-
ειμαι σιγουρος γιατι ειναι απλη Φυσικη.
το να χρησιμοποιησεις ρευμα για να κανεις ηλεκτρολυση, η οποια θα παραξει υδρογονο, το οποιο μετα πρεπει να αποθηκευτει, μεταφερθει κτλ, ειναι ενεργειακα ασυμφορο σε σχεση με το να παρεις το αρχικο ρευμα, να το βαλεις σε μια μπαταρια προς χρηση.
βεβαια, το εγραψα και πιο πριν, το υδρογονο ισως ειναι πιο πρακτικο σε αλλες λυσεις, πχ φορτηγα, βιομηχανια.
-
Χαίρω πολύ, χαιροπουλος.
Από ΑΠΕ ρε συ. Από την ηλιακη ενέργεια και απο άλλες πηγές.
-
Έχουν δημιουργηθεί και λειτουργήσει γραμμές παραγωγης φυτών. ΔΕΝ χρειάζεται η γη ως έδαφος. Ακόμα και σε πλοια/πλατφορμες πανω στην θάλασσα μπορουν να τα παραξουν.
Και μια έκταση π.χ ενός στρεματος μπορεί να δεχθεί πολλα συρτάρια.
Μπορεί ένα στρεμα να παραγει για 100 ή και 200 στρεματα. Όλο το έτος σε σταθερή παραγωγη.
Οι σπόροι είναι Μεταλαγμενοι ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα και από αυτά μπορουμε να παραξουμε καυσιμα.
Που τα ανακαλυψες ολα αυτα;
-
Χαίρω πολύ, χαιροπουλος.
Από ΑΠΕ ρε συ. Από την ηλιακη ενέργεια και απο άλλες πηγές.
μα για ΑΠΕ μιλαω και εγω! Αν το ρευμα ειναι 'βρωμικο' η ψαλιδα μεταξυ ρευματος/μπαραρια & υδρογονου γινεται ακομη μεγαλυτερη.
-
Τι εννοείς βρόμικο; Πως μια άνεμο γεννήτρια και ένα ηλιακό πάρκο παράγουν βρόμικο ρεύμα πέρα από το αρχικό της κατασκευής τους; . Μετά από ένα σημείο ισοσκελιζουν και προσφέρουν θετικό ισοζύγιο.
Αυτο δνε κάνουν οι ΑΠΕ;;; Γιατί τις λέμε τότε ΑΠΕ;;;;
-
Να μην ξεχνάμε ότι οι μπαταρίες στη σημερινή τους μορφή έχουν ανάγκη από σπάνια μέταλλα και τα ορυχεία τους είναι νέα γεωπολιτικά όπλα. Από όσα γνωρίζω η Κίνα έχει μεγάλο μερίδιο παγκόσμια. Το υδρογόνο είναι πιο δημοκρατικό!
-
ειμαι σιγουρος γιατι ειναι απλη Φυσικη.
το να χρησιμοποιησεις ρευμα για να κανεις ηλεκτρολυση, η οποια θα παραξει υδρογονο, το οποιο μετα πρεπει να αποθηκευτει, μεταφερθει κτλ, ειναι ενεργειακα ασυμφορο σε σχεση με το να παρεις το αρχικο ρευμα, να το βαλεις σε μια μπαταρια προς χρηση.
βεβαια, το εγραψα και πιο πριν, το υδρογονο ισως ειναι πιο πρακτικο σε αλλες λυσεις, πχ φορτηγα, βιομηχανια.
'Αντίθετα, μεγάλα φωτοβολταϊκά, όπως αυτό που σχεδιάζει να κάνει η ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα, ισχύος 230 MW (μέρος των συνολικών 2 GW που θα αναπτύξει στην περιοχή), θεωρούνται ιδανικά, αφού προσφέρουν την άφθονη και προερχόμενη από μια πηγή, “πράσινη” ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή υδρογόνου.'
Οπως ειπα η χωρα μας έχει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία, αρκεί να έχουμε όραμα.
-
[quote]Εχουμε άπειρο ήλιο. Έχουμε άπειρη θάλασσα. Έχουμε πρόγραμμα, Έχουμε κεφάλαια...[/quote]
Lap,όλα αυτά τα έχει κι η Ισπανία κι η Ιταλία (και τα 2 τελευταία -πρόγραμμα και κεφάλαια- μάλλον είναι σε καλύτερη κατάσταση απο εμάς).
Άσε που ακριβώς επειδή είναι πολύ σημαντικό το ενεργειακό, οι 'μεγάλοι' σε έχουν δεμένο με τον τρόπο τους και δε θα σ'αφήσουν έτσι εύκολα να πάρεις τα ηνία ή να ανεξαρτητοποιηθείς..
-
Δεν αντιλέγω. Αλλά Πάνορμους είμαστε στην αφετηρία. Όλοι παιρνουν θέσεις για την κούρσα και εμείς ακόμα ψαχνόμαστε. Πρέπει να έχουμε όραμα και ως πολίτες οι οποίοι θα ψηφίσουμε πολιτικές προτασεις αύριο μεθαύριο. Οπότε αν ενημερωθούμε εμείς σωστά, αναλόγως θα κινηθεί και η χωρα πολιτικά.
Οπως βλέπεις (έβαλα πηγή) η ίδια η Ε.Ε έχει πρόγραμμα για το θέμα αυτό το οποίο συζητείται εδώ και αρκετά χρόνια. Πλεον ήρθε ο καιρός για επενδύσεις σε χώρες με άφθονο ήλιο. Ποσο μάλλον σε εμάς που είμαστε και σταυροδρόμι ηπείρων και περιοχών. Από κεφάλαια έχουμε πολλά και δυνατά. Υπάρχουν όμιλοι με εμπειρία και δύναμη. Γενικά αν πουν τα ελληνικά κεφάλαια να δείξουν την δύναμη τους, θα ξαφνιασουν πολλούς. Υπάρχουν. Καιρός να επενδύσουν εδώ στον τόπο αυτό.
Παραλληλα με αυτό τρέχει πρόγραμμα αναδασωσης δισεκατομμύριων δέντρων στην ευρωπη και ιδιαιτερα στα βόρεια της. Έχει ανακοινωθεί. Δηλαδη υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο και όραμα. Πρέπει να τα μάθουμε και εμείς ως πολίτες. Βασικά ελεύθερα προς ενημέρωση είναι όλα αυτά, αλλά ποιος τα κοιτάει;
-
Συμφωνώ 100% με τον Lap, υπάρχει ήδη το πρόγραμμα για σταθμούς υδρογόνου στην Ελλάδα, οι μεταφορές θα μετακινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση, και η Ελλάδα σαν ο κυριότερος κόμβος μεταξύ Ανατολής και Δύσης, ουσιαστικός κόμβος 3 ηπείρων, θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο, όλοι κοιτάνε και θαυμάζουν τα Tesla του γείτονα, και ευελπιστούν κάποτε να βγει το Tesla 1 μπας και τσιμπήσουν λίγο από τη μαγεία, αλλά το ουσιαστικό παιχνίδι είναι στα logistics και τις παγκόσμιες μεταφορές.
Όλα φτιάχνονται από την αρχή, είναι ευκαιρία να ξεκινήσουμε κάτι καλά, και από την αρχή.
Φυσικά επιτέλους θα πρέπει να μπούμε και στο παιχνίδι μεταφορών σταθερής τροχιάς που είναι τόσο ανεπτυγμένο στην υπόλοιπη Ευρώπη.
-
In 2020, there were an estimated 180 million hectares of forests and other wooded land in the EU-27, corresponding to around 5 % of the global forested area. This area covered by forests and other wooded land equated to 45,1 % of the EU-27’s land area a slightly higher proportion than the area of land used for agriculture.
Through natural expansion of existing forests and afforestation (the creation of forests through planting trees and sowing tree seeds), the EU-27’s forested area has increased slowly during the
last few decades. Between 1990 and 2020, the area covered by forests and other wooded land was estimated to have increased by 10.2 million hectares (an overall increase of +6,0 %).Πηγή;
Συστηματικά δεν βάζεις πηγές ρε συ, είναι κανονισμός του forum να βαζεις πηγές. Να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι.
Τεσπα.
'The EU Biodiversity Strategy for 2030 sets outs a pledge to plant at least 3 billion additional trees by 2030'
-
Πολύ σωστός. Το υδρογόνο μπορεί να μεταφερθεί με τους υπάρχοντες αγωγούς.
Μιλαμε υπάρχει μια χρυσή ευκαιρία στην χώρα να μπει στο υπόλοιπο του αιώνα με τόσες αξιώσεις που δε θα θα το πίστευαν οι κάτοικοι του νέου ελεύθερου ελληνικού κράτους του 1830.
Το πιστεύω οτι αν κινηθούμε σωστά αυτός ο αιώνας θα είναι η ευκαιρία που χάσαμε κατά την εποχή της αναγεννησης και του ρομαντισμού στην Ευρώπη όπως φυσικά και των βιομηχανικών επαναστασεων, λόγω σκλαβιάς.
Ξεκινούμε επί ίσοις όροις από την ίδια αφετηρία με τις υπόλοιπες χώρες και έχουμε εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον να κερδίσουμε την κούρσα.
Οσο για το ελληνικό HUB έχεις τρελό δίκιο. Δεν μπορώ να το τονίσω περισσότερο. Μπράβο από εμένα. Πρέπει να τα αναλύσουμε κάποια φορά. Είναι τομέας που τον ξέρουν λίγοι και ειρωνευονται πολλοι.
Πρέπει κανείς να ξέρει και από τις ναυτιλιακές γραμμές και πολλά ακόμα.
Εγω πιστεύω στο συνδιασμο του ελληνικού τονάζ σε ένα εθνικό σχέδιο που θα περιλαμβάνει HUB, χερσαιες γραμμές, μεταφορά ενέργειας και γιατί όχι μεταφορά εδώ σε εμάς ξενων βιομηχανιων.
Δεν εχουμε χωράφια και άπειρες εκτασεις όπως άλλες χώρες αλλού είναι τα στρατηγικα μας πλεονεκτήματα.
Ρεαλ πολιτικ.
-
Για τα εργοστάσια φυτών;
Υπαρχουν εδώ και χρόνια. Το τι θα φυτεύουμε σχολιάζω εγώ.
https://www.dwih-newyork.org/en/2020/10/01/the-worlds-largest-indoor-vertical-farm/
-
Τι εννοείς βρόμικο; Πως μια άνεμο γεννήτρια και ένα ηλιακό πάρκο παράγουν βρόμικο ρεύμα πέρα από το αρχικό της κατασκευής τους; . Μετά από ένα σημείο ισοσκελιζουν και προσφέρουν θετικό ισοζύγιο.
Αυτο δνε κάνουν οι ΑΠΕ;;; Γιατί τις λέμε τότε ΑΠΕ;;;;
βρωμικο εννοω απο που δεν ειναι απο ΑΠΕ.
να ξεκαθαρισω κατι, μιλαω για τα αυτοκινητα. Εκει δεν συμφερει το υδρογονο, σε αλλους τομεις εχει εφαρμογη. Πχ δεν μπορεις να βαλεις μπαταριες σε επιβατικο αεροσκαφος. Επισης νομιζω πως ειναι πιο πιθανο να δουμε υδρογονο σε φορτηγα παρα μπαταριες λογω βαρους.
-
Aφου ξερεις τοσο καλα αυτες τις νεες τεχνολογιες γιατι δεν ξεκινας την δικη σου εταιρεια να παραγεις την νεα μορφη ενεργεια; ωστε να συνεισφερεις και στην χωρα σου;
-
Ναι οκ, κατλαβα. Ούτε εγώ τα θέλω στα αυτοκίνητα. Το φοβάμαι.
Δες εδω τι πορταρες ανοίγονται για την χωρα μας και όχι μόνο..... Έχουμε κολλήσει στα ηλεκτρικά και δες ευκαιρίες που εμφανίζονται.
#...... Τα συνθετικά καύσιµα κατασκευάζονται αποκλειστικά µε τη βοήθεια ανανεώσιµων πηγών ενέργειας. Σε ένα πρώτο στάδιο, το υδρογόνο παράγεται από το νερό. Ο άνθρακας προστίθεται σε αυτό για να παράγει ένα υγρό καύσιµο. Αυτός ο άνθρακας µπορεί να προέρχεται από ανακύκλωση από βιοµηχανικές διεργασίες ή ακόµα και να δεσµευθεί από τον αέρα χρησιµοποιώντας φίλτρα. Ο συνδυασµός CO2 και H2 έχει ως αποτέλεσµα το συνθετικό καύσιµο, το οποίο µπορεί να είναι βενζίνη, ντίζελ, αέριο ή και κηροζίνη.
Προς το παρόν, η παραγωγή συνθετικών καυσίµων είναι µια πολύπλοκη και δαπανηρή διαδικασία. Ωστόσο, η αύξηση της παραγωγής και οι ευνοϊκές τιµές ηλεκτρικής ενέργειας θα µπορούσαν να σηµαίνουν ότι τα συνθετικά καύσιµα γίνονται σηµαντικά φθηνότερα.
Οι µελέτες υποδεικνύουν ότι το ίδιο το καύσιµο (εξαιρουµένων των ειδικών φόρων κατανάλωσης) θα µπορούσε να κοστίσει µεταξύ 1 και 1,4 ευρώ το λίτρο µακροπρόθεσµα. Τα συνθετικά καύσιµα δεν σηµαίνουν επιλογή µεταξύ δεξαµενής καυσίµου και «πιάτου φαγητού», όπως συµβαίνει µε τα βιοκαύσιµα και εάν χρησιµοποιείται ανανεώσιµη ενέργεια, µπορούν να παραχθούν χωρίς τους περιορισµούς ποσότητας, που µπορεί να αναµένεται στην περίπτωση των βιοκαυσίµων, λόγω παραγόντων όπως η έκταση διαθέσιµης γης.'
https://infoservice.com.gr/player/synthetika-kafsima-i-epomeni-epanastasi/
Οποτε με εγκατάστασις ΑΠΕ που θα μας δώσουν την αρχική ενέργεια για την παραγωγή ανανέωσημου υδρογόνου δες ποσο απλά γίνονται τα πράγματα.
Δεσμεύεις το υπάρχον co2 και το ανακυκλώνεις σε υγρά καύσιμα. Δνε προσθέτεις νέο στην ατμόσφαιρα όπως γίνεται σήμερα με τις εξορύξεις.
Ακομα και για τα βιοκαύσιμα υπάρχουν λύσεις όπως ανέφερα πιο πάνω. Γενικώς ευτυχώς στην ευρωπη έχουν πιο συνθέτη σκέψη και το πάμε αλλιώς το έργο. Ίσως κερδίσουμε ως ευρωπη το στοίχημα του μέλλοντος και κατ επέκταση κέρδισει και η χωρα μας.
-
Και εσύ που ξέρεις ότι δεν έχω επενδύσει ήδη. Ότι περιμένω λεφτά με ουρά; Ξέρεις ποιο είναι το πορτφολιο των επενδύσεων μου; Μπορεί αν το έχω κάνει μπορεί και να μην το έχω κάνει. Κανείς δεν θα μάθει.
Περα απο την πλάκα. Αυτά είναι γνωστά εδώ και αρκετά ετη. Χαμός γινετια στο εξωτερικό, τώρα ξυπνάμε εδώ στην Ελλάδα...
Απο οτι βλέπω και στο υδρογόνο πέρα από την Ευρώπη πιστεύει και η Ιαπωνία.
Ο νέος 'χρυσός' είναι ο 'πράσινος χρυσος'. Ζούμε την επόμενη βιομηχανική επανάσταση. Όποιος το καταλάβει απλά θα επιβιώσει στον νέο κόσμο που έρχεται. Αυτοί που θα πλουτισουν έχουν ήδη επενδύσει και είναι μπροστά στα στάδια εξέλιξης. Οι υπόλοιποι θα μείνουν με τις αναμνήσεις ενός κόσμου που φεύγει. Έτσι μοιρολατρικα ηταν πάντα και ετσι θα είναι στο επόμενο καινούργιο που θα έρθει κάποτε στο μελλον.
-
Πηγή;
Συστηματικά δεν βάζεις πηγές ρε συ, είναι κανονισμός του forum να βαζεις πηγές. Να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι.
Τεσπα.
'The EU Biodiversity Strategy for 2030 sets outs a pledge to plant at least 3 billion additional trees by 2030'
Η πρώτη γραμμή σε αυτό που έβαλες, λέει αυτό το νούμερο.
-
_
-
https://www.newsauto.gr/news/poso-chreoni-i-mercedes-gia-na-xeklidosi-tin-tetradiefthinsi-tis-eqs/
να αναφέρουμε και ένα ακόμη παράδειγμα για το πως θα μας τα παίρνουν στο κοντινό μέλλον..
7€ την ώρα αυτόνομη οδήγηση 4 σχεδιάζει η VW..
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης