-
Fanis75 wrote:
Εαν δεν σε νοιάζει η τιμή, βάλε τα Goodyear, ίσως ό,τι καλύτερο στην κατηγορία. Εαν θές αντίστοιχα κορυφαίο ελαστικό σε πιο λογική τιμή, βάλε τα Flaken, εξαιρετικά ελαστικά με μόνο μειονέκτημα την ελάχιστα αυξημένη τριβή κύλισης.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να επαναλαμβάνουμε ότι η αυξημένη τριβή κύλισης σημαίνει και καλύτερο grip!!!
Όπως και αυξημένη κατανάλωση/θόρυβο κύλισης
-
otokomae wrote:
Fanis75 wrote:
Εαν δεν σε νοιάζει η τιμή, βάλε τα Goodyear, ίσως ό,τι καλύτερο στην κατηγορία. Εαν θές αντίστοιχα κορυφαίο ελαστικό σε πιο λογική τιμή, βάλε τα Flaken, εξαιρετικά ελαστικά με μόνο μειονέκτημα την ελάχιστα αυξημένη τριβή κύλισης.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να επαναλαμβάνουμε ότι η αυξημένη τριβή κύλισης σημαίνει και καλύτερο grip!!!
Όπως και αυξημένη κατανάλωση/θόρυβο κύλισης
Πιο είναι το ζητούμενο από έναν οδηγό που του αρέσει η σβέλτη οδηγηση. Να αγοράσει κανένα χωράφι λόγω υπερθέρμανσης και σαπουνιασματος του χαμηλής τριβής ελαστικου και ταυτόχρονα να έχει ένα ήσυχο και οικονομικό ταξίδι; Γίνονται καλά και τα δύο; Δεν μπορεί να λες θέλω το απόλυτο γκριπ και το πιο ήσυχο ελαστικό. Και κάτι αλλο. Ο θόρυβος του ελαστικού έχει να κάνει με πολλούς άλλους παραγοντες και συμπεριφορές στην οδήγηση. Επί παραδείγματι τα πρώτα χιλιόμετρα.
-
Πιο είναι το ζητούμενο από έναν οδηγό που του αρέσει η σβέλτη οδηγηση. Να αγοράσει κανένα χωράφι λόγω υπερθέρμανσης και σαπουνιασματος του χαμηλής τριβής ελαστικου και ταυτόχρονα να έχει ένα ήσυχο και οικονομικό ταξίδι; Γίνονται καλά και τα δύο; Δεν μπορεί να λες θέλω το απόλυτο γκριπ και το πιο ήσυχο ελαστικό. Και κάτι αλλο. Ο θόρυβος του ελαστικού έχει να κάνει με πολλούς άλλους παραγοντες και συμπεριφορές στην οδήγηση. Επί παραδείγματι τα πρώτα χιλιόμετρα.
Ούτε χωράφι θα αγοράσει αν δε βάλει το και καλά σουπερ ντούπερ στριφτερό λάστιχο, ούτε θα κερδίσει πολλά ευρώ πίσω/ηχομόνωση αν βάλει το 'ήσυχο'. Εφόσον μιλάμε για ίδια κατηγορία ελαστικών κάπου λίγο κερδίζεις κάπου λίγο χάνεις. Τα πιο πολλά που γράφονται είναι -ως συνήθως- υπερβολές. Συνεπώς αν ο οδηγός είναι γλήγολος(!) ας πάρει το 'στριφτερό' ελαστικό να νιώσει και καλύτερα.. ο συντηρητικός ας πάρει αυτό που τον βολεύει στην τσέπη μιας και διαφορά δε θα καταλάβει.
-
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να επαναλαμβάνουμε ότι η αυξημένη τριβή κύλισης σημαίνει και καλύτερο grip!!!
Ισχύει αυτό, ως γενικός κανόνας. Όμως, και αυτή είναι η διαφορά των ακριβών ελαστικών (συνήθως), υπάρχει τρόπος με εξελιγμένη γόμα και χάραξη πέλματος να πετύχεις και τα 2 (π.χ. Goodyear, Conti, κλπ). Σε αυτό υστερούν οι πιο οικονομικές μάρκες, συνήθως προσφέρουν ή καλύτερο κράτημα ή χαμηλότερη τριβή, όχι και τα 2. Η Falken είναι κορυφαία στο κράτημα και υστερεί ελαφρώς στο θέμα της τριβής.
-
Ισχύει αυτό, ως γενικός κανόνας. Όμως, και αυτή είναι η διαφορά των ακριβών ελαστικών (συνήθως), υπάρχει τρόπος με εξελιγμένη γόμα και χάραξη πέλματος να πετύχεις και τα 2 (π.χ. Goodyear, Conti, κλπ). Σε αυτό υστερούν οι πιο οικονομικές μάρκες, συνήθως προσφέρουν ή καλύτερο κράτημα ή χαμηλότερη τριβή, όχι και τα 2. Η Falken είναι κορυφαία στο κράτημα και υστερεί ελαφρώς στο θέμα της τριβής.
Δηλαδή το Mchelin Pilot Sport 3 που έχει δείκτη κατανάλωσης Ε ίδιο με το Falken Ziex ZE 310 θα έχεις καλύτερη κατανάλωση με το Michelin λόγω γόμας και χάραξης ;
Ρωτάω γιατί συγγενικό μου πρόσωπο που άλλαξε τα Bridgestone ER 300 (Ε) με το Τ005 (Β) μου έχει αναφέρει ότι δεν είδε καμιά διαφορά στο θέμα της κατανάλωσης.
-
Δηλαδή το Mchelin Pilot Sport 3 που έχει δείκτη κατανάλωσης Ε ίδιο με το Falken Ziex ZE 310 θα έχεις καλύτερη κατανάλωση με το Michelin λόγω γόμας και χάραξης ;
Δεν είπα αυτό, προφανώς 2 λάστιχα με δείκτη Ε, έχουν ίδια κατανάλωση (στο περίπου, με βάση το threshold της προδιαγραφής 'Ε'). Λέω ότι είναι πιο εύκολo ένα MIchelin ή ένα Goodyear να έχει και καλή πορόσφυση και δέικτη 'Α' στην κατανάλωση σε σχέση π.χ. με ένα Falken ή ένα Firestone, λόγω τεχνολογίας.
-
Τελικά παρήγγειλα πριν λίγο τα goodyear, τιμή 465 ευρώ κομπλέ και 50 ευρώ σε prepaid card για αγορές! Προϋπόθεση για να κερδίσεις την κάρτα είναι να αγοράσεις από το δίκτυο. Είχα πάρει 2 προσφορές από λαστιχάδες που ήταν εκτός δικτύου (δεν ασχολήθηκα αν είναι εντός ή εκτός). Βρήκα σήμερα 3 μαγαζιά στην πόλη μου που είναι επίσημοι μεταπωλητές της goodyear. Ο πιο ακριβός 580 ευρώ και ο φθηνότερος όπου και τα παρήγγειλα 465 ευρώ. Και μου τόνισε μόνος του ότι δεν πρόκειται για παλιότερη παραγωγή αλλά για 'φρέσκα' λάστιχα. Οπότε ουσιαστικά μου βγήκαν τα λάστιχα 415 ευρώ που είναι super τιμή.
Στις 20/10 θα τα φέρουν οπότε όταν τα τοποθετήσω και κάνω μερικά χιλιόμετρα θα επανέλθω με εντυπώσεις.
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια και ειδικά τον geodimis που μας ενημέρωσε για το προωθητικό.
-
-
GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV στα 560 ευρώ
-
BRIDGESTONE TURANZA T005 στα 500 ευρώ
-
CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 στα 540 ευρώ
-
FALKEN AZENIS FK510 SUV στα 490 ευρώ
Κατά 80% κλείνω προς τα goodyear, έχω διαβάσει πολύ καλά reviews και είναι και πιο καινούριο λάστιχο από τα άλλα. Τα falken μπορεί να τα επέλεγα αν είχαν λίγο χαμηλότερη τιμή, έχω διαβάσει επίσης πολύ καλές κριτικές. Αλλά παίζουν τιμολογιακά στα ίδια επίπεδα με τα premium. Τα bridgestone τα έβαλε πριν λίγους μήνες φίλος σε tiguan, δεν έχει ενθουσιαστεί χωρίς να υστερούν κάπου σημαντικά (του φαίνονται περισσότερο θορυβώδη σε σχέση με τα michelin που είχε από το εργοστάσιο). Όμως έχουν πολύ καλή τιμή και - λογικά - θα βγάζουν και αρκετά χιλιόμετρα.
Καλα to πιο καινουργιο δεν το λες απο τη στιγμη που εχει βγει το F1 Asymmetric 5.
Εγω στη θεση σου σε αυτα (F1A5) θα πηγαινα ή στα Premium Contact 6..
Τα FK510 δεν θα εχω δοκιμασει αλλα ακουω παντα καλα λογια!
Και προφανως μιλαμε για καινουργια ελαστικα! απλα η σχεδιαση τους ειναι παλια!
-
-
Τα asymmetric 5 αντικατέστησαν τα asymmetric 3. Εγώ μιλάω για τα asymmetric 3 SUV που αντικατέστησαν τα asymmetric 2 SUV. Παρουσιάστηκαν με 4-5 μήνες διαφορά. Τα assymetric 3 SUV είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις με τα κορυφαία αλλά πανάκριβα michelin pilot sport 4 SUV (μάλιστα στο στεγνό και στον θόρυβο είναι καλύτερα τα goodyear). Βέβαια σε αυτό το επίπεδο οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών είναι μικρές. Με βάση όσα συγκριτικά έχω διαβάσει, είναι στις top επιλογές μαζί με τα michelin pilot sport 4 SUV και τα dunlop sport Maxx RT2 για ασφάλτινο λάστιχο επιδόσεων σε SUV.
-
Καλησπέρα σας.
Θα σας προσγειώσω σε ταπεινότερη διάσταση, την 165 / 65 / 13
Είναι σπάνια, πια, διάσταση, γι’ αυτό κάθε γνώμη είναι καλοδεχούμενη
Αυτοκίνητο: FORD KA, 1998
Χρήση: Αστική, περιαστική και τα καλοκαίρια ταξιδάκια στη Χαλκιδική.
Οδήγηση: Αρκετά σβέλτη και “ανήσυχη’, χωρίς όμως υπερβολές σε οριακό βαθμό.
Η κατάσταση του αυτοκινήτου είναι πολύ και χαίρομαι κάθε φορά που το οδηγάω
Στο αυτοκίνητο μου αρέσει το αρκετά κοφτερό “τιμόνι” που έχει. Έχω αλλάξει τα ελατήρια και είναι τοποθετημένα πάλι οικογενειακά αλλά λίγο σκληρότερα. Αμορτισέρ της Kayaba που είναι και αυτά σχετικά σκληρά.
Μέχρι τώρα φοράει τα Kleber Viaxer. Μου άρεσαν, αλλά έχω διαβάσει ότι υπάρχουν πια αρκετές καλύτερες προτάσεις.
Από ψάξιμο στο διαδίκτυο ξεχώρισα τα εξής:
1)Uniroyal RainExpert 3.
2)Dunlop StreetResponse 2
Σε λαστιχάδικο της γειτονιάς μου πρότειναν τα:
3)Gislaved Urban Speed
Για το 1 διάβασα ότι έχουν την καλύτερη πρόσφυση. Για το 2 ότι είναι αρκετά καλό σε όλα με καλύτερο “τιμόνι” Για το 3 μου το παρουσίασαν ότι είναι λάστιχο του “1ου λεπτού”, δηλαδή ότι δεν θέλει καθόλου ζέσταμα.συν το καλό τιμόνι
Φυσικά, παίζουν ακόμα και τα Kleber που φορούσα μέχρι τώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη
Με την ευκαιρία, να χαιρετήσω όλους τους συνφορουμίτες καθώς είναι το πρώτο μου ποστ. Διάβαζα, βέβαια, τακτικά το φόρουμ την περασμένη άνοιξη όταν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο.
-
Από αυτά που έχεις ξεχωρίσει, μακράν τα Dunlop, είναι εξαιρετικά λάστιχα για την κατηγορία τους, ίσως (για εμένα σίγουρα) ό,τι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις σε αυτή την διάσταση.
-
Θα πρότεινα και τα continental eco contact 6 και τα hankook kinergy eco 2
-
Θα σας προσγειώσω σε ταπεινότερη διάσταση, την 165 / 65 / 13
κάτι σε Continental, εξαιρετικά στο βρεγμένο.
-
Θα σας προσγειώσω σε ταπεινότερη διάσταση, την 165 / 65 / 13
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Και τις άλλες δύο εταιρίες τις έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση, αλλά με προβληματίζει λίγο το 'eco'. Το αμάξι έχει τα χρόνια του και δε νομίζω να ωφεληθεί ιδιαίτερα από το eco ώστε να αντισταθμίσει τα πιθανά μειονεκτήματα που έχουν. (Διορθώστε με αν κάνω λάθος)
Η αλλαγή θα γίνει μέσα στον επόμενο μήνα. Όταν τα τοποθετήσω θα μοιραστώ την εμπειρία μου.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους
-
Dunlop θα έλεγα κι εγώ. Μην σε προβληματίζει το Eco, σχεδόν όλα τα λάστιχα στις μικρές διαστάσεις είναι eco.
-
Πλέον τα περισσότερα ελαστικά είναι χαμηλής αντίστασης κύλισης οπότε το eco περισσότερο για λόγους μάρκετινγκ χρησιμοποιείται...τα eco contact 6 τα έβαλα πρόσφατα σε 185/60/15 κι είναι εξαιρετικό ελαστικό ...σε σύγκριση με το Goodyear efficient grip compact που είναι το ίδιο με το dunlop που σε ενδιαφέρει και το φορούσα.στο παρελθόν σε άλλο αυτοκίνητο είναι σαφώς καλύτερο, όπως και από το pirelli p1 που είχα πριν στο ίδιο αυτοκίνητο
-
Μπήκαν το Σάββατο τα νέα λαστιχάκια, θυμίζω GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV 235/50/18 σε ford kuga. Οι πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές. Καταρχήν είναι πάρα πολύ άνετα, νιώθω λες και άλλαξα ανάρτηση! Επίσης είναι σημαντικά πιο αθόρυβα, ειδικά σε δρόμους με 'σαγρέ' άσφαλτο που πριν βούιζε όλη η καμπίνα. Αναβαθμίστηκε αρκετά η ποιότητα κύλισης. Σε στροφές δεν τα πίεσα πολύ, θα το κάνω μετά από 500 χλμ. Πάντως σε εκδρομή στο βουνό την Κυριακή με φιδίσιο δρόμο μέτριας πρόσφυσης και σχετικά σβέλτη οδήγηση ήταν βεντούζα.
Γενικά είμαι ενθουσιασμένος, θα επανέλθω σε κανά μήνα για τις τελικές εντυπώσεις να δω πώς συμπεριφέρονται και στο βρεγμένο.
-
Για μια Alfa Romeo 33 1.7 16V η οποία σύντομα θα ξαναβρεθεί στους δρόμους τί θα προτείνατε σε 185/60/14;Θα χρησιμοποιείται περιστασιακά κάποιες Κυριακές για γρήγορες βόλτες και στόχος είναι του χρόνου να βγάλει ιστορικές πινακίδες οπότε θα βγαίνει αραιά και που
-
Για μια Alfa Romeo 33 1.7 16V η οποία σύντομα θα ξαναβρεθεί στους δρόμους τί θα προτείνατε σε 185/60/14;Θα χρησιμοποιείται περιστασιακά κάποιες Κυριακές για γρήγορες βόλτες και στόχος είναι του χρόνου να βγάλει ιστορικές πινακίδες οπότε θα βγαίνει αραιά και που
Bridgestone Turanza T005
Falken ZE 310
Pirelli Cinturato P1
Dunlop Sport Bluresponse
Όταν με το καλό την κυκλοφορήσεις πες μας τα (με φωτογραφίες) και στο topic της Alfa.
-
Αγαπητοί συνοδηγοί, μόλις έγινα κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Seat Ibiza 1.0 TSI (95HP) 2017 με 53.000km.
Στο ψάξιμο να αλλάξω ελαστικά κατηγορίας 185 / 65 R15 88T θέλω τη βοήθεια σας.
Παραθέτω τι βρήκα από ψάξιμο στο διαδίκτυο:
-
Michelin Cross Climate+
-
Michelin Primacy 4
-
Goodyear Vector 4 Seasons Gen-3
-
Continental All Season Contact
Θα ήθελα τη γνώμη σας, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ποιο ελαστικό είναι το καλύτερο. Στο διαδίκτυο, σε γνωστό site πώλησης ελαστικών, είδα ότι οι τιμές δεν απέχουν πολύ μεταξύ τους (85€ έως 93€ ανά ελαστικό).
Ετήσια χιλιόμετρα που προβλέπω να κάνει το όχημα: 10.000 km.
Το αυτοκίνητο κατά 70% θα κινείται εντός πόλης, 10% στην εθνική και το υπόλοιπο 20% σε κοντινές (
-
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]