-
Προχθές πήρα τον ανηψιό μου Γεώργιο για τα χρόνια πολλά. Φρέσκος πτυχιούχος ηλ/γος μηχ/κός του πολυτεχνείου, εργάζεται χωρίς ένσημα για 600 ευρώ μαύρα και άραχνα. Προετοιμάζεται και για μεταπτυχιακό στην Σκανδιναυία από Σεπτέμβρη (έχει ψιλομπαγιόκο ο πατέρας του). Του είπα να πάει εκεί και να μείνει μια 5ετία εργαζόμενος. Και μετά να αποφασίσει αν θα έρθει ή όχι. Μπας και έχουν βελτιωθεί λίγο τα πράματα.
Από αυτή η γενιά όποιος πιάσει το χιλιάρικο+ασφάλιση πριν τα 30 θα πανηγυρίζει.
-
Γνωρίζω υπόθεση με πτυχιο τριτοβάθμιας, Μεταπτυχιακό σε κρατικό ίδρυμα με εξετάσεις και εργασιες, οχι απο ψευτοπανεπιστημια με πληρωμένα διπλώματα, και ξένες γλώσσες με μισθό κοντά στα 600 ευρώ.
Γιατι; Μα διοτι τα εχει ανάγκη. Περιμένει ποτέ και αν αύξηση του κατώτατου. Για αναγνώριση μεταπτυχιακού τίτλου ούτε στα αστεία.
Περιμένουμε από αυτο το παιδί να δουλέψει να γεμίσει τα ταμεία των παππουδων που έχουν δεδουλευμένα ένσημα μια ολόκληρης ζωής και ΟΧΙ κεφάλαια, καθώς επίσης να γεννήσει κανα παιδάκι ώστε να έχει μέλλον η χωρα καθως επίσης να νοικιάσει τα πανάκριβα και άθλια διαμερίσματα που προσφέρουν κάποιοι συνταξιούχοι που οι καήμενοι αφού τα δούλεψαν τα λεφτά τους και τα αγόρασαν και τα έδωσαν αντιπαροχή τα διαμερίσματα πριν 40 ετη, να μην τα εκμεταλευτουν επενδυτικά με υψηλό ενοίκιο τώρα στα γεράματα ;
Α, ξέχασα! Οι γέροι ήταν οι μόνοι εργατικοί άνθρωποι που γεννήθηκαν πανω στον πλανήτη αυτο, όλοι οι άλλοι είναι χαραμοφαηδες. Μορφωμένοι μεν αλλά χαραμοφαηδες δε.
-
Κλαίνε μέσα τους. Μαζεύονται, λένε μ@λ@κιες για γκομενικα και οταν σιγά σιγά έρχεται η κουβεντα και μιλάνε για το μέλλον αργά ή γρήγορα αλλάζουν το θεμα. Το πιάνω στην ατμόσφαιρα εγώ και το νιώθω. Επειδή έχω ένα κάποιο ταλέντο στο να νιώθω το τι βασανίζει κάποιον,ακουω την βουβή κραυγή τους.
Αλλους τους πιάνει η απάθεια. Εκεί τους ην χτυπάει. Μιλάμε για πολύ απάθεια στα παντα.
Χθες μιλούσα με νέο παιδί με 2 μεταπτυχιακά (σε κρατικα ίδρυματα με κατσε καλά εξεταστικες, το τονίζω γιατί έχει διαφορά) και αγόρασε μία παμφθηνη κουζίνα και νόμιζε ότι αγόρασε αυτοκινητο και πέταγε από την χαρά του. Το προγραμματιζε μήνες. Μιλάμε για 250 ευρώ! Ένας νέος φουλ μορφωμένος άνθρωπος,που δούλευε πόσες ώρες, προγραμματίζε και έκανε οικονομίες πόσους μήνες για 250 ευρώ.
Τι αγορές και τι επενδύσεις να γίνουν στην χώρα με τετοια αγοραστική δυναμη.
Μακαρι ο ανηψιος να γυρίσει πίσω αλλα φοβάμαι πως θα ειναι δύσκολο, διοτι τον σπούδασε το κράτος και οι γονείς του, έδωσε ιδρώτα το παιδί και δεν έχει μέλλον.
-
Αληθινές ιστορίες και τις βλέπουμε και εμείς οι μεγαλύτεροι στα παιδιά μας και στα παιδιά των φίλων μας .
Αλλά προς τι το μίσος για τους γέρους Λαπ ?
Οι περισσότεροι , γιατί τότε οι δημόσιοι ήταν λιγότεροι , δούλεψαν και μάλιστα σκληρά . Οικοδομή , βιομηχανία , χωράφια , εμπόριο. Και μάλιστα από πολύ μικρή ηλικία . Οσοι είχαν οικογενειακές ατυχίες ή μεγάλη φτώχεια από 6-7 χρονών . Οι άλλοι από τα 12 . Οι προνομιούχοι ξεκίναγαν στα 18 , ως φοιτητές να εργάζονται .
Ναι τα ενοίκια είναι ψηλά . Γιατί με την επίθεση στην οικοδομή και με δεδομένο ότι ο μέσος όρος των νέων κατοικιών τις δεκαετίες 70-80-90 και 2000 , ήταν 600-700000 σπίτια την δεκαετία , αυτά τα σπίτια την περασμένη δεκαετία δεν ήταν ούτε 10000 .
Μετά ήρθε και ο ΕΝΦΙΑ και οι άλλοι φόροι και αυτοί επιβαρύνουν την κατοικία .
Η κρίση όμως χτύπησε και την δημιουργία επιχειρήσεων και βέβαια αύξησε την ανεργία . Αρα το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν δουλειές . Γιατί όπως σωστά κάθε νέος ή και μεγαλύτερος με προσόντα πάει στο εξωτερικό για να δουλέψει , έτσι και κάθε επιχειρηματίας πάει εκεί που θα έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει .
Απορείτε γιατί μιλάω για τους ξύστες και θέλω απολύσεις στο δημόσιο. Μα γιατί σε μία χώρα που υποφέρει δεν μπορεί να δίνει 33 δις τον χρόνο σε κρατικά έξοδα μισθών - συντάξεων δημοσίου και επιχορηγήσεις στα ασφαλιστικά ταμεία .
Δηλαδή αν μείωνε μισθούς - συντάξεις - επιχορηγήσεις και μείωνε και τους συμβασιούχους στο δημόσιο και εξοικονομούσε το 25 % δηλαδή 8 δις , τότε θα μπορούσε αντί για 3 δις που ζητάει για τον ΕΝΦΙΑ να ζητάει 1 και τα 2 να τα κρατήσει για επιδόματα και τα άλλα 4 να μειώσει ισόποσους φόρους εισοδήματος ιδιωτών και επιχειρήσεων και ΦΠΑ.
Γιατί αν πάμε όπως πάμε σε βάθος 10ετίας , ακόμα και αν λόγω ηλικίας από τα 23 δις που είναι συντάξεις δημοσίου και επιχορηγήσεις στα ταμεία , κατέβουμε στα 20 , η απώλεια 500.000 νέων που θα φύγουν στο εξωτερικό σε συνδυασμό με τους ήδη φευγάτους , θα κάνει ακόμα μεγαλύτερο το κόστος του κράτους στον προϋπολογισμό. Σήμερα είναι 33 δις σε 55 έσοδα , μετά από 10 χρόνια σε πόσα έσοδα από αυτούς που θα μείνουν θα αντιστοιχούν τα 30 δις ?
-
δεν ξερω, ισως ζω σε αλλη χωρα.
αλλα καλα καταρτισμενος, δεν λεω εμπειρος, ΚΑΛΑ καταρτισμενος λεω, σε νεες τεχνολογιες ή υγεια διεκδικει πολυ περισσοτερα, μα παρα πολυ περισσοτερα, απο αυτα που παρουσιαζετε. υπαρχουν καταρτισμενοι με μεγαλη επενδυση μαλιστα σε αλλους μη ζητουμενους χωρους προφανως. τι να κανουμε, οταν μπαινεις φιλοσοφικη αθηνας με 14 μονο αφου οι προοπτικες ειναι τιποτε, δεν θα εχεις και καλη αποκατασταση οτι μεταπτυχιακο και αν κανεις. δεν μπορει πλεον μη παραγωγικες ή πλεονασματικες ειδικοτητες να βρουν εργασια. κριμα και αδικο προφανως μια και σπρωχτηκανε τα παιδια σε μια αναβολη εναρξης ΑΝΕΡΓΙΑΣ απο ενα εκπαιδευτικο συστημα που ειδικευεται στο να αναβαλει σε 4 και πλεον χρονια τη παραγωγικη ημερομηνια για να 'τα βρουν οι επομενοι'. με συμμετοχη στο συστημα αυτο κυριως των και καλα αριστερουληδων που αρνουνται να συνδεσουν στο μυαλο τους τις συχρονες αναγκες παραγωγης με τη παιδεια κυνηγωντας ελαφια, μαζευοντας παπαρουνες, αντι να βαλουν εναντια στον νεοφιλελευθερισμο συντεταγμενα και με στοχους προβαλουν ενα γενικο 'κατά ολων' αποτελωντας το βασικο γραναζι του μηχανισμου συνθλιψης ψυχων και φθηνης παραγωγης.
αλλα εχω μια αρκετη πλεον εμπειρια να κρινω οτι η νεα γενια ειναι ατυχως αλλου, ακομη και οι θεωρητικα καταρτισμενοι σε αυτες ακριβως τις νεες τεχνολογιες δεν εχουν τιποτε αλλο απο μια γενικη ιδεα, δεν εχουν ασχοληθει με τον πραγματικο κοσμο, γενικα λυπαμαι που το λεω, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι εργασιακα γτπ.
-
Δεν έχω μίσος για κανενα. Απλώς τους βλέπω γύρω μου πως ζητούν υψηλα ενοίκια για κάτι τρύπες όπου ζουν οι νέοι άνθρωποι.
Σου λένε μου έκοψαν τη σύνταξη που κια παλι ειναι αναλογικα υψηλη συγκριτικά με τον μεσο μισθό και για αυτο λοιπόν και εγώ θα τα βγάλω από το ενοίκιο μιας τρυπας που νοικιάζω στους νέους και φοιτητές. Μιλω για όσους έχουν πλήρη σύνταξη με 35-40 ετια.
Μα καλέ μου άνθρωπε η ζωή είναι πλέον διαφορετική δεν μπορεί να ζητάς 350 και 400 ευρω ενοίκιο για 65 τετραγωνικα 40 ετών με παλιά μπάνια και κουζινες με μισθούς 600 και 700 ευρώ.
Να πάτε αλλού σου λενε. Θα βρω φοιτητές να βάλω μέσα.Πανε λοιπόν και μενούν δύο με τρεις φοιτητές σε παλιά διαμερίσματα, τα ανεβάζουν λίγο ακόμα και το ενοίκιο και μετά βγαίνουν στα καφενεία και λένε ιστορίες για αγριους για το μέλλον της Ελλάδας και άλλα τετοια. Τόσο πατριώτες και τόσο Έλληνες είναι. Ξέρεις πόσοι είναι έτσι; το 70% οσων είχαν ένα διαμέρισμα αντιπαροχή και το νοικιάζουν. Σάμπως δούλεψαν για να το αγοράσουν, και αν το αγόρασαν νομίζουν πως έκαναν επένδυση με δεν ξερω και εγω τι απόδοση.
Ευτυχώς που υπήρξαν τα επιδόματα ενοικίου και θέρμανσης. Και πάλι σε αυτούς που φώναζαν κατα των επιδοματων πήγαν τα λεφτά.
Και για να είμαστε ελαφρώς ontopic , Για να συνεχίσει η αγορά αυτοκινήτου, λόγω της αγοραστικής δυναμης των πολιτών, πρέπει πρώτα να ικανοποιηθουν τα βασικά αγαθά όπως αυτό της σταγασης.
Λύση όπως λες είναι να ανθησουν οι νέες οικοδομές. Να αγοράσουν οι μεσήλικες και οι μεσαίο οικονμικά άνθρωποι διαμερίσματα, να μείνουν ελεύθερα τα παλαιότερα, να πέσουν οι τιμές ενοικίων λόγω μεγαλύτερης προσφοράς και ο κόσμος να βρει φθηνή και φυσιολογική στέγη. Ενδιάμεσα μέχρι να συμβει αυτο πρεπει να δίνονται επιδόματα ενοικίου και θεμρανσης. Δεν γίνεται 40 χρόνων άνθρωποι να ζουν στο παιδικό δωμάτιο! Τι ανάπτυξη να έχει και να προσφέρει και τι οικογένειες με τρία και άνω παιδιά θα κάνει για να αυξήσουμε και τον πληθυσμό μας που είναι το ζητούμενο από πολλούς. Μετά ότι του περισσέψει του καθενός θα τα δώσει σε ένα αυτοκινητο κτλ
Μη ξεχνάμε η Ελλάδα έγινε ότι έγινε τις προηγούμενες δεκαετίες μετά από άνθηση στην ανοικοδόμηση κατοικιών. Μπόρεσε ο καθενας να βρει μια στέγη να αναπτύχθει προσωπικά ως ανθρωπος και ως επαγγελματία α δημιούργησει οικογένεια και συνολικά να αναπτυχθεί η ίδια η χωρα. Όσο δηαλδη έχουμε τους νέους κάτω και δεν τους δίνουμε ώθηση με διαφορά εργαλεία βοήθειας η χωρα θα βουλιάξει τελείως.
-
ρε συ λαπη δυο οι παρατηρησεις, οι σχολες για τις νεες τεχνολογιες παιζουν μπαλιτσα ηδη 30 χρονια, ειναι παρα πολλες αλλα ολες εχουν μια καποια καλη αποκατασταση. αλλα και οι οικονομικες σχολες ειναι απαραδεκτα πολλες, απο οσο γνωριζω μια παραγωγικη επιχειρηση στο οικονομικο κομματι απασχολει ελαχιστους σε σχεση με την παραγωγη ή την αμεση παροχη εργασιας και απο την αλλη οι χρηματοοικονομικες επιχειρησεις σε μια τοσο μικρη αγορα δεν μπορει παρα να ειναι ελαχιστες. γενικα θελει ενα επαναπροσδιορισμο των αντικειμενων στις πανεπιστημιακες σχολες και αναλογιες σε σχεση με τη ζητηση της αγορας. θελει ακομη αναπτυξη μη τριτοβαθμιων δεξιοτητων που τωρα ειναι ανυπαρκτες ενω υπαρχει μεγαλη αγορα. αντιλαμβανομαι που μπορει να οδηγησει, εκει ομως ειναι που θελει τη πραγματικη συνδρομη των κινηματων αντι να πετανε χαρταετο στη παντειο.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
-
Ενδιαφέρον και για την σιτροέν , αλλά και για το μέλλον...
Παράθεση:
*Επειδή οι προθέσεις των Βρυξελλών θα υποχρεώσουν τους κατασκευαστές να «πουλήσουν εντός πέντε ετών 40 έως 50% των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Είναι μια τεχνολογική ανακάλυψη που βιώνουμε σε επιταχυνόμενη λειτουργία, επειδή ένας κινητήρας είναι το 40% του κόστους κατασκευής ενός οχήματος. ' **Έτσι, ολόκληρη η βιομηχανία έχει καταρρεύσει, γιατί εάν η ηλεκτρική πρόωση (με το κόστος των μπαταριών) δεν είναι πραγματικά λιγότερο ακριβή από τη θερμική, είναι επτά φορές λιγότερα εξαρτήματα και τρεις φορές λιγότεροι εργαζόμενοι. *Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Stellantis, η νέα ομάδα που συγκεντρώνει PSA και Fiat Chrysler, και της οποίας η Citroën είναι μία από τις δεκατέσσερις μάρκες, 'κατασκευάζει εργοστάσια μπαταριών και στις δύο πλευρές του Ρήνου'.
Τα έντονα και υπογραμμισμένα δικά μου .
Σκεφτείτε λοιπόν , όταν οι μπαταρίες φτηνύνουν και η φόρτιση γίνει όσο γρήγορη έχει γίνει στα κινητά σήμερα , θα έχουμε φτηνό κόστος κινητήρα μπαταριών και ΑΡΧΙΚΑ το ένα τρίτο του εργατικού κόστους.
Αλλά έχουμε και αλλού εξέλιξη . Στην τρισδιάστατη εκτύπωση. Τι θα εμποδίζει τα κομμάτια του αυτοκινήτου να εκτυπώνονται και να μην φτιάχνονται σε μεγάλες ποσότητες που θα περιμένουν αγοραστές .
Εδώ όμως θα έχουμε και άλλες αλλαγές . Αν τα εργατικά είναι μικρό μέρος του κόστους , τότε τα εργοστάσια στις φτηνές χώρες τι νόημα έχουν ? Μπορεί το κόστος μεταφοράς των αυτοκινήτων στις αγορές να είναι μεγάλο για το εργατικό όφελος.
Ζούμε πλέον την εποχή των υπολογιστών στα αυτοκίνητα και είμαστε ακόμα στους 80286 στην καλύτερη...
Το τυράκι λοιπόν θα είναι η τεχνολογία ...
Η φάκα ίσως είναι οι συνεχείς ανανεώσεις του λογισμικού του αυτοκινήτου , που δεν θα μπορείς να έχεις σπασμένο , αφού είναι ποινικό αδίκημα και δεν θα έχεις ασφάλεια να σε καλύπτει .
-
Βασικά αυτό που λέει είναι ότι η Κίνα, και ο αναπτυσσόμενος κόσμος θα συμπλήρωνα εγώ, έχει μεγαλύτερη σημασία από την αγορά της Ευρώπης!
Αναφέρει αυτό που έχω τονίσει επανειλημμένως, το αυτοκίνητο του μέλλοντος είναι μια υπόθεση Ασίας/Αφρικής/Λατινικής Αμερικής. Το νέο C5 που όλοι θαυμάσαμε θα κατασκευάζεται ΜΟΝΟ Κίνα (40-50.000 πωλήσεις τον χρόνο θέλουν να κάνουν).
'Τσακωνόμαστε' για ποσά Tesla θα αγοράσουν οι Έλληνες και οι Ρουμάνοι, και στον 2-3ο κόσμο θα πουληθούν εκατοντάδες εκατομμύρια οχήματα τα επόμενα χρόνια, ενώ στην Ευρώπη και τον 'πολιτισμένο' κόσμο η ιδιωτική κατοχή αυτοκινήτου θα συρρικνωθεί σε πρωτόγνωρα νούμερα.
Έχουν κατασκευαστεί 10.000 Ami επίσης, πολύ καλό νούμερο, για ένα πανέξυπνο concept.
Επίσης αναφέρει το νέο μικρό της Citroen
' ..στις 20 Μαΐου η Citroën θα αποκαλύψει το μικρό της αυτοκίνητο σε χαμηλή τιμή (10.000 ευρώ). Προορίζεται για την Ινδία, τη Νότια Αμερική, τη Βόρεια Αφρική, θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο. Η ευρωπαϊκή έκδοση, η οποία θα αντικαταστήσει το τρέχον C3, θα είναι οπτικά διαφορετική.'
Θα κατασκευάζεται Ινδία και Βραζιλία, και το 95% του οχήματος θα είναι Ινδικό (εξαρτήματα και τα πάντα). Θεωρείται ότι θα παρουσιαστεί και ψευδο-suv έκδοση, όπως τα Sandero, και όπως οι περισσότερες μηχανές που βγάζουν μοντέλα με 17-17' ζάντες, και μία Χ έκδοση (ψευδο-SUV επίσης) με 19' μπροστά και 17' πίσω, και άντε και κάνα ψαλίδι διαφορά (μονομπρατσο στα καθαρά street, διπλό κλασσικό για τα περισσότερο off).
-
Μόλις παρακολούθησα ένα ωριαίο ντοκυμαντέρ στο DW για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, και επειδή εδώ συζητάμε για το μέλλον νομίζω ότι είναι το καταλληλότερο νήμα.
Έχουμε και λέμε : 800.000 άμεσα εργαζόμενοι, 2.000.000 έμεσα, 1 στους 20 εργαζόμενους στην Γερμανία. Εστίαζε στα λόμπυ που κόβουν κατά παραγγελία νόμους για την πάρτη τους στις Βρυξέλλες, στους πολιτικούς που προέρχονται από τις τάξεις της και προωθούν τα συμφέροντά της, αλλά και στα 3 τεράστια χαστούκια που έφαγε ο κλάδος τα τελευταία χρόνια : ντίζελγκέητ, τη στροφή στα ηλεκτρικά που τους έπιασε με τα παντελόνια κατεβασμένα και την πανδημία.
Έδειχναν και με το δάκτυλο το μεγάλο πρόβλημα του μέλλοντος : την Κίνα. Η οποία ναι μεν απορροφά 1 στα 3 αμάξια που παράγουν αυτή τη στιγμή οι γερμαναράδες, αλλά, παράλληλα, είναι μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, εγκαθιστούν δεκάδες χιλιάδες φορτιστές δ.χ. το χρόνο, και με τον καιρό ανδρώνονται οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες τους οι οποίες μάλιστα οσονούπω θα κάνουν και εξαγωγές στην ΕΕ.
Έκαναν ιδιαίτερη μνεία για δύο εξ αυτών: την BYTON από την ίδρυσή της και μέχρι την χρεωκοπία της πριν προλάβει ουσιαστικά να βγάλει στην αγορά αμάξια και την ΝΙΟ. Ο λόγος που εστίασε σε αυτές ήταν ο εξής, ότι δραστηριοποιούνται στο πρίμιουμ κομμάτι της αγοράς, το φιλέτο των γερμαναράδων, την ψυχή των κερδών τους.
Η απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στην Τέζλα, ήταν απλά εκκωφαντική.
Τέλος, προέβλεψε πτώση ...50% σε επίπεδο παραγωγής μέχρι το 2045!, και εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους οι οποίοι θα πρέπει να απορροφηθούν σταδιακά από άλλους κλάδους της οικονομίας.
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/bmw-problima-me-tin-elleipsi-ton-microchip-tha-lythei-se-dyo-hronia
Αυτό συζητάνε και εδώ, δεν μπορούν να έχουν τόση εξάρτηση από την Κίνα.
Νομίζω το παιχνίδι είναι χαμένο, ο κόσμος μετακινείται αλλού, η Ευρώπη είναι γερασμένη και αδύνατη, σε μερικές δεκαετίες θα έχουμε χάσει και την έρευνα και τις πατέντες και την τεχνολογία.
-
Η λαίλαπα της πληροφορίας που αφιλτράριστη κυκλοφορεί μέσω του ίντερνετ και του you tube έχει δημιουργήσει εικονικές πραγματικότητες και εσφαλμένες έως ψεύτικες προσδοκίες για το μέλλον .
Νομίζετε ότι θα κυκλοφορείτε με ηλεκτρικά που θα έχουν 25000 € - και τα μισά θα είναι επιδότηση - επιδόσεις Τεσλα model S σε ludicrous mode ,κατανάλωση παπιού σε € και κατασκευασμένο στην Γερμανία από ευγενή μάρκα .
Σας πληροφορώ οτι το 2031 η πλειοψηφία θα κυκλοφορείτε με τα ίδια αυτοκίνητα που έχετε τώρα ,
οι τυχεροί με υβριδικά toyota ,
οι άτυχοι με διάφορα άλλα δήθεν υβριδικά phev και πρώιμα ηλεκτρικά και θα μας ζαλίζετε στα φόρουμ με διάφορες απίθανες και ακατανόητες βλάβες και θα ψάχνετε να βρείτε που θα πάτε να τα φτιάξετε γιατί θα έχουν κλείσει οι εταιρίες ,ναι ακόμα και η VW στην Stelantis θα είναι και δεν θέλει να έχει σχέση με την παλιά VW γιατί θα έχουν βγει και άλλα σκάνδαλα !
οι πολύ τυχεροί με δίλιτρα ντίζελ Euro 5 , θα κάνουν σκόνη στην Εθνική τα υβριδικά που θα πηγαίνουν με 115 για να μην καίνε πάνω από 5 λίτρα , τα ηλεκτρικά που θα πηγαίνουν με 105 για να μην αναγκαστούν να φορτίσουν σε ΣΕΑ και τους βγει σαν να φούλαραν Καγιέν με 100άρα βενζίνη και τα LPG που θα πηγαίνουν με 90 να μην κάψουν βαλβίδες !
Το πετρέλαιο θα έχει ακόμη 30 λεπτά φθηνότερο από την βενζίνη και τα GNC θα έχουν όλα γίνει μετατροπή σε LPG γιατί θα έχουν κλείσει όλα τα πρατήρια!
Θα υπάρχει και μια μειοψηφία που θα έχουν ολοκαίνουργια με κόφτη στα 30 στην πόλη και στα όρια ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο , θα εχουν 600 άλογα βέβαια και όταν μπαίνουν στην πίστα αυτόματα θα ξεκλειδώνουν όλα αφού φυσικά επιβεβαιώσουν το μήνυμα από την ασφαλιστική που θα έρθει αυτόματα στο smart phone , 'ΕΙΣΤΕ σίγουροι ότι θέλετε να συνεχίσετε ,σας υπενθυμίζουμε οτι όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα μπαίνουν σε αναστολή ΝΑΙ ΟΧΙ''
-
Ένα καλό που έχουν αυτά τα νήματα είναι ότι μπορείς να περιηγηθεί σε αυτά μετά από χρόνια και να εκπλαγείς/γελάσεις/κουφαθείς με την ακρίβεια αυτών που έχουν προβλεφτεί.
-
...
Σας πληροφορώ οτι το 2031 η πλειοψηφία θα κυκλοφορείτε με τα ίδια αυτοκίνητα που έχετε τώρα ,
...
χμμμ.... δεν με χαλάει καθόλου. Καλή φάση.
Αρκεί να υπάρχει βενζινούλα ή κάτι τέλος πάντων να του ρίχνω στο ρεζερβουάρ.
α! να υπάρχει και κανά συνεργείο για τα τυπικά. Κανά λαδάκι, κανά φιλτράκι μέχρι εκεί. Δεν θέλω κάτι άλλο.
-
Ωραία τα σχόλια . Γουστάρω που άνοιξα το θέμα. Να είμαστε όλοι καλά σε 10 χρόνια να μιλάμε για τις σημερινές Πυθίες και Κάλχες...
Σίγουρα θα προσπαθήσουν να μπουν στο παιχνίδι και οι κινέζικες εταιρείες αυτοκινήτων και οι εταιρείες τηλεφωνίας , μια και θα έχουμε 5 ίσως και 6 τζι.
Η ουσία όμως είναι ότι οι λαμαρίνες ή μάλλον πλαστικά που θα είναι το εξωτερικό του αμαξιού , όπως και το εσωτερικό θα γίνονται σε 3Δ εκτυπωτές , αλλά το αυτοκίνητο είναι κινούμενο και όχι ακίνητο. Που σημαίνει ότι πρέπει να τηρούνται οι νόμοι της φυσικής και εκεί οι νέες εταιρείες θα έχουν ένα θέμα σε σχέση με τις σημερινές. Ακόμα και με τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα υπάρχουν θέματα .
-
παντως κριου βλεπεις μια προκαταληψη σαν αυτη που εχω εγω με τον βαζελο: οπο τον βρω να τον κερδαω. ολοι σκεφτονται, και ο γατος μεσα, με την ανασφαλεια που κατεβαζουν φερμουαρ σε δημοσια ουρητηρια, θελουν να μειωσουν ακομη και στη σκεψη τους το θεαμα του διπλανου μεγαλυτερου. θεωρω λοιπον οτι η αυτοκινηση αποτελωντας μια τεραστια αγορα εχει βαλει κεφαλια που σκεφτονται πολυ καλυτερα απο τη δικη μας μιζερη αντιμετωπιση και θα βρουν απειρους τροπους να μας πουλησουν σε δοσεις τεχνολογια.
-
Ανασταίνω το θέμα εξ αιτίας της επίσημης επιβεβαίωσης αυτού που όλοι βλέπουμε.
https://www.autoblog.gr/2021/09/05/h-mesh-timh-twn-autokinhtwn-sthn-eurwph-exei-aukshthei-kata-63/Βέβαια μην ξεχνάμε και τη μεταβολή του μεγέθους των αυτοκινήτων που η κατηγορία β σήμερα ακουμπάει την παλιά κατηγορία γ
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2031