-
Ε βέβαια, καλύτερα ήταν με τους παλιούς καλούς μεταλλικούς προφυλακτήρες! Δεν σε απασχολούσε κανένας ατζαμής στο ξεπαρκάρισμα. Τώρα βέβαια ότι αν σε πετύχαινε πεζό ένας τέτοιος προφυλακτήρας, θα σου έκοβε και τα δύο πόδια στη μέση, δεν πειράζει. Το θέμα ήταν ότι στο ξεπαρκάρισμα δεν μπορούσε κανείς να σου φάει το χρώμα.
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Υ.Γ.: Μου αρέσει που επιμένεις για το πλάτος του Polo. Λέγε, λέγε, κάτι θα μείνει!

-
ενώ τώρα με την εξέλιξη σου σπάει τη λεκάνη(μη μιλήσω για αυτοκίνητα ασιατικής εταιρείας που το πάνω μέρος της γρίλιας είναι σα λεπίδα,απορώ πως επιτρέπεται να κυκλοφορούν).
Για το πόλο του 1975-80 επιμένω ότι το εσωτερικό πλάτος είναι μεγαλύτερο από ένα πόλο του '15.
-
Αυτό που βρίσκω είναι ότι το polo mk1 έχει 1,57μ εξωτερικο πλάτος ως αυτοκινητο και το προηγούμενο πόλο έχει 1,42μ εσωτερικό πλάτος. Δηλαδη το πρώτο polo πρέπει να έχει πολύ μικρότερο εσωτερικό πλάτος.
-
Ειδικά το Polo πρέπει να είναι μεγαλύτερο μέσα και από τα παλιά Golf.
Θυμάμαι τα Β των 80/90'ς ήταν αστεία σε σύγκριση με τα καινούργια. Σε όλους τους τομείς. Στα 130χλμ ήσουν κυριολεκτικά στον αέρα και το μόνο που μας πήγαινε ήταν η άγνοια κινδύνου και η νεανική τρέλα..
-
Σωστά σου έκοβε τα πόδια στη μέση ενώ τώρα με την εξέλιξη σου σπάει τη λεκάνη(μη μιλήσω για αυτοκίνητα ασιατικής εταιρείας που το πάνω μέρος της γρίλιας είναι σα λεπίδα,απορώ πως επιτρέπεται να κυκλοφορούν).
Για το πόλο του 1975-80 επιμένω ότι το εσωτερικό πλάτος είναι μεγαλύτερο από ένα πόλο του '15.
Η επιμονή σου σε χαζομάρες είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Τα νέα αυτοκίνητα είναι μελετημένα ώστε να προστατεύουν κατά το δυνατόν τον πεζό, με την επίδοση τους στον τομέα να ελέγχεται και βαθμολογείται από τον NCAP. Τα υλικά είναι πολύ πιο φιλικά και προσφέρουν ελεγχόμενες παραμορφώσεις επί τούτου.
Για το Polo δεν έχει νόημα να συζητάμε.
Υ.Γ.: Αν επιτρέπεις, πόσων χρονών είσαι;
-
ενώ τώρα με την εξέλιξη σου σπάει τη λεκάνη(μη μιλήσω για αυτοκίνητα ασιατικής εταιρείας που το πάνω μέρος της γρίλιας είναι σα λεπίδα,απορώ πως επιτρέπεται να κυκλοφορούν).
Για το πόλο του 1975-80 επιμένω ότι το εσωτερικό πλάτος είναι μεγαλύτερο από ένα πόλο του '15.
Πες και για τις απαράδεκτες rolls royce με το αγαλματάκι ή τις Mercedes με το αστέρι - στόχο που κατά τα άλλα έχουν πλαστικούς προφυλακτήρες οι υποκριτές.
-
το προηγούμενο πόλο;;;;
1.42 μέτρα εσωτερικό πλάτος μπροστά έχει το στίλο(το έχει φίλος).
Έχετε μπει ποτέ σε στίλο και σε προηγούμενη γενιά πόλο και είναι τα ίδια;;;;
-
προστατεύουν τον πεζό;;;
Έτσι και σε χτυπήσει suv θα σε πάρει από κάτω (δε θα βουλιάξει το παρμπρίζ όμως,κάτι είναι και αυτό)
-


-
Τι καμπουρογαμόσαυρος είναι αυτό;
Θα στοιχειώνει τα όνειρα μου για πολλά χρόνια...
-
Άμα πάρεις ένα τιπο του 87 και ένα του 21(τυχαία παραδείγματα) το πρώτο παίζει να έχει δέκα πόντους φαρδύτερο εσωτερικό.Ακομη και ένα πουντο του 93 πιο ευαερο είναι μέσα.
Mερικες διαφορες αν δεις οι κολωνες στα παλια ειναι το 1/3 των κολωνων στα συγχρονα. Αυτο απο μονο του εξηγει την διαφορα στους χωρους.
Η διαφορα στην αντοχη σε συγκρουσεις ειναι τεραστια.
-
κολώνα όταν τρίβεται ο ώμος μου πάνω της;
Θα αγοράσω δηλαδή κάτι που θα με ενοχλεί κάθε μέρα για να 'προφυλαχθω' από κάτι που δε πρόκειται να συμβεί σχεδόν ποτέ;
-
Ρε συ ΠΕΤΑ είσαι τεραστίων διαστάσεων;
Το παλιό τιπο είχε 1,44 μ πλάτος και το νέο έχει 1,40. Γενικότερα είναι αρκούντως φαρδύ. Έχεις μπει στο νεο tipo;
Δηλαση χάνεις 2 εκ από την πλευρά σου και κερδίζεις σε ασφάλεια. Αν δεν χώρας σε ένα tipo τότε αγοραζες άλλο αυτοκίνητο.
-
Ρωτάω γιατί έχω τις αμφιβολίες μου.
-
Εγω όλα τα βρίσκω
. Πάρ'το ως δεδομένο.1,44 και κάτι ψηλά χιλιοστά ήταν το παλιό tipo του 80 και 1,40 το σύγχρονο.
Φυσικά η διαφορα στην ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης αξίζουν τα 2 εκ διαφορας σε κάθε θέση των επιβατών
-
μου,όταν το βρω θα το μετρήσω.Για το άλλο συνεχίζω να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου αν είναι 1.40 στο ίδιο σημείο.
-
Τις οποίες επιφυλάξεις σου που τις στηρίζεις;
-
Στο ότι μπαίνει να σχολιάσει για να τρολάρει, έχει ξεπεράσει κι εμένα, αν είναι δυνατόν!...
-
Θα ήθελα να απαντήσω ξανά στο ερώτημα του νήματος, με τη λέξη 'ΠΑΝΤΟΥ'.
Θα αναλύσω τις εντυπώσεις βάση στο αμάξι που οδηγώ, αλλά περίπου τα ίδια ισχύουν για όλα τα παρόμοια οχήματα τελευταίας γενιάς, όχι μόνο για τη μάρκα που αγόρασα εγώ.
Είναι γνωστό πως γύρισα Ελλάδα τους τελευταίους μήνες κι άρχισα να οδηγώ ένα σχετικά ταπεινό αμαξάκι, επιλεγμένο ώστε να μπορεί να 'τα κάνει όλα' όσο αυτό είναι δυνατόν. Πρίμιουμ δεν είναι, πολύ τρέντυ δεν είναι, τετρακίνητο τέρας δεν είναι, τίποτα σπουδαίο δεν έχει και δεν κόστισε πολλά λεφτά. Επέλεξα να έχει όσο το δυνατόν πιο σύγχρονο κινητήρα ντήζελ, για δύναμη κι οικονομία, κι ένα 'καλό' αξιόπιστο αυτόματο κιβώτιο (που κάνει τεράστια διαφορά).
Μέσα σε αυτούς τους 3 μήνες έχω διανύσει σχεδόν 5000χλμ σε ΟΛΑ τα εδάφη και καταστάσεις (μόνο χιόνια και πάγο δεν βρήκα).
Μέχρι τώρα ήρθαν τα πράγματα έτσι που άλλαξα αυτοκίνητο κάθε 6-7 χρόνια, με χασούρα χρημάτων, όχι από σχεδιασμό. Είχα όμως πάντα σχετικά 'σύγχρονο' αμάξι και παρακολούθησα την εξέλιξή τους. Λοιπόν:
-
με το καινούριο (Aircross C3) ταξιδεύω στον αυτοκινητόδρομο το ίδιο άνετα/αρχοντικά και μάλλον λίγο πιο αθόρυβα και σε άγριο οδόστρωμα, απ' ότι με το Mazda 6 του 2015. Το ότι είναι σε θέση και μόνο να σταθεί δίπλα σε ένα σεντάν αμάξι 2 κατηγορίες πάνω και διπλάσιας τιμής, λέει πολλά για την πρόοδο σε αυτόν τον τομέα.
-
Καταναλώνει τουλάχιστον 40% λιγότερο (και σε κόστος ακόμη λιγότερο) από αντίστοιχα της κατηγορίας του αυτοκίνητα, μια δεκαετία πίσω.
-
με μήκος 4,10μ οι χώροι που διαθέτει είναι σχεδόν εφάμιλλοι ενός βάγκον 20ετίας της κατηγορίας του, πολύ ανώτεροι απ τους διαθέσιμους για επιβάτες κι αποσκευές χώρους των προηγούμενων παρόμοιων μοντέλων.
-
ο εξοπλισμός ασφάλειας κι άνεσης είναι η μέρα με τη νύχτα. Μέχρι 2-3 επταετίες πριν (η περίοδος που άλλαζα μοντέλο) ήμουν τυχερός να έχει ενα-δυο αερόσακους & ABS, αντε κι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και να παίζει CD mp3. και πλήρωνα εξτρά +1200€ το 2008 για να έχω κι ESP. Τώρα έχω αερόσακους παντού, ρυθμιζόμενο στο τεραίν ESP, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες γύρω γύρω, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, οθόνη με online Navigation, τηλέφωνο στα ηχεία-τιμόνι, κάμερα κι αισθητήρες για αυτόματο φρενάρισμα και να μένω στη λωρίδα μου, να ανάβω φλας όταν στρίβω, ασύρματη μουσική απ το κινητό μου κλπ.
-
κινήθηκα και σε τερέν που οι περισσότεροι περιγράφουν ως 'εκτός δρόμου' (όχι ο Γάτος) δηλαδή παλιά μονοπάτια για μουλάρια στη πλαγιά μιας ρεματιάς της Πίνδου, που αργότερα τα φάρδυναν με μπουλντόζες όσο γινόταν, για να μπορούν οριακά να μεταφέρουν υλικά και φορτία στα παλιά σπίτια-οικόπεδα, και να μπορεί οριακά να φτάσει φορτηγάκι ψηλά πάνω απ τον οικισμό, σε υψόμετρο 1400μ όπου διατηρούσαν οι κτηνοτρόφοι πολλά ζωά παλιά και τώρα έχει κάποια γελάδια ελυθέρας βοσκής ένας συγγενής. Όλος ο 'δρόμος' εκτός προδιαγραφών, οι κλίσεις τέτοιες που όσο 'καλός' και να είσαι, αλλάζεις δίσκο κάθε 2-3 χρόνια σε χειροκίνητο, κάνεις τον σταυρό σου κι ορμας κι ούτε πουλί πετούμενο, τόσο στενό που αν δεν πέσεις σε γκρεμό, θα κάνεις ένα 2χιλιαρο ζημιά στη παραμικρή απροσεξία, αλλού λίγο χαλίκι, αλλού λίγο τσιμέντο και μετά παραπάνω απ τα σπίτια κοκκινόχωμα και φυτευτές κροκάλες, κανένα νεροφάγωμα με λίγο νεράκι να τρέχει αφού δεν έβρεξε, τέτοια κατάσταση.
Λοιπόν εκεί που θα 'ήμουν μάγκας' αν μπορούσα να το πάω παλιά, τώρα μουσικούλα στο Spotify να ταιριάζει με τα πουλάκια και τα τζιτζίκια και χαλαράααα... πολύ στενή και τρελά ανηφορική χωμάτινη στροφή; ποιος νοιάζεται, το hill hold σε κρατάει εκεί που φρέναρες κι αν αφήσεις το φρένο. Κλακ την όπισθεν ανοίγει η κάμερα και μου δείχνει τεχνητά και την 'κάτοψη' και πραγματική εικόνα κι απόσταση με χρωματική ένδειξη και μπίπερ, πόσο απέχει πίσω ο βράχος ή ο γκρεμός. Φρένο, ξανά hill hold, λεβιέ στο D και χαλαρά κι άκοπα, ούτε σπινιαρίσματα ούτε γκαζώματα και συμπλεκταρίσματα... με το χειροκίνητο βενζινοκίνητο θα ήμουν εκεί ακόμα, να περιμένω πότε θα ανεβεί κανα χωματουργικό απ τα Τρίκαλα που να χωράει να φτάσει εκεί να με σηκώσει... πήγα παραπάνω σιγά μέσα στο δάσος, ονειρικό τοπίο, να μην πιστεύεις πως το ζεις, 1200μ. Σε ένα πλάτωμα το άφησα, γκλίτσες ανα χείρας και κινητό για φωτογραφίες και περπατάμε... όταν χορτάσαμε κι αναγνωρίσαμε την περιοχή, παίρνω πάλι τ' αμάξι και το ίδιο ξεκούραστα (όχι να συντονίζονται όλα και να νιώθεις το κοπάνημα στα μάγουλα) φτάνουμε μέχρι το τέλος της όποιας χάραξης είχε απομείνει, εκεί που τέλειωσε η βλάστηση, κάτω απ την κορυφή. Περάσαμε καλά, κατάβαση τώρα... κιβώτιο στο D, κλικ στο hill descent και κατηφορίζουμε. Κυριλάτοι και τσελιγκάδες, όχι ταλαίπωροι τσοπάνηδες, το αμαξάκι να πηγαίνει μαλακά στις κοτρώνες στην ταχύτητα που επέλεγες με το πόδι κι άφηνες μετά τα πεντάλ. Ακούς το ESP τακ-τακ-τακ να φρενάρει τον τροχό που χρειάζεται (το έβαλα εκεί που έδειχνε 'άμμο και κάκτο' αλλά δε νομίζω πως ήταν σημαντικό) και να πηγαίνει άψογα και με φλώρο οδηγό, δεν χρειαζόταν να είναι ο Marlboro Man με εμπειρία σε Camel Trophy. Αν η κλίση και τα 'σκαλιά' ήταν πολύ μεγάλα, άναβε στην οθόνη 'βάλτε το λεβιέ στη θέση Ν για αργή κατάβαση', κι αν το έκανες, ρύθμιζε μόνο του από στιγμιαία ακινητοποίηση, 0 στο ταχύμετρο μέχρι 5χαω ανώτατη ταχύτητα κίνησης, στην ουσία κατέβαζε μια μια τις ροδες σε κάθε εμπόδιο και ίσα ίσα που τσούλαγε...
Όλα αυτά που περιγράφω, σε 'χαλαρή βόλτα' σε αμάξι που κόστισε 21 χιλιάρικα και το χουν οι νοικοκυρές να πηγαίνουν στο μάρκετ και το κομμωτήριο, και ταξιδεύει στην εθνική σχεδόν καλύτερα (εκτός του πίσω άξονα) απ το Mazda 6, όχι κανα σκληρόπετσο 4x4 με τα πτυοσκάπανα στις ράγες από πάνω και το βίντσι μπροστά που θέλει ωτοασπίδες μέσα ...
Γενικώς το άπλωσα πολύ το σεντόνι, κι αυτά που κάνει το συγκεκριμένο αμαξάκι, περίπου έτσι τα κάνουν και τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της τιμής του. Κάτι θα κάνουν λίγο καλύτερα, κάτι λίγο χειρότερα, αλλά αυτές είναι οι ικανότητες των περισσοτέρων της κατηγορίας του και σε τιμές για κοινούς θνητούς το 2021. Δεν τα γράφω ως διαφήμιση του μοντέλου.
Είναι μεγάλη και ΠΑΝΤΟΥ η βελτίωση που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα σε σύγκριση με αυτά μιας δεκαετίας πίσω. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να πάει κι ένα Terios η κάτι αντίστοιχο απ τα παλιότερα εκεί που πήγα στο βουνό, το οποίο όμως ταξιδεύει σαν να είναι φορτηγάκι, καίει τα διπλά, συζητάς μεγαλόφωνα με τον συνοδηγό για να σε ακούει, έχει μηδεν εξοπλισμό ασφαλείας και κόστιζε 30% παραπάνω να το αγοράσεις χειροκίνητο, σε σημερινή αξία θα ήταν ακόμη περισσότερα.
-
-
για διαφήμιση του μοντέλου,να σου μείνει και λίγος χρόνος οδηγικής εμπειρίας.Ελεος...
Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;

