-
Εγώ δεν έχω καταλάβει ότι είναι διαφορετικό τo σύστημα, απλά το ένα αυτοκίνητο είναι 15 εκατοστά από το έδαφος και το άλλο 23, η διαφορά είναι τεράστια και επηρεάζει την συμπεριφορά του αμαξώματος, που επίσης το C5 Aircross είναι τεράστιο σε σχέση με το C4.
Το C5 αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από σκληρά πλαστικά, όμορφα στην όψη, αλλά σκληρά. Πάρα πολύ σκληρά!
Το infotainmnet δεν θυμάμαι να έχει σημαντικές διαφορές (αν έχει). Από φέτος τα επόμενα μοντέλα θα έχουν καινούργιο info σύστημα που δεν θα δούμε στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα.
Το joystick το προτιμούσα από αυτό το σύστημα που έχουν τώρα, τώρα πρέπει να κοιτάξεις και να προσέξεις τι κάνεις, με το joystick ήταν πολύ πιο άμεσο και ακριβές.
-
Συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Στο C4 όλα είναι αρκετά καλύτερα από το C5 aircross. Η ποιοτικά των υλικών είναι πολύ καλύτερη όπως και η συναρμογή αυτών. Τα πλαστικά του C5 είναι σαν μπετό ενώ αν κλείσεις την πόρτα δεν θυμίζει σε τίποτα 'ενιαίο' ήχο όπως σε ένα Golf (χαρακτηριστικό παράδειγμα ακόμα και μετά το cost cutting του MK VIII). Το C4 ακόμα και στις πίσω πόρτες έχει πειστικό κλείσιμο, καλή απτή μέση ποιότητα στην καμπίνα (τα κάτω πλαστικά είναι σκληρά αλλά καλής εφαρμογής) ενώ άμεσα γίνεται κατανοητό το πόσο αναβαθμισμένη είναι η ηχομόνωση της καμπίνας (από Shine και επάνω έχει έξτρα ηχομόνωση σύμφωνα με την λίστα εξοπλισμών). Οκ Golf δεν έγινε αλλά η ψαλίδα με τον γερμανικό ανταγωνισμό έκλεισε αρκετά.
Το Infoteinment έχει home & volume buttons και λίγο πιο άμεση απόκριση από το αντίστοιχο του C5. Σε συνδιασμό με τα φυσικά χειριστήρια του clima αλλά και τον μικρό επιλογέα αυτόματου κιβωτίου κάνουν την καμπίνα πολύ εργονομική/πρακτική για γαλλικό αυτοκίνητο.
Τα δύο οχήματα είναι η μέρα με την νύχτα. Η Citroen έδωσε ρέστα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν της. Δύο τρεις κλασικές της εκκεντρικότητες (πίνακας οργάνων Gameboy, διάσταση ελαστικών, έλλειψη ρεζέρβας) την κάνουν να απέχει από το άρτιο για τα δεδομένα της αποτέλεσμα. Παραμένει όμως ένα άλμα εμπρός για την Citroen. Θεωρώ πως με την νέα C4 το ατσουμπαλο περίπτερο δεν έχει λόγο ύπαρξης και σύντομα θα πάψει δικαίως να υφίσταται, τουλάχιστον με αυτή την μορφή.
-
Εμένα μου αρέσει πολύ το c5 Aircross και οι χώροι είναι τουλάχιστον μία κατηγορία πάνω από την C4, ειδικά στις αποσκευές δεν υπάρχει καν σύγκριση, αφού το C5 αγγίζει την κορυφή της κατηγορίας και στο χώρο για τα κεφάλια βεβαίως. Επίσης εμένα στο πλάτος δεν με εντυπωσίασε η C4, ειδικά πίσω, ενώ τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα με ISOFIX του Aircross είναι ίσως μονόδρομος για 5μελης οικογένειες.
Για τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω, το τόνισα ότι τα πλαστικά του C5 είναι σκληρά, πολύ σκληρά..
Γενικά το έχουμε ξαναπεί, αυτή η νέα πλατφόρμα Β που στηρίζεται η C4 έχει πολλά πλεονεκτήματα και είναι από τις πιο μοντέρνες στην αυτοκίνηση.
Προσωπικά το μοχλακι αυτό για το αυτόματο με βολεύει περισσότερο, γούστα είναι αυτά, στο άλλο (βέβαια μιλάω για τέστ ντραιβ) πάντα έπρεπε να κοιτάξω που βάζω τα δάχτυλά μου και τι πρέπει να κάνω.
Επίσης νομίζω διαφορετική στόχευση, το aircross με 23 εκατοστά από το έδαφος (περισσότερο από Duster), Grip Control που θα το έπαιρνα και 4season λαστιχακι θα ήταν ιδανικό για χαλαρές εξορμήσεις, κρίμα που στην PHEV έκδοση δεν το δίνουν 4Χ4, πραγματικά ηλίθια επιλογή, και έδωσαν στα άλλα 2 του ομίλου που είναι πολύ πιο ασφαλτερα.
Νομίζω η Citroen επιτέλους πρέπει να προσφέρει 4Χ4, και τα 2 Aircross θα ήταν ταμάμ με κίνηση στους 4 τροχούς.
-
Δεν ξέρω πως γίνονται οι μετρήσεις διοτι καθώς έψαχνα το sandero είδα πως το stepway εχει 21 εκατοστά από το έδαφος και 17,4 φορτωμένο. Οπότε τα 23 που λεει η citroen δεν ξέρω πως τα μετρά
-
Ίδια εταιρεία είναι, λες να τα μετράει διαφορετικά; 15 με 23 είναι τεράστια διαφορά. Βάλε 16 με 21, πάλι τεράστια είναι.
Και στην έκθεση να πας το βλέπεις, ούτε καν τεστ ντραιβ δεν χρειάζεται, απλά μπες μέσα. Συνήθως δίπλα δίπλα τα έχουν.
-
Για τη dacia λέω που έκανες σύγκριση με το duster vs c5. Αν δεις το duster είναι πολύ υψηλό.
Λέει 21 εκ έχει το duster αλλά πως το μετρουν;
Στο sandero το μετρουν πληρως φορτωμένο το αυτοκινητο, στο duster;;;
-
Για τη dacia λέω που έκανες σύγκριση με το duster vs c5. Αν δεις το duster είναι πολύ υψηλό
A, νόμισα ότι έλεγες για τα Citroen.
Είναι πολύ ψηλό το C5 Aircross, έχεις ανέβει ποτέ; Όπως και να έχει είναι από τα ψηλότερα στην κατηγορία σε ground clearance, δεν ξέρω τώρα αν είναι 1 εκατοστό πάνω - κάτω από το Duster.
To ανέφερα για την υλοποίηση των αμορτισέρ, αποκλείεται να λειτουργήσει ισάξια με το C4, και ολόιδια να είναι, μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα σε σύλληψη και σχεδιασμό.
-
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
-
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
-
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
27.000 shine diesel eat8 με έξτρα μεταλλικό gris platinum
-
Lap wrote:
Για τη dacia λέω που έκανες σύγκριση με το duster vs c5. Αν δεις το duster είναι πολύ υψηλό
A, νόμισα ότι έλεγες για τα Citroen.
Είναι πολύ ψηλό το C5 Aircross, έχεις ανέβει ποτέ; Όπως και να έχει είναι από τα ψηλότερα στην κατηγορία σε ground clearance, δεν ξέρω τώρα αν είναι 1 εκατοστό πάνω - κάτω από το Duster.
To ανέφερα για την υλοποίηση των αμορτισέρ, αποκλείεται να λειτουργήσει ισάξια με το C4, και ολόιδια να είναι, μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα σε σύλληψη και σχεδιασμό.
Έχοντας οδηγήσει για περίπου 200χλμ το C5 aircross και έχοντας για 3 εβδομάδες ήδη το C4, μπορώ να πω ότι αφενός το 4 παρότι πιο οικονομικό, έχει εμφανώς καλύτερη ποιότητα υλικών (και αυτά που φαίνονται, αλλά και αυτά που δε φαίνονται) και αφετέρου η λειτουργία της ανάρτησης παρότι ίδια, στο 4 έχει τελείως άλλη συμπεριφορά.
Και εξηγώ: μηδαμινό 'μουριασμα', ελάχιστη αίσθηση πλεύσης στα πολλά χλμ και πιο αθόρυβη στις ανωμαλίες.
Έχω 1300χλμ στο αυτοκίνητο και παρότι τις πρώτες μέρες είχα λίγο προβλημάτιστει από το 'μαλθακο' της αίσθησης (προερχόμενος από Countryman), εντούτοις πλέον με έχει 'κερδίσει' τόσο με τη συμπεριφορά, όσο και με την ασφάλεια που σου δίνει.
'Douze points' ξεκάθαρα στη Citroen
-
Lap wrote:
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
27.000 shine diesel eat8 με έξτρα μεταλλικό gris platinum
Βγαίνει μόνο αυτοματο σε diesel;
-
Alekan wrote:
Lap wrote:
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
27.000 shine diesel eat8 με έξτρα μεταλλικό gris platinum
Βγαίνει μόνο αυτοματο σε diesel;
Το 130αρι μόνο αυτόματο
Το 110αρι μόνο χειροκίνητο
-
Alekan wrote:
Lap wrote:
Ε ναι. Εγώ πάλι με την απόσταση που έχει το c5 από το έδαφος το βρίσκω εξαιρετικό στα τεστ ελιγμου και του ελέγχου του αμαξώματος.
Μ αρέσει πολύ η νέα c4... Άραγε shine με diesel πόσο βγαίνει;
27.000 shine diesel eat8 με έξτρα μεταλλικό gris platinum
Βγαίνει μόνο αυτοματο σε diesel;
Δεν αξίζει το χειροκίνητο πίστεψε με
-
Δεν αξίζει το χειροκίνητο πίστεψε με
Συμφωνώ 100% και χαίρομαι που το επιβεβαιώνει και κάτοχος!! Αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι σχεδιασμένα για χειροκίνητο κιβώτιο, αντίθετα είναι ιδανικά για αυτόματο.
-
Εγώ θα ήθελα περισσότερη ανάλυση από το φίλο για το c4 vs countryman αν έχει την καλοσύνη..
Anyway, το c5 aircross έχει δύο θέσεις για isofix πίσω και μια στο κάθισμα του συνοδηγού. Σε ένα review που βρήκα μπορούν να μπουν τρία παιδικά καθίσματα πίσω απλά το μεσαίο δε θα είναι σε isofix. Απορώ πλέον με τον εαυτό μου που γνωρίζει τέτοιες πληροφορίες..
-
Καλά κάνεις!
Ποτε δεν ξερεις ποτε θα σου χτυπήσει το κουδούνι της εξωπόρτας σου καποια εξ αγκαλιά με δικά σου τρίδυμα ρωτώντας σε ποιο αυτοκινητο χώρα 3 καθισματακια εν σειρά.
-
Εγώ θα ήθελα περισσότερη ανάλυση από το φίλο για το c4 vs countryman αν έχει την καλοσύνη..
Anyway, το c5 aircross έχει δύο θέσεις για isofix πίσω και μια στο κάθισμα του συνοδηγού. Σε ένα review που βρήκα μπορούν να μπουν τρία παιδικά καθίσματα πίσω απλά το μεσαίο δε θα είναι σε isofix. Απορώ πλέον με τον εαυτό μου που γνωρίζει τέτοιες πληροφορίες..
Tι παραπάνω ανάλυση θες δηλαδή? το ένα είναι για συνεργείο και οδοντίατρο και το άλλο για να μετακινείσαι ατσαλάκωτος...διαλέγεις και παίρνεις!
Τώρα, γιατί γνωρίζει τόσες άχρηστες πληροφορίες, απορώ και εγώ...παντελώς άχρηστες όμως!!
-
Χαχαχα lap θα κράταγα τα μπεμπέ και εκείνη θα την έδιωχνα!
Σε ευχαριστώ Φάνημ για την ανάλυση, δεκτή και καταγεγραμμένη!
-
Alekan wrote:
Δεν αξίζει το χειροκίνητο πίστεψε με
Συμφωνώ 100% και χαίρομαι που το επιβεβαιώνει και κάτοχος!! Αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι σχεδιασμένα για χειροκίνητο κιβώτιο, αντίθετα είναι ιδανικά για αυτόματο.
Το 8αρι κιβώτιο (της ιαπωνικής Aisin αν δεν κάνω λάθος), έχει πολύ στρωτή λειτουργία και ταιριάζει πολύ στο αυτοκίνητο. Αν το συγκρίνεις με διπλοσυμπλεκτο, μπορεί να στενοχωρεθεις. Αν το δεις αυτόνομα είναι μια χαρά
CITROEN C4 III mod 2021