-
+1000 ο Αλέξανδρος Σ. Δεν κάθομαι μέσα στο λιοπύρη να πλύνω το αμάξι με τίποτα (και έχω και parking στο εξοχικό). Βέβαια μιλάω εκ του ασφαλούς επειδή δεν έχω την καψούρα στις διακοπές αλλά ξένο αυτοκίνητο, το οποίο εννοείται ότι το σέβομαι σαν περιουσία κάποιου άλλου αλλά δεν θα κάτσω να το πλύνω ούτε να πάω στα Μέγαρα για detailing.
Προσέχω μην βραχούν από τα μαγιό τα καθίσματα και θα βάλω και καμιά σκουπα στα Πατάκια αλλά μέχρι εκεί.
Εν τω μεταξύ είχα στο μυαλό μου όταν θα τελειώναν οι διακοπές να πήγαινα σε ένα detailer που έχει στο δρόμο από τα Μέγαρα προς Αλεποχωρι αλλά που...
-
Ένα πράγμα που με έχει βολέψει πολύ είναι το κλασικό μικρό σκουπάκι. Προτού μπει η οικογένεια στο αυτοκίνητο τους το δίνω για να σκουπίσουν τα πόδια τους από την άμμο. Όσον αφορά τα αλάτια, δε μπαίνει κανείς με το μαγιό του μέσα στο αυτοκίνητο. Να αλλάξει και ύστερα μπαίνει.
-
Αυτό με το σκουπακι δεν το είχα σκεφτεί, θα το δοκιμάσω.
Τα μαγιό τα βγάζω στα παιδιά αλλά αυτά έτσι και αλλιώς κάθονται στα καθίσματα τους. Στα μπροστά (και στα πίσω για να μην γδέρνουν το δέρμα τα καθισματακια) έχω βάλει μόνο για το καλοκαίρι αυτά τα άσχημα [καλύμματα](http://€ 4,34 30%OFF | Universal Car Seat Cover Set Premuin Leather Car Seat Covers Auto Seats Cushion Pad Mats Chairs Cover Protector Car Accessories https://a.aliexpress.com/_mrZicWf) και βάζω και μια πετσέτα, αλλά προσέχουμε να έχουμε στεγνώσει λιγάκι, όχι βουτιά και βουρ στο αμάξι.
-
Το καλοκαίρι ελάχιστα ασχολούμαι και εγώ. Τώρα αν γίνει κώλος ίσως το κάνω γρήγορα με πιεστικό αφρό και στέγνωμα με αέρα αν έχω νταλκά. Για το μέσα προσέχουμε όσο μπορούμε να μη το ξεφτυλίσουμε. Βοηθάνε τα καλύματα σίγουρα για όσους τα χρειάζονται και γενικά στεγνό μη κουραστικό καθάρισμα με κανα σουίφερ.
@yem Ξαναβάλε αν θέλεις το link. Αυτός στα Μέγαρα που λές είδα ότι είναι πλυντήριο αυτοκινήτων ως κύρια δραστηριότητα
-
Ένα πράγμα που με έχει βολέψει πολύ είναι το κλασικό μικρό σκουπάκι. Προτού μπει η οικογένεια στο αυτοκίνητο τους το δίνω για να σκουπίσουν τα πόδια τους από την άμμο. Όσον αφορά τα αλάτια, δε μπαίνει κανείς με το μαγιό του μέσα στο αυτοκίνητο. Να αλλάξει και ύστερα μπαίνει.
Εγω τα χτυπάω στην ρόδα και μετά χειροκροοτυμε ολοι με τα πόδια πριν μπούμε....μερικές φορές χτυπάμε και τους αστραγάλους μας και κουτσαίνουμε όταν βγούμε από το αμάξι.
Βαζουμε διακόσιες πετσέτες στο κάθισμα... Και ως δια μαγείας περνάει η υγρασία. Αν έχεις γυναίκα με πολλά μακρυά μαλλιά αυτό συμβαίνει. Συνήθως την βάζω στον ήλιο να στεγνωσει αλλά λέει ζεσταίνεται.... Το κόλπο εκεινη την στιγμή είναι να πεις πως έχει κορμαρα μαυρισμένη.... Τοτε κάθεται.
-
This post is deleted! -
Και τα δικά μας μαλλιά αφήνουν αλάτια στο κάθισμα.
-
Εμείς τα αφήσαμε τα μαλλιά...
Mastoras78 μια χαρά μου ανοίγει το link πάρε και αυτό από gmaps [http://ELITE eco steam 690 676 2250 https://maps.app.goo.gl/pQKoZENTGcGxfjT47](http://ELITE eco steam 690 676 2250 https://maps.app.goo.gl/pQKoZENTGcGxfjT47)
Είναι μια μεγάλη έκταση σαν τα πλυντήρια που βλέπεις στην γιουσα με 2-3 ξεχωριστά κλειστά υπόστεγα και έχει banner της auto glym και κάτι άλλα. Με αρκετά καλά αυτοκίνητα απέξω.
Μια απορία αν πήγαινα σε αυτόν για μια έξτρα περιποίηση δεν θα ήταν τσάμπα λεφτά μιας και που αμέσως θα έβγαινα εθνική και θα έτρωγε όλα τα ιπτάμενα στην μάπα?
-
Μια απορία αν πήγαινα σε αυτόν για μια έξτρα περιποίηση δεν θα ήταν τσάμπα λεφτά μιας και που αμέσως θα έβγαινα εθνική και θα έτρωγε όλα τα ιπτάμενα στην μάπα?
Εξαρτάται από το τι εννοείς έξτρα περιποίηση σε σχέση με την περιποίηση και την 'ποιότητα' αυτής που κάνεις εσύ ο ίδιος στο αμάξι σου. Πλύσιμο με πλύσιμο, κέρωμα με κέρωμα διαφέρουν..
Μπορεί να σου κάνει ένα σωστό πλύσιμο πχ στα δύσκολα σημεία,ζάντες,λάστιχα,εσωτερικό και ένα καλό sealant με διάρκεια στο τέλος.. ναι όταν βγείς Εθνική θα μαζέψεις μυγάκια αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο. Bonus ότι θα αφαιρεθούν πιο εύκολα την επόμενη φορά που θα το περιποιηθείς μόνος σου.
-
Ναι ακριβώς αυτό έλεγα, μια καλή περιποίηση στο εσωτερικό για τα καθισματα που θεωρητικά θα είχαν ταλαιπωρηθεί από τα αλάτια, ένα καλό πλύσιμο στις ζάντες και ένα πέρασμα με κάποιο σφραγιστικό για να βγάλουμε το υπόλοιπο καλοκαίρι.
-
Ναι ακριβώς αυτό έλεγα, μια καλή περιποίηση στο εσωτερικό για τα καθισματα που θεωρητικά θα είχαν ταλαιπωρηθεί από τα αλάτια, ένα καλό πλύσιμο στις ζάντες και ένα πέρασμα με κάποιο σφραγιστικό για να βγάλουμε το υπόλοιπο καλοκαίρι.
Ok, that makes sense που λέν και στο κοριόμ...
Εγώ θα πέρναγα από εκεί να δώ με τα ματάκια μου τι παίζει και θα μιλούσα συγκεκριμένα για το τι απαιτήσεις έχω και τι υπηρεσίες θα μου πρόσφεραν. Η τηλεφωνικά έστω να πάρεις και τιμή. Δε θα πήγαινα να περιμένω να τα κάνω όλα την ίδια μέρα χωρίς συννενόηση.
Μερικά από αυτά που έγραψες δεν είναι και τόσο δύσκολα ούτε απαιτούν ακριβά εξωτικά προιόντα. Χρόνο και μεράκι θέλουν. Πχ με ένα All purpose cleaner που είναι πάμφθηνα, το αραιώνεις και περνάς τα υφάσματα.
-
2 φορές μπράβο...
Μία για το πλύσιμο και μία για το σεντόνι
-
Το Easter egg ειναι ο ευγενής χαιρετισμός σου στην πρώτη φωτογραφία?
Για άλλη μια φορά εξαιρετικό αποτέλεσμα... Συγχαρητήρια
-
Πω!!!! Μπορεί να εισαι 'ένα καλοκάγαθο παιδί με τον γλυκό λόγο στο στόμα' αλλά πραγματικά εξαιρετική δουλειά.
ΦΥΣΙΚΑ και να πλερώσει κάτι. Τόσες εργατοώρες, τόσα υλικά τόσο ήλιος, και γνώσεις πάνω στο αντικείμενο πρέπει να πληρώνονται. Αυτη η δουλειά έξω πανάκριβα θα κοστιζε. Μια φορά που ρώτησα από 200 ευρω και πάνω μου είπαν. Και ίσως λίγα λέω.
Το αποτέλεσμα πέρα από κάθε φαντασία
Εγω εχω πει 2 τέτοια αμάξια την ημερα, με έναν βοηθό =400 με 500, 600 και 700 την ημέρα...... Ζωαρα
-
Τι μπράτσα θα έκανες από τόσο τρίψιμο...
-
Σήμερα γυάλισα το αμάξι του γείτονα και είχε αρκετό ενδιαφέρον μιας και δοκίμασα και νέα προιόντα... Πρίν μια βδομάδα μου ζήτησε τον αλοιφαδόρο να το κάνει μόνος του και αφού του εξήγησα ευγενικά ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μη τα κάνει μαντάρα μου ζήτησε να το κάνω εγώ.
Ξεκίνησα γύρω στις 9 το πρωί και τελείωσα κατά τις 6 μιση το απόγευμα χωρίς τα μαζέματα... (plus 1 ώρα)
Μου είπε ότι χρειαζόταν το αυτοκίνητο το απόγευμα οπότε είχα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Θα γράψω αρκέτα και κάποια πιο advanced που δε νομίζω να σας ενδιαφέρουν αλλά είναι τσάμπα έχω χρόνο και μου αρέσε να σας δυναστεύω..
Όταν λοιπόν υπάρχει χρονικός περιορισμός συμβαίνει το εξής... Θα αναγκαστείς να δουλέψεις σα το Βέγγο,κάτω από τον ήλιο και να λιώσεις κυριολεκτικά. Πραγματικά πρέπει να έχεις κάποιον να σε βοηθάει, ο φόρτος είναι τεράστιος για να γίνει η δουλειά σωστά και ειδικά με ζέστη. Ευτυχώς δεν είχε 40αρια αλλιώς δε νομίζω να άντεχα. Παίζει να ήπια 4 λίτρα νερό συνολικά..
Επίσης θα αναγκαστείς να αυτοσχεδιάσεις, όλο και κάτι θα πάει στραβά ή δε θα σου βγεί όπως το περίμενες..
Ξεκινάμε.. Μερκ δίπορτη αβαντγκάρντε Γερμανική σκούρα μπλέ 15ετίας. Παραδοσιακά τα παλιά πρέμια έχουν αυτό που λέμε σκληρό βερνίκι κάτι που είναι challenge από μόνο του.. Αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να 'κάψει' το βερνίκι σε τέτοια αμάξια τον περιμένει εκπληξούλα..
Το αμάξι είχε πλυθεί την προηγούμενη αλλά τον έπιασε η χθεσινή χωμάτινη βροχή.
Ξεκίνησα λοιπόν με ένα κλασσικό πλύσιμο, αφρός+apc στον αφροποιητή ,έπειτα πλύσιμο επαφής (με τρεχάλα και ήλιο!).. Μετά όπως ήταν βρεγμένο είναι η στιγμή για Decontamination ξεκινώντας με Iron remover. Λοιπόν.. κάτι πρέπει να κάνω με αυτή την ιστορία.. Αυτά τα χημικά παραδοσιακά βρωμάνε.. βρωμάνε πολύ... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ! Αν τα ακουμπήσεις την έβαψες θα μυρίζεις για ώρα κι αφού ξεπλυθείς. Ακόμα και όταν το ξεβγάλεις καλά από το αμάξι μυρίζει ο χώρος για ώρες. Νομίζω πρέπει να το ψάξω λίγο γιατί έχουνε βγεί πιο καινούργια με καλύτερη μυρωδιά. Ήθελα επίσης να δοκιμάσω ένα tip αλλά δε μου βγήκε.. ψεκάζεις υποτίθεται λίγο iron remover και το απλώνεις με σφουγγάρι για να 'δουλέψει' καλύτερα και να χρησιμοποιήσεις λιγότερο προιόν. Υποτίμησα να βάλω στο χέρι μου γάντι νιτριλίου, δεν είχα βρέξει και καλά το σφουγγάρι και η φάση δε βγήκε.. Γέμισα χημικά και ο σπόγγος δε γλίστραγε.. Ταπεινωμένος το γύρισα γρήγορα στο παραδοσιακό psek and wait..
Στο τέλος στέγνωμα κλασσικό με πετσέτα. Μετά το επιθεώρησα και ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση για τα χρόνια του.
Next step πηλός, μια διαδικασία που παραδοσιακά με προβληματίζει,βαριέμαι,κουράζομαι και έχει πολλές παγίδες. Δοκίμασα clay towel της carpro έναντι παραδοσιακού bilt hamber πηλού και έπαθα πλάκα !!! Πραγματικά το απόλαυσα.. απείρως πιο safe, γρήγορο και εύχρηστο. Οι πετσέτα πηλού και να σου πέσει κάτω απλά την ξεπλένεις με νερό και την ξαναχρησιμοποιείς σε αντίθεση με τη μπάρα πηλού που την πετάς.. Πολλοί δε τις προτιμούν γιατί υποτίθεται προκαλούν πιο εύκολα marring. Της carpro όμως είναι διαφορετική, έχει κυψέλες και είχα διαβάσει τα καλύτερα για αυτόν τον τύπο πετσέτας. Από τα καλύτερα 20ευρα που έχω χαλάσει. Έχετε υπόψιν όμως ότι πιθανών να τραβάει λιγότερες επικαθήσεις από κλασσικό πηλό. Λόγω χρόνου και κούρασης δεν με έπαιρνε για συγκριτικό..
Δοκίμασα και το tar remover-paint cleaner της Koch chemie το Fw και οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές. Δυστυχώς το φσιτ φσιτ προίκα από παλιό azax που του είχα κουμπώσει γρήγορα τα έκλασε οπότε δεν έπαιξα πολύ.. Ευτυχώς πραγματικά δεν χρειαζότανε μιας και ο πηλός είχε κάνει ήδη τη δουλειά του.
Για να φύγουν τα λιπαντικά πηλού και ότι είχε απομείνει προχώρησα σε δεύτερο πλύσιμο ανέπαφο με αφρό και στέγνωσα με πετσέτα και φυσητήρι αέρα. Το ήθελα απόλυτα στεγνό για να προχωρήσουμε στο γυάλισμα. Η επιφάνεια ήταν άψογη για το επόμενο βήμα..
Ιδού οι πρώτες φώτο πρίν το γυάλισμα..
Ήδη αρκετά κουρασμένος έκανα το πρώτο τσιγάρο/διάλειμμα αφού είχα τρέξει στο ψυγείο για νερό, πολύ νερό ! Κάπου στις 2 ώρες πήρανε τα παραπάνω και πλέον το αμάξι μπήκε γκαράζ για να το γυαλίσω..
Ξεκινάμε! Η θεωρία έλεγε για γυάλισμα με all in one cleaner wax λόγω πίεσης χρόνου μιας και ο ιδιοκτήτης το ήθελε μέχρι τις επτά το απόγευμα! Απλά θα κυνήγαγα κάτι θαμπάδες και γρατζουνιές με σκληρό σφουγγάρι στον αλοιφαδόρο και κοπτική χοντρή αλοιφή σποραδικά. Σημειώνω ότι έχω μόνο ένα μεγάλο και ένα μικρό σφουγγαρί τέτοιο. Ξεκινάω λοιπόν τις θαμπάδες με τον πιο επιθετικό συνδυασμό και εκεί κατάλαβα ότι μπλέξαμεεε. Ακόμα λοιπόν και με αυτό το συνδυασμό έφευγε η θαμπάδα μεν αλλά κάποιες γρατζουνιές μένανε ακόμα και μετά από αρκετά περάσματα. Ήθελε σίγουρα πιο επιθετικό σφουγγάρι μικροίνας ή μάλλινο. Δεν έχω τέτοια σφουγγάρια γιατί προυποθέτουν τακτικό καθάρισμα με κομπρεσέρ αέρα που δεν ξέρω αν θέλω να το πάω τόσο μακρυά πχια... Θόρυβος,σκόνη οι λόγοι και εδώ είναι σπίτι..
Το επόμενο πρόβλημα είναι ότι έχω 3 σφουγγάρια μεσαίας κοπτικής ικανότητας κίτρινα και ιδανικά θα ήθελα να έχω 5-6 (12 ευρώ το ένα) σε κάθε τύπο... Αυτά υποτίθεται είναι που χρησιμοποιείς περισσότερο. Όποτε σε φυσιολογικές συνθήκες το σχέδιο είναι να χρησιμοποιώ ένα σφουγγάρι ανά ένα ή δύο πάνελ, τα πλένω/στεγνώνουν όλα μαζί διάλλειμα και repeat. Έλα όμως που στην συγκεκριμένη περίπτωση και με cleaner wax αλοιφή που δε κόβει βερνίκι σχεδόν καθόλου απλά θα το γαργαλούσα... Το δοκίμασα λοιπόν με κίτρινο, το γαργάλησα,γέλασε μαζί μου και κατάλαβα ότι δε θα έχουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα..
Αδιέξοδο.. έπρεπε να έχω το αμάξι έτοιμο σε λίγες ώρες οπότε αποφάσισα να προσαρμοστώ και να κάνω ανορθόδοξο πόλεμο.. Θα χρησιμοποιούσα το μοναδικό σκληρό μπλέ σφουγγάρι με την λεπτή cleaner wax αλοιφή ανα 3 panel, θα το έπλενα/στέγνωνα και και θα το χρησιμοπούσα ξανά. Μέχρι να στεγνώσει θα άλλαζα πλάκα στον αλοιφαδόρο, θα έβαζα το μικρό σκληρό σφουγγάρι και θα έκανα τα πιο δύσκολα στενά σημεία που δε βολεύει το μεγάλο για να μη χάνω χρόνο. Σκότωμα σε τρεχάλα αλλά βατό έστω και οριακά.. Για αυτό το λόγο προτείνεται να έχεις πολλά πολλά σφουγγάρια ίδιου τύπου. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτά που λέω, τα σφουγγάρια ζεσταίνονται,φθείρονται, γεμίζουν σκόνη και αλοιφή και γι’ αυτό πρέπει να αλλάζονται τακτικά. Θα μπορούσα να κάνω συνδυασμό χοντρό μπλε σφουγγάρι με χοντρή αλοιφή για όλο το αμάξι αντί της λεπτής cleaner wax αλλά εδώ υπάρχουν δύο θέματα.. Αυτό ονομάζεται διόρθωση, όχι απλό γυάλισμα.. Είναι χρονοβόρο, θέλει πολλά περάσματα, έχεις να παλεύεις με πολύ σκόνη και εκεί πραγματικά πρέπει να αλλάζεις σφουγγάρια πολύ πιο συχνά και είχα μόνο ένα. Επίσης πολλές φορές θα χρειαστεί να ξαναπεράσεις όλο το αυτοκίνητο με λεπτή αλοιφή και πιο ήπιο σφουγγάρι για να εξαφανίσεις τη θαμπάδα που θα αφήσει ο πρώτος επιθετικός συνδυασμός. Είναι αυτό που λέμε διόρθωση δύο σταδίων και απαιτεί πολύ περισσότερες ώρες.
Ξεκίνησα λοιπόν τον παραπάνω μακρύ δρόμο και όντως εφαρμόζοντας τα παραπάνω η δουλειά έγινε! Πιστεύω αφαίρεσα ένα 50% γρατζουνιάς, το αμάξι γυάλισε πάρα πολύ και ταυτόχρονα μπήκε και προστασία από την αλοιφή. Οι cleaner wax κοπτικές αλοιφές αυτό ακριβώς κάνουν.. Ταχύτητα, γυαλάδα, προστασία όλα σε ένα με μικρή όμως ικανότητα διόρθωσης. Ιδανικές για αρχάριους. Γλιτώνεις το βήμα του κερώματος και η προστασία που προφέρει κρατάει 2-3 μήνες. Να πώ εδώ ότι πρώτη φορά χρησιμοποίησα αυτούς τους συνδυασμούς σε σφουγγάρια και αλοιφές. Προσωπικά θα ήθελα λίιιγο καλύτερα αποτελέσματα στις γρατζουνιές αλλά θεωρώ ότι πήρα το maximum δεδομένων των συνθηκών. Ο ιδιοκτήτης περιχαρής με κυνηγάει να μου δώσει λεφτά, lol.. Ίσως του πώ να μου πάρει μερικά αναλώσιμα γιατί τα μπουκαλάκια τελειώνουν, τα σφουγγάρια είναι λίγα, φθείρονται και κακά τα ψέμματα κοστίζουν..
Είπα να κάνω ένα πιο αναλυτικό postarisma και βλέποντας το μέγεθος αντιλαμβάνομαι ότι όποιος το διάβασε ως εδώ λίγα θα κατάλαβε και τώρα με βρίζει...
Ξέρω, χρησιμοποίησα και πολλές ξενόφερτες ορολογίες και να με συγχωρείτε αλλά δε το κάνω επίτηδες..
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό με το αποτέλεσμα.. Θα μπορούσαν να είναι περισσότερες/καλύτερες αλλά το τρέξιμο και ο κόπος είναι τέτοιος που απλά δε γίνεται.. Μια από αυτές περιέχει easter egg.. όποιος το βρεί πρώτος κερδίζει μισό κιλό φέτα Δωδώνη ευγενική χορηγία γνωστής αλυσίδας super market..
-
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια! Ακόμα και τον Lap !
Με τον καλό λόγο είμαι συνήθως απλά είμαι αλλεργικός στις μπούρδες..
@Yem Χαχα ήμουν σίγουρος ότι θα κέρδιζες αδερφέ, παιζόταν 1.2 στο στοίχημα.. Βέβαια αποδείχτηκε πολύ εύκολο γιατί βγήκε η φώτο πρώτη πρώτη και δε το πρόσεξα αλλά όπως και να έχει απευθύνσου στο πλησιέστερο κατάστημα της περιοχής σου για να παραλάβεις το δώρο σου. Δώσε τον κωδικό TsipraDEgamiesai και το 4ψήφιο που θα σου έρθει στο κινητό όταν σου ζητηθεί. Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή
Εννοείται ότι η φώτο μπήκε για το χαβαλέ για να μην έχουμε παρεξηγήσεις..
famas αυτό το αποτέλεσμα δε μπορείς να το πάρεις με το χέρι ακόμα και αν είσαι ο πρωταθλητής του ενδοπαλαμικού πεο-παλινδρομισμού... Γίνεται μόνο με μηχάνημα-αλοιφαδόρο.. Όχι πως δεν έχει κούραση. Πλάτη-ώμοι, σκυψίματα, λυγίσματα,καθίσματα άστα να πάνε..
Η οικονομική ανάλυση κόστους πραγματικού είναι δύσκολη. Ρεύμα,νερό,εργατοώρα,εξοπλισμός αναλώσιμα,πάγια έξοδα,τεχνογνωσία κτλ κτλ. Για αυτό όταν ακούω κράξιμο σε εξειδικευμένα καταστήματα που κάνουν τα παραπάνω για τα ποσά που χρεώνουν, είμαι κάπου στην μέση.. Εάν η δουλειά γίνεται σωστά και με προδιαγραφές κοστίζει.. και όταν δε κοστίζει ισχύει συνήθως το ότι πλέρωσες θα πάρεις..
Τα κόστη που έγραψες Lap είναι τουλάχιστον 200 ευρώ την ημέρα σε λειτουργικά για την επιχείρηση και με προσευχές να έχεις όντως δουλειά κάθε μέρα.. Α και να μην έχεις μλκες πελάτες.. Επίσης ανάλογα το project μπορεί ένα αμάξι να σου φάει όλη μέρα .. πολλοί οι παράγοντες. Δε θα το έλεγα σε καμία περίπτωση χρυσορυχείο..
-
Οκ... Έχεις λειτουργικα...
Ξεκινα εσυ σε κάποια αποθήκη κάποια αυτοκινητα φίλων σου και απο τα forum κτλ καποια Σάββατα... Δες πως παει και αναλόγως επεκτείνεσαι.
Είναι κρίμα να κάνεις τόσο καλή δουλειά και να μην βγάζεις λεφτά από αυτό.
Συμβουλή.... Να έχεις άλλον να κλείνει τις δουλειές.... Να μη μιλάς σε κανέναν εσυ διότι στο τέλος θα τραγουδάς Ρεμο, 'Μα πως μπορείς να μη μ'αγαπας τα Σάββατα'
Πάντως ποσο θα κόστιζε αυτό σε μαγαζί; Κανα 300 αρι;
-
Δεν έχεις άδικο αλλά επειδή το βλέπω σαν χόμπυ και όχι βιοποριστικά εφόσον με παίρνει το αντιμετωπίζω ως μάθε μια τέχνη κι άστηνα.. Επίσης είναι και πολύ κουραστικό και με αμφίβολη απόδοση επιχειρηματικά κατά τη γνώμη μου.
Από μουσική δεν ακούω τέτοια πράγματα.. μπρρ.. Επίσης από το να κλείνω δουλειές ζω.. Απλά σε κοινωνικές επαφές, χόμπυ και όπου δεν έχω να κάνω με πελάτη γενικότερα δε βρίσκω λόγο να μασάω τα λόγια μου
Θεωρώ τίμιο κόστος τα 200-250 ευρώ για μια τέτοια υπηρεσία.. οτιδήποτε λιγότερο θα με έβαζε σε υποψίες..
-
Εε αν δεν το έβρισκα εγώ θα το έβρισκε ο Lap που από φωτογραφίες σου έχουμε μετρήσει και το ύψος του γκαζόν... Και τι ποικιλία είναι.
Πλάκα στην πλάκα έβγαζε μάτι, σκέφτηκα αυτό είναι ευκολακι και σκέψου ότι ξαναέβλεπα στις φωτογραφίες τις αντανακλάσεις στα φανάρια και στους καθρέπτες μη και δω κανένα γάτο η κανένα Φάνη από πίσω.
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ