Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 20
    • 21
    • 4 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    403
    3624
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alex19 last edited by

      H αλήθεια είναι ότι η δερματίνη έχει φτάσει εμφανισιακά πολύ κοντά στο πραγματικό δέρμα και πολλές φορές είναι δύσκολο να το καταλάβεις.

      Έγραψες παραπάνω ότι σου δίνουν 4 χρόνια  εγγύηση για τη σειρά 1. Αυτό στο είπαν ως επιπλέον δώρο προς εσενα ή τη δίνει στάνταρ ανεξαρτητως μοντέλου; Το ρωτάω γιατί εδώ Αθήνα  τη χρέωνουν 500€ επιπλέον την επέκταση εγγύησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petros61 @alex19 last edited by

        Κάτοχος και εγώ πρόσφατα μιας sportline 118 έχω να πω ότι από ποιότητα είναι ότι καλυτερο υπαρχει.το μοτέρ για τα άλογα του το βρίσκω εξαιρετικό όπως επίσης και το κιβώτιο.δεν νομίζω ότι αν δεν ξέρεις ότι είναι 3cl να μπορείς να το καταλάβεις.το θέμα της διασύνδεσης όντως υπαρχει αλλά αν βάλεις το απλο και όχι το πλήρως ψηφιακό πάει στα 30000.εγώ πάντως ψάχνω για να βάλω το Apple car play.μέχρι τώρα δεν έχω βρει πάντως

        Δώρο εμένα δεν μου έδωσαν τίποτα και τα 4 χρόνια εγγύηση τα πλήρωσα

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          pope4kos @zoom_out last edited by

          Από focus αρχαίο (να μην μιλήσουμε καλύτερα για αξιοπιστία παρόλο που ήταν πολύ παιχνιδιάρικο στο δρόμο)  πήγα σε 118 sportline.

          Κοίταξα (με μικρά test drives) και το νέο focus 1.5 τότε και το golf 8 και το προηγούμενο α3.

          Η τιμή σε αυτά που ήθελα ήταν περίπου ίδια.

          Με μεγάλη διαφορά η 118 είναι πιο ποιοτική και οδηγικά καλύτερη από όλα τα παραπάνω.

          Συμφωνώ για την μεγάλη έλλειψη ΑΑ. Αν μπορείς να το παραβλέψεις , νομίζω είναι η πιο ισορροπημένη επιλογή.

          Μοναδική εξαίρεση το νέο Α3 , που όμως νομίζω πάει πιο πάνω σε τιμή.

          εγώ την Παρασκευή θα οδηγήσω την118i sportline σε test drive .έχει τόση διαφορά με το focus ;από κατανάλωση πως είναι ως τώρα ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pope4kos @alex19 last edited by

            H αλήθεια είναι ότι η δερματίνη έχει φτάσει εμφανισιακά πολύ κοντά στο πραγματικό δέρμα και πολλές φορές είναι δύσκολο να το καταλάβεις.

            Έγραψες παραπάνω ότι σου δίνουν 4 χρόνια  εγγύηση για τη σειρά 1. Αυτό στο είπαν ως επιπλέον δώρο προς εσενα ή τη δίνει στάνταρ ανεξαρτητως μοντέλου; Το ρωτάω γιατί εδώ Αθήνα  τη χρέωνουν 500€ επιπλέον την επέκταση εγγύησης.

            την επέκταση εγγύησης την χρεώνουν 400 ευρώ.δεν είναι δώρο

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Z
              zoom_out @pope4kos last edited by

              εγώ την Παρασκευή θα οδηγήσω την118i sportline σε test drive .έχει τόση διαφορά με το focus ;από κατανάλωση πως είναι ως τώρα ;

              Μέσα στην πόλη 7,5 . Επαρχία βέβαια,

              Εθνική με νόμιμες ταχύτητες άνετα 6,5

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pope4kos @petros61 last edited by

                Κάτοχος και εγώ πρόσφατα μιας sportline 118 έχω να πω ότι από ποιότητα είναι ότι καλυτερο υπαρχει.το μοτέρ για τα άλογα του το βρίσκω εξαιρετικό όπως επίσης και το κιβώτιο.δεν νομίζω ότι αν δεν ξέρεις ότι είναι 3cl να μπορείς να το καταλάβεις.το θέμα της διασύνδεσης όντως υπαρχει αλλά αν βάλεις το απλο και όχι το πλήρως ψηφιακό πάει στα 30000.εγώ πάντως ψάχνω για να βάλω το Apple car play.μέχρι τώρα δεν έχω βρει πάντως

                Δώρο εμένα δεν μου έδωσαν τίποτα και τα 4 χρόνια εγγύηση τα πλήρωσα

                και σε εμένα την εγγύηση θα την πληρώσω αν το πάρω..400 ευρώ ..αν θέλεις διασύνδεση αναγκαστικά μόνο το πακέτο. Το σκέφτομαι να το  βαλω γιατί στο aftermarket μπορεί να σου βγάλει κανένα θέμα.  ...μιας και το έχεις το αυτοκίνητο στο δρόμο ο κινητήρας πως είναι ;τραβάει καλά ;από ανάρτηση τι λέει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pope4kos @zoom_out last edited by

                  pope4kos wrote:

                  εγώ την Παρασκευή θα οδηγήσω την118i sportline σε test drive .έχει τόση διαφορά με το focus ;από κατανάλωση πως είναι ως τώρα ;

                  Μέσα στην πόλη 7,5 . Επαρχία βέβαια,

                  Εθνική με νόμιμες ταχύτητες άνετα 6,5

                  μια χαρά. Και εγώ πιο πολύ εθνική οδό κινούμαι ..τόση κατανάλωση έχει και το qashqai βέβαια ..στην πόλη βέβαια πάει πάνω από 8..λογικοί..στα ίδια δηλαδή και η bmw. Καλό αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    petros61 @pope4kos last edited by

                    petros61 wrote:

                    Κάτοχος και εγώ πρόσφατα μιας sportline 118 έχω να πω ότι από ποιότητα είναι ότι καλυτερο υπαρχει.το μοτέρ για τα άλογα του το βρίσκω εξαιρετικό όπως επίσης και το κιβώτιο.δεν νομίζω ότι αν δεν ξέρεις ότι είναι 3cl να μπορείς να το καταλάβεις.το θέμα της διασύνδεσης όντως υπαρχει αλλά αν βάλεις το απλο και όχι το πλήρως ψηφιακό πάει στα 30000.εγώ πάντως ψάχνω για να βάλω το Apple car play.μέχρι τώρα δεν έχω βρει πάντως

                    Δώρο εμένα δεν μου έδωσαν τίποτα και τα 4 χρόνια εγγύηση τα πλήρωσα

                    και σε εμένα την εγγύηση θα την πληρώσω αν το πάρω..400 ευρώ ..αν θέλεις διασύνδεση αναγκαστικά μόνο το πακέτο. Το σκέφτομαι να το  βαλω γιατί στο aftermarket μπορεί να σου βγάλει κανένα θέμα.  ...μιας και το έχεις το αυτοκίνητο στο δρόμο ο κινητήρας πως είναι ;τραβάει καλά ;από ανάρτηση τι λέει;

                    after market για car play σίγουρα θα βγει κάτι.

                    Η ανάρτηση είναι εξαιρετική στο δρόμο αλλά και στη πόλη.δεν καταλαβαίνεις τίποτα από λακούβες.γενικά ανάρτηση και τιμόνι για μένα είναι ότι καλυτερο.ο κινητήρας είναι επίσης πολύ καλός και εύκολα από ότι έχω δει πάει 180 hp για πλάκα.αλλά και όπως είναι τώρα τραβάει πολύ καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Μην ανοίξεις καινούργιο αυτοκίνητο είναι το θέμα όχι ότι θα βγάλει κάποιο πρόβλημα. Τόσοι και τόσοι έχουν βάλει οθόνες και κιτ για car play και A/A σε Χ1 και Χ2 και δεν έχουνε θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus @alex19 last edited by

                        Γενικά επειδή η bmw θέλει να μειώσει το βάρος και  το κόστος κατασκευής  της μηχανής έχει εισάγει πολύ αλουμίνιο στα μοτέρ της με αποτέλεσμα αυτό να έχει επίπτωση στη μακροζωία τους.

                        Το αλουμίνιο είναι ακριβότερο από τον χυτοσίδηρο που χρησιμοποιούσαν παλιότερα στα μπλοκ των κινητήρων. Είναι όμως ελαφρύτερο και για αυτό το προτιμούν όλοι οι κατασκευαστές εδώ και δεκαετίες. Θέμα με την μακροζωία δεν τίθεται από την χρήση αυτού του υλικού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pope4kos @storm last edited by

                          Η επέκταση εγγύησης που την χρεώνουν 400euro προσφέρει κάτι περισσότερο σε σύγκριση με τις επεκτάσεις των υπολοίπων εισαγωγέων ή κοστολογείται τόσο λόγο λογότυπου;

                          κλασικη επέκταση εγγύησης για δυο χρόνια .τίποτα διαφορετικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Εδώ η Fiat την εχει 600...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Στην BMW τα 2 επιπλεον χρονια ειναι φθηνα αλλα αν θελει να βαλει και 5 χρονο εκει ανεβαινει πολυ η τιμη. Προφανως γιατι ειναι φτιαγμενα τα πρωτα 4 χρονια να μην βγαζουν θεματα.

                              Εγω στενοχωρηθηκα που δεν πηρα την επεκταση εγγυησης αλλα τελικα δεν θα την χρειαζομουν γιατι δεν εβγαλε θεμα στα πρωτα 5 χρονια. 118 3 κυλινδρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • P
                                panormus772 @kostis20 last edited by

                                Εδώ η Fiat την εχει 600...

                                H Fiat όμως δίνει 5ετή εγγύηση πλέον κι όχι 2ετή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kostis20 @panormus772 last edited by

                                  kostis20 wrote:

                                  Εδώ η Fiat την εχει 600...

                                  H Fiat όμως δίνει 5ετή εγγύηση πλέον κι όχι 2ετή.

                                  Οχι απαραίτητα.Εμεις πριν 1,5 χρόνο μας είπαν οτι αν πάμε σε άτοκο χρηματοδοτικό η εγγύηση είναι διετής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • storm
                                    storm last edited by

                                    Η επέκταση εγγύησης που την χρεώνουν 400euro προσφέρει κάτι περισσότερο σε σύγκριση με τις επεκτάσεις των υπολοίπων εισαγωγέων ή κοστολογείται τόσο λόγω λογότυπου;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      pope4kos @sabas_thess last edited by

                                      Το Xceed είναι υπερκοστολογημένο. Πέραν τούτου έχει υψηλά ΤΚ λόγω ρύπων χωρίς το DCT και κυρίως δεν έχει πάρει προς το παρόν των 1,5Τ βενζίνης mh με τα 160ps. Ο 1,4Τ που έχει τώρα καίει, είναι θορυβώδης, τίποτα ιδιαίτερο σε απόδοση (140ps) και όπως είπα βγάζει πολλούς ρύπους. Οδηγικά είναι πολύ ευχάριστο όχημα και εμφανισιακά πολύ όμορφο. Ποιοτικά δεν υστερεί απέναντι στο Focus πουθενά. Αλλά για να το πάρεις 1,4Τ 140ps high spec με 7DCT για να κρατήσεις τους ρύπους χαμηλά και τα ΤΚ στα 150€ περίπου θες περί τα 26κ. Ουσιαστικά για ένα crossover Ceed. Όχι όχι όχι....

                                      πηγα το είδα το Χcreed.ωραίο μέσα ,ίδιας ποιότητας με το φοκους μου φάνηκε. .για το 1.4Τ 140ps platinum χειροκίνητο μου έδωσαν τιμή 25433.είναι η μόνη εταιρεία από όσες πηγα που δεν κάνουν τεστ ντραιβ ! Αν σε σταματήσει η αστυνομία λέει πως θα δικαιολογηθείς για το που πας. Χωρις σχόλιο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        pope4kos @storm last edited by

                                        Η επέκταση εγγύησης που την χρεώνουν 400euro προσφέρει κάτι περισσότερο σε σύγκριση με τις επεκτάσεις των υπολοίπων εισαγωγέων ή κοστολογείται τόσο λόγω λογότυπου;

                                        το ίδιο σε όλους είναι. Αν σκεφτείς ότι η Nissan για δυο επιπλέον χρόνια με χρέωσε 486 ευρώ  το 2018 τα 400 ακούγονται καλύτερα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pope4kos @iceman7 last edited by

                                          Μην ανοίξεις καινούργιο αυτοκίνητο είναι το θέμα όχι ότι θα βγάλει κάποιο πρόβλημα. Τόσοι και τόσοι έχουν βάλει οθόνες και κιτ για car play και A/A σε Χ1 και Χ2 και δεν έχουνε θέμα.

                                          σωστα.πρέπει να βρεις καλό μάστορα βασικά. Βέβαια έχουν καινούργιο λογισμικό στη σειρά 1 και δεν ξέρω αν αυτό παίζει  ρόλο στο τι μπορείς να βρεις σε αφτερμαρκετ.ίσως είναι λίγο νωρίς δηλαδή

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            pope4kos @kkostask last edited by

                                            Καλά και χρυσά τα bmw - σε συναρμογή και ποιότητα γιατί από αξιοπιστία δεν- αλλά το Φόκους ευρισκόμενο απλά μισό κλικ πίσω ποιοτικά και οδηγικά εξαιρετικά ενδιαφέρον φαντάζει καλύτερη συνολικά αγορά. Άσε που την ώρα του σέρβις ή σε κάποια έκτακτη ανάγκη δεν θα κλάψεις με μαύρο δάκρυ.

                                            για το σέρβις και γενικά ότι έχει να κάνει με ανταλλακτικά σε bmw το γνωρίζω ότι σε σχέση με το φοκους ,και όχι μόνο,η διαφορά κόστους είναι μεγάλη. 
                                            για το θέμα της αξιοπιστίας από όσα διαβάζω και ακούω τα τελευταία χρόνια βελτιώθηκε η bmw κάπως. Βέβαια και η Ford δεν είναι τόσο πάνω σε αξιοπιστία. Για το φοκους διάβασα σε φόρουμ κάτι για ηλεκτρολογικά θέματα κυρίως ..είμαι ακριβώς στο 50-50. Αναμένω να οδηγήσω την Παρασκευή  την bmw για να αποφασίσω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 4 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr