Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 493
    • 494
    • 20 / 494
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9880
    752858
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      osfp last edited by

      Πηγα στην Polis στη λ κιφησιας να δω μηπως μπορω να μαθω τιποτα παραπανω για το αυτοκινητο και να ξεκαθαρισω και τις διαφορες που εχει online και στο φυλαδιακι τους.

      Δεν καταφερα τιποτα απο τα 2. Στο αν εχει 8αρα οθονη το active οπως δειχνουν online δε το ειχε προσεξει καν ο πωλητης οτι ειναι ανακολουθο με την ενημερωση τους και απλα μου ειπε οτι εμπιστευεται πιο πολυ την εσωτερικη ενημερωση. Κατα τα αλλα μονο τα χρωματα μπορεσα να δω.

      Προκαταβολη ηθελε 1000 ευρω και αν ερθει το Σεπτεμβρη και δε σου αρεσει το αυτοκινητο τη χανεις μου ειπε.

      Παιδια ειμαι toyotακιας αλλα μιλαμε για καραγκιοζιλικια. Δε γινεται να δεσμευεσαι να αγορασεις αυτοκινητο :

      1. χωρις να το εχεις οδηγησει ....παει στο διαολο, λες ιδιο κινητηρα με το yaris hybrid εχει

      2. χωρις να το εχεις δει/ακουμπησει/δοκιμασει τους χωρους ......αντε να το καταπιεις και αυτο, πες οανω κατω απο το απλο yaris βλεπεις το εσωτερικο και ξερεις το μεταξονιο

      3. χωρις να ξερεις καν τον ακριβη εξοπλισμο που πληρωνεις, τα εξτρας αλλα κατι στο περιπου. Ε αυτο παει πολυ...δηλαδη να πεις και εσυ 'σας δινω 1000 προκαταβολη, αλλα στην παραλαβη οταν το δω και μαθω και τον πληρη εξοπλισμο θα πληρωσω........περιπου 20 χιλιαρικα, αναλογως.

      Η απαντηση βεβαια του πωλητη ηταν 'αρκετοι ομως το εχουν ηδη προπαραγγειλει με αυτες τις συνθηκες' δηλαδη εγω ειμαι ο περιεργος.

      Και συνεχισε 'οσοι προπαραγγειλουν τωρα θα παραλαβουν Νοεμβρη, οσοι περιμενουν να το δουν το Σεπτεμβρη θα παραλαβουν καλο 2022 Μαρτη.' Σε κανα χρονο απο σημερα δηλαδη.

      ΟΚ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • A
        agpr last edited by

        Υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές, ευτυχώς για όλους μας. Προσωπικά δεν θα αγόραζα σε καμμία περίπτωση αυτοκίνητο με τους όρους που περιγράφεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • S
          spiros last edited by

          οπως εγραψαν καποια αλλα παιδια, σε αλλες αντι/πιες Τογιοτα σου επιστρεφουν την προκαταβολη. Ψαξε λιγο πιο πισω...

          εννοειται πως δεν παιρνεις αμαξι αν δεν το δεις απο κοντα, ειδικα αν ειναι να χασεις την προκαταβολη. Δεν εισαι εσυ ο περιεργος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dublin last edited by

            Χαχα! Αυτό αγγίζει τα όρια της απάτης! Είναι δυνατόν να σου κρατήσουν 1.000€ γιατί έτσι;!

            Μάλλον ήταν αγενής ο τύπος, δεν νομίζω να παίζει αυτό, άλλωστε ότι έρθει Ελλάδα θα φύγει αμέσως, δεν νομίζω να φοβούνται μην τους μείνει το stock.

            Πάντως είναι περίεργο να παίρνεις αυτοκίνητο από το YouTube. Και facelift ενός ίδιου αυτοκινήτου να είναι, δεν θες να το δεις από κοντά πρώτα;! Μου φαίνεται πολύ περίεργο, αλλά μπορεί να είναι και η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων και εμείς απλά να έχουμε μείνει στη φάση της αντιπροσωπείας. Πάντως και ποδήλατο, πας σε 2-3 μαγαζιά, κοιτάς τις καλές μάρκες, ανεβαίνεις πάνω, ξέρω εγώ, όχημα είναι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • cirus
              cirus last edited by

              Αγαπητε συνγαυρε δεν νομίζω ότι παιζει να μην πάρεις πίσω την προκαταβολη επειδή έπεσες σε καποιο λακαμα πωλητη.

              Καταλαβαινω ότι είσαι TOYTAKIAS και το θες πολύ αλλα εγω θα σε συμβούλευα να ΜΗΝ πάρεις ενα αυτοκινητο που δεν εχεις καν δει ή οδηγήσει (εσυ ξερεις βεβαια καλύτερα, εγω απλα την γνωμη μου λεω)

              Θα σε συμβούλευα να πας να δεις και να οδηγήσεις ΟΛΑ τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού που σου αρέσουν, να τα οδηγήσεις και να πάρεις προσφορες μέχρι να ερθει το Toyta. Μετα οδηγησε το και αυτό και αποφασίζεις.

              Που ξέρεις εχοντας ολοκληρωμένη άποψη από ολα μπορεί να βρεθεις προ εκπλήξεως και να σου αρεσει κατι άλλο περισσοτερο

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • I
                iceman7 last edited by

                Πω πω ξεφτιλίκια ! Ακου χάνεις την προκαταβολή σε αμάξι που δεν έχεις δει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dstou last edited by

                  Μάλλον έπεσες σε κάφρο πωλητή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • O
                    osfp last edited by

                    Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                    Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dublin @osfp last edited by

                      Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                      Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                      Χαχα! Απίστευτο να έχει κάποιος κάνα 22.000λιαρο να διαθέσει και να μην τα παίρνει κανένας!

                      Πως τα κατάφερες πάντως; Πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα πουλήθηκαν αυτούς τους μήνες.

                      Η μόνη λύση είναι να προκρατήσεις και να πάρεις από τη πρώτη φουρνιά αν θες ΜΟΝΟ αυτό, και τέλος, και ότι γίνει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • O
                        osfp @dublin last edited by

                        OSFP wrote:

                        Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                        Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                        Χαχα! Απίστευτο να έχει κάποιος κάνα 22.000λιαρο να διαθέσει και να μην τα παίρνει κανένας!

                        Πως τα κατάφερες πάντως; Πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα πουλήθηκαν αυτούς τους μήνες.

                        Η μόνη λύση είναι να προκρατήσεις και να πάρεις από τη πρώτη φουρνιά αν θες ΜΟΝΟ αυτό, και τέλος, και ότι γίνει.

                        Κοιτα να δεις πως την πατησα. Ξεκινησα για αγορα οικογενειακου αυτοκινητου λογω 1ου μωρου και επειδη εχω χρηματοδοτησει καλα τα βενζιναδικα ως τωρα, εθεσα σαν βασικο κριτηριο την χαμηλη καταναλωση.

                        Επισης εχω μια ροπη προς καινουρια μοντελα μιας και στην οικογενεια μου τα αυτοκινητα τα κραταμε 10ετια+ και καλο ειναι να ειναι οσο φρεσκο γινεται, οποτε ξεκινησα με το ολοκαινουριο (τοτε) Leon σε φυσικο αεριο. Δυστυχως η Seat τον επαιξε καλα, και συνεχιζει, αφου το TGI μου λεγανε στην αρχη θα ερθει Νοεμβρη....μετα Ιανουαριο....φτασαμε σχεδον 1 χρονο μετα και ακομα το manual δεν εχει ερθει ενω το DSG ηρθε σε απαραδεκτη τιμη και δε το αγγιζω για λογους αξιοπιστιας.

                        Οποτε με το Leon να αγνοειται, τα αλλα TGI ψοφια (90 αλογα), και λογω συμπαθειας σε Toyota φυσιολογικα δοκιμασα τα hybrid Corolla, CHR και Yaris. Παραλιγω να καταληξω με το νεο Yaris τα περασμενα Χριστουγεννα, αλλα λογω χωρων το κοψαμε ως οικογενειακο. Corolla/CHR φανηκαν λιγο βαρια/νωχελικα και προβληματικα στους πισψ χωρους οποτε αρχισα να σκεφτομαι να περιμενο το Yaris cross που και πιο ευκολα θα παρκαρει, και πιο ζωηρο κινητηρα εχει και καλυτεορυς χωρους.

                        Αλλα να που με βαζουν τωρα στη διαδικασια να σκεφτομαι ξανα τα υπολοιπα γιατι παραπαει το 2022...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @osfp last edited by

                          Dublin wrote:

                          OSFP wrote:

                          Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                          Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                          Χαχα! Απίστευτο να έχει κάποιος κάνα 22.000λιαρο να διαθέσει και να μην τα παίρνει κανένας!

                          Πως τα κατάφερες πάντως; Πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα πουλήθηκαν αυτούς τους μήνες.

                          Η μόνη λύση είναι να προκρατήσεις και να πάρεις από τη πρώτη φουρνιά αν θες ΜΟΝΟ αυτό, και τέλος, και ότι γίνει.

                          Κοιτα να δεις πως την πατησα. Ξεκινησα για αγορα οικογενειακου αυτοκινητου λογω 1ου μωρου και επειδη εχω χρηματοδοτησει καλα τα βενζιναδικα ως τωρα, εθεσα σαν βασικο κριτηριο την χαμηλη καταναλωση.

                          Επισης εχω μια ροπη προς καινουρια μοντελα μιας και στην οικογενεια μου τα αυτοκινητα τα κραταμε 10ετια+ και καλο ειναι να ειναι οσο φρεσκο γινεται, οποτε ξεκινησα με το ολοκαινουριο (τοτε) Leon σε φυσικο αεριο. Δυστυχως η Seat τον επαιξε καλα, και συνεχιζει, αφου το TGI μου λεγανε στην αρχη θα ερθει Νοεμβρη....μετα Ιανουαριο....φτασαμε σχεδον 1 χρονο μετα και ακομα το manual δεν εχει ερθει ενω το DSG ηρθε σε απαραδεκτη τιμη και δε το αγγιζω για λογους αξιοπιστιας.

                          Οποτε με το Leon να αγνοειται, τα αλλα TGI ψοφια (90 αλογα), και λογω συμπαθειας σε Toyota φυσιολογικα δοκιμασα τα hybrid Corolla, CHR και Yaris. Παραλιγω να καταληξω με το νεο Yaris τα περασμενα Χριστουγεννα, αλλα λογω χωρων το κοψαμε ως οικογενειακο. Corolla/CHR φανηκαν λιγο βαρια/νωχελικα και προβληματικα στους πισψ χωρους οποτε αρχισα να σκεφτομαι να περιμενο το Yaris cross που και πιο ευκολα θα παρκαρει, και πιο ζωηρο κινητηρα εχει και καλυτεορυς χωρους.

                          Αλλα να που με βαζουν τωρα στη διαδικασια να σκεφτομαι ξανα τα υπολοιπα γιατι παραπαει το 2022...

                          Δες Skoda Kamiq ειδικά το CNG (φυσικό αεριο) νομίζω είναι ότι καλυτερο για αυτα που περιγράφεις. αν θες περισσοτερα αλογα οχι αεριο

                          Οικονομία, χώρους ανεση, ποιοτητα εσωτερικου πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο απο το Yaris cross σε ολα (ειναι προσωπική αποψη)

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dublin @osfp last edited by

                            Dublin wrote:

                            OSFP wrote:

                            Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                            Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                            Χαχα! Απίστευτο να έχει κάποιος κάνα 22.000λιαρο να διαθέσει και να μην τα παίρνει κανένας!

                            Πως τα κατάφερες πάντως; Πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα πουλήθηκαν αυτούς τους μήνες.

                            Η μόνη λύση είναι να προκρατήσεις και να πάρεις από τη πρώτη φουρνιά αν θες ΜΟΝΟ αυτό, και τέλος, και ότι γίνει.

                            Κοιτα να δεις πως την πατησα. Ξεκινησα για αγορα οικογενειακου αυτοκινητου λογω 1ου μωρου και επειδη εχω χρηματοδοτησει καλα τα βενζιναδικα ως τωρα, εθεσα σαν βασικο κριτηριο την χαμηλη καταναλωση.

                            Επισης εχω μια ροπη προς καινουρια μοντελα μιας και στην οικογενεια μου τα αυτοκινητα τα κραταμε 10ετια+ και καλο ειναι να ειναι οσο φρεσκο γινεται, οποτε ξεκινησα με το ολοκαινουριο (τοτε) Leon σε φυσικο αεριο. Δυστυχως η Seat τον επαιξε καλα, και συνεχιζει, αφου το TGI μου λεγανε στην αρχη θα ερθει Νοεμβρη....μετα Ιανουαριο....φτασαμε σχεδον 1 χρονο μετα και ακομα το manual δεν εχει ερθει ενω το DSG ηρθε σε απαραδεκτη τιμη και δε το αγγιζω για λογους αξιοπιστιας.

                            Οποτε με το Leon να αγνοειται, τα αλλα TGI ψοφια (90 αλογα), και λογω συμπαθειας σε Toyota φυσιολογικα δοκιμασα τα hybrid Corolla, CHR και Yaris. Παραλιγω να καταληξω με το νεο Yaris τα περασμενα Χριστουγεννα, αλλα λογω χωρων το κοψαμε ως οικογενειακο. Corolla/CHR φανηκαν λιγο βαρια/νωχελικα και προβληματικα στους πισψ χωρους οποτε αρχισα να σκεφτομαι να περιμενο το Yaris cross που και πιο ευκολα θα παρκαρει, και πιο ζωηρο κινητηρα εχει και καλυτεορυς χωρους.

                            Αλλα να που με βαζουν τωρα στη διαδικασια να σκεφτομαι ξανα τα υπολοιπα γιατι παραπαει το 2022...

                            Από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι είσαι - και σωστά - απαιτητικός αγοραστής, και επειδή θα το κρατήσεις 10 χρόνια, θα έλεγα να το δεις πρώτα. Βρες μία Toyota που δεν θα σου κρατήσει τα χρήματα, κλείσε το ώστε να έχεις πλεονέκτημα μόλις έρθουν, και αν τελικά δεν εξυπηρετεί, απλώς έχεις δεσμεύσει 1 χιλιάρικο για μερικούς μήνες.

                            Βλέπω πάντως ότι από τις άλλες σου επιλογές το Cross λογικά θα έχει τη χειρότερη οδηγική συμπεριφορά (από Leon/Corolla, ακόμη και από το μικρότερο και χαμηλότερο Yaris ακόμη και από το crossover και ακριβότερο C-HR).

                            Yaris δεν σου κάνει με τίποτα από ότι καταλαβαίνω. Από κινητήρα επίσης, θα έχει του απλού Yaris, λες να είναι τόσο σβέλτο;

                            Λογικότερη επιλογή είναι η Corolla μάλλον.

                            Επειδή βλέπω ότι δεν φοβάσαι VAG, θα συμφωνήσω ότι το Kamiq είναι το πιο ενδιαφέρον και value for money του ομίλου και ίσως αξίζει μίας ματιάς σαν εναλλακτική. Κλασσικά και το Puma που είναι ψηλά στις πωλήσεις στα Β suv.

                            https://www.carsguide.com.au/car-reviews/ford-puma-toyota-yaris-cross-gxl-2wd-hybrid-skoda-kamiq-85tsi-81946

                            Κοίτα και αυτό, λένε πολύ καλά πράγματα για το Kamiq (spoiler alert: κερδίζει!).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • alex-mix
                              alex-mix @osfp last edited by

                              Για να ειμαι δικαιος, στην αλλη toyota polis στο Σταυρο, μου ειχαν πει τηλεφωνικα οτι αν ερθει και δε μου αρεσει μου κρατανε δεσμευμενη την προκαταβολη μεχρι να το πουλησουν σε αλλον το οποιο θα γινει λογικα ταχυτατα δεδομενης της ζητησης που θα εχει και των λιγων κομματιων.

                              Οπως και ναχει αυτο που με εκνευριζει ειναι οτι ψαχνω απο τον περασμενο Αυγουστο αυτοκινητο και αν ειναι να παραλαβω το 2022 θα ειμαι 1.5 χρονο με το beep στο χερι

                              Θρυλε εγώ πάντως που είχα ρωτήσει Γιάννενα σου την επιστρέφουν την προκαταβολη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                osfp @dublin last edited by

                                Επειδή βλέπω ότι δεν φοβάσαι VAG, θα συμφωνήσω ότι το Kamiq είναι το πιο ενδιαφέρον και value for money του ομίλου και ίσως αξίζει μίας ματιάς σαν εναλλακτική. Κλασσικά και το Puma που είναι ψηλά στις πωλήσεις στα Β suv.

                                https://www.carsguide.com.au/car-reviews/ford-puma-toyota-yaris-cross-gxl-2wd-hybrid-skoda-kamiq-85tsi-81946

                                Κοίτα και αυτό, λένε πολύ καλά πράγματα για το Kamiq (spoiler alert: κερδίζει!).

                                To video αν ειανι αυτο του Αυστραλου το εχω δει παλιοτερα 🙂

                                Τα φοβαμαι τα VAG δεν ειναι οτι δε τα φοβαμαι, αλλα δυστυχως σε φυσικο αεριο ειανι μονοδρομος. Οποτε μενω απλα μακρια απο VW και κοιταζω μονο Seat να μη τα χρυσοπληρωσω κιολας.

                                Το Kamiq απορριφθηκε απο τη γυναικα αμεσα οταν το ειδαμε απο κοντα, και δε μου πολυαρεσειο και εμενα to be honest. Το Arona το συζητουσα ειδικα τωρα ποιυ θα παρει το facelift. Δε ξερω βεβαια ποτε θα ερθουν τα facelifted, και παντα αγκαθι ειναι τα 90 αλογα που τα θεωρω οριακα (και αυτο επειδη ειναι τουρμπατα, αλλιως απαγορευτικα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Υποψιν οτι τα αυστραλεζικα έχουν άλλο set up απο τα ευρωπαικα

                                  Περιμένετε τις δικές μας δοκιμές στην ευρωπη.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το χιλιάρι φυσικό αέριο. Εγώ το βρήκα άκρως απογοητευτικό, στα όρια του επικίνδυνου λόγω της ανεπάρκειάς του κάτω από τις 2000 σαλ.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      osfp @dimsabas last edited by

                                      Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το χιλιάρι φυσικό αέριο. Εγώ το βρήκα άκρως απογοητευτικό, στα όρια του επικίνδυνου λόγω της ανεπάρκειάς του κάτω από τις 2000 σαλ.

                                      εχω ακουσει τετοια σχολια ειναι η αληθεια....... απο την αλλη εχω ακουσει και ατομα να λενε οτι εντυπωσιαστηκαν παρα τα 90 αλογα του και οτι εδειχνε δυνατοτερο στην πραξη (μαλλον λογω ροπης).

                                      Η αληθεια νομιζω ειναι καπου στη μεση. Αλλα αφου δε θελω το kamiq και αγνωστο ποτε θα ερθει το ανανεωμενο arona, το πιθανοτερο ειαν να μη μπω σε αυτο το διλλημα των 90 αλογων αφου μπορει να ερθει το καλοκαιρι και το tgi leon με manual.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @osfp last edited by

                                        dimsabas wrote:

                                        Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το χιλιάρι φυσικό αέριο. Εγώ το βρήκα άκρως απογοητευτικό, στα όρια του επικίνδυνου λόγω της ανεπάρκειάς του κάτω από τις 2000 σαλ.

                                        εχω ακουσει τετοια σχολια ειναι η αληθεια....... απο την αλλη εχω ακουσει και ατομα να λενε οτι εντυπωσιαστηκαν παρα τα 90 αλογα του και οτι εδειχνε δυνατοτερο στην πραξη (μαλλον λογω ροπης).

                                        Η αληθεια νομιζω ειναι καπου στη μεση. Αλλα αφου δε θελω το kamiq και αγνωστο ποτε θα ερθει το ανανεωμενο arona, το πιθανοτερο ειαν να μη μπω σε αυτο το διλλημα των 90 αλογων αφου μπορει να ερθει το καλοκαιρι και το tgi leon με manual.

                                        Το kamiq δεν σου αρεσει εμφανισιακα το καταλαβαινω. Το PUMA? ε ενταξει εδω δεν πιστευω να υπάρχει θέμα ομορφιάς είναι κουκλί. Για κινητήρα δεν αναφερω καν, ακόμα και στα 125 (μικρη εκδοση) εναι ο κορυφαίος και ποιο δυνατος στην κατηγορια. Για το 155 αστο δεν πιστευεις οτι ειναι 1000 κυβικα

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          osfp @cirus last edited by

                                          OSFP wrote:

                                          dimsabas wrote:

                                          Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το χιλιάρι φυσικό αέριο. Εγώ το βρήκα άκρως απογοητευτικό, στα όρια του επικίνδυνου λόγω της ανεπάρκειάς του κάτω από τις 2000 σαλ

                                          εχω ακουσει τετοια σχολια ειναι η αληθεια....... απο την αλλη εχω ακουσει και ατομα να λενε οτι εντυπωσιαστηκαν παρα τα 90 αλογα του και οτι εδειχνε δυνατοτερο στην πραξη (μαλλον λογω ροπης).

                                          Η αληθεα νομιζω ειναι καπου στη μεση. Αλλα αφου δε θελω το kamiq και αγνωστο ποτε θα ερθει το ανανεωμενο arona, το πιθανοτερο ειαν να μη μπω σε αυτο το διλλημα των 90 αλογων αφου μπορει να ερθει το καλοκαιρι και το tgi leon με manual.

                                          Το kamiq δεν σου αρεσει εμφανισιακα το καταλαβαινω. Το PUMA? ε ενταξει εδω δεν πιστευω να υπάρχει θέμα ομορφιάς είναι κουκλί. Για κινητήρα δεν αναφερω καν, ακόμα και στα 125 (μικρη εκδοση) εναι ο κορυφαίος και ποιο δυνατος στην κατηγορια. Για το 155 αστο δεν πιστευεις οτι ειναι 1000 κυβικα

                                          το puma φυσικα και μου αρεσει πολυ εμφανησιακα. Πισω χωρους τα χαλαει καπως αλλα το ξεπερναμε, μωρο εχω οχι ενηλικες. Εκει που εχουμε θεμα ειναι με τα λεφτα, αφου με τον ψευτο-υβριδικο δε θα κανω ουσιαστικη οικονομια, και επισης ζηταει πολλα στο αρχικο κοστος για αυτα που δινει. Επειδη δεν ειμαι αγοραστης των δοσεων να με ψησει με το χαμηλο επιτοκιο, εν τελει με κανει να νιωθω μλκας που μου ζηταει 21.300 βασικη και +1000-1500 για τα ωραια χρωματα. Και στο τελος της μερας να σκεφτομαι οτι με λιγοτερα θα ειχα παρει πραγματικο υβριδικο, αυτοματο και toyota.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dublin @osfp last edited by

                                            cirus wrote:

                                            OSFP wrote:

                                            dimsabas wrote

                                            Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το χιλιάρι φυσικό αέριο. Εγώ το βρήκα άκρως απογοητευτικό, στα όρια του επικίνδυνου λόγω της ανεπάρκειάς του κάτω από τις 2000 σα

                                            εχω ακουσει τετοια σχολια ειναι η αληθεια....... απο την αλλη εχω ακουσει και ατομα να λενε οτι εντυπωσιαστηκαν παρα τα 90 αλογα του και οτι εδειχνε δυνατοτερο στην πραξη (μαλλον λογω ροπης).

                                            Η αληθεια νομιζω ειναι καπου στη μεση. Αλλα αφου δε θελω το kamiq και αγνωστο ποτε θα ερθει το ανανεωμενο arona, το πιθανοτερο ειαν να μη μπω σε αυτο το διλλημα των 90 αλογων αφου μπορει να ερθει το καλοκαιρι και το tgi leon με manual

                                            Το kamiq δεν σου αρεσει εμφανισιακα το καταλαβαινω. Το PUMA? ε ενταξει εδω δεν πιστευω να υπάρχει θέμα ομορφιάς είναι κουκλί. Για κινητήρα δεν αναφερω καν, ακόμα και στα 125 (μικρη εκδοση) εναι ο κορυφαίος και ποιο δυνατος στην κατηγορια. Για το 155 αστο δεν πιστευεις οτι ειναι 1000 κυβικα

                                            το puma φυσικα και μου αρεσει πολυ εμφανησιακα. Πισω χωρους τα χαλαει καπως αλλα το ξεπερναμε, μωρο εχω οχι ενηλικες. Εκει που εχουμε θεμα ειναι με τα λεφτα, αφου με τον ψευτο-υβριδικο δε θα κανω ουσιαστικη οικονομια, και επισης ζηταει πολλα στο αρχικο κοστος για αυτα που δινει. Επειδη δεν ειμαι αγοραστης των δοσεων να με ψησει με το χαμηλο επιτοκιο, εν τελει με κανει να νιωθω μλκας που μου ζηταει 21.300 βασικη και +1000-1500 για τα ωραια χρωματα. Και στο τελος της μερας να σκεφτομαι οτι με λιγοτερα θα ειχα παρει πραγματικο υβριδικο, αυτοματο και toyota.

                                            Καλά, έχει και άλλη ανάγνωση, θεωρώ στο δρόμο το Puma θα είναι πολύ ανώτερο του Cross, εδώ το Kamiq το βγάζουν λιμουζίνα μπροστά του..

                                            Επιδόσεις δεν το συζητάμε, υπέρ Puma, και λεφτά, δηλαδή πόσα θα φτάσει το Cross που έχεις κλείσει; Κάτω από 21.300; Επίσης η ST line δεν είναι καν βασική, είναι μάλλον 3-4η έκδοση σε άλλο αυτοκίνητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 20 / 494
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr