-
Δεν έχει σπορτιφ λογική . Το έχει δηλώσει εξ αρχής η εταιρεία .
Είναι σαν να μιλάμε στην Βάγκ για σύγχρονη εμφάνιση . Δεν θέλουν να αλλάζουν . Αν δούμε βέβαια και κάτι υπέρμετρα νεφρά που βάζει η προπέλα στα καινούργια καλύτερα να μην άλλαζαν .
Για τους χώρους του 4 . Εχει πολύ μεγάλους χώρους για τους επιβάτες , αλλά όχι ανάλογο χώρο αποσκευών . Προφανώς για να έχει και ανάλογο χώρο θα έπρεπε να μακρύνει και άλλο και ίσως τότε άλλαζε κατηγορία .
-
Εχω την αισθηση πως το εχουν υποβάθμισει για να ερθει το 308. Παντως, οισω θεωρουσα πως ειχε χωρους, αυτος λεει πως δεν..
Θεώλωνα το δω απο κοντα. Το τρωει το φαγακι του αυτος και καθεται ελαφρως πιο πισω για να χωραει η κοιλιτσα... εχει και κατι μπουταρες..
Ευρυστερνος....ξερω ξερω!
Θα το αγοραζα παντως, αν ερθει με κανενα 22 αρι χειροκινητο πλουσια εξοπλισμενο....χμμμμ. Απο τν αλλη ερχεται το νεο sandero και με τα ρεστα αγοραζεις jet ski για το καλοκαιρι
-
Αυτός δεν είναι ευρύστερνος , με τα μπούτια που έχει . Είναι λουκουμάς....
-
Προφανώς η αναφορά του C3 Aircross στο θέμα αυτό και ιδιαίτερα οι συγκρίσεις (και οι δικές μου) σε μικρομεσαία χάτσμπακ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού αφορά ένα μικρό SUV.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί στο θέμα αυτό του νέου C4 η κουβέντα πάει συνέχεια στα SUV;
Σε ποια κατηγορία θα μπει το νέο C4; Θα είναι SUV ή μικρομεσαίο hatchback;
Ανάλογα πως θα το πλασάρουν τότε θα αξίζουν και οι αναφορές σε συγκρίσεις.
-
Για να γίνω και γω λίγο οπαδός, να παινέψω αυτό πήρα και το χω παρκαρισμένο πιο πολύ κι απ' ότι το χε ο Storm, σοβαρά τώρα η μομφή στα suvοειδή γαλλικά είναι πως δεν πάνε όπως οι κορυφαίες ιταλικές μπερλίνες;
Δηλαδή θα πήγαινε ένας 'κλασικός' αγοραστής Citroen και θα αγόραζε περιμένοντας να έχει καρτίσιο τιμόνι κι ανάρτηση που έχει φτιαχτεί ακριβώς για ακραία πίεση στις στροφές; Ή υπήρχε περίπτωση ποτέ να φτιάξει η Citroen κάτι τέτοιο; Για την εταιρεία που δημιούργησε αυτοκίνητα με προμόσιον να μη σπάνε τα αυγά στα γκαλντερίμια μιλάμε;
-
Saxo vts, xantia activa, ax gti, zx 16s, Xara vts
-
Προφανώς η αναφορά του C3 Aircross στο θέμα αυτό και ιδιαίτερα οι συγκρίσεις (και οι δικές μου) σε μικρομεσαία χάτσμπακ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού αφορά ένα μικρό SUV.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί στο θέμα αυτό του νέου C4 η κουβέντα πάει συνέχεια στα SUV;
Σε ποια κατηγορία θα μπει το νέο C4; Θα είναι SUV ή μικρομεσαίο hatchback;
Ανάλογα πως θα το πλασάρουν τότε θα αξίζουν και οι αναφορές σε συγκρίσεις.
θα φτιάξει μία κατηγορία μόνο του!
το ύψος από το έδαφος θα είναι γύρω στα 15cm αν θυμάμαι καλά, θα έχει στοιχεία Coupe Crossover (όπως C-HR, Xceed, Focus Active) και θα είναι 1.5 εκατοστά ψηλότερο από hatch και 1.5 λιγότερο από crossover, και η θέση οδήγησης όπως τα τελευταία Citroen αρκετά όρθια.
Πιστεύω θα χτυπηθεί πολύ με το Opel Mokka, καθώς θα είναι λίγο μεγαλύτερο από το Opel, με μισή κλάση κάτω σε εσωτερικό διάκοσμο και ποιότητα υλικών, και ίδιους κινητήρες/πάτωμα και παρόμοια τιμή, από ότι έχω καταλάβει.
Μάλλον μία μικρή οικογένεια θα πάει περισσότερο στο C4 και ένα ζευγάρι ή νεότεροι άνθρωποι στο Mokka.
Καλά το πάνε νομίζω, τα 308 και Astra που έρχονται θα είναι κλασσικά hatch, γιατί να έχουν ακόμη ένα;
-
Ακριβώς θα είναι κρος για να μην μοιάζει με τα αδέλφια του .
Μέσα στην εβδομάδα πιστεύω θα ξέρουμε τα πάντα .
Με το Μόκκα έχουν διαφορετικό κοινό . Τα σουβ βέβαια έχουν προβάδισμα .
-
Άρα και συνεπώς συγκρίσεις μόνο με SUV/Crossover και κακώς το έχουν βάλει στα μικρομεσαία hatchback.
https://www.automobiledimension.com/compact-cars.php
Πρέπει να μπει στα compact suv... https://www.automobiledimension.com/compact-suv.php
-
Άρα και συνεπώς συγκρίσεις μόνο με SUV/Crossover και κακώς το έχουν βάλει στα μικρομεσαία hatchback.
https://www.automobiledimension.com/compact-cars.php
Πρέπει να μπει στα compact suv... https://www.automobiledimension.com/compact-suv.php
Τι σε πειράζει που κατηγοριοποιείται;
Είναι κοντύτερο από suv, δεν θα το βάλουν ποτέ εκεί. Ακόμη και τα Ford Active είναι ψηλότερα.
-
Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος. Καθαρά για το θέμα των συγκρίσεων. Δεν θεωρώ ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια.
Τέλος πάντων. Ο ειδικός τύπος και το μάρκετινγκ της CITROEN θα μας δείξει σε ποια κατηγορία θα το χώσουν.
-
εγω θεωρώ τη ΜΗ ακριβής κατηγοριοποίηση σαν πλεονέκτημά του. Τα crossover στοιχεία είναι κάτι που αποδεδειγμένα τα γουστάρει ο σύγχρονος καταναλωτής.
τιμές να δούμε πρώτα.
-
Ακριβώς εκεί θα παίξει . Θα είναι μία κατηγορία μόνο του .
-
Αυτο φοβαμαι.
Εδω φοβαμαι το sandero.Πολλα καλα λογια λεμε και τους βαζουμε ιδεες.
-
Ακριβώς εκεί θα παίξει . Θα είναι μία κατηγορία μόνο του .
Ελάτε ρε παιδιά, το λέτε και το ξαναλέτε συνέχεια. Δηλαδή το C4 θα έχει την τιμή να μην μπαίνει σε συγκριτικά επειδή θα είναι μία 'κατηγορία μόνο του'; Τα πιστεύετε αυτά που γράφετε;
Ανάλογα τα συγκριτικά που θα του κάνουν, ανάλογα θα είναι και σχόλια αφού κάθε κατηγορία έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της.
Εγώ θα ήθελα να το συγκρίνουν με SUV/Crossover π.χ. XCEED, Focus Active κλπ... για να έχει περισσότερη τύχη στις πωλήσεις. Γιατί αν το πάνε για συγκρίσεις με Golf, Focus, Leon, 308 κλπ... θα χάσει πόντους.
Και επειδή αυτό δεν είναι ένα μικρό αστικό αυτοκίνητο όπως το C3 (που το αγοράζει κυρίως ο γυναικείος πληθυσμός) μπορεί να πάει και άκλαφτο. Και είναι κρίμα.
α! θεωρητικά έχει κυκλοφορήσει και το C5 παρόμοιας φιλοσοφίας. Έχετε δει πολλά στο δρόμο; Εγώ ούτε ένα.
Και τέλος, νομίζω ότι δεν πρέπει να συγχέουμε το C3 Aircross με το C4 και το C5. Το Aircross έχει πραγματικά πολλά θετικά στοιχεία που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων. Είναι λαχείο για την Citroen, όπως και το μικρό C3.
C4 όμως και C5 παίζουν αλλού. Και εκεί τα πράγματα είναι δύσκολα. Άλλου τύπου αγοραστές.
-
criuser wrote:
Ακριβώς εκεί θα παίξει . Θα είναι μία κατηγορία μόνο του .
Ελάτε ρε παιδιά, το λέτε και το ξαναλέτε συνέχεια. Δηλαδή το C4 θα έχει την τιμή να μην μπαίνει σε συγκριτικά επειδή θα είναι μία 'κατηγορία μόνο του'; Τα πιστεύετε αυτά που γράφετε;
Ανάλογα τα συγκριτικά που θα του κάνουν, ανάλογα θα είναι και σχόλια αφού κάθε κατηγορία έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της.
Εγώ θα ήθελα να το συγκρίνουν με SUV/Crossover π.χ. XCEED, Focus Active κλπ... για να έχει περισσότερη τύχη στις πωλήσεις. Γιατί αν το πάνε για συγκρίσεις με Golf, Focus, Leon, 308 κλπ... θα χάσει πόντους.
Και επειδή αυτό δεν είναι ένα μικρό αστικό αυτοκίνητο όπως το C3 (που το αγοράζει κυρίως ο γυναικείος πληθυσμός) μπορεί να πάει και άκλαφτο. Και είναι κρίμα.
α! θεωρητικά έχει κυκλοφορήσει και το C5 παρόμοιας φιλοσοφίας. Έχετε δει πολλά στο δρόμο; Εγώ ούτε ένα.
Και τέλος, νομίζω ότι δεν πρέπει να συγχέουμε το C3 Aircross με το C4 και το C5. Το Aircross έχει πραγματικά πολλά θετικά στοιχεία που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων. Είναι λαχείο για την Citroen, όπως και το μικρό C3.
C4 όμως και C5 παίζουν αλλού. Και εκεί τα πράγματα είναι δύσκολα. Άλλου τύπου αγοραστές.
Το C5 πούλησε 80.000 το 2019 και 112.000 το C3 Aircross, και 210.000 το C3. Εγώ δεν ξέρω καμία κοπέλα να έχει C3 εν αντιθέσει με πολλούς άντρες και πάρα πολλά εταιρικά. Που προκύπτει ότι τα παίρνουν γυναίκες;
C5 Aircross έχω δει και βλέπω συχνά πυκνά, στην επαρχία που μένουμε έχει και γείτονας και το λατρεύω να το βλέπω, και το βλέπω συνέχεια όταν είμαι εκεί.
Το C3 Aircross είναι 18cm και το C5 Aircross 23 ολόκληρα εκατοστά απόσταση από το έδαφος, είναι καθαρά SUV γι' αυτο και λέγονται Aircross. Δεν υπάρχει αμφιβολία περί αυτού, και μάλιστα έχουν και από τις καλύτερες εκτός δρόμου επιδόσεις από τα ψευδο-suv, έχουμε ποσταρει χιλιάδες φορές τη δοκιμή που βγαίνει 1ο το C3 Aircross και το C5 Aircross με 23εκατοστα από το έδαφος, Grip Control και τις αναρτήσεις παίρνει πολύ καλές κριτικές. Για ψευδο-suv, να το ξεκαθαρίσουμε. Μάλιστα, αυτά τα 2 κατά τη γνώμη μου, και του ειδικού τύπου, θα άξιζαν 4Χ4 έκδοση
Το Χceed είναι από 17.2-18.4cm, το Focus Active στα 15, όσο φημολογείται και το C4.
Το C4 τις τελευταίες δεκαετίες παραδοσιακα προορίζεται σε οικογένειες που θέλουν κάτι χαλαρό, φθηνό, και σχετικά ιδιαίτερο σχεδιαστικά με αυτό το κάτι που βάζει συνήθως η Citroen, εκεί θα απευθύνει και αυτό.
Δεν χρειάζεται να σπάσει ταμεία, αν μπαίνουν τα κουκιά σιγά - σιγά (308, Mokka, Astra, 2008, Crossland και όλα τα B suv/C της PSA που απευθύνονται χοντρικά σε παρόμοιο κοινό) και γεμίζει το πουγκί της μαμάς εταιρίας, όλα καλά. Στην ίδια τσέπη μπαίνουν.
Το 2019 ήταν 4 Peugeot, 7 Opel και 12 Citroen, συνολικά ο όμιλος είναι 2ος πίσω από Vag που έχει θέσεις 1, 8, 9 και 15 (Seat).
Φασούλι το φασούλι..
-
C5 aircross έχει γεμίσει ο τόπος ρε συ Storm! Δυστυχώς δλδ γιατί το σιχαίνομαι, αλλά πραγματικά έχει γεμίσει ο τόπος.
-
Μου κάνει εντύπωση στην Ισπανία και δη σε αυτοκίνητο νέας γενιάς πρωτοεμφανιζόμενο που ουτε στις εκθέσεις έχει έρθει, η έκπτωση των 2500!! ευρώ λες και είναι απερχομενο μοντέλο,και σκοτωνουν τα τελευταία κομματια.....
Πάντως πλάκα πλάκα,18300 ευρώ, έκδοση feel 130 ps 18αρες ζάντες στην Μπανανια ουτε σε φαντασίωση....έχουν μάθει οι δικοί μας από την μύγα ξυγκι,ούτε κορονοιοι τους πτοούν ούτε τίποτα,μαγαζακια που έχουν μάθει και να υπολειτουργούν μια δεκαετία τωρα....
-
Εγώ γιατί δεν έχω δει ούτε ένα; Περίεργα πράγματα. Το μόνο που έχω δει ήταν το εκθεσιακό.
Τέλος πάντων. Αφού λέτε ότι κυκλοφορεί, έτσι θα είναι.
Πάντως το C5 Aircross έχει πουλήσει 648 κομμάτια στην Ελλάδα, ενώ το C3 Aircross 2066 κομμάτια.
-
18500 περίπου θα ξεκινήσει με τον βενζινοκινητήρα των 100 ps ,άδειο,τασια(καλής ποιότητας) απλό air condition,οθόνη; κλπ , έλεγε αντιπρόσωπος....
ΥΓ: Δηλαδή η βασική έκδοση με τον 1.2 130 ps θα έχει 21000 χιλιάρικα περίπου πάνω κατω και το C5 aircross(17αρες ,αυτόματο διζωνικο κλιματισμό) , με τον ίδιο κινητήρα 22400?
CITROEN C4 III mod 2021