-
Την συγκεκριμενη εκδοση hawkeye δεν την ξερω, αλλά ναι το 2λιτρο ατμοσφαιρικο ειναι ψοφιο σε αυτο το αμαξωμα. Αν οδηγησεις αυτο και το τουρμπο, θα το καταλαβεις
Αν μου επιτρεπεις, ποσο εισαι?
-
19
-
Το ξερεις οτι τα 2λιτρα που κοιτας εχουν τελη κυκλοφοριας 650€ περιπου? Και για να τα παρεις στο ονομα σου, θα εχεις τεκμηριο 4400€/ετος?
-
19
Πολύ εξειδικευμένη επιλογή!
Γενικά έχουν πολύ καλό όνομα και προσφέρουν μία ιδιαίτερη εμπειρία και επιλογή. Εγώ είμαι fun πάντως, γνωρίζω άτομα με μανία το ελεύθερο camping και ορκίζονται στα Subaru.
-
690 τα τελη κυκλοφοριας
~400 ευρω η ασφαλιση για 1 χρονο
για το τεκμηριο το γνωριζω
αν εχεις να προτεινης κατι παρομοιο πες
-
Θες τόσο πολύ το συγκεκριμένο δηλαδή;
-
Θες τόσο πολύ το συγκεκριμένο δηλαδή;
Αν εχεις να προτεινης και κατι διαφορετικο δεν εχω θεμα προτεινε να το δω
-
-
Νεαρέ φίλε μας, αν όντως καλύπτεις τα φορολογικά εμπόδια των 2,0 lt, διάλεξε 2-3 που σου αρέσουν περισσότερο, κάνε τους απαραίτητους ελέγχους και αγόρασε ένα. Θα έχεις πάρει κάτι που το γουστάρεις, σιγουρα είναι κάτι ξεχωριστό και το πιθανότερο είναι ότι κάθε μέρα θα σε ανεβάζει. Στο κάτω κάτω δε χρειάζεται κανένα εξωφρενικό ποσό για να το αποκτήσεις. Από μένα προχώρα, είσαι σε καλό δρόμο!
-
Πολλά υπαρχουν .Honda type R, Renault clio και megane RS, Mazda RX8, Alfa Romeo Mito, GT ,giulietta , mitsubishi colt czt και πολλά άλλα.
-
Παίδες, Justy 998cc καλό τουτούκι;
Κοιτώ ετούτο 'δω
Μια χαρα ειναι, αλλά αυτο το μοτερ καιει λαδια απο ενα σημειο και μετα. Ειναι ιδιο αμαξι με ενα daihatsu
-
αυτο το μοτερ καιει λαδια απο ενα σημειο και μετα.
Αυτό τι συνεπάγεται;... Είμαι αδαής από μηχ/κά
-
alexandros.K wrote:
αυτο το μοτερ καιει λαδια απο ενα σημειο και μετα.
Αυτό τι συνεπάγεται;... Είμαι αδαής από μηχ/κά
Οτι πρεπει να προσθετεις λαδι στο μοτερ καθε 2-3,000χλμ (αναλογα ποσο καιει) και οτι η μεγαλη καταναλωση λαδιου στο μελλον ισως φερει κι άλλα προβληματα (οπως βουλωμα καταλυτη, λερωμα αισθητηρων λ, αυξηση καυσαεριων κτλ) . Αν εχεις σκοπο να κανεις μαζι του πολλά χιλιαδες χιλιομετρα , θα πρεπει να το επισκευασεις , αλλιως κοιτα κατι αλλο
-
Κανα 1000αρικο για ολοκληρωμενη επισκευη
-
alexandros.K wrote:
Γενικα ειναι αξιοπιστα τα Subaru. Αλλά γιατι δεν κοιτας το τουρμπατο? Αυτα ειναι 'ψοφια' . Για τι ειδους χρηση το θες το αμαξι? Καθημερινο? Ταξιδια? Αμαξι Σαββατοκυριακου?
Για ταξιδια και για αμαξι σαβατοκυριακου μονο δεν θα χρησιμοποιείται καθημερινα
ειναι το hawkeye ψοφιο?
[/quote]
Hawkeye είναι η αργκό για το συγκεκριμένο αμάξωμα (με τα φανάρια σε σχήμα ματιών γεριακιού), όχι για τα μηχανικά μέρη. Τα δίλιτρα λοιπόν με τα 150 άλογα είναι αξιοπρεπέστατα, αλλά μην περιμένεις επιδόσεις επιπέδος WRX, πολλώ δε μάλλον STi.
-
Αν εχεις σκοπο να κανεις μαζι του πολλά χιλιαδες χιλιομετρα , θα πρεπει να το επισκευασεις
Κάτι αρκετά κοστοβόρο υποθέτω, ε;
Πού πήγε η πολυθρύλητη γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Παρέλειψα προηγουμένως να ρωτήσω, ποιο είναι εκείνο το σημείο -κι εξής- που καίει το λάδι;
-
Καλησπέρα, γνωμες για αυτο το μοντελο
Έγινε συγχώνευση. Υπενθυμίζουμε ότι δεν ανοίγουμε νέο Θέμα, όταν κάποιο άλλο καλύπτει την θεματολογία που μας ενδιαφέρει. {Admin}
-
Subaru Outback, ασφαλέστερο μοντέλο που δοκιμάστηκε το 2021 από το Euro NCAP. Αυτή όμως είναι η μισή αλήθεια, γιατί ο μέσος όρος του ανέβηκε από την προστασία που προσφέρει στους πεζούς, ενώ στην ασφάλεια για επιβάτες υστερεί σε σχέση με τα κορυφαία μοντέλα. Περισσότερα εδώ:
https://cartalk.gr/koryfaia-vathmologia-gia-subaru-outback-stis-dokimes-tou-euro-ncap-2021/
SUBARU Forum