-
Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;
Το είχαν κάνει στα τραμ της Βιέννης πριν 100 χρόνια, για να γλυτώσουν από τα κακάσχημα καλώδια. Οι βρωμιές (φύλλα, σκουπίδια, κλπ) έπεφταν μέσα στο αυλάκι και χάλαγε το σύστημα. Τελικά το ξήλωσαν κι έβαλαν εναέρια καλώδια.
-
kyr80 wrote:
Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;;;...
Ηλεκτρισμός και μπαταρία στην αυτοκίνηση πήγαίνουν πακέτο.
Το φαντάζεσαι; Ποιος τρελός να είχε τέτοια ιδέα και να καταφέρει να πείσει άτομα να την δοκιμάσουν;
Πού είναι αυτό; Με τη τάση δουλεύει; Πόσες αυτοκτονίες έχουν γίνει; Εγώ το είπα για χαβαλέ και τελικά υπάρχει; Βεβαια δε μου φαίνεται εφικτό εκτός πόλεων. Να στρώσεις τέτοιο δίκτυο παγκόσμια μάλλον θα έχει εξωφρενικό κόστος.
kyr80 wrote:
Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;
Το είχαν κάνει στα τραμ της Βιέννης πριν 100 χρόνια, για να γλυτώσουν από τα κακάσχημα καλώδια. Οι βρωμιές (φύλλα, σκουπίδια, κλπ) έπεφταν μέσα στο αυλάκι και χάλαγε το σύστημα. Τελικά το ξήλωσαν κι έβαλαν εναέρια καλώδια.
Φαντάζομαι τα προβλήματα θα είναι περοσσίτερα σε μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτές των τραμ.
-
Ενα τετοιο ειχαν ως πρότζεκτ και φαληρισε... Δεν θυμαμαι που αλλα οντως το διαβασα. Εσυ που τα ψαχνεις για δες το λίγο.
-
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, πρώτα αυτά, μαζί με τα Ami και τα τοιαύτα, θα κατακλύσουν τα κέντρα των πόλεων, και μετά τα Tesla και τα άλλα τις εθνικές οδούς μας.
-
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, πρώτα αυτά, μαζί με τα Ami και τα τοιαύτα, θα κατακλύσουν τα κέντρα των πόλεων, και μετά τα Tesla και τα άλλα τις εθνικές οδούς μας.
Αυτό θα είναι το μέλλον όταν το πουλάνε σε πιο λογική τιμή. Για ένα τέτοιο άνετα έδινα 5000 ευρώ. Ούτε άγχος για παρκάρισμα, ουσιαστικά δωρεάν μετακίνηση. Για να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ και το παιδί αγγλικά είναι μια χαρά.
-
Dublin wrote:
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, πρώτα αυτά, μαζί με τα Ami και τα τοιαύτα, θα κατακλύσουν τα κέντρα των πόλεων, και μετά τα Tesla και τα άλλα τις εθνικές οδούς μας.
Αυτό θα είναι το μέλλον όταν το πουλάνε σε πιο λογική τιμή. Για ένα τέτοιο άνετα έδινα 5000 ευρώ. Ούτε άγχος για παρκάρισμα, ουσιαστικά δωρεάν μετακίνηση. Για να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ και το παιδί αγγλικά είναι μια χαρά.
καλά, ναι, η τιμή είναι εξωφρενική! αλλά το Ami κάνει από 5-6000 σε διάφορες αγορές της Ευρώπης, οπότε είναι ήδη σε αυτή την κατάσταση, επίσης μπορούν να το οδηγήσουν και 14χρονα και πάνω, οπότε θα μπορούν να πηγαίνουν μόνα τους Αγγλικά (και θα γλυτώσεις και το άγχος να καβαλήσουν κάνα παπάκι χωρίς δίπλωμα ή κάνα εντουράκι χωρίς κράνος), εμείς οι μεγάλοι στο κοντινό σούπερ μάρκετ ή λαϊκής βιολογικών, και δεν υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα φόρτισης αφού γεμίζουν γρήγορα γιατί έχουν μικρότατες μπαταρίες. Και πας και κέντρο χωρίς τύψεις, και μικρότερο από Smart για παρκάρισμα.
Αν και κέντρο Αθήνα, όλες οι γειτονιές έχουν σήμανση ΜΟΝΟ για κατοίκους, οπότε μόνο σε πάρκινγκ μπορείς να παρκάρεις πλέον.
-
Παπατρεχας εγινες σαν εμενα
Βαλε καμια τέλεια.... Αγχώθηκα.
Συμφωνώ πως τα μικρα αυτα θα ειναι πολυ ωραία. Ιδιαίτερα το microlino πιανει τα 90 χλμ/ωρα. Πραγματικά δεν θες παραπανω σε αστικο ιστο.
-
nascar1 wrote:
Dublin wrote:
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, πρώτα αυτά, μαζί με τα Ami και τα τοιαύτα, θα κατακλύσουν τα κέντρα των πόλεων, και μετά τα Tesla και τα άλλα τις εθνικές οδούς μας.
Αυτό θα είναι το μέλλον όταν το πουλάνε σε πιο λογική τιμή. Για ένα τέτοιο άνετα έδινα 5000 ευρώ. Ούτε άγχος για παρκάρισμα, ουσιαστικά δωρεάν μετακίνηση. Για να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ και το παιδί αγγλικά είναι μια χαρά.
καλά, ναι, η τιμή είναι εξωφρενική! αλλά το Ami κάνει από 5-6000 σε διάφορες αγορές της Ευρώπης, οπότε είναι ήδη σε αυτή την κατάσταση, επίσης μπορούν να το οδηγήσουν και 14χρονα και πάνω, οπότε θα μπορούν να πηγαίνουν μόνα τους Αγγλικά (και θα γλυτώσεις και το άγχος να καβαλήσουν κάνα παπάκι χωρίς δίπλωμα ή κάνα εντουράκι χωρίς κράνος), εμείς οι μεγάλοι στο κοντινό σούπερ μάρκετ ή λαϊκής βιολογικών, και δεν υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα φόρτισης αφού γεμίζουν γρήγορα γιατί έχουν μικρότατες μπαταρίες. Και πας και κέντρο χωρίς τύψεις, και μικρότερο από Smart για παρκάρισμα.
Αν και κέντρο Αθήνα, όλες οι γειτονιές έχουν σήμανση ΜΟΝΟ για κατοίκους, οπότε μόνο σε πάρκινγκ μπορείς να παρκάρεις πλέον.
Πολύ σωστές όλες οι επισυμανσεις.. Ευτυχώς μένω Πάτρα οπότε μπορώ να το παρκάρω χωρίς την ανάγκη να πληρώνω πάρκινγκ!!!
ΥΓ. Το ami δεν το είχα πάρει χαμπάρι. Πολύ ωραίο αλλά που θα το κάνεις συντήρηση;;
-
Dublin wrote:
nascar1 wrote:
Dublin wrote:
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, πρώτα αυτά, μαζί με τα Ami και τα τοιαύτα, θα κατακλύσουν τα κέντρα των πόλεων, και μετά τα Tesla και τα άλλα τις εθνικές οδούς μας.
Αυτό θα είναι το μέλλον όταν το πουλάνε σε πιο λογική τιμή. Για ένα τέτοιο άνετα έδινα 5000 ευρώ. Ούτε άγχος για παρκάρισμα, ουσιαστικά δωρεάν μετακίνηση. Για να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ και το παιδί αγγλικά είναι μια χαρά.
καλά, ναι, η τιμή είναι εξωφρενική! αλλά το Ami κάνει από 5-6000 σε διάφορες αγορές της Ευρώπης, οπότε είναι ήδη σε αυτή την κατάσταση, επίσης μπορούν να το οδηγήσουν και 14χρονα και πάνω, οπότε θα μπορούν να πηγαίνουν μόνα τους Αγγλικά (και θα γλυτώσεις και το άγχος να καβαλήσουν κάνα παπάκι χωρίς δίπλωμα ή κάνα εντουράκι χωρίς κράνος), εμείς οι μεγάλοι στο κοντινό σούπερ μάρκετ ή λαϊκής βιολογικών, και δεν υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα φόρτισης αφού γεμίζουν γρήγορα γιατί έχουν μικρότατες μπαταρίες. Και πας και κέντρο χωρίς τύψεις, και μικρότερο από Smart για παρκάρισμα.
Αν και κέντρο Αθήνα, όλες οι γειτονιές έχουν σήμανση ΜΟΝΟ για κατοίκους, οπότε μόνο σε πάρκινγκ μπορείς να παρκάρεις πλέον.
Πολύ σωστές όλες οι επισυμανσεις.. Ευτυχώς μένω Πάτρα οπότε μπορώ να το παρκάρω χωρίς την ανάγκη να πληρώνω πάρκινγκ!!!
ΥΓ. Το ami δεν το είχα πάρει χαμπάρι. Πολύ ωραίο αλλά που θα το κάνεις συντήρηση;;
Στον Αθανασάτο! Citroen είναι το Ami, δεν είναι τίποτα περίεργο. Από ότι είδα παίρνει καλές κριτικές Γαλλία και Ιταλία, φυσικά δεν θα σε πάει Κουρούτα για μπάνιο, Άγιο Βασίλειο όμως τσούκου τσούκου θα φτάσεις!
-
Τι κουβάδες είναι αυτοί, ρε παιδιά; Χίλιες φορές καλύτερα ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό που θα είναι κανονικό αυτοκίνητο. Μία Ζωή, ας πούμε.
Σε άλλα νέα, πολύ καλές τιμές για το ID.3)
https://www.newsauto.gr/offers/irthe-stin-ellada-to-fthinotero-vw-id-3-times/
-
Βρε δεν μας παρατάς λεω εγω;
Το οτι αρχισαμε να συζητουμε για τα ηλεκτρικά δεν σε χαροποιεί, και σνομπαρεις τωρα τους κουβαδες;
Αντε μη το γυρισουμε στα diesel....
-
Βρε δεν μας παρατάς λεω εγω;
Το οτι αρχισαμε να συζητουμε για τα ηλεκτρικά δεν σε χαροποιεί, και σνομπαρεις τωρα τους κουβαδες;
Αντε μη το γυρισουμε στα diesel....
Ελάτε..
Πέρα από την πλάκα διάβαζα ότι το Apple Car έχει ρεαλιστικά πάει για το 2026-27 με κάποιους να μιλάνε για 2028.
Επίσης 'Την προηγούμενη εβδομάδα η μετοχή της διαπραγματευόταν στο απίστευτο νούμερο των 640 δολαρίων, κάτι που ανέβαζε την αξία της εταιρίας στα 600 δισεκατομμύρια δολάρια. Νούμερο εξωπραγματικό που αντιστοιχεί στην αξία των 9 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών του κόσμου όλων μαζί!'
-
Πέρα από την πλάκα διάβαζα ότι το Apple Car έχει ρεαλιστικά πάει για το 2026-27 με κάποιους να μιλάνε για 2028.
Εγώ αμφιβάλω αν θα βγει κ ποτέ...ειναι ένα project που πάει κ ερχεται, αν η aple ήθελε να φέρει κάτι καινοτόμο θα το έκανε σε δυο με τρία χρόνια, ενδεχομένως με την σύμπραξη αλλων. Το iphone (ξερω τα μεγέθη είναι διαφορετικά αλλά σκεφτείτε οτι δεν υπήρχαν τότε smartphone) το έφερε σε ένα χρόνο, δεν γίνεται με τέτοια κεφαλαιοποίηση να μην μπορεί να βγάλει αυτοκίνητο σε 3 με 4 χρόνια, απλά ίσως δεν την ενδιαφέρει ιδιαίτερη η συγκεκριμένη δουλειά, ή μπορεί μεχρι τότε να έχουν αλλάξει οι τεχνολογίες, κ να μιλάμε για άλλα πράγματα... εγώ πλέον δεν ποντάρω στο apple car, διφορούμενα άρθρα που περιπλέκουν παρά δίνουν την τάση που θα ακολουθήσει η εταιρία, η οποία διαθέτει ταιράστια ρευτόστητα κ μπορεί να ασχοληθεί με ότι θέλει.
Τα άρθα περί φούσκας της Tesla παίζουν ένα χρόνο, όλοι οι shortάκηδες όμως κλαίνε!!! κανένας δεν γνωρίζει το μέλλον, αλλά δεν θα πόνταρα εναντίων του Musk, οι αντίπαλοι του ομως ειναι πολλοί..
-
Dublin wrote:
Πέρα από την πλάκα διάβαζα ότι το Apple Car έχει ρεαλιστικά πάει για το 2026-27 με κάποιους να μιλάνε για 2028.
Εγώ αμφιβάλω αν θα βγει κ ποτέ...ειναι ένα project που πάει κ ερχεται, αν η aple ήθελε να φέρει κάτι καινοτόμο θα το έκανε σε δυο με τρία χρόνια, ενδεχομένως με την σύμπραξη αλλων. Το iphone (ξερω τα μεγέθη είναι διαφορετικά αλλά σκεφτείτε οτι δεν υπήρχαν τότε smartphone) το έφερε σε ένα χρόνο, δεν γίνεται με τέτοια κεφαλαιοποίηση να μην μπορεί να βγάλει αυτοκίνητο σε 3 με 4 χρόνια, απλά ίσως δεν την ενδιαφέρει ιδιαίτερη η συγκεκριμένη δουλειά, ή μπορεί μεχρι τότε να έχουν αλλάξει οι τεχνολογίες, κ να μιλάμε για άλλα πράγματα... εγώ πλέον δεν ποντάρω στο apple car, διφορούμενα άρθρα που περιπλέκουν παρά δίνουν την τάση που θα ακολουθήσει η εταιρία, η οποία διαθέτει ταιράστια ρευτόστητα κ μπορεί να ασχοληθεί με ότι θέλει.
Τα άρθα περί φούσκας της Tesla παίζουν ένα χρόνο, όλοι οι shortάκηδες όμως κλαίνε!!! κανένας δεν γνωρίζει το μέλλον, αλλά δεν θα πόνταρα εναντίων του Musk, οι αντίπαλοι του ομως ειναι πολλοί..
Μα αυτό είναι το θέμα, ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι κινητό! Τα άρθρα μιλάνε για το ότι ψάχνουν ένα ανταγωνιστικότατο προϊόν και για 'αυτο η καθυστέρηση, σε συνδιασμό με τα ελλειπή δεδομένα για την αυτόνομη οδήγηση, κάτι που θεωρούν must οι της Apple.
Δεν ξέρω τίποτα από χρηματιστήριο, αυτό μου έκανε εντύπωση 'Νούμερο εξωπραγματικό που αντιστοιχεί στην αξία των 9 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών του κόσμου όλων μαζί!'
Εδώ κάτι δεν πάει καλά!
-
Μιλάμε για μαζική παράνοια!
-
Παντως να πάρεις apple car και να κολλήσεις αυτοκόλλητο Android στο πισω παρ μπριζ, χεχεχε..... Χιπστερ
-
Μα αυτό είναι το θέμα, ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι κινητό! Τα άρθρα μιλάνε για το ότι ψάχνουν ένα ανταγωνιστικότατο προϊόν και για 'αυτο η καθυστέρηση, σε συνδιασμό με τα ελλειπή δεδομένα για την αυτόνομη οδήγηση, κάτι που θεωρούν must οι της Apple.
Πολύ σωστό φίλε μου, το θέμα ειναι για να ακούγονται τέτοιες ημερομηνίες αρα αυτό σημαίνει οτι δεν έχουν κάτι έτοιμο, ούτε είναι σε στάδιο ωρίμανσης, ειναι πολύ απλά στην αρχή, ίσως απλά ξέρουν τι ζητάνε χωρίς να ξέρουν πως θα το υλοποιήσουν. Γενικά για μιά εταιρία σαν την apple (είμαι φανατικός applακιας, είχα ως smartphone μόνο iphone, ipad, καθώς κ Macbook) όλα αυτά μου φαίνονται απλά ερευνα αγοράς, κ όχι κάτι με ουσία... κρατάω μικρό καλάθι ακόμα κ αν θα το υλοποιήσουν, καθώς πολύ σωστά φίλοι συμφουρίτες εχουν αναφέρει οτι το κυριο πρόβλημα της Tesla έναντι της κλασσικής αυτοκινητιοβιομηχανίας ειναι η παραγωγή καθώς κ το δίκτυο πώλησης...ποτε θα το αποκτήσει αυτό η Apple? πυροτέχνημα μου ακούγεται κ μάλλον θα δώσουν μεμονομένα συστήματα πχ αυτόνομης οδήγησης κτλ...
-
Δημοσιεύθηκαν οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών του Νοεμβρίου σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ) με πηγή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ:
Για κάποιο λόγο, δεν δημοσιεύθηκαν καθόλου οι ταξινομήσεις του Οκτωβρίου.
Το πολυαναμενόμενο VW iD.3 εκτοξεύτηκε στην κορυφή με 32 ταξινομήσεις αν και δεν ξέρω πόσα απο αυτά είναι πωλήσεις ή εκθεσιακά και δημοσιογραφικά μοντέλα.
Δυστυχώς η εταιρία που αγαπάμε, δεν ταξινόμησε ούτε ένα. Tesla πολύ το αργείς το μαγαζί.
VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32
Hyundai e-Kona ταξινομήθηκαν 18
Peugeot e-208 ταξινομήθηκαν 17
Bmw i3 ταξινομήθηκαν 7
Peugeot e-2008 ταξινομήθηκαν 5
Skoda Citigo ταξινομήθηκαν 5
Mini Electric ταξινομήθηκαν 5
Nissan Leaf ταξινομήθηκαν 4
VW e-Golf ταξινομήθηκαν 3
Opel e-Corsa ταξινομήθηκαν 3
Jaguar i-Pace ταξινομήθηκαν 3
Nissan e-NV200 ταξινομήθηκαν 2
VW e-Up! ταξινομήθηκαν 2
Smart fortwo ταξινομήθηκαν 2
Mercedes EQC ταξινομήθηκαν 2
Porsche Taycan ταξινομήθηκαν 2
Audi e-Tron ταξινομήθηκε 1
Mercedes V‐Series (EQV) ταξινομήθηκε 1 -
...
VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32
Οπως κ αν το κάνεις είναι μία επιτυχία του ID.3, για να δούμε αν θα παραμείνει όμως στα ίδια νούμερα ή απλά ήταν αυτό που αναφέρεις, εκθεσειακά κτλ...
-
Ταξινομήθηκαν σημαίνει έβγαλαν πινακίδες. Η VW σίγουρα θα θέλησε να έχει πολλά για test drive.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης