Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan X-Trail 2013
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan X-Trail 2013
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 76 / 77
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1526
    10280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gdeli @dublin last edited by

      Πας στο σάιτ της Nissan, βάζεις το μοντέλο, βλέπεις ότι έχει 2 εκδόσεις ένα 1.3/160 άλογα αυτόματο και manual diesel 1.7.

      Μετά, λίγο παρακάτω βλέπεις ότι η βενζίνη έχει 198 τελική, 11.5 τα 0-100 και 6.3-6-5 μικτό κύκλο και 145-149 Co2 ενώ το diesel έχει 194 τελική 10.7, 5.1 και 135Co2.

      Δεν κατάλαβα αν είναι WLTP, όπως να έχει οι επιδόσεις, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας είναι υπέρ του diesel.

      Δίκιο έχεις, κι εγώ για το diesel ρώτησα τιμή στην αρχή αλλά μετά που είδα τον 1.3 με το DCT, πόσο χαμηλά βγάζει την ροπή και τι επιδόσεις έχει, άρχισα να τον σκέφτομαι σοβαρά. Η κατανάλωση του diesel δεν έχει αντίπαλο όντως, όμως αν οι τιμές WLTP της βενζίνης είναι καλές, συμπαρασύρονται τα τέλη. Συν ότι η βενζίνη είναι περισσότερο future proof από τα diesel κατά αρκετούς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin @gdeli last edited by

        Dublin wrote:

        Πας στο σάιτ της Nissan, βάζεις το μοντέλο, βλέπεις ότι έχει 2 εκδόσεις ένα 1.3/160 άλογα αυτόματο και manual diesel 1.7.

        Μετά, λίγο παρακάτω βλέπεις ότι η βενζίνη έχει 198 τελική, 11.5 τα 0-100 και 6.3-6-5 μικτό κύκλο και 145-149 Co2 ενώ το diesel έχει 194 τελική 10.7, 5.1 και 135Co2.

        Δεν κατάλαβα αν είναι WLTP, όπως να έχει οι επιδόσεις, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας είναι υπέρ του diesel.

        Δίκιο έχεις, κι εγώ για το diesel ρώτησα τιμή στην αρχή αλλά μετά που είδα τον 1.3 με το DCT, πόσο χαμηλά βγάζει την ροπή και τι επιδόσεις έχει, άρχισα να τον σκέφτομαι σοβαρά. Η κατανάλωση του diesel δεν έχει αντίπαλο όντως, όμως αν οι τιμές WLTP της βενζίνης είναι καλές, συμπαρασύρονται τα τέλη. Συν ότι η βενζίνη είναι περισσότερο future proof από τα diesel κατά αρκετούς.

        Δεν κατάλαβα!

        Συνήθως οι diesel είναι ΜΟΝΟ οικονομικές λύσεις, χάνουν δηλαδή σε επιδόσεις από τον αντίστοιχο βενζίνης.

        Στην συγκεκριμένη περίπτωση εκτός από πολύ οικονομικότερος (στην πραγματική ζωή το 5.1λ θα γίνει 6 ενώ το 6.5 της βενζίνης 8 και βάλε), και μικρότερα τέλη κυκλοφορίας, είναι και αρκετά καλύτερος σε επιδόσεις με σχεδόν 1 δευτερόλεπτο καλύτερο 0-100. Δηλαδή ο βενζίνης δεν υπερτερεί πουθενά.

        Ένας κινητήρας diesel είναι πολύ περισσότερο future proof καθώς περιμένεις να βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα από έναν βενζίνης. 100.000χλμ βενζίνης αρχίζει να δείχνει και να ζητάει, 100.000 diesel είναι χαβαλες.

        Το μόνο σημαντικότατο είναι ότι ο βενζίνης είναι αυτόματος, αν θες αυτόματο τότε δεν έχεις άλλη επιλογή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gdeli last edited by

          Έχεις δίκιο σε αυτά που λες.  Γι αυτό ρωτάω περισσότερο για την κατανάλωση, εκεί με καίει καθώς κάνω πολλά χιλιόμετρα. Το future proof το είπα σε σχέση με τους κανονισμούς και τις απαγορεύσεις - αντικίνητρα που ακούγονται εδώ και καιρό για τα diesel. Συν ότι αν τα εισοδήματά μου πέσουν (ελ. επαγγελματίας γαρ) ένα έτος δεν θα έχω τόσο υψηλό τεκμήριο λόγω κυβισμού. Όχι ότι και η βενζίνη θα μείνει στο απυρόβλητο βέβαια ως κινητηρας εσωτερικής καύσης, όμως είναι γεγονός ότι όλες οι εταιρίες εγκαταλείπουν σιγά σιγά τα diesel πλέον. Κατά τα άλλα ναι, το αυτόματο, και ειδικά το DCT είναι ένα σοβαρό θέλγητρο, αλλά αν μου κοστίζει 1 χιλιάρικο το χρόνο παραπάνω σε καύσιμο ίσως δεν αξίζει (θα κάνω περίπου 20.000km / έτος για τα επόμενα 3 χρόνια)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            accentwizard last edited by

            Οποιο και να παρεις ευχαριστημενος θα μεινεις,αν και ο 1.75 δεν ειναι και τοσο λιτοδιαιτος για diesel.Και τα δυο μοτερ ειναι Renault,και μεχρι στιγμης,δεν εχει ακουστει καποια αστοχια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dublin last edited by

              Ο 1.3 απλά είναι ολοκαίνουργιος και δεν ξέρουμε σε βάθος χρόνου. Για το είδος του αυτοκινήτου και τη χρήση που θέλει να κάνει ο φίλος μας θεωρώ ότι ο diesel είναι προτιμότερος, αλλά έχω εκφράσει πολλές φορές την άποψη ότι αυτός ο 1.33 είναι σημαντικό πλεονέκτημα για τη Renault αφού αν ήθελα βενζίνη μάλλον θα τον έβαζα στην κορυφή των επιλογών μου. Καθαρά για τον κινητήρα μιλάω. Είναι καλό selling point σε σχέση με άλλους μικρότερους 3κυλινδρους.

              Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο παίζει και το ότι μόνο ο 1.33 έχει αυτόματο, οπότε και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός που κάποιος πρέπει να λάβει υπόψιν του, με τα καλά και τα κακά μιας τέτοιας επιλογής.

              Όπως και να έχει καλές επιλογές και οι 2, και το αυτοκίνητο ωραίο είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • realzeus
                realzeus @dublin last edited by

                Ένας κινητήρας diesel είναι πολύ περισσότερο future proof καθώς περιμένεις να βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα από έναν βενζίνης. 100.000χλμ βενζίνης αρχίζει να δείχνει και να ζητάει, 100.000 diesel είναι χαβαλες.

                Δεν ισχύουν αυτά φυσικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gdeli last edited by

                  Μήπως όμως ισχύουν για ένα μοτέρ 1.3 λίτρων τούρμπο που κινεί ένα αμάξωμα 1500 κιλών; Αυτό είναι ένα ερώτημα...Και δεν ξέρω και αν το DCT βοηθάει για την αύξηση της αξιοπιστίας του συνόλου ή κάνει το αντίθετο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Τα κυβικά δεν σχετίζονται. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο είναι πάντα πιο αξιόπιστο πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      gdeli last edited by

                      Δεν ζορίζεται δηλαδή περισσότερο ένας μικρός κινητήρας να κουνήσει ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αμάξωμα από έναν μεγαλύτερου κυβισμού; Δεν συζητάω μεταξύ diesel και βενζίνης, αλλά π.χ. του 1.3 και ενός μεγαλύτερου, π.χ. 1.6 ή και 2.0 λίτρων.

                      Για το κιβώτιο ψάχνω για reviews, παράπονα, βλάβες κλπ και από την μια βρίσκω διάφορους, ιδίως στην Αμερική, να προτείνουν να το αποφύγεις, από την άλλη δεν βρίσκω πουθενά σε nissan ή παράπονα για το συγκεκριμένο. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι Nissan ή Renault, για να πάρω μια ιδέα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @gdeli last edited by

                        Δεν ξέρω βέβαια αν είναι Nissan ή Renault, για να πάρω μια ιδέα.

                        Το DCT είναι αυτό που χρσιμοποιεί η Renault, δηλαδή της Gertrag (εαν δεν έχει αλλάξει).

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          accentwizard last edited by

                          Αυτο που προτεινουν να αποφυγεις ειναι το cvt,το dct ειναι σαν το dsg σε λειτουργια.

                          Ο κινητηρας ο 1.33 οχι μονο δεν ζοριζεται,αλλα ειναι και αρκετα σβελτο το αμαξι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            gdeli last edited by

                            Για το performance όλοι λένε ότι τα dual clutch είναι πολύ ανώτερα των άλλων 2 τύπων αυτόματου κιβωτίου. Το κακό όμως (λένε μερικοί) με αυτά είναι το longevity. Γενικώς χαλάνε και είναι πανάκριβα. Βέβαια για VW έλεγαν ως επί το πλείστον, γι αυτό είμαι λίγο αισιόδοξος για το συγκεκριμένο που φοράει το Xtrail

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin @realzeus last edited by

                              Dublin wrote:

                              Ένας κινητήρας diesel είναι πολύ περισσότερο future proof καθώς περιμένεις να βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα από έναν βενζίνης. 100.000χλμ βενζίνης αρχίζει να δείχνει και να ζητάει, 100.000 diesel είναι χαβαλες.

                              Δεν ισχύουν αυτά φυσικά.

                              Τουλάχιστον στα Τ.Ε.Ι Αθήνας όταν φοιτούσα ίσχυαν. Και είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα ισχύουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Κακώς είσαι πεπεισμένος. Εδώ και χρόνια ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής είναι παρόμοιος και σε καμία περίπτωση δεν αρχίζουν να έχουν δομικά προβλήματα σύγχρονα μοτέρ βενζίνης στα 100.000 χλμ. Προβλήματα θα δεις μετά τα 200-250 χιλιάδες και στα δύο καύσιμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin @realzeus last edited by

                                  Κακώς είσαι πεπεισμένος. Εδώ και χρόνια ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής είναι παρόμοιος και σε καμία περίπτωση δεν αρχίζουν να έχουν δομικά προβλήματα σύγχρονα μοτέρ βενζίνης στα 100.000 χλμ. Προβλήματα θα δεις μετά τα 200-250 χιλιάδες και στα δύο καύσιμα.

                                  Θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω τη γνώση και τη γνώμη μου!

                                  Όπως και να έχει περιμένω ένας 1.5diesel να βγάλει άνετα 350.000χλμ και με ελάχιστη και προβλεπόμενη συντήρηση, ενώ ένας 1.0 3κυλινδρος όχι.

                                  Προσωπική γνώμη φυσικά, δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Επίσης το μπλοκ είναι πιο ενισχυμένο επειδή η συμπίεση είναι υψηλότερη. Αναλογικά έχει την ίδια αντοχή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      To μπλοκ ναι ειναι πιο στιβαρό ολα τα αλλα dublin απλα διαλύονται οπως καο στα βενζίνης

                                      Τι σημαινει γενικα βγαζει 350.000;;;

                                      Εχεις δει εσυ turbo με 350..000 και 400.000 χωρις να χανει, τα κολαρα του;;; .. Εχεις δει ψυγεια να αντεχουν; egr;;;; αντλιες;;;; μπεκ;;;;;

                                      Μηχανολογος εισαι; δεν το ξερα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        thoas1978 last edited by

                                        Καλημέρα παιδιά,  είμαι  τριτεκνος και ενδιαφερομαι για το xtrail 1.3 . Το οδήγησα είναι πολύ καλό και η μηχανη είναι διαμαντη. Κάνω χιλιόμετρα αλλά όχι τόσο πολλά για diesel. Η Ερώτηση μου .. με αυτά τα λεφτά 25500 για τριτεκνους να δω και κάτι άλλο ? ή να περιμένω το καινούργιο? Επίσης  μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας,  με την τεχνολογία του και το σημαντικότερο τεσσάρων κυλίνδρων. Ευχαριστώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Μαζι με κορολλα γιαρις rav4 tusson tiguan βρισκεται στα πιο μοσχοπουλημενα αυτοκινητα παγκοσμιως. Το αυτοκινητο ειναι αναφορας και φορτωμενο περγαμηνες ως προς την αξιοπιστια και την πρακτικοτητα. Για τριτεκνο με κλειστα τα ματια το συνιστω. Επαναλαμβανω στο τοπ των πωλησεων παγκοσμιως. Πολυ σωστα αναφερεσαι στον 1.3 4κυλινδρο που χαιρομαι που φορα και η glα μου. Αισθητικα το αυτοκινητο ειναι επισης ομορφο και λογω μεγεθους εως και αυτοκρατορικο. Με την ευχη μου αν στα χρηματα εισαι οκ. Φυσικα αξιζει να δεις και το 5008 ή το κοντιακ ή το αντιστοιχο της Σεατ. Για εμενα αυτη την στιγμη ομως ειναι ισως οτι πιο ισορροπημενο στην κατηγορια του.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            thoas1978 last edited by

                                            Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 76 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr