Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 228
    • 229
    • 55 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    227847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • d_m
      d_m @harisma23 last edited by

      Εγώ θα συμφωνήσω με την άποψη ότι δεν πρέπει να γινόμαστε ψυχαναγκαστικοί με το στρώσιμο. Τα αυτοκίνητα δεν είναι αυγά μελάτα, για να προσέχουμε μην σπάσουν. Όπως είπε και ο Δίας, ότι λέει ο κατασκευαστής πρέπει να δεχτούμε ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι το σωστό.

      Από εκεί και πέρα διάβασα ότι η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι δεν συστήνεται η χρήση paddles  κατά την περίοδο του στρωσίματος. Εφόσον δεν αναγράφεται στο user manual, το θεωρώ μάλλον παπάντζα, καθώς δεν μπορεί να προκαλεί κάποια φθορά. Μοναδική λογική σε αυτή τη σύσταση είναι να αποφευχθούν αλλαγές στο κόκκινο (ή κατά λάθος κατεβάσματα) από κάποιον απρόσεκτο ή άσχετο οδηγό. Κατά τα άλλα όσο καλό στρώσιμο θα έκανε ένας λογικός οδηγός με χειροκίνητο κιβώτιο, το ίδιο θα έκανε και με τη χρήση paddles.

      μάλλον γι αυτό το είπε η αντιπροσωπεία - για την αποφυγή κατεβασμάτων που από λάθος μπορεί να εκτινάξουν τις στροφές, συμφωνώ με τη λογική σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kostis20 last edited by

        Δεν ισχύει αυτο.Αν τιθεται θέμα να εκτιναχθουν οι στροφες σε κατέβασμα η αλλάγη δε θα γίνει ακόμα και τα paddles να πατήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • d_m
          d_m @kostis20 last edited by

          Δεν ισχύει αυτο.Αν τιθεται θέμα να εκτιναχθουν οι στροφες σε κατέβασμα η αλλάγη δε θα γίνει ακόμα και τα paddles να πατήσεις.

          μια χαρά μπορεί να ανέβουν πολύ και απότομα οι στροφές, το δοκίμασα με τα paddles, παρόμοιο λάθος φυσικά μπορεί να γίνει και με αυτοματο κιβώτιο αν κάποιος κατεβάσει ταχύτητες σειριακά. Μαλιστα, επειδή τα Paddles είναι πολύ πιο προσιτά στα χέρια λόγω της εγγύτητάς τους με το τιμόνι , το λάθος μπορεί να γίνει πιο εύκολα!

          Φυσικά , δε δοκίμασα ποτέ να κατεβάσω από 6η ή 7η σε 2η , αλλά και 3η να κατεβάσεις , οι στροφές είναι δυνατό να ανέβουν (πολύ)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kostis20 last edited by

            Ϊσως δε το εθεσα σωστα εννοω να εκτιναχθουν οι στροφές σε σημειο που να δημιουργηθει πρόβλημα για το κινητηρα.Αν αφήνει το κιβώτιο να γίνει η αλλάγη δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα για το κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • d_m
              d_m @kostis20 last edited by

              Ϊσως δε το εθεσα σωστα εννοω να εκτιναχθουν οι στροφές σε σημειο που να δημιουργηθει πρόβλημα για το κινητηρα.Αν αφήνει το κιβώτιο να γίνει η αλλάγη δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα για το κινητηρα.

              λογικά έχετε δίκιο , δεν έχω τολμήσει να κάνω...stress tests με κατεβάσματα που να δοκιμάστεί το set αυτόματου κιβωτίου-κινητήρα !

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                ggab @sargus last edited by

                @GGAB, ποιο σκεπτικό θεωρείς ότι χρειάζονται 5-10.000 χλμ. για το στρώσιμο;

                Όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές σου λένε για 1000-1500 χλμ. ενώ κάποιοι σου λένε ότι δε χρειάζεται καθόλου; Ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν έχει μιλήσει για τόσα πολλά χλμ. Εσύ πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

                Το διδάχτηκα το μακρινό '96 από Σουηδούς μηχανικούς της Wartsila για το στρώσιμο naval diesel engines. Φυσικά η συζήτηση επεκτάθηκε στα αυτοκίνητα και εκείνοι ήταν κατηγορηματικοι ως προς αυτό. Επίσης απο αυτούς έμαθα να μην ξεπερνώ τις 2000 στρ/λ μέχρι να πιάσει ο κινητήρας θερμοκρασία λειτουργίας χειμώνα/καλοκαίρι.

                Μέχρι στιγμής με αυτή τη στρατηγική ποτέ κανένα αυτοκίνητο μου δεν παρουσίασε θέμα με φλαντζα,κατανάλωση λαδιού,συμπίεσης,ωστηρια βαλβίδων κτλ.

                Με αγάπη και προδερμ στην αρχή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • d_m
                  d_m last edited by

                  καλημέρα,

                  Με 170 χλμ στο οδόμετρο  και την πρόβλεψη για άλλα  380 χλμ με τη βενζίνη που έχει, βγαίνει μια κατανάλωση περίπου 7,7/100.

                  Εννοείται ότι η χρήση του γκαζιού παραμένει ήπια αλλά γενικά αυξομειώνω το γκάζι συνεχώς, ως η σύσταση του manual για μη σταθερές στροφές στα πρώτα 1,000 χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    harisma23 @kostis20 last edited by

                    Ϊσως δε το εθεσα σωστα εννοω να εκτιναχθουν οι στροφές σε σημειο που να δημιουργηθει πρόβλημα για το κινητηρα.Αν αφήνει το κιβώτιο να γίνει η αλλάγη δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα για το κινητηρα.

                    Δεν είπαμε ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα, αλλά μπορεί με ένα κατέβασμα να πάνε οι στροφές στο όριο της περιστροφής του κινητήρα. Αυτό είναι κάτι που θεωρητικά θέλεις να αποφύγεις στο αρχικό στρώσιμο, όπως ακριβώς δεν θα ήθελες κατά την επιτάχυνση να γεμίζεις τις σχέσεις, αλλάζοντας στο κόκκινο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dublin last edited by

                      Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ καλή, αλλά καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενά σου, ότι αν είχα εγώ το ίδιο όχημα μάλλον θα 'πάλευα', ή και όχι, να το κατεβάσω από τα διψήφια νούμερα!

                      Μου έχει συμβεί με πολλά οχήματα βενζίνης που είχα, ποτέ δεν έφτασα κοντά σε καταναλώσεις που γράφονταν στα φόρουμ. Με το πετρέλαιο είμαι πολύ καλύτερα, εκεί προσπαθώ για το αντίθετο (γρήγορα ταξίδια, ανοίγματα - με σεβασμό, σε φανάρια, κ.λ.π) και στο τέλος του μήνα όλο κάπου στα νορμάλ είμαι.

                      Είναι λογικό τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα να ανεβάζουν ευκολότερα την κατανάλωση, ειδικά σε SUV που δεν έχουν και την καλύτερη αεροδυναμική, η φυσική δεν έχει νικηθεί ακόμη!

                      Επίσης είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμη, πάρα πολύ, 170 στο οδόμετρο είναι πρακτικά καινούργιο. Επίσης με άλλα 380χλμ θα αλλάξει η μέτρηση, έχεις να διανύσεις τα περισσότερα του ντεποζίτου σου, αν μπεις σε 2-3 μεγάλες κινήσεις, το 7.7 μπορεί να πάει εύκολα 9, όσο προσεχτικος και να είσαι. Μην αγχώνεσαι γι' αυτά, λίγο προσεχτικος για κάνα χιλιάρι χλμ και μετά να χαρείς το όχημά σου.

                      Αν το σηκώνουν και τα λάστιχα, βάλτο και σε χώμα αργότερα! Σε διαβεβαιώνω ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από το να κοιτάς νουμερακια σε μία οθόνη!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • d_m
                        d_m @dublin last edited by

                        Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ καλή, αλλά καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενά σου, ότι αν είχα εγώ το ίδιο όχημα μάλλον θα 'πάλευα', ή και όχι, να το κατεβάσω από τα διψήφια νούμερα!

                        Μου έχει συμβεί με πολλά οχήματα βενζίνης που είχα, ποτέ δεν έφτασα κοντά σε καταναλώσεις που γράφονταν στα φόρουμ. Με το πετρέλαιο είμαι πολύ καλύτερα, εκεί προσπαθώ για το αντίθετο (γρήγορα ταξίδια, ανοίγματα - με σεβασμό, σε φανάρια, κ.λ.π) και στο τέλος του μήνα όλο κάπου στα νορμάλ είμαι.

                        Είναι λογικό τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα να ανεβάζουν ευκολότερα την κατανάλωση, ειδικά σε SUV που δεν έχουν και την καλύτερη αεροδυναμική, η φυσική δεν έχει νικηθεί ακόμη!

                        Επίσης είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμη, πάρα πολύ, 170 στο οδόμετρο είναι πρακτικά καινούργιο. Επίσης με άλλα 380χλμ θα αλλάξει η μέτρηση, έχεις να διανύσεις τα περισσότερα του ντεποζίτου σου, αν μπεις σε 2-3 μεγάλες κινήσεις, το 7.7 μπορεί να πάει εύκολα 9, όσο προσεχτικος και να είσαι. Μην αγχώνεσαι γι' αυτά, λίγο προσεχτικος για κάνα χιλιάρι χλμ και μετά να χαρείς το όχημά σου.

                        Αν το σηκώνουν και τα λάστιχα, βάλτο και σε χώμα αργότερα! Σε διαβεβαιώνω ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από το να κοιτάς νουμερακια σε μία οθόνη!

                        κατ΄αρχάς , η ενημέρωση που δίνω είναι επειδή είχα υποσχεθεί ότι θα παρακολουθώ σχολαστικά το αυτοκίνητο και θα σας ενημερώνω...

                        Η πραγματική κατανάλωση ΔΕΝ θα είναι αυτή , θα είναι σαφώς υψηλότερη στην κανονική χρήση του αυτοκινήτου...

                        ούτε εγώ οδηγώ αργά πλην κατοικημένων περιοχών βέβαια...Αναμένω λοιπόν πράγματι, πραγματική κατανάλωση 8,5-9/100.

                        Για το χώμα, μάλλον το αυτοκίνητο είναι τυχερό (ή άτυχο, δεν ξέρω), γιατί δε βλέπω να πατήσει ποτέ στη ζωή του !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dublin @d_m last edited by

                          Dublin wrot

                          Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ καλή, αλλά καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενά σου, ότι αν είχα εγώ το ίδιο όχημα μάλλον θα 'πάλευα', ή και όχι, να το κατεβάσω από τα διψήφια νούμερα!

                          Μου έχει συμβεί με πολλά οχήματα βενζίνης που είχα, ποτέ δεν έφτασα κοντά σε καταναλώσεις που γράφονταν στα φόρουμ. Με το πετρέλαιο είμαι πολύ καλύτερα, εκεί προσπαθώ για το αντίθετο (γρήγορα ταξίδια, ανοίγματα - με σεβασμό, σε φανάρια, κ.λ.π) και στο τέλος του μήνα όλο κάπου στα νορμάλ είμαι.

                          Είναι λογικό τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα να ανεβάζουν ευκολότερα την κατανάλωση, ειδικά σε SUV που δεν έχουν και την καλύτερη αεροδυναμική, η φυσική δεν έχει νικηθεί ακόμη!

                          Επίσης είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμη, πάρα πολύ, 170 στο οδόμετρο είναι πρακτικά καινούργιο. Επίσης με άλλα 380χλμ θα αλλάξει η μέτρηση, έχεις να διανύσεις τα περισσότερα του ντεποζίτου σου, αν μπεις σε 2-3 μεγάλες κινήσεις, το 7.7 μπορεί να πάει εύκολα 9, όσο προσεχτικος και να είσαι. Μην αγχώνεσαι γι' αυτά, λίγο προσεχτικος για κάνα χιλιάρι χλμ και μετά να χαρείς το όχημά σου.

                          Αν το σηκώνουν και τα λάστιχα, βάλτο και σε χώμα αργότερα! Σε διαβεβαιώνω ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από το να κοιτάς νουμερακια σε μία οθόνη!

                          κατ΄αρχάς , η ενημέρωση που δίνω είναι επειδή είχα υποσχεθεί ότι θα παρακολουθώ σχολαστικά το αυτοκίνητο και θα σας ενημερώνω..

                          Η πραγματική κατανάλωση ΔΕΝ θα είναι αυτή , θα είναι σαφώς υψηλότερη στην κανονική χρήση του αυτοκινήτου...

                          ούτε εγώ οδηγώ αργά πλην κατοικημένων περιοχών βέβαια...Αναμένω λοιπόν πράγματι, πραγματική κατανάλωση 8,5-9/100.

                          Για το χώμα, μάλλον το αυτοκίνητο είναι τυχερό (ή άτυχο, δεν ξέρω), γιατί δε βλέπω να πατήσει ποτέ στη ζωή του !

                          Καλά κάνεις, και σε ευχαριστούμε γι' αυτό. Οι σημαντικότερες πληροφορίες έρχονται από κατόχους.

                          Μόλις πάρει ο Γάτος το PHEV, θα σε πάρει μαζί να ανεβείτε κάνα κατσαβραχο να μετρήσουμε τα 4Χ4 σας! μην φοβάσαι, στην αρχή θα σε ξεκινήσει από χαλαρά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • d_m
                            d_m @dublin last edited by

                            d_m wrote:

                            Dublin wrot

                            Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ καλή, αλλά καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενά σου, ότι αν είχα εγώ το ίδιο όχημα μάλλον θα 'πάλευα', ή και όχι, να το κατεβάσω από τα διψήφια νούμερα!

                            Μου έχει συμβεί με πολλά οχήματα βενζίνης που είχα, ποτέ δεν έφτασα κοντά σε καταναλώσεις που γράφονταν στα φόρουμ. Με το πετρέλαιο είμαι πολύ καλύτερα, εκεί προσπαθώ για το αντίθετο (γρήγορα ταξίδια, ανοίγματα - με σεβασμό, σε φανάρια, κ.λ.π) και στο τέλος του μήνα όλο κάπου στα νορμάλ είμαι.

                            Είναι λογικό τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα να ανεβάζουν ευκολότερα την κατανάλωση, ειδικά σε SUV που δεν έχουν και την καλύτερη αεροδυναμική, η φυσική δεν έχει νικηθεί ακόμη!

                            Επίσης είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμη, πάρα πολύ, 170 στο οδόμετρο είναι πρακτικά καινούργιο. Επίσης με άλλα 380χλμ θα αλλάξει η μέτρηση, έχεις να διανύσεις τα περισσότερα του ντεποζίτου σου, αν μπεις σε 2-3 μεγάλες κινήσεις, το 7.7 μπορεί να πάει εύκολα 9, όσο προσεχτικος και να είσαι. Μην αγχώνεσαι γι' αυτά, λίγο προσεχτικος για κάνα χιλιάρι χλμ και μετά να χαρείς το όχημά σου.

                            Αν το σηκώνουν και τα λάστιχα, βάλτο και σε χώμα αργότερα! Σε διαβεβαιώνω ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από το να κοιτάς νουμερακια σε μία οθόνη!

                            κατ΄αρχάς , η ενημέρωση που δίνω είναι επειδή είχα υποσχεθεί ότι θα παρακολουθώ σχολαστικά το αυτοκίνητο και θα σας ενημερώνω..

                            Η πραγματική κατανάλωση ΔΕΝ θα είναι αυτή , θα είναι σαφώς υψηλότερη στην κανονική χρήση του αυτοκινήτου...

                            ούτε εγώ οδηγώ αργά πλην κατοικημένων περιοχών βέβαια...Αναμένω λοιπόν πράγματι, πραγματική κατανάλωση 8,5-9/100.

                            Για το χώμα, μάλλον το αυτοκίνητο είναι τυχερό (ή άτυχο, δεν ξέρω), γιατί δε βλέπω να πατήσει ποτέ στη ζωή του !

                            Καλά κάνεις, και σε ευχαριστούμε γι' αυτό. Οι σημαντικότερες πληροφορίες έρχονται από κατόχους.

                            Μόλις πάρει ο Γάτος το PHEV, θα σε πάρει μαζί να ανεβείτε κάνα κατσαβραχο να μετρήσουμε τα 4Χ4 σας! μην φοβάσαι, στην αρχή θα σε ξεκινήσει από χαλαρά!

                            Χαχαχα,  κατσαβραχα+εγω=δύο ξένοι!

                            θα συνεχίσω να σας δίνω μόνο ασφάλτινες εντυπώσεις! ποτέ δε ζήλεψα ούτε αναζήτησα τέτοιες 'περιπέτειες'!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • H
                              hurricane21 last edited by

                              Καπου πριν το πασχα εκανα κι εγω την παραγγελια μου για το αυτοκινητο στην εκδοαση distinctive diesel με ηλιοροφη.

                              Ωστοσο για χρονο παραδοσης μου ειπανε καπου μεσα Οκτωβρη, θα ερθει λεει προς τα τελη Σεπτεμβριου Ελλαδα και θα χρειαστει 2 με 2.5 εβδομαδες να εκτελωνιστει, κατι που μου φαινεται πολυ. Ισχυουν αυτοι οι χρονοι, γνωριζει κανεις? γιατι μου φαινεται πολυς ο καιρος, ειδικα εαν αναλογιστει καποιος οτι σαν προκαταβολη εδωσα το αμαξι που ηδη ειχα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Έδωσες το αμάξι σου για προκαταβολή τον Μάρτιο για να πάρεις το νέο μέσα Οκτώβρη , αν δεν έχει αλλάξει κάτι προς το χειρότερο που συμβαίνει συνήθως με τις παραδόσεις ;

                                Φαντάζομαι δεν έχεις θέμα μετακίνησης. Αν το αμάξι δεν το πήραν ως προκαταβολή προς 2-3 χίλιαρικα αλλά εκτιμήθηκε παραπάνω πχ 7-8 χιλιάδες θεωρώ αχρειαστη κίνηση να δώσεις αμάξι και τοσο μεγάλη προκαβολη για +6 μήνες παραδοση στην καλύτερη.

                                Ποια είναι η ελάχιστη προκαταβολή που ζητά η χιουνται για το τουσον ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Πολύ καλή επιλογή, αλλά δυστυχώς όσοι αγοράζουν αυτό το διάστημα έπεσαν πάνω στο μεγάλο θέμα με τα chips και υπάρχουν παντού τεράστιες καθυστερήσεις.

                                  Βέβαια Hyundai/Kia κάνα εξάμηνο έδινε και πριν για εισαγωγή, με υπονοούμενα για 8μηνο, όποτε περίπου τα ίδια.

                                  Αφού αποφάσισες το αυτοκίνητό σου, κάνε υπομονή, δυστυχώς ισχύει για όλες τις μάρκες και για αυτοκίνητα ΜΗ ετοιμοπαραδοτα.

                                  Θα μείνεις τόσο καιρό χωρίς αυτοκίνητο; Αυτό είναι ένα θέμα.. άσε που θεωρητικά, κερδίζουν περισσότερα αφού ήδη διαχειρίζονται το πρώην περιουσιακό σου στοιχείο προς όφελός τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    hurricane21 last edited by

                                    Επειδη το αμαξι ητανε ειδικη παραγγελια λογω ηλιοροφης και diesel, μου ζητησανε προκαταβολη περιπου 14.000€, ωστοσο επειδη θα ειχε μεγαλο χρονο παραδοσης η προκαταβολη κλειστηκε με το αμαξι περιπου στις 7.000€ και το εδωσα γιατι σε 6 μηνες και χιλιομετρα θα ειχε παραπανω και θα ειχε χασει την αξια του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      1η φορά στη ζωή μου ακούω τέτοια προκαταβολή!

                                      Και μέχρι να έρθει με τι θα μετακινήστε;!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • cirus
                                        cirus last edited by

                                        Με το καλό να παραλάβετε.

                                        Για μένα έκανες φοβερή επιλογή. Αν έπαιρνα SUV στην κατηγορια αυτή αυτο θα επελεγα και γω. Το βρισκω εκπληκτικο και καλύτερο από ολα του ανταγωισμου εκτος από 1:

                                        Τον χρονο παραδοσης. 6 μηνες ρε γαμωτο είναι πάρα πολύ.

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Εντάξει και εγώ  θέλω ένα μοντέλο για πάρτυ μου....εντάξει η προκαταβολή 14000 που σου είπαν ήταν αέρα πατέρα! Πρώτη φορά ακούω για αμάξι 30000 να ζητούν προκαταβολή για αμάξι που θα έρθει σε 7-8 μήνες τα μισά σχεδόν μπροστά!

                                          Σου είπαν αυτό το γελειο ποσο για να σου πάρουν το αμάξι που ήδη μπορεί να έχουν πουλήσει με 7000 και να σου φανεί ότι έδωσες μικρή προκαταβολή!

                                          Σε 6 μήνες θα έχανες 500 ευρώ από το αμάξι ενώ τώρα έχασες το μεταφορικό σου μέσο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • d_m
                                            d_m last edited by

                                            καλημέρα,

                                            όπως σας είχα ενημερώσει παλιότερα για το θέμα, πέρα από τις  Hyundai , Ford & VW που εντιμετωπίζουν ελλείψεις σε τσιπ και ανακοινώνουν ανάλογες καθυστερήσεις στις παραδώσεις των καινούριων αυτοκινήτων τους, η Renault αντικαθιστά ήδη ψηφιακά ταμπλώ με αναλογικά !

                                            Γενικότερα, με βάση τις ήδη αυξημένες τιμές των εμπορευμάτων (που δείχνουν συνεχή αυξητική τάση και για το προσεχές μέλλον), έχω την εντύπωση ότι θα δούμε και ανατιμήσεις στα καινούρια αυτοκίνητα λόγω κόστους παραγωγής.

                                            Δεν μιλάω εκ του ασφαλούς επειδή προλαβα , έκλεισα και παρέλαβα on time το δικό μου Tucson, αλλά δίνω φιλικά την όποια ενημέρωση έχω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 55 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr