-
Ψάξτο λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο ...
-
Ψάξτο λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο ...
Τί να τους κάνουμε τους γρίφους γέροντα;
Δώσε πληροφορίες.
Στο τέλος του άρθρου έχει την Έρευνα.
-
H Mazda γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στη συμμαχία eFuel Alliance
-
https://www.newsauto.gr/fleet-cars/pii-kataskevastes-fortigon-katargoun-tous-kinitires-diesel/
Λέει ότι το 2040 , δηλαδή σε 19 χρόνια , τα φορτηγά ΔΕΝ θα είναι ντίζελ . Ηλεκτρικά και υδρογόνου .
Προφανώς από το 2030 δηλαδή σε 9 χρόνια θα έχουμε τέτοια μοντέλα .
Λέει ακόμα ότι θα χρειαστούν μεγάλες επενδύσεις , είναι και μεγάλες εταιρείες , άρα οι κυβερνήσεις θα τις στηρίξουν .
Προφανώς με αύξηση της φορολογίας των καυσίμων και ιδιαίτερα του ντίζελ .
Οπότε αυτή η περίοδος είναι η περίοδος της προσαρμογής .
Τα ντίζελ όσοι τα πήραν από το 10 έχουν κερδίσει χρήματα . Οσοι πάρουν στο μέλλον , αν οι τιμές τους είναι πολύ κοντά στις βενζίνες θα κερδίσουν κάποια , αρκεί να μην σκέφτονται πολύ την μεταπώληση .
Για τις βενζίνες υβριδικές ή μη το μέλλον θα είναι το ίδιο με των ντίζελ με κάποια χρονοκαθυστέρηση .
Οσο πλησιάζουμε το 2025 , τα ηλεκτρικά θα γίνονται πιο ελκυστικά , αρκεί να βελτιώνεται η αυτονομία και να μικραίνει ο χρόνος φόρτισης .
-
Τί να τους κάνουμε τους γρίφους γέροντα;
Δώσε πληροφορίες.
Στο τέλος του άρθρου έχει την Έρευνα.
Το μόνο καλό στο κείμενο που δώσανε τα λινκς της έρευνας.
Τι γράψαν αυτοί που κάναν την έρευνα/μελέτη, στο abstract,
Η παρούσα πολιτική σύνοψη (policy brief) παρουσιάζει ένα βιώσιμο σενάριο χωροθέτησης των Αιολικών Σταθμών Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΣΠΗΕ), για την επίτευξη του εθνικού ενεργειακού στόχου αξιοποίησης της αιολικής ενέργειας με το ελάχιστο περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος.
We suggest a novel method of spatial planning that enhances windfarm sustainability: investments are prioritized in the most fragmented zones that lie outside the Natura 2000 network of protected areas.
τι γράφει ο τρόμπας ΑΡΔ για επικεφαλίδα.
Αντιπεριβαλλοντικά τα αιολικά και με τη βούλα της επιστήμης ...
-
Όσοι αγοράζουν τώρα αμάξι, οποιασδήποτε τεχνολογίας, τότε αν τσουλάει ακόμη θα του έχουν πινακίδες αντίκας και θα το βγάζουν τις Κυριακές γυαλισμένο σε καμία παραλία για να βγάζουν σελφι μπροστά του οι κοπελίτσες, τις οποίες θα απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες μόνο κοιτώντας τες...
Εξαιρούνται οι μικρότερες ηλικίες που μέχρι τότε θα έχουν κάνει μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα και θα είναι στον τρίτο αντικαταστατη και των οποίων οι κόρες θα βγάζουν τις σελφι...
(Στην Ελλάδα βέβαια, αν συνεχίσουν έτσι οι Κυβερνήσεις μας, μπορεί να τους έχουμε κοτσαρει καρότσες και να τα χουμε κάνει λεωφορεία που θα καίνε τηγανολαδα, 'Κούβα' κι έτσι, η τελευταία Σοβιετία της Ευρώπης με Δεξιές Κυβερνήσεις...)
-
Οσο πλησιάζουμε το 2025 , τα ηλεκτρικά θα γίνονται πιο ελκυστικά , αρκεί να βελτιώνεται η αυτονομία και να μικραίνει ο χρόνος φόρτισης .
Σωστά τα λες, το 25 ακόμα κ στην Ελλάδα θα έρθουν τα σημερινά καινούργια ηλεκτρικά εν Ελλάδι μεταχείρα, σε σχετικά καλές τιμές, με τη υποφαινόμενη μείωση της τιμής των μπαταριών (προσωπική εκτίμηση για να μην παρεξηγηθώ ακόμα μία φορά) οπότε κ αρκετοί από εμάς θα δελεαστούν να αγοράσουν ηλεκτρικό.
-
Αν μου κάνει εντύπωση κάτι στο άρθρο με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, είναι ότι δεν κάνει καμία νύξη για την τύχη του cng. Να θυμίσω ότι κυκλοφορούν εδώ και μερικά χρόνια τέτοια, από όλες τις εταιρείες του αναφερθέντος κονσόρτσιουμ.. Και από άλλες σε Αμέρικα, Ιαπωνία, Ρωσσία, Ινδία κ.ο.κ. Εξ' ου και η απορία μου για την αποσιώπηση αυτή.
-
-
Fossil free future σημαίνει ότι παράγεις υδρογόνο με ηλεκτρόλυση και όχι από διάσπαση του cng. Σήμερα όλο το υδρογόνο παράγεται από υδρογονάνθρακες, γιατί απλά με τις άλλους τρόπους είναι πανάκριβο. Άρα, επενδύεις για να παράξεις 'πράσινο' ρεύμα με 'τζάμπα΄ ενέργεια, για να παράξεις μετά με αυτό το ρεύμα 'πράσινο' υδρογόνο ηλεκτρολύοντας το νερό.
Θα περιμένουμε χροοοόνια. Μπορεί να γίνει, αλλά μπορεί και όχι. Μερικά χαράτσια στο φυσικό αέριο θα βοηθούσαν ώστε το ηλεκτρολυτικό υδρογόνο να βγει 'φθηνό' στην αγορά, η γνωστή μέθοδος...
-
Όχι ότι διαβάζει κανείς τι γράφουν οι άλλοι, αλλά η Δανία της renewable επανάστασης κτλ αρχίζει πιλοτική παραγωγή υδρογόνου με ρεύμα από ανανεώσιμες.
Ørsted has taken final investment decision on the Danish demonstration project H2RES, which will use offshore wind energy to produce renewable hydrogen ...
https://orsted.com/en/media/newsroom/news/2021/01/672305561121775
-
Γίνεται εδώ και χρόνια, αλλά ακόμη είναι πολύ ακριβή λύση. Εννοώ να γίνει καθεστώς ο τρόπος αυτός, να εξοστρακίσει την μέχρι τώρα κυρίαρχη μέθοδο. Γι' αυτό έγραψα για χαράτσια, βοηθάνε.
-
Electric Cars and Radiators Push Norway Power Use to Record High
5 million Norwegians use as much power as 10 million Swedes -
Αν δεν κάνω λάθος, τους περισσεύει ρεύμα απ' τα υδροηλεκτρικά, οπότε 'καλά κάνουν' και το εκμεταλλεύονται αντί να το εξάγουν, περισσότερο κέρδος έχουν.
Το θέμα είναι τί γίνεται με μας που το εισάγουμε, παρ' όλο που ελάχιστα το χρησιμοποιούμε για θέρμανση, και θέλουμε και ηλεκτροκίνηση...
-
Αν δεν κάνω λάθος, τους περισσεύει ρεύμα απ' τα υδροηλεκτρικά, οπότε 'καλά κάνουν' και το εκμεταλλεύονται αντί να το εξάγουν, περισσότερο κέρδος έχουν.
Το θέμα είναι τί γίνεται με μας που το εισάγουμε, παρ' όλο που ελάχιστα το χρησιμοποιούμε για θέρμανση, και θέλουμε και ηλεκτροκίνηση...
Λες σε 20 χρόνια που δεν θα ασχολείται κανείς με τα fossil fuels, να βγάλουμε πετρέλαιο και να έχουμε και τιμές χώρας παραγωγού;!
Θα ήταν ενδιαφέρον turn of events!
Όλος ο κόσμος να πηγαίνει ολοταχώς ηλεκτρικά, και εμείς να έχουμε 1€ το λίτρο (σε 20 χρόνια σκέψου).
-
Ο Elon Musk έδωσε συνέντευξη στον μηχανικό που εντόπισε προβλήματα ποιότητας του Tesla Model 3
-
Εμαθα και τις τιμές του Mach E στην Ελλάδα. Από €46.000 χωρίς την επιδότηση. Αυτό με τα 2 μοτέρ και την μεγάλη μπαταρία είναι στις €65Κ περίπου (εαν θυμάμαι καλά). Παρόμοιες τιμές με το Tesla. Ακόμα δεν είναι γνωστό πότε ακριβώς θα έρθουν τα πρώτα αυτοκίνητα Ελλάδα (μάλλον μέσα στον Μάρτιο), αλλά οι παραγγελίες έχουν ανοίξει και επίσης όποιος θέλει μπορεί να κλείσει ένα από αυτά που είναι στον δρόμο, άρα μικρή αναμονή.
-
Καλες τιμές.... Ποσο ειναι η επιδότηση.... Φτανει στο 30αρι;
-
Ήμουν στο λύκειο όταν έκανα παρουσίαση στην τάξη για το υδρογόνο ως καύσιμο. Υπήρχαν από τότε αυτοκίνητα BMW με υδρογόνο, υπήρχε και πρατήριο στο Μόναχο, υπήρχαν και φορτηγά με fuel cells υδριδίων μετάλλου από τη Mercedes. Έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια και ακόμα τα ίδια ακούω. Δεν πιστεύω ότι θα προχωρήσει.
-
Καλες τιμές.... Ποσο ειναι η επιδότηση.... Φτανει στο 30αρι;
Τι 30αρι?? Εννοείς €30.000? Οχι ρε συ με τίποτα, αφούη επιδότηση έχει μέγιστο όριο τις €6.000 (ή 5.0000?....δεν θυμάμαι).
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης