Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 276
    • 277
    • 155 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    161999
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @periklis_k47 last edited by

      jobous wrote:

      Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!)  σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.

      Είναι σίγουρο ότι η αίσθηση των φρένων δεν έχει σχέση με το regenerative braking του υβριδικού;

      Πολύ σωστή παρατήρηση!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fragsp last edited by

        Για το service συμφωνα με το βιβλιαρακι οπως μου εδειξε και ο πωλητης για το 1.0 ecoboost mhev θελει καθε 2 χρονια ή 30000 και στον χρονο αλλαγη λαδιων. Καθε δυο χρόνια μου ειπε ότι αλλαζουν και μπουζί. Ξέρουμε γενικα τα κόστη πάντα για αντιπροσωπεία μιλάω γιατί ειμαστε εντος εγγύησης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • dimitriscsd
          dimitriscsd last edited by

          Εγώ πάντως σου προτείνω να μην αφήσεις λάδια για τόσο καιρό στο αμάξι. Άλλαξέ τα στον χρόνο ή 15 χιλ να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.

          Αλλαγή λαδιών και φίλτρο εμένα στο 1.5 μου πήρανε 119 ευρώ πέρυσι. Έχω ακούσει μέχρι και 90 σε άλλο παιδί για την ίδια δουλειά σε άλλη πόλη. Πάντα σε αντιπροσωπεία. Οπότε παίζουν οι τιμές. Πάρε την δικιά σου και ρώτα τους. Στο 1000άρι που παίρνει λιγότερο λάδι θα πρέπει να είναι λιγότερο.

          Όσο για το τελευταίο που λες για την εγγύηση, αυτή ισχύει εφ' όσον τηρείται το πρόγραμμα του κατασκευαστή και χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά/αναλώσιμα αυθεντικά ή αντίστοιχης ποιότητας. Οπότε κάνεις την συντήρηση όπου θέλεις - δεν υπάρχει όρος αντιπροσωπεία μόνο. Οι περισσότεροι πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία για ευκολία και όχι από ανάγκη. Αν αποφασίσεις να πας αλλού, κράτησε όλα τα αναλυτικά τιμολόγια των ανταλλακτικών/αναλωσίμων έτσι ώστε να μπορείς να αποδείξεις τι έβαλες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            fragsp last edited by

            Τα τελευταια χρονια αντε να κανω γυρω στα 7-8000 λογω αλλαγης τοποθεσιας της εργασιας παλαιοτερα εκανα 17-20000 χμ το χρονο. Ειχα σκοπο κατα αρχην γυρω στις 4000 να αλλαξω τα πρωτα λαδια και μετα κανονικα προτου κλεισω χρονο απο την ημερομηνια αγορας αλλα θα δειξει ο χρονος τι θα κανω παντα σε αντιπροσωπεια αλλα μου εκανε εντυπωση τα μπουζι που τα αλλαζουν καθε 2 χρονια ή 30000χμ(εκτος και αν το κανουν για να αυξησουν το κοστος του service)  γιατι στο clio III 1.2tce τα αλλαζα καθε 60000 ή 5 χρονια αλλα ηταν ιριδιου οχι απλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess last edited by

              Κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του δεδομένα. Πάντως τα πρόωρα λάδια ή άλλαξε τα λίγο μετά τα 2000 χλμ για πρόληψη και μετά φυσικά κανονικά στο ετήσιο. Μην περιμένεις να πας 4500. Ότι είναι να βγάλει στα πρόωρα το έχει βγάλει στα πρώτα 2000.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fragsp last edited by

                Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας. Παντως στο δια ταυτα το αυτοκινητο πολυ ξεκουραστο σε διαδρομη με κινηση στην εθνικη οδο μοσχατο-αγ στεφανος και βολτα εξοδος βαρυμπομπη-θρακομακεδονες  (κινηση σταματα ξεκινα απο μοσχατο εως κηφισια και επιστροφη παλι κινηση σταματα ξεκινα απο κατω κηφισια-περιστερι) για να δω το αυτοκινητο και σε κινηση και στροφες παντα σε ρυθμους στρωσιματος-3000 στροφες  συνολικα 2:50 και 72χμ περιπου μ.ο. 6,7λτ/100(αν λεει αληθεια) και με κλιματισμο στους 22 βαθμους, τελικα αυτο το start stop πολυ ξεκουραστο στη κινηση και δεν κουραστηκα καθολου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tasoskont @realzeus last edited by

                  periklis_k47 wrote:

                  jobous wrote:

                  Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!)  σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.

                  Είναι σίγουρο ότι η αίσθηση των φρένων δεν έχει σχέση με το regenerative braking του υβριδικού;

                  Πολύ σωστή παρατήρηση!

                  AΝ ισχύει αυτό προσωπικά το θεωρώ μέγα fail να έχουν ρυθμίσει ή προσαρμόσει τα φρένα δίνοντας βάρος στην φόρτιση της μπαταρίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fragsp last edited by

                    Απο οτι εχω καταλαβει στο δικο μου ειναι οτι αμα πατησεις πιο δυνατα τα φρενα ανετα κοκκαλωνει το αυτοκινητο. Δεν μπορω να ξερω αν παιζει ρολο το συστημα ανακτησης ενεργειας σε αυτο, σιγουρα με ταχυτητα πανω αν αφησεις το γκαζι ειδικα με 2α και 3η επιβραδυνει αρκετα πιο αποτομα απο οτι εχουμε συνηθισει σε συμβατικα αυτοκινητα και κομπιαζει το αυτοκινητο και με πρωτη τσουλαει πιο δυσκολα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tasoskont @fragsp last edited by

                      Απο οτι εχω καταλαβει στο δικο μου ειναι οτι αμα πατησεις πιο δυνατα τα φρενα ανετα κοκκαλωνει το αυτοκινητο. Δεν μπορω να ξερω αν παιζει ρολο το συστημα ανακτησης ενεργειας σε αυτο, σιγουρα με ταχυτητα πανω αν αφησεις το γκαζι ειδικα με 2α και 3η επιβραδυνει αρκετα πιο αποτομα απο οτι εχουμε συνηθισει σε συμβατικα αυτοκινητα και κομπιαζει το αυτοκινητο και με πρωτη τσουλαει πιο δυσκολα.

                      Αυτό που στο ρολάρισμα φρενάρει αισθητά πιο πολύ σε σχέση με ένα μη υβριδικο ισχύει και προσωπικά μάρεσει και το  χρησιμοποιώ αρκετά για χαλαρή οδήγηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Οντως ισχυει και εμενα μ αρεσει. Ειναι πιο σφιχτό το αυτοκινητο. Στα 15 χλμ/ωρα σταματα να γεμιζει και χαλαρωνει αισθητα το αυτοκινητο

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fragsp @lap last edited by

                          Οντως ισχυει και εμενα μ αρεσει. Ειναι πιο σφιχτό το αυτοκινητο. Στα 15 χλμ/ωρα σταματα να γεμιζει και χαλαρωνει αισθητα το αυτοκινητο

                          Ναι αλλα στα 20χμ βγαζω ταχυτητα και βαζω νεκρα και τσουλαει εχοντας σβησει ο κινητηρας με το start stop το εχω βαλει στη υψηλη ρυθμιση. Το trip computer κλεβει στη καταναλωση ποσοστιαια; ή πχ 0,3λτ/100 χμ ακομα ειμαι στο πρωτο γεμισμα  γιατι μου κανει εντυπωση απο τοτε που μηδενισα το trip computer και εβαλα βενζινη πρωτη φορα γεμισμα εχω κανει 172χμ με μ.ο. 6,9λτ/100(σύνολο 11,89λτ) και μου λεει υπολοιπο χμ 494χμ(υπολοιπο ντεποζιτο 34λτ) κατι δεν παει καλα με τις μετρησεις γιατι το ντεποζιτο ειναι 52λτ και εβαλα γυρω στα 53λτ στο πρωτο γεμισμα απο την αντιπροσωπια(μπορει να κλεβει και ο βενζινας)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Το δευτερο....πιο πολυ εμπιστευομαι τον ψεκασμο του συτοκινητου παρα την αντλια του βενζινα

                            Τι μεση ταχυτητα εχεις;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fragsp @lap last edited by

                              Το δευτερο....πιο πολυ εμπιστευομαι τον ψεκασμο του συτοκινητου παρα την αντλια του βενζινα

                              Τι μεση ταχυτητα εχεις;

                              δεν εχω βαλει στο trip computer την ρυθμιση για την μεση ταχυτητα, πρεπει να αλλαξω την ρυθμιση. Αλλα 6 λιτρα διαφορα ειναι πολύ. Θα κανω ταξιδακι και θα πως πηγαινει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Ερώτηση, όχι μόνο για Ford: αν γίνει αλλαγή με διαφορετική διάσταση δίσκων, δεν επηρεάζεται καθόλου το ESP & ABS και η λειτουργία-αποτελεσματικότητα τους;

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Όχι καθώς το ίδιο αυτοκίνητο βγαίνει και με μεγαλύτερη διάσταση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alex-mix
                                    alex-mix last edited by

                                    Καλημέρα παίδες ξέρει κανείς να μου πει τι καταναλώσει έχει πραγματική το 1.0 το st line του 19? Ξέρω πως κάπου εδώ μέσα το λέει αλλά ποιος κάθεται να τα διαβάζει όλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      argia last edited by

                                      Καλησπέρα.  Ξέρει κανείς το B&O σύστημα είναι το εργοστασιακό κλασικό συν πρόσθετα ενισχυτή κεντρικό κτλ;  Τα ηχεία στις πόρτες διαφέρουν ή όχι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd @argia last edited by

                                        Καλησπέρα.  Ξέρει κανείς το B&O σύστημα είναι το εργοστασιακό κλασικό συν πρόσθετα ενισχυτή κεντρικό κτλ;  Τα ηχεία στις πόρτες διαφέρουν ή όχι;

                                        Όλο το σύστημα είναι διαφορετικό. 10 ηχεία καλύτερης ποιότητας αντί για τα 6 στάνταρ, woofer και ενισχυτής στο πορτ μπαγκάζ. Επίσης προσφέρει δυνατότητα surround ήχου. Για εργοστασιακό σύστημα είναι πολύ άνω του μετρίου. Δε συγκρίνεται βέβαια με καλά after market ηχεία.

                                        Για κάποιον σαν εμένα που δεν έχω σκοπό να ξηλώσω το αμάξι για να βάλω κάτι aftermarket ήταν μια πάρα πολύ καλή λύση. Η ποιότητα ήχου σε σχέση με το απλό (6 ηχεία) είναι σαφώς ανώτερη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @piliourits last edited by

                                          Ερώτηση, όχι μόνο για Ford: αν γίνει αλλαγή με διαφορετική διάσταση δίσκων, δεν επηρεάζεται καθόλου το ESP & ABS και η λειτουργία-αποτελεσματικότητα τους;

                                          Θεωρητικά όχι. Εκεί που θα έβγαζαν λάθος τα συστήματα θα ήταν σε διαφορετικές διαστάσεις τροχών, γιατί θα διάβαζαν άλλη ταχύτητα περιστροφής. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει σε πολύ ψαγμένα αυτοκίνητα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd last edited by

                                            Είναι πιθανόν ο κατάλογος να περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας πινακίδων μεταφοράς κτλ. Αυτά δε νομίζω να εμφανίζονται στον διαμορφωτή. Κάνε μια ερώτηση σε αντιπρόσωπο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 155 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr