Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 276
    • 277
    • 153 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Δεν έχουν σχέση τα κόστη σέρβις συντήρησης στις 2 εταιρείες....είχα και τα 2 και γνωρίζω. Μόνο η διαφορά της χρέωσης εργατο-ώρας (€55 vs 108) είναι διπλάσια. Τα ανταλλακτικά τουλάχιστον 30% πιο ακριβά και η BMW εχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση, που σημαίνει μετά αρχίζει η αφαίμαξη. Το έχω ξαναγράψει, αντλία νερού στην 116 μου (F20) κόστισε συνολικά €1.000 με 50% έκπτωση στην εργασία και 15% στα ανταλλακτικά (η ζημιά προξένησε και άλλη ζημιά, εξ' ου και το κόστος) και αυτά στον 4ο χρόνο και περίπου 60.000χλμ. Οι νέες πλαστικές αντλίες είναι πολύ πιο φθηνές (1/3 της τιμής από τις παλιές) αλλά χαλάνε πιο εύκολα.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        tkin73 last edited by

        Kαι φυσικά υπάρχει και διάφορα στην τιμή αγοράς μεταξύ 118i 140 και 1.0 155 πχ μεταξύ sportline advanced και active x το πρώτο κοστίζει κάνα 2500 παραπάνω και το φοκους είναι πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sabas_thess last edited by

          @Tkin73 συγνώμη δεν το ξεκαθάρισα. Αναφέρομαι στην σύγκριση μεταξύ 118i Sport line advanced vs Focus 1,5T St-line X 8AT που έχουν εφάμιλλη τιμή και είναι οι εκδόσεις που θα με ενδιέφεραν σε μια πιθανή αγορά. Δεν αναφέρουν στην 1,0T mh 155ps 😉

          Φάνη πίστευα ότι έχουν διαφορά αλλά τα δεδομένα που έγραψες είναι πολύ μεγαλύτερα από όσο θα φαντάζουν. Αν είχα την οποιαδήποτε αμφιβολία μου το έκανες απόλυτα ξεκάθαρο, σε ευχαριστώ!

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

            @Tkin73 συγνώμη δεν το ξεκαθάρισα. Αναφέρομαι στην σύγκριση μεταξύ 118i Sport line advanced vs Focus 1,5T St-line X 8AT που έχουν εφάμιλλη τιμή και είναι οι εκδόσεις που θα με ενδιέφεραν σε μια πιθανή αγορά. Δεν αναφέρουν στην 1,0T mh 155ps 😉

            Φάνη πίστευα ότι έχουν διαφορά αλλά τα δεδομένα που έγραψες είναι πολύ μεγαλύτερα από όσο θα φαντάζουν. Αν είχα την οποιαδήποτε αμφιβολία μου το έκανες απόλυτα ξεκάθαρο, σε ευχαριστώ!

            Μεταξύ των 2 συγκεκριμένων αυτοκινήτων (και ξεκαθαρίζω ότι είμαι BMWδάκιας!) πιστεύω ότι το Focus είναι καλύτερη επιλογή, για τους εξής λόγους:

            • έχει καλύτερο εξοπλισμό
            • είναι πιο γρήγορο και με καλύτερο κινητήρα
            • έχει καλύτερο κιβώτιο
            • έχει 8 χρόνια εγγύηση
            • έχει αρκετά χαμηλότερο κόστος χρήσης
            • στατιστικά είναι πιο αξιόπιστο

            Για συμπεριφορά κλπ. δεν θα πώ, γιατί το νέο Άσσο τον έχω οδηγήσιε ελάχιστα, πάντως το Focus (με τους πολλαπλούς) μου άρεσε περισσότερο απο την F20 που είχα, το βρήκα πιο καλοστημένο.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • F
              fragsp last edited by

              Μετα απο 120χμ (εκ των οποιων τα 110 μεσα στην Αθηνα) μέσα σε 3 ημερες μπορω να πω γιατι τοσα χρονια δεν ειχα αγορασει ford. Πραγματικα ακομα και οι διαδρομες μεσα στη πολη σε ανηφορες ειδικα με κινηση που με το clio μου εσπαγαν τα νευρα με το focus εισαι ανετα δεν κουραζεσαι εχεις το autohold-hill start και δεν ανησυχεις για τις ανηφορες, πολυ καλη συμπλεξη στο ντεμπραγιαζ δεν καταλαβαινεις ωρες ωρες ποτε αλλαζεις ταχυτητες τιμονι πολυ στιβαρο, μειον ο ογκος του αυτοκινητου που αν δεν ειχε τις καμερες θα χρειαζοσουνα λιγη επιφανεια τζαμιου παραπανω οπως ειχα στο clio. Οι καθρεπτες το μειον τους ειναι οτι ειναι συμπαγεις και οταν στριβω πρεπει να μαθω λιγο τις γωνιες γιατι φοβαμαι τις γωνιες που δεν βλεπω και περνω λιγο πιο ανοιχτα τις στροφες ή διαφορετικα πρεπει να σηκωσω πιο ψηλα το καθισμα . Μεσος ορος συμφωνα με τον κλεφτη οπως λενε trip computer 7.1lt/100

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 last edited by

                Ποια έκδοση έχεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tasoskont @fragsp last edited by

                  Μετα απο 120χμ (εκ των οποιων τα 110 μεσα στην Αθηνα) μέσα σε 3 ημερες μπορω να πω γιατι τοσα χρονια δεν ειχα αγορασει ford. Πραγματικα ακομα και οι διαδρομες μεσα στη πολη σε ανηφορες ειδικα με κινηση που με το clio μου εσπαγαν τα νευρα με το focus εισαι ανετα δεν κουραζεσαι εχεις το autohold-hill start και δεν ανησυχεις για τις ανηφορες, πολυ καλη συμπλεξη στο ντεμπραγιαζ δεν καταλαβαινεις ωρες ωρες ποτε αλλαζεις ταχυτητες τιμονι πολυ στιβαρο, μειον ο ογκος του αυτοκινητου που αν δεν ειχε τις καμερες θα χρειαζοσουνα λιγη επιφανεια τζαμιου παραπανω οπως ειχα στο clio. Οι καθρεπτες το μειον τους ειναι οτι ειναι συμπαγεις και οταν στριβω πρεπει να μαθω λιγο τις γωνιες γιατι φοβαμαι τις γωνιες που δεν βλεπω και περνω λιγο πιο ανοιχτα τις στροφες ή διαφορετικα πρεπει να σηκωσω πιο ψηλα το καθισμα . Μεσος ορος συμφωνα με τον κλεφτη οπως λενε trip computer 7.1lt/100

                  Τα φρένα πως τα βλέπεις??Για μένα συνεχίζουν να είναι μείον και  μετά απο 600 περίπου χιλιόμετρα δεν βλέπω να στρώνουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • dimitriscsd
                    dimitriscsd last edited by

                    Μέιον τα φρένα; Φαντάζομαι θα έχεις το 1.0 μάλλον με τα μικρότερα; Στο 1.5 είναι άγκυρες! Αν συνεχίσεις να έχεις θέμα να ξέρεις μπαίνει ο μεγαλύερος δίσκος και στο 1.0 με απλά μεγαλύτερες βάσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Kai το 1.0 155 έχει άραγε μικρότερα φρένα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jobous last edited by

                        Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!)  σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fragsp last edited by

                          Επειδη προερχομαι απο το clio για μενα τα φρενα του ειναι προοδευτικα και δυνατα αν τα πατησεις αποτομα φρεναρει πολυ δυνατα, αυτο ειναι σχετικο γιατι ο καθενας προερχεται απο διαφορετικο αυτοκινητο και δεν μπορουν να γινονται συγκρισεις. Η αληθεια ειναι πως κανα δυο φορες σημερα θα ηθελα να ειναι λιγο πιο αποτομα στο πατημα τους. Οταν παω ταξιδακι με στροφες θα σας πω και τις εντυπωσεις μου απο εκει. Η εκδοση μου ειναι η 125mhev. Αλλα σε συγκριση με το προηγουμενο αυτοκινητο θεωρω οτι ειναι αγκυρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tasoskont @dimitriscsd last edited by

                            Μέιον τα φρένα; Φαντάζομαι θα έχεις το 1.0 μάλλον με τα μικρότερα; Στο 1.5 είναι άγκυρες! Αν συνεχίσεις να έχεις θέμα να ξέρεις μπαίνει ο μεγαλύερος δίσκος και στο 1.0 με απλά μεγαλύτερες βάσεις.

                            Σωστά το 1.0 έχω ,έτσι όπως λες άγκυρες ήταν το προηγούμενο αυτοκινητο( Alfa 147 1.6) και τωρα μου κακοφαίνονται του ford.

                            Βασικά δεν μου δίνουν το αίσθημα της ασφάλειας ότι σε απότομο φρενάρισμα και ειδικά σε κοντινή απόσταση από τον μπροστά θα με σώσουν.

                            Δημήτρη αν το κάνω μελλοντικά την αλλαγή  μεγαλύτερων δίσκων θα έχω θέμα με εγγύηση Ford?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              Τα 1000άρια απ όσο ξέρω είναι  282mm/271mm ενώ τα 1.5 182 τουλάχιστον 308/302.

                              Και πάλι όμως πρώτη φορά ακούω να λέει κάποιος πως δε του φτάνουν τα φρένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tasoskont @jobous last edited by

                                Βασικά έχει το 1.0 mhev με τα 155 ps .... Δεν ξέρω πως νοιώθει τα φρένα , θα ξέρω (εύχομαι!!!)  σε κάνα δίμηνο αλλά εγώ θα το πήγαινα μια βόλτα απο αντιπροσωπεία για check & feedback απο τους τεχνικούς.

                                Έκανα μία συζήτηση με τον πωλητή στην Ford μου είπε πως αν είχανε κάποιο θέμα θα άναβε λαμπάκι.Σε κάθε περίπτωση στο πρώτο service θα το αναφέρω στους μηχανικούς εκεί να τα δούνε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tasoskont @dimitriscsd last edited by

                                  Τα 1000άρια απ όσο ξέρω είναι  282mm/271mm ενώ τα 1.5 182 τουλάχιστον 308/302.

                                  Και πάλι όμως πρώτη φορά ακούω να λέει κάποιος πως δε του φτάνουν τα φρένα.

                                  Και μένα μου κάνει εντύπωση   284/251 φόραγε η Alfa

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Είχες κάνει τεστ ντράιβ; Παρατήρησες το ίδιο θέμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      To ντίζελ τι διαστάσεις έχει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd @tkin73 last edited by

                                        To ντίζελ τι διαστάσεις έχει;

                                        Λογικά τις ίδιες με το 1000άρι εφόσον είναι παρόμοια ιπποδύναμη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tasoskont @dimitriscsd last edited by

                                          Είχες κάνει τεστ ντράιβ; Παρατήρησες το ίδιο θέμα;

                                          Όχι δεν είχα κάνει test drive ,στην κίνηση το παρατήρησα 2-3 φορές που χρειάστηκε να φρενάρω απότομα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd last edited by

                                            Στο δικό μου πάντως στην αρχή έπρεπε να συνηθήσω την δύναμη. Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή. Πατούσα και νόμιζα έριχνα άροτρο από πίσω. Βέβαια 308/302

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 153 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr