Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 1
    • Groups 0

    anestist

    @anestist

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    anestist Unfollow Follow

    Best posts made by anestist

    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @sargus said in Νέο Honda Civic 2017:

      Περί κατανάλωσης:
      Πήγα τις προάλλες Ηράκλειο-Ιεράπετρα και πίσω. Για όσους δεν ξέρουν είναι ΒΟΑΚ και λίγο παλιός επαρχιακός. Γέμισα το τεπόζιτο πριν ξεκινήσω και το ξαναγέμισα όταν επέστρεψα. Ήμουν μόνος με φουλ κλιματισμό (εξ. θερμοκρασία 32 C). Δεν έτρεχα ιδιαίτερα, παρόλα αυτά ήμουν το πιο γρήγορο αμάξι στο δρόμο αφού περνούσα όποιον συναντούσα ενώ δε με πέρασε κανείς. Σε κανένα σημείο όμως δεν ανέβηκα πάνω από τα 140-150 και γενικά οδηγούσα ομαλά χωρίς εξάρσεις. Το δια ταύτα:
      Σύνολο χλμ: 220
      Κατανάλωση στο trip computer: 5.7
      Κατανάλωση στην αντλία: 5.9

      Κινητήρας διαμάντι!

      Παρακολουθώ την κατανάλωσή μου από το πρώτο χιλιόμετρο του αυτοκινήτου καταγράφοντας ταυτόχρονα τη διαφορά trip computer με αντλία. Με 80% χρήση εθνικής στις παραπάνω ταχύτητες και με ktuner / intercooler τα τελευταία 5000 χλμ η μέση κατανάλωση, για τα 19000 χλμ που έχω κάνει σύνολο, είναι 6,7 lt / 100 km (αντλία). Η μέση κατανάλωση στο trip είναι 8% κάτω με διαφορές που ανά περίπτωση παίζουν από 6% - 11%. Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν έχω καταφέρει είναι να πλησιάσω τα 46,9 lt καυσίμου που αναφέρεται στα φυλλάδια ως μέγιστη χωρητικότητα στο ρεζερβουάρ. Με λαμπάκι ρεζέρβας και υπόλοιπο στο trip 60 km, έβαλα περίπου 36 lt καυσίμου. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο δεν χορταίνω να το οδηγώ !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist

    Latest posts made by anestist

    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @sargus said in Νέο Honda Civic 2017:

      Περί κατανάλωσης:
      Πήγα τις προάλλες Ηράκλειο-Ιεράπετρα και πίσω. Για όσους δεν ξέρουν είναι ΒΟΑΚ και λίγο παλιός επαρχιακός. Γέμισα το τεπόζιτο πριν ξεκινήσω και το ξαναγέμισα όταν επέστρεψα. Ήμουν μόνος με φουλ κλιματισμό (εξ. θερμοκρασία 32 C). Δεν έτρεχα ιδιαίτερα, παρόλα αυτά ήμουν το πιο γρήγορο αμάξι στο δρόμο αφού περνούσα όποιον συναντούσα ενώ δε με πέρασε κανείς. Σε κανένα σημείο όμως δεν ανέβηκα πάνω από τα 140-150 και γενικά οδηγούσα ομαλά χωρίς εξάρσεις. Το δια ταύτα:
      Σύνολο χλμ: 220
      Κατανάλωση στο trip computer: 5.7
      Κατανάλωση στην αντλία: 5.9

      Κινητήρας διαμάντι!

      Παρακολουθώ την κατανάλωσή μου από το πρώτο χιλιόμετρο του αυτοκινήτου καταγράφοντας ταυτόχρονα τη διαφορά trip computer με αντλία. Με 80% χρήση εθνικής στις παραπάνω ταχύτητες και με ktuner / intercooler τα τελευταία 5000 χλμ η μέση κατανάλωση, για τα 19000 χλμ που έχω κάνει σύνολο, είναι 6,7 lt / 100 km (αντλία). Η μέση κατανάλωση στο trip είναι 8% κάτω με διαφορές που ανά περίπτωση παίζουν από 6% - 11%. Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν έχω καταφέρει είναι να πλησιάσω τα 46,9 lt καυσίμου που αναφέρεται στα φυλλάδια ως μέγιστη χωρητικότητα στο ρεζερβουάρ. Με λαμπάκι ρεζέρβας και υπόλοιπο στο trip 60 km, έβαλα περίπου 36 lt καυσίμου. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο δεν χορταίνω να το οδηγώ !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Νομίζω ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι το 1.5 προσφέρεται μόνο σε μία πλήρως εξοπλισμένη και ακριβή έκδοση. Βέβαια και στις άλλες ευρωπαϊκές αγορές μόνο σε μια έκδοση προσφέρεται ενώ σε απόλυτα νούμερα στην Ελλάδα έχει και τη χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τις άλλες αγορές.. Οι ανταγωνιστές προσφέρουν και αλλες εκδόσεις λιγότερο καλά εξοπλισμένες και κατ επέκταση φθηνότερες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Πριν από πολλά χρόνια μπορούσε να γίνει με βεβαίωση ιδιώτη γιατρού. Εδώ και αρκετά χρόνια χρειάζεται βεβαίωση υγειονομικής επιτροπής. Ίσως να αρκεί και βεβαίωση από νοσοκομείο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Καλημέρα,

      με την παραδοχή των 42 lt τα νούμερα βγαίνουν καλύτερα. Μπορεί να είναι έτσι. Τι να πω ! Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον προς το παρόν, και με τις δικές μου συνθήκες οδήγησης (80% εθνική) η κατανάλωση είναι κάτι που με εξέπληξε θετικά. Ο χρόνος θα δείξει.

      Φίλε καλησπέρα και χρόνια πολλά,

      Ξέρω ακριβώς τι λέει η honda τόσο σε ευρώπη όσο και αμερική και είναι ακριβώς αυτό που λές και εσύ δηλαδή 46-47.

      Το θέμα είναι όμως ότι και εμένα ΔΕ μου βγαίνουν τα νούμερα στο δικό μου civic  Μετά απο πράξεις σε βενζινάδικα πολλές φορές βγάζω γύρω στα 42. Προφανώς δεν ξέρω καλύτερα απο τη honda, αλλά παρέθεσα πόσο μου βγαίνει οτι είναι με βάση τις δικέ ςμου μετρήσεις. Για αυτό και σε προέτρεψα να τρέξεις και εσύ τις μετρήσεις σου, με την Η1 υπόθεση ότι το ρεσερβουάρ παίρνει 42 και ν αμου πείς αν σου βγεί σωστά ή όχι,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Στην επίσημη σελίδα της HONDA και στην ενότητα ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ γράφει δεξαμενή καυσίμου 46,9 lt. Σε ψάξιμο σε διάφορα sites αναγράφει από 46-47 τόσο για την αμερικάνικη όσο και για την ευρωπαιϊκή αγορά.

      Από όσο γνωρίζω το ρεζερβουάρ δεν είναι 47 λίτρα αλλά 42. Ξανακάνε με αυτό το νούμερο τους υπολογισμούς σου και δες αν ταιριάζουν.

      anestist wrote:

      Έχοντας κάνει περίπου 1500 χλμ και 3 γεμίσματα ρεζερβουάρ δεν μου βγαίνουν κάποια νούμερα. Αν δεν κάνω λάθος το ρεζερβουάρ του 1.5 είναι κάτι λιγότερο από 47 lt. Στα δύο πρώτα μου γεμίσματα, δείχνοντας υπόλοιπο περίπου 120 χλμ για άδειασμα, γέμισα με περίπου 34 lt. Σήμερα ανάβοντας το λαμπάκι της βενζίνης (στα 55 km υπόλοιπο), το οποίο άφησα επίτηδες, γέμισα με 35,5 lt. Αυτό σημαίνει ότι αν και άναψε το λαμπάκι υπάρχουν ακόμα περίπου 11 lt καύσιμο ή περίπου 160 km. Και στα τρία μου γεμίσματα η μέση κατανάλωση, μετρώντας στην αντλία, είναι περίπου 6,7 lt/100. Το πότε ανάβει το λαμπάκι είναι κάτι που ρυθμίζεται από μόνο με τη χρήση; γιατί αν και φαίνεται το ρεζερβουάρ στο όριο έχει ακόμα το 1/4 της χωρητικότητας του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Έχοντας κάνει περίπου 1500 χλμ και 3 γεμίσματα ρεζερβουάρ δεν μου βγαίνουν κάποια νούμερα. Αν δεν κάνω λάθος το ρεζερβουάρ του 1.5 είναι κάτι λιγότερο από 47 lt. Στα δύο πρώτα μου γεμίσματα, δείχνοντας υπόλοιπο περίπου 120 χλμ για άδειασμα, γέμισα με περίπου 34 lt. Σήμερα ανάβοντας το λαμπάκι της βενζίνης (στα 55 km υπόλοιπο), το οποίο άφησα επίτηδες, γέμισα με 35,5 lt. Αυτό σημαίνει ότι αν και άναψε το λαμπάκι υπάρχουν ακόμα περίπου 11 lt καύσιμο ή περίπου 160 km. Και στα τρία μου γεμίσματα η μέση κατανάλωση, μετρώντας στην αντλία, είναι περίπου 6,7 lt/100. Το πότε ανάβει το λαμπάκι είναι κάτι που ρυθμίζεται από μόνο με τη χρήση; γιατί αν και φαίνεται το ρεζερβουάρ στο όριο έχει ακόμα το 1/4 της χωρητικότητας του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Κανείς το λογότυπο του Σαρακάκη χωρίς πρόβλημα στο χρώμα; Και αν ναι με τι τρόπο;

      Το αφαίρεσα με το που επέστρεψα σπίτι από την παραλαβή του αυτοκινήτου. Το τράβηξα από τη μία άκρη και ξεκόλλησε χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι κολλημένο με ταινία διπλής όψεως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      anestist wrote:

      Ξεφεύγοντας αρκετά από τα παραπάνω θέματα, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ενισχυθεί ο ανεπαρκέστατος, κατά τη γνώμη μου, φωτισμός στο χώρο αποσκευών του hatcback.

      Σε πρώτη φάση άλλαξε τη λάμπα που έχει με ποιό ισχυρή. Φθηνή και εύκολο μετατροπή

      Αν δεν σε καλύπτει τότε θέλει να προσθέσεις επιπλέον φωτισμό σε άλλο σημείο του χώρου αποσκευών

      Άλλαξα ήδη την υπάρχουσα με μία Τ10 led που είχα, η οποία όμως δεν δίνει κάτι παραπάνω. Έχω ήδη παραγγείλει μία Τ15 led που θεωρητικά χωράει και βγάζει περισσότερο φως. Δεν περιμένω τρομερή βελτίωση. Αν δεν κάνει κάτι κι αυτή θα το ξαναψάξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Ξεφεύγοντας αρκετά από τα παραπάνω θέματα, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ενισχυθεί ο ανεπαρκέστατος, κατά τη γνώμη μου, φωτισμός στο χώρο αποσκευών του hatcback.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Hondara wrote:

      Είναι το γνωστό τεστ 'αποφυγής ταράνδου' απο Ισπανούς δοκιμαστές αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα των μετρήσεων για το Civic δεν είναι απλά εντυπωσιακό. Είναι εξωπραγματικό για την κατηγορία του αυτοκινήτου!

      Youtube Video

      Καταλαβαίνουμε τον ενθουσιασμό σου για το πραγματικά εξαιρετικό Civic, αλλά σε οδηγεί σε υπερβολές. Το Civic βγάζει την 'άσκηση' αυτή με 79 Km/h, αλλά το Focus τη βγάζει με 83! Με τη λογική σου, το Focus πρέπει να είναι από άλλο πλανήτη... Και η πλάκα είναι ότι το Civic είναι με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση ενώ το Focus είναι με τον ημιάκαμπτο πίσω. https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I

      Επί της ουσίας όμως, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την υπερβολική βαρύτητα που δίνουν κάποιοι σε αυτό το τεστ, όταν αφορά μόνο μια μικρή πτυχή της συνολικής οδικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου...

      Χάρη, και τα δύο test αναφέρονται στα χιλιάρια. Τουλάχιστον αυτό γράφεται στην αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό έχει κάποια σημασία για τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Σίγουρα όμως το Civic δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση στο χιλιάρι. Και όπως φαίνεται στο βίντεο, τουλάχιστον εμφανησιακά είναι το χιλιάρι. Αυτό βέβαια δεν αλάζει κάτι γιατί και τα δύο είναι πολύ καλά οδηγικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anestist
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr