-
Παίζει να έρχεται το fl με πολλαπλούς πίσω; Σε όλες τις εκδόσεις; Μήπως μόνο στην 300hp;
Ρωτάω γιατί κάτι τέτοιο ειπώθηκε σε άλλο νήμα (DS7).
-
Παίζει να έρχεται το fl με πολλαπλούς πίσω; Σε όλες τις εκδόσεις; Μήπως μόνο στην 300hp;
Ρωτάω γιατί κάτι τέτοιο ειπώθηκε σε άλλο νήμα (DS7).
Όχι, μόνο στην PHEV, στις υπόλοιπες εκδόσεις κανονικά με ημι-άκαμπτο.
-
Είπα και εγώ....Ty Φάνη.
-
Σίγουρα έχει πολλαπλούς στις υβριδικές του εκδόσεις .Όπως στο προ facelift είχε μόνο το δίλιτρο .Τώρα στις άλλες δεν ξέρω .
-
Ξέρει κανείς το επιτόκιο του χρηματοδοτικού;
-
Ξέρει κανείς το επιτόκιο του χρηματοδοτικού;
Στο 2008 που μου στείλανε προχθές ήταν 8%
-
Φαρμακείο σαν την Hyundai και αυτοί...
-
Οι περισσότερες αντιπροσωπείες πλην Φορντ και Φίατ έχουν από 7.5% και πάνω , πριν ένα δύο χρόνο έβρισκες και κάτι 6.5% πλέον πάμε για +8 εύκολα.
-
Απλά απ ότι ξέρω έχω ένα στάνταρ που μπορούν να μειώσουν το επιτόκιο εμένα πέρυσι η hyundai για το fastback distinctive diesel μου το έδινε με 6.5 επιτόκιο +800 ευρώ έξτρα έκπτωση
-
Αν και είναι για το φόρουμ 2008 αλλά για allure diesel 110 μου είπαν από 25100 στα 24100 και όταν τους είπα πως θέλει και ένας φίλος την active + σε βενζίνη μου είπε στην αρχή είναι 2 διαφορετικά δάνεια και μόλις του είπα οκ θα πάω να ρωτήσω και αλλού να ρωτήσω τι μπορούν να μας δώσουν μου το άλλαξε και ελάτε από δω και θα κάνουμε και μεις ότι καλύτερο μπορούμε. Να μην κουράζω όμως τους είπα αν ανοίξουν από νομό σε νόμο θα έρθω.
-
Απλά απ ότι ξέρω έχω ένα στάνταρ που μπορούν να μειώσουν το επιτόκιο εμένα πέρυσι η hyundai για το fastback distinctive diesel μου το έδινε με 6.5 επιτόκιο +800 ευρώ έξτρα έκπτωση
Ποια Hyundai εάν επιτρέπεται; 3008 και Tucson είναι οι υποψήφιοι..
-
alex mix wrote:
Απλά απ ότι ξέρω έχω ένα στάνταρ που μπορούν να μειώσουν το επιτόκιο εμένα πέρυσι η hyundai για το fastback distinctive diesel μου το έδινε με 6.5 επιτόκιο +800 ευρώ έξτρα έκπτωση
Ποια Hyundai εάν επιτρέπεται; 3008 και Tucson είναι οι υποψήφιοι..
εμένα όπως έγραψα ήταν για το i30 fastback distinctive 136hp diesel αλλά πέρυσι. Απλά θεωρώ ότι έχουν μια ευελιξία στο επιτόκιο δεν χάνεις να δοκιμάσεις πάντως
-
Καλησπέρα, Κάτοχος 3008 diesel eat8 no grip εδω και 1 μηνα. Απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα πλην της κατανάλωσης που εγω την περίμενα μικρότερη. Ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και επιστροφη με 130 και cc 6,3. Με το 3008 του 2012 ειχα λιγο λιγότερη με το εξαρι αυτοματο. Καλα χιλιομετρα σε ολους σας
-
Καλησπέρα, Κάτοχος 3008 diesel eat8 no grip εδω και 1 μηνα. Απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα πλην της κατανάλωσης που εγω την περίμενα μικρότερη. Ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και επιστροφη με 130 και cc 6,3. Με το 3008 του 2012 ειχα λιγο λιγότερη με το εξαρι αυτοματο. Καλα χιλιομετρα σε ολους σας
Είναι πιο μεγάλο το σκάφος , πιο δυνατό το μοτέρ και αυτόματο. Δεν είναι κακό το 6,3 . Ίσως είχες 'κακομάθει' απο το προηγούμενο. Ο αδερφός μου σε προηγούμενο citroen cactus βλέπει κάτι 4,5 και τρίβουμε τα μάτια μας..
-
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα,
Ενδιαφέρομαι για το 1.2 130 HP EAT8 ( 2020 μοντέλο) και θα ήθελα να ρωτήσω για τυχόν προβλήματα απο κάτοχους τους.
Μετά απο test drive θεωρω ότι ειναι το αυτόκινητο που μου ταιρίαζει αλλα θα ηθελα να μάθω αν εχει βγάλε προβλήματα ο συγκεκριμένος κινητήρας.
Ευχαριστώ πολύ
-
Δεν έχουν ακουστεί προβλήματα για το συγκεκριμένο μοτέρ, τουλάχιστον όχι κάτι ιδιαίτερο.
-
Καλησπέρα, Κάτοχος 3008 diesel eat8 no grip εδω και 1 μηνα. Απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα πλην της κατανάλωσης που εγω την περίμενα μικρότερη. Ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και επιστροφη με 130 και cc 6,3. Με το 3008 του 2012 ειχα λιγο λιγότερη με το εξαρι αυτοματο. Καλα χιλιομετρα σε ολους σας
ίδιος κινητήρας ίδιο ταξίδι (νομίζω 3 φορές) από το καλοκαίρι, χωρίς cc κάπου 6,5? 6,7? με το 508. εκεί ειμαστε
-
Δεν έχουν ακουστεί προβλήματα για το συγκεκριμένο μοτέρ, τουλάχιστον όχι κάτι ιδιαίτβρειερο.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Από οτι εχω διαβάσει/ψαξει και εγώ, δεν έχω βρει κάποια αναφορά προβλημάτων για τον βενζίνη 1200 130ps
-
Καλημερα σας!
Είμαι κάτοχος καινούργιου 3008 Diesel EAT8 εδώ και ενα μήνα περίπου, άψογο στον δρόμο, ο κινητήρας ταιριάζει γάντι στους δρόμους μας νομίζω.
Έχω όμως ένα θέμα με αεροδυναμικό θόρυβο στην καμπίνα από το παράθυρο του οδηγού κυρίως πάνω από τα 100.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο?
-
Μπήκα συνοδηγός πριν λίγες μέρες σε 3008 GT-Line 1.5 diesel αυτόματο. Μπορώ να πω ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Πολύ ωραίος σχεδιασμός, καλά υλικά και βελούδινη λειτουργία (τηρουμένων των αναλογιών) του συνόλου κινητήρα - κιβωτίου - αναρτήσεων.
Συνοψίζοντας, θα έλεγα ότι αποκόμισα μια feel good αίσθηση.
Peugeot 3008 2016