-
Δεν αξίζουν τα λεφτά τους ούτε το blind spot ούτε το κινητό σου!
-
Εγω θα χαλουσα 500 ευρω για ενα συστημα ασφαλειας...400 ευρω κοστιζει το κινητο μου.
Έλα, όρμα. Και με το 1/5 της τιμής που συζητάμε...
-
Το κινητο το πειρα για την καμερα στις διακοπες, και για το οτι εχει 6 GB Ram επειδη εχω e mails, whats up, και browser για το forum εδω ωστε να σας την 'λεω' σε ολους.
Το blind spot ειναι απιστευτα πρακτικο, ιδιαιτερα σε μεγαλες πολεις με μηχανακια δεξια και αριστερα απο εσενα και αυτοκινητα να χωνονται για λιφα μετρα.
Αν εισαι 'οδηγός της Κυριακης' και πας σε μια ταβερνα να φας με παρεα καπου πιο εξω και κινησε χαλαρα και αργα-αργα χωρις εναλλαγες λωριδας κτλ τοτε οκ δεν χρειαζεται.
Και το υδραυλικο τιμονι ειναι απαραιτητο, αλλα και πιο παλια δεν υπηρχε, so what ....
-
Τωρα αυτο απο που παιρνει ρευμα;
Θα λειτουργει; ή μαπα;
Μονο τα περαστικα του ενα 80αρι 100αρι θα ναι.
Και θα διαλυσεις το αυτοκινητο σε τρυπες, και πατεντες.....
Σαν το εργοαστασιακο δεν εχει.
-
Γυρε μαλλον σε πιασανε κοροιδο...και εγω κινητο με 6ραμ εχω αλλα το πληρωσα 160 ευρω...Ε χεχε ειδες τι κανει ο Τραμπ;Ριχνει τιμες.....
Οτι και να λετε τα 500 ευρω που ζητανε ειναι για γελια....Οι ζαντες πιο φθηνα μου ρχονται....και εχω 16 αρες
-
Ναι lap τα ίδια λέμε όλοι! Το Υδραυλικό και το a/c το χρεωναν τότε κάνα μυριο δρχ! Παρα πολλοί τότε λέγαν με ένα μυριο κάνω service 10 χρόνια! Και τα δύο όμως είναι πράγματα που έχεις 100% άμεσο όφελός! Το blind spot όπως λες (εμένα μου αρέσει) μέσα στην πόλη δεν σταματάει να βαράει! Όλοι σφήνες και για την 10η θέση στο φανάρι και όλα τα μηχανάκια ζιγκ ζαγκ!
Ποιο πολύ κουραστικό είναι ... Δεν είναι και ΤΟΟΟΣΟΟΟ Safty feature για να δώσεις 500€(σχεδόν ένα μηνιάτικο για πολλούς) βαριά βαριά κάνα 200€
-
To Blind spot, βαριά-βαριά να κοστίζει στο εργοστάσιο κάνα 50άρικο. Το πουλάει κάνα 75άρι και μετά τσιμπάει η κάθε αντιπροσωπεία ότι νομίζει ότι μπορεί να βγάλει. Εξού και στην Ισπανία το Blind Spot κοστίζει 100€.
Οπότε αν στην Ελλάδα κάποιος καίγεται τόσο πολύ να σωθεί από τα παπιά, και είναι αποφασισμένος να δώσει 500€, εγώ τι να πω, εις υγείαν το κορόιδο...
-
μός ασφαλείας όμως βοηθάει λίγο παραπάνω να υπάρχει κάποιος υγιής και την επομένη μέρα, να το χαρεί αυτό που αγόρασε.
Αναμφισβήτητα, γι' αυτό απέκλεισα όλα όσα δεν είχαν τα βασικά συστήματα ασφαλείας, μόλις κάλυψα αυτή τη βασική ανάγκη, μετά κοίταξα τους χώρους σε μικρό μήκος, μόλις κάλυψα και αυτό, κοίταξα τα υπόλοιπα και καταλήξαμε εκεί που καταλήξαμε.
Επίσης ένας λόγος που απέρριψα μεταχειρισμένα, πιστεύω τα 2019 και μετά έχουν μεγάλη διαφορά σε ασφάλεια με 5-6-7 χρόνια πριν, και τα πρόσφατα μεταχειρισμένα ήταν πολύ ακριβά για μεταχειρισμένα ενώ πάλι τους έλειπαν βασικά συστήματα.
-
Ελα πες την αληθεια...εσυ πηγες με κουτες και 'σακουλες σκουπιδιων' για να δεις αν χωρουν στο πορτπαγκαζ.
Και μετα ολα τα αλλα.
-
Τι ενα μηνιατικο μωρε;;....αν εχετε ενα μηνιατικο 500 ευρω απλα ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ clio των 17-18.000 ευρω. Αγοραζεις των 3000 ευρω και λες και δοξα τω θεω.
Αν αγοραζετε αυτοκινητο 18.000 ευρω και ανω τα 500 ευρω για συστημα ασφαλειας που το χρησιμοποιεις συνεχως (αντε να δεχτω πως το acc ειναι πολυτελεια) αν και οντως φαινονται αρκετα, τελικα αξιζουν. Μακαρι να κοστιζε λιγοτερο, αλλα το γεγονος οτι θα γινει standard σε λιγα ετη δειχνει ποσο σημαντικο ειναι.
Υ.γ ειπα οι ηθελα εξαιρετικη καμερα για τις διακοπες, των φθηνων η καμερα ειναι αστειες..... καθως και αρκςτα δυνατο επεξεργαστη. Η ram ειναι ενα μικρο κομματι.
Εντωμεταξυ το νεο κινητο δεν μπορει να παιξει android auto στο αυτοκινητο ουτε να φορτισει γιατι εχει μπαταρια fast charged... ....γαμάτο
-
Lap το κινητο με ταχεια φορτιση φορτιζει και με απλο φορτιστη,αρα και στο αυτοκινγτο απλα σε περισσοτερο χρονο.....
Το android auto γιατι δε δουλευει;
-
Μάλλον θέλει άλλο πιο ποιοτικό καλώδιο, είτε το γνήσιο είτε πιο κοντό και λίγο παχύτερο που να είναι όλα τα πιν καλωδιωμένα. Μερικά φτηνάρικα δεν έχουν όλες τις επαφές καλωδιωμένες, έχουν μόνο 2 για το ρεύμα και μάλιστα για τότε που τα κινητά τραβούσαν 0,5-1 Amp βασικής ταχύτητας USB 2.0. Τα τελευταία κινητά τραβάνε πολλά Amp και μεταφέρουν δεδομένα σε υψηλές ταχύτητες, ώστε τα φτηνιάρικα μακρύτερα καλώδια να μην επαρκούν. Επίσης πολλές φορές, απ' το μάζεμα-άπλωμα δημιουργούνται ψυχρές κολλήσεις ή μερικό κόψιμο στο μέταλλο του καλωδίου εσωτερικά ώστε με κάθε κίνηση να χάνεται η επαφή, κι αυτό δεν είναι ανιχνεύσιμο με το μάτι, ενώ άλλες φορές δουλεύει κι άλλες όχι... τα πιο ποιοτικά καλωδιάκια, έχουν σχεδιασμό τέτοιο που να ανταποκρίνεται στα παραπάνω, κι όσο προχωράνε οι δυνατότητες των κινητών τόσο ανεβαίνουν οι απαιτήσεις σχεδιασμού και ποιότητας... ας ελπίσουμε πως σύντομα θα έχουμε ικανοποιητική ασύρματη επικοινωνία. Για τη φόρτιση καλύτερα κλασσικός μη 'κινέζικος' φορτιστής... γι αυτό, κι ας μας φαίνεται παράξενο, καλά κάνουν κάποιοι κατασκευαστές σαν τη Skoda και βάζουν Type C βύσματα, εφόσον βέβαια τοποθετούν και ικανό κύκλωμα στο αυτοκίνητο που να υποστηρίζει τις μέγιστες προδιαγραφές του Type C.
-
Τι ενα μηνιατικο μωρε;;....αν εχετε ενα μηνιατικο 500 ευρω απλα ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ clio των 17-18.000 ευρω. Αγοραζεις των 3000 ευρω και λες και δοξα τω θεω.
Αν αγοραζετε αυτοκινητο 18.000 ευρω και ανω τα 500 ευρω για συστημα ασφαλειας που το χρησιμοποιεις συνεχως (αντε να δεχτω πως το acc ειναι πολυτελεια) αν και οντως φαινονται αρκετα, τελικα αξιζουν. Μακαρι να κοστιζε λιγοτερο, αλλα το γεγονος οτι θα γινει standard σε λιγα ετη δειχνει ποσο σημαντικο ειναι.
Υ.γ ειπα οι ηθελα εξαιρετικη καμερα για τις διακοπες, των φθηνων η καμερα ειναι αστειες..... καθως και αρκςτα δυνατο επεξεργαστη. Η ram ειναι ενα μικρο κομματι.
Εντωμεταξυ το νεο κινητο δεν μπορει να παιξει android auto στο αυτοκινητο ουτε να φορτισει γιατι εχει μπαταρια fast charged... ....γαμάτο
Οκ σε λιγα χρονια θα ειναι στανταρντ εξοπλισμος.Νομιζεις οτι σε 9-10 χρονια που μπορει να θελεις να το πουλησεις το αυτοκινητο γιατι θα εχουν βγει νεες τεχνολογιες πολυ πιο βασικες απο αυτες που υπαρχουν σημερα αυτα τα δυο συστηματα θα δινουν μεταπωλητικη αξια μεγαλυτερη των 6500 ευρω στο αυτοκινητο. Αν το θες απο θεμα safety ο καθενας κανει οτι θελει αν το θες απο θεμα μεταπωλητικης αξιας, ουτε να το σκεφτεσαι.
-
piliourits wrote:
μός ασφαλείας όμως βοηθάει λίγο παραπάνω να υπάρχει κάποιος υγιής και την επομένη μέρα, να το χαρεί αυτό που αγόρασε.
Αναμφισβήτητα, γι' αυτό απέκλεισα όλα όσα δεν είχαν τα βασικά συστήματα ασφαλείας, μόλις κάλυψα αυτή τη βασική ανάγκη, μετά κοίταξα τους χώρους σε μικρό μήκος, μόλις κάλυψα και αυτό, κοίταξα τα υπόλοιπα και καταλήξαμε εκεί που καταλήξαμε.
Επίσης ένας λόγος που απέρριψα μεταχειρισμένα, πιστεύω τα 2019 και μετά έχουν μεγάλη διαφορά σε ασφάλεια με 5-6-7 χρόνια πριν, και τα πρόσφατα μεταχειρισμένα ήταν πολύ ακριβά για μεταχειρισμένα ενώ πάλι τους έλειπαν βασικά συστήματα.
Οταν κοιταγα για μεταχειρισμενα του 2015-16 εβλεπα κατα βαση την αξια αγορας απο τους πινακες εκεινης της εποχης και εβλεπα πως δεν γινεται να πουλας ενα αυτοκινητο 5ετιας 11000 οταν το ειχες παρει 14000 ή 13000 οταν το ειχες παρει 16500 για μενα ειναι κοροιδια+ το οτι το μεταχειρισμενο 5ετιας ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι βασισμενο σε παλιοτερο σασι και χωρις να εχεις καμια εγγυηση για οτι συμβει.
-
Όμορφο με τις κόκκινες λεπτομέρειες,ειδικά στα καθίσματα! Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
-
Πολύ όμορφο!!
Καλοτάξιδο φίλε!
-
Έφτασε...
-
Κουκλάκι είναι Αστέρι ή Αστέρι είναι κουκλάκι?
Πανέμορφο με τις κόκκινες λεπτομέρειες, καλοτάξιδο!
Με lpg είναι? δεν θυμάμαι!
Εγώ έχω κάνα μήνα ακόμα...
-
Ευχαριστώ. Ναι, LPG (ή GPL όπως το λένε οι γάλλοι και οι ιταλοί)...
-
Έχεις στις ενδείξεις trip computer και μερικό χιλιόμετρητη?
Renault Clio V