-
Καλησπέρα Steve δεν ξέρω να σου πω ως προς την εισαγωγή, αλλά ξέρω ότι τα γερμανικά όπως και τα ιταλικά κυρίως βόρειας θέλουν έλεγχο στο κάτω μέρος. Το χειμώνα που ρίχνουν αλάτι λόγω χιονιού τα περισσότερα έχουν πρόβλημα σαπίλας στο κάτω μέρος.
-
Καλησπέρα Steve δεν ξέρω να σου πω ως προς την εισαγωγή, αλλά ξέρω ότι τα γερμανικά όπως και τα ιταλικά κυρίως βόρειας θέλουν έλεγχο στο κάτω μέρος. Το χειμώνα που ρίχνουν αλάτι λόγω χιονιού τα περισσότερα έχουν πρόβλημα σαπίλας στο κάτω μέρος.
Να συμπληρώσω κάπου είχα ακούσει το αυτοκίνητο να μην συνορεύει με Πολωνία (Γερμανία) γιατί τα περνάνε απέναντι τα φτιάχνουν και τα ξαναβαζουν μέσα και τα πουλάνε για καινουργια
-
Ρε παιδιά, όντως ρίχνουν αλάτι εκεί συστηματικά (το έχω δει με τα μάτια μου), αλλά το πιστεύετε όντως αυτό, πως ένα civic του 2018 που έχει κυκλοφορήσει 2 άντε 3 χειμώνες εκεί, θα το δεις από κάτω και θα έχει σαπίλες; Αυτά ίσως συνέβαιναν σε ένα αμάξι του 1980 που πωλούνταν το 1990, υπάρχει κάποιος που έχει διαπιστώσει με τα μάτια του αυτό που περιγράφουμε σε αυτοκίνητα τελευταία γενιάς!? Εμένα μου φαίνεται υπερβολικά υπερβολικός αυτός ο φόβος...
ξέρω κόσμο που πήγε εκεί με αυτοκίνητο 5ετίας από Ελλάδα στο Βέλγιο, έμεινε 4 χρόνια και γύρισε πίσω και το αυτοκίνητο έχει άλλα τόσα χρόνια στην Ελλάδα. Κανονικά αυτώνων τα πόδια θα έπρεπε να έχουν τρυπήσει τις λαμαρίνες και να βλέπουν την άσφαλτο από κάτω...
-
Ρε παιδιά, όντως ρίχνουν αλάτι εκεί συστηματικά (το έχω δει με τα μάτια μου), αλλά το πιστεύετε όντως αυτό, πως ένα civic του 2018 που έχει κυκλοφορήσει 2 άντε 3 χειμώνες εκεί, θα το δεις από κάτω και θα έχει σαπίλες; Αυτά ίσως συνέβαιναν σε ένα αμάξι του 1980 που πωλούνταν το 1990, υπάρχει κάποιος που έχει διαπιστώσει με τα μάτια του αυτό που περιγράφουμε σε αυτοκίνητα τελευταία γενιάς!? Εμένα μου φαίνεται υπερβολικά υπερβολικός αυτός ο φόβος...
ξέρω κόσμο που πήγε εκεί με αυτοκίνητο 5ετίας από Ελλάδα στο Βέλγιο, έμεινε 4 χρόνια και γύρισε πίσω και το αυτοκίνητο έχει άλλα τόσα χρόνια στην Ελλάδα. Κανονικά αυτώνων τα πόδια θα έπρεπε να έχουν τρυπήσει τις λαμαρίνες και να βλέπουν την άσφαλτο από κάτω...
Ο κουνιάδος μου που μένει Χαΐδελβέργη και την έχει ψάξει με τα αλάτια στους δρόμους μου είπε ότι πολλές περιοχές της Γερμανίας εδώ και 5-10 χρόνια χρησιμοποιούν ένα τεχνητό υλικό που κάνει την δουλειά του αλατιού ! Πήρε μια corolla 15ετίας για μουλαροδουλειές και ίσα - ίσα είχε λίγο σκουριά στον ένα θόλο και λίγο στην μετόπη , νομίζω σε Ελληνικό νησί ή παραλιακή περιοχή που την πιάνει η αλμύρα θα έχουν ποιο πολύ σκουριά! Για όσους παίρνουνε μόνο Ελληνικά μεταχειρισμένα για τον φόβο της σκουριάς δείτε βιντεάκια στο youtube με προσπάθειες οδηγών να επιβιβαστούν σε καράβι με 5-6 μποφόρ που τα κύματα φτάνουν στο καπό! Φυσικό θαλασσινό αλάτι...
-
Από κάτω το αυτοκίνητο έχει κερί στη λαμαρίνα και καπάκι που προστατεύει τη μηχανή. Η εξάτμιση θα μπορούσε να ελεγχθεί εύκολα για τυχόν σκουριά.
-
Αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί πριν 20 χρόνια... για την περίπτωση 1 στο εκατομμύριο που μπορεί κάθε υλικό να βγάλει αστοχία μιλάμε για στατιστική απόκλιση κι όχι για πραγματικό κίνδυνο... θα πρέπει κάποια πράγματα απ' τη λαϊκή σοφία του οδηγού του '70 και του '80 που μαζί με το αυτοκίνητο σου έδιναν κι ένα σετ κλειδιά, κι έξτρα εξοπλισμός ήταν οι ζώνες ασφαλείας και το υδραυλικό τιμόνι, να τα ξεπεράσουμε πια...
-
Αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί πριν 20 χρόνια... για την περίπτωση 1 στο εκατομμύριο που μπορεί κάθε υλικό να βγάλει αστοχία μιλάμε για στατιστική απόκλιση κι όχι για πραγματικό κίνδυνο... θα πρέπει κάποια πράγματα απ' τη λαϊκή σοφία του οδηγού του '70 και του '80 που μαζί με το αυτοκίνητο σου έδιναν κι ένα σετ κλειδιά, κι έξτρα εξοπλισμός ήταν οι ζώνες ασφαλείας και το υδραυλικό τιμόνι, να τα ξεπεράσουμε πια...
Λες να έπεφτε κανένα ΠΙΣΣΑΡΙΣΜΑ και το πρόλαβες Πηλιε;;; Χαχαχααχα!!!!!
-
piliourits wrote:
Αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί πριν 20 χρόνια... για την περίπτωση 1 στο εκατομμύριο που μπορεί κάθε υλικό να βγάλει αστοχία μιλάμε για στατιστική απόκλιση κι όχι για πραγματικό κίνδυνο... θα πρέπει κάποια πράγματα απ' τη λαϊκή σοφία του οδηγού του '70 και του '80 που μαζί με το αυτοκίνητο σου έδιναν κι ένα σετ κλειδιά, κι έξτρα εξοπλισμός ήταν οι ζώνες ασφαλείας και το υδραυλικό τιμόνι, να τα ξεπεράσουμε πια...
Λες να έπεφτε κανένα ΠΙΣΣΑΡΙΣΜΑ και το πρόλαβες Πηλιε;;; Χαχαχααχα!!!!!
Έμαθα να οδηγώ σε ένα βάγκον πισωκίνητο ΤΟΥΟΤΑ 'Στάρλετ' με σούστες του '82 (πωλούνταν και σαν Κορόλα με τον μεγαλύτερο κινητήρα) που το πήρε χιλιάρι με 4 ταχύτητες ο πατέρας μου και μετά το ανέβασε 'στάδιο' και του έβαλε 1,3λτ με 5άρι σασμάν! (αμαξάρα αγαπημένη ακριβώς όπως στη φωτογραφία)
Αυτό πρέπει να είχε πισσαριστεί από κάτω, δεν το θυμάμαι καλά τώρα...
και μάλλον θα είχε πρόβλημα με τα αλάτια, αλλά όχι και να φοβόμαστε π.χ. Civic 2017...
(τώρα που το ξαναείδα αναρωτιέμαι, ΓΙΑΤΙ δεν βάζουν αυτούς τους υπέροχους γαλβανιζέ τροχούς -και με τάπα στα μπουλόνια- τουλάχιστον στις βασικές εκδόσεις των σημερινών SUV και μας φορτώνουν τις αλουμινένιες ζάντες ή τα πλαστικά καπάκια στους 'φτωχούς'... έχει χαθεί κάθε έννοια 'χρηστικότητας' στα αυτοκίνητα πλέον)
-
otokomae wrote:
piliourits wrote:
(τώρα που το ξαναείδα αναρωτιέμαι, ΓΙΑΤΙ δεν βάζουν αυτούς τους υπέροχους γαλβανιζέ τροχούς -και με τάπα στα μπουλόνια- τουλάχιστον στις βασικές εκδόσεις των σημερινών SUV και μας φορτώνουν τις αλουμινένιες ζάντες ή τα πλαστικά καπάκια στους 'φτωχούς'... έχει χαθεί κάθε έννοια 'χρηστικότητας' στα αυτοκίνητα πλέον)
Νομίζω Πήλιο πρέπει να έβγαινε το duster 1ης γενιάς με τέτοιες ζαντες
-
Του πότε να είναι αυτό το αμάξι;
Σωστός. Μπορεί να μαζέψει σκουριά στα ψαλίδια και όχι στη λαμαρίνα.
-
super@t wrote:
Του πότε να είναι αυτό το αμάξι;
Σωστός. Μπορεί να μαζέψει σκουριά στα ψαλίδια και όχι στη λαμαρίνα.
Το 'σαπίλες' δεν νομίζω πως αναφέρεται σε επιφανειακή σκουριά που εμφανίζεται σε όλες τις άβαφτες μεταλικές δοκούς, η οποία μπορεί να απομακρυνθεί σκουπίζοντας με το χέρι ή ένα ψιλό γυαλόχαρτο, και που δεν παίζει κανένα ρόλο στη δομική αντοχή του οχήματος. Και μετά από 50 χρόνια σκουριές θα υπάρχουν σε εκείνο το σημείο, χωρίς καμία επίπτωση, ακόμη και σε χώρες που δεν χιονίζει ποτέ. Άλλο πράγμα είναι οι 'σαπίλες'.
Το ΤΟΥΟΤΑ της φωτογραφίας είναι νομίζω αμάξι 'ΠΑΣΟΚ', το 1981 είχε αυτή τη μορφή με αυτά τα φανάρια και καθρέφτες.
Ή το '81 ή το '82 είχαμε αγοράσει ένα τέτοιο καινούριο, που εγώ το οδήγησα πολύ αργότερα.
-
-
Από τα teasers φαίνεται πανέμορφο! Μακάρι να κάνει ένα τεράστιο άλμα η Honda στην ευρώπη με αυτό το μοντέλο!
-
https://www.drive.gr/news/nea-montela/ayto-einai-olokainoyrgio-honda-civic-video
Πόσο A4, πόσο;
Μην προτρέχεις Χρήστο 5 μέρες μείνανε κάτσε να το δούμε ολοκληρωμένο μην με αγχωνεις:))
-
Θα μοιάζει περισσότερο με Accord σχεδιαστικα
-
Δείτε εδώ:
Συντηρητική εμφάνιση σε σχέση με το Gen10
Edit: Δεν πιστεύω ότι γράφω την παρακάτω πρόταση:
Θα μου λείψουν οι ψεύτικοι αεραγωγοί ειδικά στο πίσω μέρος.
-
Η πλάκα είναι ότι η 11η γενιά δεν φαίνεται να είναι σχεδιαστικά η επόμενη γενιά της 10ης, αλλά μάλλον σαν την προηγούμενη.
-
Δείτε εδώ:
Συντηρητική εμφάνιση σε σχέση με το Gen10
Edit: Δεν πιστεύω ότι γράφω την παρακάτω πρόταση:
Θα μου λείψουν οι ψεύτικοι αεραγωγοί ειδικά στο πίσω μέρος.
Εκτός από το πρώτο που δεν είμαι σίγουρος τα άλλα 2 δείχνουν το σενταν όχι το 5d εντάξει και μένα έτσι όπως το βλέπω μου αρέσει πολύ περισσότερο το 10th αλλά ας περιμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο.
-
Αναμένουμε να το δούμε ολόκληρο.
(πόσο να πιάνει το δικό μας άραγε; )
-
Αν έχει στοιχεία του Accord με λίγο πιο σπορ χαρακτήρα θα είναι καταπληκτικό.
Εγώ αναμένω με αγωνία να δω και το επόμενο HRV. Μακάρι να το βγάλουν και σε 4κίνητη έκδοση. Το τωρινό έχει σκαλώσει στο παρελθόν. Δεινόσαυρος...
Νέο Honda Civic 2017