Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 254
    • 255
    • 256
    • 257
    • 258
    • 295
    • 296
    • 256 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    141491
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      parikon last edited by

      Ευχαριστώ RF4E

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        eddiedimitris1981 last edited by

        Παιδια το αυτοκινητο το εχω περιπου 2,5 ετη.

        Ενα θεμα που μου εχει κανει καποιες φορες σε ταξιδια και μονο ειναι να μου αναβει το λαμπακι του λαδιου.

        Ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι ενα bug και ο αισθητηρας βλεπει προφανως καποια μπουρμπουλιθρα που κανει το λαδι οταν ζεσταινεται κλπ...Θα βγει λεει αναβαθμιση και θα το διορθωσει.

        Η αληθεια ειναι πως οερα απ το αναμα στο λαμπακι οσο ταξιδι και να ειχα μπροστα το αμαξι ουτε ανεβασε θερμοκρασια ουτε τιποτα...Απλα ηταν πολυ αγχωτικο να ταξιδευεις ετσι.

        Κατα βαση καλοκαιρι μου το εκανε αφου τωρα χειμωνα δεν το πολυ χρησιμοποιω.

        Σας εχει τυχει?

        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          eddiedimitris1981 last edited by

          Παιδια το αυτοκινητο το εχω περιπου 2,5 ετη.

          Ενα θεμα που μου εχει κανει καποιες φορες σε ταξιδια και μονο ειναι να μου αναβει το λαμπακι του λαδιου.

          Ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι ενα bug και ο αισθητηρας βλεπει προφανως καποια μπουρμπουλιθρα που κανει το λαδι οταν ζεσταινεται κλπ...Θα βγει λεει αναβαθμιση και θα το διορθωσει.

          Η αληθεια ειναι πως περα απ το αναμα στο λαμπακι οσο ταξιδι και να ειχα μπροστα το αμαξι ουτε ανεβασε θερμοκρασια ουτε τιποτα...Απλα ηταν πολυ αγχωτικο να ταξιδευεις ετσι.

          Κατα βαση καλοκαιρι μου το εκανε αφου τωρα χειμωνα δεν το πολυ χρησιμοποιω.

          Οντας καλομαθημενος απο Hyundai και Toyota που ηταν τα προηγουμενα αυτοκινητα μου εχω ξενερωσει πολυ και σε ενα βαθμο ψιλο αγχωνομαι να κανω ταξιδι.
          Επειδη μαλιστα το εχω στην ουσια μονο για ταξιδια αφου μεσα στην πολη κυκλοφορω με smart και μηχανη μεχρι που σκεπτομαι να το δωσω.

          Σας εχει τυχει?

          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • stavtsim
            stavtsim @eddiedimitris1981 last edited by

            Παιδια το αυτοκινητο το εχω περιπου 2,5 ετη.

            Ενα θεμα που μου εχει κανει καποιες φορες σε ταξιδια και μονο ειναι να μου αναβει το λαμπακι του λαδιου.

            Ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι ενα bug και ο αισθητηρας βλεπει προφανως καποια μπουρμπουλιθρα που κανει το λαδι οταν ζεσταινεται κλπ...Θα βγει λεει αναβαθμιση και θα το διορθωσει.

            Η αληθεια ειναι πως περα απ το αναμα στο λαμπακι οσο ταξιδι και να ειχα μπροστα το αμαξι ουτε ανεβασε θερμοκρασια ουτε τιποτα...Απλα ηταν πολυ αγχωτικο να ταξιδευεις ετσι.

            Κατα βαση καλοκαιρι μου το εκανε αφου τωρα χειμωνα δεν το πολυ χρησιμοποιω.

            Οντας καλομαθημενος απο Hyundai και Toyota που ηταν τα προηγουμενα αυτοκινητα μου εχω ξενερωσει πολυ και σε ενα βαθμο ψιλο αγχωνομαι να κανω ταξιδι.
            Επειδη μαλιστα το εχω στην ουσια μονο για ταξιδια αφου μεσα στην πολη κυκλοφορω με smart και μηχανη μεχρι που σκεπτομαι να το δωσω.

            Σας εχει τυχει?

            ευχαριστω

            Ναι έχει τύχει στους περισσότερους, δες παλιότερες αναφορές...Όλοι την αναβάθμιση περιμένουμε, αν φταίει κάτι τέτοιο..Εμένα μου τον άλλαξαν αλλά δε ξέρω αν διορθώθηκε το πρόβλημα...Γίναμε πολλοί κ ας τους ενοχλούμε συνέχεια μήπως κ δοθεί κάποια λύση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilas last edited by

              Εμένα δεν το έχει παρουσιάσει ακομα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                eddiedimitris1981 last edited by

                παιδια επειδη ημουν ετοιμος να το δωσω πηρα τηλ σημερα αντιπροσωπεια και μου ειπαν βγηκε αναβαθμιση πριν 10 μερες και το πηγα αμεσα και το εκαναν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vasilas @eddiedimitris1981 last edited by

                  παιδια επειδη ημουν ετοιμος να το δωσω πηρα τηλ σημερα αντιπροσωπεια και μου ειπαν βγηκε αναβαθμιση πριν 10 μερες και το πηγα αμεσα και το εκαναν.

                  Καλή  φάση, να το έχουμε στα υπ οψην

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    gpaa @eddiedimitris1981 last edited by

                    παιδια επειδη ημουν ετοιμος να το δωσω πηρα τηλ σημερα αντιπροσωπεια και μου ειπαν βγηκε αναβαθμιση πριν 10 μερες και το πηγα αμεσα και το εκαναν.

                    Μακάρι να βρήκαν τον τρόπο αντιμετώπισης. Επειδή το λαμπάκι ανάβει μετά από πορεία σε εθνική με υψηλές συνήθως ταχύτητες, αυτό σημαίνει ότι το επιπλέον καύσιμο που βρίσκεται μέσα στο λάδι λόγο του oil dilution, εξαερώνεται λόγο αναπτυσόμενων θερμοκρασιών.

                    Αν το επίπεδο καυσίμου λαδιού φτάνει απο 5 - 7%, και υποθέσουμε ότι έχουμε 7%, στα 4 λίτρα υγρού μπορεί να μειωθεί το επίπεδο λαδιού κατά περίπου 300 γραμμάρια. Αν μπορεί να το εντοπίσει αυτό το σύστημα, μέσω κάποιου αισθητήρα είναι λογικά ο λόγος που ανάβει το λαμπάκι.

                    Άρα αν ως ....αναβάθμιση εννοούν απλά να μην ανάβει το λαμπάκι όταν χάνει ....πχ 300 γραμμάρια, αλλά πάνω απο .. πχ 500 και δεν ανάβει το λαμπάκι θα είναι ....φοβερή!.

                    Περιμένουμε να δούμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      harisma23 @hondara last edited by

                      Είναι το γνωστό τεστ 'αποφυγής ταράνδου' απο Ισπανούς δοκιμαστές αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα των μετρήσεων για το Civic δεν είναι απλά εντυπωσιακό. Είναι εξωπραγματικό για την κατηγορία του αυτοκινήτου!

                      Youtube Video

                      Καταλαβαίνουμε τον ενθουσιασμό σου για το πραγματικά εξαιρετικό Civic, αλλά σε οδηγεί σε υπερβολές. Το Civic βγάζει την 'άσκηση' αυτή με 79 Km/h, αλλά το Focus τη βγάζει με 83! Με τη λογική σου, το Focus πρέπει να είναι από άλλο πλανήτη... Και η πλάκα είναι ότι το Civic είναι με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση ενώ το Focus είναι με τον ημιάκαμπτο πίσω. https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I

                      Επί της ουσίας όμως, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την υπερβολική βαρύτητα που δίνουν κάποιοι σε αυτό το τεστ, όταν αφορά μόνο μια μικρή πτυχή της συνολικής οδικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        anestist @harisma23 last edited by

                        Hondara wrote:

                        Είναι το γνωστό τεστ 'αποφυγής ταράνδου' απο Ισπανούς δοκιμαστές αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα των μετρήσεων για το Civic δεν είναι απλά εντυπωσιακό. Είναι εξωπραγματικό για την κατηγορία του αυτοκινήτου!

                        Youtube Video

                        Καταλαβαίνουμε τον ενθουσιασμό σου για το πραγματικά εξαιρετικό Civic, αλλά σε οδηγεί σε υπερβολές. Το Civic βγάζει την 'άσκηση' αυτή με 79 Km/h, αλλά το Focus τη βγάζει με 83! Με τη λογική σου, το Focus πρέπει να είναι από άλλο πλανήτη... Και η πλάκα είναι ότι το Civic είναι με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση ενώ το Focus είναι με τον ημιάκαμπτο πίσω. https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I

                        Επί της ουσίας όμως, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την υπερβολική βαρύτητα που δίνουν κάποιοι σε αυτό το τεστ, όταν αφορά μόνο μια μικρή πτυχή της συνολικής οδικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου...

                        Χάρη, και τα δύο test αναφέρονται στα χιλιάρια. Τουλάχιστον αυτό γράφεται στην αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό έχει κάποια σημασία για τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Σίγουρα όμως το Civic δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση στο χιλιάρι. Και όπως φαίνεται στο βίντεο, τουλάχιστον εμφανησιακά είναι το χιλιάρι. Αυτό βέβαια δεν αλάζει κάτι γιατί και τα δύο είναι πολύ καλά οδηγικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          hondara @harisma23 last edited by

                          Hondara wrote:

                          Είναι το γνωστό τεστ 'αποφυγής ταράνδου' απο Ισπανούς δοκιμαστές αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα των μετρήσεων για το Civic δεν είναι απλά εντυπωσιακό. Είναι εξωπραγματικό για την κατηγορία του αυτοκινήτου!

                          Youtube Video

                          Καταλαβαίνουμε τον ενθουσιασμό σου για το πραγματικά εξαιρετικό Civic, αλλά σε οδηγεί σε υπερβολές. Το Civic βγάζει την 'άσκηση' αυτή με 79 Km/h, αλλά το Focus τη βγάζει με 83! Με τη λογική σου, το Focus πρέπει να είναι από άλλο πλανήτη... Και η πλάκα είναι ότι το Civic είναι με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση ενώ το Focus είναι με τον ημιάκαμπτο πίσω. https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I

                          Επί της ουσίας όμως, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την υπερβολική βαρύτητα που δίνουν κάποιοι σε αυτό το τεστ, όταν αφορά μόνο μια μικρή πτυχή της συνολικής οδικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου...

                          Καταρχάς το Focus ήταν και είναι το benchmark της κατηγορίας όσο αφορά στο στήσιμο/οδηγική συμπεριφορά. Οπότε δεν τίθεται θέμα. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν Focus 1,5Τ και το επιβεβαιώνω.

                          Δεν ξέρω ποιος δίνει **υπερβολική **βαρύτητα στο συγκεκριμένο τέστ, εγώ όχι, αλλά δεν νομίζω οτι μπορεί να αμφισβητήσει κανείς οτι είναι πολύ ενδεικτικό για κάποια πράγματα.

                          Όσο αφορά στις επιδόσεις των συγκεκριμένων μοντέλων, το Focus αναμενόμενα κάνει πολύ καλή επίδοση αφού είναι γνωστό για τις δυνατότητες του πλαισίου του (είπαμε benchmark 🙂 ). Υπόψιν όμως οτι είναι το S Line με την σκληρότερη ανάρτηση και αφετέρου φοράει Michelin Pilot Sport 4 18αρια! To Civic είναι με τα ταπεινά Primacy 17αρια.

                          Με συγχωρείτε για τον ενθουσιασμό μου, αλλά παλαιότερα Civic έβλεπαν με το κιάλι τέτοιες επιδόσεις 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • H
                            harisma23 @anestist last edited by

                            Χάρη, και τα δύο test αναφέρονται στα χιλιάρια. Τουλάχιστον αυτό γράφεται στην αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό έχει κάποια σημασία για τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Σίγουρα όμως το Civic δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση στο χιλιάρι. Και όπως φαίνεται στο βίντεο, τουλάχιστον εμφανησιακά είναι το χιλιάρι. Αυτό βέβαια δεν αλάζει κάτι γιατί και τα δύο είναι πολύ καλά οδηγικά.

                            Ανέστη, αν δεις στους υπότιτλους του τεστ αναφέρει ότι το Civic ήταν στο stiffest setting, οπότε θεώρησα ότι αυτό αποδεικνύει ότι είχε την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Κάνω λάθος;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mastoras78
                              mastoras78 last edited by

                              Ένα καλό ανάγνωσμα περί τέστ αποφυγής ταράνδου..

                              https://is.gd/qwBOC8

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 @hondara last edited by

                                Καταρχάς το Focus ήταν και είναι το benchmark της κατηγορίας όσο αφορά στο στήσιμο/οδηγική συμπεριφορά. Οπότε δεν τίθεται θέμα. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν Focus 1,5Τ και το επιβεβαιώνω.

                                Δεν ξέρω ποιος δίνει **υπερβολική **βαρύτητα στο συγκεκριμένο τέστ, εγώ όχι, αλλά δεν νομίζω οτι μπορεί να αμφισβητήσει κανείς οτι είναι πολύ ενδεικτικό για κάποια πράγματα.

                                Όσο αφορά στις επιδόσεις των συγκεκριμένων μοντέλων, το Focus αναμενόμενα κάνει πολύ καλή επίδοση αφού είναι γνωστό για τις δυνατότητες του πλαισίου του (είπαμε benchmark 🙂 ). Υπόψιν όμως οτι είναι το S Line με την σκληρότερη ανάρτηση και αφετέρου φοράει Michelin Pilot Sport 4 18αρια! To Civic είναι με τα ταπεινά Primacy 17αρια.

                                Με συγχωρείτε για τον ενθουσιασμό μου, αλλά παλαιότερα Civic έβλεπαν με το κιάλι τέτοιες επιδόσεις 🙂

                                Χαίρομαι που συμφωνούμε ότι μπορεί να σε παρέσυρε λιγάκι παραπάνω ο ενθουσιασμός σου για το Civic.

                                Κατά τ' άλλα έγραψα γενικώς και όχι ειδικώς για σένα για την υπερβολική βαρύτητα που δίνουν μερικοί στο τεστ του ταράνδου. Εγώ μάλιστα αμφισβητώ και την άποψη σου ότι είναι πολύ ενδεικτικό για κάποια πράγματα. Είναι ενδεικτικό μόνο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε μια συγκεκριμένη κατάσταση αποφυγής εμποδίου και αυτό μόνο για τη συγκεκριμένη διαμόρφωση του αυτοκινήτου (διάσταση και τύπος ζαντών και ελαστικών, σπορ ή νορμάλ ανάρτηση κτλ). Εν ολίγοις καλό είναι για να έχεις μια αίσθηση της οδικής συμπεριφοράς του κατά 1%. Το άλλο 99% όμως; Γιατί ποιος μπορεί πραγματικά να πιστέψει ότι η Citroen Xantia Activa είναι το αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά όλων των εποχών ή αυτό που κατατροπώνει όλα τα supercars; Και κατ΄αυτό τον τρόπο οδηγούμαστε σε γελοιότητες, όπως τα συμπεράσματα του παρακάτω άρθρου:

                                https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/to-axeperasto-rekor-tis-citroen-xantia-activa

                                Τιμή και δόξα στην Xantia και στους μηχανικούς που τη σχεδίασαν και τη ρύθμισαν, αλλά το μόνο αβίαστο συμπέρασμα που βγαίνει από το παραπάνω για το τεστ του ταράνδου (πέρα από τις αδιαμφισβήτητες ικανότητες της Xantia) είναι ότι το τεστ δεν αποτελεί παρά μόνο ένδειξη για κάτι ελάχιστο σχετικά με τη συνολική οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harisma23 @mastoras78 last edited by

                                  Ένα καλό ανάγνωσμα περί τέστ αποφυγής ταράνδου..

                                  https://is.gd/qwBOC8

                                  Αει γεια σου, μάστορα! Πόσταρες το άρθρο που περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που έγραφα την ίδια στιγμή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Χαχα harisma έχω ένα μικρό(μεγάλο) θέμα με τους μύθους του Αισώπου και πώς διαστρεβλώνεται μια κατά τα άλλα χρήσιμη πληροφορία/μέτρηση ώστε να ικανοποιήσει τη φαντασία μας.

                                    Να ήξερες μόνο πόσο δύσκολο ήταν να βρώ αυτό το άρθρο ανάμεσα στα 1000αδες click bait ότιναναι.. μεροκάματο έκανα 

                                    PS Highlight του άρθρου '70 percent of drivers will fail to do an evasive maneuver even at just 60 km/h.'

                                    και

                                    'Tekniken Varld’s moose tests also says that a Nissan Qashqai (84 km/h) is better at avoiding obstacles than a 991 generation Porsche 911 Carrera 4 GTS and a McLaren 570S, both did only 81 km/h.

                                    The Qashqai's results is also better than a BMW M4 (79 km/h) so all you vehicle dynamics engineers can throw away everything you've learned. BMW M should learn from Nissan.'

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Η activa είχε ενεργές αντιστρεπτικες. Μη μπερδεύεστε. Διαβάστε πρώτα.

                                      Οποίο αυτοκινητο έχει πολύ χοντρές (αγωνιστικης διαμέτρου) ενεργές αντιστρεπτικες που κλειδώνουν σαν ένα σώμα πάνω στην πλευρική επιταγζυνση μαζί με σκλήρυνση των εξωτερικών αμορτισερ (στην ουσια σήκωνε την εξωτερική ανάρτηση πάνω σε στροφή) θα έπιανε αυτά τα νούμερα και χωρις esp. Γιατί;

                                      Το απλο.... Απορροφά την πλευρική επιτάχυνση μέσα στην ανάρτηση της, την φορτιζει όπως λέγεται, και χρησιμοποιεί πολλαπλάσιο πέλμα από τα ελαστικα του αυτοκινήτου.

                                      Απλα το σύστημα activa το φόρεσε στην xantia, μπορεί να το φορούσε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο με διαφορετικη ονομασια

                                      Σωστο το άρθρο ως προς τους ρομποτικούς μηχανισμούς, αλλά πάλι εντοπίζει το ρανταρ μου τους παπαρες του πλανητη αυτου διοτι συγκρίνει άλλες συνθήκες και πετάει ένα νούμερο οπως το 80km/h αφήνοντας να εννοειθει ότι τα περισσότερα περνουν ην ρομποτική δοκιμασία με 80 km/h(το ρομποτικό είναι μια τελείως διαφορετική δοκιμη, που καλό θα ήταν να εφαρμοστεί και στο κλασικό τεστ αποφυγής για να έχουμε αντικειμενικά αποτελέσματα. Αλλα άλλο το ένα άλλο το άλλο. )

                                      Επισης δεν αναφέρει πως το suv που δοκίμασαν έσκαγε συνεχώς το ελαστικο του σε κάθε προσπαθεία ακόμα και με τους υπεύθυνους εκεί μπροστά, και επίσης πως η xantia είναι η activa και οχι απλα μια xantia (Δεν εξηγεί δηλαδή ποιες τεχνολογικές λύσεις είχε που ακομα και σήμερα σε αυτην την τιμη αγοράς δεν υπάρχει, δηλαδη έχει συστήματα αναρτήσεων με τεχνολογικές λύσεις που φορουν τα supercars)

                                      Συνπεως το άρθρο είναι σωστό σε αρκετα σημεία και λάθος σε αλλα. Γενικά ψάχνω να βρω μια λέξη για αυτους του επαγγελματίες που λενε μισές αλήθειες και κουνουν και το δάχτυλο, δεν μου έρχεται μια έτσι καλή και προσβλητική.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Άσε μας ρε γύρε που θα μας κανεις και μάθημα για την Activa... Διαβάζω πάνω από 35 χρόνια το L' Automobile για να ενημερώνομαι και εκτός της ελληνικής πραγματικότητας και να κρατάω επαφή με τα γαλλικούλια μου.

                                        Τι θέλεις να μας πεις; Ότι είναι η Activa (ή ακόμα πιο απίστευτα το δεύτερο σε επιδοση Qashqai) πιο ικανή από Μ4, 911 ή 570S επειδή έχει καλύτερο πέρασμα στο τεστ του ταράνδου; Άντε, πολύ ασχοληθήκαμε με αυτή την π@π@ριά! Γιατί αυτό είναι η αξιολόγηση ως κριτήριο οδικής συμπεριφοράς ενός τεστ που βγάζει πρώτο μία Citroen Activa 25+ ετών, δεύτερο το κουβαδοειδές Qashqai και τρίτο το χιλιάρι Focus.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Πιο πολύ το ειπα για το δημοσιογράφο του άρθρου. Γνωρίζω πως διαβάζεις πολλά τέτοια έντυπα και έχεις σφαιρική άποψη. Παρατηρω είναι από άλλη ηπειρο και λογικα δε έχουν καμία επαφή με τις αναρτήσεις των Γάλλων σε σπορ κατασκευές. Δεν το γνωρίζει το θεμα, ίσως απλώς νόμιζε ότι ο ορος activa έχει απλά αεροτομή και ζαντες ειδάλλως υπάρχει δόλος στο δημοσίευμα του. Θέλω να πιστεύω πως απλώς δεν το ήξερε.

                                          Φυσικα παίζει ρόλο και το μέγεθος του αυτοκινήτου στην συγκεκριμένη δοκιμη, καμία αντίρρηση αλλά ναι εκείνη την εποχή η ανάρτηση αυτή είχε σχεδιαστή για ένα supercar ή καλύτερα spοrtscar της citroen,  λογικά λόγω κεφαλαιων και marketing, δεν τα κατάφεραν και την φόρεσαν έστω δοκιμάστηκα στην xantia. Μετά λόγω κόστους και διαφορετικής τοποθέτησης προϊόντων την κατήργησαν.

                                          Επισης εκείνη την εποχή σε skid pad έπιανε πλευρικά g ίσα και ανώτερα με spprtscar και supercar και μαλιστα φορούσε 15αριδες τροχούς.

                                          Μιας και λοιπόν δεν το έλεγα για εσενα αλλά επειδή με φορτώσεις και εσύ.... Αϊντε παράτα μας ρε Χάρη. Έτσι να μη ξεχνιόμαστε 

                                          Υ. Γ Κάνεις λάθος σύγκριση... Τα υπόλοιπα έχουν esp που φρενάρει το αυτοκινητο. Η activa δεν είχε... Απλα τσουλαγε. Αν στα σημερινα αποσυνδεσεις τα ηλεκτρονικά ούτε με 60 χλμ/ωρα δεν θα περνούσαν.

                                          Για παραδειγμα δοκίμασαν μια c class με και χωρίς esp. Χωρίς esp περνούσε με 60 χλμ /ωρα ή και πιο κατω...δεν θυμαμαι ακριβώς. Η activa με 85χλμ/ωρα. Έστω και με την πιθανότητα μικρών διαφόρων 1-3 χιλ/ωρα αναλόγως των οδηγικών ικανοτήτων του καθε δοκιμαστή. Η διαφορα και παλι ειναι τεράστια.

                                          Εδω είναι το μεγαλείο της αναρτησης των Γάλλων. Εξουδετερωνει δυνάμεις που δημιουργούσαν υποστροφη και υπερστροφη.... Ήταν ενα μηχανολογικά θαύμα και με αρχαίους πλέον αισθητήρες. Αλλα μιας και επειδή πλέον τα ηλεκτρονικά είναι φθηνότερα και ευκολότερα έτσι σε αυτό το τεστ ακόμα και suv πιάνουν υψηλα νουμερα. Οπότε η σύγκριση είναι άκυρη.

                                          Edit : Το t9 αλλάζει τις λέξεις που χρησιμοποιώ.... Μου έχει σπάσει τα νεύρα

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Τυχαία βρήκα την παρακάτω συζήτηση που γράφει κάποια σωστά πραγματάκια για όποιον τον ενδιαφέρει να ενημερωθεί και όχι να παραπληροφορηθεί...

                                            https://is.gd/U5lQJs

                                            Ανάλογα τέστ απότομης αλλαγής λωρίδας πραγματοποιούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες** κατά ISO **με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς την αξιοπιστία και την επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων.. (απομόνωση ανθρώπινου παράγοντα/λάθους/δόλου κτλ)

                                            ISO 3888-2:2011 για όποιον ενδιαφέρεται να το ψάξει

                                            Χίλια συγγνώμη για το off topic που είναι και το τελευταίο επί του θέματος..

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 256 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr