Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 276
    • 277
    • 144 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129840
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fragsp last edited by

      στο st-line εχει αυτο το πλαστικο που καλυπτει; γιατι στο βιντεακι του σαλονικου εχει λαμαρινα

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • dimitriscsd
        dimitriscsd last edited by

        Έχει διπλό πάτωμα. Το σκληρό δάπεδο επάνω και από κάτω έχει ένα πιο μαλακό δεύτερο κάλυμμα σαν μοκέτα, κάτω από το οποίο είναι η ρεζέρβα.

        Ο περιβάλλον χώρος της ρεζέρβας, αν εννοείς αυτό, ναι είναι λαμαρίνα δεν έχει επένδυση παρά μόνο στο πάτωμά του.

        Εκτός αν είναι διαφορετικό στο hatchback και ο διπλός πάτος είναι έξτρα. Σε αυτό ίσως να έχεις δίκιο. Πάντως μπαίνει 2ος πάτος αν θέλεις σίγουρα.

        Όταν υπάρχει το B&O, o χώρος κάτω από το πρώτο πάτωμα καταλαμβάνεται από το woofer, τον ενισχυτή και μερικές μικρές θέσεις για αντικείμενα.

        Youtube Video – [18:47..]

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • F
          fragsp last edited by

          ακριβως ο περιβαλλον χωρος της ρεζερβας που γυρω γυρω ως τα ακρα του πορτ μπαγκαζ https://drive.google.com/file/d/1vVXPP-kXylgC3RYWVQTrRw7AdoYOFi2Q/view?usp=sharing

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Καλό θα ήταν να κάνεις μια ερώτηση στον πωλητή γιατί ενδέχεται να έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα μοντέλα.

            Πάντως εάν δεν έχεις το B&O και υπάρχει ο έξτρα χώρος, ακόμα και το δεύτερο πάτωμα να μην υπάρχει κατά την αγορά, μπορείς να το πάρεις και να το βάλεις αργότερα. Δεν αλλάζει κάτι στο σχήμα του χώρου, οπότε θα ταιριάζει.

            https://www.ebay.co.uk/itm/FOCUS-HATCHBACK-BOOT-FLOOR-CARPET-TRIM-JX7B-A13065-AF3JA6-GENUINE-FORD-2018-20/164154110479?fits=Model%3AFocus|Plat_Gen%3AMK+IV&hash=item263858f20f:g:rTMAAOSwQEtejc2t

            Αυτό είναι. Κράτα αν θέλεις τον κωδικό σε περίπτωση που το ψάξεις αργότερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • F
              fragsp last edited by

              Ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fragsp last edited by

                Τελικά αξίζουν να δώσεις τα 1200 ευρω παραπανω για να παρεις τους 155 ιππους αντι τους 125 στο focus πχ διαβασα οτι στο puma λογω του τρικυλινδρου 155 ιππους ερχονται καποιοι λιγοι κραδασμοι μεσα στη καμπινα στις επιταχυνσεις ή αγοράζεις τον 125 και βλεπεις σε μερικα χρονια και βαζεις το τσιπακι με 5 κατοσταρικα και στη τελικη αμα θες το βγαζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd last edited by

                  Έχω την εντύπωση πως τα 155 έχουν μεγαλύτερη τουρμπίνα.

                  Δε νομίζω το 125 με το 155 να έχει διαφορά σε κραδασμούς. Αμφιβάλω αν θα καταλάβεις διαφορά. Μπορείς να πας να δοκιμάσεις ένα τεστ ντράιβ αν έχουν focus, fiesta ή puma με 155. Όλα το ίδιο μοτέρ φοράνε. Ενδεχομένως το Focus να έχει λίγο καλύτερη μόνωση όμως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • F
                    fragsp last edited by

                    Εχει μεγαλυτερη τουρμπινα το διαβασα σε τεστ που κανανε στο puma.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Η γνώμη μου είναι πως αφού μιλάμε για Focus και όχι για Fiesta ή Puma, αν τα 1200 τα έχεις και δεν θα σου λείψουν δώσε τα να πάρεις το πιο δυνατό. Η διαφορά στην δύναμη είναι αρκετή.

                      Από την άλλη αν σε ζορίζουν τα χρήματα και με 125 θα κινείσαι μια χαρά δεν θα αγκομαχάει. Εδώ οι ιδιοκτήτες του 125 χωρίς mild hybrid και είναι ευχαριστημένοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Aν έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα και δεν είναι μόνο θέμα software,πως θα επαναπρογραμματίσεις με ασφάλεια μ'ένα 500άρικο τον 125άρη;

                        Σχεδόν βέβαιο, σε τέτοια περίπτωση θα χάνεις την εγγύηση και πιθανό να υπάρξει και πρόβλημα στο αμάξι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • F
                          fragsp last edited by

                          θεμα εγγυησης δεν υπαρχει γιατι την κανουνε οπως εχουν πει παιδια ο καρανικολας στη συγγρου και δεν χανεις την εγγυηση και για τα 125 αλογα μπορει να ειναι 15 αλογα μπορει και παραπανω βεβαια με τον υβριδικο αλλαζουνε τα δεδομενα γιατι πρεπει να βγει αλλη χαρτογραφηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            super-t last edited by

                            Έχει και διαφορετική συμπίεση ο 155.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • mastoras78
                              mastoras78 @fragsp last edited by

                              θεμα εγγυησης δεν υπαρχει γιατι την κανουνε οπως εχουν πει παιδια ο καρανικολας στη συγγρου και δεν χανεις την εγγυηση και για τα 125 αλογα μπορει να ειναι 15 αλογα μπορει και παραπανω βεβαια με τον υβριδικο αλλαζουνε τα δεδομενα γιατι πρεπει να βγει αλλη χαρτογραφηση.

                              Καλό είναι να μη στηρίζεσαι μόνο στην καλή θέληση του όποιου αντιπρόσωπου. Πολλά αλλάζουν αν έρθει η κακιά στιγμή. Αφού το αμάξι βγαίνει από το εργοστάσιο δυνατότερο με βατό κόστος καλύτερα να προτιμήσεις την εργοστασιακή λύση και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Άλλωστε η μεγαλύτερη ισχύς περιλαμβάνει και αλλαγές στα περιφερειακά και όχι έναν 'απλό' επαναπρογραμματισμό..

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @fragsp last edited by

                                θεμα εγγυησης δεν υπαρχει γιατι την κανουνε οπως εχουν πει παιδια ο καρανικολας στη συγγρου και δεν χανεις την εγγυηση

                                Σαφώς και υπάρχει θέμα εγγύησης και σαφώς την χάνεις, από την FMH. Τώρα εαν το καλύψει ο έμπορος, ΟΚ, αλλά δεν ξέρεις μέχρι που και πόσο μπορεί. Τυπικά δεν έχεις εγγύηση πλέον.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Μόλις διάβασα σε ξένο φόρουμ πως το digital instrument cluster από τα καινούρια Focus μπαίνει plug and play σε όλα τα ΜΚ4. Επίσης μάλλον ταιριάζει και του Kuga. Ένας τύπος έβαλε cluster από Puma σε Fiesta MK8. Πηγαίνουν ανά ζεύγη δηλαδή.

                                  Καλή φάση αλλά το κόστος ως καινούριο από την Ford είναι αστρονομικό προς το παρόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    fragsp last edited by

                                    Καλησπέρα το fordpass σαν συστημα εντοπισμου σε περιπτωση κλοπης μας δινει τη δυνατότητα να κανουμε tracking το αυτοκινητο για την αστυνομία ή αμα βγαλουν την μπαταρια βγαίνει εκτός και το gps;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd last edited by

                                      Εάν το όχημα έχει modem (όλα έχουν πλέον απ' ότι ξέρω), σου δίνει στίγμα αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ σύστημα ασφαλείας. Σίγουρα κάποιος που ξέρει τι κάνει θα βγάλει κάποια ασφάλεια (φαίνεται και ποια είναι στο manual) και θα το επενεργοποιήσει.

                                      Περισσότερο για ευκολία να ξέρεις που πάρκαρες είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • realzeus
                                        realzeus @dimitriscsd last edited by

                                        Εάν το όχημα έχει modem (όλα έχουν πλέον απ' ότι ξέρω), σου δίνει στίγμα αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ σύστημα ασφαλείας. Σίγουρα κάποιος που ξέρει τι κάνει θα βγάλει κάποια ασφάλεια (φαίνεται και ποια είναι στο manual) και θα το επενεργοποιήσει.

                                        Περισσότερο για ευκολία να ξέρεις που πάρκαρες είναι.

                                        Χωρίς να γνωρίζω, φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια failsafe για αυτές τις περιπτώσεις, όπως έχουν οι συναγερμοί. Δεν γίνεται να κόβεις το ρεύμα και να απενεργοποιείται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd last edited by

                                          Αν βγάλεις την ασφάλεια σταματάει να λειτουργεί. Δεν αποτελεί σύστημα ασφαλείας για να έχει κάτι τέτοιο. Απλά υπάρχει για να προσφέρει απομακρυσμένες λειτουργίες. Κλείδωμα ξεκλείδωμα εκκίνηση μηχανής κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            ΟΚ, νόμιζα ότι πρόκειται για tracker, που από ότι λες δεν είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 144 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr