-
Πήγα σήμερα και το είδα από κοντά για αρκετη ώρα παρέα με την σύζυγο. Εντυπώσεις:
-
Ποιοτικά μια χαρά μέσα, λίγο σκληρά πλαστικά σε κάποια σημεία αλλά οκ, τιποτε άσχημο. Ωραίο ταμπλώ πάντως με το Pure Panel.
-
Εντυπωσιακό σχέδιο σε μούτρο, οπίσθια και από το πλάι.
-
Δεν είναι τόσο 'κουβάς', περισσότερο crossover θα το χαρακτήριζα παρά SUV. Η διαφορά με το Crossland που είχαν δίπλα ήταν εμφανής.
-
Άνετη θέση οδήγησης και 'μέσα' στο αυτοκίνητο, όχι 'πάνω' σε αυτό. Μου άρεσε και η θέση του χειροκίνητου κιβωτίου. Δεν μου άρεσε πολύ η πλαϊνή στήριξη, θα ήθελα παραπάνω. Στις φωτογραφίες φαίνονται πιο bucket.
-
Καλή εργονομία σε διακόπτες, τιμόνι κλπ. Βολεύτηκα.
-
Πολύ ωραίο το μπορντώ χρώμα, όπως και το μπλε. Το λευκό με την μαύρη οροφή και το κόκκινο τελικά από κοντά δεν. Ήθελα να δω και το πράσινο, είχαμε πράσινη ηλεκτρικ Ascona και κυπαρισσί Vectra, μόλις το έδειξα στον πατέρα και την μητέρα μου μου, χωρίς να τους πω καν τι είναι, μου είπαν 'opel θα πάρεις;'
-
Οι χώροι για τους πίσω μέτριοι, όπως και στο Puma. Είμαι 1.86 και η σύζυγος 1.82, πίσω από μένα δεν καθόμουν. Πίσω από του συνοδηγού εγώ οριακά, η σύζυγος οκ.
-
Χώρος αποσκευών: Τον περίμενα μικρότερο, αλλά συνηθισμένος στα 310 λίτρα του Compact μου φάνηκε αξιοπρεπής. Αν έχεις πάει καπάκι από Octavia, Qashqai ή Puma σου φαίνεται μικρό. Και οι δύο αυτό είπαμε και ότι μας κάνει. Το διπλό πάτωμα χρήσιμο, προσωπικά μάλλον θα το έβγαζα εντελώς να μην πιάνει χώρο.
-
Εξοπλισμός: Ρώτησα κατευθείαν για την Ultimate. Έχει τα πάντα, πλην ηλιοροφής που δεν προσφέρεται γενικά. Συνοπτικά:
1.2Τ 130hp 6ΜΤ, ζάντες 18' διχρωμες, pedal αλουμινίου, δερμάτινο 3άκτινο flat bottom τιμόνι,φιμέ πίσω κρύσταλλα, δισκόφρενα μπρος πίσω (γκουχ γκουχ), IntelliLux Matrix LED με αυτόματη ρύθμιση, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, Tire pressure monitor, active lane assist, keyless entry, 10' οθόνες για όργανα και infotainment, διζωνικό clima, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, Park & Go Premium pACK, με αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενους, κάμερα πίσω, blind spot monitoring, αισθητήρες βροχής, φώτων, ηλεκτροχωματικό καθρέπτη, Adaptive Cruise Control, Ανίχνευση πεζών, μεταλλικό χρώμα / διχρωμία, και κάποια άλλα, ---> 28600 ευρώ. (+2500 αν θέλει κανείς το ΕΑΤ8). Παράδοση σε 5-6 μήνες.
Με χρηματοδότηση μου είπαν 7.9% επιτόκιο, ένα πρόγραμμα που βάλαμε 15000 προκαταβολή και 36 μήνες x 430 ευρώ πάει στα 30450 σύνολο.
Περιμένω test ride την επόμενη εβδομάδα.
Τέλη κυκλοφορίας 82-85 ευρώ ανάλογα την έκδοση και τα αξεσουάρ.
Ρώτησα για το νέο Grandland και το νέο Astra, μου είπαν για τέλος του χρόνου, δύσκολα νωρίτερα.
-
-
Πήγα σήμερα και το είδα από κοντά για αρκετη ώρα παρέα με την σύζυγο. Εντυπώσεις:
- Ποιοτικά μια χαρά μέσα, λίγο σκληρά πλαστικά σε κάποια σημεία αλλά οκ, τιποτε άσχημο. Ωραίο ταμπλώ πάντως με το Pure Panel.
- Εντυπωσιακό σχέδιο σε μούτρο, οπίσθια και από το πλάι.
- Δεν είναι τόσο 'κουβάς', περισσότερο crossover θα το χαρακτήριζα παρά SUV. Η διαφορά με το Crossland που είχαν δίπλα ήταν εμφανής.
- Άνετη θέση οδήγησης και 'μέσα' στο αυτοκίνητο, όχι 'πάνω' σε αυτό. Μου άρεσε και η θέση του χειροκίνητου κιβωτίου. Δεν μου άρεσε πολύ η πλαϊνή στήριξη, θα ήθελα παραπάνω. Στις φωτογραφίες φαίνονται πιο bucket.
- Καλή εργονομία σε διακόπτες, τιμόνι κλπ. Βολεύτηκα.
- Πολύ ωραίο το μπορντώ χρώμα, όπως και το μπλε. Το λευκό με την μαύρη οροφή και το κόκκινο τελικά από κοντά δεν. Ήθελα να δω και το πράσινο, είχαμε πράσινη ηλεκτρικ Ascona και κυπαρισσί Vectra, μόλις το έδειξα στον πατέρα και την μητέρα μου μου, χωρίς να τους πω καν τι είναι, μου είπαν 'opel θα πάρεις;'
- Οι χώροι για τους πίσω μέτριοι, όπως και στο Puma. Είμαι 1.86 και η σύζυγος 1.82, πίσω από μένα δεν καθόμουν. Πίσω από του συνοδηγού εγώ οριακά, η σύζυγος οκ.
- Χώρος αποσκευών: Τον περίμενα μικρότερο, αλλά συνηθισμένος στα 310 λίτρα του Compact μου φάνηκε αξιοπρεπής. Αν έχεις πάει καπάκι από Octavia, Qashqai ή Puma σου φαίνεται μικρό. Και οι δύο αυτό είπαμε και ότι μας κάνει. Το διπλό πάτωμα χρήσιμο, προσωπικά μάλλον θα το έβγαζα εντελώς να μην πιάνει χώρο.
- Εξοπλισμός: Ρώτησα κατευθείαν για την Ultimate. Έχει τα πάντα, πλην ηλιοροφής που δεν προσφέρεται γενικά. Συνοπτικά:
1.2Τ 130hp 6ΜΤ, ζάντες 18' διχρωμες, pedal αλουμινίου, δερμάτινο 3άκτινο flat bottom τιμόνι,φιμέ πίσω κρύσταλλα, δισκόφρενα μπρος πίσω (γκουχ γκουχ), IntelliLux Matrix LED με αυτόματη ρύθμιση, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, Tire pressure monitor, active lane assist, keyless entry, 10' οθόνες για όργανα και infotainment, διζωνικό clima, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, Park & Go Premium pACK, με αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενους, κάμερα πίσω, blind spot monitoring, αισθητήρες βροχής, φώτων, ηλεκτροχωματικό καθρέπτη, Adaptive Cruise Control, Ανίχνευση πεζών, μεταλλικό χρώμα / διχρωμία, και κάποια άλλα, ---> 28600 ευρώ. (+2500 αν θέλει κανείς το ΕΑΤ8). Παράδοση σε 5-6 μήνες.
Με χρηματοδότηση μου είπαν 7.9% επιτόκιο, ένα πρόγραμμα που βάλαμε 15000 προκαταβολή και 36 μήνες x 430 ευρώ πάει στα 30450 σύνολο.
Περιμένω test ride την επόμενη εβδομάδα.
Τέλη κυκλοφορίας 82-85 ευρώ ανάλογα την έκδοση και τα αξεσουάρ.
Ρώτησα για το νέο Grandland και το νέο Astra, μου είπαν για τέλος του χρόνου, δύσκολα νωρίτερα.
Πολύ όμορφο και το Mokka ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις. Είναι σε χώρους σαν το Puma πίσω ε? αλλά δεν έχει και χωρο αποσκευών μεγαλο. Περιμενω να μας πεις και για test drive πως σου φαίνεται πρέπει να είναι ποιο άνετο από το puma που νομίζω το οδήγησες και αυτό. Είναι και αυτό ακριβούλι, αλλά και το Puma και 2008 που είναι τα αλλα 2 top στην κατηγορία είναι και αυτά παρόμοια σε τιμές με πολλά εξτρα. Χώροι επιβατών και εσωτερικό με πολύ καλή συμπεριφορα στο δρόμο τοπ το 2008(μεγαλύτερο σε διαστασεις). Κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά, τιμόνι και χώρος αποσκευών τοπ το Puma και βλέπω το Mokka να χώνεται σαν κάτι ενδιάμεσο στα 2. Παντως τα ξεχωρίζω σαν τα 3 ποιο ομορφα της κατηγορίας τους.
-
Οι χώροι πίσω μου φάνηκαν πανομοιότυποι με του Puma. Το πορτμπαγκάζ μικρότερο φυσικά. Για test drive μου είπαν ότι έχουν διαθέσιμο το ΕΑΤ8, θα δω πως είναι και θα επανέλθω.
Το 2008, στον Διαμορφωτή λέει:
Allure Plus | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 26.200
GT | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 28.400 €
Και λογικά θα παίζει κάποια έκπτωση; Επίσης στο 2008 GT Line έχεις δυνατότητα για ηλιοροφή και πάει στα 30600.
-
Οι χώροι πίσω μου φάνηκαν πανομοιότυποι με του Puma. Το πορτμπαγκάζ μικρότερο φυσικά. Για test drive μου είπαν ότι έχουν διαθέσιμο το ΕΑΤ8, θα δω πως είναι και θα επανέλθω.
Το 2008, στον Διαμορφωτή λέει:
Allure Plus | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 26.200
GT | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 28.400 €
Και λογικά θα παίζει κάποια έκπτωση; Επίσης στο 2008 GT Line έχεις δυνατότητα για ηλιοροφή και πάει στα 30600.
Συνέχεια εκπτώσεις έχουν. Ρώτα κάποια αντιπροσωπεία να πάρεις μία ιδέα. Έδιναν και το χρώμα δώρο μέχρι τώρα.
-
Οι χώροι πίσω μου φάνηκαν πανομοιότυποι με του Puma. Το πορτμπαγκάζ μικρότερο φυσικά. Για test drive μου είπαν ότι έχουν διαθέσιμο το ΕΑΤ8, θα δω πως είναι και θα επανέλθω.
Το 2008, στον Διαμορφωτή λέει:
Allure Plus | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 26.200
GT | 1.2 PureTech 130 S&S BVM6 -- ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ* 28.400 €
Και λογικά θα παίζει κάποια έκπτωση; Επίσης στο 2008 GT Line έχεις δυνατότητα για ηλιοροφή και πάει στα 30600.
Και το Puma βγαίνει με οροφή μπορείς να το ψάξεις στον διαμορφωτη. Και στα 3 θα σου κάνουν κάποια έκπτωση και δώρα σίγουρα.
Το πας πολύ καλά πάντω και κάνεις το ποιο σωστό
Test drive και στα 3. Αν σου αρέσει κάποιο άλλο και εκείνο. Είπα 3 γιατι εγω αυτά τα 3 θα έβλεπα μόνο. Και αναλόγως ποιο σου αρέσει ποιο πολύ συνολικά και σε βολεύει προχωράς. Αντε και εδω είμαστε όποιο και να διαλέξεις να σου ευχηθούμε τα καλορίζικα. Αναμένουμε τις εντυπώσεις σου από test Drive.
-
Το γνωρίζω για το Puma και την ηλιοροφή, ήταν το μόνο αξεσουάρ που ζήτησα στην προσφορά που πήρα μαζί με μεταλλικό χρώμα. Και το αστείο είναι ότι προτιμώ C Hatchback/Sedan..
Σειρά σε λίγο ένα άλλο για δοκιμή, θα γράψω στο αντίστοιχο Θέμα..
-
Το γνωρίζω για το Puma και την ηλιοροφή, ήταν το μόνο αξεσουάρ που ζήτησα στην προσφορά που πήρα μαζί με μεταλλικό χρώμα. Και το αστείο είναι ότι προτιμώ C Hatchback/Sedan..
Σειρά σε λίγο ένα άλλο για δοκιμή, θα γράψω στο αντίστοιχο Θέμα..
C Hatchback κοιτας???? ρε συ θα μας τρελάνεις χαχαχαχαχχαχα αφου αυτα τα 2 που διαβασα ειναι B SUV
οκ οκ , πήγαινε και δες ότι γουσταρεις και μας λες, σε διαβαζω και περιμενω να δω που θα καταλήξεις τωρα που έγραψες για c/sedan με μεγαλη περιέργεια μάλιστα.
Για sedan αν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση FOCUS και CIVIC θα προτεινα
-
Η Opel ξανάνιωσε υπό PSA, και το facelift του Crossland είναι αρκετά πετυχημένο, το Corsa είναι ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση μικρό αυτοκίνητο και το Mokka μάλλον το 'κορύφωμα' αυτού του σχεδιασμού, αλλά οι τιμές που ανέβασε ο φίλος πριν είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, εκτός λογικής. Δεν μπορώ να πιστέψω πως δίνει ο κόσμος τέτοια χρήματα για τέτοια αυτοκίνητα, όσο φινετσάτα και ομορφούλικα να είναι...
-
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Stellantis Opel/Peugeot τοποθετούνται ως upper mainstream, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Βέβαια το Mokka ξεκινάει από πολύ χαμηλότερα..
Είδα πριν μία εβδομάδα ένα top spec-ed πράσινο και ήταν πραγματικά αξιοσημείωτο, μπορώ να φανταστώ κάποιον να το θέλει έτσι.
-
Και η GS Line καλύπτει σχεδόν σε όλα και δεν της λείπει τίποτε ουσιαστικό και κάνει 25Κ. Αν θες το full spec με τα intelliLux led, τις 10ρες οθόνες κλπ πάει 28.5.. Επίσης κάποιοι προτιμούν τις εκδόσεις με τα 100hp, όχι τα 130hp. (πάρα πολλά 2008 πχ με τα 100hp είναι) οπότε θα πέσει κι άλλο.
Αλλά πραγματικά το Ultimate με τις διχρωμίες, τα intelliLux κλπ είναι εντυπωσιακό.
-
30.000 ευρώ για αυτοκίνητο που σε 3-4 χρόνια δεν θα αξίζει ούτε 2000 μεταχειρισμένο.Νομίζω λάθος κίνηση.
Αναμονή για ηλεκτρικό .
-
Προσωπικά δεν παίρνω ποτέ κάτι σκεπτόμενος την αξία μεταπώλησης. Αλλά ναι θεωρώ είναι 'ακριβό' αν πάρει κανείς το 'φορτωμένο'. Όπως ειναι και όλα τα B SUV. Θα περίμενα να παρουσιαστεί το νέο Astra πρώτα τις επόμενες εβδομάδες..
-
Πριν δυο μέρες και πηγαίνοντας το swift για service, ζήτησα από την έκθεση αν έχουν κάποιο test drive για όση ώρα περίμενα. Δεν σε αφήνουν στο συνεργείο που μου αρέσει να παρατηρώ. Μου δίνει λοιπόν ένα Mokka 1200 με 100 άλογα και 6αρι χειροκίνητο. Εξ'αρχής διευκρινίζω ότι ως μη υποψήφιος αγοραστής δεν ρώτησα πράγματα που ένα αγοραστή ενδιαφέρουν. Εγώ ήθελα μόνο να οδηγήσω, απλά ρώτησα τιμή (γύρω στα 21500 μου είπε) και από κεκτημένη ταχύτητα (χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω) άνοιξα το χώρο αποσκευών. Μου φάνηκε επαρκής. Δεν με εντυπωσίασε, αλλά πιστεύω από εμπειρίες προσωπικές ότι κανείς δεν είναι ποτέ αρκετός. Είδα όμως ότι φορούσε 215/65/16. Στη θέση οδηγού βολεύτηκα εύκολα και σωστά. Με εντυπωσίασε η ορατότητα εμπρός και η αντίληψη του όποιου όγκου και διαστάσεων του αυτοκινήτου. Αντίθετα μου φάνηκε ανόητη η εικόνα του πίνακα ελέγχου του οδηγού δεν ξέρω αν αυτό είναι παραμετροποιήσιμο. Για να δεις το στροφόμετρο πρέπει να έχεις πείσμα και τύχη. Μου άρεσε επίσης που ο κλιματισμός και η ένταση του ήχου είχαν εύκολα προσβάσιμα φυσικά πλήκτρα! Το τηλέφωνο μου συνδέθηκε πανεύκολα με ΒΤ. Η ορατότητα πίσω δεν είναι η καλύτερη, αλλά για το παρκάρισμα έχει κάμερα. Η πρώτες εμπειρίες οδήγησης θετικές αν και το κιβώτιο δεν είχε την αίσθηση που εμένα αρέσει. Μου θύμησε το χειρισμό της Χ1 του 2011 που είχα και δεν με ξετρέλανε. Στο γκάζι ακούει αρκούντος και δεν αφήνει παράπονα τηρουμένων αναλογιών, αλλά, φαντάζομαι το άλλο με τα 130 θα είναι πολύ καλύτερο. Θυμίζω ήμουνα μόνο ο οδηγός μέσα και ο κλιματισμός δούλευε. Εκείνο που αρχικά με χάλασε πολύ ήταν το τιμόνι και η αίσθηση περί της θέσης της ευθείας. Μου φαινόταν εξαιρετικά κακό και κουραστικό ώσπου, όταν κάποιος ταρζάν από απέναντι κάνοντας μια προσπέραση και μπαίνοντας στο ρεύμα μου με 'υποχρέωσε' να τραβηχτώ λίγο δεξιά για να του δώσω χώρο και αυτό με ξαναπήγαινε απάνω του! Αφού λοιπόν 'τα είδα όλα' κατάλαβα ότι επρόκειτο για το υπερανόητο σύστημα διατήρησης της λωρίδας! Σταμάτησα σε ένα parking αλλά δεν κατάφερα να το απενεργοποιήσω.Στα δικά μου αυτοκίνητα αυτό είναι απενεργοποημένο από τη δεύτερη μέρα, ευτυχώς η εντολή είναι μόνιμη, όχι σαν το start-stop. Βγαίνοντας από τους κεντρικούς δρόμους και παίρνοντας μια ανηφορική διαδρομή -χωρίς διαγράμμιση πια- το τιμόνι έγινε κανονικό. Δεν έγινε Alfa Romeo, αλλά μια χαρά τιμόνι. Ομως εδώ μου φάνηκε μια εξαιρετικά μαλακή ανάρτηση η όποια τότε κατάλαβα πόσο καλή ήταν στις ανωμαλίες του δρόμου και τις λακούβες, αλλά φεύ στις διαδοχικές στροφές με σχετικά γρήγορη οδήγηση , οι ταλαντώσεις ήταν πρωτόγνωρες για μένα. Με επαναφέρανε γρήγορα παρ'όλο που δεν είχα ποτέ υποψία απώλειας πρόσφυσης. Στην ίδια διαδρομή, στο κατέβασμα, λαμβάνοντας υπ'όψιν και τη προσωπική μου ανασφάλεια στις κατηφορικές διαδρομές, άρα αρκετά πιο αργά, η συμπεριφορά του ήταν άψογη! Δεν με άγχωσε καθόλου και μου άρεσε. Οταν στο τέλος ρώτησα για τις αναρτήσεις, μου είπαν ότι στα 130 άλογα είναι σκληρότερες, δεν το ξέρω. Το τελευταίο που πρέπει να αναφέρω είναι ότι η μέση κατανάλωση που είχε το αυτοκίνητο στα 1500 του χιλιόμετρα ήταν οριακά κάτω από τα 9lt. Συμπερασματικά, εγώ δεν θα το αγόραζα, αλλά ανεπιφύλακτα θα πρότεινα να λαμβάνεται υπ'όψιν στην αναζήτηση σ΄αυτή την κατηγορία.
-
Αν ήταν να επιλέξεις ανάμεσα σε puma,2008 & moka τι θα είχες ως πρώτη επιλογή?
-
Αν ήταν να επιλέξεις ανάμεσα σε puma,2008 & moka τι θα είχες ως πρώτη επιλογή?
Από την τριάδα που μου έβαλες μόνο το Mokka οδήγησα. Εγραψα ότι δεν θα το αγόραζα γιατί δεν είναι του στυλ μου. Υποκειμενικά το Puma μου αρέσει και αυτό θα κοίταζα πρώτο αλλά, αν το έβλεπα από κοντά και το οδηγούσα σαν υποψήφιος αγοραστής μπορεί να έβρησκα αιτίες να μην μου αρέσει που τώρα δεν ξέρω. Δεν θα ήθελα να σου γράψω μια ανεύθυνη και αστήριχτη πρόταση. Προσωπικά πιστεύω ότι στην αγορά αυτοκινήτου δεν ψάχνεις το καλύτερο. Είναι ματαιοπονία. Ή παίρνεις κάποιο που σου κάνει 'κλικ' με τα όποια κουσούρια του ή παίρνεις αυτό που σε βολεύει, αρκεί να μην έχει ένα χαρακτηριστικό που εσύ προσωπικά έχεις βάλει ως μείζωνα αντένδειξη. Καλύτερο δεν υπάρχει.
Ξεφεύγοντας από την τριάδα, αλλά, μένοντας στην κατηγορία εγώ θα κοίταζα Renegate και Vitara.
Συγνώμη που δεν μπορώ να σου δώσω απόψη αυθεντίας όπως συχνά θα ακούς.
-
Προσωπικά δεν παίρνω ποτέ κάτι σκεπτόμενος την αξία μεταπώλησης. Αλλά ναι θεωρώ είναι 'ακριβό' αν πάρει κανείς το 'φορτωμένο'. Όπως ειναι και όλα τα B SUV. Θα περίμενα να παρουσιαστεί το νέο Astra πρώτα τις επόμενες εβδομάδες..
Δες και το C4 με ότι προσφέρουν τα παραπάνω και extra δέρμα κάτω από 25. Από puma ξεκίνησα κι εγω αλλά κατέληξα C4 και μέχρι τώρα φαινεται καλό. Θεωρώ ότι το μόνο που μειονεκτεί από puma είναι στις στροφές. Κατά τα αλλά πολύ ξεκούραστα ταξίδια!!
-
gianniss07 wrote
Αν ήταν να επιλέξεις ανάμεσα σε puma,2008 & moka τι θα είχες ως πρώτη επιλογή?
Από την τριάδα που μου έβαλες μόνο το Mokka οδήγησα. Εγραψα ότι δεν θα το αγόραζα γιατί δεν είναι του στυλ μου. Υποκειμενικά το Puma μου αρέσει και αυτό θα κοίταζα πρώτο αλλά, αν το έβλεπα από κοντά και το οδηγούσα σαν υποψήφιος αγοραστής μπορεί να έβρησκα αιτίες να μην μου αρέσει που τώρα δεν ξέρω. Δεν θα ήθελα να σου γράψω μια ανεύθυνη και αστήριχτη πρόταση. Προσωπικά πιστεύω ότι στην αγορά αυτοκινήτου δεν ψάχνεις το καλύτερο. Είναι ματαιοπονία. Ή παίρνεις κάποιο που σου κάνει 'κλικ' με τα όποια κουσούρια του ή παίρνεις αυτό που σε βολεύει, αρκεί να μην έχει ένα χαρακτηριστικό που εσύ προσωπικά έχεις βάλει ως μείζωνα αντένδειξη. Καλύτερο δεν υπάρχει.
Ξεφεύγοντας από την τριάδα, αλλά, μένοντας στην κατηγορία εγώ θα κοίταζα Renegate και Vitara.
Συγνώμη που δεν μπορώ να σου δώσω απόψη αυθεντίας όπως συχνά θα ακούς.
Πάρα πολύ σωστό ποστ!! Επέλεξα 2008.
-
Αν ήταν να επιλέξεις ανάμεσα σε puma,2008 & moka τι θα είχες ως πρώτη επιλογή?
καλύτερα να πας να τα οδηγήσειις μόνος σου και τα 3 και να πάρεις εσυ την απόφαση.
και τα 3 είναι πολυ καλές επιλογες αλλα ότι και να σου πούμε εμείς η δικη σου γνωμη μπορεί να είναι διαφορετική
PUMA το ποιο σπορ απο όλη την κατηγορία, καλό τιμόνι, μεγαλος χώρος αποσκευών, μικρός χώρος πίσω επιβατών, μέτριας ποιοτητας πλαστικά και συναρμογή
2008 ποιο premium αν πάρεις τα έξτρα πάει ψηλα σε τιμη, τους μεγαλύτερους χώρους από τα 3 ποιο μακρύ, τα ποιο ποιοτικά πλαστικά, πολλή καλή οδηγική συμπεριφορα (και σπορτιφ λιγάκι και ανετο)
ΜΟΚΚΑ αυτό δεν το έχω δει από κοντα ούτε το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη καλύτερα διάβασε τα σχόλια των παιδιών που έκαναν τον κόπο και το οδηγησαν.
Ξαναλέω όμως ότι το σωστό είναι να πας ο ιδιος να τα δεις και να τα οδηγήσεις.
-
BabisStinson wrote:
Προσωπικά δεν παίρνω ποτέ κάτι σκεπτόμενος την αξία μεταπώλησης. Αλλά ναι θεωρώ είναι 'ακριβό' αν πάρει κανείς το 'φορτωμένο'. Όπως ειναι και όλα τα B SUV. Θα περίμενα να παρουσιαστεί το νέο Astra πρώτα τις επόμενες εβδομάδες..
Δες και το C4 με ότι προσφέρουν τα παραπάνω και extra δέρμα κάτω από 25. Από puma ξεκίνησα κι εγω αλλά κατέληξα C4 και μέχρι τώρα φαινεται καλό. Θεωρώ ότι το μόνο που μειονεκτεί από puma είναι στις στροφές. Κατά τα αλλά πολύ ξεκούραστα ταξίδια!!
Ευχαριστώ για την πρόταση, πρέπει να περάσω να το δω και αυτό..!
-
Και το Μόκκα 4 αστέρια με το νέο σύστημα όπως και το 4 , λόγω της μή ύπαρξης κεντρικού αερόσακκου και του ότι η προστασία ποδηλατών δεν είναι στον βασικό εξοπλισμό.
Opel Mokka 2021