-
Diesel sales have been declining since 2015, and over the last two years have dropped even more dramatically. With most manufacturers still developing their electrification strategy, and companies increasing their charging infrastructures to cope, drivers are continuing to turn to petrol alternatives.
However, this creates a problem for carmakers. With strict CO2 targets due in 2021, the levels of these emissions are increasing as the share of the diesel market goes down. This means unless electric-vehicle sales increase dramatically in the coming years, large financial penalties may be applied to some of Europe’s biggest manufacturers.
Η μειωση ειναι σταδιακη καθε ετος. (Πιθανολογω/ερμηνευω οτι φρεναρουν την πτωση οι στολοι με leasing με προοπτικη 4 ετων, εαν υπολογισουμε τις πωλησεις ιδιωτων ισως η πτωση ειναι πολυ μεγαλυτερη) και το προβλημα των Co2 δεδομενο.
Οποτε τα mild hybrids δεδομενου της στροφης στην βενζινη βοηθουν την μειωση των καταναλωθεντων λίτρων. Ειναι η πιο λογικη λυση.
Δεν ξερω που βρισκεις το παραξενο στην προβλεψη μου;
Υ.γ Επισης θεωρω πως υπαρχουν πιθανοτητες να εξεταστουν ρυποι που παραγουν τα diesel με ουρία, διοτι πολλες περιβαλλοντικες μελετες το εξεταζουν αυτο τα τελευταια ετη.
-
However, this creates a problem for carmakers. With strict CO2 targets due in 2021, the levels of these emissions are increasing as the share of the diesel market goes down. This means unless electric-vehicle sales increase dramatically in the coming years, large financial penalties may be applied to some of Europe’s biggest manufacturers.
Από το από πάνω κείμενο, όσο μειώνονται τα diesel αυξάνονται τα CO2 και θα πρέπει να αυξηθούν δραματικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών αλλιώς έρχονται τεράστια πρόστιμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Καμία αναφορά στα mild, και μάλιστα ξεκάθαρα το κείμενο δίνει σαν μόνη λύση τα αμιγώς ηλεκτρικά.
-
However, this creates a problem for carmakers. With strict CO2 targets due in 2021, the levels of these emissions are increasing as the share of the diesel market goes down. This means unless electric-vehicle sales increase dramatically in the coming years, large financial penalties may be applied to some of Europe’s biggest manufacturers.
Από το από πάνω κείμενο, όσο μειώνονται τα diesel αυξάνονται τα CO2 και θα πρέπει να αυξηθούν δραματικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών αλλιώς έρχονται τεράστια πρόστιμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Καμία αναφορά στα mild, και μάλιστα ξεκάθαρα το κείμενο δίνει σαν μόνη λύση τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Αρα, συμφωνα με τον αντιλογο σου εχουμε δυο ενδεχομενα.
-
Πληρωνουν προστιμο οι αυτοκινητοβιομηχανιες
-
Γεμιζει ο τοπος ΑΜΕΣΑ ηλεκτρικα, ασχετα αν το κοστος τους και οι τεχνολογια φορτισης ειναι ακομα στα πρωτα σταδια της.
Το ενδεχομενο για το ΑΜΕΣΟ μελλον να στραφουν ολο και περισσοτεροι στα mild hybrids για να μειωθουν τα co2, ειναι για εσας ακραιο σεναριο, επειδη το αναφερω εγω.
Σκεψου οτι με 12v mhev εχουμε μειωση σε αυτοκινητο πολης κατα τις αστικες μετακινησεις κατα 20% σε co2 και 4% σε μεικτή καταναλωση! Αναλογισου π.χ για συστήματα στο αμεσο μελλον με 72v mhev
Μαλλον αυτο ειναι το θεμα. Οτι το λεω εγω και οχι οτι ειναι κατι το λογικό.
Υ.γ. Να αναφερω οτι και το polo στο facelift σταματα το diesel και θα προσφερεται με 48v mild hybrid συστημα βενζινης.
-
-
Lap που είδες ότι σταματά η hyundai kia τα diesel και θα φέρνει μόνο βενζινης mild hybrid? Εγώ από όσο ξέρω το stonic και το i20 σταμάτησαν, όλα τα άλλα μοντέλα έρχονται κανονικά σε mh diesel ακόμα και το Tuscon που είναι το νεότερο θα έρχεται και diesel.
Υ. Γ ειλικρινά ρωτάω δεν ειρωνεύομαι.
-
Εδω προβλεψεις για την αυξηση κατασκευης αισθητηρων.
The fastest growth is expected for differential pressure and temperature sensors for gasoline particulate filters, as well as for current and temperature sensors for electric vehicles. Another possible growth area are ammonia/NOx sensors to monitor NH3 emissions from Euro 7 vehicles.
https://dieselnet.com/news/2019/09svsensors.php
Δηλαδη, οντως ενω δεν εχουν τεθεί τα ορια καθως και σε τι θα αφορουν, υπαρχουν συζητησεις για την αμμωνια. Επισης πολλες μελετες βγαινουν σταδιακα για την αμμωνια, sites οικολογων γραφουν για την αμμωνια κτλ.
Υπαρχει ενα μοτιβο απο πολλες πλευρες...
-
Τωρα θυμηθηκα το stonic ειδα, νομιζω μετα το καλοκαίρι, δεν θυαμμαι ακριβώς....Πηγε ο πωλητης να μου πει γιαντις εκοδσεις και μου εδωσε ενα φυλλαδιο. Δεν ειχε diesel...του λεω σταμτησε το diesel;....Οχι μου λεει εμεις το κραταμε....παει να δει το φυλλαδιο και λεει: Ωχ! Οντως δεν εχει.... κατσε να δω...μπαινει στον υπολογιστη και βλεπει κατι στις αποθηκες και εισαγωγες τους και λεει μαλλον τον κοβουν το diesel.
Τωρα βλεπω πως τον εχει....αρα εκοψαν τον μη mild hybrid.
Υ.γ Αν μιλας χωρις υποννουμενα για την προσωπικοτητα μου και κατα ποσο ειμαι ηλιθιος και ποσο μπαρουφακης κτλ με χαρα να σου απαντησω....μη φοβασαι...
Υ.γ Πωλητης που δεν διαβασε το φυλλαδιο που δινει.....ασχολίαστο
-
Εδω μια μελετη απο αυτες που σας αναφερω υπο αρμοδιο τμημα της Ευρωπαϊκης Κομισιον και αλλων σχετικων φορεων.
Different exhaust after-treatment systems have been implemented over the years to control the emissions of criteria pollutants. However, while reducing the emissions of the target compounds these systems can lead to the emissions of other pollutants and/or greenhouse gases such as NH3or N2O. Following the implementation of the Real Driving Emissions (RDE) test procedure in the EU, vehicles have been equipped with more complex after-treatment conf i gurations. The impact that these technologies may have on the emissions of non-regulated pollutants during real-world driving have not been evaluateduntilnow. Inthecurrentstudywepresenttheon-roademissionsofaseriesofnon-regulated pollutants, including NH3, N2O, CH4and HCHO, measured with a portable FTIR from a series of Euro 6d, Euro 6c and Euro 6d-TEMP, gasoline diesel and compressed natural gas (CNG) vehicles during real-world testing.
...........
The obtained results indicate that the two Euro 6d-TEMP diesel vehicles studied were able to meet the Euro 6d-TEMP NOxon-road emission requirement (80 mg/km×2.1 conformity factor) in the RDE-compliant tests using dif f erent combinations of after-treatments. Nonetheless, the use of dif f erent after-treatment technologies led to the emissions of dif f erent non-regulated pollutants. Hence, the DV1 (equipped with an SCR and without an ASC) resulted in high emissions of NH3. The DV2 (equipped with DOC, LNT, SCR a possibly with ASC) showed high emissions of the GHGs N2O and CH4.
Γενικως υπαρχουν αρκετες μελέτες τον τελευταιο καιρο που εξεταζουν τετοια θεματα και θετουν ερωτημστα για διαφορους αλλους πολυ βλαβερους ρυπους.
Οποτε, δεν ειναι θεμα υψηλοτερου κοστους κατασκευης, πως θα ήταν αλλωστε οταν προωθουν τα εξισου ακριβα full hybridsκαι δη τα πληρως ηλεκτρικά, ειναι άλλα τα θεματα που απασχολουν για το Diesel.
ΝΑΙ και τα βενζινης και ιδιαιτερα τα LPG παραγουν προιοντα αμμωνίας στο εσωτερικο του θαλαμου καυσης υπο υψηλα φορτια. Αλλα υπαρχουν τεχνολογικες λυσεις (ηδη εφαρμόζονται) για αυτα.
Υ.γ Σας ξαναλεω, προς τους φιλους που με περιμενουν στην γωνια καθε φορα να με υποτιμήσουν, χλευασουν κτλ, σε οτι γραφω και επιμενω τις περισσοτερες φορες το ψαχνω ή εχω διαβασει σχετικα αρθρα που κανουν μνεία σε αυτα.
Δεν με ενδιαφερει να μειωσω την αγορα του αυτοκινητου σας, με ενδιαφερει να συζητήσουμε το μελλον της αυτοκινησης, με ηρεμια
-
Όχι ρε Lap δεν φοβάμαι, το χω ξαναπεί πως το τονίζω πολλές φορές γιατί γράφω από κινητό και δεν μπορώ να βάλω φατσουλες (όταν βάζω δεν μου ανεβάζει τίποτα) οπότε ο άλλος που το διαβάζει δεν μπορεί να καταλάβει αν κάνω πλάκα ή όχι.
-
Ξαναφέρνω στην μνήμη μου το 2008 όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω εδώ, αλλά και αργότερα στο ακατανόμαστο. Θυμάμαι οι παραθέσεις που έκανα για τις βλαβερές εκπομπές των πετρελαίων ήταν όλες αμερικάνικες, δεν υπήρχε τίποτα ευρωπαικό. Ήταν φανερό το κρυφτούλι που παιζόταν. ΌΤΑΝ οι αμερικανοί ξεσκέπασαν τους Λαικούς με το ντίζελγκέητ, τότε σιγά σιγά άρχισαν να μιλάνε στην ΕΕ για το κακό ντίζελ, για τα μικροσωματίδια, τα οξείδια του αζώτου (τον προτεύοντα υπεύθυνο ρύπο για το από δεκαετίες γνωστό φωτοχημικό νέφος της Αττικής), μέχρι τότες μώκο.
Τώρα παίζεται ένα άλλο κρυφτούλι. Κάνουν μώκο για τα υγραέρια, 'σκοτώνουν' το φ.α., και αποσιωπούν τις βλαβερές συνέπειες στο περιβάλλον που έχουν οι μπαταρίες και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ αύξηση στην παραγωγή τους, και βάζουν πρόσθετα φοράκια στο πετρέλαιο. Όλα αυτά προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να μπούνε με φόρα τα ηλεκτρικά, ώστε να αρχίσουν οι αποσβέσεις των εργοστασίων που επενδύουν ΔΙΣ εδώ και χρόνια.
Σε μερικά χρόνια αρχίσουμε να διαβάζουμε για τα μειονεκτήματα των νέων αυτών τεχνολογιών και θα τα μελετάμε πιο διεξοδικά. Όταν αφενός δεν θα μπορούν να κρυφτούν άλλο, ή έχει βγει κάτι που τα αντικαθιστά και πρέπει να προσχωρήσει και αυτό με τη σειρά του εις βάρος των υφιστάμενων τεχνολογιών. Και τότες ξαφνικά θα είναι κακές οι μπαταρίες και επικίνδυνο το υδρογόνο.
Χειραγώγηση των αυτοκινητιστικών μαζών at it's best.
-
Έτσι ήταν και έτσι θα είναι, από παγκόσμια βιομηχανική σκοπιά, η αυτοκίνηση...
Ψάξτε και διαβάστε αν θέλετε την επί σχεδόν αιώνα απίστευτη μόλυνση του περιβάλλοντος και επιβάρυνση όλων των έμβιων όντων στον πλανήτη, ιδιαίτερα των ανθρώπων στις πόλεις, από τη καύση του μολύβδου στη βενζίνη... λίγο η άγνοια, λίγο η πολιτική, και αρκετά το οικονομικό συμφέρον, αλλάζουν τη ζωή μας...
Χρειάστηκε όμως μόνο ένας ταλαντούχος και ευσυνείδητος άνθρωπος, ο οποίος αγνόησε τη χρηματοδότηση των πετρελαιάδων για να σταματήσει το οικολογικό έγκλημα που επιτελούνταν για πάνω από αιώνα και το οποίο είχε ανακαλύψει από σπόντα...
**The Most Important Scientist You’ve Never Heard Of **
Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, αν υποτίθεται ενδιαφερόμαστε για την προσωπική υγεία, τις πόλεις μας κλπ. η οικολογία ΔΕΝ μπορεί να μεταφραστεί σε ΑΕΝΑΗ ΑΓΟΡΑ νέων προϊόντων, και ειδικά αυτοκινήτων.
Είμαστε διατεθειμένοι να σταματήσουμε το 'ένας κινητήρας ανά άτομο' που έχει γίνει ο κανόνας στις καθημερινές μας μετακινήσεις; Είμαστε διατεθειμένοι να περπατήσουμε και δυο-τρία χιλιόμετρα τη μέρα; (ώστε να σταματήσουμε να ψάχνουμε και το μυστικό της μακροζωίας που ήξεραν οι παππούδες μας επί αιώνες;) Να χρησιμοποιήσουμε τα μαζικά μέσα στις πόλεις;
Οι λύσεις είναι απλές και δεν έχουν υποκατάστατο, η παγκόσμια μόλυνση θα συνεχίζει και θα αυξάνεται ότι τύπο κινητήρα και να χει το προσωπικό μας αμάξι, αν δεν αλλάξουν όλα αυτά...
-
Ρε σεις, σαν πολλά ντίζελ δεν έχει εδώ;
Γιατί δεν δοκιμάζουν τα mild hybrid?
All Green NCAP assessments: how green is your car? Latest Ratings
-
Λογικα γιατι περα απο την suzuki σε ενα μοντελο της και μετα το facelift vitara και s cross (δηλαδη συνολο 3 μοντελα απο εναν κατασκευαστη) μονο η vw ξεκινησε την παραγωγωη τους με το νεο golf/leon και η ford απο φετος το καλοκαιρι.
Δηλαδη 3 κατασκευαστες σε συνολο και με 7 μοντελα
Δηλαδη απο Σεπτεμβριο ειχαμε ως προσφορα 7 μοντελα με mild hybrid και σχεδον το 90% των υπολοιπων σε προτασεις και με diesel.
Ερχεται απο οτι διαβαζω να μπουν στο club και η renault, η nissan, η dacia, η hyundai/kia, η skoda σε μοντελα προσφατα διαβασα πως ερχεται το νεο polo και ibiza mhev.... κτλ.
-
Και 2 μοντέλα η Volvo και 3 μοντέλα η Mazda και 2-3 μοντέλα η Audi, 1-2 η Fiat πρόσφατα.
-
Ναι και αυτα...Σωστά!
Αν και η audi νομιζω εχει το Α8 σε mild hybrid...δεν θα ελεγα οτι ενδιαφερει τον πληθυσμο της ευρωπης τι κινητηρες εχει το a8...
Η mazda φετος ξεκινησε.....
Γενικα ειναι πολυ λιγα τα μοντελα ακομα για να κανουν αισθηση και να το μαθουν οι καταναλωτες, χρειαζεται χρονος επωασης οπως ειπα και πιο πριν, πιστευω θα γινει ο χαμος σε ενα με δυο ετη. Ολα θα ειναι mild hybrids
-
Η mazda φετος ξεκινησε.....
H Mazda παρουσίασε τους skyactiv -g και -x με το ήπιο υβριδικό 24V το 2019 (έχει κανένα χρόνο δηλαδή).
-
Ναι σωστα γιατρέ, αλλα για πωλησεις λεω εγω για αυτο ανεφερα για ενα ετος χοντρικά. Ηταν υποψηφιο το mazda 3 για αυτοκινητο της χρονιας του 20 και δεν εφτασε ως τους φιναλιστ. Δηλαδη για την ευρωπη ηταν φετινο μοντελο.
Ασχετο αυτοκινητο της χρονιας βγηκε το 208.
Οποιος ξερει απο psa, εβγαλαν ενα αυτοκινητο που εχει ιδια αισθηση οδηγησης και θετικα με ενα psa 10 ετιας ως αυτοκινητο του 2020 και οχι το mazda 3 (ουτε καν στην τελικη 3αδα δεν ψηφισαν το mazda 3)
Α ναι! εχει και ηλεκτρικη εκδοση με 33-36.000 ευρω....
Δυσάρεστα πραγματα δηλαδη.
-
Γενικα ειναι πολυ λιγα τα μοντελα ακομα για να κανουν αισθηση και να το μαθουν οι καταναλωτες, χρειαζεται χρονος επωασης οπως ειπα και πιο πριν, πιστευω θα γινει ο χαμος σε ενα με δυο ετη. Ολα θα ειναι mild hybrids
Σωστά, για τα επόμενα ένα-δυο χρόνια, όλα τα βενζινοκίνητα θα γίνουν Mild Hybrid, για να κόψουν λίγο από τα 'περιβαλλοντικά' πρόστιμα που επιβάλονται στις εταιρείες που ξεπερνούν τα όρια μετρήσιμων ρύπων.
Το θέμα είναι τί θα γίνει στη 5ετία, που ακόμη και με τη προσθήκη ενός mild hybrid μηχανισμού πάλι δεν θα παραμένουν κάτω από τα όρια του Euro 7 σχεδόν όλα τα οχήματα με θερμικό κινητήρα, εκτός ίσως από τα phev (οπού και πάλι πρόκειται περί 'τεχνάσματος' στον υπολογισμό, καθώς κανένας δεν μπορεί να εξασφαλίσει πόσα χιλιόμετρα θα γίνονται με τον ηλεκτρικό και πόσα με το θερμικό κινητήρα, μπορεί κάποιος να μην το φορτίζει ποτέ...).
Ίσως να εξελιχθούν κι άλλο τα full hybrid συστήματα ώστε να πιάνουν τα όρια και να αποτελέσουν το τελικό στάδιο πριν τη πλήρη ηλεκτροκίνηση, ΑΝ και ΟΤΑΝ βρεθεί λύση με τις μπαταρίες και την αποθήκευση ενέργειας...
-
Προσέξτε ότι μιλάει για θερμικά. Όχι, diesel, mild hybrid, hybrid, gas ή οτιδήποτε.
Διυλιζοντας τον κώνωπα..
Το δάσος όχι το δέντρο κ.λ.π
-
Προσέξτε ότι μιλάει για θερμικά. Όχι, diesel, mild hybrid, hybrid, gas ή οτιδήποτε.
Διυλιζοντας τον κώνωπα..
Το δάσος όχι το δέντρο κ.λ.π
Το άρθρο δεν λέει τίποτα ουσιαστικό, αλλά έχουμε διαβάσει σχετικά με το Euro 7 πως τα νούμερα που συζητούνται και με τρόπο μέτρησης το WLTP ή αυστηρότερο, δεν θα είναι εφικτό από καμιά υπάρχουσα τεχνολογία να πιάσει τα νούμερα που έχουν γραφτεί.
Ούτε τα mild hybrid, ούτε καν τα full hybrid! (αυτό συζητούσα σε άλλα νήματα όπου οι συνομιλητές κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν). Έχουν ακουστεί νούμερα που οριακά και με το ζόρι ίσως τα πιάνουν τα Phev (κατά τη γνώμη μου είναι 'νόμιμος' τρόπος εξαπάτησης των διαδικασιών μέτρησης, καθώς τίποτα δεν υποχρεώνει τον κάτοχο να φορτίζει και να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά το όχημα, τόσο όσο προβλέπουν οι διαδικασίες μέτρησης).
Τα παραπάνω ισοδυναμούν με έμμεση 'απαγόρευση' των κινητήρων εσωτερικής καύσης, και προφανώς τώρα αρχίζουν να τσινάνε οι κατασκευαστές για να καταλήξουν τελικά σε κάτι πιο εφικτό και ρεαλιστικό, για το 2025.
-
Κρατείστε και μια πισινή σε όλα αυτά που διαβάζετε για τα πιθανολογούμενα όρια του Euro 7. Μπορεί όντως να είναι εξαιρετικά αυστηρά, αλλά μπορεί και όχι. Πιστεύω ότι θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις επιθυμίες και τις δυνατότητες των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες συνιστούν ένα πανίσχυρο λόμπυ εντός της ΕΕ.
Επίσης συνυπολογίστε ότι είδηση είναι αν τα όρια είναι εξαιρετικά αυστηρά (δηλαδή καταδικαστικά για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης), ενώ ΔΕΝ είναι είδηση αν τα όρια βαίνουν προς μια σταδιακή αυστηροποίηση, αντίστοιχη με τη μετάβαση από Euro 5 σε Euro 6. Οπότε πιθανώς τα ΜΜΕ κάνουν όλη τη φασαρία, γιατί ως γνωστόν είδηση δεν είναι να δαγκώσει σκύλος άνθρωπο, αλλά άνθρωπος σκύλο...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά