Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 443
    • 444
    • 445
    • 446
    • 447
    • 489
    • 490
    • 445 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221813
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Μια ερώτηση για ένα L200 136 άλογα μοντέλο 2007.

      Είναι κάτι που μου συμβαίνει , ειδικά το χειμών, σχεδόν σε καθημερινή βάση. Είμαι 'χωμένος' μέσα σε μια πλαγιά, με λάσπες με, με, με. Έχω βάλει την τετρακίνηση στην κατάλληλη σχέση για να οδηγίσω σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Όταν βγω από από αυτό το κακό σημείο, χρειάζεται πολλές φορές να σταματήσω και να σβήσω τη μηχανή. Τις περισσότερες φορές επαναφέρω την κίνηση στην νοσμαλ ή ασφάλτινη, αν προτιμάτε σχέση και περιμένω να σβήσουν τα λαμπάκια που αναβωσβήνουν και μετά σβήνω τη μηχανή. Αυτό παίρνει συνήθως μερικά δευτερόλεπτα μέχρι και ένα λεπτό . Όταν μείνουν αναμένα μόνο τα 2 λαμπάκια που δείχνουν την κίνηση στους πίσω τροχούς και σβήσουν όλα τα άλλα, σβήνω τη μηχανή.

      Η ερώτηση είναι εαν αυτό έχει σημασία? Μπορώ να σβήσω τη μηχανή χωρίς να περιμένω να σβήσουν εντελώς ή χωρίς να αναβωσβήνουν τα λαμπάκια των τροχών και του διαφορικού?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tesa54 last edited by

        γιατί σβήνεις την μηχανή κάθε φορά που βγάζεις την τετρακίνηση, αναγράφεται στο manual του αυτοκινήτου L 200 ; Αν ναι τότε πάσο. Τι είδους τετρακίνηση βάζεις 4Η / 4L / κέντρικό μπλοκέ / πίσω μπλοκέ ; Στα υπόλοιπα pick up με ηλεκτρονική τετρακίνηση συνήθως όταν την βγάζεις σταματάς τελείως με ίσιες ρόδες, λεβιές σε νεκρά, επιλέγεις 2H (δικίνητο - πισωκίνητο για άσφαλτο) και περιμένεις να σβήσουν τα φωτάκια της τετρακίνησης. Αν δεν σβήνουν τότε κάνεις πολύ αργά λίγα μέτρα μπροστά ή πίσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • M
          megane98hp @tesa54 last edited by

          γιατί σβήνεις την μηχανή κάθε φορά που βγάζεις την τετρακίνηση, αναγράφεται στο manual του αυτοκινήτου L 200 ; Αν ναι τότε πάσο. Τι είδους τετρακίνηση βάζεις 4Η / 4L / κέντρικό μπλοκέ / πίσω μπλοκέ ; Στα υπόλοιπα pick up με ηλεκτρονική τετρακίνηση συνήθως όταν την βγάζεις σταματάς τελείως με ίσιες ρόδες, λεβιές σε νεκρά, επιλέγεις 2H (δικίνητο - πισωκίνητο για άσφαλτο) και περιμένεις να σβήσουν τα φωτάκια της τετρακίνησης. Αν δεν σβήνουν τότε κάνεις πολύ αργά λίγα μέτρα μπροστά ή πίσω.

          Σβήνω γιατί σταματάω στην άκρη του δρόμου και κατεβαίνω από το αγροτικό να τσεκάρω αν είναι όλα εντάξει, για να πιώ ένα καφέ, για να περπατήσω  κλπ κλπ Όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα γνωρίζω, έτσι κάνω κι εγώ. Η απορια μου είναι όταν θέλω να σβήσω τη μηχανή αν είναι καλό να περιμένω πρώτα να μπει η 'νορμάλ' σχέση πριν σβήσω. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως είναι καλύτερα να μην κάνω καμία αλλαγή, να σβήσω και όταν θέλω να ξεκινήσω να κάνω την αλλαγή?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tesa54 last edited by

            Την ίδια απορία είχα και εγώ πριν λίγο καιρό. Απ' όσο έψαξα δεν παίζει ρόλο και δεν επηρεάζει την απόδοση/λειτουργία του συστήματος στα χρόνια. π.χ. χρειάζεσαι 4L ή μπλοκέ (κεντρικό-πίσω-μπρος) για να μπεις σ' ένα δύσβατο χωράφι / εργοτάξιο /λατομείο, δουλεύεις 7-8 ώρες φορτώνεις την καρότσα και μετά πρέπει να βγεις πάλι έξω με τις ίδιες λειτουργίες σε 4χ4.  Προσωπικά συνήθως το γυρνάω στο 4H και μετά σβήνω γιατί μπορεί να χρειαστεί καμιά μικρομανούβρα στις ενδιάμεσες ώρες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              megane98hp last edited by

              Εδώ και λίγες μέρες όταν πάω να ανάψω τη μεσαία σκάλα, ανάβει μόνο το αριστερό και πρέπει να κατέβω από το αμαξι να δώσω ένα ελαφρύ σκαμπίλι στο δεξί φανάρι για να ανάψει και η άλλη λάμπα.

              Με δεδομένο ότι εμένα τα χέρια μου δεν πιάνουν για τέτοιες 'δουλειές' και ούτε το έχω ξανακάνει ποτέ παρόλο που μου έχει συμβεί σε πολλά αυτοκίνητα, να προσπαθήσω να βγάλω τη λάμπα να καθαρίσω την'μπίχλα' που υποψιάζομαι ότι έχει πιάσει για να σταματήσει αυτό οτ φαινόμενο ή να πάω να αλλάξω λάμπα να τελειώνει η ιστορία?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                thodoris91 last edited by

                Όσες φορές μου έχει συμβεί μετά από λίγο καιρό η λάμπα παραδίδει πνεύμα...στα δικά μου αυτοκίνητα τουλάχιστον ο ηλεκτρολόγος είναι μονόδρομος, αν δεν έχεις χέρι τρίχρονου παιδιού μπορεί να καταλήξεις ακρωτηριασμένος, ενώ εκείνοι με τα εργαλεία που έχουν την αλλάζουν σε δευτερόλεπτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  megane98hp last edited by

                  ΣΩΡΑΙΟΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Ερώτηση εκ μέρους φίλου με Auris αν δεν κάνω λάθος η δεύτερη γενιά, αυτή που πρωτο είχε το start stop. Θέλέι να 'τσιμπήσει' τη ροπή και ψάχνει για κάποιο πρόγραμμα αλλά δεν βρίσκει. Μάλλον βρήκε ένα που του αρέσει που ανεβάζει τη ροπή και ελάχιστα τα άλογα, νομίζω από 101 σε 107 ή 108 αλλά δεν μπορεί να το βάλει στο Auris.

                    Γνωρίζει κανείς κάποιο πρόγραμμα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Εννοεις προγραμμα 'ετοιμο' απο καποιον γνωστο βελτιωτη ? Ή καποιος Ελληνας προγραμματιστης να του φτιαξει προγραμμα?

                      Λιγα πραγματα θα πετυχει παντως οτι προγραμμα και να βαλει. Υπαρχουν παρα πολλοι προγραμματιστες στην Ελλαδα , μπορει να τους ρωτησει ή ακομα καλυτερα να δει δουλεια τους σε αλλο ιδιο αμαξι. Φανταζομαι θελει να παραμεινει σε 95αρα βενζινη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        megane98hp @alexandros-k last edited by

                        Εννοεις προγραμμα 'ετοιμο' απο καποιον γνωστο βελτιωτη ? Ή καποιος Ελληνας προγραμματιστης να του φτιαξει προγραμμα?

                        Λιγα πραγματα θα πετυχει παντως οτι προγραμμα και να βαλει. Υπαρχουν παρα πολλοι προγραμματιστες στην Ελλαδα , μπορει να τους ρωτησει ή ακομα καλυτερα να δει δουλεια τους σε αλλο ιδιο αμαξι. Φανταζομαι θελει να παραμεινει σε 95αρα βενζινη

                        Κάτι έτοιμο από γνωστό βελτιωτή.  Τι εννοείς ότι θα πετύχει λίγα πράγματα? Δεν 'πειράζεται' αυτό το αυτοκίνητο? Απλά ρωτάω γιατί ακόμα κι εγώ που είμαι άσχετος όλο για 'πειραγμένα' μοτέρ ακούω με δεν ξέρω κι εγώ πόσα άλογα συν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          Τα ατμοσφαιρικα μοτερ δεν παιρνουν πολλη δυναμη μονο με προγραμμα, αυτο εννοω. Εσυ λογικα εχεις στο μυαλο σου τα τουρμπο μοτερ, αυτα ναι , ανεβαζουν αλογα και ροπη πολυ πιο ευκολα . Στην περιπτωση του φιλου σου, που δεν εχει τουρμπο το μοτερ του, δυσκολα τα πραγματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            megane98hp @alexandros-k last edited by

                            Τα ατμοσφαιρικα μοτερ δεν παιρνουν πολλη δυναμη μονο με προγραμμα, αυτο εννοω. Εσυ λογικα εχεις στο μυαλο σου τα τουρμπο μοτερ, αυτα ναι , ανεβαζουν αλογα και ροπη πολυ πιο ευκολα . Στην περιπτωση του φιλου σου, που δεν εχει τουρμπο το μοτερ του, δυσκολα τα πραγματα.

                            Ευχαριστώ πολύ φίλε!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by

                              Ποιο μοτέρ έχει??? αν είναι το 1,33, γενικά θα έχει θέματα. είναι το 1nr-fe που λόγο κακής σχεδίασης από κατασκευή καίει λάδια μετά τα 80-90000χλμ αν δεν του πίνεις το αίμα που και που. αλλά αν θέλει παραπάνω δύναμη, έχει δοκιμάσει πόση έχει (δλδ του πίνει το αίμα)

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @megane98hp last edited by

                                Ερώτηση εκ μέρους φίλου με Auris αν δεν κάνω λάθος η δεύτερη γενιά, αυτή που πρωτο είχε το start stop. Θέλέι να 'τσιμπήσει' τη ροπή και ψάχνει για κάποιο πρόγραμμα αλλά δεν βρίσκει. Μάλλον βρήκε ένα που του αρέσει που ανεβάζει τη ροπή και ελάχιστα τα άλογα, νομίζω από 101 σε 107 ή 108 αλλά δεν μπορεί να το βάλει στο Auris.

                                Γνωρίζει κανείς κάποιο πρόγραμμα?

                                ατμοσφαιρα και πειραγμα ειναι αλλα λογια να λεγαμε... ακομα και οι χονταιοι που εχουν παραδοση δεν εχουν κανει τιποτε σοβαρο μονο με προγραμμα, τις περισσοτερες φορες μαλλον χανεις και νομιζεις απο τον παραπανω θορυβο οτι κατι εκανες. χρειαζονται πολλα και ακριβα πραγματα, η φθηνοτερη μεθοδος ειναι με τη προσθηκη κομπρεσσορα και παλι μιλαμε για 4-5 χιλιαρικα απο οσο θυμαμαι απο νικηφορο και λοιπους. τωρα ενα διαδικαστικο μεσο μετακινησης, οχι τα αύρια αυτοκινητα δεν τα λες και εχω και 11 απο αυτα, καλυτερα το πουλας και παιρνεις κανενα τουρμπατο.

                                ΑρΕς

                                για τους πουρους οπως ο γατοζ στους 4τ, καποια στιγμη αν θυμαστε ο νικος δημου ειχα φτιαξει ενα απο τα 2 αουντι 50 που ειχε. και ειχε κανει αρθρο ποσο πιο γρηγορο ηταν το αφτιαχτο οταν τα εβαλε σε κοντριτσα!

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ναι το 1,33 έχει

                                  Ευχαριστώ και τους 2 (τους από πάνω)

                                  Συμπέρασμα αγοράζει τούρμπο και το πειράζει όσο θέλει. ρογκερ δατ!!! 

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • R
                                    raftopoulos-01 @sarantism last edited by

                                    Ομάδα καλησπέρα είμαι νέο μέλος στην ομάδα ! Έκανα πρόσφατα αγορά polo gti του 03 είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πήρα από καλά χέρια . Το μόνο 'θέμα' που έχω είναι ότι όταν είναι να πάρει μπροστά την πρώτη φορά θέλει γκάζι πάντα εκτός αν είναι ζεστό που δεν χρειάζεται . Έχει και αέριο (δεν νομίζω να έχει σχέση αυτό) . Σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχω κανένα θέμα στην πορεία είναι πένα και είναι και σφαίρα έχει το γκαζάκι του. Όσοι γνωρίζετε απο τι μπορεί να είναι πείτε μου . Απλά με ανησυχεί γιατί έχω ακούσει ότι μπορεί να πάθει ζημιά ο καταλύτης . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      otokomae @raftopoulos-01 last edited by

                                      Ομάδα καλησπέρα είμαι νέο μέλος στην ομάδα ! Έκανα πρόσφατα αγορά polo gti του 03 είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πήρα από καλά χέρια . Το μόνο 'θέμα' που έχω είναι ότι όταν είναι να πάρει μπροστά την πρώτη φορά θέλει γκάζι πάντα εκτός αν είναι ζεστό που δεν χρειάζεται . Έχει και αέριο (δεν νομίζω να έχει σχέση αυτό) . Σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχω κανένα θέμα στην πορεία είναι πένα και είναι και σφαίρα έχει το γκαζάκι του. Όσοι γνωρίζετε απο τι μπορεί να είναι πείτε μου . Απλά με ανησυχεί γιατί έχω ακούσει ότι μπορεί να πάθει ζημιά ο καταλύτης . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

                                      Να το χαρείς φίλε. Αλλά τι ελέγξες όταν το πήρες; Το είδε μηχανικός που έχει εμπειρία στο συγκεκριμένο μοτέρ; Το ότι έχει αέριο είναι στα μειων καθώς δεν λες και πόσα χιλιόμετρα έχει το αμαξι. Ότι και να πούμε είναι εικασίες. 50 λόγοι μπορεί να ευθύνονται για το ρελαντί. Εκείνο που προτείνω εγώ είναι: Έλεγχος από μηχανικό και σωστές ρυθμίσεις στο αεριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        margm @raftopoulos-01 last edited by

                                        Ομάδα καλησπέρα είμαι νέο μέλος στην ομάδα ! Έκανα πρόσφατα αγορά polo gti του 03 είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πήρα από καλά χέρια . Το μόνο 'θέμα' που έχω είναι ότι όταν είναι να πάρει μπροστά την πρώτη φορά θέλει γκάζι πάντα εκτός αν είναι ζεστό που δεν χρειάζεται . Έχει και αέριο (δεν νομίζω να έχει σχέση αυτό) . Σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχω κανένα θέμα στην πορεία είναι πένα και είναι και σφαίρα έχει το γκαζάκι του. Όσοι γνωρίζετε απο τι μπορεί να είναι πείτε μου . Απλά με ανησυχεί γιατί έχω ακούσει ότι μπορεί να πάθει ζημιά ο καταλύτης . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

                                        Να το δείς το υγραέριο . Εαν το δουλέψεις μονο βενζίνη 2-3 ημέρες σου το παρουσίαζει ; Μετά θα κοίταζα και το μάτι στροφάλου ως ύπουλη βλάβη για τήν πρωινή εκκίνηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Κατα 90% το προβλμα ειναι απο υγραεριο στην πρωτη εκκινηση. Η λαθος fuel trim ή καποιο μενει ανοικτο . Κλεισε το υγραεριο εντελως 3 μερες και κινησου μονο με βενζινη και δες αν το κανει ξανα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Τα αμορτισέρ πριν μπουν στο αμάξι θέλουν δούλεμα με το χέρι?5-10 φορές ή και παραπάνω θα είναι καλό για την μακροζωία τους?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 443
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 445 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr