-
Καλησπέρα στην παρέα. Μετά από αρκετό ψάξιμο έκλεισα το 4d 1.5. Διαβάζω στο διαδίκτυο ότι στους turbo κινητήρες, για προστασία βαλβίδων καλό είναι να βάλεις δοχείο αναθυμιάσεων. Τι γνώμη έχετε; Ευχαριστώ.
-
alex mix wrote:
Να πω και γω τι έμαθα σήμερα. Το χρώμα αυτό του ελαφαντα που λέμε δεν θυμάμαι πως το λένε κανονικά καταργηθηκε δεν ξανάρχεται για το 1.0 ρώτησα, αυτοκίνητο μόνο με παραγγελία και χρόνο αναμονής 6 με 7 μήνες και επιτόκιο 7.5 τελικό. Πάντως θα δώσω για άλλη μια φορά μπράβο στον Σ (σ αυτό το κομμάτι) χθες το απόγευμα έστειλα mail σήμερα με πήρανε τηλ
Sonic grey pearl.
Χα χα σόρυ φίλε αλλά έτσι μου ήρθε να το πω βαριόμουν να το ψάξω. Πάντως εμένα μου αρέσει και άσπρο εκεί που άλλωστε μου αρέσει και άλλο καθόλου είναι το μαύρο θεωρώ ότι χάνει πολύ.
-
Μόλις προχθες πήρα το καινούριο μου civic sedan comfort.
Ενθουσιασμένος προς το παρόν.
Ο κλιματισμός απλά μου φαίνεται να έχει χαμηλή απόδοση και η οπισθεν ενίοτε μπαίνει δύσκολα. Θα δείξει βέβαια η συνέχεια. Έχεις κάνεις ανάλογα θεματα;
Με το στρώσιμο τι παίζει; Χρειάζεται; Μέχρι πόσα χλμ;
-
Ίσως θέλει συμπλήρωση το φρέον.
-
Εγώ έχω το Samsung note 8 παναθεμα το
Κι εγώ δεν το ξέρω το Android Auto, αλλά είχε γράψει ο γάτος πως όσα κινητά είναι σε Android 10 το έχουν ενσωματωμένο στο λειτουργικό και δεν πρέπει να κατεβάσεις εφαρμογή Android Auto .
Λογικά θα πρέπει αυτό το κινητό να έχει κάνει update στην τελευταία έκδοση και να δουλεύει χωρίς έξτρα εφαρμογή.
Μήπως είναι εκεί το μπλέξιμο;
(αν όντως υπάρχει αναβάθμιση για Android 10 στο κινητό, εγώ θα έκανα μια 'εργοστασιακή επαναφορά' του κινητού μετά το update, και θα δοκίμαζα να το συνδέσω κατευθείαν στο αμάξι με το γνήσιο καλώδιο που είχε στο κουτί του).
-
Προχθές στο συνεργείο του φίλτατου μου κοπαναει 220€ ίσως και παραπάνω γιατί δεν θυμάμαι καθώς έβλεπα αστεράκια. Κοινώς για λάδια και φίλτρα ΑΒ έλεγε. Και άμα φτάσουμε στο γάμα δελτα τη μαμισαμε.Με προλαβαίνει έξω ένας συνάδελφος με sport. Μου λέει φίλε με σκίσανε. Μου πήρανε 300+€ για λάδια και τα χαζοφιλτρα συν λάδια για το αυτόματο κιβώτιο. Αυτός βέβαια την έψαξε πολύ μετά και του είπαν ότι έκαναν λάθος και θα το πιστωσουν στο επόμενο. Αυτα τα ολίγα.
-
Μάλλον το πάνε γράμμα και 100ευρω στη Χόντα. Προσπαθώ να μη σκέφτομαι το ποσό που θα πληρώσω για ιμάντα κατά τις 100.000 χλμ.
Ο κλιματισμός και σε εμένα μου φαίνεται αδύναμος ή είναι ρυθμισμένος διαφορετικά. Απλά τον ρυθμίζεις σε χαμηλότερη θερμοκρασία, πχ στους 22 βαθμούς.
Σήμερα το άνοιξα στην Εγνατία πρώτη φορά μετά την αλλαγή της τρόμπας και με 4 άτομα έπιασε 211 χαω στο κοντέρ και ανέβαζε και άλλο αλλά έκοψα. Πριν την αντικατάσταση τελικιαζε στα 205 με 207. Εν τω μεταξύ στα 200, η συνάδελφος που καθόταν πίσω από εμένα νόμιζε ότι πάμε με 120. Πολύ σταθερό το αυτοκίνητο.
-
Μάλλον το πάνε γράμμα και 100ευρω στη Χόντα. Προσπαθώ να μη σκέφτομαι το ποσό που θα πληρώσω για ιμάντα κατά τις 100.000 χλμ.
Ο κλιματισμός και σε εμένα μου φαίνεται αδύναμος ή είναι ρυθμισμένος διαφορετικά. Απλά τον ρυθμίζεις σε χαμηλότερη θερμοκρασία, πχ στους 22 βαθμούς.
Σήμερα το άνοιξα στην Εγνατία πρώτη φορά μετά την αλλαγή της τρόμπας και με 4 άτομα έπιασε 211 χαω στο κοντέρ και ανέβαζε και άλλο αλλά έκοψα. Πριν την αντικατάσταση τελικιαζε στα 205 με 207. Εν τω μεταξύ στα 200, η συνάδελφος που καθόταν πίσω από εμένα νόμιζε ότι πάμε με 120. Πολύ σταθερό το αυτοκίνητο.
230 έχω χτυπήσει εγώ σε σχετικά μικρή ευθεία και με μικρή κλήση ανηφόρας. 221 πραγματικά ήταν. Βέβαια με πρόγραμμα.
Τι κλίμα συνέχεια στο αυτόματο και 22 βαθμούς. Στους 21 κρυωνω. Μια χαρά είναι και παγώνει στο λεπτό.
-
Μηπως εχει βαλει το 'eco'
-
Ναι, δίκιο έχεις Λαπ. Εγώ το έχω μόνιμα το Έκο. Χωρίς αυτό έχει αισθητή διαφορά ο κλιματισμός. Άρα μπορεί να είναι και αυτό στον φίλο παραπάνω.
Εννοείται Βασίλη ότι αφού πιάνει το 1000αρι 200+ το 1500αρι θα πιάνει πολλά περισσότερα. Απλά το ανέφερα γιατί μου έκανε εντύπωση που πέρασε τα 210.
-
@gerakos Καλοριζικο φίλε !!!έχω το ίδιο αυτοκίνητο ένα χρόνο τώρα.Ο κλιματισμός είναι μια χαρα,όπως προαναφέρθηκε στους 21 βαθμούς πολλές φορές κρυώνω κ το ανεβάζω 22 .Η όπισθεν κ σε μένα το κάνει αυτό όπως κ στην πρώτη σε ξεκίνημα αλλά δεν το θεωρώ πρόβλημα ίσως γιατί κ πριν είχα honda κ συνέβαινε το ίδιο ,το πολύ πολύ να το αναφέρω στο επόμενο service έτσι για να ακούσω οι πανεπιστημονες του Σ τι θα πουν, μη σκας πάντως κ απόλαυσε το αυτοκίνητο σου.
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι όσες φορές έχω ρίξει νερό στο αυτοκίνητο (το κάνω στην δουλειά κάποιες φορες να ρίξω νερό με το λάστιχο μετά από καμιά βροχή) κ το αφηνω κάποιες ώρες μέχρι να φύγω,όταν λύνω το χειρόφρενο ακούγεται ένας θόρυβος. Την πρώτη φορά έπεσα από κάτω νομίζα ότι ήταν καμιά πέτρα στη ρόδα κ την πέταξε στο αμάξωμα αλλά όταν το ξαναεπαθα κατάλαβα ότι ίσως κάτι παίζει όταν πέφτει νερό στα φρένα αλλά το αυτοκίνητο δεν κινηθεί αμέσως όπως συμβαίνει όταν πας σε πλυντήριο.Ξερεις κάποιος κάτι σχετικά?
-
@otokomae Στο ΑΒ που έκανα αλλά ήταν δωρεάν άλλαξαν λάδια,φίλτρο λαδιού ,αέρα κ καμπίνας.Ολα αυτά λες 220€ ?Γιατί στο τέλος ρώτησα ενημερωτικά πόσο κοστιζει αυτό το service για να ξέρω κ δεν ήξεραν στο λογιστήριο γιατί ήταν δωρεάν κ βγήκε μηδενικό μου είπαν.Συναδελφος πάντως που έκανε το μικρό service σε vw 1.4 turbo,δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο ακριβώς,στην αντιπροσωπεία 200 ευρώ μου είπε οπότε παντού τα ίδια γίνονται.Εχει ενδιαφέρον πάντως στον Σ αν πρόσεξες δίπλα στο λογιστήριο έχει αναρτημενους 2-3 πίνακες με χρέωση εργατοώρας κ κάποιες εργασίες π.χ αλλαγή δισκοπλακες (για τα αυτοκίνητα μας πάντα μιλάω) εκεί είναι τα αστεράκια που είπες φίλε.Τα εβγαλα φωτό για να το δω σπίτι χωρίς την πρώτη ζαλάδα αλλά δεν θυμάμαι αν την έχω να την ανεβάσω.
-
@otokomae Στο ΑΒ που έκανα αλλά ήταν δωρεάν άλλαξαν λάδια,φίλτρο λαδιού ,αέρα κ καμπίνας.Ολα αυτά λες 220€ ?Γιατί στο τέλος ρώτησα ενημερωτικά πόσο κοστιζει αυτό το service για να ξέρω κ δεν ήξεραν στο λογιστήριο γιατί ήταν δωρεάν κ βγήκε μηδενικό μου είπαν.Συναδελφος πάντως που έκανε το μικρό service σε vw 1.4 turbo,δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο ακριβώς,στην αντιπροσωπεία 200 ευρώ μου είπε οπότε παντού τα ίδια γίνονται.Εχει ενδιαφέρον πάντως στον Σ αν πρόσεξες δίπλα στο λογιστήριο έχει αναρτημενους 2-3 πίνακες με χρέωση εργατοώρας κ κάποιες εργασίες π.χ αλλαγή δισκοπλακες (για τα αυτοκίνητα μας πάντα μιλάω) εκεί είναι τα αστεράκια που είπες φίλε.Τα εβγαλα φωτό για να το δω σπίτι χωρίς την πρώτη ζαλάδα αλλά δεν θυμάμαι αν την έχω να την ανεβάσω.
Για φρένα χρεώνουν κοντά στα 220€ οπότε είμαι στο να παραγγείλω μεταξύ aisin ferodo brembo. Έχει κανείς καμιά ιδεα;.Το φίλτρο καμπίνας που το χρεώνουν 25 έξω έχει 7€ τα τακάκια σε επώνυμα 65€ από 150€ ο Σαρακάκης. Αν κάποιος κάνει 2 3 σέρβις το χρόνο μιλάμε για λεφτά. Άσε τα λάδια.
-
Καλημέρα..φίλε καδένα έχει το αμάξι σου..
-
2-3 σέρβις το χρόνο ούτε τα ταξί δε κάνουν
-
Το 1000αρι έχει ιμάντα δυστυχώς.
-
Έχει καδένα. 30000lkm είναι τόσο πολλά stavtsim? Τα ταξί κάνουν πολλαπλάσια από αυτά το χρόνο. Τέλος για το 1000αρι καλύτερα που έχει ιμάντα.
-
Γιατί αυτό για το χιλιάρι ειδικά;
-
@otokomae καλά τα λες φίλε αλλά δυστυχώς για 5 χρόνια που έχουμε εγγύηση δεν έχουμε άλλη επιλογή,θα μας χορέψουν κανονικα.Βρηκα κ την φωτό που σου είπα αλλά δεν ξέρω πως την ανεβάζω εδώ,αν ξέρει κάποιος ας μου πει
-
Otokomae, για τον ιμάντα λες καλύτερα λόγω επιδόσεων? Γιατί ούτε αξιοπιστία προσφέρει, ούτε οικονομία στη συντήρηση. Στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο, η καδένα στα 280000 χλμ περίπου δεν έχει πάθει τιποτα.
Νέο Honda Civic 2017