Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 179
    • 180
    • 52 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    140227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos-pure-clio
      panos-pure-clio last edited by

      @Sabbasγια τις αναγεννήσεις των dpf στα PSA δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα.Οι αναγεννήσεις τοων φίλτρων σε Citroen και Peugeot δεν έχουν καμιά σχέση με τον υπόλοιπων κατασκευαστών.Mε το eolys έχουν πετύχει να κάνουν τις αναγεννήσεις στον μισό χρόνο απο ότι οι άλλοι. Εγώ που κάνω χιλιόμετρα σε ποσοστό  65% υπεραστικά 35% αστικά-ημιαστικά βλέπω ότι το αμάξι μου κάνει αναγέννηση ανά 1410 χλμ η οποία διαρκεί 9 λεπτά ακριβώς με το ρολοϊ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sabas_thess @realzeus last edited by

        Το λάθος που κάνεις Χρηστάρα είναι ότι συγκρίνεις ένα ντίζελ 1500 130 ίππων με ένα βενζίνης 1200 130 ίππων. Λογικό να είναι κοντά σε επιδόσεις. Να συγκρίνεις πόσα άλογα αγοράσεις με τα λεφτά που έχεις στα χέρια σου!

        Άρα έτσι όπως το λες άλογα προς κόστος αγοράς ευνοείται ο βενζινοκινητήρας σωστά το καταλαβαίνω; Έτσι και αλλιώς αυτό το έχω υπόψη μου. Δηλαδή με ίδιο εξοπλισμό πλήρως διαμορφωμένα αυτόματα (χωρίς s/r) έχουν σχεδόν +2500€ για το Diesel. Αν καταλαβαίνω κάτι λάθος να μου το εξηγήσεις παρακαλώ.

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Δεν ξέρω πόσο έχει το καθένα. Αλλά αν έχεις, για παράδειγμα, 20 χιλιάρικα για να ξοδέψεις, ποιο μοντέλο παίρνεις από τα C4? Νομίζω ότι το βενζίνης με τα 20 θα είναι ταχύτερο από ότι το ντίζελ με τα 20.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @realzeus last edited by

            Δεν ξέρω πόσο έχει το καθένα. Αλλά αν έχεις, για παράδειγμα, 20 χιλιάρικα για να ξοδέψεις, ποιο μοντέλο παίρνεις από τα C4? Νομίζω ότι το βενζίνης με τα 20 θα είναι ταχύτερο από ότι το ντίζελ με τα 20.

            Αδιαμφισβήτητα. Το σενάριο του Diesel μπήκε στο μυαλό μου με γνώμονα την αντοχή στον χρόνο σε σχέση με τον puretech. Σε θέματα επιδόσεων σαφώς είναι πίσω το Diesel. Άλλωστε είναι απ' τους πιο οικονομικούς βενζινοκινητήρες ο συγκεκριμένος σε αυτά τα σκάφη τύπου 308/C4/2008/Moka (Mokka;). Όταν πας C5/3-5008 εκεί ναι πας σε diesel γιατί ο 1,2 puretech πιάνει 10αρια ρεαλιστικής κατανάλωσης.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

              Το σενάριο του Diesel μπήκε στο μυαλό μου με γνώμονα την αντοχή στον χρόνο σε σχέση με τον puretech.

              Δεν υπάρχει κάτι που να λέει ότι ο diesel θα αντέξει περισσότερο στον χρόνο...ίδιο προσδόκιμο έχουν. Αυτό που λές ίσχυε πριν πολλά χρόνια ή ισχύει και σήμερα αλλά σε συγκεκριμένες εφαρμογές (π.χ. μηχανές θαλάσσης).

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Όπως το λέει ο Φάνης είναι. Οι κατασκευαστές ίδιο χρόνο ζωής προβλέπουν πλέον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dublin @fanis75 last edited by

                  Sabas_Thess wrote:

                  Το σενάριο του Diesel μπήκε στο μυαλό μου με γνώμονα την αντοχή στον χρόνο σε σχέση με τον puretech.

                  Δεν υπάρχει κάτι που να λέει ότι ο diesel θα αντέξει περισσότερο στον χρόνο...ίδιο προσδόκιμο έχουν. Αυτό που λές ίσχυε πριν πολλά χρόνια ή ισχύει και σήμερα αλλά σε συγκεκριμένες εφαρμογές (π.χ. μηχανές θαλάσσης).

                  Να θέσω την άποψή μου ότι περιμένω μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής σε έναν 1500 diesel από έναν 3κυλινδρο 1.0-1.2

                  Τώρα ο καθένας κάνει την ερευνά του και σίγουρα μπορεί να διατυπώσει αντίθετη γνώμη φυσικά, αλλά εγώ είμαι 100% σίγουρος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drentzi last edited by

                    Παιδιά το οδήγησα κι εγώ χθες (1.2 130hp manual) και ήταν πραγματικά πολύ ωραίο. Επειδή τώρα ξεκινάω την αναζήτηση καινούριου σιγά σιγά, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο τελευταίων ετών που οδήγησα. Μου φάνηκε εντελώς άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (αυτοκίνητα 8ετιας πλέον το πιο πρόσφατο). Μου έκανε εντύπωση πόσο αθόρυβο ήταν, αλλά και η αίσθηση της άνεσης, περνούσε τις λακκούβες απροβληματιστα. Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε γενικά, και το εσωτερικό του πολύ ωραίο και ποιοτικό μου φανηκε.

                    Το μόνο μείον για μενα είναι ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, καθώς είμαστε τετραμελής οικογένεια... Ωστόσο είδα και το c3 aircross στην έκθεση, το οποίο παρόλο που σε νούμερα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, εμένα μου φάνηκε μικρότερος.. Ίσως είναι η διάταξη του χώρου που δίνει αυτή την εντύπωση.

                    Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • D
                      drentzi @panos-pure-clio last edited by

                      drentzi wrote:

                      Παιδιά το οδήγησα κι εγώ χθες (1.2 130hp manual) και ήταν πραγματικά πολύ ωραίο. Επειδή τώρα ξεκινάω την αναζήτηση καινούριου σιγά σιγά, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο τελευταίων ετών που οδήγησα. Μου φάνηκε εντελώς άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (αυτοκίνητα 8ετιας πλέον το πιο πρόσφατο). Μου έκανε εντύπωση πόσο αθόρυβο ήταν, αλλά και η αίσθηση της άνεσης, περνούσε τις λακκούβες απροβληματιστα. Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε γενικά, και το εσωτερικό του πολύ ωραίο και ποιοτικό μου φανηκε.

                      Το μόνο μείον για μενα είναι ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, καθώς είμαστε τετραμελής οικογένεια... Ωστόσο είδα και το c3 aircross στην έκθεση, το οποίο παρόλο που σε νούμερα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, εμένα μου φάνηκε μικρότερος.. Ίσως είναι η διάταξη του χώρου που δίνει αυτή την εντύπωση.

                      Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                      ρώτησες για πόσο χρόνο αναμονής θα έχεις αν προσχωρήσεις σε παραγγελία?Ποια έκδοση κοιτάζεις?

                      Για feel pack βενζίνη 130 ή diesel 110 μου είπαν 2μηνο απο την ημέρα της παραγγελίας.. Βέβαια σε  μια αντιπροσωπεία πήγα μόνο, δεν ξέρω σε άλλες αν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • panos-pure-clio
                        panos-pure-clio @drentzi last edited by

                        Παιδιά το οδήγησα κι εγώ χθες (1.2 130hp manual) και ήταν πραγματικά πολύ ωραίο. Επειδή τώρα ξεκινάω την αναζήτηση καινούριου σιγά σιγά, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο τελευταίων ετών που οδήγησα. Μου φάνηκε εντελώς άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (αυτοκίνητα 8ετιας πλέον το πιο πρόσφατο). Μου έκανε εντύπωση πόσο αθόρυβο ήταν, αλλά και η αίσθηση της άνεσης, περνούσε τις λακκούβες απροβληματιστα. Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε γενικά, και το εσωτερικό του πολύ ωραίο και ποιοτικό μου φανηκε.

                        Το μόνο μείον για μενα είναι ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, καθώς είμαστε τετραμελής οικογένεια... Ωστόσο είδα και το c3 aircross στην έκθεση, το οποίο παρόλο που σε νούμερα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, εμένα μου φάνηκε μικρότερος.. Ίσως είναι η διάταξη του χώρου που δίνει αυτή την εντύπωση.

                        Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                        ρώτησες για πόσο χρόνο αναμονής θα έχεις αν προχωρήσεις σε παραγγελία?Ποια έκδοση κοιτάζεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos-pure-clio
                          panos-pure-clio @drentzi last edited by

                          panos pure clio wrote:

                          drentzi wrote:

                          Παιδιά το οδήγησα κι εγώ χθες (1.2 130hp manual) και ήταν πραγματικά πολύ ωραίο. Επειδή τώρα ξεκινάω την αναζήτηση καινούριου σιγά σιγά, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο τελευταίων ετών που οδήγησα. Μου φάνηκε εντελώς άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (αυτοκίνητα 8ετιας πλέον το πιο πρόσφατο). Μου έκανε εντύπωση πόσο αθόρυβο ήταν, αλλά και η αίσθηση της άνεσης, περνούσε τις λακκούβες απροβληματιστα. Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε γενικά, και το εσωτερικό του πολύ ωραίο και ποιοτικό μου φανηκε.

                          Το μόνο μείον για μενα είναι ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, καθώς είμαστε τετραμελής οικογένεια... Ωστόσο είδα και το c3 aircross στην έκθεση, το οποίο παρόλο που σε νούμερα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, εμένα μου φάνηκε μικρότερος.. Ίσως είναι η διάταξη του χώρου που δίνει αυτή την εντύπωση.

                          Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                          ρώτησες για πόσο χρόνο αναμονής θα έχεις αν προσχωρήσεις σε παραγγελία?Ποια έκδοση κοιτάζεις?

                          Για feel pack βενζίνη 130 ή diesel 110 μου είπαν 2μηνο απο την ημέρα της παραγγελίας.. Βέβαια σε  μια αντιπροσωπεία πήγα μόνο, δεν ξέρω σε άλλες αν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο.

                          2μηνο!Μόνο?Ευχαριστώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Η διαφορά είναι ότι στο 3 αιρκρος κερδίζεις ύψος και στους χώρους και στις αποσκευές .

                            Αντίθετα στο 4 κερδίζεις πλάτος .

                            Εδώ να ξέρεις ότι σε 3-4 μήνες έρχεται ανανεωμένο 3 αιρκρος , που θα έχει στάνταρ λέντ φώτα με νέα μάσκα , που μπορεί να αρέσει , μπορεί και όχι .

                            Αν σου αρέσει το τωρινό 3 αιρκρος επειδή θα παίξουν προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα κοίταξε τα αυτόματα κιβώτια σε βενζίνη , αλλά και σε ντίζελ , ή εναλλακτικά τον 110 ντίζελ χειροκίνητο .

                            Το 4 όμως είναι καλύτερο αυτοκίνητο , αλλά και ακριβότερο .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drentzi @panos-pure-clio last edited by

                              drentzi wrote:

                              panos pure clio wrote:

                              ρώτησες για πόσο χρόνο αναμονής θα έχεις αν προσχωρήσεις σε παραγγελία?Ποια έκδοση κοιτάζεις?

                              Για feel pack βενζίνη 130 ή diesel 110 μου είπαν 2μηνο απο την ημέρα της παραγγελίας.. Βέβαια σε  μια αντιπροσωπεία πήγα μόνο, δεν ξέρω σε άλλες αν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο.

                              2μηνο!Μόνο?Ευχαριστώ

                              Βέβαια σε συγκεκριμένα χρώματα. Το blue island και το πορτοκαλί πάνε και 3μηνο ίσως και παραπάνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drentzi @criuser last edited by

                                Η διαφορά είναι ότι στο 3 αιρκρος κερδίζεις ύψος και στους χώρους και στις αποσκευές .

                                Αντίθετα στο 4 κερδίζεις πλάτος .

                                Εδώ να ξέρεις ότι σε 3-4 μήνες έρχεται ανανεωμένο 3 αιρκρος , που θα έχει στάνταρ λέντ φώτα με νέα μάσκα , που μπορεί να αρέσει , μπορεί και όχι .

                                Αν σου αρέσει το τωρινό 3 αιρκρος επειδή θα παίξουν προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα κοίταξε τα αυτόματα κιβώτια σε βενζίνη , αλλά και σε ντίζελ , ή εναλλακτικά τον 110 ντίζελ χειροκίνητο .

                                Το 4 όμως είναι καλύτερο αυτοκίνητο , αλλά και ακριβότερο .

                                Ναι όντως, το c3 aircross φαίνεται πολύ τίμια επιλογή, αλλά το c4 μου αρέσει πιο πολύ και εξωτερικά και εσωτερικά, και πιστεύω θα είναι και καλύτερο οδηγικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos-pure-clio
                                  panos-pure-clio last edited by

                                  να ξέρεις οτι οδηγικά και το aircross είναι πολύ άνετο αμάξι, υστερεί βέβαια σε ηχομόνωση σε σχέση με την νέα c4.Μην ξεχνάμε όμως ότι είναι και 4 χρόνια πιο παλιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sabas_thess @drentzi last edited by

                                    Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                                    Ξεκάθαρα diesel. Πεσμας αν θες τα υπόλοιπα υποψήφια. Focus Active, CHR, Xceed κλασσικά; Δυστυχώς χώρο αποσκευών όλα τα ίδια λίτρα έχουν με διαφορετικές διαμορφώσεις.

                                    Αν θες πάντως χώρο αποσκευών με λογικό μπάτζετ ψάξε Ceed SW και 308 sw που αλλάζει σύντομα και θα το πάρεις τσάμπα...

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alex-mix
                                      alex-mix @sabas_thess last edited by

                                      drentzi wrote:

                                      Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                                      Ξεκάθαρα diesel. Πεσμας αν θες τα υπόλοιπα υποψήφια. Focus Active, CHR, Xceed κλασσικά; Δυστυχώς χώρο αποσκευών όλα τα ίδια λίτρα έχουν με διαφορετικές διαμορφώσεις.

                                      Αν θες πάντως χώρο αποσκευών με λογικό μπάτζετ ψάξε Ceed SW και 308 sw που αλλάζει σύντομα και θα το πάρεις τσάμπα...

                                      ΧΡΗΣΤΟ από τα 3 που λες το focus αν είναι πιο κοντά, chr νομίζω είπε τετραμελής οικογένεια, xceed πρέπει να έχει κάνα 2χιλιαρο με 2.5 παραπανω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drentzi @sabas_thess last edited by

                                        drentzi wrote:

                                        Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                                        Ξεκάθαρα diesel. Πεσμας αν θες τα υπόλοιπα υποψήφια. Focus Active, CHR, Xceed κλασσικά; Δυστυχώς χώρο αποσκευών όλα τα ίδια λίτρα έχουν με διαφορετικές διαμορφώσεις.

                                        Αν θες πάντως χώρο αποσκευών με λογικό μπάτζετ ψάξε Ceed SW και 308 sw που αλλάζει σύντομα και θα το πάρεις τσάμπα...

                                        Βασικά είναι και το μήκος ένα θέμα και σε sw ξεφεύγει. Νομίζω ότι στα 22500 με το κλειδί στο χέρι που βγαίνει το c4 δεν υπάρχει άλλο diesel σ αυτή την κατηγορία με αντίστοιχο εξοπλισμό..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin @drentzi last edited by

                                          Sabas_Thess wrote

                                          drentzi wrote

                                          Πάντως, μάλλον για τον diesel 110hp θα προοριζομουν αν το αποφάσιζα καθώς είμαι περίπου στα 25000 χλμ/ετος.. Είναι στα υποψήφια πάντως..

                                          Ξεκάθαρα diesel. Πεσμας αν θες τα υπόλοιπα υποψήφια. Focus Active, CHR, Xceed κλασσικά; Δυστυχώς χώρο αποσκευών όλα τα ίδια λίτρα έχουν με διαφορετικές διαμορφώσεις.

                                          Αν θες πάντως χώρο αποσκευών με λογικό μπάτζετ ψάξε Ceed SW και 308 sw που αλλάζει σύντομα και θα το πάρεις τσάμπα...

                                          Βσικά είναι και το μήκος ένα θέμα και σε sw ξεφεύγει. Νομίζω ότι στα 22500 με το κλειδί στο χέρι που βγαίνει το c4 δεν υπάρχει άλλο diesel σ αυτή την κατηγορία με αντίστοιχο εξοπλισμό..

                                          Όχι, δεν υπάρχει άλλο σε παρόμοια φάση. Αν θες περισσότερες αποσκευές με παρόμοιους χώρους θα πας σε καθαρό SUV μετά, και σίγουρα όχι με 22.500. Πολύ λογική επιλογή για πολύ κόσμο θα γίνει αυτό το αυτοκίνητο.

                                          Επίσης, ακόμη φέρνω στο μυαλό μου την άνεση στο δρόμο, τόσο πολύ εντυπωσιαστικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Το αμάξι αυτό είναι περίεργο μπροστά . Οσοι αυτό το ξεπερνάνε στα υπόλοιπα θα τους ευχαριστήσει πολύ , ενώ είναι πολύ καλό πακέτο εξοπλισμού τιμής .

                                            Το Χ-σιντ μου κάνει εντύπωση γιατί υπάρχει στην λίστα κάποιου ? Υψηλή τιμή για ένα no name μοντέλο .

                                            Στην τιμή που παίζει θα πλησιάζει το νέο DS4 που είναι 8 κατηγορίες πιο πάνω σε κάθε περίπτωση .

                                            Πραγματικά περιμένω να δω πόσο θα κάνει εδώ .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 52 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr