-
από το πόσα θα παντελονιασουν οι πολιτικοί.
-
Γιατί έχουν σκυλιάσει τόσο πολύ αυτοί με την επένδυση των ηλεκτροκίνητων στην Ελλάδα;
Ο Γερμανός επενδυτής και ο θείος από το Τέτοβο: Τι συμβαίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Αλβανού;
'Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΒΑΛΙΑ
Οσο κι αν θέλω να τη πάρω σοβαρά, φοβούμαι ότι μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να δω την επένδυση των «100 εκατομμυρίων» με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Αλβανού… θείου Λαζίμ από το Τέτοβο.
Δεν ξέρω ποιος παρέσυρε τον Μητσοτάκη, δεν ξέρω και ποιος πρωτοανακάλυψε τους ταλαντούχους…Αλβανούς επενδυτές προσβλέποντας σε τίποτα «αντισταθμιστικά»… από την πίσω πόρτα, αλλά-έλεος! Κάποιος έπρεπε να προστατέψει τον πρωθυπουργό της χώρας.
Κατά τη γνώμη μου, βέβαια, όφειλε να έχει προστατευθεί και ο ίδιος από αυτό το κελεπούρι που είχε την ατυχέστατη έμπνευση να συγκρίνει με την Pfizer, την Microsoft ή ακόμη την Volkswagen. Μια απλή αναζήτηση στη… Wikipedia να έκανε για τον «γερμανικό κολοσσό» που του πάσαρε ασμένως ο Αδωνις, o Φραγκογιάννης, το (παρασιτικό) Enterprise Greece ή κάποιος από τους μπόλικους συμβούλους που διαθέτει, θα έβλεπε ότι πρόκειται για μία start up, όχι και τόσο επιτυχημένη, που ιδρύθηκε μόλις το 2015 από ένα Γερμανό επιστήμονα και υπέβαλε αίτηση πτώχευσης πέντε χρόνια αργότερα...'
-
Γιατί έχουν σκυλιάσει τόσο πολύ αυτοί με την επένδυση των ηλεκτροκίνητων στην Ελλάδα;
Piliou, δεν νομίζω οτι ισχύει ακριβώς ετσι οπως το γράφεις. Αρχικά κάθε επένδυση σε αυτό το κράτος ειναι καλοδεχούμενη, τις έχουμε ανάγκη. Ειδικά επενδύσεις με υψηλή εξειδίκευση που θα μας φέρουν τεχνογνωσία κτλ για το μέλλον. Παμε στο ζουμί, η συγκεκριμένη εταιρία έχει χρεωκοπήσει στην Γερμανία κ την πήρε ένας αλβανός ο οποίος είναι αμφιβόλου ποιότητας επενδυτής κ πολλοί θεωρούν οτι ήρθε απλά να κάνει σπέκουλα με κάποια προγράμματα ΕΣΠΑ κτλ στην Ελλάδα. Επίσης ο αριθμός των εργαζομένων στην Γερμανία νομίζω είναι μικρός σε σχέση με αυτό τον αριθμό που έχει υποσχεθεί να πάρει στην Ελλάδα, οπότε μία καχυποψία υπάρχει...
-
Αυτές οι μπαταρίες που αναφέρει το άρθρο υπάρχουν 30 χρόνια σχεδόν. Δεν είναι εκεί το τεχνολογικό νέο.
Ο Musk απάντησε πάντως για αυτές τις μπαταρίες, ενώ παραδέχτηκε οτι πλησίασε τον Cook για να του πουλήσει την Tesla κ εκείνος αρνήθηκε...
«Παράξενο, αν είναι αλήθεια», έγραψε ο Μασκ.
«Η Tesla χρησιμοποιεί ήδη φωσφορικό σίδηρο για αυτοκίνητα μεσαίας εμβέλειας που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό μας στη Σαγκάη. Ίσως εννοούσαν κύτταρα συνδεδεμένα μεταξύ τους, όπως λειτουργεί ήδη η μπαταρία μας; Πάντως αυτό που περιγράφουν είναι πολύ αδύναμο.»
-
Παίδες θα έχει πολύ πλάκα όταν βγάλει αμάξι η Άπλ, με προπριέταρυ φορτιστή, ειδικό καλώδιο και βύσμα που θα χρεώνεται επιπλέον, προπριετάρυ μπουλόνια στους τροχούς που θα ανοίγουν μόνο με Απλ κλειδί, θα συνδέεται και ξεκλειδώνει μόνο με άηφον και θα παίζει μουσική μόνο από Απλ υπηρεσίες, τα χειρηστήρια φλας και άλλων λειτουργιών θα είναι αφής, θα χει μπαταρία με το ζόρι για 200χλμ κλπ κλπ κλπ. ωραία στα οποία μας (σας) έχει συνηθίσει απ' τα άλλα προϊόντα της...
-
οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη ενισχύθηκαν κατά 110% την τελευταία 3ετία.
Ωστόσο, την ίδια χρονική περίοδο, ο αριθμός των σημείων φόρτισης αυξήθηκε μόλις κατά 58% (δηλ. κάτω από 200.000), αποδεικνύοντας ότι οι επενδύσεις σε υποδομές δεν συμβαδίζουν με τις αυξημένες πωλήσεις.
μόλις ένα στα επτά σημεία φόρτισης στην ΕΕ αφορούν σε γρήγορο φορτιστή καθώς μόνο 28.586 σημεία φόρτισης είναι κατάλληλα για γρήγορη φόρτιση (με ισχύ ≥22kW), ενώ τα κανονικά σημεία (
-
Ενδιαφέρον άρθρο από το capital. Πολύ σημαντικό είναι το παρακάτω που δείχνει τι θα ακολουθήσει, λέτε τελικά η apple να φέρει στην ηλεκτροκίνηση την επανάσταση, με μείωση του κόστους κ αύξηση αυτονομίας μπαταριών κτλ?
'Σε αυτό το πλαίσιο, αξίζει να σημειωθεί ότι η Apple δαπανά 14 δολάρια για έρευνα και ανάπτυξη για κάθε ένα δολάριο που δαπανά για τους ίδιους λόγους η Tesla. Η εταιρεία του Cook δημιουργεί επίσης το μέγεθος ελεύθερων ταμειακών ροών που δημιουργεί η Tesla σε ένα ολόκληρο έτος κάθε 10 ημέρες. Αν θέλει να κάνει μια 'βουτιά' εισόδου στην παραγωγή αυτοκινήτων, πιθανότατα έχει όσα χρειάζεται για να το πράξει.'
-
Απλά βρίσκονται σε διαφορετική φάση ανάπτυξης.
Πολύ ενδιαφέρον, θυμίζει την BMW isetta.
Το παρκάρεις καθετα στο πεζοδρόμιο και βγαίνεις κυριλέ στο πεζοδρόμιο.
https://www.autoblog.gr/2020/12/23/to-microlino-perna-sth-paragwgh-2/
-
Ή ήρθε η ανάπτυξη ποιο γρήγορα?
-
Το λευκό ΜΧ-30 είναι δημοσιογραφικό. Αμφιβάλλω αν έχει πουληθεί τέτοιο μοντέλο σε ιδιώτη, πόσο μάλλον λευκό.
-
-
Το 71% όσων δε διαθέτουν, αλλά αναζητούν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο, εξετάζουν την αγορά ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου, με μόλις 6% να επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα και 23% να επιλέγουν υβριδικό...
Παράλληλα, το γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση ως μοναδική επιλογή, ακόμη και για την περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη νέα γενιά, φαίνεται να μην έχει κερδίσει μέχρι σήμερα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού για την αυτοκινητοβιομηχανία και τις κυβερνήσεις, που ήδη επενδύουν μεγάλα κεφάλαια σε εναλλακτικές, περιβαλλοντικά βιώσιμες, λύσεις και τεχνολογίες μετακίνησης».
Εχουμε πολλά χρόνια μπροστά μας... τα ποσοστά αυτά ειναι παρα πολύ μικρά! ίσως μέχρι να φτάσει η ηλεκτροκίνηση κ να κερδίσει τον κόσμο ώστε να αυξηθούν τα οχήματα σε σημαντικό βαθμό, νέες τεχνολογίες να έχουν ωριμάσει κ να την στείλουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
-
Καλύτερα να τη λέμε 'μπαταριοκίνηση' αυτή που πιθανόν να μπει στο χρονοντούλαπο... η ηλεκτροκίνηση θα είναι το μέλλον.
-
Υπάρχει άλλος τρόπος αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας;; ok υπάρχουν και οι πυκνωτές που αποθηκεύουν ηλεκτρικό φορτίο..... Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;;;
Ηλεκτρισμός και μπαταρία στην αυτοκίνηση πήγαίνουν πακέτο.
-
Ναι,ok.
Εγώ έγραψα για αποθήκευση και όχι για παραγωγή. Εσύ μιλάς για υδρογόνο ως μέσω παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας. Θα την προλάβουμε μέχρι να πεθάνουμε?
-
Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;;;
Ηλεκτρισμός και μπαταρία στην αυτοκίνηση πήγαίνουν πακέτο.
εκλαψα χρονιάρες μέρες, έχεις χιούμορ. Από ότι φαίνεται αλλος τρόπος αποθήκευσης ενέργειας δεν υπάρχει.
-
-
Ή θα τα κάνουν τύπου carrera αυτοκινητάκια και θα έχουμε ηλεκτρικές ράγες στο οδόστρωμα;;;...
Ηλεκτρισμός και μπαταρία στην αυτοκίνηση πήγαίνουν πακέτο.
Το φαντάζεσαι; Ποιος τρελός να είχε τέτοια ιδέα και να καταφέρει να πείσει άτομα να την δοκιμάσουν;
-
panormus772 wrote:
Το 71% όσων δε διαθέτουν, αλλά αναζητούν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο, εξετάζουν την αγορά ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου, με μόλις 6% να επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα και 23% να επιλέγουν υβριδικό...
Παράλληλα, το γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση ως μοναδική επιλογή, ακόμη και για την περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη νέα γενιά, φαίνεται να μην έχει κερδίσει μέχρι σήμερα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού για την αυτοκινητοβιομηχανία και τις κυβερνήσεις, που ήδη επενδύουν μεγάλα κεφάλαια σε εναλλακτικές, περιβαλλοντικά βιώσιμες, λύσεις και τεχνολογίες μετακίνησης».
Εχουμε πολλά χρόνια μπροστά μας... τα ποσοστά αυτά ειναι παρα πολύ μικρά! ίσως μέχρι να φτάσει η ηλεκτροκίνηση κ να κερδίσει τον κόσμο ώστε να αυξηθούν τα οχήματα σε σημαντικό βαθμό, νέες τεχνολογίες να έχουν ωριμάσει κ να την στείλουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση από το άρθρο,ότι παγκοσμίως -κι όχι μόνο στην Ελλάδα,που είμαστε πιο πίσω σε υποδομές- υπάρχει ένας σκεπτισμός -ακόμη και σε νέους οδηγούς- για τα αμιγώς ηλεκτρικά.Που πιστεύω ότι δεν οφείλεται στα αυτοκίνητα καθ'αυτά,αλλά στην ανασφάλεια που δημιουργεί η αυτονομία τους και -κυρίως- ο αριθμός,η πυκνότητα κι ο τρόπος ανεφοδιασμού τους.Γι αυτό και τα υβριδικά (και μάλλον στην συγκεκριμένη έρευνα,εννοούσαν τα full και plug-in) έχουν 4πλάσια προτίμηση 23% vs. 6%. Δηλαδή σκέπτεται ο κόσμος,ο.κ. να έχω με ένα αμάξι τα καλά της ηλεκτροκίνησης κυρίως για αστικές διαδρομές,αλλά αν χρειαστεί να πάω κάπου μακριά και απόμερα να μην νιώθω την ανασφάλεια ανεφοδιασμού.Αν λυθεί αυτό το πρόβλημα στα ηλεκτρικά,μάλλον η διείσδυσή τους στην αγορά θα είναι πιο ραγδαία.
-
Μα ειναι γλύκα το άτιμο
200 χλμ αυτονομια στην πολη και φορτιζει σε 3, 4 ωρες απο απλη μπριζα (?). Τελικη 90χλμ/ωρα. Πες 100 στις κατηφόρες....παρκαρει καθετα στο πεζοδρόμιο (στο 4:10) ...... Τι αλλο θες για τα νησια και τα χωρια,;;;;
Λογικα θα εξεταζεται και για το crash test
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης