-
Αυτό είναι τώρα ασχολείστε με αυτοκόλλητα και δίνετε θάρρος στον Γάτο να μας την λέει για γκέικα και άλλα τέτοια γλαφυρά...
Η ουσία είναι ότι το δικίνητο Αιρκρος , παρ΄ ότι το γκριπ βοήθησε δεν κατάφερε να ανέβει όλη την ράμπα με κλίση 20+ % .
Σταματήσαμε στα 4/5 . Δεν έκανε υστερικά εκεί και κατέβηκα με ασφάλεια ,ούτε γλίστραγε . Μάλλον θα γέμισε από κάτω χιόνι
Εχουμε πάνω από 20 εκ χιόνι εδώ .
Ελπίζω αύριο να τα καταφέρω γιατί θέλω να το δοκιμάσω με τα Μ+S ελαστικά , ώστε όταν τα αλλάξω να δω αν θα βάλω πάλι 4 εποχών ή θα πάω σε θερινά που είναι καλύτερα στο φρένο και στην κατανάλωση .
-
Τα είχε το concept car, τα είχαν αυτά που παρουσιάστηκαν σε εκθέσεις, ίσως να είχαν και κάποια απ' τα πρώτα 'δημοσιογραφικά' στις παρουσιάσεις... και μετά γιοκ... βρήκαν αυτό να κάνουν οικονομία φαντάζομαι...
-
Κανένα aircross δεν ήρθε στην Ελλάδα με αιrbumps τα πρώτα δημοσιογραφικά είχαν όλα αυτοκόλλητο! Και για του λόγου το αληθές ΔΟΚΙΜΗ: Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi diesel 100 PS - Η Citroen εισβάλλει στα μικρά SUV με το φρέσκο, μοντέρνο, άνετο και τεχνολογικά προηγμένο C3 Aircross - gocar.gr - GoForward
-
Αυτό είναι τώρα ασχολείστε με αυτοκόλλητα και δίνετε θάρρος στον Γάτο να μας την λέει για γκέικα και άλλα τέτοια γλαφυρά...
Η ουσία είναι ότι το δικίνητο Αιρκρος , παρ΄ ότι το γκριπ βοήθησε δεν κατάφερε να ανέβει όλη την ράμπα με κλίση 20+ % .
Σταματήσαμε στα 4/5 . Δεν έκανε υστερικά εκεί και κατέβηκα με ασφάλεια ,ούτε γλίστραγε . Μάλλον θα γέμισε από κάτω χιόνι
Εχουμε πάνω από 20 εκ χιόνι εδώ .
Ελπίζω αύριο να τα καταφέρω γιατί θέλω να το δοκιμάσω με τα Μ+S ελαστικά , ώστε όταν τα αλλάξω να δω αν θα βάλω πάλι 4 εποχών ή θα πάω σε θερινά που είναι καλύτερα στο φρένο και στην κατανάλωση .
ρομπα?
-
Κανένα aircross δεν ήρθε στην Ελλάδα με αιrbumps τα πρώτα δημοσιογραφικά είχαν όλα αυτοκόλλητο! Και για του λόγου το αληθές ΔΟΚΙΜΗ: Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi diesel 100 PS - Η Citroen εισβάλλει στα μικρά SUV με το φρέσκο, μοντέρνο, άνετο και τεχνολογικά προηγμένο C3 Aircross - gocar.gr - GoForward
Αυτό ακριβώς! Με αυτοκόλλητα ήρθαν! Ντροπή στην Citroen!
-
Ρόμπα , αλλά δικίνητη όμως ...
-
cruiser πίστεψε με εαν φορούσες ενα καλύτερο ελαστικό απο το τραγικό hankook μια χαρά θα ανέβαινες.Εδω στην Θράκη με πολύ πιο έντονες χιονοστρώσεις απο ότι στην Αθήκα κάτι τέτοια τα περνάω για πλάκα και χωρίς υπερβολές
Για μένα βάλε ένα καλύτερο ελαστικό 4 εποχών όταν έρθει η ώρα με το καλό να τα αλλάξεις μιας που έχεις grip control
-
-
Καλά μιλάμε στο space tourer παίζεις μπάλα μέσα !
-
Σήμερα έκανα για πρώτη φορά αναβαθμίσεις στο αμάξι . Είχαμε κάτι θέματα λόγω ασυμβατότητας των 10 με το φορμάρισμα στο γιουεσμπι και ασχολήθηκε ο γιος να τα λύσει ...
Τελικά έχουμε νέο φιρμγουέαρ και νέους χάρτες της Ευρώπης . Το καλό ότι πλέον ΄εχω και ελληνικούς χαρακτήρες στην αναζήτηση στο νάβι , αλλά και οι επαφές στο τηλέφωνο , πάνε με σειρά ελληνικού αλφάβητου .
Η Πιεσει χρησιμοποιεί την ΤΟΜ-ΤΟΜ στους χάρτες της . Εχει και κάτι ψιλοβελτιώσεις στο στήσιμο του χάρτη στο νάβι .
-
Μετά από 9 μήνες συμβίωση (25000 χλμ στα χέρια μου) , οι εντυπώσεις παραμένουν απόλυτα θετικές για ένα αμαξάκι που σου κάνει εύκολα τα χατήρια . Κινείται γρήγορα , παρκάρει σχεδόν παντού , είναι χαλαρό με το αυτόματο κιβώτιο , καίει σχετικά λίγο , μιλάμε για 80 % πόλη και μωτ γύρω στα 25 χαω , για την κατανάλωση που βλέπετε και γενικά είναι μία πολύ καλή αγορά .
Στους χώρους άπαιχτο , για το μήκος του , η ανάρτηση του λίγο σκληρή σε κακούς δρόμους .
-
στις συνθήκες που κινείσαι και μάλιστα βενζινοκίνητο αυτόματο η κατανάλωση σου είναι εξαιρετική. Για την ανάρτηση θα διαφωνήσω...Δεν έχεις ανέβει σε κια στόνικ να δεις τι θα πει σκληρή ανάρτηση σε suv
Kατά τα άλλα το αμάξι είναι αξιοπρεπέστατο παρόλα τα χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά.
-
Μην ξεχνάς ότι προέρχομαι από hydractive 3+
Εσύ πόσα χλμ έχεις κάνει με το αυτοκίνητο ;
-
Μην ξεχνάς ότι προέρχομαι από hydractive 3+
Εσύ πόσα χλμ έχεις κάνει με το αυτοκίνητο ;
- Έχεις δίκιο το είχα ξεχάσει
2.Πλέον εχω 68+χλμ απροβλημάτιστα με μέση κατανάλωση απο 4,7 με το δικό μου πόδι έως 5,3 λ/100 με το πόδι της γυναίκας μου
-
Ωραία , αν είχα ανάλογες διαδρομές θα ήμουν και εγώ 1 λίτρο κάτω .
-
Βασίλη, επειδή είναι PSA, βάλε και ένα 10% πάνω στο 7,6 lt/100Km του trip computer, για να έχεις την πραγματική κατανάλωση...
-
Βασίλη, επειδή είναι PSA, βάλε και ένα 10% πάνω στο 7,6 lt/100Km του trip computer, για να έχεις την πραγματική κατανάλωση...
+1
-
Επειδή τσεκάρω και τα λίτρα γιατί γεμίζω σε 2 ή 3 το πολύ πρατήρια , το ένα είναι εταιρικό , είμαι πάντα κάτω από 8 λίτρα .
Και η μωτ είναι κάτω από 30 χαω .
-
Χθες είχα την ευκαιρία για την πρώτη πραγματική βόλτα και δοκιμή του αγορασμενου απ το καλοκαίρι αυτοκινήτου... και είπα να το βάλω κατευθείαν στα 'δύσκολα' να δω τι εντύπωση θα μου κάνει.
Δεν είχα ποτέ γαλλικό αμάξι, δεν τα είχα σε μεγάλη υπόληψη, αλλά επειδή δεν έχω στεγανά σε μάρκες, όταν είδα πως συνδύαζε το ύψος κι ευκολία των suv-o-crossoverίων, με καλούς χώρους και πορτμπαγκάζ, cute ντιζάιν, ένα καλό δυνατό ντίζελ με καλό αυτόματο, σε λογική τιμή, είπα 'γιατί όχι!;'
Βασικό πως αυτός ο συνδυασμός χαρακτηριστικων απουσιάζει από την αγορά τον τελευταίο χρόνο, και λεπτομέρειες όπως ο αρκετά πλούσιος εξοπλισμός (με μικρές ελλείψεις όπως τα LED), η υποσχόμενη άνεση (ρίσκο όμως στο τί συμπεριφορά θα είχε, για μένα), το grip control σαν ψυχολογικό έστω υποβοηθημα, έσπρωχναν στο να ξεπεράσω οποιοσδήποτε ενδοιασμούς...
Λοιπόν, αφού μετά από 2ημερο ψαξίματος βρήκα πως θα έβαζα τα connected services της TomTom και θα έκανα ενημέρωση τους χάρτες του εργοστασιακού Navigation, κούμπωσα το φλασάκι στο USB, τη ζώνη ασφαλείας και ξεκίνησα... πρώτη εντύπωση η ωραία 'φορτηγατζήδικη' αίσθηση, κάθεσαι ψηλά και όρθια, με απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση, φωτεινό εσωτερικό κι άπλα, πρώτη ψευδαίσθηση μεγάλου πλάτους, ζοριζόμουν λίγο σε στενούς μονόδρομους αλλά το συνήθισα γρήγορα. Φρένα καλά κι απροβλημάτιστα, τιμονάκι που κόβει εύκολα μέσα στη πόλη, πολύ ευκινητο το αμάξι, σα να οδηγούσα σούπερ μίνι.
Για όσους ξέρουν την πόλη, από τα στενά της Νέας Ιωνίας διέσχισα τον περιφερειακό και μπήκα επίτηδες στα στενά της Αγίας Παρασκευής. Αν και ήταν τα πρώτα λεπτά οδήγησης, ίδια αίσθηση σβέλτου κι άνετου, στα στενά ανηφορικά δρομάκια με αντίθετα ερχόμενους, αυτοκινήτου... καμία έννοια με το αυτόματο κιβώτιο, μόνο λίγο 'απότομη', δηλαδή απλά αισθητή, αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη ταχύτητα λόγω του ότι βρίσκεται στις πλήρεις ροπές του ο κινητήρας, χωρίς όμως να προβληματίζει. Τις υπόλοιπες αλλαγές σπάνια τις αντιλαμβάνεσαι.
Πρώτη ευχαριστη έκπληξη, καθώς αυτά τα δρομάκια είναι μια συλλογή από λακκούβες, καπάκια υπονόμων και ανώμαλες συρραφές απ τη τελευταία δημοτική εργολαβία, το να περνάω λαστιχωτά κι άνετα από πάνω τους, μικρή 'οριζόντια ' ανατάραξη για τους επιβάτες, χωρίς να νιώθω στα σωθικά μου τα χτυπήματα της ανάρτησης, σε βαθμό που να μη με νοιάζει πλέον που και τι θα πατήσουν οι ρόδες με τις 17αρες ζάντες... και γ@μω!
Καθώς προερχόμουν από 6 χρόνια οδήγησης του τελευταίου αυτόματου Mazada 6 του 2015, που αν και δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, είναι ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, είχα ένα φόβο για τη συμπεριφορά του Aircross σε στροφιλίκια λόγω της μαλακής όπως περιγραφόταν ανάρτησης...
Του μπι κοντίνιουεντ (λόγω χρόνου και μη μας κάνει καμιά απ τις γνωστές πλάκες ο σέρβερ)...
-
Καλότυχο και καλές διαδρομές λοιπόν...
Αναμένουμε την συνέχεια...
Citroen C3 Aircross 2018