-
Ωραία λοιπόν, μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ Tesla, γιατί βάσει προδιαγραφών τουλάχιστον δείχνει ως το ηλεκτρικό που έχει ΚΑΙ επιδόσεις ΚΑΙ αυτονομία ΚΑΙ μεγάλο αμάξωμα την ίδια στιγμή.
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή ο,τιδηποτε μα ο,τιδηποτε άλλο 'κάπου πάσχει'. Θέλετε στην αυτονομία, θέλετε στις επιδόσεις, θέλετε στους χώρους και ΟΛΑ μαζί στην δυσανάλογη τιμή για τον εκάστοτε συμβιβασμό.
Το μέλλον προφανώς θα βελτιώσει τα πράγματα. Ομως, αυτή τη στιγμή πχ ~30000 για ÷corsa8 για να κοντραρεσαι με τα ΚΤΕΛ μπας και βγει η αυτονομια, όχι ευχαριστώ. Ή έχω 40τοσα για tesla ή άστο καλύτερα, άλλο ένα θερμικό οποιασδήποτε μορφής (ιιιίσως το τελευταίο)
Το τσάμπα της μετακίνησης -για όσο κρατησει- τρακάρει άσχημα πάνω στην αρχικη τιμή αγοράς και στο κόστος της μπαταρίας όταν έρθει η ώρα της οπότε πολύ από το κόστος συντήρησης που γλιτώνεις από τα θερμικά το καταβάλλεις με μια κίνηση.
Όπως και να έχει χτυπάει κάπως -δεν αναφέρομαι εδώ μέσα απαραίτητα- η 'επιβολή' της ηλεκτροκινησης, η αφ'υψηλού αντιμετώπιση των θερμικών από τους ηλεκτροπληκτους, η κάποτε κατάργηση των θερμικών και η με το ζόρι υιοθέτηση της ηλεκτροκινησης δίχως να έχουν λυθεί βασικοτατα θέματα είτε στα ίδια τα οχήματα, είτε στο δίκτυο φορτισης.
-
Το μέλλον προφανώς θα βελτιώσει τα πράγματα. Ομως, αυτή τη στιγμή πχ ~30000 για ÷corsa8 για να κοντραρεσαι με τα ΚΤΕΛ μπας και βγει η αυτονομια, όχι ευχαριστώ. Ή έχω 40τοσα για tesla ή άστο καλύτερα, άλλο ένα θερμικό οποιασδήποτε μορφής (ιιιίσως το τελευταίο)
Εισαι άνθρωπος των άκρων... το tesla παίζει απλα σε άλλη κατηγορία.. κ η μαγική ερώτηση είναι, πόσα ταξίδια κάνεις τον χρόνο για να κοντράρεσε με τα κτελ? σε ενοχλεί τόσο πολύ να πηγαίνεις πχ με σταθερή 90 χιλιόμετρα? σε αυτό το μαγικό κόσμο φίλε δεν μπορούμε να τα έχουμε ολα...εγώ στα 20 ήθελα μία ψιλή ξανθιά με γαλανά μάτια, σωματάρα, βυζαροκωλάρα, μορφωμένη ευκατάστατη κ να γουστάρει μόνο εμένα. Στα 30 βρήκα μία ψιλή γεματούλα κάπως μορφωμένη με ένα μισθουλάκο κ είμαι κ πολύ ευχαριστημένος... η ζωή ειναι απλά ενας συμβιβασμός!!! δεν μπορείς να έχεις κ χαμηλό κόστος αγοράς, κ φθηνή μετακίνηση ανα χιλιόμετρο, κ μεγάλη αυτονομία, κ επιδόσεις turbo με 30.000 ευρω..
-
Ρε φίλε τι άμα τα βάλεις κατω; Στα λέω τα κόστη μου!
5*150+170+68+280+70βαλβολινες+30 υγρά φρένων= 1368 σε 120000 χλμ και πρώτα ο Θεός μέχρι τα 135000! Είναι πολλά;
Και επαναλαμβάνω αλλάζω και τα 3 φίλτρα αν πήγαινα by the book θα ήμουν κάνα 150αρι κάτω και βάζω από τα καλύτερα λάδια της αγοράς motul. Άμα έβαζα συμβατικό λάδι θα ήμουν αλλα -150 ευρώ δλδ 1000 ευρώ σε 135000 χλμ!
-
5*150+170+68+280+70βαλβολινες+30 υγρά φρένων= 1368 σε 120000 χλμ και πρώτα ο Θεός μέχρι τα 135000! Είναι πολλά;
Οχι, πολύ λογικό σε βρίσκω αυτά είανι τα κόστη, συμφωνούμε. Απλα προς απάντηση αυτών που ανέφεραν οτι στα 6.5 χρόνια κάνεις απόσβεση το id3 με το golf gti (κ ξέχασαν να βάλουν τα τέλη κ το κόστος συντήρησης ενός θερμικού, κ ποσα άλλα χάνω στην πορεία).
-
Πως επαναλαμβάνεται η ιστορία! Κάποτε σε αυτό εδώ το φόρουμ, αλλά και στο ακατανόμαστο, παρέλαυναν διάφοροι με το καινούργιο τους πετρελαιοκίνητο. Μιλάω για πριν το Νοέμβριο του 2011 που επετράπη η πετρελαιοκίνηση χωρίς περιορισμούς.
Ήταν το τοκ οφ δε ντέι. Και όχι μόνο εδώ, και έξω, παντού. Μοστράριζε π.χ. κάποιος με το καινούργιο του τουτού και μετά το μεγειές, μας ξεφούρνιζε ότι είναι και ντίζελ (όχι πετρέλαιο, είναι τρε μπανάλ ηχητικά, ντίζελ σκέτο).
Τώρα συμβαίνει το ίδιο με τα ηλεκτρικά. Μεσολάβησαν και τα υβριδικά βέβαια ως κάτι το νέο και ωραίο, καθώς και τα σι-εν-τζι (όχι φυσικό αέριο, είναι τρε μπανάλ να το λες και να πηγαίνει ο νους του άλλου στον επίτοιχο λέβητα αερίου που κρέμασε στον εξωτερικό του τοίχο και του χάλασε τη μόστρα του σπιτιού). Τίποτε από αυτά τα δύο όμως δεν έπαιξε ανάλογα.
Ηλεκτρικό λοιπόν, το νέο πετρέλαιο. Ουψ, ντίζελ ήθελα να πω.
-
Ναι εσύ θα πεις κάθε πότε αλλάζει λάστιχα τακάκια, δισκοπλακες, αναρτήσεις, ένα αμάξι 1800 κιλών κενό? Κάθε πόσο θέλει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση και έλεγχο το σύστημα διεύθυνσης;
Εδώ σου ζητούν 130 ευρώ κάθε χρόνο μόνο για έλεγχο, χωρίς να σου βγάλουν οποιοδήποτε θέμα ή αναλώσιμα.
Μετά επιμερησε το κόστος αλλαγής των μπαταριών στην διάρκεια ζωής του αμαξιού. Και άμα βγάλεις νούμερο πες το μας.
Εγώ σου έβγαλα κόστος για το κοστοβορο ντίζελ. Εσύ για το τζάμπα ηλεκτρικό θα πεις νούμερα ή πρέπει να μιλήσεις με τον αντιπρόσωπο πρώτα;
-
Πως επαναλαμβάνεται η ιστορία!
Το πετρέλαιο αν δεν βγάλει θέμα η τρόμπα βενζίνης που εκεί ειναι κλάφτα χαράλαμπε, είναι αρκετά πιο οικονομικό από την βενζίνη κ το πιο ακριβό κόστος αγορά αποσβαίνεται. Ειδικά σε μεγάλα κυβισμού πχ jeep καρασυφμέφει.
-
Ναι εσύ θα πεις κάθε πότε αλλάζει λάστιχα τακάκια, δισκοπλακες, αναρτήσεις, ένα αμάξι 1800 κιλών κενό?
στα ηλεκτρικά δεν χρησιμοποιείς τα φρένα συχνά καθώς αφήνεις το γκάζι κ φρενάρει μόνο του το αυτοκίνητο. Αναρτήσεις δεν έχω ακούσει κανέναν να αναφέρει, καθώς δεν κυκλοφορούν βέβαια κ τόσα χρόνια. Λάστιχα να ειμαι ειλικρινής, εχω 2.5 χρόνια continental τα οποία πλήρωσα 530 ευρώ στο προηγούμεηνο...κ είναι για πέταμα, αρα είμαστε στα ίδια περίπου, ενα 6μηνο πάνω κάτω δεν λέει για μένα κ πολλά. Τελος να σου αναφέρω, οτι (απλά σαν ιδιώτης για να σε προλάβω-δεν γλίτωσα ούτε φπα ούτε εχω φοροαπαλλαγες) έχω αγοράσει το αυτοκίνητο με Leasing κ βάσει αυτών που έδινα σε βενζίνη κάθε μήνα κ αυτών που δίνω τώρα για μίσθωμα (μαζί με την προκαταβολή) βγαίνω κ κερδισμένος (ελάχιστα μεν) κ έχω κ το κεφάλι μου ήσυχο κ έχω κ καινούργιο αυτοκίνητο (για μένα πολύ σημαντικό καθώς το προηγούμενο 10ετιας αρχισε να μου ζητάει χρήματα που δεν ηθελα να δώσω).
-
Ήταν η γκλαμιά του απαγορευμένου που υπερίσχυε. Ή η φρεσκάδα του νεωτεριστικού, μετά το 2001 που επετράπησαν. Ποιός κοίταγε αντλίες τότες.Ντίζελ παρακαλώ, τα είπαμε αυτά. Όπως και ρόταρυ ή βάνκελ για τους περιστροφικούς κινητήρες. Και μποξέρ για τους επίπεδους. Γιατί επιμένετε να τους μειώνετε την όποια αύρα?
-
Τέλος πάντων δεν θες να μιλήσεις με νούμερα δικαίωμα σου απλά και δικό μας δικαίωμα να αμφισβητούμε ,με νούμερα σου παρουσιάστηκε , ότι δεν αποσβενεις με τπτ σε 3 χρόνια το ηλεκτρικό ακόμα και με το εξωπραγματικό νούμερο των 100 χλμ την μέρα που αφορά τον 1/1000 κατόχους.
Σε 7 χρόνια το φθηνότερο ηλεκτρικό υπολογισμένο και με τα κίνητρα του Κούλη. Και φυσικά ο κάτοχος ενός συμβατικού μπορεί να έχει 1 αμάξι για όλα ενώ ο κάτοχος του ηλεκτρικού των 35000 πρέπει να δώσει αλλά 25000 για να πάρει και ένα συμβατικό μπας και πάει καμιά εκδρομή ή διακοπές!
-
Τέλος πάντων δεν θες να μιλήσεις με νούμερα δικαίωμα σου απλά και δικό μας δικαίωμα να αμφισβητούμε ,με νούμερα σου παρουσιάστηκε , ότι δεν αποσβενεις με τπτ σε 3 χρόνια το ηλεκτρικό ακόμα και με το εξωπραγματικό νούμερο των 100 χλμ την μέρα που αφορά τον 1/1000 κατόχους.
Ακόμα μιλάμε για την απόσβεση που δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, κ κόστος service χωρίς τα έκτακτα? κ θες να μιλήσουμε σοβαρά? Επίσης δεν μπορώ να απαντήσω ακριβώς στην συγκεκριμένη σύγκριση καθώς οτ Id3 είναι ένα αυτοκίνητο που βγήκε τώρα κ δεν ξερω ακριβώς τι συντήρηση έχει.
-
Αν θεωρείται άκρο το να έχεις μια αξιοπρεπή τελική ταχύτητα ΠΑΝΤΑ και τη σιγουριά πως όπου και αν βρεθείς θα έχεις άμεση πηγή κίνησης τι να πω...
Προσωπικά κάνω 3-4 πάνω κάτω Αθηνα-Χαλκιδα τη βδομάδα 9 μήνες το χρόνο, άρα θα έπρεπε να βρέχω βρακάκι με τα ηλεκτρικά. Κι όμως...κάποιες σελίδες πιο πίσω λέγαμε ότι το citigo/up που θα ήταν ταμάμ θα μου κόστιζε 20000 και θα έπρεπε να έχω ΤΟ άγχος αφού Αθήνα δεν έχω χώρο στάθμευσης, χωρια ότι το ΚΤΕΛ θα μου άφηνε λαστιχιες στην οροφή. Θέλω να κοιτάω το ρολόι όταν γυρνάω πίσω, όχι ημερολόγιο.
Με το αυτοκίνητο της υπογραφής είμαι μια η άλλη με το ΚΤΕΛ+μετρό. Πόσο μάλλον με ντιζελακι/μικρό βενζινης. Άλλο που εγώ θέλω να διασκεδάζω στην επιστροφή το βράδυ...
Το tesla είναι άλλη κατηγορία αλλά όταν η τιμή πλησιάζει τα 40000 γίνεται μονόδρομος. Και ακόμα δεν έχουμε ηλεκτρικά κάτω των 30000 που να είναι all around. Τα περί γυναικών ασχολιαστα...ή πιο απλά περί ορέξεως κωλοβυζοπιτα.
-
Πολύ εμπάθεια ρε παιδί μου με τις επιλογές του καθενός. Απλά και ωραία με τα εκάστοτε σενάρια χρήσης και θέλω του οδηγού/καταναλωτή υπάρχουν και τα ιδανικότερα οχήματα.
Εμένα αν είχα γνώμονα την κατανάλωση το πετρελαιάκι είναι ταμάμ(επαρχιακό δίκτυο κυρίως). Φιλος έχει σωθεί με Arona φυσικό αέριο που μένει κοντα σε πρατήριο στην Αθήνα, εξοχικό στο Ξυλόκαστρο και έχει και δύο πιτσιρίκια. Ο bekiaris με διάφορες συγκυρίες βολεύτηκε με ηλεκτρικό. Υβριδικά τουότα για κυρίως πόλη. Βενζίνες για λίγα χλμ/έτος και μικτή χρήση ή απλά επιδόσεις. Lpg για χαμηλή κατανάλωση και αποφυγή του πετρελαίου. Όπως νιώθει ο καθένας και ότι τον βολεύει/συμφέρει..
Τα κίνητρα της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά μια χαρά είναι. Που να μην τα έβαζε, εδώ μέσα θα γραφόντουσαν σεντόνια για το πόσο οπισθοδρομικοί είμαστε σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Φύσικα και δε θα τσουλήσει το όλο πράμα όπως στις χώρες του πρώτου κόσμου γιατί πολύ απλά δεν είμαστε μια τέτοια χώρα. Υστερούμε σε καταναλωτική δύναμη, οικολογική συνείδηση, υποδομές φόρτισης και άλλα. Τουλάχιστον όμως μπήκε το πρώτο λιθαράκι και με την πάροδο του χρόνου και την τεχνολογία να εξελίσεται είμαστε ένα βήμα(έστω και μικρό) πιο κοντά στην εποχή του εξηλεκτρισμού.
-
Πολύ εμπάθεια ρε παιδί μου με τις επιλογές του καθενός.
Καθε forum τελικά θέλει το Mastora του...χαχα..
-
ενώ ο κάτοχος του ηλεκτρικού των 35000 πρέπει να δώσει αλλά 25000 για να πάρει και ένα συμβατικό μπας και πάει καμιά εκδρομή ή διακοπές!
Εδώ σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. Μπορεί απλά να νοικιάσει για 10-15 ημέρες, δεν χρειάζεται να εκταμιεύσει ένα τόσο μεγάλο ποσό.
Θυμάμαι όταν βγήκε το i3, η BMW (στην Ελλάδα όχι φυσικά, είμαστε τριτοκοσμικοί) για να δώσει κίνητρα αγοράς παραχωρούσε κάποιες ημέρες τον χρόνο δωρεάν ένα θερμικό για ταξίδια κλπ. και εαν κάποιος ήθελε ακόμα περισσότερες ημέρες, τότε το νοίκιαζε σε πάρα πολύ χαμηλή τιμή. Οπότε με κάτι της τάξεως των €500 τον χρόνο (στην Γερμανία) είχες και ένα θερμικό (5αρα εαν θυμάμαι σωστά έδινε ή Χ3) για 40 ημέρες χρήση το έτος. Μια χαρά!
-
Tkin73 wrote:
Τέλος πάντων δεν θες να μιλήσεις με νούμερα δικαίωμα σου απλά και δικό μας δικαίωμα να αμφισβητούμε ,με νούμερα σου παρουσιάστηκε , ότι δεν αποσβενεις με τπτ σε 3 χρόνια το ηλεκτρικό ακόμα και με το εξωπραγματικό νούμερο των 100 χλμ την μέρα που αφορά τον 1/1000 κατόχους.
Ακόμα μιλάμε για την απόσβεση που δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, κ κόστος service χωρίς τα έκτακτα? κ θες να μιλήσουμε σοβαρά? Επίσης δεν μπορώ να απαντήσω ακριβώς στην συγκεκριμένη σύγκριση καθώς οτ Id3 είναι ένα αυτοκίνητο που βγήκε τώρα κ δεν ξερω ακριβώς τι συντήρηση έχει.
Καλά εσύ δεν είπες ότι πληρώνεις 130 ευρώ για έλεγχο κάθε χρόνο; Αν δεν το είπες εσύ το ειπε αλλος ηλεκτρικός. Πώς τότε δεν έχεις κόστος για σέρβις;
Θεωρείς ότι αν αύριο βρούμε 1 κύριο κάτοχοι συμβατικών λεφτά για να πάρουμε λιφ και χάσει ξαφνικά ο Κούλης 150-200 μύρια έσοδα το χρόνο από τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουμε οι νέοι ηλεκτροκινητοι να πληρώνουμε 0 τέλη κυκλοφορίας;
Πολύ αθώα σκέφτεσαι...
-
Ε εντάξει θεωρητικά καλο αυτό αλλά πάλι ....θες μεγάλο αμάξι από 5 μέρες Χριστούγεννα και Πάσχα και 20 μέρες το καλοκαίρι και βάλε και 2-3 ΣΚ αυτά μαζεύονται 35 μερες Χ 80 ευρώ για ένα c suv crossover μας κάνουν 2800 τον χρόνο σχεδόν 17000 την 6 ετια και δεν έχεις αμάξι! Δεν τα λες και λίγα...
-
...χάσει ξαφνικά ο Κούλης 150-200 μύρια έσοδα το χρόνο από τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουμε οι νέοι ηλεκτροκινητοι να πληρώνουμε 0 τέλη κυκλοφορίας;
Αχ ομορφάντρα μου, στα λόγια μου έρχεσαι...βλέπεις που σου λέω τόση ώρα, δεν είναι για σένα, μην αγοράσεις...τι το θες κ το παιδευεις, αστο να πάει... Αμα γεμίσουμε ηλεκτρικά θα μας τσεκουρώσει σε τέλη κ σε ρεύμα, ασε τώρα που είμαστε χαρά θεού να χαρούμε!!! που βάζεις κ το τσαμπέ δίκτυο της blink? εγώ στα λέω τοση ώρα κ νευριάζεις αδικα, κάτσε στα αυγά σου...
-
piliourits wrote:
Προσπαθείς να πείσεις ποιον και **ΓΙΑΤΙ **;
Κ για να τελειώνουμε επειδή πολύ ασχολήθηκα με τα μαθηματικά της πρώτης δημοτικού κ επειδή έμαθα να πληρώνω κ να συντηρώ το αυτοκίνητο σαν γυναίκα, κύρε που δεν άλλαξες ποτέ τακάκια, το κόστος συντήρησης ενός golf 1.6 tdi 105 ps είναι περίπου 1115 ευρώ στα 90.000 χιλιόμετρα...κ καλά να περνάτε!!! (https://www.autogreeknews.gr/kostos-kai-diastimata-service-se-dizel-aftokinita/6425-kostos-kai-diastimata-servis-sta-dizel-vw-polo-golf-kai-passat) Εχουμε πληρώσει μία περιουσία στα αυτοκίνητα δεν θα τρελαθούμε σε αυτό το φορουμ. Μέχρι τοτε εγώ ειπαμε να ναι καλά ο ΗΡΩΝ με 0.011 την KWH (eco drive) πληρωμή με yellows της πειραιώς, κ η αμερικάνικη εταιρία blink.
Ευτυχώς που δεν απαγορεύεται η έμμεση διαφήμιση σε αυτό το φόρουμ, γιατί στήνω ένα μαγαζάκι για συντήρηση των ντηζελ μισοτιμής και θα σας ενημερώσω για τα εγκαίνια σύντομα
Φανή επιτρέπεται ή όποιος άλλος διαχειριστής διαβάζει;
-
Ευτυχώς που δεν απαγορεύεται η έμμεση διαφήμιση σε αυτό το φόρουμ, γιατί στήνω ένα μαγαζάκι για συντήρηση των ντηζελ μισοτιμής και θα σας ενημερώσω για τα εγκαίνια σύντομα
Προτείνω να ανοίξεις κ ένα τμήμα R&D για τακάκια μέχρι 200.000 χιλιόμετρα... χαχα, εντάξει στα πετρέλαια έχει τύχη το εγχείρημα σου, στα ηλεκτροκίνητα δεν έχεις καμία... Εγω πάντως αμα μπορούσα θα σε στήριζα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης