-
Εννοείς τις 16αρες...διοτι οι 15 άρες είναι standard με τασι πλαστικο.
Από ότι θυμάμαι 400 ή 350 είπαν για τις ζάντες 16 ιντσων.
Πάντως η τιμή με τα έξτρα και όλα μέσα στα 15.000 ευρώ με turbo, 6 αρι σαζμάν, εργοστασιακή lpg και αυτές οι διαστάσεις κτλ είναι τζάμπα
-
Κάτι άλλο χτυπητο ως αρνητικό βρήκες; τι αυτοκίνητο είχες πριν;
-
@sette Είμαι κάτοχος της έκδοσης με το αέριο σε λευκό, όντως φαίνεται να τσιμπάει περισσότερο μετά τις 2-2500 στροφές.
Και μένα στην αρχή μου φάνηκε κάπως αλλά πλέον το συνήθισα και ο τρόπος που γεμίζω τις στροφές μεταξύ των σχέσεων προσαρμόστηκε σε αυτό του αυτοκινήτου και το βρίσκω μια χαρά.
Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχει όπως δεν έχει και θέμα με δακτύλιο.
Υπόψιν κάτι που παρατήρησα και προσωπικά είναι ευχάριστο. Αν έχεις και τα 2 καύσιμα ανοιχτά δίνει προτεραιότητα στο υγραέριο κάτι που το κάνει πολύ οικονομικό χωρίς να επέμβεις εσύ. Έκανα το 1ο ταξίδι από Αθήνα Γιαννιτσά μόνο με το αέριο σχεδόν, δηλαδή με 20κατι ευρώ. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω την βενζίνη φαντάζομαι για να γυρίσω χωρίς γέμισμα αφού ο δείκτης δεν κουνήθηκε. Βέβαια όλα αυτά μέχρι 120-130 χλμ πολιτισμένα λόγω στρωσιματος και με κλιματισμό στο περισσότερο μέρος της διαδρομής.
Επειδή είχα διαβάσει και εγώ διάφορα προσωπικά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ηχομόνωσης μέχρι αυτά τα χλμ τουλάχιστον. Φαντάζομαι από εκεί και πάνω κάτι θα ακούς παραπάνω. Επειδή με νοιάζει λόγω οικογένειας η άνετη και οικονομική μετακίνηση τουλάχιστον μέχρι τώρα μια χαρά δείχνει να εξυπηρετεί και με το παραπάνω.
-
Κάτι άλλο χτυπητο ως αρνητικό βρήκες; τι αυτοκίνητο είχες πριν;
Δεν είμαι αντιπροσωπευτικο δείγμα φίλε μου, είχαμε ένα nissan micra του 2008 οπότε για εμάς είναι αναβάθμιση σε όλους τους τομείς δεδομένου και του μικρού budget. Σίγουρα κάποιος που θα έχει οδηγήσει περισσότερα/ακριβότερα μπορεί να βρει να πει περισσότερα. Για την ώρα δεν έχω βρει κάτι αρνητικό ή που να με χαλάει. Κάποιος μπορεί να ενοχλείται που δεν έχει αεραγωγούς κλιματισμού για τα πίσω καθίσματα, εμάς δεν μας ενοχλεί, κάποια πράγματα είναι και στο τι θεωρεί απαραίτητο ο καθένας
-
@sette Είμαι κάτοχος της έκδοσης με το αέριο σε λευκό, όντως φαίνεται να τσιμπάει περισσότερο μετά τις 2-2500 στροφές.
Και μένα στην αρχή μου φάνηκε κάπως αλλά πλέον το συνήθισα και ο τρόπος που γεμίζω τις στροφές μεταξύ των σχέσεων προσαρμόστηκε σε αυτό του αυτοκινήτου και το βρίσκω μια χαρά.
Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχει όπως δεν έχει και θέμα με δακτύλιο.
Υπόψιν κάτι που παρατήρησα και προσωπικά είναι ευχάριστο. Αν έχεις και τα 2 καύσιμα ανοιχτά δίνει προτεραιότητα στο υγραέριο κάτι που το κάνει πολύ οικονομικό χωρίς να επέμβεις εσύ. Έκανα το 1ο ταξίδι από Αθήνα Γιαννιτσά μόνο με το αέριο σχεδόν, δηλαδή με 20κατι ευρώ. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω την βενζίνη φαντάζομαι για να γυρίσω χωρίς γέμισμα αφού ο δείκτης δεν κουνήθηκε. Βέβαια όλα αυτά μέχρι 120-130 χλμ πολιτισμένα λόγω στρωσιματος και με κλιματισμό στο περισσότερο μέρος της διαδρομής.
Επειδή είχα διαβάσει και εγώ διάφορα προσωπικά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ηχομόνωσης μέχρι αυτά τα χλμ τουλάχιστον. Φαντάζομαι από εκεί και πάνω κάτι θα ακούς παραπάνω. Επειδή με νοιάζει λόγω οικογένειας η άνετη και οικονομική μετακίνηση τουλάχιστον μέχρι τώρα μια χαρά δείχνει να εξυπηρετεί και με το παραπάνω.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, Πραγματικά, με βάση όσα λες, κάτι λάθος έχουν κάνει στη προσφορά(με βάση και τα 0 τέλη). Αν επιτρέπεις, εσένα τι προσφορά σου έκαναν;
@Lap Ναι, τις 16αρες ήθελα να γράψω. Amaris ή κάπως έτσι. Μου φαίνεται βέβαια λίγο τραβηγμένο να έχει μηδενικά τέλη με 16αρες αντί για τις ατσάλινες 15αρες... Γενικά, ως τιμή, είναι καλή. Σου εξήγησα το θέμα μου... Δηλαδή, ο Γάλλος ή ο Ιταλός(που στο τέλος τέλος, αμείβονται και περισσότερο), γιατί να το αγοράζουν φθηνότερα; Στη Γαλλία αν θυμάμαι καλά, με τις δικές μας τιμές στο περίπου, παίρνεις stepway αντί streetway. Δεν ξέρω, αλλά η Dacia στην Ελλάδα, βρήκε πρόφαση με ότι γίνεται παγκοσμίως και έχει κάνει δυσανάλογα μεγάλες αυξήσεις. Άσε που και η προιστορία, δεν είναι καλή για ενδεχόμενη μείωση τιμών μελλοντικά...
-
Στη Γαλλία έχουν ειδικές τιμές λόγω μαμά Renault. Κάπου το ειχα διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι που.
Ναι για τις 16αρες έλεγα και εγώ. Ο συμφορουμιτης πανω είπε πως δεν έχει τέλη ουτε στην stepway με 16αρες. Όποτε όλα μια χαρά.
Εγώ του είχα βάλει αυτά που επελεξες ως έξτρα και επιπλέον επέλεξα το ασυρματο Android Auto με ενσωματωμένο navi και μεταλλικό χρώμα με ζάντες και έβγαινε καπου στα 16500 με το κλειδί.
Στο 208,diesel όμως, με σχεδόν τον μισό εξοπλισμό, ουτε καν κάμερα οπσιθοποριας.. 19500 σε λευκό χρώμα.
-
Στην style θυμάμαι είναι standard
-
Σου έστειλα pm, σχετικά με το τιμόνι και τον επιλογέα έχουν δερμάτινη επένδυση και βρίσκω εξαιρετική την αίσθηση τους. Δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή αν είναι της έκδοσης ή το έβαλα extra. Όπως επίσης και τεμπέλης που έχει για το χέρι. Συνολικά βγήκε 16400 με αισθητήρες μπρος πίσω κάμερα, συναγερμό, ασφάλεια, με καλύψεις, φιμε ταινία στα πίσω καθίσματα και στο πίσω τζάμι και δεν θυμάμαι αν ξεχνάω κάτι
-
Μου κάνει εντύπωση οι στροφές λειτουργίας που λέτε για απόδοση, μιας και φοράμε το ίδιο μοτέρ εγώ νομίζω ότι είμαι τουλάχιστον 500rpm πιο χαμηλά.
-
Μου κάνει εντύπωση οι στροφές λειτουργίας που λέτε για απόδοση, μιας και φοράμε το ίδιο μοτέρ εγώ νομίζω ότι είμαι τουλάχιστον 500rpm πιο χαμηλά.
Ακόμη και στις 1500, δεν σκορτσάρει. Στις 2000 το είδα ακόμη διστακτικό. Βασικά, έδειχνε ότι δεν έχει ανεβάσει πίεση. Στις 2500, νιώθεις έντονο τράβηγμα. Τα περισσότερα χιλιάρια, ήδη από τις 1700+ και αρχίζουν να τραβάνε, όπως τραβάει το dacia στις 2500. Ίσως με ελαφρώς χειρότερο στροφάρισμα.
-
Τι καυσίμου έκαιγες;
Εγώ δοκίμασα τον κινητήρα αυτό σε clio.
Στην βενζίνη να πουμε πως στο ρελαντί θυμίζει ιαπωνικο 4κιλθνδρο....δηλαδη για όποιον γνωρίζει, τελείως αθόρυβος.
Στο υγραέριο ακους το τικι τικι, ή τάκα τάκα (ότι θέλει ο καθένας) των μπεκ ψεκασμου του υγραερίου.
Δοκίμασα ελάχιστα και στο sandero και το έβαλα απλά μπροστά σε στάση έτσι για να δω τα λαμπάκια. Όταν πατας το κουμπί για το υγραεριο ακουγεται από πισω το τσαφ σαν τις κουζίνες υγραερίου....
Με τρομαξε να πω την αλήθεια...
... Έχει γουστο να γίνει τίποτα..... Αλλά οκ δεν τρεχει κάτι.... ΧαχαΝομίζω πως όταν καταναλώνει υγραέριο τραβα πιο καλά από χαμηλά, όπως λέει και ο yem
-
Ήταν γυρισμένο σε lpg. Τι να πω; Να έχω κακομάθει από πετρέλαια και άλλα turbo;
-
Από πετρέλαιο ίσως και ίσως από πιο δυνατά τούρμπο, στο υγραέριο τραβάει από πολύ πιο χαμηλά σε σχέση με την βενζίνα.
-
Στη Γαλλία έχουν ειδικές τιμές λόγω μαμά Renault. Κάπου το ειχα διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι που.
Αυτό που ισχύει γενικά στη Γαλλία είναι ότι τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι σαφώς τσιμπημένα σε σχέση με αντίστοιχα ευρωπαϊκά, γιατί τα προτιμάνε ούτως ή άλλως οι Γάλλοι. Οπότε οι 'ειδικές' τιμές είναι τσιμπημένες προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω.
Για τη Dacia ειδικά, δεν γνωρίζω γιατί δεν με ενδιέφερε ποτέ ως τώρα. Μπορώ να το κοιτάξω όμως...
-
Για δες το.... Κάπου το ειχα διαβάσει πως είχαν ειδική αναφορά στις τιμές Γαλλίας. Νομίζω στην παρουσίαση του μοντέλου σε κάποιο γαλλικό ιντερνετικό περιοδικό
-
Ορίστε γιατί πουλάει σαν τρελό. Πραγματικά δε ξέρω αν προλαβαίνει η δυνατότητα παραγωγής του εργοστασίου να εξυπηρετεί τη ζήτηση. Αλλωστε δύο εργοστάσια το κατασκευαζουν, οχι ένα.
Το ιδιο είχε γι ει και στην Κουλα. Μοιράστηκε η παραγωγή σε δύο εργοστάσια της Ινδίας.
Τεσπα, 12.120 ευρώ με ολα τα βασικά, όπως led φωτα, προβολείς ομίχλης, οθόνη, υποβραχιονιο, 6αρι σαζμαν, turbo και εργοστασιακό lpg.
Οκ ει αϊ η βασική έκδοση χωρίς υφάσματα στο ταμπλο, και κάποια άλλα στοιχεία.... Αλλα δεν παύει να είναι λειτουργικό.
Ξανά λέω..... 12.120 με μισθούς Γερμανίας. Δηλαδη χοντρικα σαν να λεμε εδώ σε εναρμονισμενες τιμές βάση εισοδήματος με 9500-10.000 έχεις οικογενειακό αυτοκινητο.!!!!
Κόστο μετακίνησης.... 5.3 ευρώ /100χλμ με 7, 4 και κάτι λιτρα καταναλωσης lpg και 0,72λ/λίτρο.
Στη βενζίνη πάρα το turbo στην διαδρομή που έκανε ο τύπος στο τεστ έγραψε 5,4 λιτρα.
Τιμές μετρημένες στην αντλία.
Εξαιρετικές τιμές καταναλωσης για αυτοκινητο των 1150 κιλών. Δηλαδη έχουμε να κάνουμε με εναν πάρα πολύ οικονομικό στη χρήση turbo κινητηρα.
Παρε κόσμε!!!!
Δηαλδη ένα ζευγάρι με δύο μισθούς άνω του 1000ρικου και κάπως ψηλοτυχερο στην στέγαση αγόραζει με αποταμίευση περίπου 20 μηνων(μέτρια αποταμίευση) ένα ολοκαίνουριο αυτοκινητο....,
-
Lap, είδα το video με μετάφραση τους γερμανικούς υπότιτλους στα Αγγλικά. Αν κατάλαβα καλά, δίνουν ένα life(γιατί αναφέρει απουσία ηλ. παραθύρων πίσω, βλέπεις τις άβαφες χειρολαβές κλπ) με οθόνη, στα 12120. Το 'αντίστοιχο' ελληνικό(χωρίς οθόνη), έχει 13820... Νομίζω πως δεν θα κάνω τη χάρη στην εδώ αντιπροσωπεία, να δώσω 'αέρα' 1700+ ευρώ... Με αυτό το video δε, επιβεβαιώνεται η υποψία μου, ότι η αυξημένη ελληνική τιμή, δεν οφείλεται σε ειδική περίπτωση όπως της Γαλλίας που ανέφερες, μιας και ισχύει το ίδιο και σε Γερμανία εκτός Ιταλίας που γνώριζα... Κρίμα...
-
Νομίζω ο μεγάλος του ανταγωνιστής θα είναι το Fabia, είδα κάποια πράγματα σήμερα και μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και με επιλογές από τον 1ο κόσμο (ασφαλείας, εσωτερικό, κ.λ.π).
-
-
@sette είναι ενδιάμεση έκδοση από την μεσαία και την πλουσια. Σε εμας εδώ εχει είτε τη βασική, είτε τη μεσαια, είτε την πλουσια. Όποτε στην πλουσια πρεπει να είναι παρόμοιες οι τινες. Για παραδειγνα η πλουσια έχει υφασμα σε ταμπλό και πορτες, Ηλ μπαραθυρα πισω, ηλεκτρικούς Καθρέφτες, χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος όπως και εξωτ καθρέφτες κτλ.
@dublin ..... Πάλι ξεφευγεις. Οχι ο αντιπαλος του ως προς την τιμή κτήσης είναι το c3. Όπου σαφώς είναι καλυτερο. Και χαντακωνει τον όμιλο που αγαπάς.
Το να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 5 και 7000 ευρώ παραπάνω για τον ίδιο εξοπλισμό, δείχνει δόλο.
Όσο για την ασφάλεια είπαμε. Χάνει στην ενεργητική με τo lane assist και την αναγνώριση πεζων. Στην παθητικη όμως,είναι στα ίδια επίπεδα με το τριτοκοσμικό opel mokka του 2021.
Θόρυβος καταντα ωρες ωρες η άποψη σου υπέρ του ομίλου. Βλεπεις οτι δεν σε παιρνει να το θαβεις χωρίς λόγο το αυτοκίνητο, ξεκινάς άσχετες συγκρίσεις μπας και χαντακωθει ο αντιπαλος του ομίλου.
Η μόνη συγκριση με το νέο fabia είναι η τάση να ξεφευγουν από τα 4 μέτρα και να πάνε στα 4.10μ
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III
... Έχει γουστο να γίνει τίποτα..... Αλλά οκ δεν τρεχει κάτι.... Χαχα