Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 1029
    • 1030
    • 184 / 1030
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20590
    668721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Πάντως και εγω πιστεύω οτι το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό πλέον στην αυτοκίνηση .Και δεν έχω πρόβλημα με αυτό ,απλά πιστεύω οτι είναι πολύ νωρίς να έχεις για κύριο αυτοκίνητο σου ηλεκτρικό ειδικά στην Ελλάδα.

      Αν τα επόμενα χρόνια αυξηθούν οι αυτονομίες και οι ταχύτητες φόρτισης πέσουν σε συνδυασμό με υποδομές τότε θα πάω με τα χίλια.Για παράδειγμα αν όλα τα βενζινάδικα βάλουν υποχρεωτικά και 2-3 σταθμούς φόρτισης τότε λύνεται το πρόβλημα πανελλαδικά ,ακόμα και στα απομακρυσμένα μέρη.Το αν θα βάλει η Tesla ταχυφορτιστες στη ΠΑΘΕ δε μου λεει και πολλά.

      Νομίζω οτι το μπαμ πρέπει να γίνει με επιδότηση στα βενζινάδικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • H
        harisma23 last edited by

        Επειδή βλέπω ότι αρκετούς σας απασχολεί ήδη το θέμα ενός πιθανού μελλοντικού πηξίματος στους φορτιστές, θα πω ότι αυτό είναι κάτι που αντιμετωπίζεται εύκολα. Η Tesla π.χ. μόλις εγκαταστήσει τους ταχυφορτιστές της στην ΠΑΘΕ, θα σου δίνει τη δυνατότητα να κλείνεις θέση συγκεκριμένη ώρα. Θα ενημερώνεις την εφαρμογή ότι ξεκινάς από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και θα επιλέγεις σε ποιο ταχυφοριστή θα φορτίσεις. Θα επιλέξεις π.χ. Στυλίδα και η εφαρμογή θα υπολογίζει ότι θα είσαι σε 2 ώρες, οπότε θα δεσμεύει έναν ταχυφορτιστή για σένα, όπου δεν θα μπορεί να φορτίσει άλλος εκείνη την ώρα. Το ίδιο φαντάζομαι θα μπορούν να κάνουν όλοι οι κατασκευαστές και όλα τα δίκτυα φόρτισης.

        Κατά τ' άλλα προφανώς τα ηλεκτρικά είναι ακόμη ένα παιχνίδι (ενίοτε μεγάλων) συμβιβασμών, αλλά ποιος τύπος αυτοκίνησης δεν είναι; Με το φυσικό αέριο δεν πρέπει να συμβιβαστείς με το πολύ περιορισμένο δίκτυο πρατηρίων και την πολύ μικρή ποικιλία διαθέσιμων μοντέλων; Με το diesel δεν πρέπει να συμβιβαστείς με το θόρυβο και την ποιότητα λειτουργίας; Με την βενζίνη δεν πρέπει να συμβιβαστείς με την μεγάλη κατανάλωση; Οπότε, απλώς διαλέξτε τους συμβιβασμούς με τους οποίους μπορείτε να ζήσετε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • D
          dimsabas last edited by

          Περιμένουμε τα πεπραγμένα, δε θα γλιτώσεις έτσι εύκολα!

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • L
            lap last edited by

            Εμενα πάλι το ένστικτο μου μου λέει πως αν οι μπαταρίες δεν λειτουργούν με υγρούς καταλύτες ώστε να φορτιζουν με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με αντλία υγρών (καταλθυτων) , δεν θα γίνει τίποτα. Μια τρυπα στο νερο θα κάνουμε.

            Ακομα κα δύο ταχύφορτιστές σε καθε βενζινάδικο να έχει όταν θα πολλαπλασιαζονται τα ηλεκτρικά θα κατάρρευσει το δίκτυο προσφοράς θέσεων για φόρτιση. Και αυτό διότι από την στιγμή που ο καθένας θα θέλει 15 με 20 λεπτά κατά μέσο όρο δεν γινεται να βρεις να φορτίσεις. Το πλήθος των αυτοκινητων είναι εκθετικο σε ώρες αιχμής. Θα γίνει χαμός στο ίσωμα.

            Στα υγρά καύσιμα ολη η ενέργεια είναι αποθηκευμένη μέσα στο ίδιο το υγρό καυσιμο. Έτσι πρέπει να γίνει και με τις μπαταρίες. Αυτός είναι ο αποδεδειγμένα σωστος τρόπος λειτουργίας του συστήματος ανεφοδιασμού. Εκεί λοιπόν πρέπει να γίνει η ανάπτυξη. Ούτε σε ταχύφορτιστές ούτε σε τεράστια εργοστάσια ενέργειας όπου εν τελη μολύνουν περισσότερο και πιο μακρυά από τις πόλεις.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • W
              wantone last edited by

              https://www.reuters.com/video/watch/idRCV009XIJ

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • K
                kostis20 @harisma23 last edited by

                Δε βλέπω πως ακριβώς θα βοηθήσει ουσιαστικα το να κλείνεις θέση για φόρτιση.Πριφανως θα θέλουν να κλείσουν θέση και όλοι οι υπόλοιποι που θα θέλουν να φορτίζουν οπότε θα σου λέει δεν έχει θέση για τότε φύγε τρεις ώρες αργότερα που θα έχει θέση.Δε το λες και σημαντική βοήθεια.

                Ο παραληλισμος με το φυσικό αέριο τουλάχιστον άστοχος.Δε σε υποχρεώνει κάνεις να αγοράσεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο.Αντιθετα με τα ηλεκτρικά ουσιαστικά γίνετε υποχρεωτική η μετάβαση.

                Τώρα για τους συμβιβασμούς σε βενζίνη και πετρέλαιο προφανώς και δεν υπάρχει καμία σχέση....

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • S
                  spiros last edited by

                  Δεν νομιζω πως με τα Τεσλα μπορεις να 'δεσμευσεις' ταχυφορτιστη, απλα μπορεις να δεις ποσοι ειναι ελευθεροι εκεινη τη στιγμη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • H
                    harisma23 @kostis20 last edited by

                    Δε βλέπω πως ακριβώς θα βοηθήσει ουσιαστικα το να κλείνεις θέση για φόρτιση.Πριφανως θα θέλουν να κλείσουν θέση και όλοι οι υπόλοιποι που θα θέλουν να φορτίζουν οπότε θα σου λέει δεν έχει θέση για τότε φύγε τρεις ώρες αργότερα που θα έχει θέση.Δε το λες και σημαντική βοήθεια.

                    Ο παραληλισμος με το φυσικό αέριο τουλάχιστον άστοχος.Δε σε υποχρεώνει κάνεις να αγοράσεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο.Αντιθετα με τα ηλεκτρικά ουσιαστικά γίνετε υποχρεωτική η μετάβαση.

                    Τώρα για τους συμβιβασμούς σε βενζίνη και πετρέλαιο προφανώς και δεν υπάρχει καμία σχέση....

                    Πάμε ένα προς ένα:

                    1. Τη δεδομένη στιγμή που η προσφορά φορτιστών υπερκαλύπτει τη ζήτηση, σαφώς και βοηθάει η κράτηση του φορτιστή, να αποφευχθεί το (σίγουρα σπάνιο) ενδεχόμενο να βρεις το φορτιστή κατηλειμμένο σε ένα ταξίδι και να χάσεις αρκετό χρόνο. Στο μέλλον, αν και εφόσον η ζήτηση ξεπεράσει την προσφορά φορτιστών, σίγουρα θα χρειαστούν αλλά μέτρα.

                    2. Δεν έκανα κανένα παραλληλισμό. Για συμβιβασμούς μίλησα. Και βεβαίως κανείς δεν σε υποχρεώνει να πάρεις ούτε αυτοκίνητο με φυσικό αέριο ούτε ηλεκτρικό. Μην υπερβάλλεις.

                    3. Σαφώς και όλα τα καύσιμα έχουν κάποιους συμβιβασμούς. Νομίζεις ότι υπάρχει έστω και ένας ιδιοκτήτης diesel που δεν θα άλλαζε τον ήχο ή την τραχύτητα του κινητήρα του με ένα βενζινοκινητήρα; Diesel έχω κι εγώ και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι ένας συμβιβασμός που έχω κάνει προκειμένου να κερδίσω σημαντικά σε κόστος μετακινήσεων σε σχέση με τη βενζίνη.

                    Ανακεφαλαιώνοντας, ξαναλέω ότι όλα τα καύσιμα εμπεριέχουν κάποιους συμβιβασμούς. Ανάλογα με τον άνθρωπο και το προφίλ χρήσης, ένας συμβιβασμός που φαίνεται απαράδεκτος για σένα μπορεί να είναι ο καλύτερος για κάποιον άλλο. Εγώ ας πούμε, αν δεν είχα αρκετά επαγγελματικά ταξίδια και κυρίως αν είχα τα 50-60 χιλιάρικα, θα θεωρούσα τον καλύτερο συμβιβασμό ένα Model 3. Με το εξοχικό στα 130 χιλιόμετρα από το σπίτι, η αυτονομία ίσως θα με προβλημάτιζε μια φορά το χρόνο, στις καλοκαιρινές διακοπές μου. Με κατανάλωση όμως μόνο 2 Ευρώ/100Km αντί για 8 που έχω με το ντιζελάκι μου, θα είχα περιθώριο να ακόμα και να νοικιάζω για μια βδομάδα διακοπών ότι θέλω και να μου περισσεύουν λεφτά. Άσε που δεν υπάρχει άλλο καινούριο αυτοκίνητο στα 50-60 χιλιάρικα που να πλησιάζει καν τις επιδόσεις του Model 3. Στον τομέα των επιδόσεων, όλα τα άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχης αξίας κτήσης δείχνουν σαν τεράστιος συμβιβασμός απέναντι του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Να σημειώσω πως είμαι ο ένας που στο συγκεκριμένο αμάξι ντίζελ που οδηγώ, δεν είναι αισθητός ο ντιζελοθόρυβος, Δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τα ταξί που έχω μπει ή τα φορτηγάκια που είχα οδηγήσει προηγουμένως, το ντιζελοκροτάλισμα γίνεται αισθητό στιγμιαία μόνο σε αλλαγή σχέσεων το καλοκαίρι όταν οδηγώ με ανοιχτά παράθυρα, με τίποτα όμως δεν είναι πιο ενοχλητικό απ ότι τρικύλινδρο μικρού κυβισμού έχω οδηγήσει, το αντίθετο ισχύει θα έλεγα. Ενώ το χειμώνα με κλειστά παράθυρα 'δεν υπάρχει' στη πράξη θόρυβος ντήζελ στην καμπίνα.

                      Ως προς τους συμβιβασμούς εννοείται, διαλέγω αυτοκίνητο σημαίνει διαλέγω ποιον συμβιβασμό θα κάνω, ακόμη κι αν τα διαθέσιμα χρήματα είναι άπειρα.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Με τον καιρό θα αρχίσει να κάνει. Στο λέω από έμπειρια από τον ίδιο κινητηρα. Όχι μεγάλη αίσθηση αλλά με τον καιρό θα το δεις. Έτσι είναι με τα ντίζελ ως καινούργια δεν ακούγονται.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Έχεις τον 1.5 ή τον 1.6 στο Όπελ; Το οποίο πάλι το βλέπω ως το πιο vfm όχημα αυτής της κατηγορίας, ειδικά με το σύνολο που φοράω εγώ (1.5 & ΕΑΤ6). Ποιο ηλεκτρικό της ίδιας κατηγορίας μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το αμάξι σε κόστος κτήσης και κίνησης; Το ID4 ?

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • L
                            lap last edited by

                            Τον 1,6.

                            Απο τα 30.000 χλμ κάνει σαν τρακτέρ. Πριν αυτά τα χιλιόμετρα ήταν σαν βενζινης.

                            Κατσε να βγουν σε euro7 και το συζητάμε. Εκεί και εγω θα τα κοιτάξω πολύ σοβαρά.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • W
                              wantone @lap last edited by

                              Με τον καιρό θα αρχίσει να κάνει. Στο λέω από έμπειρια από τον ίδιο κινητηρα. Όχι μεγάλη αίσθηση αλλά με τον καιρό θα το δεις. Έτσι είναι με τα ντίζελ ως καινούργια δεν ακούγονται.

                              φιλος αλλαξε ιμαντες και εγινε ομαλο σαν καινουριο. πριν αλλαξει ετρεμε ολο το τιμονι στο ρελαντι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • D
                                dublin last edited by

                                Καμία σχέση οι καινούργιοι PSA diesel, ενώ έχει γεμίσει ο κόσμος τρικυλινδρους.. εκπληκτικοί κινητήρες αυτοί οι νέοι 1.5D.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-to-hyundai-ioniq-5/

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Διαβάζω υπερβολές. Όλοι οι diesel ακούγονται περισσότερο, με χειρότερη χροιά και με περισσότερους κραδασμούς από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες. Και όχι, ακόμη και οι πιο σύγχρονοι τετρακύλινδροι diesel ακούγονται περισσότερο και χειρότερα και έχουν και πιο πολλούς κραδασμούς από τους σύγχρονους τρικύλινδρους βενζίνης.

                                    Επίσης ο γύρος έχει δίκιο ότι με την πάροδο των χιλιομέτρων αρχίζουν και ακούγονται παραπάνω οι diesel.

                                    Υ.Γ.: Κι εγώ έχω έναν από τους πλέον πολιτισμένους σύγχρονους τετρακύλινδρους diesel, αλλά δεν γράφω τέτοιες υπερβολές. Μπορεί αρκετές στιγμές να ξεχνάς ότι οδηγείς diesel, μπορεί στην εθνική οδό να το θυμάσαι μόνο όταν συναντάς διόδια, αλλά δεν έγιναν τα τετρακύλινδρα diesel και συγκρίσιμα με τους κινητήρες βενζίνης όσον αφορά την ποιότητα λειτουργίας, όσες προόδους κι αν έχουν κάνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Aν οδηγησεις 2λιτρο ντηζελ BMW θα νομιζεις οτι ειναι βενζινης απο μια νορμαλ εταιρεια. Εχει υψηλα κοκκινα για ντηζελ. Φυσικα ολα αυτα γιατι κανει καλη δουλεια η ηχομονωση οταν εισαι μεσα. Αν ανοιξεις το καπω και βγεις εξω προσφανως θα ακους εντονα τον ντηζεληχο. Αλλα και στον βενζινης θα ακους ηχο και κραδασμους, εκτος απο 6κυλινδρο και 12 κυλινδρο που ειναι τελειως ισσοροπημενοι.

                                      Ο 2λιτρος της Πεζω ντηζελ στο αμαξι φιλου 307 του 2006 περιπου πραγματικα μετα τους καινουριους ιμαντες ειναι μια χαρα πολυ κοντα σε βενζινη σε ομαλοτητα. Το καταλαβαινεις οτι ειναι ντηζελ γιατι αλλαζει ταχυτητες συνεχως (6αρι χειροκινητο) οχι απο τον θορυβο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Πριν βαφτισετε 'υπερβολή' όποια άποψη κι εμπειρία δεν συμπίπτει με τη δική σας, αφήστε κι ένα περιθώριο να ξέρει λίγο καλύτερα και αυτός που το οδηγεί κάθε μέρα. Κάποια στιγμή θα πετύχετε αυτόν τον κινητήρα κάπου, στήστε αυτί. Μετά από 25Κ χιλιόμετρα, αν ακούγεται διαφορετικά θα το γράψω, δεν φοβάμαι εγώ μη χάσει μεταπώληση η μάρκα, ότι μου τη σπάει το γράφω.

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • L
                                          lap @dimsabas last edited by

                                          https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-to-hyundai-ioniq-5/

                                          Είδατε τη θέση οδήγησης με το έδρανο από κάτω; δεν έχω ξαναδεί τέτοια θέση οδήγησης!!!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            dublin @piliourits last edited by

                                            Πριν βαφτισετε 'υπερβολή' όποια άποψη κι εμπειρία δεν συμπίπτει με τη δική σας, αφήστε κι ένα περιθώριο να ξέρει λίγο καλύτερα και αυτός που το οδηγεί κάθε μέρα. Κάποια στιγμή θα πετύχετε αυτόν τον κινητήρα κάπου, στήστε αυτί. Μετά από 25Κ χιλιόμετρα, αν ακούγεται διαφορετικά θα το γράψω, δεν φοβάμαι εγώ μη χάσει μεταπώληση η μάρκα, ότι μου τη σπάει το γράφω.

                                            Ήδη για το 2008 αναφέρουν ότι στη βενζίνη περνάει κραδασμούς στο κιβώτιο. Στο diesel δεν συμβαίνει αυτό. Είχα ξεκινήσει να γράφω κατεβατο αλλά βαρέθηκα, ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει, άλλωστε οι καλύτεροι μικροί diesel είναι οι Γαλλικοί, και ουχί οι Γερμανικοί.. ισχυρό selling point, και φαίνεται στις πωλήσεις που είχα ποσταρεις πριν κάνα μήνα, στο C3 Aircross η συντριπτική πλειοψηφία ήταν diesel..

                                            Μου αρέσουν πολύ τα ποστ σου και το πώς απολαμβάνεις το Aircross σου. Να το χαρείς γιατί είναι εργαλειακι, το έχω και αυτό στη λίστα για αντικαταστάτη του C3 όταν έρθει η ώρα (το επόμενο θα είναι μεταχειρισμένο).

                                            Επίσης αυτό που είπες ότι δεν μοιάζει καθόλου με C3 στην οδήγηση ισχύει. Θα είχε ενδιαφέρον η γνώμη σου σε ένα τεστ ντραιβ του 2008..θα ήθελα να την ακούσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 1029
                                            • 1030
                                            • 184 / 1030
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr