-
Yπαρχουν πολλες αστοχιες και στις καδενες. Οντως θελουν αλλαγη πολλες φορες γιατι 'ξεχειλώνουν'
-
καταρχάς, χρόνια πολλά σε όλους μας και καλές γιορτές!
Η φράση εφ' όρου ζωής για τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου είναι κάτι σχετικό. Ο χρόνος ζωής εξαρτάται από τα μέταλλα, τη χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου , κλπ ( δηλαδή όλους τους παράγοντες που θα μας παρέθετε ο quadra) και από την πρόβλεψη της κατασκευαστικής εταιρείας για την εν γένει ζωή του αυτοκινήτου. Σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από την w211 που έχω. Η καδένα, ο εντατήρας της και τα γρανάζια ελέγχθηκαν στα 280.000χλμ περίπου και ήταν όλα ok. Στα 440.000χλμ δεν ακουγόταν καθόλου, ούτε το πρωί κατά την εκκίνηση. Μετά από service στα (440.000χλμ), μου το έφερε ο μηχανικός και το πάρκαρε στο σπίτι. Την επόμενη μέρα κατά την πρωινή εκκίνηση ένοιωσα ένα περίεργο τράνταγμα στον κινητήρα και κατά την πορεία το αυτοκίνητο πήγαινε σαν απορυθμισμένο. Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι η καδένα πήδηξε δόντι (-ια). Όταν το ανοίξαμε είδαμε πραγματικά ότι τα γρανάζια ήταν κουρεμένα. Από θαύμα δεν τίναξε τις βαλβίδες στο καπώ. Η επισκευή ακριβή (περίπου 1000). Το ζήτημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί με ίδια ή αντίστοιχα αυτοκίνητα (ιδιαίτερα με τον κινητήρα m271) σε πολύ λιγότερα χλμ. Μερικά συνεργεία προτείνουν έτσι κι αλλιώς στα 250.000χλμ αλλαγή της καδένας και των γραναζιών. Όπως το βλέπω τώρα η δική μου εφ' όρου ζωής διάρκεια ήταν 440.000χλμ λόγω καλής συντήρησης και ήπιας (touring) χρήσης του αυτοκινήτου (κίνηση σε εθνική και μεγάλα ταξίδια μόνο).
Πάντως αν ακούγεται η καδένα έστω και λίγο ή έστω μόνο για δευτερόλεπτα το πρωί στην εκκίνηση, καλό είναι να ελεγχθεί ο εντατήρας της καδένας. Φθηνό ανταλλακτικό και σε γλυτώνει από μεγαλύτερα έξοδα. Tο μόνο βέβαιο όμως είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθούν καδένα-γρανάζια.
-
Oντως θελει προσοχη με τις καδενες. Δεν τις αλλαζεις αν δεν εχει θεμα. Αν εχει θεμα τις αλλαζεις. Θελει οπτικο ελεγχο περιοδικα και ο ηχος στο ξεκινημα.
Ταξι εχεις και εφτασες αυτα τα χμ?
-
Oντως θελει προσοχη με τις καδενες. Δεν τις αλλαζεις αν δεν εχει θεμα. Αν εχει θεμα τις αλλαζεις. Θελει οπτικο ελεγχο περιοδικα και ο ηχος στο ξεκινημα.
Ταξι εχεις και εφτασες αυτα τα χμ?
όχι βενζινοκίνητο είναι (E200 kompressor), αλλά κάνει πολλά ταξίδια. Τώρα έχει περίπου 500.000
-
τοχουν παρα...τραβήξει μερικοί ...
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε να γράφουμε ονοματα εταιρειών και συνεργείων για να στρώσουν...
Για ποιο λόγο να περιμένουμε να στρώσουν, αν δεν κοινοποιούμε τις εμπειρίες μας και τις κρατάμε ως ιδιωτικές υποθέσεις;!
Χωρίς να λες 'αυτός είναι κλέφτης' ή κάτι τέτοιο, απλά 'Πήγα στον τάδε και μου ζήτησε/πήρε τόσα γι αυτό κι αυτό...'.
Άλλος τρόπος καλύτερος δεν υπάρχει, για να αποτραπεί ο ξεφτίλας και να επιβραβευτεί ο σωστός!
-
wantone wrote:
Oντως θελει προσοχη με τις καδενες. Δεν τις αλλαζεις αν δεν εχει θεμα. Αν εχει θεμα τις αλλαζεις. Θελει οπτικο ελεγχο περιοδικα και ο ηχος στο ξεκινημα.
Ταξι εχεις και εφτασες αυτα τα χμ?
όχι βενζινοκίνητο είναι (E200 kompressor), αλλά κάνει πολλά ταξίδια. Τώρα έχει περίπου 500.000
XENO και να φανταστείς ο Μ271 έχει τη μισή καδένα του Μ111.
Υπάρχει τρόπος ελέγχου της καδένας πάντως και η μερκ δίνει και τιμές ανοχής.
Ένας υδραυλικός εντατηρας σε οτιδήποτε σαλ πλην του ρελαντί στηρίζεται στο ελατήριο ή στην πίεση λαδιού?
Όταν έκανες σέρβις και έλεγχο της καδένας,ο μηχανικός σου έλυσε τον εντατηρας?Οι Μ111 από λάθος ξεσφιξιμο-σφιξιμο εκοβαν καδένα.
-
Στα συνεργαζομενα συνεργεια της εκαστοτε εταιρειας σιγουρα πληρωνεις κατι παραπανω και σε εργασια και στην τιμη των εξαρτηματων αλλα σου παρεχουν 2 ετη εγγυησης, εχεις επιλογη να το φτιαξεις σε ανεξαρτητο συνεργειο με χαμηλοτερο κοστος (αναλογα και με τις ακαλυπτες οικονομικες υποχρεωσεις του μηχανικου μπορει να πεσει και μεγαλο παζαρι).
-
XENO wrote:
wantone wrote:
Oντως θελει προσοχη με τις καδενες. Δεν τις αλλαζεις αν δεν εχει θεμα. Αν εχει θεμα τις αλλαζεις. Θελει οπτικο ελεγχο περιοδικα και ο ηχος στο ξεκινημα.
Ταξι εχεις και εφτασες αυτα τα χμ?
όχι βενζινοκίνητο είναι (E200 kompressor), αλλά κάνει πολλά ταξίδια. Τώρα έχει περίπου 500.000
XENO και να φανταστείς ο Μ271 έχει τη μισή καδένα του Μ111.
Υπάρχει τρόπος ελέγχου της καδένας πάντως και η μερκ δίνει και τιμές ανοχής.
Ένας υδραυλικός εντατηρας σε οτιδήποτε σαλ πλην του ρελαντί στηρίζεται στο ελατήριο ή στην πίεση λαδιού?
Όταν έκανες σέρβις και έλεγχο της καδένας,ο μηχανικός σου έλυσε τον εντατηρας?Οι Μ111 από λάθος ξεσφιξιμο-σφιξιμο εκοβαν καδένα.
Όχι, δεν πείραξε κάτι. Απλά άνοιξε το ψευτοκάπακο και κοίταξε τα γρανάζια και την τάση της καδένας και του εντατήρα. Ήμουν κι εγώ μπροστά και είδα ότι δεν υπήρχαν (στα 280.000) σημάδια φθοράς.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι, αλλά δεν έβαλα τα γνήσια γρανάζια και αλυσίδα (ήταν πολύ ψηλό το κόστος), αλλά ΟΕΜ. Παρόλα αυτά μου κόστισε περίπου 1000ε (μάλλον πολλά γιατί όπως γράφει ο Ηλίας μπορείς να έχεις καλύτερες τιμές) .
ΥΓ. μετά βέβαια άνοιξε άλλο κεφάλαιο: αμέσως με την επισκευή το συνεργείο παραδίνοντάς μου το αυτοκίνητο μου 'διέγνωσε' πρόβλημα με την πίεση στα κολλάρα του συστήματος ψύξης και κατά 99% φλάντζα. Πρόβλημα δηλαδή που δεν το είχε πριν, καθώς όταν μου το παρέδωσαν από το service (πριν δηλαδή το κούρεμα των γραναζιών και καδένας) δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο. Ήθελαν μάλλον κι άλλο 'μεροκάματο'. Άλλαξα φυσικά συνεργείο (μάλλον παραγνωριστήκαμε με το προηγούμενο). Το αυτοκίνητο έκανε πολλά χλμ από τότε και δεν υπήρξε περαιτέρω πρόβλημα. Ίδωμεν.
παραθέτω link από την τότε σχετική δημοσίευση (Νοέμβριος 2019): https://forum.4troxoi.gr/comment/2105734839#comment-2105734839
-
Πάντως, απλά να πω ότι όπως αναφέρθηκε ήδη, η καδένα μετριέται για ανοχές. Με το μάτι να σου πει κάποιος έχει ξεχειλώσει ή είναι νορμάλ, το θεωρώ παράλογο.
Τέλος μην ξεχνάτε, γιορτές έχουμε, κάπως πρέπει να βγάλουν μεροκάματο κ αυτοί.
-
Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια πολλά σε όλους
Εδώ και ένα μήνα περίπου κατά την πρωινή εκκίνηση το αυτοκίνητο κάποιες φορές έκανε ένα ελαφρύ κροτάλισμα για 2-3 λεπτά περίπου μέχρι να ζεσταθεί. Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το service των 80000χλμ και ο μηχανικός μου είπε οτι ο θόρυβος είναι από την καδένα η οποία θα πρέπει να αντικατασταθεί (φαντάζομαι όλο το σετ)
Εκείνο που με προβλημάτισε είναι το κόστος που μου είπε οτι είναι περίπου 900 Ευρώ μαζί με την εργασία. Η τιμή μου φάνηκε εξαιρετικά υψηλή.
Έχουμε εικόνα ; Να τον σουτάρω ;Το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο σωστά με όλα τα service πάντοτε στην ώρα τους...
-
Πάρε πρώτα 1-2 προσφορές για την εργασία και τους κρίνεις μετά.
-
Εγώ πάντως χαλάστηκα γιατί το συγκεκριμένο συνεργείο το εμπιστευόμουν ενώ η μέχρι τώρα αντιμετώπιση φαινόταν πολύ σωστή και χωρίς παράπονα από την εργασία και την κοστολόγηση . Τουλάχιστον θα ήθελα πραγματικά να μου εξηγήσουν τι το εξωτικό ή πολύπλοκο έχει αυτή η επισκευή ώστε να κοστίζει τόσο πολύ η εργασία...
Θα πάρω τιμές πάντως και από δύο ακόμα εξειδικευμένα συνεργεία που μου έχουν προτείνει (για τον ένα έχω ακούσει εξαιρετικά σχόλια) για να σχηματίσω καλύτερη εικόνα.
Ευχαριστώ για τα σχόλια και θα επανέλθω όταν έχω νεώτερα. Εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία για όλα τα παιδιά στο φόρουμ.
.
-
Έχω c200 w203 cl203 cupe.Με Αρ κινητήρα 271940.Στις 260000 μου είπαν ότι θέλει αλλαγή καδενας.Ξερει κάποιος το κόστος εργασίας?
-
Αυτός που σου το είπε,τί είναι;;;;δεν τον ρώτησες;;;;κροταλιζει;;;;
-
Στο ρελαντι ακουγεται στο μέρος της καδένας ενας θόρυβος σαν ξύσιμο.Ο ίδιος στο ξεκίνημα και κατα την δίαρκεια της ημέρας.Το ´ακουσε στο συνεργείο ( mercedes) που πήγα για άλλη δουλειά και μου είπε ότι θέλει αλλαγή καδένας.
-
Οκ. Αρκεί να βεβαιωθείς ότι θα σου αλλάξουν και όλα τα παρελκόμενα.
-
Καλησπέρα εμένα σε mokka 1.6 diesel 4x4 manual του 2015 μου ζήτησαν 1400€ και μου ήρθε κατακεφαλα. Θα το ψάξω και αλλού αλλά θα ήθελα και την εμπειρία από κάποιον που άλλαξε σε ίδιο μοντέλο. Ευχαριστώ
-
πόσα γνήσια χλμ έχει το mokka ?
-
πόσα γνήσια χλμ έχει το mokka ?
82.000.
-
Καλησπέρα εμένα σε mokka 1.6 diesel 4x4 manual του 2015 μου ζήτησαν 1400€ και μου ήρθε κατακεφαλα. Θα το ψάξω και αλλού αλλά θα ήθελα και την εμπειρία από κάποιον που άλλαξε σε ίδιο μοντέλο. Ευχαριστώ
1400€ μαζί με εργασία ; Δέν γνωρίζω τι διαδικασία έχει για αλλαγή . Θα σου αλλάξουν όλα τα παρελκόμενα ;
Πήγαινε σε μαγαζία που έχουν μόνο ανταλλακτικα Opel , και ρώτησε για τα ανταλλακτικά .
Για μένα εάν έχει λήξει η εγγύηση , πήγαινε σε ένα συνεργείο εξουσιοδοτημένο που να γνωρίζει απο Opel.
Για ποιό λόγο όμως τόσο νωρίς ζήτησε καδένα ; Λάδια κάθε πότε αλλάζεις ;
Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?