-
Με γειά παιδιά!
-
Από ότι μου απάντησαν και εμένα θα είναι στις εκθέσεις από 8/3 ως 12/3 κάποια μοντέλα προπαραγωγής μόνο για στατικό έλεγχο, για όποιον ενδιαφέρεται, και για να τα δει και ο ειδικός τύπος.
Επίσημη εισαγωγή και έκθεση χωρίς περιορισμούς από 15/4 και μετά. Άντε να δούμε.
-
Στην οπελ στην Πειραιώς εχουν το Mokka το ηλεκτρικο για λιγες μερές..τρεξτε!
-
περασα το ειδα στα γρηγορα. Μπροστά κάθεσαι βασιλικά, καθισμα που ρυθμιζεται μεχρι αρκετα χαμηλα για τους πολυ ψηλούς, εγω το ρυθμιζω τερμα κατω συνήθως με 1,83 υψος και ειχε πολυ αερα στο κεφαλι μου.Ντουλαπάκι συνοδηγού σπηλαιώδης, πολυ βαθύ.
Πισω απο εμένα δε χωρούσα ανετα, εβρισκαν τα ποδια μου στο καθισμα και η οροφή από το κεφάλι δεν ειχε μγαλη απόσταση. επίσης μπαινεις ζόρικα λόγω σχηματος οροφής. χώρος αποσκευών μικρος οπως το περίμενα
Μεσα τα υλικά απο τη μεση και κατω ειναι απογοήτευση.Επίσης κακής ποιότητας κουμπιά στο τιμόνι. Στις μπροστινές πόρτες υπάρχει ύφασμα, σπάει καπως την αίσθηση της πλαστικούρας, στις πίσω πόρτες τα πράγματα ειναι αντίστοιχα του T-roc. Η έκδοση που έφερε ο Σινης ειχε τις εξτρα οθόνες αλλά πάλι δεν με έπεισε το εσωτερικό με τη σχεδίαση
Ανάμεικτες εντυπωσεις, εξωτερικα μου αρέσει αρκετά αλλά εσωτερικό και χώροι ειναι κατω του μετρίου
-
Όπως αναμενόταν δηλαδή. Πρέπει να δούμε τώρα συγκρίσεις με άλλα μικρά B suv για να είμαστε σίγουροι που τοποθετείται ακριβώς, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα γίνει μεγάλο χιτ, όπως και να έχει.
-
Συμφωνω αρκετά..εξωτερικα πιστευω δεν υπάρχει κάτι πρεπει να ψάξεις πολυ για να βρεις κάτι αρνητικο..ο χωρος αποσκευων ειναι πιο μικρος σε σχεση με τον ανταγωνισμό..καποια κομματια απο το εσωτερικο σου αφηνουν κακη εντύπωση για την ποιοτητα τους αλλα αυτο πλεον ειναι θεμα για ολες τις εταιριες..ολες για να κρατήσουν τις τιμες εχουν ριξει αισθητα τις ποιότητες των εσωτερικων με σκληρα πλαστικά κλπ..
-
Σκεφτείτε ότι είναι ένα όχημα που ξεκινάει από τα 18.000€ και με 20.500€ παίρνεις μία πληρέστατη 2η έκδοση που σε άλλες μάρκες είναι η 3η, και με 130 άλογα μάλιστα.
Δεν είναι το πολυτελέστερο όχημα που κυκλοφορεί, γι' αυτό άλλωστε βγαίνουν οχήματα σαν το DS4 από τον όμιλο, αλλά σκεφτείτε ότι σε κάποιες εκδόσεις το Clio έχει παραπλήσιες τιμές, ενώ ως είθισται, τα B suv παίρνουν και πωλήσεις από τα C (π.χ κάποιοι μπορεί να το προτιμήσουν ακόμη και από ένα Golf).
Θα πουλήσει πολύ σαν lifestyle/μικρό B suv (ουσιαστικά το τοποθετεί απέναντι από το T Cross και τα παραπλήσια) και γενικά..
-
Δηλαδη με 20 χηνε; παίρνει; το αυτο με τις οθόνες;
-
Δηλαδη με 20 χηνε; παίρνει; το αυτο με τις οθόνες;
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/neo-opel-mokka-stin-ellada-times
Π.χ με 20.500 παίρνεις την 2η Elegance με 130 άλογα manual. 23.000 με EAT8.
Το αυτοκίνητο είναι τόσο ελαφρύ που έχει και πολύ καλές επιδόσεις με αυτόν τον κινητήρα.
Φθηνό πετρέλαιο από 20.000 επίσης για όσους θέλουν ταξιδακια και μικρό οικογενειακό.
Εδώ όλα τα δώρα που προσφέρει ανάλογα την έκδοση.
https://www.opel.gr/prosfores-ypiresies/index/evretirio/mokka-more-opel.html
π.χ για την Elegance που έχω σαν παράδειγμα, δίνει
!more OPEL Elegance: Επαγωγική φόρτιση κινητού, Προβολείς LED Matrix (Φώτα ημέρας LED, Προβολείς ECO LED, Πίσω φώτα LED, Προβολείς IntelliLux LED Matrix), Park & Go Pack (Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου, Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, Πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180°, Ένδειξη και προειδοποίηση πλευρικής απόστασης)
Δηλαδή μέχρι και LED Matrix (!) που είναι φοβερό selling point για την Opel (και προειδοποίηση τυφλού σημείου που συνήθως το παίρνεις σε ακριβότερες εκδόσεις).
Και αν θες GS (σπορτίφ) ή Ultimate (τα πάντα όλα, σχεδόν όλο τον κατάλογο), πας με πολύ λίγα χρήματα (+1.000 η GS, και +2.000 η Ultimate μετά την GS).
Αν το θες ακόμη φθηνότερα, με flat 18.000 το παίρνεις, και πρόσεξε δώρα που δίνει, που ουσιαστικά το ανεβάζει σε 2ο επίπεδο εξοπλισμού.
more OPEL Edition: Parking pack (Αισθητήρες παρκαρίσματος, πίσω, Πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180°, Θερμαινόμενοι & Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες), Sight & Light pack (Αισθητήρας βροχής, Hλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, Αυτόματος φωτισμός με αναγνώριση τούνελ)
Ηλεκτροχρωματικο ας πούμε, το Yaris τον δίνει σε 3η έκδοση ή 4η, δηλαδή ακριβότερο από τα 18.000 του Mokka, ή κάπου εκεί! Και το θεωρώ εξοπλισμό ασφαλείας.
Η Elegance βέβαια δεν παίζεται, και με τον 130 παίρνεις και τσάμπα άλογα, κάπως πάρα είναι καλή πρόταση στην αγορά.
Δηλαδή με το T Cross που θα χτυπηθούν στα Lifestyle/Νεανικά/Μικρά B suv, μόνο μια μικρή υπέροχη (κ μεγαλύτερη, ανάλογα με τα καθίσματα που κινούνται) σε χώρο αποσκευών βλέπω, νομίζω πουθενά αλλού δεν υπερτερεί το T Cross, και θυμάμαι ήταν και σχετικά ακριβό (έχω σχεδόν ένα χρόνο να δω τιμές). Και σε αυτή την κατηγορία που είναι νέοι άνθρωποι, ή πολύ μεγαλύτεροι σε ηλικία, νέα ζευγάρια ή 3μελης οικογένειες, ο χώρος αποσκευών δεν είναι και τόσο σημαντικός.
-
Είναι όντως καλές οι τιμές και VFM το αυτοκίνητο ακόμα και σε αυτόματο που κοιτάω εγώ. Αλλά θέλω να το δω από κοντά γιατί από τις φωτογραφίες δεν βλέπεται, καθόλου δεν μου αρέσει...ειδικά η μάσκα μπροστά!
-
περασα το ειδα στα γρηγορα. Μπροστά κάθεσαι βασιλικά, καθισμα που ρυθμιζεται μεχρι αρκετα χαμηλα για τους πολυ ψηλούς, εγω το ρυθμιζω τερμα κατω συνήθως με 1,83 υψος και ειχε πολυ αερα στο κεφαλι μου.Ντουλαπάκι συνοδηγού σπηλαιώδης, πολυ βαθύ.
Πισω απο εμένα δε χωρούσα ανετα, εβρισκαν τα ποδια μου στο καθισμα και η οροφή από το κεφάλι δεν ειχε μγαλη απόσταση. επίσης μπαινεις ζόρικα λόγω σχηματος οροφής. χώρος αποσκευών μικρος οπως το περίμενα
Μεσα τα υλικά απο τη μεση και κατω ειναι απογοήτευση.Επίσης κακής ποιότητας κουμπιά στο τιμόνι. Στις μπροστινές πόρτες υπάρχει ύφασμα, σπάει καπως την αίσθηση της πλαστικούρας, στις πίσω πόρτες τα πράγματα ειναι αντίστοιχα του T-roc. Η έκδοση που έφερε ο Σινης ειχε τις εξτρα οθόνες αλλά πάλι δεν με έπεισε το εσωτερικό με τη σχεδίαση
Ανάμεικτες εντυπωσεις, εξωτερικα μου αρέσει αρκετά αλλά εσωτερικό και χώροι ειναι κατω του μετρίου
Μήπως θυμάσαι ποια ήταν η έκδοση που είδες;
-
doom1983 wrote:
περασα το ειδα στα γρηγορα. Μπροστά κάθεσαι βασιλικά, καθισμα που ρυθμιζεται μεχρι αρκετα χαμηλα για τους πολυ ψηλούς, εγω το ρυθμιζω τερμα κατω συνήθως με 1,83 υψος και ειχε πολυ αερα στο κεφαλι μου.Ντουλαπάκι συνοδηγού σπηλαιώδης, πολυ βαθύ.
Πισω απο εμένα δε χωρούσα ανετα, εβρισκαν τα ποδια μου στο καθισμα και η οροφή από το κεφάλι δεν ειχε μγαλη απόσταση. επίσης μπαινεις ζόρικα λόγω σχηματος οροφής. χώρος αποσκευών μικρος οπως το περίμενα
Μεσα τα υλικά απο τη μεση και κατω ειναι απογοήτευση.Επίσης κακής ποιότητας κουμπιά στο τιμόνι. Στις μπροστινές πόρτες υπάρχει ύφασμα, σπάει καπως την αίσθηση της πλαστικούρας, στις πίσω πόρτες τα πράγματα ειναι αντίστοιχα του T-roc. Η έκδοση που έφερε ο Σινης ειχε τις εξτρα οθόνες αλλά πάλι δεν με έπεισε το εσωτερικό με τη σχεδίαση
Ανάμεικτες εντυπωσεις, εξωτερικα μου αρέσει αρκετά αλλά εσωτερικό και χώροι ειναι κατω του μετρίου
Μήπως θυμάσαι ποια ήταν η έκδοση που είδες;
ειχε το ηλεκτρικο στη εκδοση ultimate, με τις μεγαλυτερες οθονες (*δεν ξερω αν ειναι εξτρα απο τηνν ultimate η τις εχει αυτες η συγκεκριμενη εκδοση, αλλα σιγουρα δεν την εχει η 2η εκδοση elegance που ενδιαφερομαι
-
Lap wrote:
Δηλαδη με 20 χηνε; παίρνει; το αυτο με τις οθόνες;
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/neo-opel-mokka-stin-ellada-times
Π.χ με 20.500 παίρνεις την 2η Elegance με 130 άλογα manual. 23.000 με EAT8.
21000 με κλειδι στο χερι μου εδωσε προσφορα ο Σινης στη Θεσσαλονικη για την elegance 130 χειροκινητο σε ασπρο που το χρεωνουν 144ευρώ, με τα κλασσικα δωρα πατακια ,συναγερμο κτλ
-
Lap wrote:
Δηλαδη με 20 χηνε; παίρνει; το αυτο με τις οθόνες;
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/neo-opel-mokka-stin-ellada-times
Φθηνό πετρέλαιο από 20.000 επίσης για όσους θέλουν ταξιδακια και μικρό οικογενειακό.
diesel elegance 110 χειροκινητο τιμη κλειδι 22750 σε ασπρτο που το χρεωνουν 144ευρω απο Σινη Θεσσαονικη
-
Diesel gs line, και μια μπαγκαζιερα για 2 φορές το χρόνο, φοβερή επιλογή.
-
Πήγα και το είδα. Πολύ μικρό για τα δικά μου ογκώδη δεδομένα. Το αμάξι είναι στο πάτωμα του Κορσα 208 . Έχει το ίδιο στενό άνοιγμα στην πόρτα ενώ το C4 που είναι το ίδιο πάτωμα είναι τραβηγμένο. Είναι και χαμηλό και δίπλα στο Κροσλαντ ήταν μία κατηγορία κάτω.
Για τις δικές μου ανάγκες δεν κάνει
-
Μεταξύ kona και mokka πώς το βλέπετε? Χώροι και πλαστικούρα ποιό υπερέχει?
Πάντα για αυτόματο μιλάω.
-
ιώργος_i20
Μεταξύ kona και mokka πώς το βλέπετε? Χώροι και πλαστικούρα ποιό υπερέχει?
Πάντα για αυτόματο μιλάω.
Χώροι παρόμοια, μέσα - έξω εμφάνιση και εξοπλισμός Mokka. Elegance παίρνεις τα πάντα φθηνά.
-
Χώροι παρόμοια, μέσα - έξω εμφάνιση και εξοπλισμός Mokka. Elegance παίρνεις τα πάντα φθηνά.
Βγαίνει φτηνότερα το μόκα από το κόνα? Εντύπωση μου κάνει.
-
To Kona είναι φτηνό μέσα και απ΄ εξω θέλει να έχεις κότσια για να αντέξεις την όψη του μπροστά...
Αλλά το Μόκκα εσωτερικά φαίνεται καλό . Δεν το είδα αναλυτικά . Τσαντίστηκα που στριμώχτηκα να μπω .
Opel Mokka 2021