-
Είναι φυσιολογικό όταν κάνεις μικρές διαδρομές,να βλέπεις λίγη μαγιονέζα στην τάπα. Όταν όμως έχουν γίνει και τα λάδια γιαούρτι,με τόσα λίγα χλμ συνολικά........τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;;;;
Αντικατάσταση κινητήρα να ζητήσεις, όχι επισκευή! -
ενημερωτικά πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία στον Κηφισό και μου είπαν ότι είναι όλα φυσιολογικά και αν είχε θέμα η φλάτζα θα είχα αναμμένο λαμπάκι μηχανής τι να πω το αφήνω και θα το παρακολουθώ
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης hightmare έγραψε:
ενημερωτικά πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία στον Κηφισό και μου είπαν ότι είναι όλα φυσιολογικά και αν είχε θέμα η φλάτζα θα είχα αναμμένο λαμπάκι μηχανής τι να πω το αφήνω και θα το παρακολουθώSent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Εντάξει , είναι τραγικες οι αντιπροσωπείες, δεν θέλω να κανω ουτε διάλογο με κανέναν απο κει μέσα γενικά.
Η απαντηση τους με εξοργίζει, οτι σε αρπαγμενη φλατζα έχουμε λαμπάκι chek ντε και καλά.
Παρολα αυτά παρακολουθα το, πιθανόν δεν έχει τίποτα το αμάξι και οτι έχει γίνει είναι απο μικρές διαδρομές μέσα στο χειμωνα. -
Καλημερα σε ολους, φιλε με το προβλημα αφρου σε λαδια τι εγινε? Σε παρακαλω ενημερωσε μας αν ηταν κατι σοβαρο, επισης οποιος εχει παρει το panda cng ας μας γραψει εμπειριες του, ειμαι ενα βημα πριν τη παραγγελια και πρεπει να επιλεξω μεταξυ αυτου κ suzuki ignis. Ευχαριστω θερμά!
-
Το πήρε συνάδελφος τον Μάιο, μετά από δική μου προτροπή. Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει στο εξάμηνο, αλλά δεν της έχει βγάλει το παραμικρό, είναι πάρα πολύ ευχαριστημένη και με ευγνωμονεί. Από τα 15+ ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, που ήθελε με την 147 της, έχει πέσει στα 3-3,5, ανάλογα με το μποτιλιάρισμα και το πόσο το πατάει.
-
λοιπόν γράφω για ενημέρωση του φόρουμ σε ότι αφορά το λάδι δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια δεν έχει πέσει η στάθμη του αντιψυκτικού οπότε όλα καλά με αυτό. Το μόνο θέμα που έχω είναι πως αν πας να βάλεις όπισθεν με το που πατήσεις συμπλέκτη τρίζει, το πήγα αντιπροσωπεία αλλάξαμε γρανάζι όπισθεν και συνεχίζει να το κάνει αλλά τελικά είναι φυσιολογικό με πήγε και σε ένα καινούργιο και είχε το ίδιο θέμα. Κατά τα άλλα το αμάξι είναι μια χαρά πολύ τίμια αγορά αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο ευχαρίστως να λύσω τις οποίες απορίες.
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
-
Γράψε το κόστος κίνησης μέχρις στιγμής.
-
κοντεύω τα 10000 χλμ οδήγηση σε σχετικά ανοιχτό δρόμο κατανάλωση 3,5κλ/100 χλμ
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
-
Δηλαδή 3,15 ευρώ. Παραμένει πάντα ένα κλικ πιο ακριβό από το Up, που παίζει κάτω από τα 3 ευρώ, αλλά και πολύ πιο αυτοκίνητο. Με ασύγκριτα προτερήματα, όπως η τουρμποροπή, οι πολύ καλύτερες επιδόσεις, η δυνατότητα επιλογής καυσίμου μέσω διακόπτη.
Όσο για τη διαφορά στο κόστος, είναι σα να γκρινιάζουμε ότι ένα σπουργίτι τρώει περισσότερο από ένα καναρινί. -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Πιθανο να ακουσεις και αλλα πολλα για πρωτη φορα.
Οπως;
Το ίδιο είχα παρατηρήσει στη τάπα του κάρτερ όταν άλλαζα το λάδι στο σκούτερ που έχω. Συγκεκριμένα το άλλαζα κάθε Φλεβάρη. Το χειμώνα έκανε συγκεκριμένη διαδρομή σπίτι-δουλειά-σπίτι συνολικά περίπου 1 χλμ/μέρα. Το θερμόμετρο του λαδιού που του έχω βάλει σπάνια δείχνει πάνω από 30. Για κάποιο λόγο αποφάσισα να αλλάζω το λιπαντικό κάθε Νοέμβρη δηλ. λίγο μετά που τελείωνε η τουριστική περίοδο όπου κάνω τροφοδοσίες σε ξενοδοχεία εκεί του έριχνα και καμιά γκαζιά. Από τότε η τάπα του λαδιού είχε πάνω της μόνο λιπαντικό και όχι μαγιονέζες.
-
Τιμή αγοράς;
-
Ξεθάβω: Πως σας φαίνεται η τρέχουσα προσφορά στα 12,650 με συναγερμό και αισθητήρες;
Επίσης έχει ψάξει κανείς τι ακριβώς παίζει με την παθητική ασφάλεια;
Zero points in 2018 Euro NCAP Crash Safety Test. Scored 45% Adult Protection; 16% Child Occupant Protection; 47% Pedestrian Protection and 7% in Safety Assist.
-
Το αμαξι ειναι εξαιρετικα τιμιο. Το crash test δεν μου λεει τιποτα. Το αμαξι το βλεπω οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στη συγκρουση . Εχω δει αλλα που στραπατζαριζονται πιο ασχημα στη καμπινα και παιρνουν 5 αστερια .
-
Το Panda μου κάνει και μάλιστα με αγγίζει σαν φιλοσοφία με το σπαρτιάτικο του στυλ και στην τάση μου για το ιδιαίτερο (twinair). Δεν είναι ένα αυτοκίνητο της πεπατημένης οδού, να μοιάζει με αρκετά άλλα σε αισθητική και φιλοσοφία. Από την άλλη αναρωτιέμαι αν με τα χρόνια μου λείψουν κάποιες ανέσεις από αυτές που παρέχει η vw σχολή (πχ κλιματισμός με ρύθμιση θερμοκρασίας, cruise control ). Πιστεύω όμως τελικά πως το Panda με τα στενά του λάστιχα, το αυξημένο ύψος του και καθώς οι τάσεις μου για σπορ οδήγηση είναι σπάνιες πλέον, ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου και στην Ελλάδα. Έτσι κατά 80% την επόμενη βδομάδα θα δώσω την προκαταβολή ... Απλά το σκέφτομαι λίγο ακόμα ... η φωνή της λογικής... μάλλον θα πάω να το δω από κοντά το ibiza ... για να το ... απορρίψω...
-
Το αμαξι ειναι εξαιρετικα τιμιο. Το crash test δεν μου λεει τιποτα. Το αμαξι το βλεπω οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στη συγκρουση . Εχω δει αλλα που στραπατζαριζονται πιο ασχημα στη καμπινα και παιρνουν 5 αστερια .
Μα υποτίθεται ότι έχουν τα ανδρείκελα με έναν σκασμό από αισθητήρες για να υπάρχει αντικειμενικός προσδιορισμός των ζημιών των επιβαινόντων...και τα χρώματα προκύπτουν από τους αισθητήρες αυτούς.
-
cson wrote:
Το αμαξι ειναι εξαιρετικα τιμιο. Το crash test δεν μου λεει τιποτα. Το αμαξι το βλεπω οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στη συγκρουση . Εχω δει αλλα που στραπατζαριζονται πιο ασχημα στη καμπινα και παιρνουν 5 αστερια .
Μα υποτίθεται ότι έχουν τα ανδρείκελα με έναν σκασμό από αισθητήρες για να υπάρχει αντικειμενικός προσδιορισμός των ζημιών των επιβαινόντων...και τα χρώματα προκύπτουν από τους αισθητήρες αυτούς.
Εξυπηρετούν και κάποιους σκοπούς τα τεστ όταν γίνονται σε ένα καλοπουλημενο φθηνό ιταλικό μοντέλο και το μηδενίζουν εντελώς.
Λόγο εργασίας μου ,τόσα χρόνια που κυκλοφορεί το μοντέλο έχω δει δυνατα τροχαία με panda . Βάση του τεστ θα πρέπει να είχε γίνει σφαγή. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο που παρουσιάζουν επουδενί.
-
Πιστεύω όμως τελικά πως το Panda με τα στενά του λάστιχα, το αυξημένο ύψος του και καθώς οι τάσεις μου για σπορ οδήγηση είναι σπάνιες πλέον, ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου και στην Ελλάδα. Έτσι κατά 80% την επόμενη βδομάδα θα δώσω την προκαταβολή ... Απλά το σκέφτομαι λίγο ακόμα ... η φωνή της λογικής... μάλλον θα πάω να το δω από κοντά το ibiza ... για να το ... απορρίψω...
Αν απορρίψεις το Ibiza έναντι του Panda, σίγουρα δεν θα το κάνεις γιατί το Panda είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Για να είμαστε ειλικρινείς το Ibiza είναι ΠΟΛΥ καλύτερο αυτοκίνητο από το Panda, οπότε το μόνο θέμα είναι αν μπορείς ή θέλεις να φτάσεις στα λεφτά του.
-
Δεν διαφωνώ καθόλου, μόλις επέστρεψα από την Seat όπου οδήγησα το Arona με το ίδιο κινητήρα και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Σκέφτομαι την έκδοση style που βγαίνει φέτος.
Σίγουρα είναι μεγάλη η διαφορά τους στην παθητική ασφάλεια αλλά και στα χρήματα καθώς είναι 3650-3900 ευρώ (ανάλογα με το χρώμα).
Εδώ τα γράφει ωραία η Ισμήνη
https://autoholix.com/2020/09/05/seat-ibiza-1-0-tgi-test-drive-dokimi/
Για μένα σημαντικά στοιχεία τα είναι τα εξής: Το Ibiza έχει χωρητικότητα ντεπόζιτου βενζίνης 9 λίτρα έναντι 35 λίτρων του Panda. Μπορεί να είναι λοιπόν ένα σαφώς πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αλλά αυτό το κάνει να μειονεκτεί στην Ελλάδα όπως είναι τα πρατήρια σήμερα. Είναι κατάλληλο για την πόλη λιγότερο από το Panda (λόγω διαστάσεων) και σίγουρα καλύτερο στο ταξίδι αλλά τι να το κάνεις αν είναι να αγχώνεσαι με τα τόσα λίγα λίτρα βενζίνης ; (σκέψου πχ να επιστρέφεις Κυριακή). Άλλα θετικά : περιορισμένο μήκος, πλάτος και αυξημένο ύψος, τιμή, σπαρτιάτικο στυλ
Στα θετικά του Ibiza : τιμόνι που ρυθμίζεται όχι μόνο πάνω κάτω αλλά και μέσα έξω, 6 ταχύτητες, δυνατός πολιτισμένος κινητήρας, μεγάλοι χώροι και σύγχρονο σχεδιαστικά μέσα και έξω,
-
Όταν το δίκτυο αερίου είναι τόσο μικρό ,και πλέον οι δεξαμενές βενζίνης 9 λίτρα, δεν χρειάζεται να συζητάμε καν για πολλαπλα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου cng.
2 είναι τα βασικά.
Εαν θες το αμάξι αποκλειστικά για περιοχές με cng αγοράζεις το seat. Εάν όμως κίνησε και αλλού που δεν υπάρχει cng πρέπει να πάρεις το panda λόγο των 35 λίτρων βενζίνης.Υπάρχουν βέβαια και αξιολογα μεταχειρισμένα cng σε καλή κατάσταση που είναι με 40 λίτρα βενζίνης πριν αλλάξει η νομοθεσία που τα κάνανε 9-10 λίτρα.
-
Για μένα είναι αυτονόητη η επιλογή του Ibiza CNG έναντι του Panda CNG, ακόμη και με την υπάρχουσα διαφορά τιμής. Είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, κιβώτιο, χώρους, ποιότητα κατασκευής, σχεδίαση, εξοπλισμό) που δεν θα με πείραζε η ταλαιπωρία 1-2 φορές το χρόνο που μπορεί να έκανα μεγάλο ταξίδι. Γιατί με γεμάτα και τα δύο ρεζερβουάρ του η αυτονομία είναι περί τα 450 Km, οπότε από Αθήνα πας κι έρχεσαι μέχρι Πάτρα ή Λαμία, χωρίς ανεφοδιασμό. Αν μάλιστα κάψεις στο πήγαινε τη βενζίνη και φουλάρεις βενζίνη μόνο, μόλις φτάσεις στον προορισμό σου, κερδίζεις και άλλα 120 τουλάχιστον χιλιόμετρα, οπότε η εμβέλεια σου πάει στα 550-600 Km με ένα μόνο ανεφοδιασμό σε οποιοδήποτε βενζινάδικο.
πρόβλημα με καινούργιο fiat panda cng