-
jobous wrote:
Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!) σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.
Είναι σίγουρο ότι η αίσθηση των φρένων δεν έχει σχέση με το regenerative braking του υβριδικού;
Πολύ σωστή παρατήρηση!
-
Για το service συμφωνα με το βιβλιαρακι οπως μου εδειξε και ο πωλητης για το 1.0 ecoboost mhev θελει καθε 2 χρονια ή 30000 και στον χρονο αλλαγη λαδιων. Καθε δυο χρόνια μου ειπε ότι αλλαζουν και μπουζί. Ξέρουμε γενικα τα κόστη πάντα για αντιπροσωπεία μιλάω γιατί ειμαστε εντος εγγύησης.
-
Εγώ πάντως σου προτείνω να μην αφήσεις λάδια για τόσο καιρό στο αμάξι. Άλλαξέ τα στον χρόνο ή 15 χιλ να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Αλλαγή λαδιών και φίλτρο εμένα στο 1.5 μου πήρανε 119 ευρώ πέρυσι. Έχω ακούσει μέχρι και 90 σε άλλο παιδί για την ίδια δουλειά σε άλλη πόλη. Πάντα σε αντιπροσωπεία. Οπότε παίζουν οι τιμές. Πάρε την δικιά σου και ρώτα τους. Στο 1000άρι που παίρνει λιγότερο λάδι θα πρέπει να είναι λιγότερο.
Όσο για το τελευταίο που λες για την εγγύηση, αυτή ισχύει εφ' όσον τηρείται το πρόγραμμα του κατασκευαστή και χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά/αναλώσιμα αυθεντικά ή αντίστοιχης ποιότητας. Οπότε κάνεις την συντήρηση όπου θέλεις - δεν υπάρχει όρος αντιπροσωπεία μόνο. Οι περισσότεροι πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία για ευκολία και όχι από ανάγκη. Αν αποφασίσεις να πας αλλού, κράτησε όλα τα αναλυτικά τιμολόγια των ανταλλακτικών/αναλωσίμων έτσι ώστε να μπορείς να αποδείξεις τι έβαλες.
-
Τα τελευταια χρονια αντε να κανω γυρω στα 7-8000 λογω αλλαγης τοποθεσιας της εργασιας παλαιοτερα εκανα 17-20000 χμ το χρονο. Ειχα σκοπο κατα αρχην γυρω στις 4000 να αλλαξω τα πρωτα λαδια και μετα κανονικα προτου κλεισω χρονο απο την ημερομηνια αγορας αλλα θα δειξει ο χρονος τι θα κανω παντα σε αντιπροσωπεια αλλα μου εκανε εντυπωση τα μπουζι που τα αλλαζουν καθε 2 χρονια ή 30000χμ(εκτος και αν το κανουν για να αυξησουν το κοστος του service) γιατι στο clio III 1.2tce τα αλλαζα καθε 60000 ή 5 χρονια αλλα ηταν ιριδιου οχι απλα.
-
Κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του δεδομένα. Πάντως τα πρόωρα λάδια ή άλλαξε τα λίγο μετά τα 2000 χλμ για πρόληψη και μετά φυσικά κανονικά στο ετήσιο. Μην περιμένεις να πας 4500. Ότι είναι να βγάλει στα πρόωρα το έχει βγάλει στα πρώτα 2000.
-
Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας. Παντως στο δια ταυτα το αυτοκινητο πολυ ξεκουραστο σε διαδρομη με κινηση στην εθνικη οδο μοσχατο-αγ στεφανος και βολτα εξοδος βαρυμπομπη-θρακομακεδονες (κινηση σταματα ξεκινα απο μοσχατο εως κηφισια και επιστροφη παλι κινηση σταματα ξεκινα απο κατω κηφισια-περιστερι) για να δω το αυτοκινητο και σε κινηση και στροφες παντα σε ρυθμους στρωσιματος-3000 στροφες συνολικα 2:50 και 72χμ περιπου μ.ο. 6,7λτ/100(αν λεει αληθεια) και με κλιματισμο στους 22 βαθμους, τελικα αυτο το start stop πολυ ξεκουραστο στη κινηση και δεν κουραστηκα καθολου.
-
periklis_k47 wrote:
jobous wrote:
Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!) σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.
Είναι σίγουρο ότι η αίσθηση των φρένων δεν έχει σχέση με το regenerative braking του υβριδικού;
Πολύ σωστή παρατήρηση!
AΝ ισχύει αυτό προσωπικά το θεωρώ μέγα fail να έχουν ρυθμίσει ή προσαρμόσει τα φρένα δίνοντας βάρος στην φόρτιση της μπαταρίας.
-
Απο οτι εχω καταλαβει στο δικο μου ειναι οτι αμα πατησεις πιο δυνατα τα φρενα ανετα κοκκαλωνει το αυτοκινητο. Δεν μπορω να ξερω αν παιζει ρολο το συστημα ανακτησης ενεργειας σε αυτο, σιγουρα με ταχυτητα πανω αν αφησεις το γκαζι ειδικα με 2α και 3η επιβραδυνει αρκετα πιο αποτομα απο οτι εχουμε συνηθισει σε συμβατικα αυτοκινητα και κομπιαζει το αυτοκινητο και με πρωτη τσουλαει πιο δυσκολα.
-
Απο οτι εχω καταλαβει στο δικο μου ειναι οτι αμα πατησεις πιο δυνατα τα φρενα ανετα κοκκαλωνει το αυτοκινητο. Δεν μπορω να ξερω αν παιζει ρολο το συστημα ανακτησης ενεργειας σε αυτο, σιγουρα με ταχυτητα πανω αν αφησεις το γκαζι ειδικα με 2α και 3η επιβραδυνει αρκετα πιο αποτομα απο οτι εχουμε συνηθισει σε συμβατικα αυτοκινητα και κομπιαζει το αυτοκινητο και με πρωτη τσουλαει πιο δυσκολα.
Αυτό που στο ρολάρισμα φρενάρει αισθητά πιο πολύ σε σχέση με ένα μη υβριδικο ισχύει και προσωπικά μάρεσει και το χρησιμοποιώ αρκετά για χαλαρή οδήγηση.
-
Οντως ισχυει και εμενα μ αρεσει. Ειναι πιο σφιχτό το αυτοκινητο. Στα 15 χλμ/ωρα σταματα να γεμιζει και χαλαρωνει αισθητα το αυτοκινητο
-
Οντως ισχυει και εμενα μ αρεσει. Ειναι πιο σφιχτό το αυτοκινητο. Στα 15 χλμ/ωρα σταματα να γεμιζει και χαλαρωνει αισθητα το αυτοκινητο
Ναι αλλα στα 20χμ βγαζω ταχυτητα και βαζω νεκρα και τσουλαει εχοντας σβησει ο κινητηρας με το start stop το εχω βαλει στη υψηλη ρυθμιση. Το trip computer κλεβει στη καταναλωση ποσοστιαια; ή πχ 0,3λτ/100 χμ ακομα ειμαι στο πρωτο γεμισμα γιατι μου κανει εντυπωση απο τοτε που μηδενισα το trip computer και εβαλα βενζινη πρωτη φορα γεμισμα εχω κανει 172χμ με μ.ο. 6,9λτ/100(σύνολο 11,89λτ) και μου λεει υπολοιπο χμ 494χμ(υπολοιπο ντεποζιτο 34λτ) κατι δεν παει καλα με τις μετρησεις γιατι το ντεποζιτο ειναι 52λτ και εβαλα γυρω στα 53λτ στο πρωτο γεμισμα απο την αντιπροσωπια(μπορει να κλεβει και ο βενζινας)
-
Το δευτερο....πιο πολυ εμπιστευομαι τον ψεκασμο του συτοκινητου παρα την αντλια του βενζινα
Τι μεση ταχυτητα εχεις;
-
Το δευτερο....πιο πολυ εμπιστευομαι τον ψεκασμο του συτοκινητου παρα την αντλια του βενζινα
Τι μεση ταχυτητα εχεις;
δεν εχω βαλει στο trip computer την ρυθμιση για την μεση ταχυτητα, πρεπει να αλλαξω την ρυθμιση. Αλλα 6 λιτρα διαφορα ειναι πολύ. Θα κανω ταξιδακι και θα πως πηγαινει.
-
Ερώτηση, όχι μόνο για Ford: αν γίνει αλλαγή με διαφορετική διάσταση δίσκων, δεν επηρεάζεται καθόλου το ESP & ABS και η λειτουργία-αποτελεσματικότητα τους;
-
Όχι καθώς το ίδιο αυτοκίνητο βγαίνει και με μεγαλύτερη διάσταση
-
Καλημέρα παίδες ξέρει κανείς να μου πει τι καταναλώσει έχει πραγματική το 1.0 το st line του 19? Ξέρω πως κάπου εδώ μέσα το λέει αλλά ποιος κάθεται να τα διαβάζει όλα.
-
Καλησπέρα. Ξέρει κανείς το B&O σύστημα είναι το εργοστασιακό κλασικό συν πρόσθετα ενισχυτή κεντρικό κτλ; Τα ηχεία στις πόρτες διαφέρουν ή όχι;
-
Καλησπέρα. Ξέρει κανείς το B&O σύστημα είναι το εργοστασιακό κλασικό συν πρόσθετα ενισχυτή κεντρικό κτλ; Τα ηχεία στις πόρτες διαφέρουν ή όχι;
Όλο το σύστημα είναι διαφορετικό. 10 ηχεία καλύτερης ποιότητας αντί για τα 6 στάνταρ, woofer και ενισχυτής στο πορτ μπαγκάζ. Επίσης προσφέρει δυνατότητα surround ήχου. Για εργοστασιακό σύστημα είναι πολύ άνω του μετρίου. Δε συγκρίνεται βέβαια με καλά after market ηχεία.
Για κάποιον σαν εμένα που δεν έχω σκοπό να ξηλώσω το αμάξι για να βάλω κάτι aftermarket ήταν μια πάρα πολύ καλή λύση. Η ποιότητα ήχου σε σχέση με το απλό (6 ηχεία) είναι σαφώς ανώτερη.
-
Ερώτηση, όχι μόνο για Ford: αν γίνει αλλαγή με διαφορετική διάσταση δίσκων, δεν επηρεάζεται καθόλου το ESP & ABS και η λειτουργία-αποτελεσματικότητα τους;
Θεωρητικά όχι. Εκεί που θα έβγαζαν λάθος τα συστήματα θα ήταν σε διαφορετικές διαστάσεις τροχών, γιατί θα διάβαζαν άλλη ταχύτητα περιστροφής. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει σε πολύ ψαγμένα αυτοκίνητα.
-
Είναι πιθανόν ο κατάλογος να περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας πινακίδων μεταφοράς κτλ. Αυτά δε νομίζω να εμφανίζονται στον διαμορφωτή. Κάνε μια ερώτηση σε αντιπρόσωπο.
Ford Focus MK4