-
Θεός για άλλη μια φορά ο gatoz...
Καλή χρονιά σε όλους μας και υγεία!
-
Κι εμένα καλό μου φαίνεται (αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...)
Εντάξει,δεν είναι και design σαν ιταλικό ή γαλλικό. Επιπλέον έχω οδηγήσει και το προηγούμενο μοντέλο και πάει πολύ καλά,καλύτερα κι από μερικά ευρωπαϊκά της κατηγορίας του και με πολύ ικανοποιητικά φρένα.Κι όπως είπα με 200 άλογα,αυτομ.,4κίνητο,πολλ/λους πίσω,τέτοιο εξοπλισμό,εγγύηση, δε βρίσκεις στην κατηγορία του.
Πάντως για να ξέρεις criu,μoυ αρέσει και η νέα C4. Bασικά έχοντας εμπειρία από το C3 της αδερφής μου κι έχοντας οδηγήσει γρήγορα και με σκληρή οδηγική συμπεριφορά οχήματα (ΑlfaRomeo,Ford,Seat FR,Honda) θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή και το άλλο άκρο,την άνεση της citroen.Mου τα χαλάει όμως το μήκος της (4,36μ.) που βγαίνει από τις προϋποθέσεις που θα ήθελα για ένα αμάξι για όλες τις χρήσεις.
Το Opel Mokka ξεκινάει από 18.000 και θεωρώ ότι θα είναι ομορφότερο με καλύτερο εσωτερικό από το C4, και θα είναι στα 4.15. αρκετά βολικό για τα πάντα όλα.
Καλή χρονιά!
-
Πιστεύω χωνεύεται λίγο πιο εύκολα σε αυτό το κόκκινο
https://www.youtube.com/watch?v=Sa_vt7GQiPs&ab_channel=YalınGülmez-KimGeçer%3F
-
-
Παντως αξιζει να αναφερθεί πως το kona στην έκδοση hybrid διαθετει και τριτο συμπλεκτη στο κιβωτιο του το οποιο απομονώνει το ηλεκτρικο μοτερ απο το κιβώτιο.
Με αυτον τον τροπο κερδίζει συγκριτικά με τα απλα διπλοσυμπλεκτα την μη φθορα των συμπλεκτων σε συνθηκες κινησης των φαναριών, καθως το ηλεκτρικο μοτερ με την μπαταρια των 1,5 kw ξεκολλάει απο πληρη σταση το αυτοκίνητο.
-
Καλησπέρα.
Ξέρει κανείς πραγματική κατανάλωση του ΚΟΝΑ 1,6 198HP?
-
Στo 15:05, καταναλώσεις 7,3lt/100 αστικά/ 6,0 υπεραστικά. (έτσι λέει στη δοκιμή του στη Ν.Κορέα και μάλιστα το 4x4)
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Μήπως υπάρχει εμπειρία απο κάτοχο του συγκεκριμένου μοντέλου (1,6 198HP)?
-
Για το φίλο Μιχ. που με ρώτησε για τη σύγκριση χώρων και άνεσης Kona με Scenic III που είχα πριν.
Αρχικά από άνεση δεν νομίζω ότι κανείς μεγάλο συμβιβασμό αν μιλάμε για άνεση ανάρτησης. Το Scenic είχε ημιάκαμπτο άξονα πίσω ο οποίος δεν χτυπούσε ποτέ στις λακούβες νομίζω ένας από τους καλύτερους ημιάκαμπτους που έχω οδηγήσει τώρα το Kona πλησιάζει πάρα πολύ σε αυτόν δεν έχω καταλάβει ακόμα χτύπημα σε ανωμαλία εδάφους αλλά να σημειώσω βέβαια ότι δεν κυκλοφορώ πολυ σε πόλη με κακούς δρόμους κινούμαι πιο πολύ σε επαρχιακή πόλη και αυτοκινητόδρομο.
Οι κλίσεις στις στροφές επίσης να σημειώσω ότι είναι μάλλον μικρότερες από το Scenic όπως και καλύτερη μου φαίνεται η απόσβεση στις ανωμαλίες από τις αναρτήσεις βέβαια το Renault είχε φτάσει και τα 360.000 km.
Σε θόρυβο κύλισης τώρα νομίζω το Kona είναι λίγο χειρότερο σε ηχομόνωση αλλά πολλοί κάτοχοι λένε ότι ίσως φταίνε και τα ελαστικά πρωτης τοποθετήσης από το εργοστάσιο κορεάτικα Nexen
Από χώρους τώρα επιβάτων να σου πω ότι είμαι 183 ύψος 85 kg και κάθομαι άνετα στο Scenic όπως κάθομαι και πίσω από τη θέση μου χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις η οικογένειά μου είναι τρία άτομα δύο ενήλικες και ένα παιδάκι των 11 χρόνων.
Σημείωσε βέβαια ότι το Kona έχει λίγο πιο στενά καθίσματα από ότι το Renault.
Στο χώρο αποσκευών μην περιμένεις πολλά πράγματα είναι 360 λίτρα περίπου μπορείς να βάλεις μία μεγάλη βαλίτσα των 90 λίτρων όρθια άλλη μία αεροπορική τρόλεϊ οι τρεις αεροπορικές τρόλεϊ και μερικά σακίδια μαλακά γύρω γύρω βγάζοντας και την εταζιερα.
στο Renault χώραγε δύο μεγάλες 90l και μία αεροπορική αν θυμάμαι και λίγα μαλακά σακίδια στο πορτμπαγκάζ χωρίς να βγάλεις με εταζιερα.
Στο πίσω κάθισμα επίσης μην περιμένεις να χωρέσουν τρεις ενήλικες.
Εγώ πάντως για δύο μεγάλα ταξίδια που κάνω το χρόνο προτίμησα τα 20 εκατοστά διαφορά στο μήκος και να θυσιάσω τους χώρους επιβατών για την ευκολία κίνησης σε πόλη η σε νησιά που με δυσκόλευε κάπως το Scenic.
Εκεί που θα κάνεις σημαντική έκπτωση είναι στο σαλόνι στην ποιότητα των υλικών και την υφή τους πιο πολύ.
όχι ότι έχουν πρόβλημα αλλά είναι διαφορετικά από ότι στο Renault είναι όλα σκληρά κάτι το οποίο εμένα δεν με απασχολεί πιαμετά τους πρώτους μήνες απλά θέλουν λίγη προσοχή να μην κάνεις γρατσουνιές συναρμολογημένα πάντως είναι πολύ καλά δεν ακούγεται τριγμος σε κανένα έδαφος.
Ότι άλλο θες να ρωτήσεις μη διστάσεις εδώ είμαι.
-
[quote=dgrgtc]
Για το φίλο Μιχ. που με ρώτησε για τη σύγκριση χώρων και άνεσης Kona με Scenic III που είχα πριν.
Αρχικά από άνεση δεν νομίζω ότι κανείς μεγάλο συμβιβασμό αν μιλάμε για άνεση ανάρτησης. Το Scenic είχε ημιάκαμπτο άξονα πίσω ο οποίος δεν χτυπούσε ποτέ στις λακούβες νομίζω ένας από τους καλύτερους ημιάκαμπτους που έχω οδηγήσει τώρα το Kona πλησιάζει πάρα πολύ σε αυτόν δεν έχω καταλάβει ακόμα χτύπημα σε ανωμαλία εδάφους αλλά να σημειώσω βέβαια ότι δεν κυκλοφορώ πολυ σε πόλη με κακούς δρόμους κινούμαι πιο πολύ σε επαρχιακή πόλη και αυτοκινητόδρομο.
Οι κλίσεις στις στροφές επίσης να σημειώσω ότι είναι μάλλον μικρότερες από το Scenic όπως και καλύτερη μου φαίνεται η απόσβεση στις ανωμαλίες από τις αναρτήσεις βέβαια το Renault είχε φτάσει και τα 360.000 km.
Σε θόρυβο κύλισης τώρα νομίζω το Kona είναι λίγο χειρότερο σε ηχομόνωση αλλά πολλοί κάτοχοι λένε ότι ίσως φταίνε και τα ελαστικά πρωτης τοποθετήσης από το εργοστάσιο κορεάτικα Nexen
Από χώρους τώρα επιβάτων να σου πω ότι είμαι 183 ύψος 85 kg και κάθομαι άνετα στο Scenic όπως κάθομαι και πίσω από τη θέση μου χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις η οικογένειά μου είναι τρία άτομα δύο ενήλικες και ένα παιδάκι των 11 χρόνων.
Σημείωσε βέβαια ότι το Kona έχει λίγο πιο στενά καθίσματα από ότι το Renault.
Στο χώρο αποσκευών μην περιμένεις πολλά πράγματα είναι 360 λίτρα περίπου μπορείς να βάλεις μία μεγάλη βαλίτσα των 90 λίτρων όρθια άλλη μία αεροπορική τρόλεϊ οι τρεις αεροπορικές τρόλεϊ και μερικά σακίδια μαλακά γύρω γύρω βγάζοντας και την εταζιερα.
στο Renault χώραγε δύο μεγάλες 90l και μία αεροπορική αν θυμάμαι και λίγα μαλακά σακίδια στο πορτμπαγκάζ χωρίς να βγάλεις με εταζιερα.
Στο πίσω κάθισμα επίσης μην περιμένεις να χωρέσουν τρεις ενήλικες.
Εγώ πάντως για δύο μεγάλα ταξίδια που κάνω το χρόνο προτίμησα τα 20 εκατοστά διαφορά στο μήκος και να θυσιάσω τους χώρους επιβατών για την ευκολία κίνησης σε πόλη η σε νησιά που με δυσκόλευε κάπως το Scenic.
Εκεί που θα κάνεις σημαντική έκπτωση είναι στο σαλόνι στην ποιότητα των υλικών και την υφή τους πιο πολύ.
όχι ότι έχουν πρόβλημα αλλά είναι διαφορετικά από ότι στο Renault είναι όλα σκληρά κάτι το οποίο εμένα δεν με απασχολεί πιαμετά τους πρώτους μήνες απλά θέλουν λίγη προσοχή να μην κάνεις γρατσουνιές συναρμολογημένα πάντως είναι πολύ καλά δεν ακούγεται τριγμος σε κανένα έδαφος.
Ότι άλλο θες να ρωτήσεις μη διστάσεις εδώ είμαι.
Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Εσύ ποιά έκδοση/κινητήρα έχεις?
απο κατανάλωση πως είναι?
-
Έχω το 1.6crdi 116ps Distinctive έκδοση...κάνω 30000 με 35000 χλμ το χρόνο.
Η κατανάλωση στα 15000χλμ είναι στα 4,6 lt/100 με 50% αυτοκίνητοδρομο 35% επαρχιακή οδό και 15% επαρχιακή πόλη...
-
Στην Αυστραλία έχουν και το 2λιτρο με CVT στις απλές εκδόσεις και το N-line με τον 1.6 turbo,4wd και πολλ/λους πίσω.Σε ένα σημείο λέει πως από μια έκδοση και πάνω (δε θυμάμαι ποια),βελτιώνεται κι η ηχομόνωση των τζαμιών με γενικότερη βελτίωση από θορύβους σε σχέση με το προ fl.Eπίσης από πλευράς άνεσης στην κύλιση λέει πως κρατά μια σχετικά καλή ισορροπία μέσα κι έξω από την πόλη και γενικά είναι ένα όχημα που και χάρη τις διαστάσεις του μπορεί να επιτελέσει ένα διττό ρόλο: και εύκολη αστική μετακίνηση και λίγο fun to drive εκτός αστικού ιστού (με τον 1.600)
https://www.youtube.com/watch?v=PWdlfISDtBo (έβαλα υπότιτλους)
Στην Ισπανία,ο δοκιμαστής βρίσκει πιο χρηστική την έκδοση full hybrid. Αυτό το βιντεάκι το έβαλα περισσότερο γιατί βλέπω κάτι ωραία,ανοιχτόχρωμα μπεζ καθίσματα και τμήματα μέσα που αναβαθμίζουν το εσωτερικό,τα οποία όμως εδώ δεν υπάρχουν -όπως και πίσω υποβραχιόνιο- ως επιλογή (αν και είμαστε ευρωπαϊκή -υποτίθεται- αγορά...)
-
Γενικα εχει επικρατήσει μια αισθητική του σππρτιφ στην ελλαδα. Εντωμεταξυ οι περισσοτεροι οδηγοι δεν ειναι σπορτιφ.
Εγω ειμαι της αποψης οτι σπορτιφ εσωτερικο, με σκουρα πλαστικα, μαυρα δερματινα μπακετ και ιστοριες με κοφτς τιμονια με χοντρες στεφάνες κτλ, να τα απολαμβάνεις σε σπορτιφ κατασκευές.
Τωρα σε ενα suv τι σπορ να βρεις. Βαλε εκει περα χρωματα και ανεσεις να χαρει ο κοσμος ανοιχτοχρωμα εσωτερικά.
Αμ το αλλο... Βαζουν και μαυρες οροφες!!!! Που εισαι ρε, σε wrc;;;;
Ιδου...
-
Γιατί δεν είναι ωραία τα εσωτερικά των παραπάνω hyundai - toyota;
-
Γιατί δεν είναι ωραία τα εσωτερικά των παραπάνω hyundai - toyota;
Του Toyota είναι ωραίο. Του Hyundai δεν θα το έλεγα. Αν εξαιρέσεις την οθόνη, το εσωτερικό έχει αισθητική γιαπωνέζικου 10ετίας και βάλε...
-
Αλλο εσωτερικό είχα δει εγώ...
Ανοίγετε και βλέπετε...
Με προσοχή πάντα...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33930168-hyundai-kona#bigger-photos
-
Προφανώς με το μαύρο χρώμα πάει και μαύρο εσωτερικό;;;;
Μήπως έτσι το ήθελε ο αγοραστής;;;;;
Έτσι είναι όλα;;;;
Όντως στις φωτογραφίες δείχνει μουντό. Κατά τ'άλλα σοβαρό και περιποιημένο.
Για μένα το ψηφιακό καντράν είναι απαράδεκτο,όσο και αν κάποιοι το θεωρούν κριτήριο αγοράς!
-
Το σκούρο εσωτερικό είναι το στάνταρ μέχρι τώρα στα θερμικά και υβριδικά μοτέρ...
Το γκρι ανοιχτόχρωμο που έβαλε ο Lap πιο πάνω είναι του ηλεκτρικού Kona...
Πάντως και εμένα τα τάμπλετ για πίνακα οργάνων δεν μου κάνουν εντύπωση...αν δεν εμφανίζεται ο χάρτης πλοήγησης εξαίρεση το 3d της PSA... επίσης μου άρεσει ο συνδυασμός αναλογικών οργάνων με ένθετη έγχρωμη tft οθόνη πληροφοριών.
-
Πιστευω πως θα περασει ο καιρος και θα ξαναγυρισουν τα αναλογικα οργανα, αλλα με ρετρο κια ομορφη σχεδίαση μαζι με οθονες να συνοδεύουν το συνολο. Θα γινει ισως οπως τα ακριβα ρολόγια
-
Γεια σας παιδιά!
Για δυο άτομα που πολύ πιθανόν σε 2-3 χρόνια να γίνουν τρία, για αστική κυκλοφορία το 90% και εκδρομές (κατσάβραχα, βουνά κτλπ) έχω καταλήξει στο να θέλω υβριδικό (όχι mild).
Είμαι ανάμεσα σε Kona Hybrid Distinctive αρχές του 20 και ένα Corolla Hatchback Ηybrid 1.8 Black Edition επίσης του 20. Και τα δυο παίζουν γύρω στα 22.5. Μεταξύ αυτών των δυο, ποιο θα διαλέγατε; Αξίζει να πάρεις το Κονα τώρα ή να περιμένεις να έρθει το καινούργιο μοντέλο;
Ευχαριστώ πολύ!
Hyundai Kona