-
Μισό λεπτό, να ρωτήσει τη γυναίκα...
-
χαχαχαχα, μια ερώτηση για να συνειδητοποιήσω τι μ@@@κια εκανα το καλοκαίρι, το c3 aircross auto diesel τι τιμή ειχε;
επίσης μεχρι χθες, 30/1, οπως το αναφέρουν Citroen comfort days τι έχασα παλι;;; και τι αλλο θα χασω μεχρι να το παρω απόφαση να το παρω...
τελος βλεπω στα χαρακτηριστικά το ντίζελ με το εατ6 εχει 300nm ροπη και αναφέρει 1560 κυβικά ενω το χειροκίνητο 250nm και 1499κυβικα, ειναι αλλος κινητήρας;;;
-
χαχαχαχα, μια ερώτηση για να συνειδητοποιήσω τι μ@@@κια εκανα το καλοκαίρι, το c3 aircross auto diesel τι τιμή ειχε;
επίσης μεχρι χθες, 30/1, οπως το αναφέρουν Citroen comfort days τι έχασα παλι;;; και τι αλλο θα χασω μεχρι να το παρω απόφαση να το παρω...
τελος βλεπω στα χαρακτηριστικά το ντίζελ με το εατ6 εχει 300nm ροπη και αναφέρει 1560 κυβικά ενω το χειροκίνητο 250nm και 1499κυβικα, ειναι αλλος κινητήρας;;;
ίδιος κινητήρας είναι με άλλη χαρτογράφηση, εγώ έχω τον 1.6 με τα 120 με 6άρι manual.
-
Το Κρόσλαντ είναι συμπαθητικό , αλλά από το πλάι το πίσω μέρος με ενοχλεί με αυτή την λογική του Ανταμ που έχει .
Με ενοχλεί περισσότερο το εσωτερικό που είναι ίδιο με όλα τα άλλα όπελ και που έτσι ήταν και το παλιό Μόκκα του φίλου μου , δηλαδή έχουμε σχεδιασμό σχεδόν 10ετίας .
Το εσωτερικό του νέου Μόκκα δείχνει το μέλλον .
Για μένα το Κρόσλαντ θα το έβλεπα σε ultimate σε τιμή c-series του Aircross γιατί το shine είναι καλύτερο .
Οσο για τους κινητήρες , ο 1.6 ντίζελ ήταν από το 18 έως αρχές 19 και είχε 100 άλογα 5τάχυτο χειροκίνητο και 120 άλογα 6τάχυτο χειροκίνητο .
Μετά μπήκε ο 1.5 που είχε 100 άλογα 6τάχυτο χειροκίνητο και 120 άλογα 6τάχυτο αυτόματο .
Εδώ και 2-3 μήνες ο 100 6τάχυτος χειροκίνητος έγινε 110 άλογα , ενώ ο 120 παρέμεινε .
Τώρα ως προς τις προσφορές , επειδή παρακολουθώ τις τιμές τους εδώ και 2 χρόνια , οι εκπτώσεις που παίζουν είναι 500-700 όταν δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο , γύρω στα 1000 όταν παίζει κάποια διαφήμιση και γύρω στα 1300 - 1500 όταν παίζουν μεγάλες προσφορές .
Τώρα επειδή τα περισσότερα Β σουβ είναι πάνω από 20000 , δεν νομίζω ότι θα παίξουν μεγάλες εκπτώσεις , εκτός αν βγεί το φέις λιφτ και έχουν απούλητα αρκετά .
-
χαχαχαχα, μια ερώτηση για να συνειδητοποιήσω τι μ@@@κια εκανα το καλοκαίρι, το c3 aircross auto diesel τι τιμή ειχε;
Αν και δε με συμφέρει να το θυμίζω, μήπως κάποια στιγμή το πουλήσω, 20.800€ με το κλειδί και κάποια μικρής αξίας δωράκια (δεν τα κυνήγησα)... αλλά θα είμαι δίκαιος αν το πουλήσω, στην ίδια τιμή θα το δώσω...
-
Θα γίνεις Στορμ στην θέση του Στόρμ...
-
με grip, κλιμα, eat6, diesel??
-
με grip, κλιμα, eat6, diesel??
Γιες
-
Πέρασε σήμερα νωρίς το πρωϊ ο κουνιάδος να με πάει μια βόλτα να ξεσκάσω, με ένα κια στόνικ 1,2.Μου παραπονέθηκε ότι είναι αρκετό λαίμαρο αμαξάκι καθώς το περίμενε πιο οικονομικό σύμφωνα με αυτά που διάβαζε πριιν την αγορά του. Δυστυχώς όμως δεν ευχαριστήθηκα καθόλου την βόλτα και γρήγορα γυρίσαμε πίσω εξαιτίας της πολύ σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης του σε συνδιασμό και με τις 17άρες ζάντες.Σε κάθε σαμαράκι τρανταζόμουν με αποτέλεσμα να χτυπάει με δύναμη το σπάσμένο μου πόδι στο πάτωμα και στο ταμπλό (το είχα και σε περίεργη θέση γυρισμένο ) ενώ κάποιες φορές ένιωθα μέχρι και τα πετραδάκια στην μέση μου.Έτσι λοιπόν γυρίσαμε γρήγορα πίσω στο σπίτι.Τον ευχαρίστησα ενώ του είπα ότι αν ξανάρθει να με πάρει με αυτό εγώ δεν πρόκειται να ανέβω
Αν έχεις μάθει σε citroen όλα τα άλλα σου φαίνονται κούτσουρα
Told ya....
Εκτος του c3 aircross ετσι είναι τα υπερυψωμενα. Ακομα και 16αριδες τροχους να ειχε το kona θα βελτιωνοταν καπως αλλα... Και παλι οπως ειπα. Τα υψηλοτερα ειναι σκληροτερα.
Απλο c seg με 15-16 αριδες τροχους και εχεις πολυ καλο κρατημα ανεση. Και ειναι φθηνότερο!!!!
-
Πέρασε σήμερα νωρίς το πρωϊ ο κουνιάδος να με πάει μια βόλτα να ξεσκάσω, με ένα κια στόνικ 1,2.Μου παραπονέθηκε ότι είναι αρκετό λαίμαρο αμαξάκι καθώς το περίμενε πιο οικονομικό σύμφωνα με αυτά που διάβαζε πριιν την αγορά του. Δυστυχώς όμως δεν ευχαριστήθηκα καθόλου την βόλτα και γρήγορα γυρίσαμε πίσω εξαιτίας της πολύ σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης του h οποία σε συνδιασμό και με τις 17άρες ζάντες δυσκόλευε ακόμα πιο πολύ.Σε κάθε σαμαράκι τρανταζόμουν με αποτέλεσμα να χτυπάει με δύναμη το σπάσμένο μου πόδι στο πάτωμα και στο ταμπλό (το είχα και σε περίεργη θέση γυρισμένο ) ενώ κάποιες φορές ένιωθα μέχρι και τα πετραδάκια στην μέση μου.Έτσι λοιπόν γυρίσαμε γρήγορα πίσω στο σπίτι.Τον ευχαρίστησα ενώ του είπα ότι αν ξανάρθει να με πάρει με αυτό εγώ δεν πρόκειται να ανέβω
Αν έχεις μάθει σε citroen όλα τα άλλα σου φαίνονται κούτσουρα
-
panos pure clio wrote:
Πέρασε σήμερα νωρίς το πρωϊ ο κουνιάδος να με πάει μια βόλτα να ξεσκάσω, με ένα κια στόνικ 1,2.Μου παραπονέθηκε ότι είναι αρκετό λαίμαρο αμαξάκι καθώς το περίμενε πιο οικονομικό σύμφωνα με αυτά που διάβαζε πριιν την αγορά του. Δυστυχώς όμως δεν ευχαριστήθηκα καθόλου την βόλτα και γρήγορα γυρίσαμε πίσω εξαιτίας της πολύ σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης του σε συνδιασμό και με τις 17άρες ζάντες.Σε κάθε σαμαράκι τρανταζόμουν με αποτέλεσμα να χτυπάει με δύναμη το σπάσμένο μου πόδι στο πάτωμα και στο ταμπλό (το είχα και σε περίεργη θέση γυρισμένο ) ενώ κάποιες φορές ένιωθα μέχρι και τα πετραδάκια στην μέση μου.Έτσι λοιπόν γυρίσαμε γρήγορα πίσω στο σπίτι.Τον ευχαρίστησα ενώ του είπα ότι αν ξανάρθει να με πάρει με αυτό εγώ δεν πρόκειται να ανέβω
Αν έχεις μάθει σε citroen όλα τα άλλα σου φαίνονται κούτσουρα
Told ya....
Εκτος του c3 aircross ετσι είναι τα υπερυψωμενα. Ακομα και 16αριδες τροχους να ειχε το kona θα βελτιωνοταν καπως αλλα... Και παλι οπως ειπα. Τα υψηλοτερα ειναι σκληροτερα.
Απλο c seg με 15-16 αριδες τροχους και εχεις πολυ καλο κρατημα ανεση. Και ειναι φθηνότερο!!!!
Για το Stonic γράφει ο panos....το Kona με 17αρες το έχω και είναι μια χαρά σε άνεση...προηγούμενα αμάξια Citroen C4II & Scenic III να θυμίσω...
-
Ναι παιδιά για στόνικ μιλάω, στο κόνα που είχα δοκιμάσει κάποτε δεν είχα αυτή την αίσθηση.
-
To Stonic είναι από τα σκληρότερα και είναι μαζί με το Puma από τα ποιο hatch, στησίματα. δεν έχει πολύ σχέση με άλλα B suv.
Η Citroen βέβαια είναι στο άλλο άκρο.
Γενικά σαν εταιρία η Hyundai είναι η άνετη και η Kia η στριφτερη.
-
καλά μην φανταστείς ότι ο κουνιάδος μου είναι και Σουμαχερ, μάλλον ψιλομετανιωμένο τον είδα γιατί όταν μου μιλούσε για την κατανάλωση έβγαζε μια πίκρα.Απο την άλλη τι να το κάνω που στρίβει, εδώ κόντεψα να σπάσω και το άλλο πόδι
-
Παιδιά πρεπει να φορέσω γυαλιά μου φαίνεται.....
Χαχαχα panos ..... Το φαντάζεσαι και το άλλο ποδι λόγω αναρτησεων;;;;
-
Παιδιά πρεπει να φορέσω γυαλιά μου φαίνεται.....
Χαχαχα panos ..... Το φαντάζεσαι και το άλλο ποδι λόγω αναρτησεων;;;;
μετά το σημερινό να σου πω την αλήθεια διαπίστωσα ότι δεν θέλει κ πολύ
-
Pano, επειδή κι εγώ έχω δοκιμάσει το kona (test drive) και το C3 της αδερφής μου και λόγω εμπειρίας σου με citroen, από 1 έως 5 πως θα βαθμολογούσες την άνεση των αναρτήσεων μεταξύ C3, C3 aircross, νέα C4 και Kona; (με 1 το πιο σκληρό και 5 το πιο μαλακό)
-
Pano, επειδή κι εγώ έχω δοκιμάσει το kona (test drive) και το C3 της αδερφής μου και λόγω εμπειρίας σου με citroen, από 1 έως 5 πως θα βαθμολογούσες την άνεση των αναρτήσεων μεταξύ C3, C3 aircross, νέα C4 και Kona; (με 1 το πιο σκληρό και 5 το πιο μαλακό)
Απο το 1 έως το 5 sorry η βαθμολογία μου δεν περιλαμβάνει βαθμό σκληρότητας αλλά βαθμολογία άνεσης
Νέα c4:4+ (5 δίνουμε μόνο σε citroen υδροπνευματική)
C3 Aircross περίπου 4. Του δίνω λίγο καλύτερα βαθμολογία απο το απλό c3 λόγω λίγο πιο σφιχτου σετ απ.-
c3 3,5-4 ανάλογα αν είναι βενζίνη ή diesel το ντιζελάκι είνα λιγο πιο σκληρό μία ιδέα
Κονα:3, 3+ χωρις να είναι κακό απλα δεν είναι του δικού μου γούστου.Σίγουρα καλύτερο απο stοnik.
-
Ωραία, σ'ευχαριστώ!
Όπως τα 'χω περίπου κι εγώ στο μυαλό μου.
-
11 Φεβρουαρίου ανακοινώνεται το facelift λένε ...
Citroen C3 Aircross 2018