-
dimitriscsd, νομίζω -προσωπική άποψη βέβαια- το καλύτερο για την κοπέλα σου ίσως είναι το fiesta active X 155 που έχεις πει και στο νήμα του puma.Καλός εξοπλισμός,καλύτερες διαστάσεις για πόλη (και καλύτερο και για κ@λοδρομους της πόλης),αλλά κι εκδρομική διάθεση με τη λίγη παραπάνω απόσταση από το έδαφος. Το Puma αρκετά πιο ακριβό 4000-5000 με τον ίδιο κινητήρα και πιο ογκώδες -συγκριτικά με το Fiesta- για την πόλη.
Όσο για το ST ακόμη και χωρίς μπλοκέ είναι απόλαυση! Αλλά στην ηλικία μου , για καθημερινό αυτοκίνητο οι σκληρότερες αναρτήσεις είναι ένα θέμα (κι εγώ αν κοίταγα fiesta το active 155 θα ζαχάρωνα).
Y.Γ. Το βιντεάκι -όπως κι άλλα της σειράς- δεν το έβαλα για τον τύπο,αλλά κυρίως για τις ωραίες λήψεις που κάνει στη δοκιμή.
-
Ναι όντως το fiesta active Χ 155 είναι φοβερό πακέτο. Και έχει πλέον και τρομερό εξοπλισμό αφού είναι Χ έκδοση!
-
Με αφορμή την κουβέντα που ξεκίνησε για το Fiesta Active X 155 mhev, ένα αντικειμενικά όχι και τόσο συνηθισμένο μοντέλο, ειδικά με το λανσάρισμα του Puma, παραθέτω το παρακάτω βιντεάκι. Είναι βέβαια για το απλό 125 και όχι για το mhev αλλα δείχνει κάποια χαρακτηριστικά του οχήματος.
Για μένα είναι ένας καλός μπαλαντέρ που κάνει λίγο απ' όλα και ίσως το ιδανικό δεύτερο αυτοκίνητο για πόλη και σύντομες μετακινήσεις!
To χρώμα στο βίντεο το θεωρώ απαίσιο, παρ όλα αυτά μου αρέσουν πολύ αυτές οι πινελιές χρώματος που έχει στο εσωτερικό!
Θα το ήθελα λίγο ακόμα περισσότερο ψηλωμένο αλλά κατά τα άλλα μου αρέσει.
Κερασάκι, υδραυλικά bump stops μπροστά. Επίσης η ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί λίγο, με γνώμονα το έξτρα ύψος.
-
Που ζείτε ρε παιδιά και σας αρέσουν τόσο τα ψηλωμένα κλπ;
-
Εχει υδραυλικα bumb stops;
Σε αυτην την κατηγορία πρεπει να ειναι το πρωτο. Μπραβο ford.
Ε λιγο το μπες βγες, λιγο οι πυλωτες με τις μπαρες κτλ βοηθουν τα ψηλουτσικα, οχι ακριβως ψηλα.
-
Διακοπαρω τώρα και έχω γράψει πάνω από 1500 χλμ με το ST τις τελευταίες ημέρες . Μονεμβασιά, Αρεόπολη και κάτω στο πόδι την περασμένη εβδομάδα .
Σήμερα στα 'ντόπια' λίμνη Δόξα, ανάβαση Καστανιας που είναι από τις αγαπημένες μου.
Θα γράψω λίγες ακόμα εντυπώσεις όταν με το καλό επιστρέψω..
Έρωτας και απίστευτο το μπάσταρδο..
-
Που ζείτε ρε παιδιά και σας αρέσουν τόσο τα ψηλωμένα κλπ;
Στο Ηράκλειο Κρήτης!!! Δε ξέρω αν έχεις έρθει ποτέ... Αν όχι, μόλις έρθεις θα καταλάβεις!!!
Πέρα από αυτό, για την δική μας οικογένεια, θα είναι το 2ο που θα εκτελεί χρέη παραλίας, χωματόδρομου, κέντρου (πεδίο μάχης στο Ηράκλειο) και γενικα όλα αυτά τα μέρη που δε θα πήγαινα ποτέ με το Focus! Ψάχνω κάτι δηλαδή να αντικαταστήσει τον μαύρο σκύλο του πολέμου που λέγεται ΚΙΑ Picanto και τόσα χρόνια μας βγάζει ασπροπρόσωπους! Περιμένω να δω από κοντά και το facelift Picanto X-Line το οποίο αν και μικρότερο από το Fiesta, θα είναι μια φυσική εξέλιξη αυτού που έχουμε τώρα.
@Lap έτσι λέει αυτός στο βίντεο. Μόνο μπροστά όμως. Βάλτο στο 3.52 - Μπορεί βέβαια να εννοεί απλά πως έχει αμορτισέρ με δυνατότερο rebound damper. Η ουσία είναι πως έχει πέσει μελέτη για το Active. Δεν είναι απλά ένα αυτοκόλλητο.
-
Ό,τι ανάρτηση και να έχει, οι 17άρες με τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα συνεπάγονται ευπάθεια που την ακυρώνει. Ένα απλό Fiesta με 15αρες σιδερένιες μάλλον καλύτερη δουλειά θα κάνει σε τέτοιο τεραίν και ας του λείπουν 1,5-2 πόντοι ύψος και τα υδραυλικά bump stops. Είναι κρίμα μια lifestyle επιλογή όπως το συγκεκριμένης διάστασης ζαντολάστιχο να ακυρώνει με τέτοιο τρόπο το υπόλοιπο engineering.
ΥΓ. Δεν κουνάω δάκτυλο. Έχω καβαλήσει άσχημους χωματόδρομους σε 2 περιπτώσεις με το ST line (ούτε 15 km από τα συνολικά 26.000 που εχω γράψει) και παρότι ψυχοφθόρο, το αμάξι μάλλον τους πέρασε με λιγότερο ζόρι από ό,τι εγώ. Δυστυχώς η Ελλαδίτσα μας έχει σε πολλά όμορφα μέρη αυτά τα τελευταία 3km χωματόδρομο τα οποία όταν έχεις 45αρι προφίλ θέλουν μπόλικη προσοχή και υπομονή.
-
Πάντως το Focus που είναι και ST Line και με 18άρες δεν κοπανάει σχεδόν καθόλου. Έχει τρομερή απόσβεση. Έχει πολλαπλούς βέβαια πίσω αλλά το συγκεκριμένο Fiesta με 17 και πιο μαλακή ανάρτηση και ύψος φαντάζομαι θα είναι καταπληκτικό!
Αυτό που θέλω περισσότερο είναι να βρίσκει κάτω δυσκολότερα. Για την ποιότητα της ανάρτησης δεν έχω αμφιβολία. Έχω μπει σε Fiesta ST και ST Line και ήταν μια χαρά. Σίγουρα αυτό θα είναι έστω και λίγο καλύτερο!
Έχει παρουσιαστεί και ένα μεταχειρισμένο εδώ κοντά και έχω μπει στην πρίζα... Είναι βέβαια με τα 125 και όχι hybrid αλλά και πάλι είναι φοβερό σύνολο. Έχει κ όλα αυτά που θέλω πάνω! Θα ψήσω την γυναίκα να πάμε να το δούμε.
-
Μα το σχόλιό μου δεν έχει να κάνει με την άνεση, αλλά με το ρίσκο κλαταρίσματος, στραβώματος ζάντας και συνεπώς ακινητοποίησης. 205/45/17 φοράει το Active όπως το ST line, οπότε το ρίσκο πρακτικά είναι το ίδιο όπου υπάρχει φυτεμένη πέτρα.
-
REALZEUS wrote:
Που ζείτε ρε παιδιά και σας αρέσουν τόσο τα ψηλωμένα κλπ;
Στο Ηράκλειο Κρήτης!!! Δε ξέρω αν έχεις έρθει ποτέ... Αν όχι, μόλις έρθεις θα καταλάβεις!!!
Πέρα από αυτό, για την δική μας οικογένεια, θα είναι το 2ο που θα εκτελεί χρέη παραλίας, χωματόδρομου, κέντρου (πεδίο μάχης στο Ηράκλειο) και γενικα όλα αυτά τα μέρη που δε θα πήγαινα ποτέ με το Focus! Ψάχνω κάτι δηλαδή να αντικαταστήσει τον μαύρο σκύλο του πολέμου που λέγεται ΚΙΑ Picanto και τόσα χρόνια μας βγάζει ασπροπρόσωπους! Περιμένω να δω από κοντά και το facelift Picanto X-Line το οποίο αν και μικρότερο από το Fiesta, θα είναι μια φυσική εξέλιξη αυτού που έχουμε τώρα.
@Lap έτσι λέει αυτός στο βίντεο. Μόνο μπροστά όμως. Βάλτο στο 3.52 - Μπορεί βέβαια να εννοεί απλά πως έχει αμορτισέρ με δυνατότερο rebound damper. Η ουσία είναι πως έχει πέσει μελέτη για το Active. Δεν είναι απλά ένα αυτοκόλλητο.
Έχω γυρίσει το νησί σου. Για μέσα στην πόλη είναι σαν οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας. Δεν επιμένω όμως, σίγουρα ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου. Αν θες όμως παραλίες κλπ, παίρνεις 'τζιπ'.
-
Τι να σου πω... Με την Καβάλα πάντως (από εκεί είμαι) δεν έχει καμία σχέση. Εντάξει και η Καβάλα έχει λακούβες αλλά το Ηράκλειο μπροστά της είναι σαν την επιφάνεια της Σελήνης!
Καλή λύση και τα 'τζιπ' (όντως χρειάζονται τα εισαγωγικά) όμως είναι κατά κύριο λόγο ακριβότερα και χάνουν στο κομμάτι της συμπεριφοράς στο δρόμο.
Η χρήση που κάνουμε στο 2ο μας είναι 80-20 τοις εκατό καλό-κακό δρόμο. Και στον κακό εννοώ κανένα πατημένο χωματόδρομο, κανένα χαλίκι και το χαός της ελληνικής ασφάλτου που αναφέραμε. Σκεφτόμουν σοβαρά να αγοράσω SUV αλλά αν το έκανα θα έπαιρνα σίγουρα κάποιο 4κίνητο για να μπορώ να πάω και ένα κλικ παραπάνω... Στην παρούσα φάση όμως δεν θέλω να δώσω τόσα χρήματα. Και για το Fiesta που ψιλοσκέφτομαι, μόνο μεταχειρισμένο.
-
Πάρε Jimny με μπαγαζιέρα
-
Το καινούριο Jimny τέλος από Ευρώπη λόγω ρύπων προς το παρον. Αυτά που έχουν μείνει στοκ τα δίνουν σε αστειες τιμές, έως και 10 χιλιάρικα πάνω.
Το παλιό αν και εργαλείο εκτός, στο δρόμο είναι τραγικό και η κοπέλα μου κάνει μεγάλες διαδρομές κάθε μέρα πήγαινε έλα στο σχολείο. Δε γίνεται να τις κάνει μ αυτό το πράγμα... Σκέφτομαι και για το Vitara που είναι πιο πολιτισμένο αλλά αλλάζει σύντομα το μοντέλο. Άσε που είναι και πιο ακριβό.
-
Το καινούριο Jimny τέλος από Ευρώπη λόγω ρύπων προς το παρον. Αυτά που έχουν μείνει στοκ τα δίνουν σε αστειες τιμές, έως και 10 χιλιάρικα πάνω.
Το παλιό αν και εργαλείο εκτός, στο δρόμο είναι τραγικό και η κοπέλα μου κάνει μεγάλες διαδρομές κάθε μέρα πήγαινε έλα στο σχολείο. Δε γίνεται να τις κάνει μ αυτό το πράγμα... Σκέφτομαι και για το Vitara που είναι πιο πολιτισμένο αλλά αλλάζει σύντομα το μοντέλο. Άσε που είναι και πιο ακριβό.
και εγώ σκέφτομαι 4Χ4 για δεύτερο, αλλά δεν μου βγαίνει..η μόνη λύση είναι Vitara, αλλά θέλω να είναι αρκετά μικρότερο, και να πηγαίνει και ικανοποιητικά ταξίδια γιατί και τα 2 βασικά μας τα χρησιμοποιούμε για να πηγαινοερχόμαστε! Οπότε και το Ignis out.
Σκέφτομαι κάνα Panda, αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος για άσφαλτο, και σίγουρα δεν πας άνετα με 140-150 που ταξιδεύω τώρα, όπου και να το δω, το Duster μόνο βγάζει νόημα υλικό/χρηματο/οικονομικά, αλλά είναι 'τεράστιο' και δεν θα με βολέψει για Αθήνα..
Μετά μπορείς να πας σε κάνα παλιό Ignis 4X4 αν θυμάσαι, αλλά είναι πολλές γενιές πίσω πλέον, ή κάνα μεταχειρισμένο SX4 (ή Seducci? πώς το λέγανε το Fiat?!)
-
Το Panda το έχω σκεφτεί και εγώ. Είναι πάρα πολύ καλή περίπτωση με εκπληκτικές δυνατότητες εκτός για το μέγεθος και την κατηγορία του. Έχει μια έκδοση Cross 4x4 που είναι φοβερή. Στον δρόμο πάει ικανοποιητικά. Μη περιμένεις οδηγική απόλαυση όπως το Fiesta, αλλά δε σου βγάζει την παναγία όπως το προηγούμενο Jimny.
Δεν παύει όμως να είναι ένα αμάξι ξεπερασμένο, προηγούμενης γενιάς που δεν ξέρω αν αξίζει σε αυτή τη φάση να το πάρεις καινούριο. Μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και 4χ4 δεν υπάρχουν πολλά. Επίσης δεν θα πάρω ποτέ ξανά αυτοκίνητο με 5 ταχύτητες μόνο και αυτό ακυρώνει αρκετά μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν.
Αναμένω με αγωνία να δω τη νέα γενιά του, η οποία επίσης έρχεται σύντομα!
Το Ignis δε μου αρέσει σε τίποτα. Ένα τεράστιο Χ.
Το τωρινό Vitara είναι καλή πρόταση, αλλά με ξενερώνει που του κόψανε δύναμη με το hybrid και επίσης δεν πολυκυκλοφορεί η GLX... Φυσικά μιλάμε για περισσότερα χρήματα.
Λόγω της έλλειψης επιλογών για μικρό 4χ4 αυτή τη στιγμή, τείνω περισσότερο προς ένα ελαφρύ crossover, το οποίο να παρέχει λίγο μεγαλύτερο ύψος τουλάχιστον (και ίσως και λίγο πιο άνετη ανάρτηση), παρά ένα από τα μικρά ψευτο-SUV δικίνητα τα οποία και ικανότητες ιδιαίτερες εκτός δεν έχουν, και ακριβότερα είναι και στο δρόμο πάνε σαν βάρκες. Τουλάχιστον με το Fiesta Active περιμένω να είναι (έστω ένα κλικ λιγότερο) το γνωστό απολαυστικό παιχνίδι στον δρόμο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς, χωρίς απαραίτητα να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα! Δε ξέρω πως να το περιγράψω. Ο μόνος τρόπος να καταλάβει κάποιος τι εστί Fiesta είναι να οδηγήσει ένα!
Υπάρχει ένα μεταχειρισμένο fiesta active προς πώληση, με φανταστικό εξοπλισμό και σε πολύ λογική τιμή (αν υποθέσουμε ότι είναι εντάξει μηχανικά) και γι αυτό έχω μπριζώσει λίγο. Σκαλώνει βέβαια λίγο το θέμα στην κοπέλα μου η οποία φοβάται το έξοδο και την αλλαγή...
Κάθε εμπόδιο για καλό λένε όμως. Γι αυτό δεν το πιέζω, αφήνω την απόφαση πάνω της. Μπορεί αργότερα να παρουσιαστεί καλύτερη λύση σε 4χ4 και να διαλέξουμε εκείνο. Το μόνο αρνητικό σε αυτό το σενάριο είναι πως όσο περιμένουμε το Picanto που πρέπει να δώσουμε χάνει αξία.
Μπορεί να γίνει κανένα θαύμα στο μέλλον και να ξαναέρθει το νέο Jimny με κανένα κινητήρα της προκοπής!
-
Δες στο νημα του swift
-
Το Panda το έχω σκεφτεί και εγώ. Είναι πάρα πολύ καλή περίπτωση με εκπληκτικές δυνατότητες εκτός για το μέγεθος και την κατηγορία του. Έχει μια έκδοση Cross 4x4 που είναι φοβερή. Στον δρόμο πάει ικανοποιητικά. Μη περιμένεις οδηγική απόλαυση όπως το Fiesta, αλλά δε σου βγάζει την παναγία όπως το προηγούμενο Jimny.
Δεν παύει όμως να είναι ένα αμάξι ξεπερασμένο, προηγούμενης γενιάς που δεν ξέρω αν αξίζει σε αυτή τη φάση να το πάρεις καινούριο. Μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και 4χ4 δεν υπάρχουν πολλά. Επίσης δεν θα πάρω ποτέ ξανά αυτοκίνητο με 5 ταχύτητες μόνο και αυτό ακυρώνει αρκετά μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν.
Αναμένω με αγωνία να δω τη νέα γενιά του, η οποία επίσης έρχεται σύντομα!
Το Ignis δε μου αρέσει σε τίποτα. Ένα τεράστιο Χ.
Το τωρινό Vitara είναι καλή πρόταση, αλλά με ξενερώνει που του κόψανε δύναμη με το hybrid και επίσης δεν πολυκυκλοφορεί η GLX... Φυσικά μιλάμε για περισσότερα χρήματα.
Λόγω της έλλειψης επιλογών για μικρό 4χ4 αυτή τη στιγμή, τείνω περισσότερο προς ένα ελαφρύ crossover, το οποίο να παρέχει λίγο μεγαλύτερο ύψος τουλάχιστον (και ίσως και λίγο πιο άνετη ανάρτηση), παρά ένα από τα μικρά ψευτο-SUV δικίνητα τα οποία και ικανότητες ιδιαίτερες εκτός δεν έχουν, και ακριβότερα είναι και στο δρόμο πάνε σαν βάρκες. Τουλάχιστον με το Fiesta Active περιμένω να είναι (έστω ένα κλικ λιγότερο) το γνωστό απολαυστικό παιχνίδι στον δρόμο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς, χωρίς απαραίτητα να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα! Δε ξέρω πως να το περιγράψω. Ο μόνος τρόπος να καταλάβει κάποιος τι εστί Fiesta είναι να οδηγήσει ένα!
Υπάρχει ένα μεταχειρισμένο fiesta active προς πώληση, με φανταστικό εξοπλισμό και σε πολύ λογική τιμή (αν υποθέσουμε ότι είναι εντάξει μηχανικά) και γι αυτό έχω μπριζώσει λίγο. Σκαλώνει βέβαια λίγο το θέμα στην κοπέλα μου η οποία φοβάται το έξοδο και την αλλαγή...
Κάθε εμπόδιο για καλό λένε όμως. Γι αυτό δεν το πιέζω, αφήνω την απόφαση πάνω της. Μπορεί αργότερα να παρουσιαστεί καλύτερη λύση σε 4χ4 και να διαλέξουμε εκείνο. Το μόνο αρνητικό σε αυτό το σενάριο είναι πως όσο περιμένουμε το Picanto που πρέπει να δώσουμε χάνει αξία.
Μπορεί να γίνει κανένα θαύμα στο μέλλον και να ξαναέρθει το νέο Jimny με κανένα κινητήρα της προκοπής!
Πήρα το 2008 για καινούργιο, βασικό, οικογενειακό και ταξιδιάρικο και όπως ξέρεις είμαστε πολύ ευχαριστημένοι! Και τους χωματόδρομους μου τους πήγα ικανοποιητικά και στα ταξίδια είναι εκπληκτικό.
το B max θα το κρατήσουμε γιατί το έχουμε για 'επαγγελματικό', οπότε κάνει άλλη χρήση και βολεύει απίστευτα με τις συρόμενες πόρτες για φόρτωμα-ξεφόρτωμα εξοπλισμού. Οπότε το C3 που είναι σε τέλεια κατάσταση σκέφτομαι να δώσω, αλλά και αυτό δεν είμαι σίγουρος, επειδή είναι απίστευτα οικονομικό και πρακτικό και αγορασμένο καινούργιο με όλα επίσημα service.
Το B max αν το οδηγήσεις θα πάθεις πλάκα πόσο κοντά είναι στο Fiesta, εμένα με κουράζει λίγο αυτή η οδήγηση πλέον, θα ήθελα λίγο περισσότερο άνεση, αλλά υπάρχει ένα που είναι 'κοντά' στο Fiesta και βγαίνει και 4Χ4, το Ecosport! 4Χ4, μικρό, αξιοπρεπέστατο σε ταξίδι, και καλό οδηγικά, αλλά δεν βρίσκεις την έκδοση αυτή με τίποτα..
Δυστυχώς το μόνο φθηνό 4Χ4 είναι το Duster για μένα, αλλά και πάλι είναι πολύ μεγάλο. Το Jimny είναι μόνο για βουνά, ταλαιπωρία το ταξίδι μαζί του, με τίποτα.
Για εσάς όπως μου το λες το Fiesta Active είναι ότι πρέπει.
-
Το ecosport είναι καλό σαν ιδέα αν και μόνο οι πολύ ακριβές του εκδόσεις βγαίνουν 4Χ4.
Αλλα ρε συ πέρα από την θεωρία στα χαρτιά... Δεν βλέπεται. Το θεωρώ ένα έκτρωμα σχεδιαστικά... Σύντομα θα βγει και Ecosport Active αλλά και δε θα είναι 4κίνητο και συνεχίζει να είναι κακάσχημο... Κρίμα!
Το Duster είναι πολύ δυνατή πρόταση αλλά για μένα τρώει άκυρο γιατί δεν έχει LED φώτα μπροστά ούτε σαν έξτρα. Δε ξαναπαίρνω αμάξι χωρίς LED. Είναι τεράστια η διαφορά. Επίσης έχει και 1-2 ακόμα εργονομικά φάουλ που μου την δίνουν. Παρ' όλα αυτά είναι πολύ τίμιο στα χρήματά του και αρκετά ικανό. Περιμένω με αγωνία να δω την επόμενη γενιά του. Πιστεύω έχει προοπτικές να είναι τρομερό. Και ελπίζω να μην ισχύουν οι φήμες που θέλουν το νέο να είναι μόνο 2κίνητο...
-
Το ecosport είναι καλό σαν ιδέα αν και μόνο οι πολύ ακριβές του εκδόσεις βγαίνουν 4Χ4.
Αλλα ρε συ πέρα από την θεωρία στα χαρτιά... Δεν βλέπεται. Το θεωρώ ένα έκτρωμα σχεδιαστικά... Σύντομα θα βγει και Ecosport Active αλλά και δε θα είναι 4κίνητο και συνεχίζει να είναι κακάσχημο... Κρίμα!
Το Duster είναι πολύ δυνατή πρόταση αλλά για μένα τρώει άκυρο γιατί δεν έχει LED φώτα μπροστά ούτε σαν έξτρα. Δε ξαναπαίρνω αμάξι χωρίς LED. Είναι τεράστια η διαφορά. Επίσης έχει και 1-2 ακόμα εργονομικά φάουλ που μου την δίνουν. Παρ' όλα αυτά είναι πολύ τίμιο στα χρήματά του και αρκετά ικανό. Περιμένω με αγωνία να δω την επόμενη γενιά του. Πιστεύω έχει προοπτικές να είναι τρομερό. Και ελπίζω να μην ισχύουν οι φήμες που θέλουν το νέο να είναι μόνο 2κίνητο...
Θα αργήσει η επόμενη γενιά, το 2017 βγήκε κ θα το έχουν στην αγορά περίπου 8 χρόνια. Το 21 περιμένουμε facelift και θα έχει αλλαγές στη μάσκα/εταιρική ταυτότητα, φημολογουνται led και 10' οθόνη. Είναι ένα πολύ φθηνό αυτοκίνητο, με ότι συνεπάγεται αυτό. Τι εργονομικα φάουλ λες; Μέσα είναι γεμάτο με φάουλ και φθηνια! Είναι συνειδητοποιημένη επιλογή. Εμένα με καλύπτει για ξέσκισμα και εργαλείο, αλλά είναι πολύ μεγάλο για Αθήνα.
Το Ecosport είναι περισσότερο SUV από όλα όσα κυκλοφορούν, ουσιαστικά ένα μικρό Kuga, όταν το Kuga ήταν/εμοιαζε με SUV και όχι crossover όπως τώρα, απλά είναι πάρα πολύ ακριβό. Με καλύπτει σε μέγεθος, χαρακτηριστικά και εσωτερικό είναι 2-3 φορές ανώτερο από Duster. Επίσης στο δρόμο έχει συμπεριφορά ψηλού Fiesta. Δεν έχω οδηγήσει το Fiesta Active αλλά πιστεύω θα είναι πολύ κοντά.
Οπτικά και τα 2 μου αρέσουν το ίδιο, αλλά σε τέτοιο αυτοκίνητο/εργαλείο/που θα ξεσκιστει, δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
3 πράγματα πρέπει να δεις (εκτός της τιμής). Αν χρειάζεσαι 4Χ4, μέγεθος και ταξίδια ή μη.
Αν θες τετρακίνηση και δεν σε νοιάζει το μέγεθος τότε το Duster είναι value for money, αν σε νοιάζει και δεν ταξιδεύεις, ίσως και ένα Panda/Ignis αρκεί. Στο ενδιάμεσο σε μέγεθος Vitara, σε λεφτά όμως παραπάνω από τα άλλα. Έρχεται και το Yaris Cross, αλλά υπολογίζω η πρώτη έκδοση 4Χ4 να αγγίζει τα 27.000.
Αν δεν σε ενδιαφέρει το 4Χ4 εγώ θα έπαιρνα Stonic. Έκανε και fl πρόσφατα νομίζω.
Ford Fiesta 2017