Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 1026
    • 1027
    • 191 / 1027
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20535
    662803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Να βάλω και ένα άλλο θέμα εδώ που μάλλον δεν έχετε λάβει υπόψιν σας και είναι πολύ σοβαρότερο από τις κεραίες κινητών και τα λοιπά..

      https://www.home-biology.gr/ilektromagnitikes-aktinovolies/aktinovolies-xamilon-sixnotiton/metasximatistes-pilones-kalodia-dei

      Επειδή μένω κοντά σε κεραία κινητής (με πολύ χαμηλή ισχύ επειδή είναι απέναντι από δημοτικό σχολείο) έδωσα περίπου 2000€ για να περάσω 3 τοίχους με ειδική βαφή και 2 κουρτίνες για να κόβουν λίγο, για να κόψεις τις χαμηλές θέλεις από κατασκευής να έχεις προνοήσει και το κόστος είναι τεράστιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Το ειχα θέσει πριν κάποια χρόνια.

        Το έψαχνα και εγω όταν κοιτούσα το yaris hybrid.

        Τα ηλεκτρικά και τα υριδικα αυτοκινητα έχουν το λεγόμενο κελί Faraday.

        ΟΛΕΣ οι μπαταρίες βρίσκονται με σε ένα κουτί που έχει αντίστοιχες μονώσεις και τα καλώδια έχουν ειδική μόνωση. Στα σημεία που έχουν βύσματα έχουν και εκεί ειδικές μονώσεις, αν τα δεις είναι κάτι σύρματακια γύρω γύρω από την σύνδεση. Τώρα πόσο αποδοτικά είναι... Δεν ξέρω.

        Το σημεντικο σε αυτό το θέμα είναι όπως είπες οι συχνότητες και η ένταση.

        Μεχρι σήμερα, από όσο έχω ψάξει σε σοβαρές πηγές όπως τον Που, ΔΕΝ έχει διαπιστωθεί κάτι αρνητικό στην υγεία των ανθρώπων.

        Υπαρχουν κάποιοι άνθρωποι που παρουσιάζουν ζαλάδες υπό τέτοια πεδία, αλλά και πάλι δεν εντοπίζουν επίσημονικες εξηγήσεις.

        Ακομα τα ελαστικα των αυτοκινητων όταν κινούνται παράγουν πεδία γύρω τους που μπαίνουν στην καμπίνα, γενικα ο ανθρωπος αντέχει σε τέτοια πεδία εκ φύσεως.

        Αν με ρωτάς, οντως ανησυχώ στα yaris κτλ όπου η μπαταρια είναι κάτω από το παιδί και καποια έντονα ηλεκτρομαγνητικα πεδία δεν ξέρω αν καλύπτονται επαρκώς από τις μονώσεις. Δηλαδη μπαίνει η αμφιβολία μέσα μου.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dublin @lap last edited by

          Το ειχα θέσει πριν κάποια χρόνια.

          Το έψαχνα και εγω όταν κοιτούσα το yaris hybrid.

          Τα ηλεκτρικά και τα υριδικα αυτοκινητα έχουν το λεγόμενο κελί Faraday.

          ΟΛΕΣ οι μπαταρίες βρίσκονται με σε ένα κουτί που έχει αντίστοιχες μονώσεις και τα καλώδια έχουν ειδική μόνωση. Στα σημεία που έχουν βύσματα έχουν και εκεί ειδικές μονώσεις, αν τα δεις είναι κάτι σύρματακια γύρω γύρω από την σύνδεση. Τώρα πόσο αποδοτικά είναι... Δεν ξέρω.

          Το σημεντικο σε αυτό το θέμα είναι όπως είπες οι συχνότητες και η ένταση.

          Μεχρι σήμερα, από όσο έχω ψάξει σε σοβαρές πηγές όπως τον Που, ΔΕΝ έχει διαπιστωθεί κάτι αρνητικό στην υγεία των ανθρώπων.

          Υπαρχουν κάποιοι άνθρωποι που παρουσιάζουν ζαλάδες υπό τέτοια πεδία, αλλά και πάλι δεν εντοπίζουν επίσημονικες εξηγήσεις.

          Ακομα τα ελαστικα των αυτοκινητων όταν κινούνται παράγουν πεδία γύρω τους που μπαίνουν στην καμπίνα, γενικα ο ανθρωπος αντέχει σε τέτοια πεδία εκ φύσεως.

          Αν με ρωτάς, οντως ανησυχώ στα yaris κτλ όπου η μπαταρια είναι κάτω από το παιδί και καποια έντονα ηλεκτρομαγνητικα πεδία δεν ξέρω αν καλύπτονται επαρκώς από τις μονώσεις. Δηλαδη μπαίνει η αμφιβολία μέσα μου.

          Μιλάω για τις εγκαταστάσεις που θα χρειαστούμε στα σπίτια μας για φόρτιση.

          Εκτός ότι οι χαμηλές συχνότητες μεταφέρονται μέσω των υλικών (και όχι από την ατμόσφαιρα όπως οι υψηλές, οπότε είναι και δύσκολο να κοπούν αν δεν υπάρχει πρόβλεψη κατά την κατασκευή) όσοι μένουν κοντά στις εγκαταστάσεις (π.χ 1ος όροφος) θα δέχονται τεράστια πεδία 24/7..

          Όταν κάναμε τις μελέτες για το διαμέρισμά μας, οι σημαντικότερες ήταν για πεδία της ΔΕΗ, ευτυχώς όλα καλά, αλλά όταν ρώτησα τον μηχανικό, 'τι κάνεις σε περίπτωση που δεν ήταν όλα καλά' μου απάντησε 'μετακομίζεις'.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Ωπ! Δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό.

            Ευτυχώς δεν είμαι 1ο οροφο.

            Τι λες τώρα; Θα το ψαξω.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin @lap last edited by

              Ωπ! Δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό.

              Ευτυχώς δεν είμαι 1ο οροφο.

              Τι λες τώρα; Θα το ψαξω.

              Το σχόλιό μου προέκυψε από τα νούμερα που γράφονται για μελλοντικούς ταχυφορτιστες.

              Αν μία πολυκατοικία έχει 10 τέτοιους που θα έχουν την δυνατότητα να φορτίζουν ταυτόχρονα μία μελλοντική μπαταρία σε 5 λεπτά, θα χρειαστεί ουσιαστικά ένας 'μικρός υποσταθμός' για να μπορεί να διαχειριστεί όλη αυτή την ενέργεια ανά δευτερόλεπτο. Μιλάμε ότι ξεφεύγουμε από τα όρια της οικιακής ενέργειες όπως την ξέρουμε.

              Νομίζω αυτό βάζει ακόμη περισσότερα πρόβληματα από όσα λύνει. Θα χρειαστούν ασύλληπτες αλλαγές στις υποδομές και τις κατασκευές, που φυσικά θα έχουν και το ανάλογο κόστος.

              Αφήστε δε τα θέματα σε ήδη υπάρχουσες οικοδομές. Εμείς δεν μπορούμε 2-3 χρόνια να αποφασίσουμε να βάψουμε τα κάγκελα, σε μια μικρή πολυκατοικία 8 διαμερισμάτων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spiros last edited by

                Μεχρι να φθασουμε στο σημειο να βαζουμε 5-10 τετοιους ταχυφορτιστες στα σπιτια, θα μπορεις να φορτισεις σε 'δημοσιο' σταθμο σε 10', οποτε γιατι να μπεις στον κοπο να πληρωσεις τα πολλα λεφτα που θα χρειαστουν για μια τετοια υποδομη σε πολυκατοικια; Πιο πολυ νοημα εχει να βαλεις εναν μικρο 11-22KW και να φορτιζεις τη νυχτα που δεν σε ενδιαφερει τοσο η ταχυτητα φορτισης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @spiros last edited by

                  Μεχρι να φθασουμε στο σημειο να βαζουμε 5-10 τετοιους ταχυφορτιστες στα σπιτια, θα μπορεις να φορτισεις σε 'δημοσιο' σταθμο σε 10', οποτε γιατι να μπεις στον κοπο να πληρωσεις τα πολλα λεφτα που θα χρειαστουν για μια τετοια υποδομη σε πολυκατοικια; Πιο πολυ νοημα εχει να βαλεις εναν μικρο 11-22KW και να φορτιζεις τη νυχτα που δεν σε ενδιαφερει τοσο η ταχυτητα φορτισης.

                  Δεν ξέρω αν παρακολουθείς τη συζήτηση, αναφέρθηκαν φίλοι στις καινούργιες μπαταρίες που θα δίνουν σε 5-10 λεπτά εκατοντάδες χιλιόμετρα αυτονομίας και όλο αυτό γεννά καινούργια ερωτήματα.

                  Δεν μιλάμε για τώρα που ηλεκτρικό έχουν 3 και ο κούκος και πάνε και φορτίσουν τα Tesla στον Βασιλόπουλο (tres banale!) μιλάμε όταν θα έχουν την κρίσιμη μάζα να αλλάξουν πραγματικά την κατάσταση.

                  To τώρα το ξέρουμε, απλά δεν παίρνεις!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    spiros last edited by

                    Το παρακολουθω και λεω πως οι υποδομες για να φορτισεις στην πολυκατοικια σου με τετοια ισχυ ειναι πανακριβες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο 250άρης φορτιστής τής Porsche (ό,τι γρηγορότερο υπάρχει στην ελληνική επικράτεια) κοστίζει 200 χιλιάρικα. Έχει εφεδρική μπαταρία γιατί το δίκτυο δεν μπορεί να δώσει τόση ισχύ, υδρόψυξη για τις θερμοκρασίες.

                      Κι εσείς μιλάτε για κάτι πολύ πιο ισχυρό. Γιατί να χρειάζεσαι τέτοιο πράγμα σπίτι σου, ένας ιδιώτης; Και μάλιστα 5-10 τέτοια; Τσάμπα σκάτε λοιπόν.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spiros @dimsabas last edited by

                        Ο 250άρης φορτιστής τής Porsche (ό,τι γρηγορότερο υπάρχει στην ελληνική επικράτεια) κοστίζει 200 χιλιάρικα. Έχει εφεδρική μπαταρία γιατί το δίκτυο δεν μπορεί να δώσει τόση ισχύ, υδρόψυξη για τις θερμοκρασίες.

                        Κι εσείς μιλάτε για κάτι πολύ πιο ισχυρό. Γιατί να χρειάζεσαι τέτοιο πράγμα σπίτι σου, ένας ιδιώτης; Και μάλιστα 5-10 τέτοια; Τσάμπα σκάτε λοιπόν.

                        αυτο λεω, δεν κανεις αποσβεση ποτε! Πολυ φθηνοτερο να φορτιζεις εκτος σπιτιου ή στο σπιτι με χαμηλη ισχυ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin last edited by

                          Τότε αν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις μπαταρίες που αγοράζεις, ποιο το νόημα;!

                          Ελλάδα έχουμε 5.500.000 αυτή τη στιγμή, όταν το 1.000.000 θα είναι ηλεκτρικό, πόσο εύκολα θα βρίσκεις δημόσια θέση φόρτισης;

                          Όλες οι επιστημονικές μελέτες και ανακαλύψεις δισεκατομμυρίων, θα χρησιμοποιούνται από ποιους λοιπόν, αν όχι από ιδιώτες, σπίτια τους;

                          Φυσικά και είναι πανάκριβα και ανεδαφικά ακόμη Σπύρο, απλά συζητάμε το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και επειδή είναι πολύ νέα όλα αυτά, βάζουμε διαφορές οπτικές και παραμέτρους για να μιλάμε λίγο με ρεαλιστικά και πραγματικά κριτήρια.

                          Επίσης ένα άλλο που με τρελαίνει, χαλάσαμε δις ευρώ για να μειώσουμε 20 λεπτά το Αθηνών Πατρών και ακόμη περισσότερα για γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, και ξαφνικά το να σταματάμε για μισή ώρα φόρτισης θα είναι φυσιολογικό;! Σορρυ που το ανέφερα τώρα, ήθελα να το πω από καιρό (το έχω ξαναπεί, αλλά κανείς δεν απάντησε).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            spiros @dublin last edited by

                            Τότε αν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις μπαταρίες που αγοράζεις, ποιο το νόημα;!

                            Ελλάδα έχουμε 5.500.000 αυτή τη στιγμή, όταν το 1.000.000 θα είναι ηλεκτρικό, πόσο εύκολα θα βρίσκεις δημόσια θέση φόρτισης;

                            Όλες οι επιστημονικές μελέτες και ανακαλύψεις δισεκατομμυρίων, θα χρησιμοποιούνται από ποιους λοιπόν, αν όχι από ιδιώτες, σπίτια τους;

                            Φυσικά και είναι πανάκριβα και ανεδαφικά ακόμη Σπύρο, απλά συζητάμε το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και επειδή είναι πολύ νέα όλα αυτά, βάζουμε διαφορές οπτικές και παραμέτρους για να μιλάμε λίγο με ρεαλιστικά και πραγματικά κριτήρια.

                            Επίσης ένα άλλο που με τρελαίνει, χαλάσαμε δις ευρώ για να μειώσουμε 20 λεπτά το Αθηνών Πατρών και ακόμη περισσότερα για γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, και ξαφνικά το να σταματάμε για μισή ώρα φόρτισης θα είναι φυσιολογικό;! Σορρυ που το ανέφερα τώρα, ήθελα να το πω από καιρό (το έχω ξαναπεί, αλλά κανείς δεν απάντησε).

                            φυσικα μπορεις να χρησιμοποιησεις τις μπαταριες που αγοραζεις, απλα οταν φορτιζεις στο σπιτι αναγκαστικα η φορτιση θα ειναι σχετικα αργη.
                            για μπαταρια 75kwh, με ισχυ 3,3ΚW:

                            22 ωρες για πληρη φορτιση***
                            7 ωρες στα 11ΚW.
                            3,5 ωρες στα 22KW.

                            Το κοστος για να βαλεις υποδομη που θα φορτιζεις στα 600-1000KW ειναι ασυμφορο για οικιακη χρηση και δεν εχει μεγαλο νοημα γιατι οταν παρκαρεις στο σπιτι σου, συνηθως το αυτοκινητο θα μεινει εκει για καποιες ωρες ετσι και αλλιως, αρα και με αργη φορτιση θα εισαι μια χαρα.

                            Για να πας Πατρα και να γυρισεις, ναι αυτη τη στιγμη χρειαζεσαι μια φορτιση 15-30', σε 2-3-4 χρονια αυτο μπορει να γινει 5-10' ή και καθολου αν εχεις μεγαλη μπαταρια.

                            *** σπανια θα χρειαστει να κανεις πληρη φορτιση, εκτος αν κανεις παρα πολλα χλμ καθε μερα. Πρακτικα μπορει να χρειαζεσαι φορτιση καθε 3-6 μερες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              spiros last edited by

                              Εφτιαξε η Πορσε συνθετικα καυσιμα. Το κοστος ειναι τωρα 10€/λιτρο με την προοπτικη να πεσει στα 3€ σε καποια χρονια. Οι τιμες ειναι χωρις φορους...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Εμ για αυτους που κάνουν χιλιόμετρα είναι τα ηλεκτρικά. Αν χαλάμε τον κόσμο όλον για έναν μπάρμπα που κάνει λίγα χιλιόμετρα την εβδομάδα... Να το βράσω.

                                Ας φυτεψουμε δισεκατομμυρια δέντρα και ας προστατέψουν τον πλαγκτόν με πολύ αυστηρούς νόμους και ισχυρά λιμενικά σωματα και θα είναι πολύ πιο εύκολη όλη η υπόθεση.

                                Τι παιδευόμαστε τότε;

                                Θέλετε χρήμα να κινείται η οικονομία; Βεβαίως!!! Φτιάξτε οργανικά καύσιμα με ισοποσο co2 παραγωγής και καταναλωσης, φτιάξτε εργοστάσια παραγωγής φυτων προς καταναλωση και βιοκαύσιμα....και αφήστε ήσυχες τις ΜΕΚ.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Αν το κάνουν όλοι ή έστω αρκετοί ακόμα σε τεραστια παραγωγή ίσως φτάσει και πολύ πιο κάτω. Το ίδιο συνέβη και με τις μπαταρίες. Δες την ιστορική πορεία των τιμών τους.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Δεν νομιζω πως υπαρχει εμπορικο ενδιαφερον για κατι τετοιο. Ποιος θα επενδυσει σε συνθετικα καυσιμα οταν πλεον ολη η οικονομια γυρναει σε ηλεκτρισμο; Μεχρι να βγαλεις εμπορικα συνθετικα καυσιμα*** ολα τα καινουργια αυτοκινητα θα χρησιμοποιουν μπαταριες. Αυτη τη στιγμη συμφερει μονο το ρευμα και ΙΣΩΣ το υδρογονο σε καποια χρονια για συγκεκριμενες εφαρμογες.

                                    Αυτη τη στιγμη υπαρχει μεγαλη συζητηση για το τι θα γινει με τα καυσιμα των αεροσκαφων, καθως αν περασουν οι προδιαγραφες για τη νεα συσταση στην κηροζινη, παρα πολλες εταιριες πολυ απλα θα κλεισουν λογω εκτοξευσης του κοστους.

                                    *** δεν ειμαι καν σιγουρος οτι τα καυσιμα αυτα θα ειναι απολυτως συμβατα με τους υπαρχοντες ΚΕΚ. Ισως χρειαζονται μετατροπες, οποτε αυτο το κανει ακομη πιο ασυμφορο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      wantone @lap last edited by

                                      Αν το κάνουν όλοι ή έστω αρκετοί ακόμα σε τεραστια παραγωγή ίσως φτάσει και πολύ πιο κάτω. Το ίδιο συνέβη και με τις μπαταρίες. Δες την ιστορική πορεία των τιμών τους.

                                      Απιθανο να βρεθουν πρωτες υλες για τοσα καυσιμα που χρειαζονται. Τουλαχιστον στα βιολογικα που ακουσα πρεπει να καλιεργησουν ολη την γη και αρα θα πεθανουν ολοι απο την πεινα.

                                      Στο μεταξυ τοσο πετρελαιο που υπαρχει θα ειναι αμαρτια να το αφησουμε ανεκμεταλλευτο.

                                      Οποτε οπως καταλαβαινεις ολα ειναι μπαρουφες. Ουτε ολα τα αυτοκινητα μπορουν να γινουν ηλεκτροκινητα (γιατι δεν υπαρχουν πρωτες υλες για τις μπαταριες) ουτε υπαρχει καμμια ελπιδα για βιολογικα ή συνθετικα καυσιμα. Δεν ξερω για το υδρογονο τι παιζει.

                                      Βεβαια υπαρχει η λυση: μονο η κυβερνηση και οι πολλοι πλουσιοι θα εχουν ηλεκτρικα αυτοκινητα, οι αλλοι θα ειναι κλεισμενοι στο σπιτι τους λογω της πανδημιας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Έχουν δημιουργηθεί και λειτουργήσει γραμμές παραγωγης φυτών. ΔΕΝ χρειάζεται η γη ως έδαφος. Ακόμα και σε πλοια/πλατφορμες πανω στην θάλασσα μπορουν να τα παραξουν.

                                        Και μια έκταση π.χ ενός στρεματος μπορεί να δεχθεί πολλα συρτάρια.

                                        Μπορεί ένα στρεμα να παραγει για 100 ή και 200 στρεματα. Όλο το έτος σε σταθερή παραγωγη.

                                        Οι σπόροι είναι Μεταλαγμενοι ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα και από αυτά μπορουμε να παραξουμε καυσιμα.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Για όλα τα μεγέθη υπάρχουν ταν κατάλληλα επιχειρηματικά πλανα και ταν κατάλληλα επιχειρηματικά κίνητρα.

                                          Όπως έγινε και με τις εξορύξεις στις θάλασσες. Υπήρξε η τεχνολογία και εν συνεχεία δημιουργήθηκαν τα επιχειρηματικά πλανα για τις επενδύσεις.

                                          Με την λογική ότι κάτι ειναι δυσκολο και ακριβό. Δεν θα γράφαμε από κινητο εδώ στο forum.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            To προβλημα ειναι ποση ενεργεια (και τι ενεργεια) πρεπει να καταναλωσεις για να παραξεις Χ ενεργεια τελικα στο αυτοκινητο. Εκει τα συνθετικα δεν πανε καλα. Το ιδιο και το υδρογονο αν χρησιμοποιηθει εκτος κυψελων υδρογονου.

                                            Αυτη τη στιγμη, το ηλεκτρικο ρευμα που παραγεται με ΑΠΕ δεν εχει αντιπαλο. Καλως ή κακως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 1026
                                            • 1027
                                            • 191 / 1027
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr