-
Φυσικά όλα αυτά είναι ευσεβείς πόθοι για το μέλλον του πλανητη και κατ επέκταση την θέση της χώρας μας στην νέα φάση αυτού.
Η τεχνολογία συλλογής co2 από την ατμόσφαιρα αναπτύσσεται σταδιακά και χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά προγράμματα. Σήμερα που γράφουμε έχει υπάρξει μελέτη κλίμακας όπου μέσω ανανεώσιμων πηγών αναφέρουν από 40 μέχρι 400 ευρώ κόστος ανά κιλό co2, αναλόγως την απόδοση και το είδος των ΑΠΕ που χρησιμοποιήθηκαν στην δοκιμη.
Οι ειδικοί λένε πως είμαστε ακόμα στην αρχή, οπως σωστά λες, αλλά προβλέπουν ραγδαία μείωση στο κόστος σε ένα σημείο όπου θα μπορεί να εξυπηρετεί τα επενδυτικά πλάνα στην νέα τεχνολογια και παράλληλα ανοίγουν και άλλοι δρόμοι όπως περιγράψαμε. Και ο χρονικοςνοριζοντας αυτής της στιγμής δεν είναι πολύ μακρυά. Ίσως κάποια χρόνια ακόμα ερευνών και επενδυσεων.
Τέλος, εγώ τα βλέπω αισιόδοξα τα πράγματα. Όπως θέλω να δίνω ευκαιρίες στους ανθρώπους έτσι θέλω να δίνω και στις χώρες. Κάθε στιγμή στο σήμερα και στο μέλλον είναι μοναδική στην ιστορία και αρχή για κάτι νέο. Μπορεί σήμερα να είμαστε μια γωνία της ευρωπης αλλά αυτό ήταν αποτέλεσμα των συνθήκων του παρελθόντος. Οι συνθήκες όμως καθως και η τεχνολογία που τις καθορίζει, αλλάζουν.
-
Λαπ μακάρι να γίνουν αυτά που λες, αλλά πολύ φοβάμαι δεν θα είναι εντός του δικού μας λάηφτάημ... τιμή παραγωγής όσο είναι τώρα η λιανική πώληση, σημαίνει σημαίνει 600-800% ακριβότερα. Η σύνθεση κορεσμένων υδρογονανθράκων θέλει τεράστια ποσά ενέργειας, η δέσμευση άνθρακα απ τον αέρα ακόμη περισσότερο. Ίσως με μελλοντικές τεχνολογίες μοριακής βιολογίας κλπ. να γίνουν εφικτά.
Υπεραισιοδοξα πάντως τα όνειρα για το ρόλο της Ελλάδας στο ενεργειακό μέλλον. Το πιθανότερο είναι να παραμείνει μια ασήμαντη άκρη της Ευρώπης δυστυχώς.
-
Ορίστε, έτοιμο! Βάλτε και βιομεθανιο μέσα και είμαστε κομπλέ.
-
Tesla confirms plan to open Supercharger network to other automakers next year
-
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο που περιγράφει ρεαλιστικά την κατάσταση.
8 ταξί εκμεταλλεύτηκαν το πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση..60% του στόλου είναι Euro 3 ή παλαιότερα..τι να πεις μετά από αυτό;
Α, επίσης 6-8000 ταξί πρέπει να αντικατασταθούν μέχρι 31 Δεκέμβριου..
-
Όσο και να χτυπιομαστε σαν τα χταπόδια για τη μπαταριοκινηση οι υπόλοιποι, οι Έλληνες ταξιτζήδες είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν τα ντηζελοκινητα Οκταβια μόνο με Οκταβια φυσικού αερίου, αυτό κατάλαβα εγώ απ το άρθρο.
-
Είναι κάπου γραμμένο ότι οι ταριφες ζούνε σε μεζονέτες - μόνοκατοικίες ή σε προνομιούχες πολύκατοικίες με πάρκινγκ και παίρνουν μαζί το ταξί για φόρτιση?
Και αν υποθέσουμε ότι τους ανήκει 100% οκ πείτε μου ποιος ταριφας θα χάσει κούρσα στην επαρχία για να πάει άτομα σε γάμο - βάφτιση - διακοπές επειδή δεν θα φτάνει η αυτονομία.
Αν υπάρχουν 2 βάρδιες πότε θα φορτίζει για να είναι έστω 80% φορτισμένο για την επόμενη βάρδια?
Λεπτομέρειες, 1000 δίκια ο πιλιου : Octavia CNG και άγιος Χριστόφορος στο ταμπλό.
-
Κακά τα ψεματα, οι νέες συνθήκες δεν ευνοούν τους ιδιώτες που δουλεύουν μόνοι τους ή έχουν ταξί μισό μισό. Τα ηλεκτρικά ταξί έχει νόημα να τα πάρουν εταιρείες που θα έχουν στόλο να διαχειριστούν και θα έχουν υπαλλήλους, και δικές τους εγκαταστάσεις φόρτισης.
Ή ίσως ευκαιρία για εταιρείες τύπου beat να καθοδηγούν τους οδηγούς σε μέρη με διαθέσιμους φορτιστές κατά τις 'νεκρές' ώρες της μέρας.
Οι οδηγοί ταξί δεν είναι χαζοί, αν δούνε συμφέρον θα πάνε στα ηλεκτρικά. Αν όχι, μόνο με μαστίγιο, γκρίνια και απεργία - και ίσως με το δικιο τους, σε ένα βαθμό.
-
Θα είμαστε όλοι στα διαστημοπολοιάκια των 250 εγγυημένων χιλιομέτρων και θα μας παίζει τα φώτα το κίτρινο euro5 Octavia με το μπράτσο κρεμασμένο στο παράθυρο να κάνουμε στην άκρη, γιατί πάμε σαν κότες...
Θα υπάρχουν βέβαια κι αυτοί με τις υβριδικες κορολες, που δε χρειάζεται να τις σπρώχνουν με το πόδι στη πιάτσα.
-
Στην κοπεγχαγη τα ταξί από εταιρείες πάντως είναι είτε ηλεκτρικά ειτε Corolla hybrid TS! Ενταξει έχει και πολλά συμβατικά αλλά γιατί να μην πάρει ταξιτζής υβριδικό; Αν υπάρξει επιδότηση εκεί με απόσυρση παλιού ρυπογόνου θα υπάρξει ανταπόκριση πιστεύω.
-
Στην κοπεγχαγη τα ταξί από εταιρείες πάντως είναι είτε ηλεκτρικά ειτε Corolla hybrid TS! Ενταξει έχει και πολλά συμβατικά αλλά γιατί να μην πάρει ταξιτζής υβριδικό; Αν υπάρξει επιδότηση εκεί με απόσυρση παλιού ρυπογόνου θα υπάρξει ανταπόκριση πιστεύω.
Τα ίδια και Νορβηγία (Όσλο) η πλειοψηφία των ταξί ήταν υβριδικά (Τογιότα και PHEV) και όλα τα υπόλοιπα ηελκτρικά (κυρίως Τέσλα). Λουξεμβούργο το 90% των ταξί είναι υβριδικά (Corolla & prius) και είχε και λίγα Leaf.
-
Τρομερή η διαφορά που έγινε σε λίγα χρόνια. Στο Λουξεμβούργο από ζούσα πριν από 3 χρόνια δεν υπήρχε ηλεκτρικό για δείγμα, σε μια χώρα με τρομερό ατομικό πλούτο (στο πάρκινγκ του σπιτιού μου είχαμε κάνα δυο Jaguar και το αυτοκίνητο πόλης ήταν Mini Cooper). Τώρα φαντάζομαι που υπάρχει διάθεση για υποδομές και μοντέλα στην αγορά θα έχουν πέσει με τα μούτρα. Άσε που γυρίζεις τη χώρα δυο φορές με μπαταρία ρολογιού στο αυτοκίνητο.
-
-
Και που να δεις σε επίπεδο καθημερινής χρηστικότητας!
Μόνο για πυλωτές (για να φαίνεται) είναι καλύτερο το tesla.Aλλά και εκεί πιάνει πολύ χώρο...
-
https://scooternet.gr/αφιερωματα/ανακυκλωση-μπαταριων-η-σκοτεινή-πλευ/
Πολύ σοβαρό θέμα για την ανακύκλωση των μπαταριών.
-
Εμ για αυτό φεύγουν από το λιθιο λόγω τέτοιων προβλημάτων που αναφέρει το άρθρο
-
Καλά, για ποια ηλεκτροκίνηση μιλάμε; Ανακοίνωση σήμερα.
'Αναμένεται να πραγματοποιηθούν μετά από σχετική εντολή του ΑΔΜΗΕ εκ περιτροπής διακοπές της ηλεκτροδότησης στην Αττική, οι οποίες είναι αναγκαίες για τη διατήρηση του ισοζυγίου παραγωγής / ζήτησης, προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος της ηπειρωτικής χώρας», αναφέρει ο Διαχειριστής.
Κατά τη διάρκεια των διακοπών του ηλεκτρικού ρεύματος, ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή στους πολίτες στα ακόλουθα:
-Να αποφεύγουν τη χρήση ανελκυστήρων προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο εγκλωβισμού τους.
-Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η ηλεκτροδότηση μπορεί να επανέλθει ανά πάσα χρονική στιγμή και άρα όλες οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να θεωρούνται διαρκώς «υπό τάση».
Οι περιοχές στις οποίες προγραμματίζονται διακοπές είναι:
Βριλήσσια, Χαλάνδρι, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεντέλη, Γέρακας, Πολύδροσο
Βούλα, Βάρη, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα, Καβούρι, Γλυφάδα, Λαγονήσι, Αγία Μαρίνα
Κηφισιά, Πεύκη, Νέο Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, Μαρούσι, Μενίδι, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Γαλάτσι, 'Ανω Κυψέλη, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Νέα Ιωνία, 'Αγιοι Ανάργυροι, Ίλιον, Νέα Χαλκηδόνα, Καματερό, Περισσός, 'Ανω Πατήσια
Ηλιούπολη, 'Αλιμος, Καλαμάκι, 'Αγιος Δημήτριος, Καλλιθέα, Νέος Κόσμος, Νέα Σμύρνη, Αργυρούπολη, Υμηττός, Γλυφάδα, Δάφνη, Καρέας, Παλαιό Φάληρο, Ελληνικό
Μαρκόπουλο, Πόρτο Ράφτη, Βραυρώνα, Κορωπί, Καλύβια, Παιανία, Κερατέα
Κάλαμος, Βαρνάβας, Αφίδνες, Πολυδένδρι, Μαλακάσα, Ιπποκράτειος Πολιτεία
Νέα Μάκρη, Μαραθώνας, Σχοινιάς, Κάτω Σούλι, Μάτι, 'Αγιος Ανδρέας, Πικέρμι, Ραφήνα, Καλλιτεχνούπολη, Διόνυσος
Εκάλη, Νέα Ερυθραία, 'Αγιος Στέφανος, Δροσιά, Σταμάτα, Ροδόπολη, Διόνυσος, 'Ανοιξη, Βαρυμπόμπη, Κρυονέρι
Σπάτα, Μαρκόπουλο, Λούτσα, Κορωπί.
Ως προς την διάρκεια των διακοπών, διευκρινίζεται ότι θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της πυρκαγιάς και ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να μην είναι μεγάλης διάρκειας.
Τέλος οι πολίτες παρακαλούνται κατά τις ώρες αιχμής 13:00-15:00 και 18:00-22:00 να:
-Αποφεύγουν τη χρήση των ηλεκτροβόρων συσκευών (πλυντήριο, φούρνος, θερμοσίφωνας κ.λπ.) και να τη μεταθέτουν κατά τις λοιπές ώρες (εκτός αιχμής).'
Δηλαδή τις ώρες που μαγειρεύουν συνήθως οι άνθρωποι για μεσημεριανό/βραδυνό, και θα έχει διακοπές ρεύματος εν μέσω ενός από τους μεγαλύτερους καύσωνες των τελευταίων ετών με επιβαρυμένη την ατμόσφαιρα και με εντολές να ΜΗΝ ανοίξουν παράθυρα οι άνθρωποι λόγω της ατμοσφαιρικής μόλυνσης.
Κοροιδευομαστε σε αυτήν τη χώρα;
Επίσης αν τα πολλά αυτοκίνητα που κάηκαν αυτές τις μέρες ήταν ηλεκτρικά, μήπως η πυρόσβεση θα ήταν ακόμη δυσκολότερη, έως αδύνατη;
Νομίζω πρέπει να γίνει μία μεγάλη και ολιστική συζήτηση γύρω από το θέμα. Η μεταμόρφωση της κοινωνίας θα είναι τεράστια, και πρέπει να γίνει πολύ σταδιακά και με ολικό μετασχηματισμό. Ας πούμε πρέπει η πυροσβεστική άμεσα να προετοιμαστει για περιπτώσεις φωτιάς σε ηλεκτρικά, ίσως να χρειαστεί ειδικά υγρά και εκπαίδευση.
-
Μολις τελειωσε η δικη μας διωρη, ουτε το ιντερνετ στο κινητο δεν δουλευε, δεν θα ειχαν ρευμα οι κεραιες.
Dimsabas που το φορτιζεις τωρα το ηλεκτρικο;
Το θερμικο το εχω φουλ στην βενζινη ετοιμο να με μεταφερει σε ασφαλες μερος αν οι διακοπες συνεχιστουν. Θα φορτισει και το κινητο.
-
Το έχω μόνιμα στη σούκο κι είναι συνεχώς στο 100%. 478 χιλιόμετρα αυτονομίας λέει το καντράν.
Εν τω μεταξύ, το παίζετε αμερόληπτοι και προβάλλετε μια καταστροφική έκτακτη κατάσταση για να δείξετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα όταν τα ηλεκτρικά γίνουν πλειοψηφία. Χμμμ, πολύ λογικό.
Αλλά ακόμα και χωρίς την έκτακτη κατάσταση, πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού τα ηλεκτρικά φορτίζουν κατά κόρον το βράδυ, που η ζήτηση ρεύματος είναι μειωμένη, λίγα είναι αυτά που ταξιδεύουν και χρειάζεται να φορτίσουν με έντονο ρυθμό μες στη μέρα.
-
Το έχω μόνιμα στη σούκο κι είναι συνεχώς στο 100%. 478 χιλιόμετρα αυτονομίας λέει το καντράν.
Εν τω μεταξύ, το παίζετε αμερόληπτοι και προβάλλετε μια καταστροφική έκτακτη κατάσταση για να δείξετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα όταν τα ηλεκτρικά γίνουν πλειοψηφία. Χμμμ, πολύ λογικό.
Αλλά ακόμα και χωρίς την έκτακτη κατάσταση, πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού τα ηλεκτρικά φορτίζουν κατά κόρον το βράδυ, που η ζήτηση ρεύματος είναι μειωμένη, λίγα είναι αυτά που ταξιδεύουν και χρειάζεται να φορτίσουν με έντονο ρυθμό μες στη μέρα.
Ειλικρινά δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση, δεν αναφέρομουν καν στις πυρκαγιές. Οι διακοπές γίνονται εδώ κ βδομάδες αν έχετε προσέξει.
Όπως λέει και η ανακοίνωση, οι διακοπές γίνονται για να διατηρηθεί το ισοζύγιο, και ζητάει να μην μαγειρεύουμε στις 13:00 και στις 20:00 για ένα 3ωρο μετά, ακριβώς δηλαδή τις ώρες που μαγειρεύουν το 98% των νοικοκυριών.
Σε δέκα χρόνια, χωρίς δέντρα, με κλιματικές αλλαγές στο φόρτε τους, πόσο ηλεκτρικό ρεύμα θα χρειάζεται για μαγείρεμα και κλιματιστικά στους αντίστοιχους καύσωνες του μέλλοντος;
Άσε κ τα άλλα θέματα που έθιξα..
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης