-
Tkin73 wrote:
Μακάρι φίλε μου να έχουν τα ηλεκτρικά 20Κ και να γεμίσουμε από δαυτα και να βγάζουν και 700 χλμ αυτονομία και να έχουμε όλοι κλειστά πάρκινγκ για να τα φορτίζουμε με ασφάλεια!
Τα δύο πρώτα θα γίνουν σύντομα ίσως και πριν το 2025 , το τρίτο θέμα είναι μεγάλο ζήτημα για την Ελλάδα αλλά δεν πρόκειται να σταματήσει η εξέλιξη της τεχνολογίας γιατί έχουμε ως χώρα της πλάκας πολεοδομικό σχεδιασμό.
Δλδ και θα ανέβει ξαφνικά το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων που η πλειοψηφία έχει ακόμα αμάξι του 2004 αλλά και θα γκρεμίσουμε τις πόλεις για να φορτιζομστε με άνεση! Είμαστε εκτός θέματος αλλά καταλαβαίνεις ότι αυτά δεν μπορούν να γίνουν όσο και αν πιέζουν τα συμφέροντα.
-
ALEX19 wrote:
Tkin73 wrote:
Μακάρι φίλε μου να έχουν τα ηλεκτρικά 20Κ και να γεμίσουμε από δαυτα και να βγάζουν και 700 χλμ αυτονομία και να έχουμε όλοι κλειστά πάρκινγκ για να τα φορτίζουμε με ασφάλεια!
Τα δύο πρώτα θα γίνουν σύντομα ίσως και πριν το 2025 , το τρίτο θέμα είναι μεγάλο ζήτημα για την Ελλάδα αλλά δεν πρόκειται να σταματήσει η εξέλιξη της τεχνολογίας γιατί έχουμε ως χώρα της πλάκας πολεοδομικό σχεδιασμό.
Δλδ και θα ανέβει ξαφνικά το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων που η πλειοψηφία έχει ακόμα αμάξι του 2004 αλλά και θα γκρεμίσουμε τις πόλεις για να φορτιζομστε με άνεση! Είμαστε εκτός θέματος αλλά καταλαβαίνεις ότι αυτά δεν μπορούν να γίνουν όσο και αν πιέζουν τα συμφέροντα.
Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες θα γίνει. Στην Νορβηγία ήδη πωλούνται σχεδόν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έχουν υποδομές. Στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια γενικά θα δωθεί περίοδος χάριτος όπως γίνεται και στις αφρικανικές χώρες για το co2. Γιατί ο Γερμανός και ο Ελβετός που αλλάζουν κάθε 3 χρόνια αμάξι έχουν την δυνατότητα να πάρουν ηλεκτρικό. Όπως λες και εσύ οι Έλληνες δεν έχουμε.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία , ο στόλος μας είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη με μέσο όρο τα 17 έτη. Δεν βλέπω πως θα αλλάξει αυτό προς το καλύτερο. Λογικά προς το χειρότερο λόγο της οικονομικής κρίσης του covid19. Φυσικά οι ελληνικές αντιπροσωπείες δεν πρόκειται να κάνουν ουσιαστικές προσφορές γιατί εδώ τα καρτέλ είναι ισχυρά. Κοιτάξτε λίγο τιμές στα καινούργια στο mobile.de και κάντε συγκρίσεις.
-
Αυτό είναι το πρόβλημα ότι δεν έχω καποια εναλλακτική που να με ικανοποιει οδηγικά και να μη ξεφεύγει πάνω από 30000€ ,αλλά τι θα γίνει αν το εργοστάσιο ανοίξει μετά από τρεις μήνες και πάμε συνολικά για παράδοση από Σεπτέμβριο. Με το χ3 στα τελευταία του έχουμε μείνει χωρίς αυτοκίνητο συν ότι θα ανοίξουν σε κανά μήνα τα δικαστήρια και θα έχω τεράστιο θέμα με τις μετακινήσεις αφού ο φόρτος εργασίας μου θα εκτοξευτεί.
Μίλα με τον πωλητή για αυτοκίνητο δανεικό. Θα κάνεις μια αγορά με αξιοπρεπέστατο ποσό. Αν είναι επαγγελματίες θα σε βοηθήσουν. Άλλωστε δεν φταις εσύ αν κλείσει το εργοστάσιο και διπλασιαστεί ο χρόνος αναμονής. Πες τους εγώ επέλεξα με βάση την αναμονή που συζητήσαμε. Δώστε μου ένα όχημα να κάνω την δουλειά μου στο μεταξύ. Οι μεγάλες αντιπροσωπείες έχουν ένα σωρό αυτοκίνητα. Εμένα μου έδωσαν τεστ ντραιβ HRV που δεν το ζητούσε κανείς για τεστ ντράιβ!
Το μόνο που μου είπαν είναι πως αν το ζητήσει κάποιος θα πρέπει να τους το πάω να γίνει το τέστ. Λογικό.
-
ήταν ελαττωματικό το αυτοκίνητο το 2,5λίτρα το χ3 πρώτης γενιάς γιαυτό και η bmw τον κατήργησε τελείως αυτόν τον κινητήρα στις επόμενες γενιές.
Κάθε άλλο θα έλεγα! Ο Μ54 ήταν από τα πολύ αξιόπιστα μοτέρ της BMW (τον έχει ο πατέρας μου σε 3λιτρο με 250.000χλμ και δεν έχει παρουσιάσει κάτι πέρα από το γνωστό θέμα με τους πολλαπλασιαστές). Πιο αξιόπιστος από τον Ν52 (που είχα στην Ζ4) που παρουσιάσθηκε μετά και αν και πιο δυνατός δεν ήταν τόσο αξιόπιστος (όχι ότι είχε σοβαρά θέματα). Τον δικό σου 2.5αρι τον είχα στην 325ti, αλλά είχα κάνει λίγα χιλιόμετρα.
-
Μη το πάρετε επί προσωπικού, αλλά όσοι κάνετε παραγγελίες προτιμάτε να φτάσετε σε αδιέξοδο και να μείνετε χωρίς αμάξι, προκειμένου να έχει το σωστό χρώμα και έξτρα εξοπλισμού που δεν είχε προβλέψει ο έμπορος;
Ειδικά όσοι αγοράζετε αμάξι που θα πουλήσετε σε λίγα χρόνια και δε σκοπεύετε να το κρατήσετε όσο πάει, βάζετε τρικλοποδιά στον εαυτό σας...
Και για το κόστος του mobile.de που αναφέρθηκε ισχύει το ίδιο, ακόμη κι αν η εμπορία μπορεί να βρίσκεται και 50 χιλιόμετρα απ το εργοστάσιο, αφορά σε φρέσκα ζεστά αυτοκίνητα μόλις βγήκαν απ το φούρνο, που περιμένουν ετοιμοπαράδοτα...
-
Εγώ όταν δουλεύω σκληρά και βγάζω ένα ποσό το οποίο αποφασίζω να επενδύσω για αρκετό καιρό (κρατάω τα αυτοκίνητα μου τουλάχιστον 10ετια), θέλω αυτό που θα πάρω να είναι ακριβώς όπως το θέλω και το έχω ονειρευτεί και σχεδιάσει. Όχι ότι έτυχε να έχει στο ραφι.
Από τα πιο όμορφα κομμάτια της παραγγελίας ήταν η σκέψη και ο σχεδιασμός του τι θα έχει και τι όχι. Πολλές ώρες ψάξιμο υπολογισμοί συζητήσεις κτλ. Εγώ το απολαμβάνω αυτό.
Επίσης ακόμα και 2 χρόνια μετά σχεδον, είναι ωραίο να μπαίνεις μέσα και να απολαμβάνεις τα πάντα αντί να σκέφτεσαι μακάρι αυτό να ήταν αλλιώς ή μακάρι να είχε κ το τάδε πράγμα που ήθελα!
Θα δεχτώ όμως πως για κάποιον που αλλάζει πολύ συχνά οχήματα ίσως να μην παίζει ρόλο το built to order.
Πάντως άλλη αξία (για τον ιδιοκτήτη κυρίως) έχει ένα αυτοκίνητο μοναδικό.
-
Δε λέω πως δεν είναι ωραίο, κι εγώ έχω παραγγείλει και χρυσοπληρώσει αμάξι για να χει π.χ. ESP όταν δεν ήταν στάνταρ.
Σαν εναλλακτική άποψη το λέω το ετοιμοπαράδοτο για όποιον το θέλει σαν εργαλείο να κάνει τη δουλειά του.
-
Στην περίπτωση του ALEX, που θέλει 182, αμφιβάλω αν υπάρχει καν ετοιμοπαράδοτο πουθενά στην Ελλάδα...
-
Ποια η διαφορά στην κατανάλωση από eco,σε normal και sport mode; Στο test drive όταν άλλαξα σε eco mode ένιωσα ότι το αμάξι έχασε 30 άλογα αλλά αν καίει 2 λίτρα λιγότερο είναι χρήσιμο σε μερικές περιπτώσεις
-
To 182αρι το φοκους δεν υπάρχει πουθενά ετοιμοπαραδοτο και το αυτοκίνητο το έκλεισα με ότι είχε η έκδοση συν μεταλλικό.
Το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ μπορώ να αγοράσω αυτοκίνητο με 50000€ δε μπορώ να το δικαιολογήσω λόγω τεκμηρίων. Το ταβάνι μου είναι τα 1500κεκ και θέλω οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο. Άρα οι επιλογές μου είναι περιορισμένες είτε vag είτε Φορντ δεν υπάρχει κάτι άλλο. Το vag όμως έχει τα γνωστά θέματα με την αντί εργονομική καμπίνα και το διπλοσυμπλεκτο κιβώτιο και η Φορντ δεν έχει άλλο αυτοκίνητο με αυτόματο κιβωτιο πλην της μαστανγκ.Πολυ φοβάμαι ότι για να παραλάβω θα φτάσουμε στο οκταμηνο. Ευχαριστώ dimitris για τη συμβουλή έχω ήδη στείλει email στον πωλητή για το θέμα.
-
Κάτι τέτοια ακούν οι κυβερνώντες και σου λέει τεκμήρια μια ζωή....
-
ALEX19 wrote:
ήταν ελαττωματικό το αυτοκίνητο το 2,5λίτρα το χ3 πρώτης γενιάς γιαυτό και η bmw τον κατήργησε τελείως αυτόν τον κινητήρα στις επόμενες γενιές.
Κάθε άλλο θα έλεγα! Ο Μ54 ήταν από τα πολύ αξιόπιστα μοτέρ της BMW (τον έχει ο πατέρας μου σε 3λιτρο με 250.000χλμ και δεν έχει παρουσιάσει κάτι πέρα από το γνωστό θέμα με τους πολλαπλασιαστές). Πιο αξιόπιστος από τον Ν52 (που είχα στην Ζ4) που παρουσιάσθηκε μετά και αν και πιο δυνατός δεν ήταν τόσο αξιόπιστος (όχι ότι είχε σοβαρά θέματα). Τον δικό σου 2.5αρι τον είχα στην 325ti, αλλά είχα κάνει λίγα χιλιόμετρα.
Το 2,5 μοτέρ έχει πρόβλημα στα ελατηρια και αυτη είναι η αιτία της υψηλής κατανάλωσης λαδιού. Επιπρόσθετα το 6αρι αυτόματο κιβώτιο είναι της General motors και όχι της zf όπως στις υπόλοιπες εκδόσεις, το πρόβλημα με αυτό το κιβώτιο είναι ότι αν αλλαχτουν τα λάδια του για άγνωστο λόγο χαλάει. Έτσι κανένα συνεργείο δεν αναλαμβάνει να κάνει αντικατάσταση λαδιων και το κιβώτιο μετά τα 120000χλμ αρχίζει να παραδίδει πνεύμα.
-
Κάτι τέτοια ακούν οι κυβερνώντες και σου λέει τεκμήρια μια ζωή....
Δε ξέρω αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά οφείλω να γράψω ότι αν δήλωνα τα πάντα απλά δε θα είχα όχι αυτοκίνητο να πάρω αλλά ούτε να φάω. Για να μη γράψω ότι είμαστε ο μοναδικός κλάδος που δε πήρε ούτε ευρώ ενίσχυσης από το κράτος λόγω κοβιντ
-
Ελεύθερος είμαι και εγώ αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω τέτοιους προβληματισμούς. Εννοείται ότι το φορολογικό σύστημα κάνει τους ελεύθερους επαγγελματίες να φοροαποφευγουν γιατί διαφορετικά δεν μπορούν να ζήσουν.
Βέβαια αυτό δίνει άλλοθι και σε ακραία φαινόμενα δηλώσεις των 10.000 και εισοδήματα των +100.000....
Προσωπικά τα αγαθά που κοιτώ είναι κοντά στην φοροδοτικη μου ικανότητα.
-
Ελεύθερος είμαι και εγώ αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω τέτοιους προβληματισμούς. Εννοείται ότι το φορολογικό σύστημα κάνει τους ελεύθερους επαγγελματίες να φοροαποφευγουν γιατί διαφορετικά δεν μπορούν να ζήσουν.
Βέβαια αυτό δίνει άλλοθι και σε ακραία φαινόμενα δηλώσεις των 10.000 και εισοδήματα των +100.000....
Προσωπικά τα αγαθά που κοιτώ είναι κοντά στην φοροδοτικη μου ικανότητα.
Τα 50000 τα έγραψα καθυπερβολη . Το εισόδημα μου δεν έχει τέτοια τερατώδη απόκλιση. Εξάλλου μέχρι τώρα δεν είχα προσωπικό όχημα, το οικογενειακό αυτοκίνητο χρησιμοποιούσα. Εαν θέλει το κράτος να πληρώνονται οι φόροι να φτιάξει ένα σοβαρό φορολογικό σύστημα και κυρίως ένα βιώσιμο ασφαλιστικό. Χάνω χιλιάδες ευρώ το χρόνο για μια σύνταξη που δε θα πάρω ποτέ.
-
[quote=ALEX19]
Alex έχεις κάποιο νεότερο σχετικά με την παράδοση της παραγγελιάς σου και αν καθυστερήσει αρκετά παραπάνω σε σχέση με το αρχικό 3μηνο λόγω του παγώματος παραγωγής του εργοστασίου; Δεν σου κρύβω ότι ήμουν και εγώ έτοιμος να το παραγγείλω σε όποιον έμπορο μου έδινε την καλύτερη προσφορά, αλλά με έβαλε σε σκέψεις ότι υπάρχει περίπτωση να πάρει και 5μηνο να παραδοθεί, σε περίπτωση που το έκλεινα ακόμα και αύριο.
-
ALEX19 wrote:
Alex έχεις κάποιο νεότερο σχετικά με την παράδοση της παραγγελιάς σου και αν καθυστερήσει αρκετά παραπάνω σε σχέση με το αρχικό 3μηνο λόγω του παγώματος παραγωγής του εργοστασίου; Δεν σου κρύβω ότι ήμουν και εγώ έτοιμος να το παραγγείλω σε όποιον έμπορο μου έδινε την καλύτερη προσφορά, αλλά με έβαλε σε σκέψεις ότι υπάρχει περίπτωση να πάρει και 5μηνο να παραδοθεί, σε περίπτωση που το έκλεινα ακόμα και αύριο.
Ο πωλητής μου απάντησε ότι περιμένουν ενημέρωση από την εισαγωγική. Το εργοστάσιο θα μείνει κλειστό μέχρι 19 Φλεβάρη λόγω έλλειψης στα μικροτσίπ για το σύστημα πολυμέσων. Το 5μηνο το θεωρώ δεδομένο, ο προβληματισμός μου είναι μήπως πάμε για παραπάνω. Το ζήτημα είναι ότι το πρόβλημα των μικροτσίπ επηρεάζει και το vag αλλά και τη τογιοτα. Δε ξέρω ειλικρινά τι επιλογές υπάρχουν αν ναυαγήσει η απόκτηση του φοκους. Αμάξι με 1,5 182 hp αυτόματο με μετατροπέα ροπής, σχετικά πλήρη εξοπλισμό, πολύ καλούς χώρους 8ετη εγγύηση και όλα αυτά στη τιμή των 26500 δεν υπάρχει άλλο. Θα πρέπει να κάνω συμβιβασμούς σε αρκετά από αυτά για να βρω αμάξι. Θα περιμένω μέχρι τέλος Φλεβάρη να δω αν θα επαναλειτουργησει το εργοστάσιο, σε περίπτωση που αυτό δεν ανοίξει θα αρχίζω να κοιτάω εναλλακτικές σε ετοιμοπαραδοτα ιχ. Όταν με ενημερώσει ο πωλητής θα γράψω στο φόρουμ. Πάντως hatch με το πακέτο του φοκους δεν υπάρχει στην αγορά τουλάχιστον ετοιμοπαραδοτο.
-
Κάνε λίγο υπομονή μέχρι 19/02 να δεις τι θα γίνει και μετά αποφασίζεις.
-
Θα περιμένω μέχρι τέλος Φλεβάρη να δω αν θα επαναλειτουργησει το εργοστάσιο, σε περίπτωση που αυτό δεν ανοίξει θα αρχίζω να κοιτάω εναλλακτικές σε ετοιμοπαραδοτα ιχ. Όταν με ενημερώσει ο πωλητής θα γράψω στο φόρουμ. Πάντως hatch με το πακέτο του φοκους δεν υπάρχει στην αγορά τουλάχιστον ετοιμοπαραδοτο.
Και σωστά θα πράξεις καθώς αν συνεχιστεί και άλλο το πάγωμα της παραγωγής το 5μηνο θα είναι πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη. Με ένα πωλήτη που μίλησα σήμερα για να πάρω προσφορά, δεν μου ανέφερε οτι έχουν κάποια 'official' ενημέρωση για τυχόν καθυστερήσεις στις παραγγελίες και ισχύει το 2,5- 3 μήνες παράδοσης. Ναι Alex ενημέρωσε σε περίπτωση που μάθεις κάτι επ αυτού.
-
Δε ξέρω ειλικρινά τι επιλογές υπάρχουν αν ναυαγήσει η απόκτηση του φοκους. Αμάξι με 1,5 182 hp αυτόματο με μετατροπέα ροπής, σχετικά πλήρη εξοπλισμό, πολύ καλούς χώρους 8ετη εγγύηση και όλα αυτά στη τιμή των 26500 δεν υπάρχει άλλο. Θα πρέπει να κάνω συμβιβασμούς σε αρκετά από αυτά για να βρω αμάξι. Θα περιμένω μέχρι τέλος Φλεβάρη να δω αν θα επαναλειτουργησει το εργοστάσιο, σε περίπτωση που αυτό δεν ανοίξει θα αρχίζω να κοιτάω εναλλακτικές σε ετοιμοπαραδοτα ιχ. Όταν με ενημερώσει ο πωλητής θα γράψω στο φόρουμ. Πάντως hatch με το πακέτο του φοκους δεν υπάρχει στην αγορά τουλάχιστον ετοιμοπαραδοτο.
Εγώ νομίζω ότι κακώς θα περιμένεις, εφόσον έχεις αποφασίσει ότι αυτό θέλεις και ε'ισαι διατεθειμένος να περιμένεις ένα 5μηνο (αλλά όχι παραπάνω). Βάλε μια παραγγελία σήμερα, με τη μικρόρετη δυνατή προκαταβολή και καταγραφή στο δελτίο της παραγγελίας της εκτιμώμενης παράδοσης στο 5μηνο. Κατ' αυτό τον τρόπο πιάνεις σειρά, γιατί αλλιώς μετά από ένα μήνα θα πας στην καλύτερη στους 5+1 μήνες από τώρα για παράδοση. Αν σε ενημερώσουν ότι οι 5 μήνες θα γίνουν 7-8, ακυρώνεις την παραγγελία και παίρνεις πίσω τα λεφτά της προκαταβολής.
Ford Focus MK4