Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 189
    • 190
    • 111 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    112072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      poliviosfp last edited by

      Baleno - - >το πιο συμβατικό σε εμφάνιση και value for money alter ego του jazz. Το είχα γράψει πριν μερικά χρόνια. Το ανέφεραν κ στο drive..κριμα που λήγει άδοξα. Δεν νομίζω να υπάρξει κ επόμενη γενιά, τουλάχιστον άμεσα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        ad276 last edited by

        Αν και βγαινω off topic.....τα ελεγχω τακτικα τα λαδια ολα βαινουν καλως μεχρι στιγμης.Δεν ξερω τι θα βρω μεθαυριο....Οσο για το δειγμα εδω κυκλοφορουν παρα πολλα Αιγκο ειτε απο ιδιωτες ειτε απο ενοικιαζομενα...Υπ οψιν οτι το δικο μας Αιγκο ειναι το πρωτο φειςλιφτ....Βεβαια τα δικα μσς αυτοκινητα γενικα ειναι μικρο δειγμα σε σχσεη με τα Αθηναικα ή της ηπειρωτικης Ελλαδας.Φαντασου οτι εδω κυκλοφορει μονο μια Τζουλιεττα.Το καλοκαιρι ομως εεχονται πολλες.Την αναφερω επειδη ειναι η καψουρα μου......;)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • _
          _petros @ad276 last edited by

          Αν και βγαινω off topic.....τα ελεγχω τακτικα τα λαδια ολα βαινουν καλως μεχρι στιγμης.Δεν ξερω τι θα βρω μεθαυριο....Οσο για το δειγμα εδω κυκλοφορουν παρα πολλα Αιγκο ειτε απο ιδιωτες ειτε απο ενοικιαζομενα...Υπ οψιν οτι το δικο μας Αιγκο ειναι το πρωτο φειςλιφτ....Βεβαια τα δικα μσς αυτοκινητα γενικα ειναι μικρο δειγμα σε σχσεη με τα Αθηναικα ή της ηπειρωτικης Ελλαδας.Φαντασου οτι εδω κυκλοφορει μονο μια Τζουλιεττα.Το καλοκαιρι ομως εεχονται πολλες.Την αναφερω επειδη ειναι η καψουρα μου......;)

          ΟFF topic αλλα και εμένα μου αρέσουν τα alpha romeo,και γενικά τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση(μέχρι στιγμής θεωρητικά απλώς μου αρέσουν...

          Αν το mitto συνέχιζε,θα ήταν στα top 3 που θα κοιτάζαμε με ένα ωραίο μαύρο ''μαφιόζικο'' χρώμα.....

          Το swift ήταν 2ο στη λίστα και από οτι φαίνεται πιο πρακτικό από το mitto και πιο στρογγυλό,και πιο ''μωρό'' στα δικά μου μάτια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            gomi last edited by

            Lap, στο παρακάτω βίντεο κάπου στο 1:51 αναφέρει πως το ηλεκτρικό μοτέρ έχει μια ιπποδύναμη 3hp καθώς και 50nm ροπή

            Youtube Video

            Ισχύει κάτι τέτοιο? Προφανώς δεν αυξάνει την υπάρχουσα ροπή του κινητήρα που είναι 107nm, σωστά? Απλά απ ότι κατάλαβα βοηθάει κάπου στην εκκίνηση?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Αυτο το βιντεο που εβαλες ειναι απο τα λιγα που σου δειχνουν μεσω pov την πραγματικη αισθηση της καμπινας. Ολα τα αλλα εχουν την καμερα σαν περικεφαλαια και την δειχνουν αλλοιωμένη.

              Τα 13.1 στο 0-100 δεν ισχυει. Ειναι γυρω στα 10.5 στην πραξη, παρα πολυ καλα για αυτοκινητο πολης. Παντα η suzuki θαβει τα αυτοκινητα της.

              Το συστημα ακου τι κάνει. Οταν ξεκινας τραβαει πολυ βενζινη, εως καο 30 λιτρα/100 χλμ 

              Μολις πιασεις 15χλμ/ωρα και πανω, ο ηλεκτροκινητητας boostarει με τοση ροπη οσο χρειαζεται. Η φιλοσοφια του συστήματος ειναι να ζητα ο κινητηρας λιγοτερη βενζινη για το ιδιο εργο και το υπολοιπο να το επικουρει /συνδράμει ο ηλεκτροκινητηρας. Οποτε αν χρειαζεται 3 κιλα ροπης δινει 3 κιλα, αν χρειαζεται 5 κιλα ροπης δινει 5 και αυτα τα αφαιρει απο την ψεκαζομενη βενζινη.

              Δηλαδη αν για παράδειγμα θελεις 7 κιλα ροπης σε αυτες τις στροφες για να κινηθεις, το αυατημα υπολογιζει αν χρειαστει να δωσει ειτε 3 ειτς 5κιλα ροπης. Ας πουμε αποφασιζει να δωσει 4 κιλα ροπης ο ηλεκτροκινητηρας και ο κινητηρας βενζινης 3 κιλα με βενζινη.

              Καπως ετσι εχω την αισθηση δουλεύει διοτι αν δεις αναφερουν οτο δινει ΕΩΣ και 5 κιλα ροπης.

              Στο φρεναρισμα ξαναγεμιζει μς ηλεκτρισμο και τον ξαναδινει κτλ κτλ.

              Τωρα εχει ενα mode οπου οταν καρφωνεις το γκαζι ατο πατωμα δινει και τα εξτρα κιλα ροπης και ο κινητηρας ρουφαει 20λιτρα /100χλμ στιγμιαία.

              Δεν το γραφει επισημα καπου αλλα σε αυτην την περιπτωση εχω την αισθηση πως ειναι αθροιστική η ροπη του συστήματος και οχι ως αντικατάσταση της βενζίνης. Αυτο συμβαινει και στις ρεπριζ και στις προσπεράσεις στην εθνικη οδο. Μαλιστα σηκωνει και ελαφρως το εμπρος μερος του αυτοκινητο οταν π.χ με 2α το ξεσκιζεις. Νιωθεις δηλαδη μια σχετικη δύναμη.

              Παντως σε ολα, οπως ροπή ιπποδύναμη κτλ να υπολογιζεις και το βαρος του. Στην μεσαια εκδοση ειναι 860 κιλα... Αερας δηλαδη.

              Υ. Γ Στο βιντεο που παραθεσες αναφερει αυτο που σας ειπα και εγω. Πολλοι το συγκρίνουν αλλα συμπληρωνω εγω το μπερδευουν με το mini. Μαλιστα υπαρχουν ατομα που θεωρουσαν τοσο οτι αγορασα mini, ετσι οπως τοβεβλεπαν απο μακρυά ... Και μετα καιρο σε συζητηση τους εξήγησα οτι ειναι suzuki.... Χαχαχα

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                ad276 last edited by

                Λαπ επειδη σε βλεπω πολυ διαβασμενο,λυσε μου μια απορια....Εαν ενα υβριδικο αυτοκινητο,οποιοδηποτε,δεν το κινησουμε πχ για ενα μηνα,η μπαταρια του υβριδικου συστηματος θα αποφορτιστει;Πιστευω καταλαβαινεις το σκεπτικο μου.. .Σε ενα συμβατικο αυτοκινητο εαν το αφησουμε πολυ καιρο ακινητο,η μπαταρια αποφορτιζεται,ισχυει και στα υβριδικα το ιδιο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Εξαιρετικη ερωτηση,

                  Δεν νομιζω να αποφορτιστει εντονα. Σχεδον καθολου. Μεσα ατην καραντινα η σταθμη της εμεινε ακροβως ιδια. Αλλα οντως πρεπει να το μετακινησεις. Στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου νομιζω γραφει ανα 15 ημερες πρεπει οπωσδηποτε να το μετακινησεος δηλαδη να πας μια βολτουλα, εστω γυρω απο το τετραγωνο.

                  Ή μηπως γραφει ανα 30 ημερες;;;;;

                  Θα το ψαξω, αλλα τεσπα καταλαβαινεις.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gomi last edited by

                    Lap, ευχαριστώ για την ανάλυση...διαβάζω αυτές τις μέρες για να καταλάβω όσο γίνεται πως δουλεύουν αυτά τα mild συστηματάκια...βρήκα πάντως πολλά κοινά σημεία του swift με το mazda 2 στον τρόπο λειτουργίας τους...

                    Αύριο πάω να δω και το swift, την έκδοση GL+, δεν ξέρω αν θα μπορώ να το οδηγήσω για να το συγκρίνω με το mazda...αλλά τουλάχιστον σε κατανάλωση νομίζω θα είναι ελαφρώς καλύτερο...Ίδωμεν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      ad276 last edited by

                      Λαπ εισ' ωραιος......!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • _
                        _petros last edited by

                        Στο βιβλιαράκι λέει

                        ...για να μην αποφορτιστει η μπαταρία του micro hybrid system,συνιστάται να κινείται το αμάξι για 30 λεπτά συνεχόμενα σε χρονικό διάστημα ενός μήνα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gomi last edited by

                          Ισχύει πως αν απενεργοποιείς το start/stop δεν φορτίζει η μπαταρία?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Οχι. Αλλά γενικά μη το απενεργοποιείτε το start stop. Δεν λειτουργεί με μίζα, δεν έχει φόβο βλάβης

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap last edited by

                              Α γεια σου.... Άρα ανά 30 ημέρες. Λάθος το 15 ήμερες.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                gomi last edited by

                                Εμένα λίγο που το λειτούργησα, δεν με χάλασε στα φανάρια, αλλά εκεί που είχα πινακίδα stop και έκοβα αρκετά μέχρι να έχω ορατότητα, έσβηνε ενώ ήθελα να περάσω στο χαλαρό.....ίσως αν δεν έβαζα νεκρά να το απέφευγα, δεν έχω εμπειρία, θα το ξαναδώ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Το οδηγησες;;;

                                  Ναι γενικά πρεπει να μην βάζεις νεκρά σε αυτό το αυτοκίνητο καθώς κινηται. Αν βάζεις νεκρά δεν φορτιζεινη μπαταρία. Μπορείς να πατας συμπλεκτη αν θελεις να μπεις με πολυ μικρή ταχυτητα σε στροφή ή να βγάλεις μουρη απο stop. Τότε δεν σβήνει ο κινητήρας.

                                  Γενικώς είναι λάθος αυτός ο τρόπος οδήγησης. Και σε σχολή οδηγών να πας θα σε μαλωνουν αν βάζεις νεκρά πριν σταματήσεις τελείως. Είναι κακή συνήθεια.

                                  Και αυτό διότι το αυτοκίνητο είναι ελευθερο και κινητάι με την ορμή επι την αδράνεια του και δεν εχεις ανά πασα στιγμή δυναμη για να κινηθείς.

                                  Ακόμα και σεβ stop που λες με αυτόν τον τρόπο δεν έχεις άμεσα δυναμη να φύγεις αν βάζεις νεκρά.

                                  Αν το οδηγησες πως σου φάνηκε;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gomi last edited by

                                    Sorry Lap, εννοούσα που οδήγησα αυτοκίνητο με αυτό το σύστημα, το mazda 2. Το Swift παίζει να το οδηγήσω αύριο...Αυτό που λες γενικότερα όμως, συνηθίζω να βάζω νεκρά λίγο πριν σταματήσω ώστε να μην αναγκάζομαι να φθείρω μέσω του συμπλέκτη τον δίσκο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @gomi last edited by

                                      .Αυτό που λες γενικότερα όμως, συνηθίζω να βάζω νεκρά λίγο πριν σταματήσω ώστε να μην αναγκάζομαι να φθείρω μέσω του συμπλέκτη τον δίσκο...

                                      Δίκο έχει ο Λαπ ότι είναι λάθος να κινουμαστε με νεκρά (για πολλούς λόγους, αυξάνει και την κατανάλωση μέσα σε όλα) και επίσης δεν υπάρχει καμία φθορά του δίσκου. Είναι απλά μια λάθος μαθημένη συμπεριφορά, που καλό θα ήταν να την αλλάξεις, αφού δεν προσφέρει κάτι, αντίθετα μάλλον αρνητικό αποτέλεσμα έχει.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gomi last edited by

                                        Σοβαρά? Έτσι οδηγάω χρόνια...θυμάμαι που μου χε πει κάποιος αρκετά πίσω, ότι πατώντας έστω και με μικρή κίνηση του αυτοκινήτου, συμπλέκτη ενώ υπάρχει μέσα ταχύτητα, φθείρεται ο δίσκος...Δεν ισχύει?

                                        Και νόμιζα ότι γι αυτό άλλαξα δίσκο μετά από 18 χρόνια στο seat....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          poliviosfp last edited by

                                          Λαπ το 1.0 turbo hybrid θα ήταν ακόμα πιο σφεντόνα με τα έξτρα κιλακια ροπής ε; και με λιγότερο λαγκ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap @poliviosfp last edited by

                                            Λαπ το 1.0 turbo hybrid θα ήταν ακόμα πιο σφεντόνα με τα έξτρα κιλακια ροπής ε; και με λιγότερο λαγκ

                                            Λογικα.... Ναι.

                                            Μαλλον δεν θα ειχε σχεδον καθολου lag. Απο 1100 σ.α.λ δύναμη...Απλα τέλειο και με καταναλωση στην πολη κοντα με yarιs hybrid.

                                            Σταμάτα 

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 111 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr