-
Ε ναι, το ibiza δεν παιζεται αλλα κατα την αποψη μου ξεφόρτωνονται τα παλια dsg για να βγαλουν τα νεοτερα υγρου τυπου
Η συμβουλη μου ειναι το corsa με μια καμερα οπισθοππριας και υποβραχιονιο. Εχει πολυ ανωτερο κιβωτιο για κινηση στην πολη.
Αν θες ομως να συνδιασεις και καταναλωση τοτε yaris hybrid, η βασικη εινσι ψηλοχαλια εκδοση, πανε στην ακριβως επομενη.
-
Μηπως το απόλυτο vfm ειναι τελικά το Ibiza (15χιλ) και από τα πιο premium το Polo (16.800);.
Είναι, αλλά με dsg. Εφόσον το γνωρίζεις και είσαι ΟΚ, τότε ναι είναι πολύ καλή η τιμή του Ibiza. Αναφέρεις κυρίως χρήση πόλης, όπου το dsg δεν είναι στο στοιχείο του. Τώρα πόσο % πόλη και πόσο % περιαστική, εσύ το ξέρεις.
-
Έχοντας κάνει test drive σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας μου άρεσαν πιο πολύ τα VW Polo dsg 95hp (16.100) και Seat Ibiza dsg 115hp.(15.000). Το Clio ξεπερνάει τα 17.000 και μαλιστα με την εκδοση με τα σκληρά πλαστικά και το Yaris Hybrid στην πιο φτωχή έκδοση φτάνει 17.600. Επίσης τα επιτόκια δανεισμού του VW Group ειναι πολυ πιο ελκυστικά.
Το Ibiza υπερτερεί σε σπορ αίσθηση και κινητήρα, μαλιστα εχει δισκόφρενα πισω το δε Polo θυμίζει ποιοτικά μεγαλύτερο αυτοκίνητο και ειναι ακομα πιο άνετο.
Όσον αφορά το ζήτημα της υπερθέρμανσης του κιβωτίου dsg και της εν γένει αξιοπιστίας του μου είπαν ότι πράγματι παλαιότερα έβγαζε προβλήματα αλλά έχουν διορθωθεί και ότι πρέπει σε φανάρια που διαρκούν πολύ να μπαίνει σε mode 'νεκράς' (ώστε να μην ανεβάζει θερμοκρασία).
Εσείς τι θα επιλέγατε;
-
Όσον αφορά το ζήτημα της υπερθέρμανσης του κιβωτίου dsg και της εν γένει αξιοπιστίας του μου είπαν ότι πράγματι παλαιότερα έβγαζε προβλήματα **αλλά έχουν **διορθωθεί
Εσείς τι θα επιλέγατε;
-
Τι θα λέγανε, ότι υπάροχυν ακόμα προβλήματα? Απλά βρήκαν την λύση για να μην ζεσταίνεται τόσο πολύ να βάζει νεκρά...εεε τότε δεν είναι ακριβώς αυτόματο, αλλά ΟΚ το δέχομαι.
-
Εγώ θα επέλεγα Corsa EAT8. Αλλά εαν θες σώνει και ντε VAG, το Ibiza είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από το Polo, αφού παίρνεις καλύτερο αυτοκίνητο με λιγότερα χρήματα.
-
-
Συγνωμη Φανη αλλα εσυ τοσο καιρο λες οτι θερμαίνονται τα κιβωτια επειδη δεν μπαινουν στην Νεκρα;;;;;
Δεν ειαι αυτο το θεμα τους ρε παιδια.
-
Συγνωμη Φανη αλλα εσυ τοσο καιρο λες οτι θερμαίνονται τα κιβωτια επειδη δεν μπαινουν στην Νεκρα;;;;;
Δεν ειαι αυτο το θεμα τους ρε παιδια.
ΠΟΤΕ δεν το είπα αυτό!! Αυτή είναι η εξήγηση/λύση της αντιπροσωπείας. Θερμαίνονται λόγω σχεδίασης (μηχανολογική μπούρδα εξ' αρχής), απλά εαν βάζουμε συνέχεια νεκρά σε στάση, κάπως -ίσως- να βοηθάει. Αλλά το πατινάρισμα στην συνεχόμενη κίνηση κάνει την ζημιά.
-
Αααα, οκ.
Καλα στο αλλο εγραψες. Τελειο
....
'-Τι εχει λοιπον μαστορα το κιβωτιο του αυτοκινητου μου, χαλασε;
-Κοιταξτε εχουμε ενα θεματακι λογω μηχανολογικης μπουρδας εξ αρχης....
-Αααα
-
Παντως το αμάξι δεν προορίζεται για ταξί. Μιλάμε για χρήση μάξιμουμ 20χλμ ανα ημέρα σε αστική διαδρομή κυρίως. Λετε θα δημιουργηθεί πρόβλημα υπερθέρμανσης και τοτε;
-
Αναφέρω σύντομα τις εντυπώσεις μου από το DSG σε Polo 115, όσον αφορά τη συμπεριφορά του στην κίνηση της πόλης. Στο ξεκίνημα με χρήση start-stop είναι απότομο, χωρίς αυτό, αρκετά ομαλό. Στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα μέχρι και μισή ώρα που μου έτυχε κάποιες φορές, δεν παρουσιάζει κάποια αλλαγή συμπεριφοράς. Αμέσως μετά την εκκίνηση είναι πολύ ευχάριστο, με αστραπιαίες αλλαγές κυρίως στα ανεβάσματα. Στις πολύ χαμηλές ταχύτητες μέσα στα στενά ακούγονται κάποιοι μικροθόρυβοι μόνο με ανοιχτά παράθυρα. Σε έντονες ανηφόρες ξεκινά πολύ εύκολα, προφανώς βοηθάει και η κοντή πρώτη σχέση. Σε διασταυρώσεις που απαιτούν γρήγορη εκκίνηση, θέλει αποφασιστικό πάτημα του γκαζιού για να ξεκινήσει άμεσα. Στο κανονικό πρόγραμμα οδήγησης ανεβάζει σε πολύ χαμηλές στροφές, γύρω στα 65χλμ/ώρα έχει επιλέξει 7η σχέση, σε σπορ λειτουργία αποκτα μια πολύ ευχάριστη σπιρτάδα. Η κατανάλωση σε αστικές διαδρομές με λίγο μποτιλιάρισμα κυμαίνεται στα 7,5lt, σε μικροδιαδρομές 2-3 χλμ γύρω στα 9.Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καινούργιο (10 μηνών -14,5χιλ. χλμ), όποτε δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για την αντοχή του κιβωτίου.
Αυτά, σου εύχομαι καλή επιλογή. -
Έχοντας κάνει test drive σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας μου άρεσαν πιο πολύ τα VW Polo dsg 95hp (16.100) και Seat Ibiza dsg 115hp.(15.000). Το Clio ξεπερνάει τα 17.000 και μαλιστα με την εκδοση με τα σκληρά πλαστικά και το Yaris Hybrid στην πιο φτωχή έκδοση φτάνει 17.600. Επίσης τα επιτόκια δανεισμού του VW Group ειναι πολυ πιο ελκυστικά.
Το Ibiza υπερτερεί σε σπορ αίσθηση και κινητήρα, μαλιστα εχει δισκόφρενα πισω το δε Polo θυμίζει ποιοτικά μεγαλύτερο αυτοκίνητο και ειναι ακομα πιο άνετο.
Εσείς τι θα επιλέγατε;
Μεταξύ αυτών και βάσει της διαφοράς τιμής και ιπποδύναμης, εύκολα θα επέλεγα το Ibiza. Πάρε και την επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια για να μην έχεις το άγχος του DSG (η τελική τιμή και πάλι θα είναι φθηνότερη από το Polo).
-
Παντως το αμάξι δεν προορίζεται για ταξί. Μιλάμε για χρήση μάξιμουμ 20χλμ ανα ημέρα σε αστική διαδρομή κυρίως. Λετε θα δημιουργηθεί πρόβλημα υπερθέρμανσης και τοτε;
Οπωσδήποτε πλήρωσε την 500άρα για επέκταση της εγγύησης ώστε να καλυφθείς στην αρχή.
Βέβαια το θέμα είναι (αν κρίνω από το δικό μου polo 6R/2010) ότι το πρόβλημα μάλλον θα στο βγάλει μόλις λήξει η εγγύηση.
Το δικό μου έμεινε από μεκατρόνικ (9 έτη/70000χλμ) και τώρα (10 έτη /75000χλμ) εκτιμώ από τη συμπεριφορά του ότι ετοιμάζεται για πολύδισκο.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Επέκταση εγγύησης (από 2 σε 4 έτη) δίνει η VW, η Seat δίνει εργοστασιακή 4ετή.
Το μόνο που σκέφτομαι είναι οτι μεταπωλητικά το Polo είναι καλύτερο brand name.
-
Παντως το αμάξι δεν προορίζεται για ταξί. Μιλάμε για χρήση μάξιμουμ 20χλμ ανα ημέρα σε αστική διαδρομή κυρίως. Λετε θα δημιουργηθεί πρόβλημα υπερθέρμανσης και τοτε;
Δεν έχουν σημασία τα χιλιόμετρα, αλλά οι συνθήκες κίνησης. Καλύτερα να κάνεις 70χλμ σε 1.5 ώρα στην πόλη παρά 20χλμ σε 3 ώρες. Τι συνθήκες καθημερινής σου κίνησης, εσύ τις ξέρεις. Απλά το γράφουμε για να το έχεις στα υπόψιν.
-
Πάντως να ξέρεις δεν είναι τυχαίο πως το Hybrid Yaris μοσχοπουλάει για τέτοια χρήση. Το κιβώτιό του (και το όλο σύστημα κίνησης) είναι τέλειο για χρήση μέσα στη πόλη, πολύ μεγαλύτερη εγγύηση - αξιοπιστία - μεταπώληση, και σχεδόν τα μισά χρήματα για κόστος καυσίμου. Οικονομοτεχνικά δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους. Αν το γουστάρεις σαν αυτοκίνητο είναι άλλο θέμα.
Άλλη λύση θα ήταν τα 1200άρια της PSA (citroen, peugeot, opel) με αυτόματο μετατροπέα ροπής για αξιοπιστία σε συνθήκες πόλης.
Το DSG παίρνεις το ρίσκο και τη χαμηλή αξιοπιστία VAG, μαζί με το υψηλότερο κόστος χρήσης, τα μόνα αρνητικά αυτών των οχημάτων.
-
Το δικό μου έμεινε από μεκατρόνικ (9 έτη/70000χλμ) και τώρα (10 έτη /75000χλμ) εκτιμώ από τη συμπεριφορά του ότι ετοιμάζεται για πολύδισκο.
Πόσο κοστίζει η επισκευή του πρώτου προβλήματος και πόσο του δεύτερου?
Πολυδισκός είναι σαν διπλό δισκο πλατό?
-
Γιώργος_i20 wrote:
Το δικό μου έμεινε από μεκατρόνικ (9 έτη/70000χλμ) και τώρα (10 έτη /75000χλμ) εκτιμώ από τη συμπεριφορά του ότι ετοιμάζεται για πολύδισκο.
Πόσο κοστίζει η επισκευή του πρώτου προβλήματος και πόσο του δεύτερου?
Πολυδισκός είναι σαν διπλό δισκο πλατό?
To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.
Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!
-
Γιώργο έχει περάσει μια δεκαετία, από τότε που κατασκευάστηκε το αυτοκίνητό σου, με ότι αυτό σημαίνει για την εξέλιξη του κιβωτίου, σαφώς έχουν γίνει βελτιώσεις.
-
με ότι αυτό σημαίνει για την εξέλιξη του κιβωτίου, σαφώς έχουν γίνει βελτιώσεις.
Φαντάζομαι ναι, κάνουν βελτιώσεις.
Μένει να αποδειχθεί βέβαια το αν οι βελτιώσεις αφορούν την ποιότητα λειτουργίας ή την αξιοπιστία του κιβωτίου.
-
Σαφώς και έχει βελτιωθεί, αλλά τα προβλήματα συνεχίζουν απλά είναι λιγότερα.
-
To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.
Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!
Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?
Αγορά Super Mini Αυτόματου