-
Καλησπέρα σε όλους! Παρακολουθώ το φόρουμ κατά διαστήματα αλλά δεν είχε τύχει να κάνω κάποιο ποστ.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το εξής σχετικά με επιλογή μτχ μέχρι 8000. Να αναφέρω ότι ενώ υπάρχει δυνατότητα οικονομική και για καινούργιο ~16.000 - 17.000 λόγω του ότι κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα γύρω στα 4000-5000 το χρόνο νομίζω δεν αξίζει για νέο χωρίς βέβαια να το έχω αποφασίσει 100% για αυτό θα ήθελα να ακούσω γνώμες.
Οι ανάγκες είναι μικρές μετακινήσεις εντός Αθήνας τον χειμώνα, 2 μήνες το καλοκαίρι περίπου σε νησί και 1-2 κοντινά ταξίδια τον χρόνο.
Κυρίως με ενδιαφέρει η αξιοπιστία και η άνεση στην οδήγηση. Οι χώροι και η κατανάλωση λόγω και των λίγων χιλιομέτρων περνάνε σε 2η μοίρα όπως και οι επιδόσεις. Πχ δεν με νοιάζει τόσο η σπορ οδήγηση. Καύσιμο κοιτάω για βενζίνη .
Η κατηγορία που κοιτάω που κοιτάω είναι supermini , δεν θα με ενδιέφερε κάτι ανώτερο
Η 1η ερώτηση είναι με βάση αυτές τις ανάγκες θα πηγαίνατε σε μτχ ή καινούργιο? Μεταχειρισμένο εννοείται μετά από καλό έλεγχο με σκοπό να το κρατήσω 4-5 χρόνια.
Η 2η ερώτηση είναι εαν θα μπορούσατε να με κατευθύνετε τι μοντέλα/χρονολογίες να κοιτάξω.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και τις προτάσεις σας εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους! Παρακολουθώ το φόρουμ κατά διαστήματα αλλά δεν είχε τύχει να κάνω κάποιο ποστ.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το εξής σχετικά με επιλογή μτχ μέχρι 8000. Να αναφέρω ότι ενώ υπάρχει δυνατότητα οικονομική και για καινούργιο ~16.000 - 17.000 λόγω του ότι κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα γύρω στα 4000-5000 το χρόνο νομίζω δεν αξίζει για νέο χωρίς βέβαια να το έχω αποφασίσει 100% για αυτό θα ήθελα να ακούσω γνώμες.
Οι ανάγκες είναι μικρές μετακινήσεις εντός Αθήνας τον χειμώνα, 2 μήνες το καλοκαίρι περίπου σε νησί και 1-2 κοντινά ταξίδια τον χρόνο.
Κυρίως με ενδιαφέρει η αξιοπιστία και η άνεση στην οδήγηση. Οι χώροι και η κατανάλωση λόγω και των λίγων χιλιομέτρων περνάνε σε 2η μοίρα όπως και οι επιδόσεις. Πχ δεν με νοιάζει τόσο η σπορ οδήγηση. Καύσιμο κοιτάω για βενζίνη .
Η κατηγορία που κοιτάω που κοιτάω είναι supermini , δεν θα με ενδιέφερε κάτι ανώτερο
Η 1η ερώτηση είναι με βάση αυτές τις ανάγκες θα πηγαίνατε σε μτχ ή καινούργιο? Μεταχειρισμένο εννοείται μετά από καλό έλεγχο με σκοπό να το κρατήσω 4-5 χρόνια.
Η 2η ερώτηση είναι εαν θα μπορούσατε να με κατευθύνετε τι μοντέλα/χρονολογίες να κοιτάξω.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και τις προτάσεις σας εκ των προτέρων
-
Εγώ προσωπικά έχω Citroen C3 του 2012 και Ford Β ΜΑΧ του 2014. Πολύ ευχαριστημένος και από τα 2.
Το 1ο καινούργιο και είναι σε άψογη κατάσταση, κυριολεκτικά ούτε κιχ, το δεύτερο μεταχειρισμένο και αυτό σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, αλλά του έχει πέσει το ντουλαπάκι συνοδηγού, τα κλειδιά (είναι keyless) ζητάνε συνέχεια μπαταρίες (μου έχει σβήσει και κάνα 3-4 φορές διόδια, αλλά δεν το πολυχρησιμοποιουμε για ταξίδια, και με το e-pass δεν ξαναέγινε), ο εσωτερικός φωτισμός υπολειτουργεί (δεν το έχω ψάξει) και επειδή δεν του έβαλα στο τιμόνι ποτέ προστατευτικό γλιστράει πλέον (περίμενα λιγότερη καταπόνηση εκεί), κατά τα άλλα αξιόπιστο και οδηγικά ευχάριστο.
Με 14-15.000 πιστεύω παίρνεις πολύ αξιόπιστο και οικονομικό B αυτοκίνητο που απλά θα το πετάξεις σε 20-25 χρόνια (αν κάνεις τόσα λίγα χιλιόμετρα και το προσέχεις), αν θες να αλλάξεις σε μερικά χρόνια, ίσως ένα αξιόπιστο πρόσφατο B να είναι πολύ καλή επιλογή, και βρίσκεις με τα λεφτά σου 5ετιας ίσως. Αυτοκίνητα υπάρχουν άπειρα, και πολλές επιλογές.
Swift/Fiesta/C3/Yaris/Clio, ίσως όχι το προηγούμενο Corsa, κ.λ.π
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Είδα μέσα στο Σ/Κ 2 μεταχειρισμένα Fiesta τα οποία όμως μου φάνηκαν ταλαιπωρημένα και είχα γύρω περίπου 85.000. Η τιμή τους ήταν στα 9500.
Έχοντας ξεκινήσει όμως έρευνα και για καινούργιο βλέπω στο site της Τοyota ότι το νέο Yaris Active Steel με τον 1.5P 125hp ατμοσφαιρικό βγαίνει στα 14890e και έχει ίσως τον πιο πλούσιο εξοπλισμό στην κατηγορία.
Eνναλακτικα το Fiesta Connected 1.0L EcoBoost 95PS με λιγότερο εξοπλισμό βγαίνει στα 15814e.
Το 208 παρότι μου αρέσει εξωτερικά νομίζω ότι είναι ακριβό.
Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται και το Mazda2 που η βασική του έκδοση είναι σε προσφορά 13946.
Μου φαίνεται ότι το Yaris είναι value for money ή χάνω κάτι ? Έχω διαβάσει από κάποιους οτι δεν αξίζει η non hybrid έκδοση αλλά δεν έχω γνώμη σε αυτό το θέμα. Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας.
-
Ετσι όπως τα γράφεις το swift σε καινούριο ή μεταχειρισμένο μια χαρά μου φαίνεται. Εχω του 2017, είχα του 2007.
-
Μία ψήφος ακόμα στο Swift. Με τρελό εξοπλισμό, ACC και full led, μπαταρία και χαμηλή κατανάλωση.
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Είδα μέσα στο Σ/Κ 2 μεταχειρισμένα Fiesta τα οποία όμως μου φάνηκαν ταλαιπωρημένα και είχα γύρω περίπου 85.000. Η τιμή τους ήταν στα 9500.
Ελεύθερη αγορά είναι κι ο καθένας αποτιμά την αξία του αμαξιού του όπως νομίζει,αλλά κι εμένα μου φαίνονται κάπως υψηλές τιμές (εξαρτάται βέβαια και ποιας χρονολογίας είναι).Εγώ έχοντας το 1/5 με 1/6 των χλμ. τους στο δικό μου, θα το έδινα σ'αυτή περίπου την τιμή.
-
Με όσα γράφεις κάνεις ίπολύ λάιτ χρήση του ιχ , με ένα μετάχειρο είσαι υπέρκαλυμένος..
-
Με όσα γράφεις κάνεις ίπολύ λάιτ χρήση του ιχ , με ένα μετάχειρο είσαι υπέρκαλυμένος..
Η αρχική μου σκέψη ήταν αυτή , αλλά λόγω του ότι την έχω πατήσει στο παρελθόν με 2 μτχ και με το σκεπτικό ότι υπάρχει οικονομική δυνατότητα ίσως αξίζει να κοιτάξω για καινούργιο που θα μου μείνει κ λόγω και ήπιας χρήσης θα κρατήσει και μεταπωλητική αξία. Φυσικά θα συνεχίσω να κοιτάω μτχ σε περίπτωση που προκύψει κάτι καλό. Η πρόταση για το swift είναι πολύ ενδιαφέρουσα η έκδοση που με ενδιαφέρει από οτι βλέπω από πλευράς εξοπλισμού είναι η GL+ με 14640 σε προσφορά. Ίδια τιμή δλδ σχεδόν με το Yaris ACTIVE STEEL. Το Yaris όμως έχει κινητήρα 1.5 125hp ατμοφσφαιρικό ενώ το Swift 1.2 83hp Ηybrid.
Mήπως σε αυτή την περίπτωση στην ίδια τιμή και με παρόμοιο εξοπλισμό υπερτερεί το Yaris ?
-
Θέτεις ως πρώτη προτεραιότητα την άνεση στην οδήγηση. Το Swift συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο που είναι ταμάμ για χαλαρωτική οδήγηση, το Cvt. Σε συνδυασμό με το ACC, που σου επιτρέπει να είσαι λίγο πιο χαλαρός κι όχι συνέχεια στην τσίτα, θα σου κάνουν τεράστια διαφορά στην καθημερινή οδήγηση.
Αν το Yaris προσφέρει αυτόματο κιβώτιο και ACC και full led σε αντίστοιχα χρήματα, να το προτιμήσεις. Κι ας καις κάτι παραπάνω, αφού δεν είναι υβριδικό.
-
Ξέχασα να το αναφέρω συγγνώμη, κοιτάζω για χειροκίνητο σασμάν και όχι αυτόματο. Τώρα αν με ρωτήσετε τον λόγο, ξέρω μπορεί να είμαι ανώμαλος . Ακόμα και μέσα στην πόλη προτιμώ την οδήγηση με χειροκίνητο. Θέμα γούστου καθαρά , όχι οτι έχει κάποιο ξεκάθαρο πλεονέκτημα πέραν από το αρχικό κόστος στην αγορά αλλα και ενδεχομενως σε συντήρηση. Οπότε όλες οι παραπάνω τιμές που έχω παραθέσει είναι στις εκδόσεις με χειροκίνητο.
-
Swift gl+
Yaris 1.5 active.
Έρχεται και το νέο sandero αν σε ενδιαφέρει με εργοστασιακό υγραεριο και led φωτα, Android auto κτλ. Στο πάτωμα του νέο clio. Μόνο υπερθετικό νέο μπορεί να είναι αυτό. Το clio είναι κορυφή.
Αυτα τα τρία είναι εργαλεία, κάπου χανουν απέναντι στα κουκλιά του segment αλλά κερδίζουν σε πολλα ουσιώδη.
Το swift έχει το πιο ανετο χειροκινητο και από τα τρια, πούπουλο συμπλεκτη με μικρή διαδρομή και σαν αφρό ιαπωνικο σαζμαν που δεν σκαλώνει πουθενά. Αλλάζεις με αλλαγή του καρπού (χλατς χλουτς)
-
Swift gl+
Yaris 1.5 active.
Έρχεται και το νέο sandero αν σε ενδιαφέρει με εργοστασιακό υγραεριο και led φωτα, Android auto κτλ. Στο πάτωμα του νέο clio. Μόνο υπερθετικό νέο μπορεί να είναι αυτό. Το clio είναι κορυφή.
Αυτα τα τρία είναι εργαλεία, κάπου χανουν απέναντι στα κουκλιά του segment αλλά κερδίζουν σε πολλα ουσιώδη.
Το swift έχει το πιο ανετο χειροκινητο και από τα τρια, πούπουλο συμπλεκτη με μικρή διαδρομή και σαν αφρό ιαπωνικο σαζμαν που δεν σκαλώνει πουθενά. Αλλάζεις με αλλαγή του καρπού (χλατς χλουτς)
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! Η αλήθεια είναι πως δεν με ενδιαφέρει το υγραέριο. Κοιτάω αποκλειστικά βενζίνη. Και τα 2 μοντέλα (yaris , swift) τα έχω οδηγήσει πολύ παλιά (πριν το 2010) οπότε υποθέτω και από αυτά που διαβάζω οτι εχουν γινει αλματα προόδου.
Μεταξύ των 2 που προτείνεις και εσύ το Swift έχει LED φωτισμό ενώ το Yaris στην Active Steel όχι (το Yaris έχει LED στην Active Plus μαζι με 16άρες ζάντες ,ψηφιακό ταμπλό και άλλα ωραία αλλά λόγω κόστους αποκλείεται η συγκεκριμένη έκδοση) .
ACC έχουν και τα δύο. Οπότε νομίζω πως έχω καταλήξει πως η κύρια διαφορά εκτός απο τον LED φωτισμό είναι στον κινητήρα.
Δεν ξέρω ποια είναι ουσιαστικά και τι σημαίνει η διαφορά μεταξύ 1.2 83hp Hybrid του Swift και 1.5 125hp ατμοσφαιρκό του Yaris. Με ένα test drive υποθέτω θα μου λυθεί η απορία απλά θα ήθελα να ξέρω και εκ των προτέρων έστω στο θεωρητικό κομμάτι.
Σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά όλους για τα σχόλια σας και την βοήθεια
-
Μεταξύ των δύο πιο λογικη αγορά το yaris. Έχουν βελτιωθεί αρκετά άλλα και πάλι στο swift στην έκδοση glx με τις 16αρες υπάρχουν χτυπηματακια στις μεγάλες ανωμαλίες λογω χαμηλου προφίλ. Στις πιο χαμηλές εκδόσεις που έχουν 15αρες ζαντες τότε η άνεση βρίσκεται σε αρκετα καλύτερο επίπεδο ενώ παράλληλα έχει μια σπορτιφ διάθεση.
-
Αφού καταλήξει κάποιος σε δύο με ίδια τιμή μόνο το test drive ή η σύζυγος μπορεί να αποφασίσει...
-
Παντως και το sandero βγαίνει νομίζω 700 ευρώ φθηνότερα με turbo βενζινης. Γενικά φαίνεται ενδιαφέρον. Πανε δες και αυτό. Δεν εχει όμως acc.
-
- 1 vote for swift ( χλατς-χλουτς)
-
Παντως και το sandero βγαίνει νομίζω 700 ευρώ φθηνότερα με turbo βενζινης. Γενικά φαίνεται ενδιαφέρον. Πανε δες και αυτό. Δεν εχει όμως acc.
Ρε συ, τι κόλλημα είναι αυτό με το ACC; Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι για όλους σημαντικό; Και για το συγκεκριμένο άνθρωπο που ρωτάει, κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι καθόλου σημαντικό. Με 5.000 Km το χρόνο, κυρίως μικρές διαδρομές εντός της πόλης, ένα δίμηνο στο νησί τα καλοκαίρια και μόνο 1-2 ταξίδια το χρόνο, σίγουρα η ύπαρξη του ACC είναι ένα δευτερεύουσας (και βγάλε) σημασίας χαρακτηριστικό.
Εγώ θα επέλεγα το Yaris, στη θέση του συγκεκριμένου αγοραστή. Πιο φρέσκο από το Swift και με καλύτερη μεταπώληση και από το Swift και από το Sandero. Αν αποφασίσει να το πουλήσει είτε στα 5 χρόνια με 25.000 Km είτε στα 10 χρόνια με 50.000 Km, θα φύγει σα ζεστό ψωμάκι.
-
Το λεω για να το ξέρει ο ανθρωπας. Εσενα τι σε κοφτάει, να 'ουμ;; Μπορεί τα 5000 χλμ το ετος να είναι μονοκομματιά πάνω κάτω η Αττική οδό.
Παντως το yaris πέρα από το acc έχει και μεσαίο αερόσακο. Πρώτο στην κατηγορία του. Τα άλλα δεν το έχουν.
-
Το λεω για να το ξέρει ο ανθρωπας. Εσενα τι σε κοφτάει, να 'ουμ;; Μπορεί τα 5000 χλμ το ετος να είναι μονοκομματιά πάνω κάτω η Αττική οδό.
Ρε συ ανίκητε, ο άνθρωπος είπε ποια χρήση θα κάνει. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου (σαν κι εσένα)...
Eπιλογή αυτοκινήτου μέχρι 8.000