-
Ναι νωρίς, περίμεναν να τραυματιστεί για το υπόλοιπο της σεζόν ο Μάρτιν, άσε με τώρα μην με διαολίζεις και είμαστε ήδη off-topic....
-
Ναι Dublin έχω μπει στο 2008 και έκανα και 2 test drive με τον 1.2 100hp manual , αν εξαιρέσεις το 3D cockpit δεν λες και ουαου μπήκα σε αυτοκίνητο του επόμενου αιώνα , είναι πάρα πολύ ωραίο - καλοσχεδιασμένο και άνετο όπως είναι όλα τα νέας γενιάς (Chr - Juke - Captur - Kamiq κα) σίγουρα ποιο πολύ design από πολλά άλλα όπως kona -crossland - c3 aircross - Vitara!
Significant για την πεζό και εξού και το φουλ marketing , το ίδιο λέμε.
Αν η βάση φόρτισης για το κινητό κάνει κάνα 80ε(?) να την βάλουμε μόνοι μας ,με το ίδιο σκεπτικό να βάλουμε blind spot warning όπως έλεγε και ο Lap απο το ali express δυο κάμερες πινακίδας μπρος - πίσω full κινεζιές, after market τεμπέλη με τρυπανοβιδες κ.α ωραία , τότε να πάμε να πάρουμε την active και την authentic με 17- 18 κ καθαρίσαμε .
Δεν κάνουμε χουλιγκανισμό για τις μάρκες αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συγκρίνονται .
Το lpg είναι ( ή έστω ήταν) selling point για πολλούς που κάνουν χιλιόμετρα και δεν θέλουν να αιμορραγούν στον βενζινά αλλά και για διάφορους λόγους δεν θέλουν Diesel !
Off Topic : απορώ πως μπορείτε να βλέπεται ακόμα την σπυριάρα δεν πονάνε τα μάτια σας με την ομάδα? Πολύ απογοήτευση και δεν είμαστε και καλομαθημένοι έχουμε φάει χρόνια άσχημα!
-
ΥΓ2: Ηθικό συμπέρασμα καλό θα ήταν οι 'οπαδικοι στρατοί' να ρίξουν λίγο τους τόνους γιατί υπάρχουν κάτι Mazda/Honda και μας κατουράνε όλους, PSA VAG FORD κλπ κλπ και ας μην πουλάνε το ίδιο....
Είχα ένα MX5 κάποτε από κατούρημα όσο θές, από γαμ..ι λίγο πάντως....
-
Το captur είχε μια έκδοση dynamic 1,3 130ps στα 22.500 περίπου και στα 24.500 η αντίστοιχη diesel 115ps οι οποίες είχαν καλό εξοπλισμό και θα πούλαγαν πολύ. Τις κατάργησε σύντομα λόγω ρύπων και τώρα οι τιμές και τα μοτέρ του είναι για γέλια. Λογικό να έχει πάει άπατο.
-
Ναι Dublin έχω μπει στο 2008 και έκανα και 2 test drive με τον 1.2 100hp manual , αν εξαιρέσεις το 3D cockpit δεν λες και ουαου μπήκα σε αυτοκίνητο του επόμενου αιώνα , είναι πάρα πολύ ωραίο - καλοσχεδιασμένο και άνετο όπως είναι όλα τα νέας γενιάς (Chr - Juke - Captur - Kamiq κα) σίγουρα ποιο πολύ design από πολλά άλλα όπως kona -crossland - c3 aircross - Vitara!
Sinificant για την πεζό και εξού και το φουλ marketing , το ίδιο λέμε.
Αν η βάση φόρτισης για το κινητό κάνει κάνα 80ε(?) να την βάλουμε μόνοι μας ,με το ίδιο σκεπτικό να βάλουμε blind spot warning όπως έλεγε και ο Lap απο το ali express δυο κάμερες πινακίδας μπρος - πίσω full κινεζιές, after market τεμπέλη με τρυπανοβιδες κ.α ωραία , τότε να πάμε να πάρουμε την active και την authentic με 17- 18 κ καθαρίσαμε .
Δεν κάνουμε χουλιγκανισμό για τις μάρκες αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συγκρίνονται .
Το lpg είναι ( ή έστω ήταν) selling point για πολλούς που κάνουν χιλιόμετρα και δεν θέλουν να αιμορραγούν στον βενζινά αλλά και για διάφορους λόγους δεν θέλουν Diesel !
Off Topic : απορώ πως μπορείτε να βλέπεται ακόμα την σπυριάρα δεν πονάνε τα μάτια σας με την ομάδα? Πολύ απογοήτευση και δεν είμαστε και καλομαθημένοι έχουμε φάει χρόνια άσχημα!
Δηλαδή επαγωγική και σκούρα τζάμια πίσω και πήρε αύξηση 800€, πάνω στην αύξηση;!
Για όποιον θέλει να δει πραγματικά δώρα, ας κοιτάξει την πολιτική της Opel, και μιλάμε για δώρα, όχι αυξήσεις..
https://www.opel.gr/prosfores-ypiresies/index/evretirio/-more-opel.html
Δίνω τα ΔΩΡΑ για την Elegance 1.2 130hp (όχι 90..) στα 20.500 τελική (εκτός χρώματος). Opel Mokka φυσικά.
!more OPEL Elegance: Επαγωγική φόρτιση κινητού, Προβολείς LED Matrix (Φώτα ημέρας LED, Προβολείς ECO LED, Πίσω φώτα LED, Προβολείς IntelliLux LED Matrix), Park & Go Pack (Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου, Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, Πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180°, Ένδειξη και προειδοποίηση πλευρικής απόστασης)
Ακόμη και τα IntelliLux Matrix και τυφλού σημείου!
Απορεί κανείς γιατί θα γίνει best seller;!
Δεν υποτιμώ το Captur (top 3 με 2008/Puma για μένα), απλά σε μια πολύ δύσκολη κατηγορία δεν έχει πολλά κορυφαία selling points. Από χώρους επιβατών Kamiq, κανονικές αποσκευές 2008/T Roc, οδήγηση Fiesta = Puma, φθηνια και άνεση Crossland/Aircross, φθηνια σκέτη Stonic/Arona, κ.λ.π και τα περισσότερα είναι ικανά ήδη.
Αν είχε βγει αρχές 20 το Captur και Σεπτέμβριο 20 το 2008 (έτσι είχαν ανακοινωθεί αρχικά) μάλλον με Dynamic diesel 115 θα ήμουν τώρα.
Υ.Γ είχα γράψει ένα μακροσκελεστατο ποστ αλλά για πολλοστή φορά το έχασε το φόρουμ. Βαριέμαι να ξαναγράψω, αλλά τα είπαν και τα παιδιά ήδη.
15 χρόνια έπαιζα σε ομάδες. Το μπάσκετ είναι στο DNA μου. Αλλά μαζεύτηκαν πολλές πίκρες.
-
►Καταλαβαίνεις ότι δεν διαφωνώ από απλή αντίδραση έτσι ?
►Την αύξηση πρώτος την έκραξα , αλλά όπως και να έχει και το 6άρι σασμάν ( που καλά τα λες ότι έπρεπε να ήταν στάνταρ) και τα άλλα 2 δεν είναι τσάμπα!
►Για το πρόγραμμα της opel το έχω ξαναπεί μοιράζει δώρα !
►Το stonic το καλοκαίρι δεν μου είχε φανεί φτηνό ίσα -ίσα ανέβαινε αρκετά !
►Το site τώρα τελευταία έχει βαρύνει πολύ ή μου φαίνεται , από θέμα σε θέμα αργεί πολύ !
►Έτσι εξηγείται η 'αρρώστια' με την σπυριάρα !
-
►Καταλαβαίνεις ότι δεν διαφωνώ από απλή αντίδραση έτσι ?
►Την αύξηση πρώτος την έκραξα , αλλά όπως και να έχει και το 6άρι σασμάν ( που καλά τα λες ότι έπρεπε να ήταν στάνταρ) και τα άλλα 2 δεν είναι τσάμπα!
►Για το πρόγραμμα της opel το έχω ξαναπεί μοιράζει δώρα !
►Το stonic το καλοκαίρι δεν μου είχε φανεί φτηνό ίσα -ίσα ανέβαινε αρκετά !
►Το site τώρα τελευταία έχει βαρύνει πολύ ή μου φαίνεται , από θέμα σε θέμα αργεί πολύ !
►Έτσι εξηγείται η 'αρρώστια' με την σπυριάρα !
Όχι, μία χαρά τα λέμε!
Stonic/Arona/Crossland/C3 Aircross και 1-2 άλλα, τα παίρνεις και κάτω από 18.000 (όταν Clio Dynamic με 90 άλογα θες σχεδόν 19.000 πλέον!). Εδώ η πρώτη του Mokka (το αναφέρω συνέχεια επειδή ο κουμπάρος πάει για Opel και τα έχω πολύ πρόσφατα όλα), που την σκέφτεται σοβαρά ο δικός μου, κάνει 18.000 όλα μέσα, 1.2 100hp και 20.000€ η diesel 110hp. 3μελης οικογένεια, σε κανένα Β δεν χωραγε άνετα (τον φωνάζουμε Ψηλό, για να καταλάβεις στην παρέα!), δεν έχει τρομερές ανάγκες από χώρους, αλλά βολεύει το B suv.
Δώρα δίνει στην 1η έκδοση.
!more OPEL Edition: Parking pack (Αισθητήρες παρκαρίσματος, πίσω, Πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180°, Θερμαινόμενοι & Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες), Sight & Light pack (Αισθητήρας βροχής, Hλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, Αυτόματος φωτισμός με αναγνώριση τούνελ)
Ουσιαστικά τα αναβαθμίζει μία έκδοση η Opel, όλα.
200€ το πολύ έξοδα μας έδωσε, συν 130-170 το λευκό, +200-300€ από τις αρχικές με κλειδί (και πράσινο ή λευκό χρώμα).
-
iceman7 wrote:
Σιγά μην δώσει κανεις 28 χηνες για Β suv και δη με την ποιότητα συναρμογης της Ρενώ ή τα ηλεκτρικα θέματα των πεζω.
σε αυτά τα λεφτά αρχιζεις να κοιτάς ήδη premium (και ψήνεσαι να βαλεις και λεφτά παραπάνω για να το κανεις αξιοπρεπές) ή πας σε vag για ποιότητα υλικών, Τογιότα για αξιοπιστία ή φορντ για οδηγική συμπεριφορά.
Έχουν σπαμαρει την αγορά οι Γάλλοι και πάντα πλήρη ή 100% σωστά αυτοκίνητα δεν είναι.Μήπως αυτοαναιρείσαι; Μιλάς για συγκεκριμένες μάρκες που υπερέχουν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αλλά ταυτόχρονα τις θεωρείς ολοκληρωμένες ώστε να θεωρείς μη ολοκληρωμένα οχήματα τα γαλλικά και δει αποτέλεσμα spamm!
Η Toyota έχει την ποιότητα υλικών του VAG ή το handling ενός Ford;
Ένα Ford έχει την αξιοπιστία ενός Toyota ή την ποιότητα ενός VAG;
Ένα VAG έχει την αξιοπιστία ενός Toyota ή τιμόνι εφάμιλλο με ένα αντίστοιχο Ford;
Συνδυαστικά μήπως όλα αυτά τα έχει συνολικά καλύτερα η Mazda και η Honda; Ρητορικό το ερώτημα, η απάντηση είναι φυσικά ναι!
Μάλλον αυτό το τελευταίο είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι πολύ περισσότερο από το να 'θάψεις' το PSA ήθελες να ανεβάσεις τις άλλες 3 μάρκες γιατί κλασσικά ή έχεις ήδη ή θέλεις να ψωνίσεις από αυτές. Δικαίωμα σου και μαγκιά σου αλλά καρφώνεσαι.
Αυτός ο πόνος που έχει γεμίσει η αγορά PSA και QQ δεν βλέπω να εκφράζεται αντίστοιχα για τους στόλους των εταιρικών/Taxi VAG που κρατάνε τον όμιλο στην κορυφή ούτε για τα ατελείωτα Yaris που πουλάνε ασταμάτητα σερί σε συνέχεια από τα Starlet εδώ και περίπου 40 χρόνια...
ΥΓ1: Δεν έχω, δεν είχα ποτέ και πιθανότατα δεν αποκτήσω ποτέ Mazda/Honda δυστυχώς. Αυτό το λέω για να αποδείξω άλλη μια φορά ότι δεν ανήκω σε κανέναν από τους 'στρατούς' απλά δεν μπορώ την flat απαξίωση επειδή απλά ο άλλος δεν γουστάρει την μάρκα. Να λέτε 'εμένα δεν μου κάνει για αυτό και αυτό και αυτό τον λόγο. Πήρα το Ψ για αυτό και αυτό και αυτό τον λόγο'...
ΥΓ2: Ηθικό συμπέρασμα καλό θα ήταν οι 'οπαδικοι στρατοί' να ρίξουν λίγο τους τόνους γιατί υπάρχουν κάτι Mazda/Honda και μας κατουράνε όλους, PSA VAG FORD κλπ κλπ και ας μην πουλάνε το ίδιο....
Λέει κάποιος την άποψη του και αντί να γράψουμε τους λόγους που διαφωνούμε το γυρνάμε στο ψυχαναλυτικό.
Ήμουν σαφής. Οι Γάλλοι με τις πολλές εταιρείες, εξαγορές και συνεργασίες έχουν στην αγορά με τη μια ή την άλλη μάρκα τα ίδια αυτοκίνητα σε 5-6 εκδοχές.
Αυτοκίνητα του σωρού με κύριο ατού το δήθεν σχεδιασμό και τα φρου φρου και αρώματα (ως κλασσικοι Γάλλοι). Ανολοκλήρωτα προϊόντα που τα αγοράζουν όσοι δεν μπορούν να φτάσουν τα καλύτερα. Σαν την αεροπορία μας με τα Ραφαλ!Σπαμαρουν την αγορά όπως έκαναν και οι Γερμανοί του VAG παρότι ποιοτικα είναι μακραν καλύτεροι των Γάλλων. Τουλάχιστον αυτοί στις θυγατρικες πασχίζουν πια να διαφοροποιηθούν.
Η αναφορά σε μικρες πια, μη μαζικές εταιρίες απλά ενισχύει το επιχείρημα μου. Μέσα στον ορυμαγδό Γαλλικών ή γαλλοτραφων που θαμπωνουν τους 'ιθαγενείς' με εξωτικούς σχέδιασμους που να φτουρήσουν και τα σπάνια πουλιά;
Και πριν ξανά κολλήσουμε οπαδικές ετικέτες (καθαρίζεις σίγουρα ευκολότερα κολλώντας μια ετικέτα στην άποψη του άλλου μεταφέροντας υποτίθεται το βάρος απόδειξης στον άλλο να αποδείξει πρώτα ότι δεν είναι ότι η ετικέτα προστάζει)έχω ξεκαθαρισει ότι πλην μιας παλαιοθεν σχέσης με την Τογιότα (περισσότερο συνήθεια πια γιατί δεν μου αρέσουν τα τελευταία της μοντέλα) δεν έχω καμία άλλη προτίμηση και έχω δοκιμάσει αρκετές διαφορετικές μάρκες τόσο προσωπικά όσο και οικογενειακά.
Απλά δεν μου αρέσουν τα γαλλικα και θεωρώ κοροϊδία να δίνεις πολλά λεφτά για αυτά.
-
Ο περισσότερος κόσμος σήμερα παλεύει με τα οικονομικά του για να πάρει, αν πάρει, όχημα άνω των 25Κ. Δεν θα λέμε τα αυτονόητα. Ναι προφανώς και εγώ αν είχα να διαθέσω 30/40/50.000€ ΔΕΝ θα έπαιρνα γαλλικό όχημα. Κάπου εκεί που πατάει ο μέσος αγοραστής, άιντε και μέχρι τα 28κ ταβάνι, σας αρέσει δεν σας αρέσει απλά δεν υπάρχει ολοκληρωμένο - ξεχωριστό όχημα. Πόσο μάλλον στο ελληνικό φορολογικό σύστημα.
Τα γαλλικά υπερέχουν σε τομείς που δεν πουλάνε στους petrolheads. Έμφαση σε άνεση, αθόρυβη κύλιση και ναι προφανώς το look, μα είναι Γάλλοι!! Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε με την άποψή σου αλλά με την απαξίωση στα όσα εκπροσωπεί η γαλλική σχολή.
Η μαζική παραγωγή και κυρίως η μεταφορά των γραμμών παραγωγής εκτός των χωρών έδρας έχει φέρει πολύ κοντά πλέον τα περισσότερα οχήματα. Πλέον και με την επόμενη γενεά Honda made in USA και την (προσωρινή;) φυγή της Mitsubishi θα έχει μείνει μια Mazda για να μπορείς να 'ζήσεις' το πραγματικά ξεχωριστό προϊόν φτιαγμένο από τον ίδιο τον εμπνευστή του.
Από όλες τις σχολές θεωρώ πιο 'ξεχωριστή' την ιαπωνική καθώς οι λοιποί Ευρωπαίοι πλέον κατασκευάζουν παραλλαγές ίδιων οχημάτων.
Έιμαι λάτρης του φαγητού και αν ήμουν θανατοποινίτης το τελευταίο μου γεύμα θα ζητούσα να είναι ριζότο φούνγκι. Είχα την 'ατυχία' να φάω μια φορά στην ζωή μου ένα τέτοιο από την κουζίνα του 'Ετρούσκο' στην Κέρκυρα ενώ ήταν στην κουζίνα παρόν ο ίδιος ο Botrini. Μου το κατέστρεψε, αμφιβάλω αν θα μπορέσω να φάω αντίστοιχο στη ζωή μου. Ακόμα και τα καλύτερα μετά από αυτόν μου φαίνονται 'μεχ' και τα αποδέχομαι γιατί απλά κάνουν την δουλειά τους.
Το αμάξι που 'θα μας συγκλονίσει τον κόσμο' οι περισσότεροι εξ υμών δεν θα το δούμε πότε ούτε από κοντά, πόσο μάλλον να το αγοράσουμε. Απολαύστε λίγο το mainstream αμάξι που μπορείτε να αγοράσετε και ηρεμήστε με τα 'καλύτερα των καλύτερων'. Άποψή μου. Ναι ξέρω σταματάω είμαι off-topic.
-
Sabas_Thess wrote:
iceman7 wrote:
Σιγά μην δώσει κανεις 28 χηνες για Β suv και δη με την ποιότητα συναρμογης της Ρενώ ή τα ηλεκτρικα θέματα των πεζω.
σε αυτά τα λεφτά αρχιζεις να κοιτάς ήδη premium (και ψήνεσαι να βαλεις και λεφτά παραπάνω για να το κανεις αξιοπρεπές) ή πας σε vag για ποιότητα υλικών, Τογιότα για αξιοπιστία ή φορντ για οδηγική συμπεριφορά.
Έχουν σπαμαρει την αγορά οι Γάλλοι και πάντα πλήρη ή 100% σωστά αυτοκίνητα δεν είναι.Μήπως αυτοαναιρείσαι; Μιλάς για συγκεκριμένες μάρκες που υπερέχουν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αλλά ταυτόχρονα τις θεωρείς ολοκληρωμένες ώστε να θεωρείς μη ολοκληρωμένα οχήματα τα γαλλικά και δει αποτέλεσμα spamm!
Η Toyota έχει την ποιότητα υλικών του VAG ή το handling ενός Ford;
Ένα Ford έχει την αξιοπιστία ενός Toyota ή την ποιότητα ενός VAG;
Ένα VAG έχει την αξιοπιστία ενός Toyota ή τιμόνι εφάμιλλο με ένα αντίστοιχο Ford;
Συνδυαστικά μήπως όλα αυτά τα έχει συνολικά καλύτερα η Mazda και η Honda; Ρητορικό το ερώτημα, η απάντηση είναι φυσικά ναι!
Μάλλον αυτό το τελευταίο είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι πολύ περισσότερο από το να 'θάψεις' το PSA ήθελες να ανεβάσεις τις άλλες 3 μάρκες γιατί κλασσικά ή έχεις ήδη ή θέλεις να ψωνίσεις από αυτές. Δικαίωμα σου και μαγκιά σου αλλά καρφώνεσαι.
Αυτός ο πόνος που έχει γεμίσει η αγορά PSA και QQ δεν βλέπω να εκφράζεται αντίστοιχα για τους στόλους των εταιρικών/Taxi VAG που κρατάνε τον όμιλο στην κορυφή ούτε για τα ατελείωτα Yaris που πουλάνε ασταμάτητα σερί σε συνέχεια από τα Starlet εδώ και περίπου 40 χρόνια...
ΥΓ1: Δεν έχω, δεν είχα ποτέ και πιθανότατα δεν αποκτήσω ποτέ Mazda/Honda δυστυχώς. Αυτό το λέω για να αποδείξω άλλη μια φορά ότι δεν ανήκω σε κανέναν από τους 'στρατούς' απλά δεν μπορώ την flat απαξίωση επειδή απλά ο άλλος δεν γουστάρει την μάρκα. Να λέτε 'εμένα δεν μου κάνει για αυτό και αυτό και αυτό τον λόγο. Πήρα το Ψ για αυτό και αυτό και αυτό τον λόγο'...
ΥΓ2: Ηθικό συμπέρασμα καλό θα ήταν οι 'οπαδικοι στρατοί' να ρίξουν λίγο τους τόνους γιατί υπάρχουν κάτι Mazda/Honda και μας κατουράνε όλους, PSA VAG FORD κλπ κλπ και ας μην πουλάνε το ίδιο....
Λέει κάποιος την άποψη του και αντί να γράψουμε τους λόγους που διαφωνούμε το γυρνάμε στο ψυχαναλυτικό.
Ήμουν σαφής. Οι Γάλλοι με τις πολλές εταιρείες, εξαγορές και συνεργασίες έχουν στην αγορά με τη μια ή την άλλη μάρκα τα ίδια αυτοκίνητα σε 5-6 εκδοχές.
Αυτοκίνητα του σωρού με κύριο ατού το δήθεν σχεδιασμό και τα φρου φρου και αρώματα (ως κλασσικοι Γάλλοι). Ανολοκλήρωτα προϊόντα που τα αγοράζουν όσοι δεν μπορούν να φτάσουν τα καλύτερα. Σαν την αεροπορία μας με τα Ραφαλ!Σπαμαρουν την αγορά όπως έκαναν και οι Γερμανοί του VAG παρότι ποιοτικα είναι μακραν καλύτεροι των Γάλλων. Τουλάχιστον αυτοί στις θυγατρικες πασχίζουν πια να διαφοροποιηθούν.
Η αναφορά σε μικρες πια, μη μαζικές εταιρίες απλά ενισχύει το επιχείρημα μου. Μέσα στον ορυμαγδό Γαλλικών ή γαλλοτραφων που θαμπωνουν τους 'ιθαγενείς' με εξωτικούς σχέδιασμους που να φτουρήσουν και τα σπάνια πουλιά;
Και πριν ξανά κολλήσουμε οπαδικές ετικέτες (καθαρίζεις σίγουρα ευκολότερα κολλώντας μια ετικέτα στην άποψη του άλλου μεταφέροντας υποτίθεται το βάρος απόδειξης στον άλλο να αποδείξει πρώτα ότι δεν είναι ότι η ετικέτα προστάζει)έχω ξεκαθαρισει ότι πλην μιας παλαιοθεν σχέσης με την Τογιότα (περισσότερο συνήθεια πια γιατί δεν μου αρέσουν τα τελευταία της μοντέλα) δεν έχω καμία άλλη προτίμηση και έχω δοκιμάσει αρκετές διαφορετικές μάρκες τόσο προσωπικά όσο και οικογενειακά.
Απλά δεν μου αρέσουν τα γαλλικα και θεωρώ κοροϊδία να δίνεις πολλά λεφτά για αυτά.
Η πραγματικότητα απέχει πολύ από την άποψή σου βέβαια, καθώς τα τελευταία χρόνια σε ανακλήσεις και σοβαρές βλάβες, η PSA είναι σημαντικά χαμηλά. Τα έχουμε ποσταρει επανειλημμένα όλα αυτά (και για Toyota με τις αποζημιώσεις μαμούθ).
Επίσης με τα νέα infotainment και τέτοια ο VAG ακόμη δεν έχει ξεμπερδεψει, πριν μία εβδομάδα είχαμε πάλι ανάκληση και γενικά υπάρχει θέμα σε πολλά μοντέλα (το Golf βγήκε, είδαν ότι είχε λάθη και τα ξαναπήραν πίσω τον Ιούνιο, και μερικούς μήνες μετά, πάλι τα ίδια).
Όλοι οι όμιλοι ίδιες πλατφόρμες κινητήρες χρησιμοποιούν, ακόμη και η Mercedes παίρνει τους εισαγωγικούς της από την Renault.
Μετά είναι
renault/nissan/Mitsubishi/Dacia/Lada τα ίδια.
VW/Seat/Skoda/Audi η hyundai με τη ΚΙΑ.
Toyota με Lexus και Daihatsu και συνεργασία με Suzuki (δεν ανήκει όμως στην Toyota, αλλά (θα) έχουν κοινά μοντέλα.
Δηλαδή τόσα χρόνια που ήσουν;!
Μία χαρά στόχευση έχει η PSA με μοντέλα που καλύπτουν ελαφρά το ένα το άλλο (έχουμε εξηγήσει στα συγκεκριμένα νήματα) και για' αυτό έχει και μεγάλη άνοδο σαν πωλήσεις.
Τώρα η Stellantis βέβαια είναι για δυνατούς λύτες, θα το δούμε αυτό.
-
Το έχουμε εμπεδώσει εδώ και χρόνια ότι δεν σου αρέσουν τα γαλλικά ...
Είναι δικαίωμα σου .
Αλλά το να λες ότι είναι ατελή , ενώ είναι τέλειοι οι βαγκέληδες , είναι έως και εμμονή ...
Να θυμίσω ότι στην Αμερική οι προπέλες και οι άλλοι γερμανοί είναι στον πάτο της αξιοπιστίας ?
Οπότε δικαίωμα σου να έχεις την άποψη σου , δικαίωμα και των άλλων να έχουν την δική τους ...
Ακόμη να θυμίσω ότι όλοι εδώ ασχολούνται με τα αυτοκίνητα και έχουν δοκιμάσει πολλά αυτοκίνητα , οπότε και η δική τους γνώμη έχει την ίδια βαρύνουσα σημασία με την δική σου . Προφανώς δεν είμαστε 'ιθαγενείς' , ούτε εσύ κονκισταδόρ...
Αυτά βέβαια δεν αναιρούν το γεγονός ότι κάποια γαλλικά , κυρίως η Πεζό και η Ντι Ες και ίσως και η Ρενώ σε κάποια μοντέλα , είναι ακριβά . Βασικά είναι ακριβά για τα δικά μας λεφτά , μετά από 10 χρόνια κρίσης .
Αλλά δεν είναι φτηνά και άλλα μοντέλα που δεν παρέχουν κάτι καλύτερο . Είτε κορεάτικα , είτε γιαπωνέζικα , εκτός από ορισμένα μοντέλα .
Τα δε γερμανικά είναι απαράδεκτα ακριβά και είναι ο ορισμός των αυτοκινήτων για 'ιθαγενείς' , ενώ η ποιότητα τους και κυρίως η αξιοπιστία τους είναι προβληματική .
-
Δεν λέω ότι είναι τέλειοι οι βαγγεληδες.
Συγκριτικά τους αναφέρω σε σχέση με το σπαμαρισμα μοντέλων των Γάλλων επειδή έκαναν τα ίδια.
Τουλάχιστον στα γερμανικά ένιωθες ότι αγοράζεις κανονικό αυτοκίνητο. Όχι playmobil σαν τα γαλλικα.Τα γιαπωνέζικα είναι τα πιο αξιόπιστα, τα γερμανικά τα πιο προσεγμένα σε απτή ποιότητα, ιταλικά φινετσάτα και σπορ, κορεάτικα value for money και διαρκώς βελτιωμένα.
Οι Γάλλοι πάντα είχαν μια μεγάλη ιδέα για τον ευατο τους. Αλλά είχαν το κοινό τους, ολίγον γραφικό με τους βατράχους κλπ και ανεκτικό στα ηλεκτρικα τους προβλήματα.
Τωρα που εξαγόρασαν και άλλες εταιρίες ή δανείζουν κάποια σύνολα την είδαν μεγιστάνες της αυτοκινητοβιομηχανίας παρότι παράγουν φθηνιαρικα αμάξια που κοστίζουν πολύ περισσότερο από την αξία τους.
Και πάτε και πέφτετε στη λουμπα και δίνετε 30 για το πεζω ενώ το ίδιο οπελ κάνει 23. Τουλαχιστον πάρτε το οπελ. Όπως έκαναν οι γερμανόφιλοι με την οκταβια αντί του πασσατ ή του γκολφ.
Μην πληρώνετε φύκια. -
Τέτοιους αφορισμούς ούτε η Ιερά Εξέταση στον Μεσαίωνα δεν έκανε. Εν ολίγοις, όσοι παίρνουν Γαλλικό αυτοκίνητο είναι κορόιδα και μειωμένης αντίληψης.
-
Τέτοιους αφορισμούς ούτε η Ιερά Εξέταση στον Μεσαίωνα δεν έκανε. Εν ολίγοις, όσοι παίρνουν Γαλλικό αυτοκίνητο είναι κορόιδα και μειωμένης αντίληψης.
Σκέψου εγώ που έχω 2 Citroen κ 2 Peugeot!
Scum of the earth!
Ευτυχώς έχουμε και 2 Ford και ισορροπούν λίγο την κατάσταση!
-
Να μαθεις να διαβαζεις πρώτα, όχι να διαβαζεις ότι θες να καταλαβεις.
Όσοι δίνουν πανω από 30 για γαλλικό ελπίζω να παίρνουν εντελως φορτωμενες εκδόσεις γιατί είναι αμάξια χωρίς οδηγικη προσωπικότητα, υπολείπονται σε αξιοπιστία, και είναι τιγκα στην ιδιαιτερότητα και στα πλαστικά.
Για φθηνές λύσεις δεδομένων των συνθηκών οκ είναι.Είναι κάπου αστείο να μιλάμε για πεζω με τιμές μερσεντές και λεξους.
-
Να μαθεις να διαβαζεις πρώτα, όχι να διαβαζεις ότι θες να καταλαβεις.
Όσοι δίνουν πανω από 30 για γαλλικό ελπίζω να παίρνουν εντελως φορτωμενες εκδόσεις γιατί είναι αμάξια χωρίς οδηγικη προσωπικότητα, υπολείπονται σε αξιοπιστία, και είναι τιγκα στην ιδιαιτερότητα και στα πλαστικά.
Για φθηνές λύσεις δεδομένων των συνθηκών οκ είναι.Είναι κάπου αστείο να μιλάμε για πεζω με τιμές μερσεντές και λεξους.
-
Ποιά ήταν τα γερμανικά που αγόραζες και ένιωθες ότι ήταν κανονικό αυτοκίνητο ?
Τα Α με τους κινητήρες του ντάστερ και τα λεφτά της μέρκ ?
Τα Χ1 που περνάς από την πυροσβεστική μελέτη πυρασφάλειας για να τα αγοράσεις ?
Τα μίνι που τρίζουν από την πρώτη μέρα και βγάζουν βλάβες ?
Τα βάγκ που έσπερναν δηλητήρια και μας το έπαιζαν οικολόγοι ?
Οσο για τον Βάτραχο ήταν 20 χρόνια μπροστά από την εποχή του . Οπως και ΧΑΝΤΙΑ ΑΚΤΙΒΑ . Αλλο αν δεν είχαν τα λεφτά να έχουν και τα τέλεια ηλεκτρικά . Η να θυμίσουμε την GS και τα φρένα της , τον σχεδιασμό της και την τεχνολογία της το 1969 .
Η τα Ρενώ 16, 19 , 21 ? Πεζώ 403 , 404 , 504 ? Σίμκα ?
Απλά οι Γερμανοί είχαν τζάμπα κεφάλαια από τους Αμερικάνους , για να μην ξαναβγάλουν Αδόλφο και έφτιαχναν αμάξια για να μάθουν στου κασίδη το κεφάλι . Το ίδιο έγινε αναλογικά και στο Ανατολικό κομμάτι από τους Ρώσους ,
Προφανώς οι Γάλλοι τώρα με την Στελλάντις θα σαρώσουν και οι γερμανοί που πουλάνε με ψέμματα και με χρηματισμούς θα ζοριστούν .
Αλλά η μεγάλη διαφορά θα είναι στο πρεστίζ . Γιατί αν πάμε πίσω , στο 50 και στο 60 , η Αλφα και η Λάντσια και η Σιτροέν και η Πεζώ ήταν στο επίπεδο της Μέρκ και πάνω από Μπεμβε , Οτοουνιόν , ενώ ο σκαραβαίος ήταν η φτηνή λύση του ντεσεβώ .
-
Ποιό Πεζώ έχει τιμές Μερσεντές και Λέξους ? Να πω ότι έχει η ΝΤΙ ΕΣ , σε κάποιο σημείο έχει και τους έχω κράξει για αυτό .
Οχι γιατί έχει τιμές Μέρκ και Λέξους , αλλά γιατί έπρεπε η φτηνότερη τους έκδοση , να είναι τουλάχιστον σε επίπεδο Αλούρ + της Πεζό και δεν είναι .
Τα GLA - GLB ξεκινάνε με βενζίνες στα 42-47000 σύμφωνα με τις προσφορές που πήρα 1-2 μήνες πριν . Το αντίστοιχο Πεζώ 3008 - 5008 είναι 10000 κάτω τουλάχιστον .
Το ίδιο ισχύει και για τα λέξους .
-
Μπαίνεις σε ολοκαίνουργιο γαλλικό και νοιωθεις την πλαστικιλα και τη φθήνια.
Πήρε φιλη το νέο κλιο και γελάγαμε με την αίσθηση των πλαστικών.
Γιαρις του 2014 και είχε καλύτερη αίσθηση καμπίνας από κασκαι και κατζαρ.
Την είδαν όμως ιστορία επειδή έδωσαν δυο κινητηρες στη μερσεντές για οικονομία και κάτι τρέχει στα γύφτικα. -
Να μαθεις να διαβαζεις πρώτα, όχι να διαβαζεις ότι θες να καταλαβεις.
Όσοι δίνουν πανω από 30 για γαλλικό ελπίζω να παίρνουν εντελως φορτωμενες εκδόσεις γιατί είναι αμάξια χωρίς οδηγικη προσωπικότητα, υπολείπονται σε αξιοπιστία, και είναι τιγκα στην ιδιαιτερότητα και στα πλαστικά.
Για φθηνές λύσεις δεδομένων των συνθηκών οκ είναι.Είναι κάπου αστείο να μιλάμε για πεζω με τιμές μερσεντές και λεξους.
Χαχα! Είναι τόσο απόλυτα ανακριβές όλο αυτό που δεν χρειάζεται καν κάποιος να απαντήσει!
Οι περισσότεροι εδώ μέσα διαβάζουμε τα νέα της αγοράς, τα βασικά μοντέλα και τις τιμές, ας κρατήσουμε ένα επίπεδο τουλάχιστον!
SUV/Crossovers Forum