Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
    • 1
    • 2
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 299
    • 300
    • 165 / 300
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    5996
    236440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tapouts @mastoras78 last edited by

      Ελπίζω να βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα

      Χαχαχα οχι, καθε αλλο και σε ευχαριστω θερμα !!

      Για το Κ3 ξεκινησα !

      Επειδη ειχε πλαστικη αντλια κοιταξα την εν λογω εταιρια.

      Κι εκει που ειχα σιγουρο το 135, καληνυχτα δυαθεσιμοτητα ( εστω στα 150 κατι )

      Τα 120 μπαρ αυτου , να υποθεω δεν ειναι πραγματικα, σωστα ; https://www.e-shop.gr/plystiko-mixanima-nilfisk-120-bar-1400watt-c1207-6-128470930-p-TLS.120155

      Μαλλον σε αυτο θα παω να τελειωνουμε, πολυ πολυ να υποθεω θα κανω λιγο παραπανω χρονο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • alexandros-s
        alexandros-s last edited by

        Παρατηρώ τελευταίως ότι έχει γεμίσει ο τόπος πιεστικά. Άλλος καθαρίζει το πεζοδρόμιό του, άλλος το αυτοκίνητό του (μιλώ ειδικά για έναν γείτονα που ποτέ δεν το καθάριζε) και βλέπω κι εδώ ότι όλοι ρωτάνε για πιεστικά. Τι συμβαίνει ρε παιδιά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Με τον κορωνοϊο και τη πανδημία πιεστήκαμε και από ότι φαίνεται, έγινε συνήθεια.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • Q
            que2 last edited by

            Με το πιεστικό καθαρίζεις πολύ καλά πλακάκια και αρμούς σε βεράντες και μπαλκόνια, τέντες, παντζουρια, θέλει μόνο προσοχή στη χρήση. Διαλέγεις την κατάλληλη κάνη, (η περιστροφική βγάζει τη βρωμιά σε βάθος, αλλά θέλει προσοχή στις ευαίσθητες επιφάνειες), απορρυπαντικό και είσαι κομπλέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              tsour_ee last edited by

              Εγώ όταν κοίταζα και κατέληξα στο c135, είχε πολύ καλύτερο πιστόλι σε σχέση με το φθηνότερο μοντέλο,πολύ πιο στιβαρό και ποιοτικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • mastoras78
                mastoras78 @tapouts last edited by

                Τα 120 μπαρ αυτου , να υποθεω δεν ειναι πραγματικα, σωστα ; https://www.e-shop.gr/plystiko-mixanima-nilfisk-120-bar-1400watt-c1207-6-128470930-p-TLS.120155

                Μαλλον σε αυτο θα παω να τελειωνουμε, πολυ πολυ να υποθεω θα κανω λιγο παραπανω χρονο...

                Για πλύσιμο αυτοκινήτου πραγματικά δε χρειάζεσαι πολλά bar. Είναι και πιο safe το πλύσιμο. Εγώ στο δικό μου που έχω βάλει ακροφύσιο με μεγαλύτερη 'βεντάλια' έχω σαφώς μικρότερη πίεση από την default.

                Τα μικρότερα μοντέλα είναι λιγότερο fancy και σίγουρα θα έχουνε μικροδιαφορές σε ποιότητα σε σχέση με τα ακριβότερα, είναι όμως και πιο εύκολα στην μεταφορά και εύχρηστα.

                Οπότε άσε τα bar και τη διαφορά κάνε τη σφηνάκια στα μπαρ ! 

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Χάι φρέντς ! Είχαμε αφίξεις σήμερα στην πρώτη φώτο από τους φίλους μου τους French . Στη δεύτερη φώτο κάτι ψιλοκοκό που έχω πάρει εδώ και λίγο καιρό από τη ντόπια αγορά.

                  Εν ολίγοις..

                  Έκκεντρος αλοιφαδόρος Krauss

                  9 pads rupes . Εδώ μετάνιωσα που δε πήρα 3-4 ακόμα. Οι μλκίες πληρώνονται.. τέσπα

                  Ένας κουβάς Work staff μεγάλος που τον είχε σε καλή τιμή. Δεν μου αρέσει να δίνω λεφτά σε τέτοια πράγματα. Ξεκάθαρα επειδή ήταν τσάμπα το πήρα

                  Στην δεύτερη φώτο έχουμε

                  Πηλό bilt hamber medium

                  Πηλό-πετσέτα της carpro

                  Τα αγαπημένα μου λευκά σφουγγαράκια

                  Μία all in one αλοιφή rupes

                  Μια λεπτή αλοιφή διόρθωσης rupes

                  Το άριστο Menzerna PowerLock σφραγιστικό συνθετικό 'κερί' μακράς διάρκειας

                  pad εφαρμογής κεριών κτλ.

                  Η συσκευασία των Γάλλων ήταν μετριότατη αλλά αφού φτάσανε τέλος καλό.

                  Άντε να ξεκινήσουμε σιγούλια σιγούλια 

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • T
                    tesa54 last edited by

                    Ωραίος Μάστορα καλοδούλευτα, περιμένουμε report δεν θέλουμε να τεμπελιάζεις το ΣΚ. Παιδιά προτείνεται κάνενα φυσητήρα για αυτοκίνητα και μπαλκόνια τώρα που γεμίσαμε στάχτες και αποικαΐδια, μην ξαναπλένουμε τζάμπα. Έχω έναν μεγάλο για τον κήπο στο εξοχικό αλλά δεν βολεύει το μέγεθος Αθήνα για τέτοιες δουλειές.

                    https://www.skroutz.gr/c/1963/Fysitires-Aporrofitires-Kipou/f/816734/ilektrikos.html?from=autocomplete&o=φυσητηρας+ηλεκτρικος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • J
                      jobous last edited by

                      Μάστορα από ποιο κατάστημα έκανες τις αγορές σου ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • mastoras78
                        mastoras78 @jobous last edited by

                        Μάστορα από ποιο κατάστημα έκανες τις αγορές σου ??

                        intercash.pro

                        Έχει κανα 20αρικο μεταφορικά. Θεωρώ ότι αξίζει αλλά για ακριβές παραγγελίες. Χημικά απ' έξω δε παίρνω, πολύ μικρή διαφορά τιμής. Η συγκεκριμένη παραγγελία ήταν 266 ευρώ. Κάτι ανάλογο από Ελλάδα θα είχε 30-40% παραπάνω.

                        Φυσητήρα στα 20-40 ευρώ αυτοί που έχουνε δημοτικότητα στο Σκρούτζ είναι μια χαρά.

                        Πήγα να βάλω και τον δικό μου σήμερα να καθαρίσω το σύμπαν από τις στάχτες και ανακάλυψα ότι μου τον καβάτζωσε ο πατήρ και τον πήγε χωριό.. Τρελό timing !

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • L
                          lap last edited by

                          Καλοδούλευτα.

                          Ερωτηση:αλοιφαδορο βλέπω. Δνε φοβάσαι το βερνίκι;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • alexandros-s
                            alexandros-s last edited by

                            Καλημέρα παιδιά. 
                            Το τελευταίο καιρό πειραματίστηκα στον καθαρισμό του φίλτρου καμπίνας. Για την σημασία αυτού του καθαρισμού έχω γράψει σε παλιότερες αναρτήσεις, οπότε δε θα σας κουράσω.
                            Να σημειώσω ότι το δικό μου φίλτρο 1ον δεν είναι ενεργού άνθρακα και 2ον μπαινοβγαίνει εύκολα.

                            Κατ' αρχάς ακόμα κι αν το φίλτρο δείχνει καθαρό μετά από μερικούς μήνες χρήσης, στην πραγματικότητα ήδη έχει λερωθεί και διοχετεύει στην καμπίνα βρώμικο αέρα. Αυτό φαίνεται από την αλλοίωση του χρώματος (έχει γίνει ελαφρώς γκρι) και επίσης από την μυρωδιά. Μυρίστε το φίλτρο σας και θα εκπλαγείτε.

                            Η διαδικασία στην οποία κατέληξα είναι λοιπόν η εξής:
                            α) Το τίναξα να φύγουν τα χοντρά: φύλλα κλπ.
                            β) Του έριξα ένα σπρέυ για φίλτρα.
                            γ) Το άφησα στον έντονο ήλιο για δυο τρεις μέρες για να στεγνώσει και για να σκοτωθούν τα βακτηρίδια. Ωστόσο, ακόμα και μετά από αυτήν την διαδικασία το φίλτρο βρωμούσε. 
                            δ) Το έβαλα να μουλιάσει σε μια λεκάνη με νερό ένα τρίωρο. Μετά από το νερό το φίλτρο δε βρωμούσε καθόλου. Τελικά το απλό νερό έκανε πολύ καλή δουλειά. Ίσως γιατί είχα ρίξει και το καθαριστικό σε προηγούμενο στάδιο, οπότε ήταν κάπως σα να πλένεις ρούχα.

                            Να σημειώσω ότι δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη διαδικασία μπορεί να εφαρμοστεί σε φίλτρα ενεργού άνθρακα, διότι αυτά είναι πιο χοντρά, στεγνώνουν πιο δύσκολα κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • mastoras78
                              mastoras78 @lap last edited by

                              Καλοδούλευτα.

                              Ερωτηση:αλοιφαδορο βλέπω. Δνε φοβάσαι το βερνίκι;

                              Εγώ να το φοβηθώ ? Αυτό πρέπει να με φοβάται ! lol

                              Πέρα από την πλάκα το θέμα του γυαλίσματος είναι πολύ παρεξηγημένο. Κάποιος που δεν γνωρίζει μόλις δεί το μηχάνημα μπορεί να πεί ότι φοβάται αυτό το 'πράγμα' να ακουμπήσει το αμάξι του. Στην ουσία όμως αυτό που ακουμπάει το βερνίκι είναι το σφουγγάρι.

                              Οι **έκκεντροι **αλοιφαδόροι είναι safe και ότι πρέπει για αρχαρίους. Το πρόβλημα με αυτό το μηχάνημα είναι συνήθως το ανάποδο. Το να μην κόβει/διορθώνει τις ατέλειες.

                              Γυάλισμα από γυάλισμα διαφέρει. Μπορείς απλά να περάσεις ένα κερί, μια αλοιφή all in one καθαριστική ή και μια πολύ λεπτή ήπια αλοιφή διόρθωσης(one step). Το βερνίκι που αφαιρείς είναι απειροελάχιστο και θα το καταλάβεις γιατί δε θα έχεις αφαιρέσει όλες τις ατέλειες. Θα έχεις όμως γυαλάδα και ένα όχημα που αν έχει ταλαιπωρηθεί θα δείχνει πολύ καλύτερο από πρίν.

                              Υπάρχει και γυάλισμα διόρθωσης πολλών σταδίων που ξεκινάς με σκληρότερα σφουγγάρια, χοντρές αλοιφές αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο και θα πρέπει να αποφεύγεται. Ειδικά από αρχάριους. Ο λόγος είναι ότι επειδή οι παράμετροι είναι πολλοί μπορεί να γίνει 'ζημιά' οπότε απαιτεί πολύ περισσότερες γνώσεις,εμπειρία,χρόνο, υλικά και πάνω από όλα γνώση και τεχνική.

                              Φυσικά πρίν πιάσουμε τέτοιες δουλειές φροντίζουμε να έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο και διάβασμα στο να ενημερωθούμε για τα βασικά πρίν ξεκινήσουμε.

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Στο Ford θα βάλεις αλοιφαδορο;

                                Οκ κατάλαβα, εγώ όμως είμαι φοβητσιαρης να το έκανα μόνος μου. Θα την κάνω την πατάτα σίγουρα.

                                Εδω που τα λέμε ούτε τους ειδικούς εμπιστεύομαι.... Το βερνίκι είναι πολύ σημαντικό. Αν ελαττωθεί την πάτησες. Ετσι το βλεπω για αυτο και φοβάμαι.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @lap last edited by

                                  Στο Ford θα βάλεις αλοιφαδορο;

                                  Οκ κατάλαβα, εγώ όμως είμαι φοβητσιαρης να το έκανα μόνος μου. Θα την κάνω την πατάτα σίγουρα.

                                  Εδω που τα λέμε ούτε τους ειδικούς εμπιστεύομαι.... Το βερνίκι είναι πολύ σημαντικό. Αν ελαττωθεί την πάτησες. Ετσι το βλεπω για αυτο και φοβάμαι.

                                  Θα έβαζα αλλά μετά από εξάσκηση σε 2-3 αυτοκίνητα κάτι πολύ ήπιο σε αλοιφή γιατί έτσι και αλλιώς δε χρειάζεται σχεδόν τίποτα. Αν χρειάζεται πηλό ας πούμε θα ακολουθήσει ένα πολύ ελαφρύ γυάλισμα. Η αν θέλω να περάσω ένα συνθετικό κερί μακράς διάρκειας ο αλοιφαδόρος είναι ότι πρέπει. Υπάρχουν finishing pads που είναι για αυτή τη δουλεία και δεν έχουν την σκληρότητα να αφαιρέσουν βερνίκι.

                                  Το πρώτο βήμα είναι να αποκτήσει εμπειρία κάποιος στον χειρισμό του μηχανήματος και στο πώς να κάνει τη δουλειά σωστά. Επίσης διαχείριση κόπου,στάση σώματος, φώτισμός, χώρος, σκόνη, καθαριότητα,χρόνοι και άλλες λεπτομέρειες είναι αυτά που με απασχολούν και πρέπει να μπούν σε μια σειρά.

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • alexandros-s
                                    alexandros-s last edited by

                                    Στεναχωρήθηκα τις προάλλες. Ο αδερφός μου πήρε και διάβασε για ένα προϊόν της meguiar's και είδε ότι μπορεί να κάνει κέρωμα με το μηχανικό κατρσαβίδι. Και δεν έχει εμπειρία. Το απαοτέλεσμα το φαντάζεστε: το αυτοκίνητό του γέμισε ολογράμματα. Βλακεία της meguiar's που προτρέπει τον κόσμο να κάνει τέτοια δουλειά με μηχανικό κατσαβίδι. Αν ο άλλος δεν ξέρει τους κινδύνους, τους υποτιμά όταν του τους λένε. Θεωρεί ότι είναι σαν τις παρενέργειες των φαρμάκων που αφορούν έναν άνθρωπο ανά εκατομμύριο.

                                    Πρόταση: καλύτερα αν κάποιος δεν έχει χρησιμοποιήσει αλοιφαδόρους κλπ, να χρησιμοποιήσει το κλασικό κέρωμα με το χεράκι του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      @Αλέξανδρος πολύ κρίμα αυτό που έπαθε ο αδερφός σου.. πάντως διορθώνεται πέστου και να μη στεναχωριέται.

                                      Ξεκίνησα το πρωί την πρώτη απόπειρα στο πειραματόζωο. Έκανα ουρανό και καπό και θα πιάσω ξανά σε καμιά ώρα κανα πλαινό μεγάλο panel. Κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες.. να πώ από τώρα ότι τραβάω με το κινητό σε μια ρύθμιση ώστε να τραβάει περισσότερο φώς και να τονίζει τις ατέλειες.

                                      Αντιμετώπιζα τα παρακάτω..



                                      Κατάφερα αυτό το αποτέλεσμα με πολύ ήπια προσέγγιση (fine cut αλοιφή και pad)..



                                      Από κοντά φαίνονται κάποιες ατέλειες που με την κάμερα δε κατάφερα να τις τραβήξω. Πιστεύω ήθελε χοντρότερη αλοιφή/pad για να βγούνε αλλά δεν ήθελα υπερβολές γιατί το αμάξι είναι 10ετίες και χρειάζεται όλο το βερνίκι που διαθέτει.

                                      Θα μπορούσα να μπώ σε αρκετές βαρετές λεπτομέρειες και δυσκολίες που αντιμετώπισα αλλά δε θέλω να (ξανά)κουράσω. Θεωρώ ότι έκανα μια καλή αρχή.

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Εντυπωσιακό!!

                                        Βεβαια τα παστέλ χρώματα προσφέρονται για θεαματικά αποτελέσματα. Αλλά και πάλι σαν καινούργιο έγινε έτσι όπως φαινεται στις φώτο.

                                        Well done.

                                        Θα ήσουν εξαιρετικός detailer. Εγώ θα άφηνα στα χέρια σου το αυτοκίνητο μου. Φαίνεται να ξέρεις τι κάνεις.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                        • yem
                                          yem last edited by

                                          Ωραίο αποτέλεσμα mastora , βλέπω το πήρες το κουβαδάκι σου?χαχ

                                          @Αλεξανδρος το φίλτρο καμπίνας νομίζω είναι καλύτερα να το αντικαταστήσεις παρά να ασχοληθείς να το καθαρίσεις , εξάλλου αυτά πρέπει και να τα απολυμάνεις γιατί μαζεύονται μικροοργανισμοί και δημιουργούν αποικίες οι οποίες με την προσθήκη νερού και άφθονου ήλιου πολλαπλασιάζονται για αυτό και η οσμή παραμένει , το κόστος του φίλτρου είναι 5-10ε( Εγώ για το φοκους έδινα 10ε για φίλτρο ενεργού άνθρακα της SKF) , Μπορείς αν θες να μειώσεις το κόστος να βάζεις το χειμώνα ένα οικονομικό μιας και η χρήση δεν είναι μεγάλη και το καλοκαίρι που οι ρύποι είναι πολλαπλάσιοι ( περισσότερη ώρα με clima -σκόνη - γύρη - καυσαέρια κτλ) βάζεις ένα ενεργού άνθρακα.

                                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            @Lap ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Δεν είναι παστέλ το χρώμα, ξεγελάει ο φακός. Λευκό είναι.

                                            Γενικά ξεγελάει ο φακός. Αν κάποιος πάει πάρα πολύ κοντά με το κατάλληλο φώς και γωνία φαίνονται παντού οι μικρές ατέλειες.

                                            Έγινε ένα 60% διόρθωση. Στην ουσία γυάλισμα έκανα και όχι paint correction. Καμμένο βερνίκι από πουλιά, βαθύτερες αράχνες και γρατζουνιές δε βγαίνουν με τόσο ήπια προσέγγιση.

                                            Κατάφερα να τραβήξω μερικές από αυτές ενδεικτικά.


                                            Τέλος να πώ ότι αν δε δείς ένα αμάξι από κοντά στην πραγματικότητα κράτα μικρό καλάθι. Με τις φωτογραφίες μπορείς να κάνεις παπάδες και να φαίνεται καλύτερο απ' ότι είναι. Για παράδειγμα

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 165 / 300
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr