Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DS7 CROSSBACK
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DS7 CROSSBACK
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 102
    • 103
    • 80 / 103
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    2056
    32474
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      δεν αλλαζει τπτ. οι λογοι που εγω προτιμησα το ιδιας αξιας τριο οχτω ειναι

      1. λιγοτερο αλλοπροσαλλος εξοπλιζμος. το f/l τρι οχτω εχει acc, ελεος σε 55 χιλιαρικα αμαξι να μην εχει βασικα το ντι ες

      2. φωτα, το αντιστοιχο τριο οχτω εφ ελ εχει καλυτερα. εως και γαματα.

      3. 19αρες ζαντες. αυτο ηταν απο_κωλο_αποψις: κοπαναγε αφανταστα με τις 19αρες και δεν μπαινανε 18αρες ουτε καν σαν εξτρα γιατι εχει εγκριση τυπου μονο με 19. το τριο οχτω εχει 18αρες. και επισης πισω πολλαπλων και οχι μισοακουνητο.

      4. φέικ λουξουρι. το να βαζεις κουμπακια οπου ναναι και οτι ναναι δεν σε κανει πρεμιο, ακους εκεις να πρεπει να πιασω γονατο δεξιου μιλφατου για να ανοιξω παραθυρο στα διοδια, τα πλαστικα οπου δεν πολυφαινονται ειναι επιπεδου παιδικης λαστιχενιας μπετονιερας. οχι οτι του τριο οχτω ειναι καλυτερα, αλλα δεν το παιζει και πριμιο. οταν μπαινεις απο απολυτα χρηστικα ευχαριστο οχημα υπερεξοπλισμενο, οπως το βιτ, στο ντι ες εφτα, νοιωθεις σαν τον λέιζουρ σουιτ λαρυ  που ψαχνει να βρει ευχαριστηση και παιρνει κανονακι οταν καθεται στη χεστρα. ενω πριν ητανε στο στριπτιζαδικο στο μπουρναζι.

      5. αισθητικη. που ξεχωριζει τωρα. και μετα. αλλα μετα αλλιως: σαν και αυτες που πανε στις αποτυχημενες επεμβασεις με ρωγες που μεγαλωσανε και γινανε πιατακια φλυτζανιου. οκ, το τριο οχτω ειναι σαν τον πασατεμπο παντου. αλλα δεν υπηρχε και αλλο.

      ομιλω βεβαιως για εκδοσεις πριζατες τρακοσαρες, ουχι τις κανονικες.

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gebou last edited by

        Γάτε για τις κανονικές τι άποψη έχεις? Έγραψα πιο πριν τα υπερ του 3008 και του DS κατά την γνώμη μου. Δεν ξέρω πως είναι η ηλεκρική έκδοση του 3008, αλλά το allure plus ήταν ένα επίπεδο κάτω σε ποιότητα, εμφάνιση κλπ. Άποψη μου βέβαια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz last edited by

          δεν εχω αποψη απο μη χιμπριντα. ας πουμε ομως οτι το τριο οχτω ειναι πολυκυκλοφορημενο σαν βιντεο κλαμπ το 85 αλλα και το ντι ες εχει μια αποψις μονο για την αποψις. ειναι αληθεια οτι στα σι-σουβια εκτος απο τα ματσουντα σκεφτεσαι ντολυ παρτον άιλαντς ιν δε στριμ. και μαλιστα μέινστριμ. το ντι ες εφτα ειναι βραχακι. αλλα μετα απο 3-4 χρονια θα ειναι παλι βραχακι?

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gebou @gatoz last edited by

            δεν εχω αποψη απο μη χιμπριντα. ας πουμε ομως οτι το τριο οχτω ειναι πολυκυκλοφορημενο σαν βιντεο κλαμπ το 85 αλλα και το ντι ες εχει μια αποψις μονο για την αποψις. ειναι αληθεια οτι στα σι-σουβια εκτος απο τα ματσουντα σκεφτεσαι ντολυ παρτον άιλαντς ιν δε στριμ. και μαλιστα μέινστριμ. το ντι ες εφτα ειναι βραχακι. αλλα μετα απο 3-4 χρονια θα ειναι παλι βραχακι?

            Γάτε μετά από 3-4 χρόνια ποιός ζει ποιός πεθαίνει! Άσε που όπως λες οι άλλοι είναι από τώρα ζεν

            κρίμα βέβαια για το ματσούντα που λες! Αν αυτό cx30 είχε λίγο πιο μεγάλο πορτμπαγκάζ θα το είχα χτυπήσει χαλαρά και θα μου έμεναν και ρέστα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gebou last edited by

              περί φώτων ds7.Μόλις με πήραν τηλέφωνο από την DS Αθήνα και μου είπαν ότι τα φώτα στην μεσαία σκάλα δεν είναι αλογόνου, αλλά xenon. Στην μεγάλη σκάλα είναι αλογόνου. Μου ανέφεραν ότι το φως στην μεσαία είναι άσπρο. Σε διευκρινήσεις που ζήτησα λίγο με μπέρδεψαν. Παίζει να είναι αλογόνου νέας γενιάς , αλλά να δίνει όπως μου είπαν λευκή δέσμη και πιο συγκεντρωμένη και να την περνάς για xenon? Από τα συμφραζόμενα εκεί κατέληξα γιατί δεν τους είδα κάθετους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Ε ωραια αρα μια χαρα εισαι.

                Προχωρα αφοβα. Στην μεγαλη σκαλα ειναι τοσο δυνατο το φως ειτε με αλογόνου ειτε με LED, δεν θα δεις μεγαλη διαφορα.

                Το θεμα ειναι στην μεσαία.

                Τελεια. Απο εμενα, η αποψη μου ειναι ds7 μιας και δεν σε ενδιαφερει το acc.... Καλυτερο απο 3008...ξεκάθαρα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gebou last edited by

                  Lap παίζει η μεσαία να είναι xenon και η μεγάλη αλογόνου ? Ρωτάω γιατί πραγματικά είναι άσχετος στο θεμα.

                  Συμφωνώ ότι το DS7 φαίνεται και είναι καλύτερη περίπτωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Ναι γιατι οχι; ειναι δυο διαφορετικες λάμπες. Δεν ειναι η ίδια. Σε αλλο κατοπτρο φωτιζει η μια σε αλλο η αλλη.

                    Υ.γ Για αλλη μια φορα βλεπουκε ποσο 'λιγοι' ειναι οι πωλητές αυτοκινήτων. Ποσο μαλλον σε μια Ds. Αυτα να τα βλεπουν οι εισαγωγικες αν μας διαβαζουν.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @gebou last edited by

                      Lap παίζει η μεσαία να είναι xenon και η μεγάλη αλογόνου ? Ρωτάω γιατί πραγματικά είναι άσχετος στο θεμα.

                      Δεν είμαι ο Λαπ, αλλά φυσικά και παίζει. Έτσι ήταν κατά κόρων π.χ. όλες οι BMW από το 2000 και μέχρι και το 2008 περίπου. Μεσαία σκάλα Xenon και μεγάλη σκάλα Bi-Xenon με αλογόνου. Βασικά, ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν μόνο Xenon στην μεγάλη σκάλα και υπάρχει σημαντικός πρακτικός (και ασφαλείας) λόγος. Ότι το Xenon α) αργεί να ανάψει (για κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου, μην φανταστείς) και β) ότι εαν αναβοσβήνει συχνά καίγεται πιο εύκολα. Οπότε αυτά τα 2 το κάνουν ακατάλληλο για μεγάλη σκάλα που θέλουμε να κάνουμε σινιάλο γιατί α) καθυστερεί και β) θα καεί πιο γρήγορα.

                      Οπότε οι περισσότεροι κατασκευαστές που τοποθετούν Xenon βάζουν και μια αλογόνου στην μεγάλη σκάλα για το σινιάλο. Σε κάποια αυτοκίνητα με Bi-Xenon (όπως η BMW του πατέρα μου), όταν ανάβεις την μεγάλη σκάλα ανάβουν τα αλογόνου και αλλάζει και το κάτοπτρο της μεσαίας για να φωτίσει πιο μακριά και σε κάποια άλλα ανάβει μόνο η μεγάλη σκάλα που είναι αλογόνου.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gebou last edited by

                        Παιδιά πολύ διευκρινιστικά και βοηθητικά αυτά που λέτε και σας ευχαριστώ πολύ! Η διαφορά led με xenon θεωρείτε οτι είναι ουσιώδης σε θέμα οδήγησης ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @gebou last edited by

                          Η διαφορά led με xenon θεωρείτε οτι είναι ουσιώδης σε θέμα οδήγησης ?

                          Οχι (βασικά μπορεί τα Ξένον να φωτίζουν και καλύτερα), δεν είναι μεγάλη. Μεγάλη είναι με τα Matrix LED (η όπως ονομάζονται από την κάθε εταιρεία) που είναι δυναμικά και αποτελούνται από πάρα πολλά led που αναβοσβήνουν ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Εγώ ένας άγνωστος, που πήρα το πιο φθηνό γαλλικό λόγω ντήζελ και αυτόματου κιβωτίου, ψηφίζω τον HDi & EAT8 για μεγάλο κι ακριβό αμάξι. Αν και αγαπημένο μου ως σχεδιασμός είναι το 3008. Στη τεχνολογία φώτων μην κολάς. Μπορεί να μην έχει ACC αλλά νομίζω όλα τα γαλλικά του γκρουπ έχουν αυτόματο φρενάρισμα για ώρα ανάγκης. Η τιμή πόσο διαφορά έχει μεταξύ των δύο, δεν παίζει ρόλο; Εγγύηση κλπ. ;

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Εγγύηση έχουν αμφότερα 5 χρόνια (ίδιος όμιλος, ίδια εισαγωγική).

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gebou last edited by

                                Το ds από συστήματα ασφαλείας  έχει τα πάντα (και blind spot που θεωρώ ότι είναι πιο σημαντικό)  εκτός από acc. Έχει ένα περίεργο cc όπως μου είπαν που ακολουθεί τα σήματα κυκλοφορίας , αλλά τελως πάντων όπως είπα στην Κρήτη δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο.

                                Στην τιμή άντε να έχουν 500 € διαφορά (πιο φτηνό το 3008). Όμως στο ds η τιμή κατεβαίνει από τα 41.300 στα 36.800 λόγω έκπτωσης. Εγγύηση η ίδια. Θα ανοίξει επίσης και επισήμως ds στο Ηράκλειο απ'οτι μου είπαν , φυσικά μέσω της citroen , που ο επιχειρηματίας που την έχει , έχει πολύ καλή παρουσία. Οπότε δεν τίθεται κάποιο θέμα κατά την διάρκεια χρήσης του αυτοκινήτου . Ιδωμεν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harisma23 @lap last edited by

                                  Χαχαχα και αυτο το εχει το suzuki οπως και ολα τα εξτρα του 3008..... Ολα τα εχει standard!!!!!

                                  Έλεος ρε γύρε! Μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με το να αναφέρεις σε κάθε θέμα άλλων αυτοκινήτων πόσο γ@μ@τος είναι ο εξοπλισμός των Σουζουκιών! Χεστήκαμε!!! Αν θέλουμε να μάθουμε πόσο γ@μ@τα είναι τα υπεραυτοκίνητα της Σουζούκι, θα το διαβάσουμε στα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ θέματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • H
                                    harisma23 @gebou last edited by

                                    Το ds από συστήματα ασφαλείας  έχει τα πάντα (και blind spot που θεωρώ ότι είναι πιο σημαντικό)  εκτός από acc. Έχει ένα περίεργο cc όπως μου είπαν που ακολουθεί τα σήματα κυκλοφορίας , αλλά τελως πάντων όπως είπα στην Κρήτη δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο.

                                    Στην τιμή άντε να έχουν 500 € διαφορά (πιο φτηνό το 3008). Όμως στο ds η τιμή κατεβαίνει από τα 41.300 στα 36.800 λόγω έκπτωσης. Εγγύηση η ίδια. Θα ανοίξει επίσης και επισήμως ds στο Ηράκλειο απ'οτι μου είπαν , φυσικά μέσω της citroen , που ο επιχειρηματίας που την έχει , έχει πολύ καλή παρουσία. Οπότε δεν τίθεται κάποιο θέμα κατά την διάρκεια χρήσης του αυτοκινήτου . Ιδωμεν!

                                    Αν κατάλαβα καλά, τελικά η τιμή του DS7 με το κλειδί στο χέρι είναι 4 χιλιάρικα μικρότερη από του 3008, παρόλο τον ακριβότερο και μάλλον πιο ταιριαστό για τη χρήση του αυτοκινήτου diesel κινητήρα, έναντι του 1.2 βενζίνης.

                                    Τι το συζητάμε; DS7 εύκολα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • K
                                      konstantinosnov last edited by

                                      Η προσωπική μου γνώμη είναι να πάρεις αυτό που σου κάνει περισσότερο κλικ .Εγώ μετά από αρκετό ψάξιμο και αμφιβολίες (ξέρεις και ο lap κ ο fanis αλλά και ο γάτος) κατέληξα στο υβριδικο ds 7 crossback .Μαζί με το 3008 ήταν οι τελικές επιλογές .Με χάλασε το facelift στο εμπρός μέρος (βασικά μ'αρεσει περισσότερο στο απερχόμενο η μούρη αλλά το νέο έχει τα δυναμικά led ) και έτσι κατέληξα στο ομοσταυλο του .Τώρα εάν αργότερα με τρώει η όχι θα δείξει.Σιγορα το 3008 ειναι πιο σπορτιβικο κ αυτό ήταν που μ'αρεσει ...Αλλά το ds 7 με κέρδισε στο κάτι επιπλέον.

                                      Εγώ για τα φώτα ξέρω ότι είναι αυτό ακριβώς που σου εξήγησαν από το εδώ ds store .

                                      Καλή επιλογή .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @harisma23 last edited by

                                        Lap wrote:

                                        Χαχαχα και αυτο το εχει το suzuki οπως και ολα τα εξτρα του 3008..... Ολα τα εχει standard!!!!!

                                        Έλεος ρε γύρε! Μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με το να αναφέρεις σε κάθε θέμα άλλων αυτοκινήτων πόσο γ@μ@τος είναι ο εξοπλισμός των Σουζουκιών! Χεστήκαμε!!! Αν θέλουμε να μάθουμε πόσο γ@μ@τα είναι τα υπεραυτοκίνητα της Σουζούκι, θα το διαβάσουμε στα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ θέματα...

                                        Τρεις και ο κουκος ειναι εκει.... 

                                        Υ. Γ. Οχι, κουκο δεν εχει standard..... Οριστε.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          konstantinosnov @lap last edited by

                                          harisma23 wrote:

                                          Lap wrote:

                                          Χαχαχα και αυτο το εχει το suzuki οπως και ολα τα εξτρα του 3008..... Ολα τα εχει standard!!!!!

                                          Έλεος ρε γύρε! Μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με το να αναφέρεις σε κάθε θέμα άλλων αυτοκινήτων πόσο γ@μ@τος είναι ο εξοπλισμός των Σουζουκιών! Χεστήκαμε!!! Αν θέλουμε να μάθουμε πόσο γ@μ@τα είναι τα υπεραυτοκίνητα της Σουζούκι, θα το διαβάσουμε στα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ θέματα...

                                          Τρεις και ο κουκος ειναι εκει.... 

                                          Υ. Γ. Οχι, κουκο δεν εχει standard..... Οριστε.

                                          Μια χαρά είναι και το Vitara! Σίγουρα αξιοπιστο .Λίγο παραπάνω εκσυγχρονισμό θέλει όπως έκαναν οι μάγκες της Nissan με το qq κ πλημμύρισε ο τόπος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Το Vitara είναι B suv, το QQ ξεκάθαρο/κλασσικό C suv, με την πλύση εγκεφάλου που γίνεται εδώ μέσα ξεχάσαμε και τα απλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 80 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr