υπήρχε Fabia!
Αν επέλεγα VAG B, ξεκάθαρα θα διάλεγα αυτό, και η αγορά των VAG-ιτων είναι τεράστια. Η Skoda παίζει πολύ έξυπνα ανάμεσα στις κατηγορίες και πάντα με καλή εκμετάλλευση χώρων και έξυπνες ιδέες (κάποιες όχι τόσο βέβαια, όπως εκείνη η βάση ενδιάμεσα στην κονσόλα που φαίνεται ότι θα βγαίνει με το παραμικρό..).
Να είχε και ένα volume knob και αυτόματο χειρόφρενο θα βοηθαγε!
Το σκιαστρο απλά αστείο, για Ελλάδα τελείως άκυρο.
Πολλά βέβαια optional άκουγα στην περιγραφή.
Θα το δούμε και εδώ, αλλά αυτός ο κινητήρας μου φαίνεται σαν την Χρυσή τομή, 2 προσπεράσεις που έκανε μου φάνηκαν ο.κ, και τα 40-100 σε εύλογο χρόνο (2 ενήλικες και αρκετά πραγματακια στις αποσκευές) ενώ πλέον αυτοί οι κινητήρες με προσοχή και αυτογνωσία κάνουν καλές καταναλώσεις.
Σημείωση: στο βίντεο αναφέρει ότι ξεκινάει κάτω από 14.000 στη Γερμανία.
Σημείωση: 19η η Dacia Γερμανία. 14/15 Peugeot/Citroen!
17.000 Dacia και 14.000 Porsche/Tesla. Κοντά είναι! Skoda 6 πολύ κοντά με την 5η Opel.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το b segment θα αποκτήσει ανταγωνισμό...
Κάτι που με εκνευρίζει στην skoda είναι ότι στην style έκδοση δίνει ως στάνταρ digital cockpit αντί για full Led και επίσης δεν έχει κάμερα οπισθοπορειας...
@Lap ένα μεγάλο ποσοστό δεν έχει κανένα πρόβλημα με 6l/100χλμ. Το 40% φθηνότερη μετακίνηση δεν ξέρω πως προκύπτει; ακόμη και το yaris σε πραγματικές συνθήκες κάπου στα 4-4-4,5l/100χλμ καταναλώνει και μέχρι να κάνεις απόσβεση την διαφορά στην τιμή... Source spritmonitor.de
Skoda Fabia MK4 2021