-
Νομίζω ότι 18800 είναι τα χλμ που έχει τώρα και μυρίζει ακόμα καινουργίλα .
Αλλά τα χειροκίνητα σάιν εκεί γύρω στα 19000 δίνονται στις μεγάλες εκπτώσεις και 21000 τα αυτόματα , για βενζίνη πάντα .
Αν από 22700 το παίρνεις στις μεγάλες εκπτώσεις καινούργιο 21000 και το πάρεις με 15000 χλμ , στα 16000 , εύκολα τα χωνεύεις τα χλμ και την έλλειψη των νάιλον
-
Εγώ δύο φόρές έχω αγοράσει μτχ .
Εγώ το ανάποδο, γιατί πάντα ήθελα καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που μπορούσα να αγοράσω καινούργια. Και ΟΛΑ βγήκαν εξαιρετικές αγορές και έχασα ελάχιστα χρήματα. Από τα 9 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει, μόνο τα 3 τα αγόρασα καινούργια.
-
criuser wrote:
Εγώ δύο φόρές έχω αγοράσει μτχ .
Εγώ το ανάποδο, γιατί πάντα ήθελα καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που μπορούσα να αγοράσω καινούργια. Και ΟΛΑ βγήκαν εξαιρετικές αγορές και έχασα ελάχιστα χρήματα. Από τα 9 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει, μόνο τα 3 τα αγόρασα καινούργια.
εγώ πάλι επειδή ανήκω στην περίπτωση που λέει ότι όποιος καεί στον χυλό φυσάει και το γιαούρτι μία φορά αγόρασα μτχ και επειδή την πάτησα και μάλιστα άσχημα απο τότε έχω ορκιστεί ποτέ ξανά!
-
Και εγώ δεν την έχω πατήσει, γιατί προσέχω φυσικά στις αγορές μου, αλλά πάω κάπως μία μία, καινούργιο - μεταχειρισμένο, αλλά πάντα είχ- α/με πολλαπλά αυτοκίνητα, οπότε τα πήγαινα και ανάλογα τις ανάγκες.
Αυτά που ήθελα στο σκεπτικό μου να τα κρατήσω για 8-10 χρόνια ήταν πάντα καινούργια πάντως.
Συνήθως ήταν τόσο σωστές επιλογές που δεν μπορώ καν να τα πουλήσω! Αυτό έχω πάθει τώρα με το B max/C3 που δεν μπορώ να δικαιολογήσω την πώλησή τους, δεν βλέπω πρακτικά καλύτερες επιλογές αυτή τη περίοδο χωρίς να χρειαστεί να δώσω πάρα πολλά χρήματα επιπλέον και χωρίς ουσιαστικά να κερδίζω σε τέλη κυκλοφορίας/κατανάλωση/μεγάλες οδηγικές διαφορές/χώρους/ασφάλεια.
Καλά, και εκείνο το Saxo δεν έχει ζητήσει τίποτα 20χρονια τώρα! Καλά είναι εκεί που κάθεται!
-
TU κινητήρες , απίθανοι...
-
Άντε να πω κι εγώ την χαζομάρα μου.
Είμαι αναφανδόν υπέρ των καινούριων, αλλά τα τελευταία χρόνια έτυχε και πήρα μερικά μεταχειρισμένα, λόγω οικονομικών συγκυριών. Θεωρώ όμως ότι μεταχειρισμένο παίρνεις μόνον ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, το οποίο καινούριο κόστιζε τουλάχιστον τα διπλάσια. Έτσι πήρα με 15.000 αυτοκίνητο που καινούριο είχε αγοραστεί 70.000 και με 4500 ένα άλλο που είχε αγοραστεί 40.000. Έτσι ναι, παίρνεις μεταχειρισμένο. Να δώσεις όμως 15 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που καινούριο κάνει 20, μου φαίνεται κουτό.
-
Συμφωνώ, εν μέρη Δία. Και εγώ είχα δώσει €26Κ για αυτοκίνητο των €60Κ και 25Κ για ένα των 52Κ (με 5.500χλμ και εγγύηση ακόμα!). Αλλά εαν π.χ. έβρισκα ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 20Κ καινούργιο, στα 15Κ και ήταν μερικών μηνών με 3-4.000χλμ, άνετα θα το προτιμούσα.
-
Αλλά εαν π.χ. έβρισκα ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 20Κ καινούργιο, στα 15Κ και ήταν μερικών μηνών με 3-4.000χλμ, άνετα θα το προτιμούσα.
Εγώ πάλι όχι. Σήμερα για 15 χιλιάρικα θα ήθελα τουλάχιστον 250 άλογα.και κουπέ, όχι ένα μεταχειρισμένο περίπτερο.
ΥΓ: Μου λείπουν τα 272 άλογα της 330...
-
Δευτέρα θα πάμε στην οπελ που έχουμε κοντα μας( Τρίπολη) να δουμε το crossland και μεσα στο Φεβρουάριο πιστεύω να δω και το c3 aircross το οποίο εμενα μου αρεσει περισσότερο, οπως καταλάβατε Δευτέρα θα δωθεί η πρώτη μαχη. επειδή για Citroen θα πάω αθηνα καθως για Τρίπολη και Κόρινθο δε διάβασα καλα πράματα, έχετε να προτείνετε καμια ''καλη'' αντιπροσωπεία, καλή λέγοντας καλες προσφορές και να εχει κανενα σοβαρο πωλητή, διαβασα εδω μεσα καλα λογια για την ΟΜΕΓΑ.
επίσης αρχισα να διαβαζω το νημα για το νεο c4 καλό χρυσό ρε παιδια και καλη τιμή θεωρώ αλλά χάνει σε χώρους σε σχέση με το c3 aircros, 410 vs 380 με το c3 να μπορείς να μετακινήσεις τα καθισματατ και να κερδιζεις αλλα 100 λίτρα
@panos pure clio με το καλο να παραλάβεις την αμαξαρα σου.
-
Δευτέρα θα πάμε στην οπελ που έχουμε κοντα μας( Τρίπολη) να δουμε το crossland και μεσα στο Φεβρουάριο πιστεύω να δω και το c3 aircross το οποίο εμενα μου αρεσει περισσότερο, οπως καταλάβατε Δευτέρα θα δωθεί η πρώτη μαχη. επειδή για Citroen θα πάω αθηνα καθως για Τρίπολη και Κόρινθο δε διάβασα καλα πράματα, έχετε να προτείνετε καμια ''καλη'' αντιπροσωπεία, καλή λέγοντας καλες προσφορές και να εχει κανενα σοβαρο πωλητή, διαβασα εδω μεσα καλα λογια για την ΟΜΕΓΑ.
επίσης αρχισα να διαβαζω το νημα για το νεο c4 καλό χρυσό ρε παιδια και καλη τιμή θεωρώ αλλά χάνει σε χώρους σε σχέση με το c3 aircros, 410 vs 380 με το c3 να μπορείς να μετακινήσεις τα καθισματατ και να κερδιζεις αλλα 100 λίτρα
@panos pure clio με το καλο να παραλάβεις την αμαξαρα σου.
Ομεγα σίγουρα, επιβεβαιώνω.
Πάρε και Πάτρα Opel (και η Citroen είναι καλή να ξέρεις, έχω πάρει) τηλέφωνο γιατί οι τιμές που μας δώσανε ήταν φθηνότερες από αυτές που μου είπες για το Crossland.
Θα είσαι ο 3ος(στα 3 που λένε) που ξέρω που δεν συγκινείται με το C4 και πάει για Crossland/Aircross.
Δυστυχώς (γιατί είμαι φίλος του Aircross) μετά το facelift το Crossland φαντάζει λίγο καλύτερη ευκαιρία.
-
Δυστυχώς Panos (και περαστικά!) μέσα το Crossland υπερτερεί σε όλα, καλύτερες ποτηροθηκες, καλύτερο ταμπλό, καλύτερα τοποθετημένη οθόνη (ψηλότερα), και αν ΔΕΝ έχεις grip control είναι άδειο όλο μπροστά εκεί που μπαίνουν τα hill descent κουμπιά και ο περιστροφικός διακόπτης.
Εγώ είμαι φανατικός Aircross-ακιας (τελική 3αδα ήταν 2008, C3 Aircross kai C5 Aircross να καταλάβεις), αλλά και μετά το face lift έχει ένα μικρό προβάδισμα το Crossland. Αν πάρει κάποιος Shine, καλύτερα C3 βέβαια.
Έχεις δίκιο για το σαλόνι προσθέτει αρκετά το έξτρα, αλλά λίγοι τα δίνουν.
-
Δευτέρα θα πάμε στην οπελ που έχουμε κοντα μας( Τρίπολη) να δουμε το crossland και μεσα στο Φεβρουάριο πιστεύω να δω και το c3 aircross το οποίο εμενα μου αρεσει περισσότερο, οπως καταλάβατε Δευτέρα θα δωθεί η πρώτη μαχη. επειδή για Citroen θα πάω αθηνα καθως για Τρίπολη και Κόρινθο δε διάβασα καλα πράματα, έχετε να προτείνετε καμια ''καλη'' αντιπροσωπεία, καλή λέγοντας καλες προσφορές και να εχει κανενα σοβαρο πωλητή, διαβασα εδω μεσα καλα λογια για την ΟΜΕΓΑ.
επίσης αρχισα να διαβαζω το νημα για το νεο c4 καλό χρυσό ρε παιδια και καλη τιμή θεωρώ αλλά χάνει σε χώρους σε σχέση με το c3 aircros, 410 vs 380 με το c3 να μπορείς να μετακινήσεις τα καθισματατ και να κερδιζεις αλλα 100 λίτρα
@panos pure clio με το καλο να παραλάβεις την αμαξαρα σου.
ευχαριστώ πολύ φίλε μου.Ευτυχώς εγώ με την γυναίκα μου έχουμε τα ίδια γούστα στα αμάξια της αρέσουν και αυτής στυλ playmobil & transformer οπότε τόσο στο aircross όσο και στην νέα c4 δεν είχα προβλήματα. Πηγαινε δες τα και τα 2 αλλά δεν νομίζω να σε κερδίσει το Crossland, για εμένα προσωπικά απο μπροστα είναi συμπαθητικό αλλά απο την μέση και πίσω δεν βλέπεται. Τέλος γνώμη μου αν επιλέξεις aircross σε συμβουλεύω να πάρεις ένα έξτρα καλό σαλονάκι το οποίο και δεν χρεώνεται πολύ και συνδιάζεται με διαφορετική 'φάτσα' στο ταμπλό το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την απλή στάνταρ πλαστικούρα.Ότι θέλεις ρωτάς, εδώ είμαστε να βοηθήσουμε
-
Εγώ πάλι όχι. Σήμερα για 15 χιλιάρικα θα ήθελα τουλάχιστον 250 άλογα.και κουπέ, όχι ένα μεταχειρισμένο περίπτερο.
ΥΓ: Μου λείπουν τα 272 άλογα της 330...
Λέμε διαφορετικά πράγματα! Λέω ότι συμφέρει να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 20% έκπτωση εαν είναι λίγων μηνών με 3-4.000χλμ. Εσύ μου λές τι θα ήθελες με 15Κ...δεκτών! Αλλά εκεί πάμε σε παλιότερα μοντέλα με πολλά κυβικά και είναι άλλη συζήτηση...αχαχα. Εγώ γέρασα, θέλω μαλακτικό χαμομηλάκι...
Για την 330, ό,τι και να πω είναι λίγο και δεν έχει και νοήμα...εξαιρετικό αυτοκίνητο, ειδικά στα λεφτά που είχες δώσει!
Τέλος γνώμη μου αν επιλέξεις aircross σε συμβουλεύω να πάρεις ένα έξτρα καλό σαλονάκι το οποίο και δεν χρεώνεται πολύ και συνδιάζεται με διαφορετική 'φάτσα' στο ταμπλό το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την απλή στάνταρ πλαστικούρα.
100% Συμφωνώ. Γίνεται 'άλλο' αυτοκίνητο, θέλει οπωσδήποτε ένα από τα καλά εσωτερικά, είτε με το δέρμα είτε Metropolitan. Και είναι και πάρα πολύ λογική η τιμή τους, απλά συνήθως θέλουν παραγγελία, το μόνο αρνητικό...αλλά αξίζει την αναμονή.
-
Dublin wrote:
Δυστυχώς Panos (και περαστικά!) μέσα το Crossland υπερτερεί σε όλα, καλύτερες ποτηροθηκες, καλύτερο ταμπλό, καλύτερα τοποθετημένη οθόνη (ψηλότερα), και αν ΔΕΝ έχεις grip control είναι άδειο όλο μπροστά εκεί που μπαίνουν τα hill descent κουμπιά και ο περιστροφικός διακόπτης.
Εγώ είμαι φανατικός Aircross-ακιας (τελική 3αδα ήταν 2008, C3 Aircross kai C5 Aircross να καταλάβεις), αλλά και μετά το face lift έχει ένα μικρό προβάδισμα το Crossland. Αν πάρει κάποιος Shine, καλύτερα C3 βέβαια.
Έχεις δίκιο για το σαλόνι προσθέτει αρκετά το έξτρα, αλλά λίγοι τα δίνουν.
ευχαριστώ για τις ευχές!Όλα εξαρτώνται απο την γωνία που βλέπει κάπιος τα πράγματα. Εξηγώ...Οι ποτηροθήκες που για άλλους είναι πρόβλημα για εμένα δεν είναι, επίσης η οθόνη σε αυτο το ύψος του aircross εμένα προσωπικά με βολεύει καλύτερα απο ότι στην c4 που έχουμε που την έχει στο ίδιο ύψος με το Crossland. Για τα υπόλοιπα ναι το ac έχει σκληρά πλαστικά αλλά με πολύ καλή συναρμογή το έχω απο το καλοκαίρι του 18 με 65.000 χλμ και δεν έχω τον παραμικρό τριγμό. Στην διαμόρφωση του ταμπλό συμφωνώ αλλά εσύ για ποιά έκδοση σκέφτεσαι?Έπειδή είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και έχω αλλάξει πολλά , 2 φορές στην ζωή μου επέλεξα αμάξι με βάση το μυαλό και όχι την καρδιά και τις 2 φορές το έδωσα πάνω στο 6μηνο και με αρκετή χασούρα....3η δεν έχει ....Καλό ψάξιμο και ότι θέλεις εδώ είμαστε
Για το φίλο τα λέω, από Τρίπολη, εγώ πήρα πριν ακριβώς 1 χρόνο 2008 Allure Diesel, ήμουν μεταξύ αυτού, του C3 Aircross Shine και C5 τη 2η έκδοση.
Οι περισσότεροι παίρνουμε ετοιμοπαραδοτα, οπότε δύσκολα βάζεις παραγγελία για έξτρα υφάσματα και σαλόνι όμως. Επίσης το Grip Control ανεβαίνει η τιμή της έκδοσης, και τα παιδιά που θέλουν ένα πολύ basic - και φθηνό, B suv αποθαρρύνονται. Οπότε κυρίως μιλάμε για τη μεσαία έκδοση. Εγώ θα το έπαιρνα Shine σίγουρα, από εκεί και πάνω αξίζει κατά τη γνώμη μου.
Είσαι ευχάριστη προσθήκη στο φόρουμ πάντως! Και με την εμπειρία σου σε Citroen (έχω Saxo και C3 του 2012) να μας γράφεις!
-
panos pure clio wrote:
Dublin wrote:
Δυστυχώς Panos (και περαστικά!) μέσα το Crossland υπερτερεί σε όλα, καλύτερες ποτηροθηκες, καλύτερο ταμπλό, καλύτερα τοποθετημένη οθόνη (ψηλότερα), και αν ΔΕΝ έχεις grip control είναι άδειο όλο μπροστά εκεί που μπαίνουν τα hill descent κουμπιά και ο περιστροφικός διακόπτης.
Εγώ είμαι φανατικός Aircross-ακιας (τελική 3αδα ήταν 2008, C3 Aircross kai C5 Aircross να καταλάβεις), αλλά και μετά το face lift έχει ένα μικρό προβάδισμα το Crossland. Αν πάρει κάποιος Shine, καλύτερα C3 βέβαια.
Έχεις δίκιο για το σαλόνι προσθέτει αρκετά το έξτρα, αλλά λίγοι τα δίνουν.
ευχαριστώ για τις ευχές!Όλα εξαρτώνται απο την γωνία που βλέπει κάπιος τα πράγματα. Εξηγώ...Οι ποτηροθήκες που για άλλους είναι πρόβλημα για εμένα δεν είναι, επίσης η οθόνη σε αυτο το ύψος του aircross εμένα προσωπικά με βολεύει καλύτερα απο ότι στην c4 που έχουμε που την έχει στο ίδιο ύψος με το Crossland. Για τα υπόλοιπα ναι το ac έχει σκληρά πλαστικά αλλά με πολύ καλή συναρμογή το έχω απο το καλοκαίρι του 18 με 65.000 χλμ και δεν έχω τον παραμικρό τριγμό. Στην διαμόρφωση του ταμπλό συμφωνώ αλλά εσύ για ποιά έκδοση σκέφτεσαι?Έπειδή είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και έχω αλλάξει πολλά , 2 φορές στην ζωή μου επέλεξα αμάξι με βάση το μυαλό και όχι την καρδιά και τις 2 φορές το έδωσα πάνω στο 6μηνο και με αρκετή χασούρα....3η δεν έχει ....Καλό ψάξιμο και ότι θέλεις εδώ είμαστε
Για το φίλο τα λέω, από Τρίπολη, εγώ πήρα πριν ακριβώς 1 χρόνο 2008 Allure Diesel, ήμουν μεταξύ αυτού, του C3 Aircross Shine και C5 τη 2η έκδοση.
Οι περισσότεροι παίρνουμε ετοιμοπαραδοτα, οπότε δύσκολα βάζεις παραγγελία για έξτρα υφάσματα και σαλόνι όμως. Επίσης το Grip Control ανεβαίνει η τιμή της έκδοσης, και τα παιδιά που θέλουν ένα πολύ basic - και φθηνό, B suv αποθαρρύνονται. Οπότε κυρίως μιλάμε για τη μεσαία έκδοση. Εγώ θα το έπαιρνα Shine σίγουρα, από εκεί και πάνω αξίζει κατά τη γνώμη μου.
Είσαι ευχάριστη προσθήκη στο φόρουμ πάντως! Και με την εμπειρία σου σε Citroen (έχω Saxo και C3 του 2012) να μας γράφεις!
σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, το φόρουμ το παρακολουθώ απο το 2009 αν θυμάμαι καλά αλλά γράφτηκα το 2011.Κατά καιρούς έγραφα, τώρα βέβαια και λόγω του ατυχήματος που είχα έχω πολύ χρόνο και όρεξη να γράψω, γεμίζω ευχάριστα τις ώρες μου. Αγαπώ πολύ την αυτοκίνηση, έχω δώσει πάρα πολλά λεφτά στην ζωή μου για αγορά και βελτιώσεις αυτοκινήτων και όπως έγραψα έχω πουλήσει 2 φορες αμάξια γιατί μετάνιωσα για την επιλογή μου, πάνω στο 6μηνο με αρκετή χασούρα!Μου αρέσουν τα Γαλλικά και ειδικά τα citroen αλλά δεν φοράω παρωπίδες θα σεβαστώ οποιονδήποτε έχει διαφορετική γνώμη απο εμένα και διαφορετικό γούστο.Άλλωστε γι'αυτό υπάρχουν δεκάδες μάρκες αυτοκινήτων για να καλύπτουν πολλά διαφορετικά γούστα και ανάγκες
-
Dublin wrote:
panos pure clio wrote:
Dublin wrote:
Δυστυχώς Panos (και περαστικά!) μέσα το Crossland υπερτερεί σε όλα, καλύτερες ποτηροθηκες, καλύτερο ταμπλό, καλύτερα τοποθετημένη οθόνη (ψηλότερα), και αν ΔΕΝ έχεις grip control είναι άδειο όλο μπροστά εκεί που μπαίνουν τα hill descent κουμπιά και ο περιστροφικός διακόπτης.
Εγώ είμαι φανατικός Aircross-ακιας (τελική 3αδα ήταν 2008, C3 Aircross kai C5 Aircross να καταλάβεις), αλλά και μετά το face lift έχει ένα μικρό προβάδισμα το Crossland. Αν πάρει κάποιος Shine, καλύτερα C3 βέβαια.
Έχεις δίκιο για το σαλόνι προσθέτει αρκετά το έξτρα, αλλά λίγοι τα δίνουν.
ευχαριστώ για τις ευχές!Όλα εξαρτώνται απο την γωνία που βλέπει κάπιος τα πράγματα. Εξηγώ...Οι ποτηροθήκες που για άλλους είναι πρόβλημα για εμένα δεν είναι, επίσης η οθόνη σε αυτο το ύψος του aircross εμένα προσωπικά με βολεύει καλύτερα απο ότι στην c4 που έχουμε που την έχει στο ίδιο ύψος με το Crossland. Για τα υπόλοιπα ναι το ac έχει σκληρά πλαστικά αλλά με πολύ καλή συναρμογή το έχω απο το καλοκαίρι του 18 με 65.000 χλμ και δεν έχω τον παραμικρό τριγμό. Στην διαμόρφωση του ταμπλό συμφωνώ αλλά εσύ για ποιά έκδοση σκέφτεσαι?Έπειδή είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και έχω αλλάξει πολλά , 2 φορές στην ζωή μου επέλεξα αμάξι με βάση το μυαλό και όχι την καρδιά και τις 2 φορές το έδωσα πάνω στο 6μηνο και με αρκετή χασούρα....3η δεν έχει ....Καλό ψάξιμο και ότι θέλεις εδώ είμαστ
Για το φίλο τα λέω, από Τρίπολη, εγώ πήρα πριν ακριβώς 1 χρόνο 2008 Allure Diesel, ήμουν μεταξύ αυτού, του C3 Aircross Shine και C5 τη 2η έκδοση.
Οιπερισσότεροι παίρνουμε ετοιμοπαραδοτα, οπότε δύσκολα βάζεις παραγγελία για έξτρα υφάσματα και σαλόνι όμως. Επίσης το Grip Control ανεβαίνει η τιμή της έκδοσης, και τα παιδιά που θέλουν ένα πολύ basic - και φθηνό, B suv αποθαρρύνονται. Οπότε κυρίως μιλάμε για τη μεσαία έκδοση. Εγώ θα το έπαιρνα Shine σίγουρα, από εκεί και πάνω αξίζει κατά τη γνώμη μου.
Είσαι ευχάριστη προσθήκη στο φόρουμ πάντως! Και με την εμπειρία σου σε Citroen (έχω Saxo και C3 του 20
σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, το φόρουμ το παρακολουθώ απο το 2009 αν θυμάμαι καλά αλλά γράφτηκα το 2011.Κατά καιρούς έγραφα, τώρα βέβαια και λόγω του ατυχήματος που είχα έχω πολύ χρόνο και όρεξη να γράψω, γεμίζω ευχάριστα τις ώρες μου. Αγαπώ πολύ την αυτοκίνηση, έχω δώσει πάρα πολλά λεφτά στην ζωή μου για αγορά και βελτιώσεις αυτοκινήτων και όπως έγραψα έχω πουλήσει 2 φορες αμάξια γιατί μετάνιωσα για την επιλογή μου, πάνω στο 6μηνο με αρκετή χασούρα!Μου αρέσουν τα Γαλλικά και ειδικά τα citroen αλλά δεν φοράω παρωπίδες θα σεβαστώ οποιονδήποτε έχει διαφορετική γνώμη απο εμένα και διαφορετικό γούστο.Άλλωστε γι'αυτό υπάρχουν δεκάδες μάρκες αυτοκινήτων για να καλύπτουν πολλά διαφορετικά γούστα και ανάγκες
έτσι ακριβώς! είναι πολύ δύσκολο να κάνει κάποιος 'λάθος' την σήμερον ημέρα, σε γενικές γραμμές οι κινητήρες είναι αποδοτικοί και οικονομικοί, τα επίπεδα ασφαλειας ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα είναι καλύτερα παρά ποτέ και μένει το design, η φιλοσοφία, καθώς και κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες (π.χ χρόνια εγγύησης) για να κρίνουν τις αγορές μας!
Επίσης, το τονίζω συχνά αυτό και χαίρομαι που το αναφέρεις, είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες, οπότε κάνουμε και διαφορετικές επιλογές!
Εμείς είχαμε Lancia στα παιδικά μου χρόνια, μετά πήγαμε σε PSA και Ford, σχεδόν αποκλειστικά (κάνα Ιαπωνικό εδώ και εκεί!). Δεν πολυσυμπαθώ τον όμιλο VW, ίσως και από τις κακές εμπειρίες πολλών γύρω μου (που νομίζουν μάλιστα ότι είναι φυσιολογικές!), και τελευταία έχω πολύ ψηλά τα Κορεάτικα, αλλά ακόμη κάτι τους λείπει..(αν υπήρχε το Seltos Ευρώπη μάλλον θα το είχα πάρει).
-
Δυστυχώς Panos (και περαστικά!) μέσα το Crossland υπερτερεί σε όλα, καλύτερες ποτηροθηκες, καλύτερο ταμπλό, καλύτερα τοποθετημένη οθόνη (ψηλότερα), και αν ΔΕΝ έχεις grip control είναι άδειο όλο μπροστά εκεί που μπαίνουν τα hill descent κουμπιά και ο περιστροφικός διακόπτης.
Εγώ είμαι φανατικός Aircross-ακιας (τελική 3αδα ήταν 2008, C3 Aircross kai C5 Aircross να καταλάβεις), αλλά και μετά το face lift έχει ένα μικρό προβάδισμα το Crossland. Αν πάρει κάποιος Shine, καλύτερα C3 βέβαια.
Έχεις δίκιο για το σαλόνι προσθέτει αρκετά το έξτρα, αλλά λίγοι τα δίνουν.
ευχαριστώ για τις ευχές!Όλα εξαρτώνται απο την γωνία που βλέπει κάποιος τα πράγματα. Εξηγώ...Οι ποτηροθήκες που για άλλους είναι πρόβλημα για εμένα δεν είναι, επίσης η οθόνη σε αυτο το ύψος του aircross εμένα προσωπικά με βολεύει καλύτερα απο ότι στην c4 που έχουμε που την έχει στο ίδιο ύψος με το Crossland. Για τα υπόλοιπα ναι το ac έχει σκληρά πλαστικά αλλά με πολύ καλή συναρμογή το έχω απο το καλοκαίρι του 18 με 65.000 χλμ και δεν έχω τον παραμικρό τριγμό. Στην διαμόρφωση του ταμπλό συμφωνώ αλλά εσύ για ποιά έκδοση σκέφτεσαι?Έπειδή είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και έχω αλλάξει πολλά , 2 φορές στην ζωή μου επέλεξα αμάξι με βάση το μυαλό και όχι την καρδιά και τις 2 φορές το έδωσα πάνω στο 6μηνο και με αρκετή χασούρα....3η δεν έχει ....Καλό ψάξιμο και ότι θέλεις εδώ είμαστε
-
παιδια εδωσα λάθος εντύπωση μάλλον, ξετρελαθηκα με το c4 και εγω και η γυναίκα απλά βλέπω οτι εχει λιγότερους χώρους απο το c3 aircross, επίσης λιγότερες δυνατότητες για ψιλο off road μιας και είναι πιο χαμηλό απο το aircross. όπως επίσης ανεβαίνει και στα χρήματα το c3 shine pack 1500 manual βγαινει 1500 € λιγότερα απο το c4 shine 1500 manual.
πάντως η γυναίκα εχει ξετρελαθει ξεχασε c3, crossland μονο για το c4 μιλαει απο χθες
-
παιδια εδωσα λάθος εντύπωση μάλλον, ξετρελαθηκα με το c4 και εγω και η γυναίκα απλά βλέπω οτι εχει λιγότερους χώρους απο το c3 aircross, επίσης λιγότερες δυνατότητες για ψιλο off road μιας και είναι πιο χαμηλό απο το aircross. όπως επίσης ανεβαίνει και στα χρήματα το c3 shine pack 1500 manual βγαινει 1500 € λιγότερα απο το c4 shine 1500 manual.
πάντως η γυναίκα εχει ξετρελαθει ξεχασε c3, crossland μονο για το c4 μιλαει απο χθες
άντε καλορίζικη η νέα c4 Χρώμα?
-
Μισό λεπτό, να ρωτήσει τη γυναίκα...
Citroen C3 Aircross 2018